Netflix is gewoon in Full HD te bekijken.
Je kunt gewoon handmatig naar 60 Hz overschakelen.
Ik heb persoonlijk geen last van flikkeringen en het scherm kan je op 60Hz zettenecb1 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 03:00:
Ik overweeg deze telefoon ook.
Die genoemde beeldflikkeringen zijn niet oké... Op bijv reddit ook al dezelfde ervaringen. En iemand daar noemde dat een software-update (12.02) het deels verholpen heeft, maar het nog wel in de lage stand gebeurt. Dus niet opgelost. Hopelijk niet alsnog een hardware issue...
Verder wordt hier en ook in de review van gsmarena ghosting genoemd bij het scrollen, kennelijk door een niet optimaal 'werkende' 120 hz. Is dat handmatig terug te schroeven naar 60?
Hier ook geen problemen met scherm flikkeringen.jodeltje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:28:
[...]
Ik heb persoonlijk geen last van flikkeringen en het scherm kan je op 60Hz zetten
[ Voor 6% gewijzigd door Lappieboy op 30-09-2020 16:39 ]
Truth is, the game was rigged from the start.
Ik heb in de developer settings de ‘MIUI optimalisaties’ (helemaal onderaan) uitgezet. Ik lijk geen sluitende apps meer te hebben. Ik had dit ingesteld omdat niet alle notificaties direct doorkwamen, dat is opgelostflupke01 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:52:
Waar ik me ondertussen toch wel héél erg aan beging te irriteren, zijn de apps die steeds worden afgesloten, zoals Adguard en Gsam Battery monitor. En dat is dus met autostart ingeschakeld en geen beperkingen qua batterijgebruik.
Moet er wel bij zeggen dat Adguard het soms toch weer wel een aantal uur "overleeft", maar dan opeens weer blijkt te zijn verdwenen en inactief is. Gsam lijkt op de achtergrond wel actief lijkt te blijven, maar er blijft geen icoontje op de notificatiebalk staan.
Iemand nog een tip?
Had dit ook met Adguard maar nadat ik batterij optimalisatie via info op geen beperkingen, vpn altijd actief en links onder button Adguard vastgezet geen problemen meer gehad.flupke01 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:52:
Waar ik me ondertussen toch wel héél erg aan beging te irriteren, zijn de apps die steeds worden afgesloten, zoals Adguard en Gsam Battery monitor. En dat is dus met autostart ingeschakeld en geen beperkingen qua batterijgebruik.
Moet er wel bij zeggen dat Adguard het soms toch weer wel een aantal uur "overleeft", maar dan opeens weer blijkt te zijn verdwenen en inactief is. Gsam lijkt op de achtergrond wel actief lijkt te blijven, maar er blijft geen icoontje op de notificatiebalk staan.
Iemand nog een tip?
Vierkant touch button van actieve programma'sflupke01 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:21:
[...]
De rest had ik al zo ingesteld, maar wat bedoel je met dat laatste?
Hé, das vet, dank!beezjeh schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:38:
[...]
Vierkant touch button van actieve programma's, vasthouden op bijvoorbeeld Adguard en een slot symbool aanklikken.
Indien nog niet gedaan,
Via instellingen, privacybescherming, speciale toestemmingen en batterij optimalisatie.
Klikken op niet geoptimaliseerd en dan alle apps, Adguard niet optimaliseren.
[ Voor 30% gewijzigd door nec1560 op 30-09-2020 18:43 ]
Nee via hier alleen, zo blijft een app altijd draaien in het geheugen.flupke01 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 18:23:
[...]
Hé, das vet, dank!Die optie met dat slotje komt verder nergens voor bij instellingen, toch? Dacht ondertussen toch alles wel gezien te hebben, maar zo zie je maar...
Dat kostte mij ook wel het nodige zoekwerk... In setting naar "About phone" en daar via het logo met MIUI version naar de updater. Dan tig keer het logo aanraken, dan krijg je extra opties in het menu waaronder "Choose update package". Dit staat totaal niet beschreven in de instructies, die doen alsof je die optie altijd hebt.timvanloon schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:45:
Kan je zelf op de X3 je telefoon updaten? Ik zie dat in het menu nergens terug?
Ook gehad, fietscomputer gereset naar fabrieksinstellingen alles opnieuw en nu werkt hetblauwester schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
Ik heb sinds kort ook een xiaomi x3. Het is een prachtig toestel vooral de batterijduur is echt heel goed.
Ik heb wel een probleempje met het connecten van mijn fietscomputer via bluetooth en de app Garmin Connect. Zijn er medegebruikers van Garmin Connect die ook problemen met connecten hebben ondervonden van een fietscomputer of een smartwatch.
Heb al uitgesloten dat het niet aan mijn fietscomputer ligt.
Wie o wie kan mij helpen.
Hey, ik heb hier wat problemen mee. Ik zit bij Scarlet (België) en volgens hen ligt het niet aan hen. Ik had dit probleem echter ook met de redmi note 8 pro de laatste maanden dat ik hem nog had.0b5cur1tY schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:12:
Weet iemand hier of VoLTE (4g bellen) werkt op de Poco X3 NFC icm T-Mobile? Ik zie berichten boven dat het werkend te krijgen is op het Vodafone netwerk maar zit zelf op T-Mobile dus ben benieuwd of iemand dat weet?
Bij voorbaat dank...
VoLTE heeft niet zoveel te maken met op internet kunnen terwijl je belt. Het is bellen over 4G waardoor je belbereik beter is en de kwaliteit van het gesprek ook beter zou moeten zijn.Hannahanna schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:06:
[...]
Hey, ik heb hier wat problemen mee. Ik zit bij Scarlet (België) en volgens hen ligt het niet aan hen. Ik had dit probleem echter ook met de redmi note 8 pro de laatste maanden dat ik hem nog had.
Mij stoort dit heel erg, gezien het best handig is op internet te kunnen terwijl je belt... Ik krijg het niet opgelost. Soms lukt het wel, soms niet... Dus begrijp het probleem ook niet goed.
Om mijn eigen vraag te beantwoorden:0b5cur1tY schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:12:
Weet iemand hier of VoLTE (4g bellen) werkt op de Poco X3 NFC icm T-Mobile? Ik zie berichten boven dat het werkend te krijgen is op het Vodafone netwerk maar zit zelf op T-Mobile dus ben benieuwd of iemand dat weet?
Bij voorbaat dank...
[ Voor 9% gewijzigd door 0b5cur1tY op 03-10-2020 11:23 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Piet91 op 04-10-2020 17:28 ]
Heb ik ook maar niet altijd, soms doet ie het wel, dan weer niet. Hoogst irritantMenneke-Bodden schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:51:
Daarnaast heb ik ook dat ik geen notificaties meer krijg op mijn Samsung Galaxy Watch. Notificaties staan allemaal aangevinkt en MIUI energie app stopt de service ook niet.
In de Galaxy Accessory app wordt de smartwatch ook gewoon als verbonden weergegeven.
Iemand anders hetzelfde probleem?
www.weitjerock.com
Heb je dit nog aan de praat gekregen? En zo ja/nee, op welke regio staat hij?red bull schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:37:
[Afbeelding]
Optie voor gesprek opnemen zit er verstopt in (via app Activity launcher) maar werkt helaas niet... Iemand het al wel aan de praat gekregen?
Bij mij werkt het niet.. niet alles regios geprobeerd, heeft iemand een suggestie?LightPhoenix schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:27:
[...]
Heb je dit nog aan de praat gekregen? En zo ja/nee, op welke regio staat hij?
Ik zou denken dat vooral regio's als Hong Kong of India goede kansen hebben. Al lees ik ook op veel plekken dat het komt omdat de Google Dailer gebruikt is ipv de Xiaomi Dailer die in de F1 zatred bull schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Bij mij werkt het niet.. niet alles regios geprobeerd, heeft iemand een suggestie?
Heb je VoWiFi aan de praat gekregen met T-Mobile?0b5cur1tY schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:22:
[...]
Om mijn eigen vraag te beantwoorden:![]()
Ik heb inmiddels de risico genomen en de X3 NFC gekocht. Bij het insteken van mijn NL T-Mobile simkaart kreeg ik niet meteen de optie voor VoLTE te zien in de simkaart instellingen maar dankzij de post hierboven van @Alessandr0 heb ik geprobeerd de code *#*#86583#*#* in te toetsen en voila: De optie voor VoLTE verscheen in de instellingen en werkt perfect.
Over de vraag van @Hannahanna kan ik helaas niets melden. Volgens mij heb ik nog nooit geprobeerd te internetten op mijn telefoon terwijl ik aan het bellen was.
Wat een geweldige smartphone trouwens.
Regio aanpassen naar India of Hongkong helpt nietLightPhoenix schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Ik zou denken dat vooral regio's als Hong Kong of India goede kansen hebben. Al lees ik ook op veel plekken dat het komt omdat de Google Dailer gebruikt is ipv de Xiaomi Dailer die in de F1 zat
Vraag het vooral omdat mijn F1 de geest gegeven heb en op zoek ben naar iets nieuws. X3 Ziet er goed uit, maar ik gebruik de Call Recorder best vaak.
[ Voor 20% gewijzigd door xxxneoxxx op 06-10-2020 11:27 ]
Geen optie daarvoor gezien (ook na het invoeren van de bovengemelde code). Andere code misschien? Is voor mij persoonlijk geen issue maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel willen.3j3ct schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:35:
[...]
Heb je VoWiFi aan de praat gekregen met T-Mobile?
[ Voor 31% gewijzigd door saphaas op 06-10-2020 18:45 ]
Broekzak mode staat bij mijn in gewoon aan met de standaard screen protector en ik ondervind deze problemen niet als je nog in je 30 dagen omruil garantie zit zou ik hem terug sturen .eddiecoyle schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 00:18:
Heb 'm nu ongeveer anderhalve week in huis en ik denk dat er ergens iets fout loopt met een proximity sensor, of zo. Ik kreeg voortdurend de "don't cover the earphone area"-melding wanneer ik 'm wou unlocken - dat heb ik kunnen oplossen door pocket mode uit te schakelen, maar nu krijg ik een zwart scherm zodra ik een inkomende oproep beantwoord of wanneer ik zelf iemand bel. Heb al gelezen dat het probleem te wijten zou kunnen zijn aan de (meegeleverde) screen protector, maar die durf ik niet goed verwijderen omdat ik er nog geen nieuwe heb. Suggesties?
No animals were harmed in the making of this comment.
Mooie aanbieding, die prijs is ie al vanaf de Nederlandse Mi.com begon en toen kreeg je nog 20 euro extra korting ook.Comgenie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:11:
Voor de geïnteresseerden:
Vandaag is de Poco X3 NFC 64GB te koop op mi.com voor €199, alleen de zwarte versie lijkt op voorraad te zijn:
https://event.mi.com/nl/sales2020/herfstuitverkoop-1
Het zal elkaar weinig ontlopen. Op papier is die van de X3 wat beter, in de praktijk is de camerasoftware van de A51 waarschijnlijk wat beter.FlameDB schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:30:
Heeft deze poco x3 een betere camera dan de samsung galaxy a51? Een kennis van me zoekt een toestel sub 300 euro en ik had deze aangeraden maar zag ook de samsung. Op quasi alle gebieden weet ik dat de xiaomi beter is, maar de camera weet ik dus niet en dit is net het belangrijkste punt voor deze kennis.
Hier ook een X3 met Vodafone. IK zie na het invoeren van de codes wel de melding dat het enabled is, maar er komt nergens een schuifje of optie om het aan/ uit te zetten.saphaas schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:44:
VoLTE code *#*#86583#*#*
VoWiFi/WLAN code *#*#869434#*#*
werkt bij mijn goed op Vodafone je krijgt dan deze twee opties erbij .
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zie bij de simkaart instellingen wel de optie Voorkeur voor LTE aanstaan.janvanduschoten schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:27:
[...]
Hier ook een X3 met Vodafone. IK zie na het invoeren van de codes wel de melding dat het enabled is, maar er komt nergens een schuifje of optie om het aan/ uit te zetten.
Heb je alleen die melding gekregen, of ook een extra optie ergens in het menu?
Tijdens het bellen zie ik ook niets anders, bij mijn Mi9 geeft hij wel aan dat hij via Vowifi aan het bellen is of HD bellen (of zoiets)
Er komen twee extra schuifjes onder instellingen simkaart .janvanduschoten schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:27:
[...]
Hier ook een X3 met Vodafone. IK zie na het invoeren van de codes wel de melding dat het enabled is, maar er komt nergens een schuifje of optie om het aan/ uit te zetten.
Heb je alleen die melding gekregen, of ook een extra optie ergens in het menu?
Tijdens het bellen zie ik ook niets anders, bij mijn Mi9 geeft hij wel aan dat hij via Vowifi aan het bellen is of HD bellen (of zoiets)
saphaas schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Er komen twee extra schuifjes onder instellingen simkaart .
Volte melding zie ik ook niet maar werkt wel na dit in te schakelen heb ik ook internet als ik aan het bellen ben had ik voorheen niet.
Vowifi komt wel een n beeld en geeft ook een extra melding tijdens bellen als je op wifi zit.
Dom, dom, dom.... Het staat hier nu ook goed.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Er is geen Poco X3 zonder NFC. Dus er is geen verschil.zuukie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:27:
Wat is het verschil tussen de poco x3 en de poco x3 nfc? Ben een leek🤗
In India wordt de X3 uitgebracht zonder NFC.zuukie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:27:
Wat is het verschil tussen de poco x3 en de poco x3 nfc? Ben een leek🤗
Bij mij was het er met 2 werkdagen.NotYetBritish schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:36:
Iemand ervaring met de verzendtijd vanuit de mi.com store?wil de X3 graag hebben.
De camerabump is inderdaad een dingetje. Had in eerste instantie een protector gekocht voor de camera's op Ali, maar deze laat nog even op zich wachten. Heb er al een redelijke kras op zitten zonder dat ik het door had.Piet91 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:33:
Bij de Note 5 was ik te spreken over de meegeleverde case, maar ik denk dat ik voor de Poco wat anders ga zoeken. Die camera hump gaat hoe dan ook een keer flink beschadigen bij mij ben ik bang.
Deze case lijkt me wel wat omdat die de camera afschermt, maar dat gaat wel bulky worden ben ik bang.
(En de X3 is al niet bepaald klein)
Ja daar ben ik ook wel bang voor. Ik heb er sinds gisteren ook een. Ook maar even kijken voor een screen protector, nu hij nog netjes isTheAviator schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
De camerabump is inderdaad een dingetje. Had in eerste instantie een protector gekocht voor de camera's op Ali, maar deze laat nog even op zich wachten. Heb er al een redelijke kras op zitten zonder dat ik het door had.
Probeer altijd sleutels en andere scherpe voorwerpen uit de buurt te houden van mijn telefoons, maar het is onvermijdelijk. Was nog op zoek naar iets dergelijks, heb de case ook direct aangeschaft.
Lomp is de telefoon toch al, dus veel erger kan het niet worden inderdaad.
[ Voor 3% gewijzigd door Boudewijn op 09-10-2020 13:20 ]
Ik had begrepen uit de online video's dat er standaard een screenprotector op zit én een doorzichtige case in de doos. Is dat niet zo of is die protector je nog niet opgevallen?Boudewijn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Ja daar ben ik ook wel bang voor. Ik heb er sinds gisteren ook een. Ook maar even kijken voor een screen protector, nu hij nog netjes is
Verrek je hebt gelijk, hij zit er al op. Mooi ,dat scheelt weer frunniken.Vads schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:55:
[...]
Ik had begrepen uit de online video's dat er standaard een screenprotector op zit én een doorzichtige case in de doos. Is dat niet zo of is die protector je nog niet opgevallen?
[ Voor 10% gewijzigd door Vads op 09-10-2020 18:29 ]
🔋 Hoef je niet druk om te maken dat zit wel goed , hij is wel groot en wat aan de zware kant maar in deze prijsklasse wel de besten .Vads schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:29:
Ik zit al drie dagen sterk te denken om tot aanschaf over te gaan met dit toestel... enige twijfel is het formaat (vind ik het TE groot?) en het batterijverbruik (moet ik elke dag opladen?)...
Ter info: ik heb nu een Nokia 6.1 (2018)
Ik vind hem groot maar ben er wel aan gewend inmiddels (kom van een OnePlus 3 af). Qua batterijverbruik heb ik vooralsnog niets te klagen; ik laad de tefeloon momenteel 2x per week op.. (ik moet wel zeggen; ik doe er weinig spannends mee behalve browsen, wat social media en whatsapp, dus geen gaming of veel videos kijken ofzo).Vads schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:29:
Ik zit al drie dagen sterk te denken om tot aanschaf over te gaan met dit toestel... enige twijfel is het formaat (vind ik het TE groot?) en het batterijverbruik (moet ik elke dag opladen?)...
Week of 2 hier in gebruik, was wel wennen aan de grote maar eigenlijk niets om te klagen want het is echt top toestel voor je geld.Vads schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:29:
www.weitjerock.com
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Met de hand downloaden en update?flupke01 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:39:
Lees dat er een update is uitgekomen. Als ik deze wil binnenhalen krijg ik, net als bij de vorige update, steeds de melding dat er een wifi verbinding nodig is om verder te kunnen gaan. Die is er natuurlijk wel degelijk en functioneert ook normaal. Moet dan dus een keer of 10 op de knop "opnieuw" drukken, om de update binnen te halen.
Overigens krijg ik geen melding dat er een update is, maar dat kan komen omdat de instelling voor updates op automatisch downloaden staat (wat dan weer niet lukt, want wifi...)
Iemand hier nog ervaring mee/oplossing voor?
[ Voor 19% gewijzigd door red bull op 12-10-2020 11:45 ]
Het zelfde hier met de update.flupke01 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:39:
Lees dat er een update is uitgekomen. Als ik deze wil binnenhalen krijg ik, net als bij de vorige update, steeds de melding dat er een wifi verbinding nodig is om verder te kunnen gaan. Die is er natuurlijk wel degelijk en functioneert ook normaal. Moet dan dus een keer of 10 op de knop "opnieuw" drukken, om de update binnen te halen.
Overigens krijg ik geen melding dat er een update is, maar dat kan komen omdat de instelling voor updates op automatisch downloaden staat (wat dan weer niet lukt, want wifi...)
Iemand hier nog ervaring mee/oplossing voor?
Heb de telefoon net binnen dus alles wat ik weet is wat ik er over gelezen heb. Op XDA stond ergens dat je de instelling van fastbootTools ook op x2 kan zetten en dat het dan wel werkt. Kan alleen ff niet meer vinden waar dat stond.xxxneoxxx schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:00:
Gisteravond bij de wederhelft de X3 in gebruik genomen. Direct als een smartass de Xiaomi ADB fastboot tools gedraaid en de MSA app disabled en wat andere builtin apps. Kwam erachter dat ik per ongeluk ook de xiaomi games app disabled heb. Oepsie. Maar weer enablen dan. Eeeeen. Error. Disconnect/reconnect smartphone, volgt een melding dat het model mogelijk niet supported is. Hmm.
Even de Xiaomi ADBfastboottools site bekeken maar daar is niet veel te vinden m.b.t. specifiek support voor de pocophone(s) of de x3:
https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools
Er staat voornamelijk dat Xiaomi smartphones supported zijn.
Iemand verder ervaringen? Gebruik de tool eigenlijk al tijden op Xiaomi smartphones, en tot nu toe werkte het eigenlijk altijd vlekkeloos. Beetje jammer dat het re-enabelen van per ongeluk disabelde apps schijnbaar niet werkt. Geen ide of het verder kwaad kan deze specifieke app te disabelen en wat ie doet haha.
Hmm, volgens mij was het iets van Xiaomi games. Soort game store zonder gui? Vreemd. Maar goed. Die kan wel uit blijven staan me dunkt.
Ah kijk, scheelt toch weer als je niet de enige bentLappieboy schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:24:
[...]
Het zelfde hier met de update.
Maar nadat ik had aangeklikt download met mobiele data en hierna op nee toch niet haalde hij hem gewoon binnen via de wifi.
Heb dat vandaag gedaan: Instellingen -> Veiligheidsstatus -> Google Play Systeemupdateflupke01 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Ah kijk, scheelt toch weer als je niet de enige bentZal dat volgende keer eens proberen...
Oh, dat is ook interessant, die kende ik nog niet. Dank.red bull schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:43:
[...]
Als je keer of 5? op de 12 in het update scherm drukt krijg je de optie updatepakket kiezen er bij ;-)
[Afbeelding]
Vergrendelscherm-meldingen -> Format -> Meldingen weergeven maar inhoud verbergenBoudewijn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:32:
Hoe kun je eigenlijk op je lockscreen wel laten tonen dat je een bericht hebt, maar niet de inhoud van het bericht? ik zie liever "2 berichten op Whatsapp" dan "Jantje: Hoi Boudewijn gaan we bier drinken?" op mijn lockscreen, dat idee. Bij mijn samsung telefoon op android was dit 1 vinkje.
Op de lockscreenpagina in instellingen zie ik dit niet terug.
Thanks die heb ik gevonden met een zoekslag in de settings, niet via de logische weg. Maar het is hem wel.red bull schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:37:
[...]
Vergrendelscherm-meldingen -> Format -> Meldingen weergeven maar inhoud verbergen
Ik snap uberhaubt niet hoe dezelfde android versies compleet andere settings kunnen hebben.flupke01 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:39:
Heb een irritant probleempje met gebruik van Bluetooth en streamen spotify op mijn koptelefoon.
Merk dat bij "openbare wifi" (supermarkt e.d.), mijn dataverbinding opeens niet meer functioneert, omdat er automatisch contact wordt gemaakt met de (inlogpagina o.i.d. van de) wifi ter plekke. Moet dan per se iets doen, zoals wifi verbinden of juist helemaal uitzetten. Doorgaans dus maar uitzetten, aangezien ik meestal alleen maar langs de supermarkt loop, of er juist net uitkom. Totdat ik dat doe, doet spotify ook niets, want blijkbaar geen verbinding, is in afwachting van verbinding met de wifi die ik helemaal niet wil.
Had hier met mijn Mi A1 nooit last van en heb me rotgezocht in de instellingen, maar kan niets vinden dat dit gedrag verhelpt. Iemand een idee?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yes ook gezien..VPIPPFR schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:44:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun icoontjes bovenin de statusbalk?
Regelmatig staan de icoontjes over elkaar heen, wat de boel onleesbaar maakt. Na een restart is het weer weg, maar dat is nou niet perse een gewenste oplossing
Nee die gebruik ik niet. Moet ik hier iets aan veranderen zodat ik het probleem opgelost krijg ivm de 4G terwijl ik bel?ChinaGeek schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:51:
[...]
VoLTE heeft niet zoveel te maken met op internet kunnen terwijl je belt. Het is bellen over 4G waardoor je belbereik beter is en de kwaliteit van het gesprek ook beter zou moeten zijn.
Gebruik je de dual SIM functionaliteit?
Je hebt toch gewoon internet als je belt?Hannahanna schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:46:
[...]
Nee die gebruik ik niet. Moet ik hier iets aan veranderen zodat ik het probleem opgelost krijg ivm de 4G terwijl ik bel?
Dus overstappen kan niet met alleen Google Backup? Zo heb in het de vorige keer gedaan...red bull schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:41:
Ik heb de X3 sinds gisteren in gebruik.. werkt weer fijn, ook overstappen vanaf poco F1 ging prima met google backup & mi mover... 2 sim kaarten er in ook prima.
Eerste indruk vrij zwaar, laad snel, speakers zijn super..
klein bugje gevonden, ik gebruik hem voor teams, horizontaal verhuisd de notch mee, je ziet een klein gaatje ontstaan op het scherm..
Is die er inmiddels al? Wellicht kijk ik er overheen...janvanduschoten schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:37:
[modbreak]Dit topic is voor het toestel. Maak even een apart topic aan voor gesprekken over accessoires[/]
[Poco X3 NFC] AccesoiresJohnBlutarski schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:28:
[...]
Is die er inmiddels al? Wellicht kijk ik er overheen...
Dank je wel!red bull schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:45:
[...]
[Poco X3 NFC] Accesoires
Speciaal voor jou gemaakt ;-)
- Ik heb geen last van de meldingen, wel een aantal zaken uitgezet rondom batterijbesparingbnwgraaf schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:05:
En ook al heb ik het liefste gewoon stock Android, ook de firmware van de Samsung heeft denk ik mijn voorkeur.
Uiteindelijk zal ik er wel een keer een custom rom op grab zetten, zodat ik een stock Android kan draaien en zelf bepaal welke apps ik geïnstalleerd wil hebben.
Ik heb gelezen dat de garantie bij Xiaomi mogelijk zelfs behouden zou blijven, maar of dat dan ook geldt voor Poco?
Is er al iemand met een custom rom op zijn Poco?
En paar vraagjes:
- is het niet doorkomen van diverse notificaties en het afsluiten van apps die op de achtergrond draaien nu voorbij of in ieder geval op te lossen via de settings?
- kan de Poco via de usb op HDMI aangesloten worden om weer te geven op de tv?
Dank je voor je reactie!red bull schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:29:
[...]
- MHL bedoel je? Nee dat zit er niet op... op de meeste (misschiel wel alle) Xiaomi toestellen niet
Xiaomi India had ziets verklaard dat op de Xiaomi toestellen de garantie niet vervald wanneer je een custom rom zou instaleren.bnwgraaf schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:05:
Uiteindelijk zal ik er wel een keer een custom rom op graan zetten, zodat ik een stock Android kan draaien en zelf bepaal welke apps ik geïnstalleerd wil hebben.
Ik heb gelezen dat de garantie bij Xiaomi mogelijk zelfs behouden zou blijven, maar of dat dan ook geldt voor Poco?
Sorry, maar dat is dikke onzin. Sowieso is het in NL zo dat een custom Rom installeren je garantie niet automatisch laat vervallen. Hier een bron van tweakers zelf. Plus dat we rig threads hier over te vinden zijn op het forum. Verder is er ook geen verschil tussen POCO en Xiaomi. Kijk gewoon op het MI forum van Xiaomi en daar vind je alle ondersteuning wat betreft de POCO telefoons.bnwgraaf schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:53:
[...]
Xiaomi India had ziets verklaard dat op de Xiaomi toestellen de garantie niet vervald wanneer je een custom rom zou instaleren.
Ik heb vandaag een (snel) antwoord van Poco Nederland en die geven aan, dat hier op de Poco de garantie wel zal vervallen helaas.....
Ter info.
Dat is een interessante tekst. Al een ouder artikel, maar ik neem aan dat het nog steeds geldig is!LightPhoenix schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:52:
[...]
Sorry, maar dat is dikke onzin. Sowieso is het in NL zo dat een custom Rom installeren je garantie niet automatisch laat vervallen. Hier een bron van tweakers zelf.
Heb ik zelf niet, maar wat heb je hetalleen met je huisnetwerk of ook met andere netwerken?o.dam schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:13:
Ik heb de laatste tijd een WiFi issue, met grote regelmaat een uitroepteken in het WiFi symbool, netwerken vergeten en opnieuw verbinden lost niets op. Heeft iemand soortgelijke problemen of wellicht een oplossing?
Eerlijk gezegd is het me alleen opgevallen bij m'n thuisnetwerk...LightPhoenix schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:57:
[...]
Heb ik zelf niet, maar wat heb je hetalleen met je huisnetwerk of ook met andere netwerken?
Kan een combi zijn van je netwerk en de telefoon. Misschien een router reset en dan nog eens kijken? Of wat minder rigoureus eerst wat dingen proberen te tweaken. Hen je het zowel op 5ghz als op 2,4ghz?o.dam schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38:
[...]
Eerlijk gezegd is het me alleen opgevallen bij m'n thuisnetwerk...
Wel van een iphone 8 en een 4.5 inch android.Southice schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:24:
Iemand hier die de overstap heeft gemaakt van een iPhone 6s formaat naar de Poco X3?
Ben bang dat ik best wel zou moeten wennen aan het grote formaat
www.weitjerock.com
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq