Ik ben er superlaat bij, maar ik heb een goed excuus.
Ik woon al jarenlang in Australië, en het enige wat ik mijn ouders steevast telkens op de post laat doen, is (lach maar) een doos vol 5 à 10 tubes Parodontax tandpasta. Hier verkopen ze namelijk alleen maar van die zoete mint-meuk (en verscheidene "fluoridevrije" tandpasta's, die heb ik niet geprobeerd). De post doet er erg lang over, ongeveer een maand, en m'n vorige bestelling was bijna een jaar geleden, dus dit hele debacle was me ontgaan.
Onlangs was mijn voorraad Parodontax alweer op voordat de nieuwe zending binnen was, dus toen die wel deze week verscheen, was ik erg opgelucht om na een aantal weken mint-meuk weer te kunnen overstappen op de oude vertrouwde. Imagine my verdriet toen ik de eerste tube opentrok, en een soort zoete dropsmaak proefde, en een uur later nog met droge, zoete bek zat! Bah. Gelijk een mailtje naar de GSK "consumer relations" gedaan, onder het mom dat ze zonder feedback ook niet zullen weten dat men het niets vindt. Maar ja! Wat nu, is de vraag. Ik zou haast zeggen dat het tijd is dat ik leer hoe om tandpasta te fabriceren en het vervolgens probeer te verkopen aan alle gedesillusioneerde fans van Parodontax. Misschien Daropontax noemen, of zoiets.
Ik heb verder niets toe te voegen aan deze discussie, maar wilde even m'n hart luchten