Recentelijk is het recept van Parodontax veranderd. Ik gebruik al jarenlang de Extra Fresh-variant en nu ineens zit er een vieze, zoete smaak aan die daarna ook erg lang blijft hangen. Ik begrijp dat het recept van het origineel ook gewijzigd is, als ik reviews mag geloven. Voor zover ik het kan vinden door de ingrediënten te vergelijken, zijn alle kruiden vervangen door simpelweg 'aroma' en die is, nja, niet bepaald lekker als je graag Parodontax gebruikte. Ik gok dat dit gedaan is om een breder publiek aan te spreken, omdat 'normale' tandpasta ook erg zoet is, maar ik vind het doodzonde.
Hoe dan ook, ik ben dus eigenlijk op zoek naar tandpasta die lijkt op wat Parodontax was, bij voorkeur zo lekker fris als de Extra Fresh variant. Hebben Tweakers hier tips voor?
Ik geef de voorkeur aan een vraag hier op het forum tegenover willekeurige suggesties via googelen, omdat ik waarde hecht aan ervaringen van anderen die de vergelijking kunnen maken.
Edit: zojuist nog even gebeld met GSK om een klacht in te dienen en ze gaven aan dat het inderdaad gewijzigd is en de andere varianten ook.
Hoe dan ook, ik ben dus eigenlijk op zoek naar tandpasta die lijkt op wat Parodontax was, bij voorkeur zo lekker fris als de Extra Fresh variant. Hebben Tweakers hier tips voor?
Ik geef de voorkeur aan een vraag hier op het forum tegenover willekeurige suggesties via googelen, omdat ik waarde hecht aan ervaringen van anderen die de vergelijking kunnen maken.
Edit: zojuist nog even gebeld met GSK om een klacht in te dienen en ze gaven aan dat het inderdaad gewijzigd is en de andere varianten ook.
[ Voor 16% gewijzigd door vickypollard op 07-09-2020 09:46 ]