Boh man, ik kan al sinds afgelopen zondag nauwelijks eten. Met praten slis ik echt.
Ik heb op de rechter zijkant van mijn tong een behoorlijk diepe, driehoekige aft als gevolg van op mijn tong gebeten te hebben. Net achter het plekje waar ik al een litteken/kuiltje heb van een tongbijt-aft vorig jaar

Het is echt een krater man, niet te geloven.
Ik dacht dat het halverwege deze week wel beter zou worden, maar het wordt alleen maar groter

Nou heb ik niet alleen deze aft, maar ook nog ene onder mijn tong aan de linkerkant daar waar de speekselklier zit. Uiteraard spoel ik elke dag 3x met lauw zoutwater al sinds zondag. Maar nope, is alleen maar groter geworden

Ik voel me een beetje ziekjes ervan en ik heb een flinke metaalsmaak in de mond vooral rechts natuurlijk en de uitstraling van de pijn zit in mijn hele mond en ook in mijn nek/hals

Al sinds mijn 4e heb ik last van aften, vooral stress-related, maar zulke aften als deze heb ik al een tijd niet meer gehad. Morgen toch maar eens die Dentinox gaan halen, want dit is niet meer leuk. Ik was nét 4 dagen verlost van een kleine aft aan de linkerkant van mijn tong (op dezelfde bijt-plek)
[
Voor 9% gewijzigd door
Deathchant op 22-01-2021 15:05
]