Hi @Co_2J Jammer om te lezen uiteraard. Smaak is heel persoonlijk, gelukkig zijn er ook veel (onderhand) vaste klanten die de Zoute Smaak blijven bestellen. Maar wat ik eigenlijk wilde aangeven is dat binnen het sample pakketje er in totaal 4 smaken zitten, maar dat de twee "Original" versies dus niet als zout bedoelt zijn. Die zijn echt bedoelt voor de reguliere tandpasta gebruikers die zoetige tandpasta gewend zijn. Waarschijnlijk dus ook bedoelt voor een andere doelgroep dan in dit forum. Dit even ter achtergrond info mocht iemand dit lezen.
Ik hoop dat de zoektocht naar een alternatief voor jou gaat slagen. Succes :)!
Ik hoop dat de zoektocht naar een alternatief voor jou gaat slagen. Succes :)!
Co_2J schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:50:
[...]
Nou totaal genomen
nr. 1. was dus![]()
![]()
nr. 2.![]()
![]()
nr. 3.![]()
![]()
nr. 4.dat is dan - onze smaak beleving - de enige die qua smaak overblijft die gekozen zou worden als er niks anders te krijgen is... Ik zou deze enkel op dit moment helaas niet standaard kiezen.
Ik had hoge verwachting en nogmaals top dat er een alternatief getracht wordt te maken maar ik kijk toch nog even verder...
Ik hoop dat het ontwikkelen doorgaat en dat de toekomst misschien anders is...
we gaan de andere geopperde opties in dit forum nog eens in kaart brengen.
Tandpasta maker
/f/image/MarlbG25JktWM5uPHjo0qp5A.png?f=fotoalbum_large)