Update over het DrogerieDepot-drama:
Allereerst, ik had helemaal niet met PayPal betaald blijkbaar, dus geld terugvragen via die weg kon helemaal niet

Ik heb dus alsnog het contactformulier gebruikt, maar dan voor een 'algemene vraag', zodat ik geen bestelnummer hoefde op te geven die alsnog afgekeurd zou worden. Ik had laten weten mijn bestelling te willen annuleren, omdat het al 10 dagen duurde en er geen indicatie was dat er iets ging gebeuren (ik heb alle negatieve reviews maar even niet genoemd).
Dat triggerde blijkbaar iets en ik kreeg de dag erna een bericht terug. De reden voor de vertraging zou zijn dat van een van mijn bestelde producten niet voldoende op voorraad was (1 van de 4 ontbrak). Ik kon die ene ontbrekende eruit laten en dan zou het verstuurd worden.
Daar heb ik voor gekozen, wat voor mij alsnog wel als een gokje voelt. En nu maar weer wachten
Ik blijf het wel gek vinden, want:
- Waarom reflecteerde de website niet de voorraad?
- Waarom heeft deze webshop al (minstens) 10 dagen moeite om een niet bepaald niche product te verkrijgen?
- Waarom werd ik daar niet over geïnformeerd, tot ik zei dat ik m'n geld terug wilde?
- Waarom lijken ze consequent leveringsproblemen te hebben?
Al met al zou ik anderen nog steeds aanraden terughoudend te zijn...