Recept Parodontax veranderd: welke soortgelijke tandpasta nu

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:49
sparcle schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 18:19:
Ik ben al een tijdje door m'n voorraad heen (had 24 tubes besteld 2 jaar geleden, meen ik mij te herinneren).

Heb nu nog een kwart tubetje over waarvan ik af en toe een beetje gebruik, vet ver over de datum, maar smaakt nog prima, met hetzelfde frisse resultaat na het poetsen, al is het maar een half erwtje op de tandenborstel.

Die Greenpaste, gatverrr, lijkt wel zeep, glibberig, echt vieze textuur en smaakt totaal niet fris.
Of zout (want ik had zout besteld).

Ik wil Parondontax! :)

Dus nu Paromed maar eens proberen
Bestelling de deur uit.
Gebruik je meer dan een tube tandpasta per maand?
Ik poets m'n tanden 2x per dag, en geen idee hoe lang ik exact met een tube doe, maar volgens mij zit ik wel richting een drietal maanden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Co_2J
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 17:18
Greenpaste schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:21:
Waarschijnlijk dus ook bedoelt voor een andere doelgroep dan in dit forum. Dit even ter achtergrond info mocht iemand dit lezen.

Ik hoop dat de zoektocht naar een alternatief voor jou gaat slagen. Succes :)!

[...]
Hi Jens, goed dat je dit ook vermeld als reactie naar lezers... en je hebt helemaal gelijk.. ik vergeleek alles met paradontax en dan is deze nuance zeker op zijn plaats... ten tweede dat de smaak per persoon is klopt ook als een bus... en daarom moet ook iedereen alles proberen wat er zoal voorbij komt om zelf te bepalen of het past.

dus de succes wensen neem ik voor mijzelf hartelijk aan.. want we zijn er inderdaad nog niet.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbx
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-05 11:00
Cheezborger schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:17:
Bij Amazon.de is de tube € 5,99 per stuk. Helaas verzendkosten € 9,99, want externe verkoper.
Voor 5 tubes kom je uit op € 8 per stuk incl
verzendkosten. Maar het is dus vooral interessant als je meerdere tubes / grote hoeveelheid koopt ivm de verzendkosten. Dan neemt de prijs per stuk af.

[Afbeelding]
Daar moet je ook niet bestellen - veel te duur, zowel tubes als verzending.
Lees even terug, mijn post.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Co_2J
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 17:18
Nou inmiddels met de laatste tubes bezig van de oude serie... dus ook hier is het nu toch echt eindig... ;w

Inmiddels ook 2 tubes Paromed in BRD gekocht... om te proberen... en ik moet zeggen, buiten het iets zoetige smaakje in het begin gaat deze over in het oude vertrouwde smaakje met het eindresultaat van de frisse eindsmaak.
Paromed 2x 3,99 € 7,98 en 7,99 verzendkosten naar NL.. dus het verzenden was net zo duur.
Maar nu dat het toch goed genoeg als alternatief.. gaan we meer tubes in eens bestellen en wordt het verhoudingsgewijs gewoon weer "normaal" van zo'n 4-5 euro p tube...

Ook toch nog 1x, in de aanbieding 3 tubes voor 10,- nieuw recept gekocht als laatste GSK spek... maar buiten dat weeïge zoete begin smaak ook verder geen beleving meer van dat zoutige of frisse eindsmaak... hij is bijna transparant roze geworden terwijl de oude die oud roze was en korrelig...

Ik blijf het een blamage vinden van GSK dat ze blijven beweren dat het een verbeterd recept was n.a.v. onderzoek en signalen gebruikers.. wat een nonsens....
Die laatste 10,- was de laatste omzet in deze voor hen want geen cent meer gaat er naar deze variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:10
Nou inmiddels met de laatste tubes bezig van de oude serie... Iemand nog tips in 2025?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:37
banaliteit schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:11:
Nou inmiddels met de laatste tubes bezig van de oude serie... Iemand nog tips in 2025?
Waar het de laatste 2 pagina's over gaat... de Paromed uit Duitsland. Nagenoeg gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 11:45
Knielen schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:44:
[...]

Waar het de laatste 2 pagina's over gaat... de Paromed uit Duitsland. Nagenoeg gelijk.
Ik ben dus in december in Berlijn geweest en heb bij een aantal zaken gekeken, maar deze heb ik vooralsnog niet kunnen vinden helaas... Ik zie online dat het 12 euro per tube mag kosten. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
Sarrr schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:02:
[...]

Ik ben dus in december in Berlijn geweest en heb bij een aantal zaken gekeken, maar deze heb ik vooralsnog niet kunnen vinden helaas... Ik zie online dat het 12 euro per tube mag kosten. :o
https://dev.drogeriedepot...romed-Zahncreme-pr-074070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:35
Had je daar al besteld? Ik zie dat ze Nederland en iDeal doen, dus het ziet er wel ok uit. Verzenden 7 euro naar NL (wellicht gratis bij grotere bestelling. Dat is voor DE wel het geval). Als iemand hier al een positieve ervaring heeft gehad ga ik eens een paar tubes bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:47
Drogeriedepot werkte prima bij mij, bezorging via DHL.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
Jawel, prima service. Tip, kijk ook gelijk voor andere drogisterij artikelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Knielen op 07-02-2025 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:10
Sarrr schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:02:
[...]

Ik heb net heel braaf het topic doorgespit. Er komen wat webwinkels voorbij waar het goedkoper is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:11
Knielen schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:44:
[...]

Dit weekend gekocht en ik kan het ook bevestigen. Paromed is het alternatief.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Hartelijk dank! _/-\o_ Zojuist bestelling geplaatst, ik zal mijn ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbaidjoe
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05 13:07
Ik wissel zelf vaak Vitis sensitive af met Parodontax. De Vitis heeft hydroxyapatite en fluoride en schuurt wat minder dan Parodontax. Ik bestel vaak bij plein.nl, en heb ze zojuist gemaild of ze Paromed in hun assortiment willen opnemen. Wellicht helpt het hun overstag te gaan als meer mensen hun met dat verzoek mailen :)

Zou toch mooi zijn als het product met een schappelijke prijs en verzendkosten in NL beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Sarrr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:45:
[...]

Hartelijk dank! _/-\o_ Zojuist bestelling geplaatst, ik zal mijn ervaring delen.
Ervaring met bestellen: vrij zuur. Het heeft echt weken geduurd voordat ik mijn bestelling eindelijk eens in huis had. Wel tussentijds enigszins op de hoogte gehouden en het uiteindelijk thuis ontvangen.

De tandpasta is zeker de best in de buurt komende (bij Parodontax) die ik tot dusver heb geproefd, dus heel blij mee! Wat mij wel opvalt is dat deze niet makkelijk te vinden is in Duitsland, althans de keren dat ik daar recentelijk ben geweest (Keulen en Berlijn) heb ik ze niet aangetroffen in de schappen van de drogisterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15:20

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Sarrr schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 08:33:
[...]

Wat mij wel opvalt is dat deze niet makkelijk te vinden is in Duitsland, althans de keren dat ik daar recentelijk ben geweest (Keulen en Berlijn) heb ik ze niet aangetroffen in de schappen van de drogisterijen.
Klopt ja, terwijl op de site van Mara Expert bijvoorbeeld wel de DM als verkooppunt vermeld staat. Tot nu toe daar nog niks gevonden, tussen die drie kilometer tandpasta. De laatste keer was het daar zo beredruk dat ik het personeel niet lastig wilde vallen, maar ik ga er toch eens naar vragen. Of de producent aanschrijven om te vragen hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:11
Drogisterij DM verkoopt ze niet. Je moet naar drogisterij Müller. Vaak te vinden in shoppingmalls. Ook erg fijn voor andere huishoudelijke zaken.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15:20

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Koenoe schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:34:
Drogisterij DM verkoopt ze niet. Je moet naar drogisterij Müller. Vaak te vinden in shoppingmalls. Ook erg fijn voor andere huishoudelijke zaken.
Bedankt voor de tip, die zitten nog op een redelijke afstand, en ik zie dat ze ook een merk kattenbrokjes hebben dat hier in huis wordt gewaardeerd.

Ik vind het altijd zo irritant dat fabrikanten op hun eigen site zetten dat deze of gene winkel hun product heeft en dat dat vervolgens niet waar blijkt te zijn. Gelukkig was ik er niet speciaal voor heen gegaan, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• latka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:35
Bestelling Paromed van drogerie depot binnen en even snel getest: wat een verademing! Als mijn parodontax op is (nog 3 tubes te gaan) dan is dit een heel goed alternatief.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste