Afgelopen week ben ik bij Muller geweest, waar ze nog 8 tubes voorradig hadden. De prijs was met € 6,95 (volgens mij) aanzienlijk hoger dan Drogeriedepot. Medewerkers konden mij niet vertellen waar het prijsverschil vandaan kwam en of er wel/niet nog geleverd gaat worden
Welke tubes bestellen jullie daar als ik vragen mag?
Als ik de drogisterijen langs ga dan zie ik voornamelijk de 'nieuwe' ingrediënten gelist staan.
Als ik de drogisterijen langs ga dan zie ik voornamelijk de 'nieuwe' ingrediënten gelist staan.
Maakten onlangs een laadstop waar toevallig een Müller in de buurt zat. Voor 3,95 de tube kon ik het niet laten
. Net als toen met de laatste batch Parodontax kan ik nu in elk geval weer even goed vooruit.
[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 03-08-2026 09:21 ]
Ionity bij de Bodensee? Dan hebben ze aangevuld sinds ik een maandje geleden maar 2 tubes achterlietSouthern Sun schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:19:
Maakten onlangs een laadstop waar toevallig een Müller in de buurt zat. Voor 3,95 de tube kon ik het niet laten. Net als toen met de laatste batch Parodontax kan ik nu in elk geval weer even goed vooruit.
[Afbeelding]
@vanv89 die 7,95 is absurd, waarschijnlijk een lokale franchisenemer die er een slaatje uit probeert te slaan. Op de website staat nog gewoon 3,95... paromed
[ Voor 6% gewijzigd door koboy op 03-08-2026 14:11 ]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Haha die was het inderdaad. Benieuwd of die nu weer aangevuld iskoboy schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:03:
[...]
Ionity bij de Bodensee? Dan hebben ze aangevuld sinds ik een maandje geleden maar 2 tubes achterliet
Had ik getipt rond die tijd hier. Mooi dat het werktSouthern Sun schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:07:
[...]
Haha die was het inderdaad. Benieuwd of die nu weer aangevuld is
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
:strip_exif()/f/image/7KuhZvEVERQHaFh0rhQ6fKBB.jpg?f=fotoalbum_large)