Recept Parodontax veranderd: welke soortgelijke tandpasta nu

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-04 23:57
jagroep schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:41:
[...]

Bedankt voor de tip. Zonet de bestelling van 24 stuks ontvangen en ik kan bevestigen dat het inderdaad de fijne oude formule is.
De prijs van de "aanbieding" is weer gestegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubiks op 11-11-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 08:05
Rubiks schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:53:
[...]

De prijs van de "aanbieding" is weer gestegen.
Juist. Ik heb nog 79,90 Euro betaald voor 24 stuks. Nu dus bijna 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 10:42
evdakker schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:06:
[...]

https://www.amazon.de/dp/..._em_r_mt_dp_.1sPFbRDPFXKV
Gratis bezorging boven 29 euro.
Ik heb vorige maand besteld, was nog de originele samenstelling, zonder aroma. Maar ik heb geen idee of en hoe snel ook in Duitsland de receptuur wordt veranderd
Even ter check: dit was hier de "gel" variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:34
Crabro schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:56:
[...]

Even ter check: dit was hier de "gel" variant?
Oh wacht, ik had de 'whitening' versie besteld, die heeft (of had in elk geval toen ik 'm bestelde) de oude receptuur. Deze hierboven in mijn vorige bericht is idd de gel denk ik. Daar heb ik geen ervaring mee

• Co_2J
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:18
tgv2 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:28:
De 3 maanden een bericht over mijn klacht:

Geachte heer ###l,

Bedankt voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot Parodontax Toothpaste.
Het spijt ons dat u zo lang heeft moeten wachten op een reactie van ons. Wij danken u voor uw geduld.

De smaak van Parodontax is wat aangepast om jou een verbeterde gebruikservaring te bieden. Onderzoek laat zien dat de meeste mensen na 14 dagen aan de unieke smaak gewend zijn. We zouden je dus willen aanraden om het product gedurende 14 dagen 2x per dag te gebruiken, en hopen dat je er zo snel aan gewend bent!

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare. Wij zullen uw feedback doorsturen naar de relevante afdeling.
huh... De smaak van Parodontax is wat aangepast om jou een verbeterde gebruikservaring te bieden.

Euh NEE niet echt... !! De ervaringen hier zijn duidelijk...

wat aangepast zeggen ze... die poetsen waarschijnlijk met Elmex die dit antwoord heeft geschreven. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ingenieurtje
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-02 23:10
Geachte heer ###l,

Bedankt voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot Parodontax Toothpaste.
Het spijt ons dat u zo lang heeft moeten wachten op een reactie van ons. Wij danken u voor uw geduld.

De smaak van Parodontax is wat aangepast om jou een verbeterde gebruikservaring te bieden. Onderzoek laat zien dat de meeste mensen na 14 dagen aan de unieke smaak gewend zijn. We zouden je dus willen aanraden om het product gedurende 14 dagen 2x per dag te gebruiken, en hopen dat je er zo snel aan gewend bent!

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare. Wij zullen uw feedback doorsturen naar de relevante afdeling.

[/quote]

1) Je bedenkt als bedrijf een forse aanpassing voor je product maar vindt je klanten maar lastig. Je bent natuurlijk geheel voorbereid op enorm veel extra mails en telefoon dus wat doe je? Op mail reageert je gewoon met maanden vertraging en die telefoon maken we zo moeilijk mogelijk, dan vergeten ze t wel. Onbereikbaar, foute informatie en áls je iemand kunt spreken na zeer veel moeite zijn het alleen Engels sprekende medewerkers. Logisch toch! Heb 2 jaar terug gebeld met klacht en kreeg binnen 1 minuut Nederlandse dame aan de lijn, dat is nu onmogelijk als je even je totale product verandert. En heel erg vaak komt dit door een nieuwe macho manager (alfa-aap) die wel even zal laten zien wie de baas is. Veranderen die handel!
2) Laten we even niet vergeten hoelang er wel niet reclame is gemaakt op de doos en tube voor die wonderlijke kruiden, ieder kruid had een erg bijzondere werking en daarom moest je voor dit merk kiezen. Dat kan 2 dingen betekenen: a) al die kruiden waren in werking onzin en was een manier om jou te verleiden b) de werking was er wel maar zit er dus nu niet niet meer in en dat doen we graag zo stil mogelijk. Immers we willen de prijs hetzelfde houden terwijl we veel minder kosten hebben voor de ingrediënten. Wat een domme klanten hè, die kun je alles wijsmaken!
3) Voordat de samenstelling is veranderd hebben ze sneaky zomaar de verpakking > 6 maanden aangepast terwijl de samenstelling hetzelfde bleef. Nu is het een totaal ander product geworden maar willen ze juist de indruk geven dat het hetzelfde is als je het koopt. De verpakking is nu wél “hetzelfde” en als je “geluk” hebt staat er heel klein op “nieuwe smaak”. Bij de fluorvrije variant is totaal NIETS op de verpakking te zien. Zelfs de chef van de AH kon met moeite na mijn aanwijzing de ingrediëntenlijst zien. Dat is t enige waar je het aan kunt zien.
4) Dit bedrijf weet heel erg goed waar t mee bezig is, ik vind het bedrijf net zoals de nieuwe smaak “smerig!” Alles wordt zo gemanipuleerd dat juist nu contact zeer moeilijk is en jij als gebruiker zoveel mogelijk in de waan wordt gelaten dat er niets is veranderd door het stilletjes uit te voeten. Vraag me overigens serieus af of zij hiermee niet de wet overtreden. Aanpassing van ingrediënten zonder vermelding. Het voldoet sowieso niet aan de conformiteitseis maar kan mogelijk ook een medische overtreding zijn. Mensen met ernstige gevoeligheid voor nieuwe stoffen gaan niet uit van nieuwe ingrediënten. Ik heb een klacht neergelegd maar zoals verwacht nog niets gehoord. Misschien moet verhaal iemand maar eens naar Radar of Kassa brengen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ingenieurtje op 12-11-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
rooie60 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:53:
[...]

Nee maar als je de ingredienten van de zoute tubes bekijt en dat vergelijkt met de nieuwe ....zijn ze voor de helft verdwenen! dus zijn er dingen weggelaten.Op de FB site ''geef parodontax oude formule terug"" staan er fotos van..........ik zoek ook n alternatief....
:(
Ja ik ben daar zelf lid van,van de FB oude parodontax terug,ik spoorde iedereen aan te mailen naas GSK tientallen deden dat ook.Zeggen dat het zoutgehalte hetzelfde is whahahahah ja in my ass ook...........
Ik heb de ''herbs/mint geprobeerd,gaat enigzins en iig beter als die gore chemische zoete vernieuwde troep......ik probeer nog ff en anders ga ik over op WELEDA.........dat heb ik ze ook gezegd,dat ze n hóóóóóóóóóóp klanten verliezen!!!!!!!!!!!!! sufkutten,wrm iet veranderen????
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
RemcoDelft schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:37:
[...]

Hopen dat al die teruggehaalde restpartijen voor 50 cent bij de Action liggen 8)
Ik kom weelijks bij de action ,no parodontax,ook bij de big bazar niet (zitten beiden hier tegenover ons in winkelcentrum)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rooie60
Diederik schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:29:
Heeft iemand van de melders al een reactie gekregen van GSK?

Ik heb zelf op 5-10 een mail gestuurd en buiten een ontvangstbevestiging, helaas nog geen reactie.
Ik heb 3 x gemaild ..........omdat het mij te lang duurde eer ik bericht kreeg,1ste mail zeiden ze,dat er verder niets aan de samenstelling veranderd was... 8)7 ik zei"" denk je dat ik n kleuter ben??? lees ingredienten op doosje..........ik ben niet blind!!!!! (word ik dan zó pissig om).
2de mailtje/antwoord wat ik kreeg was........................dat ze het door zouden sturen naar de desbetreffende afdeling.......bla,bla,bla Ik heb ze ook benaderd via FB (de US GSK) en de nederlandse......ik dacht ik ga óveral zeuren,terúg met die oude parodontax.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:46
BLACK10 voor 10 procent korting voor eerder genoemde webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-06 11:50

BeyondThunder

Lost Lightning

Welk email adres gebruiken jullie voor de feedback over Paradontax richting de producent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubiks
BeyondThunder schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:03:
Welk email adres gebruiken jullie voor de feedback over Paradontax richting de producent?
nl.consumer-relations@gsk.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Laatst online: 01-06 11:50

BeyondThunder

Lost Lightning

Mail is eruit!

Goedendag,

Ik poets al jaren met Paradontax, bijna vanaf de introductie en wil niets anders meer.Sinds enkele maanden is de smaak drastisch veranderd, ik kan er niet aan wennen. Alle bijzonderheid aan Paradontax is verdwenen. Gelukkig vond ik nog een oudere tube in de kast en kon ik e.e.a. vergelijken.Ik zag inderdaad dat de ingrediënten zijn aangepast, dit vind ik zo jammer! Deze nieuwe smaak valt nu in dezelfde categorie als alle andere tandpasta's. Niets bijzonders meer aan. Tevens is de nieuwe smaak een stuk minder fris.

Kunt u me helpen aan tubes met de oude smaak? Of zou u kunnen overwegen om de oude smaak terug te brengen? 

Helaas moet ik op dit moment op zoek naar een andere tandpasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charmala4
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 06:33
Hallo,

Onze ervaring is ook dat Paradontax erg veranderd is sinds de "nieuwe formule"
De smaak is niet meer als de oude en de kruiden zijn ver te zoeken. Nu zoete, reguliere en dure tandpasta.
Ook is de pasta DUNNER (lees= water verkopen als tandpasta?)

Heb de laatste jaar weer wat meer last van aften, deze kwamen weer terug.
Ik zie duidelijk een relatie met de vernieuwde paradontax. Geen heilzame werking meer te bekennen
Het is echt niet meer DE Paradontax als vanouds.

Mijn vrouw en ik hebben besloten andere tandpasta te gebruiken. WELEDA

GSK heeft de plank volledig misgeslagen en zijn vele klanten kwijt geraakt. Helaas :(
GSK,.....consumenten zijn niet achterlijk, die haken af als ze het gevoel krijgen bedonderd te worden.

Ps: Mail gestuurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glasere
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Rubiks schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:06:
[...]

Zojuist 2 doosjes van 12 binnen gekregen. Gelijk de verpakking vergeleken met die van de vernieuwde smaak. Deze zijn volgens de verpakking idd het oude recept. Dus vanavond weer poetsen als vanouds 8) :*)

Met dank aan @Glasere
Graag gedaan !!! Ik heb net op blackfriday met BLACK15 korting en waardepuntn van vorige bestelling NOGMAALS 24 stuks besteld...dan ik ik nog een paar extra jaren voorruit. Op de website hebben ze nu expliciet staan "oude formule" :) Ze gaven aan dat ook de mini's hard gaan.

Trouwens heb ik mijn oude "vieze" paradontax "nieuw recept" welke aangebroken was, samen met 2 andere ongeopende verpakkingen "nieuw recept" netjes mogen terugbrengen bij de JUMBO. Ik liet een "2 weken uitproberen anders geld terug" actiebordje zien welke ik gefotografeerd had in de winkel. Heel fijn 13,40EUR terug gekregen. Inmiddels voor iets meer dan 140 eur 48 tubes Paradontax 75ml oude formule gekocht bij Doublefonline nl met constant heel fijn contact. Bij laatste bestelling ging er even iets fout met adres ( zelfs na nogmaals invoer, paar keer klooien ging het wel, website fout doorgegeven, prompt reactie: geven we door aan it afdeling.. heel fijn )

Veel poetsplezier,

Edwin

E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berner
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-01 09:10
Diederik schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:30:
[...]

Op Amazon verkopen ze nog wel oud recept Parodontax, link
Ik ben ook op zoek naar de oude parodontax original, en kwam via google terecht op dit forum. Heb met veel aandacht al de reacties gelezen!

Op dit moment is de prijs bij amazon 3.63 euro / tube, en ik krijg geen korting te zien bij het bestellen van 8 stuks ?
Wel is er de melding dat je max 10 stuks kan bestellen.

Ik vraag me af of de link naar amazon van de tandpasta, dezelfde is met degene die word aangeboden via doublefonline ?
Als ik de prijs vergelijk per 12 stuks, dan is amazon 1.40 euro goedkoper ...

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Glasere schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:03:
[...]

Graag gedaan !!! Ik heb net op blackfriday met BLACK15 korting en waardepuntn van vorige bestelling NOGMAALS 24 stuks besteld...dan ik ik nog een paar extra jaren voorruit. Op de website hebben ze nu expliciet staan "oude formule" :) Ze gaven aan dat ook de mini's hard gaan.

Trouwens heb ik mijn oude "vieze" paradontax "nieuw recept" welke aangebroken was, samen met 2 andere ongeopende verpakkingen "nieuw recept" netjes mogen terugbrengen bij de JUMBO. Ik liet een "2 weken uitproberen anders geld terug" actiebordje zien welke ik gefotografeerd had in de winkel. Heel fijn 13,40EUR terug gekregen. Inmiddels voor iets meer dan 140 eur 48 tubes Paradontax 75ml oude formule gekocht bij Doublefonline nl met constant heel fijn contact. Bij laatste bestelling ging er even iets fout met adres ( zelfs na nogmaals invoer, paar keer klooien ging het wel, website fout doorgegeven, prompt reactie: geven we door aan it afdeling.. heel fijn )

Veel poetsplezier,

Edwin
toon volledige bericht
ik heb ook direct maar een stel besteld!

Edit: Gisteravond besteld en ondertussen binnen :)

Makerij Hofman

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het is trouwens niet alleen de smaak die anders is.
Ik dacht dat het wel zou meevallen. Maar ik had altijd hele gevoelige tanden, kou, warmte etc. Ooit een reden, heel, heel lang geleden geweest om met parodontax te gaan poetsen. Maar allang weer vergeten.
En de laatste paar weken, had ik echt een beetje paniek, omdat mijn tanden heel vervelend aanvoelden.

Ik had nog wat oude tubes liggen, en die nu een week in gebruik. En nergens geen last meer van. Echt typisch.

Best wel een nare streek van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hbiesheuvel
  • Laatst online: 27-03-2021
Het dichtst bij de zoute Parodontax komt de tandpasta van Welleda, type Salina (de naam zegt t al). Op dit moment 30% korting bij de Holland & Barretts, geen gekke toevoegingen en lekker zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:36
_JGC_ schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:42:
@DoubleTweak Ik zie geen natriumbicarbonaat en wel SLS... voor mij geen optie.
Ik krijg aften van SLS houdende tandpasta's. Daarnaast schuimt dat SLS spul je de bek uit tijdens het poetsen (want schuim betekent dat het schoon wordt denkt men)
weet je wel zeker dat dat daar van komt..
voor zover ik weet komt dit van een andere stof namelijk:
cocamidopropyl betaine

anders zou je deze eens kunnen proberen

https://www.eco-logisch.nl/Details.aspx?ProductID=10179

[ Voor 13% gewijzigd door boyette op 15-12-2020 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
hbiesheuvel schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:32:
Het dichtst bij de zoute Parodontax komt de tandpasta van Welleda, type Salina (de naam zegt t al). Op dit moment 30% korting bij de Holland & Barretts, geen gekke toevoegingen en lekker zout.
heb je deze ook geprobeerd?

[ Voor 11% gewijzigd door boyette op 15-12-2020 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubiks
hbiesheuvel schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:32:
Alleen zit hier geen fluoride in. Een belangrijk ingrediënt tegen tandbederf. :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubiks
Dit bericht kreeg een ik vandaag van gsk:

"Bedankt voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot Parodontax Original.

Bedankt voor uw vraag. De smaak van Parodontax is wat aangepast. Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten. De vernieuwde smaak bevat wel dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die u gewend bent. Ondanks dat het product er anders uit ziet en anders smaakt, is de werking van Parodontax nog helemaal hetzelfde! Na 14 dagen zijn de meeste mensen aan de unieke smaak gewend en vinden ze het lekker.

Let op, niet het hele merk is veranderd: onze varianten Ultra Clean, Herbal Twist, Herbal Fresh, Complete Protection Extra Fresh en Complete Protection Whitening zijn ongewijzigd gebleven. Graag zouden wij willen adviseren om de Ultra Clean te proberen die, binnen het aangepaste assortiment, waarschijnlijk het meest lijkt op wat u gewend bent van de vorige formulering.

Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak en bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare.

Met vriendelijke groeten,

Sandra

Consumer Relations

GSK Consumer Healthcare"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ingenieurtje
  • Laatst online: 22-02 23:10
Paradontax heeft bewust de klantenservice afgeschaald zodat er geen klachten binnenkomen. Standaard krijg je op het telefoonnummer te horen dat er GEEN medewerkers beschikbaar zijn en je kunt ook niet in de wachtrij. Kortom, er komen geen klachten binnen. Een vrij asociaal bedrijf dus maar dat weten we eigenlijk wel want het is farmacie die daar met stip om bekend staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
Rubiks schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:44:
[...]

Alleen zit hier geen fluoride in. Een belangrijk ingrediënt tegen tandbederf. :*)
heb je deze geprobeerd?

die gebruik ik nu
en is een prima alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Ingenieurtje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:42:
Paradontax heeft bewust de klantenservice afgeschaald zodat er geen klachten binnenkomen. Standaard krijg je op het telefoonnummer te horen dat er GEEN medewerkers beschikbaar zijn en je kunt ook niet in de wachtrij. Kortom, er komen geen klachten binnen. Een vrij asociaal bedrijf dus maar dat weten we eigenlijk wel want het is farmacie die daar met stip om bekend staan.
waarom stap je niet over op een alternatief van een degelijk bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
boyette schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:35:
[...]

heb je deze geprobeerd?

die gebruik ik nu
en is een prima alternatief
Ik wil geen sorbitlol in mijn tandpasta :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trabant
  • Laatst online: 22:24
Blij dat ik dit draadje vond. Met oude pinafboekingen heeft mijn teerbeminde kunnen reconstrueren wanneer we het laatst hebben ingeslagen en tot de geanticipeerde houdbaarheidsdatum (mei 2022) een passende hoeveelheid bij DoubleF ingeslagen. Ze hadden daar ook nog een haarproduct dat elders uit het assortiment was. We zijn nu ook 84 beautypunten rijker. :*)

Ik heb niet de illusie dat GSK naar de oude receptuur terug keert, dus de jacht op een alternatief is geopend. Een tuubje van Weleda is al besteld.

KPN is een drieletterwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelbx
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-05 11:00
Rubiks schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:35:

Bedankt voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot Parodontax Original.

Bedankt voor uw vraag. De smaak van Parodontax is wat aangepast. Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten. De vernieuwde smaak bevat wel dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die u gewend bent. Ondanks dat het product er anders uit ziet en anders smaakt, is de werking van Parodontax nog helemaal hetzelfde! Na 14 dagen zijn de meeste mensen aan de unieke smaak gewend en vinden ze het lekker.

Let op, niet het hele merk is veranderd: onze varianten Ultra Clean, Herbal Twist, Herbal Fresh, Complete Protection Extra Fresh en Complete Protection Whitening zijn ongewijzigd gebleven. Graag zouden wij willen adviseren om de Ultra Clean te proberen die, binnen het aangepaste assortiment, waarschijnlijk het meest lijkt op wat u gewend bent van de vorige formulering.

Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak en bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare.

Sandra

Consumer Relations

GSK Consumer Healthcare"
toon volledige bericht
Dat is tenminste wél een normale, in de zin van inhoudelijke, reactie. Dat is dan een pluspunt. Ik kreeg op mijn klacht over hun productvernieuwing, begin okober, eerst deze reactie:
"Bedankt voor uw bericht aan GSK Consumer Healthcare met betrekking tot onze Parodontax Tandpasta.

Ik contacteer u namens GSK Consumer Healthcare i.v.m. de klacht die u ons gemeld heeft. Wij nemen de klachten van onze consumenten zeer serieus en zouden graag de oorzaak van het probleem achterhalen. Mag ik u daarom vriendelijk verzoeken om in een antwoord op deze email ons de volgende gegevens te bezorgen:
...
<diverse vragen ter identificatie van één enkele tube>
...
- Wij zouden graag foto’s van u ontvangen die de aard van de klacht (indien zichtbaar) duidelijk afbeeldt alsook een foto van het lotnummer en de vervaldatum van het product. Deze foto’s helpen onze kwaliteitsafdeling met hun onderzoek.

Wij willen graag uw kwaliteitsklacht confirmeren op het betreffende staal/product om bijgevolg de kwaliteit van onze producten te waarborgen. U kan uw product kosteloos opsturen naar het postadres met antwoordnummer dat u onderaan deze email terugvindt, een postzegel is niet nodig. Gelieve in een bijgevoegde brief uw naam alsook het referentienummer, Case <xxxxxxxx> te vermelden.

Na ontvangst van uw staal/product wordt u gecontacteerd door het Quality Assurance team van GSK Consumer Healthcare. Zij doen vervolgens hun best om zo snel als mogelijk uw klacht af te ronden en u, indien u aangeeft graag feedback te ontvangen, hiervan te voorzien.

Indien u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, kan u ons gerust contacteren via onderstaande contactgegevens."
toon volledige bericht
En die totale mis-/ontkenning van mijn klacht over hun productvernieuwing sloeg zó ontzettend nergens op en maakte me zo boos (ik schreef toch zeker niet in het Chinees ofzo!), dat ik geen zin meer had daarop te reageren.

Twee (volle) maanden later ontving ik desondanks nog deze hun vervolgreactie, waarbij ze van zichzelf kennelijk vinden dat ze op enig moment toch ook 'hulp hebben geboden':
Beste <xxxxxx>,

Dankuwel voor het contact opnemen met GSK Consumer Relations en wij hopen dat u tevreden bent met onze hulp.

Om onze services te verbeteren en ervoor te zorgen dat we aan uw verwachtingen voldoen, zouden we u dankbaar zijn als u onze gast tevredenheidsonderzoek online zou kunnen invullen door op de onderstaande link te klikken:
<link>
Nogmaals, wij waarderen het zeer dat u GSK producten heeft gekozen en wij kijken er naar uit om weer van u te horen.

GSK Consumer Relations Team
Dus zo ik dat al niet was, was ik er toen geheel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Deze zin in de reactie die ik ontving raakt kant nog wal:

"Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten."

Dit betekent dat de plantenextracten geen toegevoegde waarde hadden en zelf de tandpasta nadelig zou hebben beïnvloed. Terwijl de plantenextracten eigenlijk juist het kenmerkende van de tandpasta waren.
Dit geeft al aan dat je als consument gewoon in de maling wordt genomen.
Maar blijkbaar maakt een paar klanten meer of minder ze niet veel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelbx
Rubiks schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 01:22:
Deze zin in de reactie die ik ontving raakt kant nog wal:

"Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten."

Dit betekent dat de plantenextracten geen toegevoegde waarde hadden en zelf de tandpasta nadelig zou hebben beïnvloed. Terwijl de plantenextracten eigenlijk juist het kenmerkende van de tandpasta waren.
Dit geeft al aan dat je als consument gewoon in de maling wordt genomen.
Maar blijkbaar maakt een paar klanten meer of minder ze niet veel uit.
Ja, eens, ik bedoel jij kreeg (zoals dus nog wat mensen, kennelijk) dan wel een meer inhoudelijke reactie, in de zin dat ze je klacht eerst echt gelézen hebben, maar het blíjft natuurlijk één groot tranentrekkend marketing- & communicadoleuterkoekgeheel qua de reacties.

Vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 22:19
Rubiks schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:35:

"Bedankt voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot Parodontax Original.
...

...

GSK Consumer Healthcare"
Bedankt voor het delen.

Iemand recent de Ultra Clean of the Complete Protection Whitening gekocht?
Als ik naar de meest recente review kijk op bol voor deze 2 producten klagen ze juist over dat het anders smaakt en kleurt. Lijkt niet te rijmen met wat GSK zegt.

o.o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dna06
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik was even vergeten te melden dat ik een reactie heb mogen ontvangen in oktober!
Wat een schi*jtbedrijf. GSK is voor mij geen optie meer. Ik raad u allen aan hetzelfde te doen.

Lees en verwonder:
Hartelijk dank voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot onze tandpasta. Om jou een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling van Parodontax Original, Whitening, Extra Fresh en No Fluoride geen plantenextracten, met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die je gewend bent. De vernieuwde smaak bevat dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Op de verpakkingsdoos communiceren wij 'Vernieuwde smaak' in de linker bovenhoek, kan u dit aan ons bevestigen? Uw feedback hebben wij alvast doorgestuurd naar de relevante afdeling.

Mocht u echter nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via 0800/4090005. U kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag (uitgezonderd feestdagen) tussen 09:00 en 18:00 uur.

Joris

Consumer Relations

GSK Consumer Healthcare
toon volledige bericht
Mijn antwoord:
Beste Joris,

Bedankt voor de feedback. Dat kan ik altijd waarderen.

U spreekt over een label op de verpakking waardoor ik geattendeerd zou worden op de nieuwe formule.
Ik heb direct een verpakking open gemaakt en gekeken of het om de nieuwe versie ging en ik kan GEEN label op de verpakking vinden.
Ik zal een foto toevoegen. (nu niet toegevoegd op dit forum)

Ook spreek u over een 'verbeterde gebruikservaring'. Dit vind ik niet stroken met de waarheid. Dat blijkt wel uit mijn klacht.
Dat is in mijn ogen een eufemisme voor wat waarschijnlijk een besparende maatregel is geweest voor de tandpasta. Maar daar kan ik alleen naar gissen.

Met vriendelijke groet en nog steeds zeer oneens met de door u ingeslagen weg,

[ Voor 0% gewijzigd door dna06 op 31-12-2020 01:32 . Reden: grammatica fout ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40

koboy

Heb een idee voor een icon

Kage Musha schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:03:
[...]

Bedankt voor het delen.

Iemand recent de Ultra Clean of the Complete Protection Whitening gekocht?
Als ik naar de meest recente review kijk op bol voor deze 2 producten klagen ze juist over dat het anders smaakt en kleurt. Lijkt niet te rijmen met wat GSK zegt.
Ik heb gisteren in de supermarkt het whitening schap leeggekocht en zag daarna het bericht dat de receptuur daarvan niet veranderd was. Hier zitten dus alle kruiden extracten nog in en niet de chemische nep troep.
De whitening smaakt nog zoals hij daarvoor deed, dus iets anders dan de oude standaard parodontax. Prima en snel aan te wennen weet ik uit ervaring want ik had deze wel eens eerder gehad door misgrijpen.
Let op, anders, maar niet chemisch en goor. Van eerder weet ik dat de smaak iets anders is maar na de die nieuwe zooi smaakt het eigenlijk vertrouwd.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staak01
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-01-2021
Iedereen bedankt voor de tips. Ik heb op doublef een hele berg van die kleine tubetjes besteld. Die zijn goedkoper dan de grote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Co_2J
Nou toch nog even een update....

ik had toch 16/11/20 nog een reactie ontvangen van GSK op mijn mail van 4/10/20 en zo te zien dus beetje zelfde laken en pak. Standaard excuses met dat dit toch echt een beter ervaring gaat geven... mmmm euh nee echt niet.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht aan GlaxoSmithKline Consumer Healthcare met betrekking tot Parodontax Tandpasta.

Bij de ETOS hier was er weer een afprijzing van de 75ml variant en hebben er weer 4 meegenomen.
Onderstaand de declaratie want was toch weer het oude receptuur/ formule gelukshalve.
Op het doosje staat "01681KWA E2023 05" en de QR code is B60010822203 met THT 2023/ 05

Deze zelfde QR code had ik al een tijdje terug nog in een dubbel verpakking (doos) gekocht welke dezelfde QR code had maar de THT is daar 2023 01 (00400KWA) van .... en zijn er dus toch nog nieuwere in omloop.

Sodium_Bicarbonate
Aqua
Glycerin
Alcohol
Cocamidopropyl_Betaine
Krameria_Triandra_Extract
Echinacea_Purpurea_Flower/Leaf/Stem_Juice
Xanthan_Gum
Chamomilla_Recutita_Extract
Commiphora_Myrrha_Extract
Sodium_Fluoride
Sodium_Saccharin
Salvia_Officinalis_Oil
Mentha_Piperita_Oil
Mentha_Arvensis_Oil
Limonene
Linalool
Cl_77491
Bevat_Natriumfluoride_(1400_ppm_F-)

Het blijft dus een zaak om elke keer nog goed te kijken her en der of je een variant met die extracten hebt ipv de aroma's .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Sinds kort overgestapt op Meridol (valt onder Elmex) na de nieuwe ranzige versie van Parodontax en ik wil niet meer terug naar iets anders.

Topspul. Relatief neutrale maar toch frisse smaak, en vooral niet agressief voor m'n tandvlees maar wél erg verzorgend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Heeft iemand Vademecum Tandpasta al eens geprobeerd?

Tandpasta met salie , tijm en kamille

https://www.plein.nl/nalys-tandpasta-fluor-en-planten-75-ml

[ Voor 48% gewijzigd door boyette op 13-01-2021 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

Jrz

––––––––––––

Ik gebruik al een tijdje vitis. Zeer tevreden over

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:23
coinman63 schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:42:
Het is met Coca cola al eens gelukt om een receptwijziging terug te laten draaien door acties van ontevreden klanten. Misschien ook eens met Paradontax proberen. Het lijkt me een merk van echte liefhebbers. Ik poets al zeker 35 jaar met Paradontax en vind de nieuwe smaak ook niet te pruimen.
Wij rekenden het zojuist uit, allebei al ruim 30 jaar.

Ik ben verbolgen.

Ik hoop op een gezamelijke actie. Gsk kan nog zoveel onderzoek doen, ze verliezen hiermee een schare trouwe klanten.

Ga nog wel even verder lezen, hopelijk is er een taste-a-like gevonden. Alle reguliere tandpasta's halen het niet wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 11:04

Tom Yam

(>'.')>

Ik dacht al, ligt het aan mij? Ben ik inmiddels na zoveel jaren zo gewend aan de zoutige smaak dat het nu niet meer opvalt en als een andere tandpasta smaakt? Maar nee, de formulering is aangepast, en dat merk je zowel qua smaak (was: zoutig, nu zoetig en mintig) als qua textuur (minder korrelig, en nu dunner en wateriger). Hopelijk kom ik hier snel een geschikt alternatief tegen, want voor de huidige zogenaamde "oRiGiNaL" ga ik niet meer betalen dan een andere dertien in een dozijn tandpasta, en die zijn er genoeg. Zonde, zonde zonde.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Tom Yam schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:59:
Ik dacht al, ligt het aan mij? Ben ik inmiddels na zoveel jaren zo gewend aan de zoutige smaak dat het nu niet meer opvalt en als een andere tandpasta smaakt? Maar nee, de formulering is aangepast, en dat merk je zowel qua smaak (was: zoutig, nu zoetig en mintig) als qua textuur (minder korrelig, en nu dunner en wateriger). Hopelijk kom ik hier snel een geschikt alternatief tegen, want voor de huidige zogenaamde "oRiGiNaL" ga ik niet meer betalen dan een andere dertien in een dozijn tandpasta, en die zijn er genoeg. Zonde, zonde zonde.
Dit is mogelijk ook nog een alternatief
Ik heb hem nog niet getest:

https://www.russischewink...et-vulkanisch-zout-kopen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:18
Luca schreef op zondag 10 januari 2021 @ 02:12:
Sinds kort overgestapt op Meridol (valt onder Elmex) na de nieuwe ranzige versie van Parodontax en ik wil niet meer terug naar iets anders.

Topspul. Relatief neutrale maar toch frisse smaak, en vooral niet agressief voor m'n tandvlees maar wél erg verzorgend. :)
Deze is mij ook aanbevolen door mijn tandarts. Schijnt erg goed voor het tandvlees te zijn.

Vind hem zelf ook fijn... Schuimt niet te veel en de smaak is goed.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 21:42
Inmiddels is Paradontax een nieuwsitem op NOS: https://nos.nl/l/2366395

Ik ben overgestapt van Paradontax naar Dr. Organic tea tree en dat bevalt tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanoorttim
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
Mooi draadje. Altijd Paradontax gebruikt - de reguliere - juist vanwege de smaak maar ga overstappen naar Dr. Organic Tea Tree die hier regelmatig voorbij is gekomen. Komt binnenkort terug met de eerste bevindingen. Succes met het vinden van een alternatief ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Typisch marketing blabla:
De fabrikant van Parodontax, GSK, laat aan de NOS weten dat de smaak van de tandpasta is aangepast naar aanleiding van consumentenonderzoek. "Het onderzoek wijst uit dat veel consumenten de voorkeur geven aan een minder sterke smaak dan de kruidenformule in de originele tandpasta", zegt een woordvoerder. Alle planten- en kruidenextracten zijn in de nieuwe samenstelling vervangen door aroma.
Ik geloof best dat als ze 100 willekeurige consumenten laten kiezen, er 95 zijn die iets kiezen wat lijkt op wat ze altijd gebruiken. Jammer dat ze niet snugger genoeg zijn om te begrijpen dat die 95 mensen gewoon een goedkopere tube pakken, en dat ze de 5 mensen die al klant bij ze waren nu wegjagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:36
Ik denk dat ze juist veel meer klanten kwijtraken. Paradontax was qua smaak al bijzonder voor veel mensen en wat betreft de gezonheid van het tandvlees heeft het bij mij altijd effect gehad.
Dus de mensen die het gebruikten, deden dit bewust vanwege die eigenschappen. Als die eigenschappen er niet meer zijn, raak je die gebruikers ook kwijt.
Er zit echt iemand zich geweldig in de Amerikaanse voet te schieten.

Edit: Schijnt Brits te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Koenoe op 28-01-2021 22:26 ]

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:08
Na de eerste berichten hier op het forum heb ik 't al niet meer gekocht. Wat geprobeerd van dr. Organic en vergelijkbare, en bevalt prima. Maar heb toch liever de oude paradontax.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:06
RemcoDelft schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:48:
[...]

Typisch marketing blabla:

[...]

Ik geloof best dat als ze 100 willekeurige consumenten laten kiezen, er 95 zijn die iets kiezen wat lijkt op wat ze altijd gebruiken. Jammer dat ze niet snugger genoeg zijn om te begrijpen dat die 95 mensen gewoon een goedkopere tube pakken, en dat ze de 5 mensen die al klant bij ze waren nu weglopen.
Ik gebruik zelf geen Paradontax, maar ik las het artikel en moest gelijk aan deze comic denken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xObpta39YkDMKMOiinQQdaJ4dw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g6wHXrZabKfiGdpDJnzOAX2U.jpg?f=user_large

Succes met jullie strijd tegen onze corporate overlords!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simnek
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-01-2021
Uit het forum op het artikel van radar.

"Het oorspronkelijke recept uit 1937 is rond 2019 aangepast door de nieuwe eigenaar. Alle kruidenextracten zijn toen verwijderd.

Oorspronkelijk was Parodontax een merk gemaakt door het Duitse bedrijf Madaus. Dit bedrijf maakte geneesmiddelen op basis van plantenextracten.

Van het origineel en de gedachte daarachter lijkt dus weinig over te zijn.

GSK is een Britse multinational. Ik denk dat zij een andere visie hebben op het product Parodontax dan de oude Duitse fabrikant.

U kunt eens Salviagalen® F Madaus tandpasta proberen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJelle11
  • Laatst online: 30-01-2021
Spam

[ Voor 99% gewijzigd door Ardana op 29-01-2021 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mix61
  • Laatst online: 29-01-2021
Wat een vreselijke smaaak!!!
Was jaren top, en door nos.NL weet ik nu pas dat er gelukkig erg veel ontevredenen zijn. Reactie van gak vind ik dusdanig je-achterban/clientèle-niet-serieus-nemend dat ik de laatste tube zal wegsmijten morgen en meteen de voorbijgekomen suggesties hier (dr organic tea tree en meridol) zal binnenhalen. Wat een cudsooy!

Bedankt voor jullie suggesties allemaal 😎🙏🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:37

vhal

ಠ_ಠ

Lol, zojuist hoorde ik een nieuwsitem bij Gerard Ekdom op Radio10 over Paradontax en ik moest gelijk aan dit topic denken :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstherHS
Smerig, die nieuwe smaak en zeker niet 'original'. Beetje zepig, blèch! Heel jammer, dit was de enige echt frisse smaak tandpasta. Ik hoop dat de producent zich nog gaat bedenken, anders ga ik terug naar zendium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmas
  • Laatst online: 14-03-2021
Het heeft nu zelfs het Nosjournaal gehaald, misschien helpt dat.

Dus GSK bekommert zich alleen om nieuwe klanten en niet om bestaande? Bijzonder, het kan de fabrikant dus niets schelen dat bewuste klanten nu weglopen. Gat in de markt voor concurrent om met de oude formule aan de gang te gaan.

Iemand goed idee voor alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 23:14

JdM

Humbled

Ik kan hopelijk met mijn 24 tube voorraad oude stijl *O* vooruit tot ze in de fabriek die nieuwe formule uitgeplast hebben :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dostar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik gebruik al jaren Parodontax en heb nog een voorraad van 6 tubes liggen die ik samen deel met mijn vriendin. Ook wij willen geen zoetstoffen en SLS en dat soort meuk. Maar gewoon een gezonde natuurbasis tandpasta.
Kortom, mij zijn ze kwijt als klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 15:11
Ook ikzelf, mijn vader, moeder en zusje zijn zeer teleurgesteld in de verandering van de formule. In eerste instatie dacht ik dat het een fabrikagefout was, maar ook andere tubes hadden de nieuwe zoete smaak.
Sinds kinds af aan heb ik een hekel aan zoete, mint-achtige tandpasta en heb dus altijd parodontax gebruikt.

Nu dus op zoek naar een vergelijkbare tandpasta zonder zoete smaak, en welke niet zo erg schuimt als de nieuwe parodontax formule.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dit onderwerp heeft nu ook Radar bereikt. Blijkbaar moet het oude recept in 2022 uitgefaseerd zijn:
De samenstelling bleef jarenlang onveranderd, tot het merk in handen kwam van het Britse farmaceutische concern GlaxoSmithKline (GSK). In 2019 heeft GSK alle planten- en kruidenextracten verwijderd en in 2020 is nog een laatste aanpassing in de smaak gedaan. Het oude product wordt langzaam uitgefaseerd en moet in 2022 in heel Europa zijn vervangen door de zes nieuwe smaken van Parodontax.
En dan dit soort onderzoekjes:
'Wij hebben Parodontax aangepast om consumenten een betere ervaring te geven. Recent consumentenonderzoek heeft uitgewezen dat een groot deel van de mensen die nieuw zijn binnen het merk Parodontax, de voorkeur geeft aan de smaak wanneer de kruidensmaakstoffen worden verwijderd', laat Powell weten.

De smaak is de meest opvallende verandering, en dat blijkt dus met een reden. Volgens GSK prefereren nieuwe gebruikers een zoete smaak boven de klassieke zoute smaak. Het bedrijf maakt hier dus een duidelijke keuze; het verkiest aantrekken van nieuwe klanten boven het behouden van oude klanten.
:z Lekker dan, nieuwe klanten willen een zoete smaak en de bestaande klanten moeten het maar bekijken.

In elk geval wordt de nieuwe formule niet teruggedraaid.
Slecht nieuws voor de consumenten die de oude formule terug willen; GSK geeft aan dat dit niet gaat gebeuren. Het zou kunnen dat je de tandpasta nog ergens (online) kunt krijgen, maar GSK wil in 2022 alles vervangen hebben.
;w

[ Voor 48% gewijzigd door XWB op 29-01-2021 15:30 ]

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jepe68
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 12:32
Offtopic: Bijzonder deze discussie op een Techsite als Tweakers aan te treffen.

Maar ik ben het eens met de reaguurders hier... heb nog een mailtje richting GSK gestuurd, tegen beter weten in. Ik ga de tips die hier gegeven zijn zeker proberen. Bedankt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenbok18
Gebruik paradontax altijd als ik last van blaren in de mond heb. Werkt super. De smaak is even wennen, maar uiteindelijk heb je een frisse smaak en geen blaten meer. Helaas was het op en ook ik kocht een "originele" paradontax.
Was dat even een tegenvaller.
Deed niks wat het anders deed, raar licht rose kleurtje, smaak erg lafjes.
Nee erg jammer. Na 1 keer gebruikt staat het nu doelloos in de kast. Dacht dat het aan mij lag, verkeerde paradontax gekocht, maar blijkbaar zijn er meer die dit probleem hebben.
Hoop dat ze die oude gauw weer terug doen. Durf nu ook geen andere "originele" te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbx
Ik zie regelmatig langskomen 'gooi ik weg'.

Beter: terugbrengen naar de winkel!

Normaal gezien krijg je om deze reden (heel grote wijziging, heel minimaal/onduidelijk aangegeven) gewoon je geld terug.

En: die actie draagt ook weer wat bij aan het algehele signaal richting leveranciers en fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
marcelbx schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:56:
Ik zie regelmatig langskomen 'gooi ik weg'.

Beter: terugbrengen naar de winkel!

Normaal gezien krijg je om deze reden (heel grote wijziging, heel minimaal/onduidelijk aangegeven) gewoon je geld terug.

En: die actie draagt ook weer wat bij aan het algehele signaal richting leveranciers en fabrikant.
Dan moet je nog wel je bonnetje hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
NEEEEEEEEEEEEEE :-( Ik gebruik al heel lang parodontax en m'n huidige voorraad van 10 tubes is bijna op.. niet blij dit topic bij toeval te lezen.

Dat wordt dus iets anders zoeken.. zal dit topic even doorspitten voor de suggesties. Bah :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 19:15

Dido

heforshe

XWB schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:24:
:z Lekker dan, nieuwe klanten willen een zoete smaak en de bestaande klanten moeten het maar bekijken.
Toch is dat helemaal niet zo gek... het is een commercieel bedrijf, en hun oude tandpasta heeft x% van de markt.

Als ik rondkijk in de schappen schat ik dat x niet zo heel hoog was.

Kennelijk vindt 100-x% zoete tandpasta fijner, en heeft gsk bedacht dat ze liever mikken op een flink deel van 100-x dan op x...

De vergelijking met de receptwijziging van Coca Cola gaat dan ook mank, aangezien het marktaandeel met het oude recept wel aanzienlijk was.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
evdakker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:58:
[...]

Dan moet je nog wel je bonnetje hebben....
Je moet kunnen aantonen dat je het hebt gekocht, dat kan ook met een pintransactie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 26-03 07:53
https://www.instagram.com...8yF/?igshid=19xhpg3uo9099 Kassa pakt het hier ook groter aan. Ik hoop dat dit nog een staartje krijgt. Het frustreert mij meer dan outsiders misschien kunnen begrijpen.. wat een flauwekul van dit bedrijf zeg. Maak dan een nieuwe soort tube ernaast die de oude smaak in stand houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 21:15
Dido schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:13:
[...]

Toch is dat helemaal niet zo gek... het is een commercieel bedrijf, en hun oude tandpasta heeft x% van de markt.

Kennelijk vindt 100-x% zoete tandpasta fijner, en heeft gsk bedacht dat ze liever mikken op een flink deel van 100-x dan op x...

De vergelijking met de receptwijziging van Coca Cola gaat dan ook mank, aangezien het marktaandeel met het oude recept wel aanzienlijk was.
Maar ze hebben zo veel varianten paodontax, dan maak je er een "parodontax met aroma's voor zoetekauwen" bij. En laat je original gewoon original.

Kan me moeilijk voorstellen dat het niet in de productie kosten zit ipv dat "de nieuwe klant wil dat".
(al is er de de laatste decennia bij andere bedrijven ook wel insteek dat nieuwe klanten strikken ver boven oude behouden gaat qua prioriteit)

[ Voor 10% gewijzigd door gekkie op 30-01-2021 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:56
Dido schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:13:
[...]

Ja duidelijk dat ze een nieuwe markt willen aanboren.
De oude vertrouwde fans die het al jaren kopen, bestaaan er niet in hun ogen. Dat is het probleem.
Misschien kopen er meer mensen de oude dan je denkt.
Met de nieuwe ..smaak..Kan je net zo goed merk a t/m z kopen...
Mensen, ik ook kochten hem om de smaak en de werking..Die is er dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netgirl
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-10-2024
De eerste keer dat ik de nieuwe smaak aantrof in de tube dacht ik dat ze een foutje hadden gemaakt. Daarna trof ik weer een - naar nu blijkt - oude tube aan en dacht dat het inderdaad een eenmalige vergissing was. Helaas is de huidige tube weer de nieuwe smaak en begon ik te googlen. Kwam op dit draadje uit. Niet echt een logisch forum maar gelukkig heb ik nu wel veel medestanders gevonden én de reden waarom de smaak dus gewijzigd is. Nou ja, ze hebben mij niets gevraagd en ik wil die kruiden -met zoutige smaak- wel weer terug. Ik ga nu uitkijken naar een ander merk.
Bedankt voor alle suggesties die hier gedaan zijn. 👍

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Co_2J
Nou ook de NOS heeft het opgepakt...

https://nos.nl/artikel/23...parodontax-tandpasta.html

Ik werd afgelopen week ook zelfs gebeld door GSK dat ze een achterstand hadden met terugbellen van voicemail berichten... die van mij was van eind sept/ begin oktober ofzo... hahaha... 4 maanden dus.
Maar goed zelfde laken en pak... commercieel antwoord en bedankte me voor genomen moeite om te reageren. Ze gaat het neerleggen bij de betreffende afdeling... maar goed afdeling "recept aanpassing" zal echt veel handtekeningen en klachten en media aandacht moeten hebben... want GSK zal niet zomaar zwichten is mijn mening.

Ik vraag me echt af waarom ze antwoorden met "we ontwikkelen een aantal smaken voor een breed publiek..." dat is prima want niet iedereen trekt die zoute smaak ( kwestie van wennen weten de kenners ).... maar prima om er naast te hebben....

Maar GSK ... als je dit mee leest... laat dan 1 van die varianten/ smaak gewoon de oude zijn !!!! De rest is "bijzaak" om een breder publiek te dienen en niet de dag 1 fans en vaste klanten....
Dan luister en handel je pas in klant wensen en belangen en is het niet alleen een slappe slogan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
GustavSan schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:37:
[...]

Wij rekenden het zojuist uit, allebei al ruim 30 jaar.

Ik ben verbolgen.

Ik hoop op een gezamelijke actie. Gsk kan nog zoveel onderzoek doen, ze verliezen hiermee een schare trouwe klanten.

Ga nog wel even verder lezen, hopelijk is er een taste-a-like gevonden. Alle reguliere tandpasta's halen het niet wat mij betreft.
Bizar hé..... inderdaad heb ergens benoemd ruim 25 jaar ... maar het was ergens in 1990 inderdaad.... dus 31 jaar.... en volgens mij zat er in de begin jaren ook 100ml in een tube... dus er is al eens 25% afgeknabbeld... maar dat was niet erg... er moet verdiend worden dat is een feit... zonder omzet redt je het ook niet... maar dit... dit is het ergste scenario wat je als bedrijf kan bewerkstelligen in je ontwikkeling !!..

Heb er net nog maar even 10 besteld via Amazon... zolang het nog kan... de vooraad die opgaat direct aanvullen naar 25 stuks op de plank... kunnen we straks nog 2 jaar voort. en heeft GSK nog even om het terug te draaien... zoals ook bij Coca Cola gebeurde... let hope O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
Simnek schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:22:
Uit het forum op het artikel van radar.

"Het oorspronkelijke recept uit 1937 is rond 2019 aangepast door de nieuwe eigenaar. Alle kruidenextracten zijn toen verwijderd.

Oorspronkelijk was Parodontax een merk gemaakt door het Duitse bedrijf Madaus. Dit bedrijf maakte geneesmiddelen op basis van plantenextracten.

Van het origineel en de gedachte daarachter lijkt dus weinig over te zijn.

GSK is een Britse multinational. Ik denk dat zij een andere visie hebben op het product Parodontax dan de oude Duitse fabrikant.

U kunt eens Salviagalen® F Madaus tandpasta proberen."
Hey Simnek, heb je die al eens geprobeerd dan en wat is de "smaakverhouding" naar de originele Paradontax....
Want ook deze is via Amazon.de te bestellen

Salviagalen® F Madaus

enkel is wel een beetje ( 8)7 ) duurder en ook nog ruime verzendkosten... dus voordat ik die eens als optie ga bestellen ... geeft een smaakervaring van een kenner hopelijk een duidelijker beeld dan enkel de verwijzing naar de originele fabrikant en zijn huidige product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Co_2J schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Ik vraag me echt af waarom ze antwoorden met "we ontwikkelen een aantal smaken voor een breed publiek..." dat is prima want niet iedereen trekt die zoute smaak ( kwestie van wennen weten de kenners ).... maar prima om er naast te hebben....

Maar GSK ... als je dit mee leest... laat dan 1 van die varianten/ smaak gewoon de oude zijn !!!! De rest is "bijzaak" om een breder publiek te dienen en niet de dag 1 fans en vaste klanten....
Dan luister en handel je pas in klant wensen en belangen en is het niet alleen een slappe slogan
Sterker nog, GSK heeft al genoeg tandpastamerken voor hun 'gewone' klanten. Bv. Aquafresh. Dus dat hoeft helemaal geen reden te zijn om de smaak te wijzigen.
Er zal ook wel een kostenaspect meespelen. Chemische aroma's zijn vast goedkoper dan plantenextracten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 21:42
Ik moest gniffelen om deze column van Paulien Cornelisse: https://www.volkskrant.nl...-geknoopt-kleed~ba7e45de/

'Nu smaakt Parodontax dus veel toegankelijker. Eerst dacht ik dat het aan mijn smaakvermogen lag en dat ik dus corona had. Nu weet ik dat het de tandpasta zelf is: daar is het calvinisme uit gehaald.'

Dagelijkse nieuwjaarsduik wanneer je voor het eerst dit ging gebruiken klopt ook wel, je moet er even doorheen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 30-01-2021 12:57 . Reden: Referral verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurtje2018
  • Laatst online: 31-01-2021
Gebruik al zeker 40 jaar Parodontax Original. Door de licht zoute smaak een heerlijk schoon gevoel, Als ja na het tandenpoetsen iets eet of drinkt heb je tenminste geen vreemde smaak in je mond. In september was de eerste kennismaking. Ik vond het verschrikkelijk. Zo'n syntetisch, schuimerig smaakje. Ga op zoek naar een vergelijkend produkt. Hier ben ik klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben inmiddels volledig van Parodontax afgestapt; ik ga niet wachten totdat GSK eens actie onderneemt, en die lame ass commerciele praat tegen klanten ben ik helemaal klaar mee. Vechten tegen de bierkaai.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:52

Tijntje

Hello?!

Wat heeft iedereen nu als vervanging gevonden?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
Ik heb van de week nog eens 10 tubes uit Duitsland besteld. Hopelijk nog steeds de originele.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:29

Amphiebietje

In de blubber

Zie dit net, en gelukkig is mijn reserve-tube nog de oude.

Van veel van die kunstmatige zoetstoffen krijg ik een vieze smaak in mijn mond, dus komende week eens kijken of ik nog tubes met de oude op de kop kan tikken, en zodra die op zijn overstappen op een ander merk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GustavSan
Co_2J schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Bizar hé..... inderdaad heb ergens benoemd ruim 25 jaar ... maar het was ergens in 1990 inderdaad.... dus 31 jaar.... en volgens mij zat er in de begin jaren ook 100ml in een tube... dus er is al eens 25% afgeknabbeld... maar dat was niet erg... er moet verdiend worden dat is een feit... zonder omzet redt je het ook niet... maar dit... dit is het ergste scenario wat je als bedrijf kan bewerkstelligen in je ontwikkeling !!..

Heb er net nog maar even 10 besteld via Amazon... zolang het nog kan... de vooraad die opgaat direct aanvullen naar 25 stuks op de plank... kunnen we straks nog 2 jaar voort. en heeft GSK nog even om het terug te draaien... zoals ook bij Coca Cola gebeurde... let hope O-)
Hoe weet je zeker dat Amazon (.de neem ik aan) nog de juiste heeft? Bij ons hier bij Kruidvat en Etos etc allemaal al nieuwe versies. Ik durf een grote bestelling niet echt aan, hoewel je het natuurlijk altijd weer kunt terugsturen (maar wel gedoe). Mijn schoonzus neemt nu een lading mee uit Duitsland, die kan daar tenminste van elke tube de bijsluiter lezen :)
evdakker schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:35:
[...]

Sterker nog, GSK heeft al genoeg tandpastamerken voor hun 'gewone' klanten. Bv. Aquafresh. Dus dat hoeft helemaal geen reden te zijn om de smaak te wijzigen.
Er zal ook wel een kostenaspect meespelen. Chemische aroma's zijn vast goedkoper dan plantenextracten.
Als ik even heel erg doemdenk zou ik het nog niet eens een vreemd scenario vinden als GSK van al die merken af wil en dus nu al de eerste stappen zet om ze dichter bij elkaar te brengen. Als er straks helemaal geen smaakverschil is, kun je 1 productieproces afvoeren voor nog meer $$$ besparing oioioi :)

[ Voor 46% gewijzigd door GustavSan op 31-01-2021 12:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Even ter herinnering, deze mini's hebben nog steeds de beste prijs: https://doublefonline.nl/...-12x-20ml-tubes-mini.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:55
Ok, joining the club. Weg met Paradontax. Hier ook jaren mee gepoetst, maar nu iets anders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
RemcoDelft schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:40:
Even ter herinnering, deze mini's hebben nog steeds de beste prijs: https://doublefonline.nl/...-12x-20ml-tubes-mini.html
Mooie tip!

[ Voor 6% gewijzigd door GustavSan op 31-01-2021 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40

koboy

Heb een idee voor een icon

Tijntje schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:05:
Alleen de "normale" patodontax is van recept veranderd. GSK verwijst door naar de andere soorten in de lijn.
Ik heb een aantal weken geleden het "whitening" schap in de supermarkt leeggekocht, daar zaten nog de kruiden in. Deze is ook niet heel afwijkend qua smaak.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
koboy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Alleen de "normale" patodontax is van recept veranderd. GSK verwijst door naar de andere soorten in de lijn.
Ik heb een aantal weken geleden het "whitening" schap in de supermarkt leeggekocht, daar zaten nog de kruiden in. Deze is ook niet heel afwijkend qua smaak.
De whitening is ook van recept veranderd. Dan heb je geluk gehad met een oude voorraad. Ik heb een paar maanden geleden bij de AH een paar tubes whitening gekocht. Ook mierzoet, met 'aroma' ipv kruidenextracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 10:23

guz

en ik maar denken dat het aan mij lag... waar komt die zoete smaak inene vandaan?
door de nos op het juiste spoor gebracht.
ik ging bewust/onbewust steeds meer de tandpasta van mijn dochter gebruiken, helemaal toen ik merkte dat ik toch niet meer in een granny smith kon bijten (een uur) na het poetsen van mijn tanden met de nieuwe paradontax... één van de grote voordelen van de oude formule.

iemand die ervaring heeft met een alternatief (splat?) die kan bevestigen dat je dan daarmee ook na enige tijd zonder een mond-kramp-explosie in een appel kan bijten?

watskeburt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
GustavSan schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Hoe weet je zeker dat Amazon (.de neem ik aan) nog de juiste heeft? Bij ons hier bij Kruidvat en Etos etc allemaal al nieuwe versies. Ik durf een grote bestelling niet echt aan, hoewel je het natuurlijk altijd weer kunt terugsturen (maar wel gedoe). Mijn schoonzus neemt nu een lading mee uit Duitsland, die kan daar tenminste van elke tube de bijsluiter lezen :)
Ja die gok wil ik nog wel maken... op 1 van de eerste pagina's in deze draad staat ook beschreven dat die Duitse variant met fluor ( groen vlakje met fluorid) ook nog de juiste variant/ receptuur is... of ze dit nu nog steeds ook het zelfde zijn.... ja dat is echt een gok... op hoop van zegen.

Ik had daar al een keer 4st gekocht in december... en dat is de juiste smaak in ieder geval...
Hopelijk dat ze daar nog even "achterlopen" met het doorvoeren.
Betaal nu totaal 29,- incl. verzenden... is dus 2,90 p/st. ( koop er 5 en krijg er 1 gratis... en bij 29,- gratis verzendkosten ) Het doel heiligt de middelen zeg maar...

Als het niet meer hetzelfde receptuur meer is zal ik het hier melden... en zet ik er 9x op Marktplaats of zo voor 2,50.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
Deathchant schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:28:
Ik ben inmiddels volledig van Parodontax afgestapt; ik ga niet wachten totdat GSK eens actie onderneemt, en die lame ass commerciele praat tegen klanten ben ik helemaal klaar mee. Vechten tegen de bierkaai.
Ok je bent inmiddels afgestapt... mooi... want inderdaad commerciele praat en vechten tegen bierkaai heb je gelijk in... niet te doen....

maar ben wel benieuwd naar wat je nu als alternatief hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29

reaL_G

G

Prijs gaat wel steeds omhoog, lijkt.
Min Euro hoger dan bij mijn laatste bestelling.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Co_2J
Cass Casey schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:29:
Ik heb van de week nog eens 10 tubes uit Duitsland besteld. Hopelijk nog steeds de originele.
Laat even weten als je ze binnen hebt voor de lezers... ben ook wel benieuwd... de mijne zijn net verstuurd en komt van de week aan.....

Even voor een ieder het gaat om deze variant :
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07RYYG2X1?ref_=ast_sto_dp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
Tijntje schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:05:
even het draadje terug lezen... daar staan allerlei alternatieven vermeld.... met of zonder fluor of wel of geen gelijkende smaak of bestanddelen....etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:52

Tijntje

Hello?!

Co_2J schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:00:
[...]

even het draadje terug lezen... daar staan allerlei alternatieven vermeld.... met of zonder fluor of wel of geen gelijkende smaak of bestanddelen....etc.
Weet ik, maar misschien is het handig om ze allemaal te verzamelen en in de start post te zetten, @vickypollard?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-05 10:59
Dat wil ik best doen als iemand de zin heeft om een lijstje te maken. Heb ik zelf niet zo namelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Co_2J schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:52:
[...]

Ok je bent inmiddels afgestapt... mooi... want inderdaad commerciele praat en vechten tegen bierkaai heb je gelijk in... niet te doen....

maar ben wel benieuwd naar wat je nu als alternatief hebt...
Ik heb geen alternatief gevonden die zoveel mogelijk overeenkomt met Parodontax. Ik ben "terug" gestapt naar reguliere tandpasta, de Dentalux Complex 3 van de Lidl. Goedkoop, schuimt niet heftig, niet scherp, niet te mierenzoet, en aften doet zelfs parodontax bij mij niks. Dus kep mezelf afgevraagd waarom ik zo bleef hangen aan parodontax...ik kon uiteindelijk niet echt een reden vinden, dus de weg van de minste stress gekozen en gewoon voor een goeie fluoride tandpasta gegaan zonder sls. En de tubes Dentalux zijn ook nog eens hartstikke goedkoop :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbdj
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-06 10:39
Leuk draadje. Veel lotgenoten zie ik; gedeelde smart is halve smart!
Net GSK gemaild dat deze move ze trouwe klanten gaat kosten.
Ik zal de genoemde alternatieven gaan proberen. Deze parodontax niet meer in ieder geval (na meer dan 30 jaar gebruik).
Gr, Willem

[ Voor 6% gewijzigd door wbdj op 01-02-2021 17:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:12
Co_2J schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:59:
[...]

Laat even weten als je ze binnen hebt voor de lezers... ben ook wel benieuwd... de mijne zijn net verstuurd en komt van de week aan.....

Even voor een ieder het gaat om deze variant :
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07RYYG2X1?ref_=ast_sto_dp
Zojuist ontvangen. Streepjescode 5 054563 037930. Ingrediënten o.a. Echinacea, krameria en chamomile. Geen melding op verpakking van nieuwe smaak oid. Niet geproefd, maar ik ga er vanuit dat het de oude smaak is.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nu bij Radar op NPO1 een stukje over Parodontax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland22
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik baal ook van die nieuwe Paradontax. Poetsen al meer dan 25 jaar met original. In oktober merkten we ineens iets vreemds toen we een net gekochte tube gebruikten. Na even zoeken op het doosje zagen we er ‘vernieuwde smaak’ op staan. Vieze zoete smaak dus. Mijn vrouw kon nog aan een paar oude tubes komen, daarna stop ik met Paradontax. Weiger te poetsen met die roze vieze zoete kindertandpasta!! En hoe durven ze het Original te blijven noemen, want dit nieuwe goedje heeft niets met de originele paradontax te maken. Ik vind het echt misleidend. Hoop dat iedereen afhaakt en GSK zich realiseert dat dit geen slimme zet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
sssensss schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:53:
Nu bij Radar op NPO1 een stukje over Parodontax.
Was leuk maar ze richtte zich wel op de borst kloppend verwijzend naar Chantal Janze en naar hun eigen Instagram klaag mogelijkheid die ze gaan bundelen... nou alles helpt zeg maar... maar als diegene die insta heeft dan ook hierheen verwijst... ze gebruikte volgens mij ook de ingrediënten foto van hier...
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste