Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
⏩ PVOutput☀️
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Terecht dit. KUDT WISSELS. En we spelen te langzaam.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Met dit niveau ga je ten onder tegen de Noren.
En we hebben ook NIKS te zoeken op een WK.
een treffende spreuk
Dit is toch om je dood te schamen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Blind mag ook wel springen, is niet verbodenZingo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:30:
Blind doet niets, maar zo'n actie moet toch gewoon afgefloten worden? Duwt hem duidelijk naar beneden.
⏩ PVOutput☀️
Die kan niet omhoog springen hoor als die man met 80/90 kilo in je nek hangtVos schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:29:
Lekker Blind, je mag wat doen.
Hij kan niet eens springen met die Pipo in zijn nek xDHarribo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:30:
[...]
Blind mag ook wel springen, is niet verboden
Ja dit ligt aan Memphis. Nee hè.Quad schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:30:
Depay en hakjes..
dan moet je je laten vallen maar niet niks doenSleehond schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:31:
[...]
Die kan niet omhoog springen hoor als die man met 80/90 kilo in je nek hangt
Maar het wordt zo maar 3-2...
Blind springt niet, hij denkt de tegenstander zo van de bal af te houden. Niet dus.Sleehond schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:31:
[...]
Die kan niet omhoog springen hoor als die man met 80/90 kilo in je nek hangt
Gewoon slap verdedigd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, het ligt volledig aan Memphis Depay. Dat hij nog voetbalt is echt ongelooflijk!
⏩ PVOutput☀️
Verder Blind de hele wedstrijd al dramatisch. Kan beter op een vrijdag avond bij walking voetbal gaan mee doen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zagen we eerst helft al. Liet gewoon voorzettengambieter schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:32:
Blind kan ook niet verdedigen, zeg.
Jij je zin. Heb je het nummer van Louis toevallig?Deadsy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:20:
Maar ik wil geen WK in Qatar
Valt Gravenberch trouwens goed in?
[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 13-11-2021 22:33 ]
XXXVI
Als Nederland vanavond gelijk speelt en volgende week tegen Noorwegen verliest, dan worden ze gewoon 3e en is het klaar.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:31:
Die 2-2 is geen drama. Mag je nog steeds met dubbele cijfers verliezen van Noorwegen ongeveer?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Denkt iemand nu serieus dat we met dit elftal ook maar een kans maken.
en dat zou dan dik verdiend zijn als je in deze flutpoul niet riant koploper wordt dan heb je niks te zoeken op een wkevleerdam schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:33:
[...]
Als Nederland vanavond gelijk speelt en volgende week tegen Noorwegen verliest, dan worden ze gewoon 3e en is het klaar.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verlies je van Noorwegen mocht dit 2-2 blijven dan heb je 1 punt minder dan hun.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:31:
Die 2-2 is geen drama. Mag je nog steeds met dubbele cijfers verliezen van Noorwegen ongeveer?
En kan Turkije ook nog over ons heen gaan en ben je 3e
Denk (hoop) ik niet.LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:33:
Maareh, als je dit soort wedstrijden zo verknalt heb je toch ook niets te zoeken op een WK?
Maar een eindronde zonder Nederlands elftal heeft gewoon minder beleving en interesse.
⏩ PVOutput☀️
Wel dat van bijlow, die wil ook niet gaanElPaco schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:33:
[...]
Jij je zin. Heb je het nummer van Louis toevallig?
Oeps..ElPaco schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:57:
Nou die is wel binnen! Fijne avond heren!
maar ook geen ellende en frustratie en verloren tijdQuad schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:36:
[...]
Denk (hoop) ik niet.
Maar een eindronde zonder Nederlands elftal heeft gewoon minder beleving en interesse.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het is een WK in de herfst/winter.Quad schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:36:
[...]
Denk (hoop) ik niet.
Echt beleving heeft het dan toch niet
Dus je wilt zeggen dat het misschien jouw schuld is?tweakduke schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:37:
Wel typisch het Nederlands elftal om op het niet te beslissen als het kan. Schakelde ook voor de laatste 15 minuten in, maar ze dachten even dat ze er al waren. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken.
Hier mag een heel efltal zich even goed de ballen uit de broek gaan schamen. Wat een onprofessioneel spel die tweede helft.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tja, we hebben er niks te zoeken. Dat is wel duidelijk. Daar horen goede spelers te excelleren. Wij hebben 1,5 WK waardige spelers of zo.Quad schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:36:
[...]
Denk (hoop) ik niet.
een treffende spreuk

🙁
Dan zal je Blind ook wel in je telefoon hebben, die gaf zelfs een opstapjeDeadsy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:36:
[...]
Wel dat van bijlow, die wil ook niet gaan
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Je zou het bijna denken, had wel even spijt dat ik hem had opgezet.Deadsy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:37:
[...]
Dus je wilt zeggen dat het misschien jouw schuld is?
Zo klopt ie. Geen Oranje materiaal. Net als vele andere spelers overigens.OMX2000 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:37:
Gravenberch, Koopmeijners, Lang allemaal slecht ingevallen.
XXXVI
Denk dat iedereen hier spijt heeft dat ze de wedstrijd hebben opgezettweakduke schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:39:
[...]
Je zou het bijna denken, had wel even spijt dat ik hem had opgezet.
Winst of gelijkspel, dus 2/3e kans.Harribo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:39:
En dan mogen we niet verliezen van Noorwegen? Ik heb een bitter voorgevoel...
⏩ PVOutput☀️
Gelijkspel is voldoende tegen de Noren.Harribo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:39:
Kans op wat? Er gaan maar een handvol ploegen naartoe om te winnen en wij horen daar niet bij. Maar dan heb je daar nog genoeg te zoeken.LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:33:
Maareh, als je dit soort wedstrijden zo verknalt heb je toch ook niets te zoeken op een WK?
Ik was er erg positief over hiervoor maar denk dat het nu 50/50 is. Ben bang dat ze met pudding in de benen het veld op gaan die volgende wedstrijd.Harribo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:39:
Van Gaal heeft mentaal heel wat te repareren de komende dagen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
met dit soort wanprestaties ga ik haast hopen dat ze eruit vliegen. het is te te schandalig voor woorden het voetbal wat nederland laat zien. abominabel slecht , nul komma nul felheid en totaal ongeïnteresseerd.Harribo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:39:
Zeker in de breedte zijn we gewoon niet zo goed. En we hebben geen Robben of Bergkamp voorin. Maar dat wisten we al toch?ephymerous schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:39:
[...]
Zo klopt ie. Geen Oranje materiaal. Net als vele andere spelers overigens.
Als je zo speelt als de laatste 15 minuten? 0 kans.
Qatar: 'Nederland niet welkom met mensonterend voetbal' #MNENED
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 13 november 2021
We hoeven gelukkig niet lang te wachten tot de ontknoping.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Zegt genoeg over nederland dat we ons zorgen maken...
Nee. Als NL - Noorwegen gelijk is en Turkije verlies (van/in Montenegro) dan zijn de Noren alsnog door.
En als het niet goed staat, dat ie degenen die verzaken aan de oren terug naar achter getrokken worden....
De absolute pseudovedette, hij is boos zegt ie nu op tv. Dat komt er niet overtuigend uit. Ik vind het geen aanvoerder. Paar mooie jaren bij Liverpool gehad maar ik zie het niet meer.Han schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:41:
Tijd dat ze die van Dijk er eens naast zetten. Nergens te bekennen bij de twee tegengoals terwijl beide goals centraal in de 16 vielen.
Gelukkig gaan ze zich goed voorbereiden, vertrouwen in de groep houden en alles geven

We zijn überhaupt niet goed. @Typhone hield onlangs een betoog over alle Nederlandse spelers die het niet maken bij topclubs. Wie is er op dit moment echt een bepalende speler in vorm bij een topclub?D-e-n schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:42:
[...]
Zeker in de breedte zijn we gewoon niet zo goed. En we hebben geen Robben of Bergkamp voorin. Maar dat wisten we al toch?
/edit
Steven Berghuis, maar die is geblesseerd:+
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 13-11-2021 22:48 ]
XXXVI
Ze zouden dit niet zo mogen verknallen nee. Maar we weten ook dat Van Gaal nog niet zo lang bezig is en ik ben er van overtuigd dat wanneer we het WK halen hij genoeg tijd heeft om zijn visie er goed in te krijgen. Maar dat het beter zal moeten dat is iedereen het met je eens.LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:33:
Als hij niet in wil/kan grijpen tijdens de wedstrijd dan is ie de armband inderdaad niet waardig... Dat is de reden waarom je die band hebt, niet om boos te zijn na de wedstrijd.ephymerous schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:43:
[...]
De absolute pseudovedette, hij is boos zegt ie nu op tv. Dat komt er niet overtuigend uit. Ik vind het geen aanvoerder. Paar mooie jaren bij Liverpool gehad maar ik zie het niet meer.
Gelukkig gaan ze zich goed voorbereiden, vertrouwen in de groep houden en alles geven
De kwaliteit van V Gaal moet er uitkomen tegen topteams waar hij een verschil met een slimmere/betere tactiek moet maken. maar tegen flutlanden zoals vanavond en turkije en noorwegen moet Nl met 2 vingers ind e neus nog kunnen winnen en als dat al niet meer kan dan moet je maar stoppen en wachten en hopen op meer kwaliteit in de toekomst of in ieder geval meer strijdTeknix1982 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:43:
[...]
Ze zouden dit niet zo mogen verknallen nee. Maar we weten ook dat Van Gaal nog niet zo lang bezig is en ik ben er van overtuigd dat wanneer we het WK halen hij genoeg tijd heeft om zijn visie er goed in te krijgen. Maar dat het beter zal moeten dat is iedereen het met je eens.
/s
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat ze dat niet konden vanavond baart me heel veel zorgen voor dinsdag.
Dit is de politiek correcte manier om niet te hoeven gaan!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Juist tegen landen die wij met zijn allen onderschatten heeft Oranje het moeilijk. Want onze beste spelers zijn niet de creatieve geesten.Grindtegel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:47:
[...]
De kwaliteit van V Gaal moet er uitkomen tegen topteams waar hij een verschil met een slimmere/betere tactiek moet maken. maar tegen flutlanden zoals vanavond en turkije en noorwegen moet Nl met 2 vingers ind e neus nog kunnen winnen en als dat al niet meer kan dan moet je maar stoppen en wachten en hopen op meer kwaliteit in de toekomst of in ieder geval meer strijd
Heb je gezien wie er op dat moment nog op het middenveld stonden? Dat is geen top.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:48:
Dat je tegen een sterke ploeg een voorsprong weggeeft kan gebeuren, zelfs in vijf minuten. Maar een tegengoal van een halve dwerg als Montenegro moet gewoon een wake-up call zijn die je eenvoudig kan opvangen door even een tandje bij te zetten.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja maar dat weten ze toch niet als ze aan de wedstrijd beginnenElPaco schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:43:
[...]
Nee. Als NL - Noorwegen gelijk is en Turkije verlies (van/in Montenegro) dan zijn de Noren alsnog door.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klopt, die pakte er een goede bal uit in de 1e helft die Drommel gegarandeerd door had gelaten.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:53:
Maar goed dat Bijlow onder de lat stond, anders was het nog veel slechter geweest ... Oh wacht ...
XXXVI
Dit topic is gesloten.