Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.871 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Play-offs zijn zeker geen sinecure. Op basis van huidige stand speel je met 12 teams voor 3 plekken met mogelijk Zweden, Portugal en Kroatië om maar wat lastige tegenstanders te noemen.

Gewoon twee keer winnen.
Lordy79 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:21:
Wat ik prettig vond is dat er veel verschillende doelpuntenmakers waren. Blijkbaar is er een breed scorend vermogen. Maar eigenlijk vind ik de uitgangspositie van Noorwegen beter dan dat van Nederland. Want Montenegro is een stuk sterker dan Letland. En zelfs als NL en Noorwegen beide hun 9e pot winnen speelt Noorwegen de 'finale' thuis.

Dus ik ben er lang niet gerust op. Als NL gelijkspeelt tegen Moldavië en verliest van Noorwegen terwijl de Turken de op papier makkelijke wedstrijden wint wordt NL gewoon 3e!
Als als als. Bovenstaand scenario is wel erg negatief en had ik onder de vorige bondscoach wel een relatief hoge probability score gegeven maar onder Van Gaal loopt het echt wel beter.

Die wedstrijd tegen Montenegro is eigenlijk niet terzake. Je moet gewoon thuis winnen van Noorwegen, dat is gewoon een horde die nu te nemen moet zijn en als je dat niet kan dan heb je inderdaad ook niks op een WK te zoeken. Maar ik denk dat het wel goedkomt.

[ Voor 72% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-10-2021 12:32 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38

snmght

imho dan he

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:26:

Die wedstrijd tegen Montenegro is eigenlijk niet terzake. Je moet gewoon thuis winnen van Noorwegen, dat is gewoon een horde die nu te nemen moet zijn en als je dat niet kan dan heb je inderdaad ook niks op een WK te zoeken. Maar ik denk dat het wel goedkomt.
Dat dacht ik gisteren ook; om er meteen achteraan te denken dat je zo wel het onderschattingsspook uit de kast haalt. Eerst gewoon netjes van Montenegro winnen. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als Noorwegen punten verspeelt dan voel je je als NL heel dom dat je niet gewonnen hebt bij Montenegro.

Dus gewoon daar vol voor de winst gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
Harribo schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

Ja ook Noorwegen bedoel je. Die zijn uiterst gemotiveerd.
Ik heb weinig vertrouwen in de Nederlandse mentaliteit, het gebrek aan concentratie en het slappe angsthazen voetbal.

Ik moet het serieus allemaal nog maar zien.
Eerst maar Montenegro uit, op papier te doen natuurlijk maar het kan ook eens tegen zitten.

Voor mij 1 lichtpunt nu: van Gaal ipv de Boer.
Van Gaal weet ze wrs wel op te zwepen. Zoals tegen Turkije.
Als Nederland van Montenegro wint zijn ze - met (dan) 22 punten en een doelsaldo van +24 - toch praktisch geplaatst?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

Als Nederland van Montenegro wint zijn ze - met (dan) 22 punten en een doelsaldo van +24 - toch praktisch geplaatst?
Met een nederlaag tegen Noorwegen kan Oranje nog steeds tweede worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2021 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Met een nederlaag tegen Noorwegen kan Oranje nog steeds tweede worden.
Had het net nagelezen...

Dacht dat de beste nummers 2 automatisch geplaatst waren, maar die moeten dan weer playoffs spelen...

Alsof we nog niet voldoende wedstrijden hebben :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Had het net nagelezen...

Dacht dat de beste nummers 2 automatisch geplaatst waren, maar die moeten dan weer playoffs spelen...

Alsof we nog niet voldoende wedstrijden hebben :).
Slechts drie plekjes te verdelen via de play-offs. Zit je met 16 punten uit 8 wedstrijden (zonder de Gibraltar wedstrijden) bij de drie beste nummers 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
majoh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:45:
Als Noorwegen punten verspeelt dan voel je je als NL heel dom dat je niet gewonnen hebt bij Montenegro.

Dus gewoon daar vol voor de winst gaan.
Mja ik ga er impliciet even vanuit dat Noorwegen wel wint van Letland maar inderdaad, dat is ook geen done deal. Maar ik ga er net zo goed vanuit dat NL wel van Montenegro wint.

80% kans dat die laatste wedstrijd toch de beslissende gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De 2-0 van Noorwegen tegen Montenegro was ook aardig geflatteerd toch? Zo makkelijk ging dat niet.

Op zich snap ik de slag om de arm maar ik zag bij NL wel eindelijk weer eens meerdere spelers met drive en continu druk erop. Met alle respect voor Noorwegen, maar als ze dat in die wedstrijd ook weer gewoon vol gas doen dan gaat Haaland er echt niet genoeg maken om van Nederland te winnen. Ik maak mij eigenlijk niet zo'n zorgen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:40
Ik snap de hosannastemming niet.

Ja, Nederland speelde gisteren best aardig, maar het was tegen Gibraltar. Een stukje rots. Braakhuizen-4 had ook makkelijk gewonnen van die verzameling postbodes en kantoorklerken bij Gibraltar.

Leuk dat Depay een goede wedstrijd speelde, maar laat hem dat eens doen tegen een topland. Dan is ie vaak afwezig.

Een paar dagen geleden speelden Spanje en Frankrij tegen elkaar. Ik zie daar ons land echt niet van winnen. Dat is echt twee niveau's te hoog gegrepen.

Ik had graag middels oerkreten willen tikken dat we wereldkampioen zouden worden, maar die povere 6-0 maakte dat onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavaros schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:01:
Leuk dat Depay een goede wedstrijd speelde, maar laat hem dat eens doen tegen een topland. Dan is ie vaak afwezig.
Ik kijk niet alles, maar over welke interlands heb je het nu?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Een paar dagen geleden speelden Spanje en Frankrij tegen elkaar. Ik zie daar ons land echt niet van winnen. Dat is echt twee niveau's te hoog gegrepen.
Frankrijk en Spanje hebben betere spelers, landen als Brazilië of Duitsland ook. Dat weten we toch al langer?

Met echt teamwork kun je best eens van zo'n land winnen en kun je ook ver komen op een toernooi maar de spelers om topfavoriet te zijn hebben we nu eenmaal niet. Dus waarom leggen we alles dan langs die meetlat?
maar die povere 6-0 maakte dat onmogelijk.
Die 6-0 zegt dan weer geen ruk wat dat betreft. Het is niet dan de toplanden altijd de dubbele cijfers halen tegen de dwergen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik snap de hosannastemming niet.

Ja, Nederland speelde gisteren best aardig, maar het was tegen Gibraltar. Een stukje rots. Braakhuizen-4 had ook makkelijk gewonnen van die verzameling postbodes en kantoorklerken bij Gibraltar.

Ik had graag middels oerkreten willen tikken dat we wereldkampioen zouden worden, maar die povere 6-0 maakte dat onmogelijk.
Volgens mij claimed hier niemand dat Oranje nu mee doet voor de titel of op het niveau van Frankrijk of Portugal zit.

Het ging over kwalificatie en of we Noorwegen kunnen pakken. Ik denk van wel maar dat is niet hetzelfde als hosanna roepen over het elftal. Dat heeft een lange weg te gaan om zich met de top te meten.

Maar stap voor stap. Tegen een dwerg doe je het nooit goed; win je met kleine cijfers dan ben je ruk en win je met grote cijfers dan is het omdat de tegenstander ruk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:26:
Play-offs zijn zeker geen sinecure. Op basis van huidige stand speel je met 12 teams voor 3 plekken met mogelijk Zweden, Portugal en Kroatië om maar wat lastige tegenstanders te noemen.
Inderdaad, dit had ik ook gezien en bedacht.
Serieus, gewoon rechtstreeks doorgaan graag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Het is ook niet zo dat Noorwegen even met dubbele cijfers over Gibraltar is heengelopen, ze hebben zelfs een tegendoelpunt moeten incasseren (dat is pas triest)...

Nederland wint over 2 wedstrijden met 13-0 van Gibraltar, dan doe je het toch gewoon goed? Er is volgens mij geen land in de Europese poules die deze cijfers heeft gehaald.. Terwijl in alle poules wel een heel zwak land zit.

Thuis moeten we gewoon kunnen winnen van Noorwegen met dit team en een vol stadion, laten we dat land nou niet groter maken dan ze zijn. Als we dat niet kunnen hebben we in alle gevallen weinig te zoeken op het WK.

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 13-10-2021 09:55 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Gewoon uit van Montenegro winnen, dan moet Noorwegen ook nog eens winnen om verder te komen en dat spel ligt ze toch niet echt.

Komt goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:19:
Gewoon uit van Montenegro winnen, dan moet Noorwegen ook nog eens winnen om verder te komen en dat spel ligt ze toch niet echt.

Komt goud.
Een herkenbaar scenario. Een gelijkspel is genoeg. De tegenstander moet winnen. Het is maar goed dat deze wedstrijd in Rotterdam wordt gespeeld. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Not sure of serious maar is toch gewoon waar? Beter tegen een Noorwegen spelen dat drie punten nodig heeft dan een Noorwegen dat genoeg heeft aan een gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Noren kunnen misschien de Turken voor blijven op doelsaldo met een gelijkspel in Rotterdam.

Het verschil is nu +5 voor de Noren t.o.v. de Turken.

In de WK kwalificatie is het doelsaldo voor onderling resultaat bij een gelijk aantal punten.

Los daarvan, verwacht jij dat de Noren anders gaan spelen voor zo lang er een gelijke stand op het bord staat?

Dat wordt gewoon een bus met een TGV in de spits.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Arnaut Danjuma Groeneveld en Mark Flekken bij selectie Oranje
Volledige selectie: Nathan Aké (Manchester City), Steven Berghuis (Ajax), Justin Bijlow (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Memphis Depay (Barcelona), Virgil van Dijk (Liverpool), Joël Drommel (PSV), Denzel Dumfries (Inter), Mark Flekken (SC Freiburg), Ryan Gravenberch (Ajax), Arnaut Danjuma Groeneveld (Villarreal), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta Bergamo), Noa Lang (Club Brugge), Matthijs de Ligt (Juventus), Tyrell Malacia (Feyenoord), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Guus Til (Feyenoord), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Inter), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg) en Georginio Wijnaldum (Paris Saint-Germain).
Ben ik de enige die nog nooit van mark Flekken heeft gehoord?

[ Voor 59% gewijzigd door RodeStabilo op 05-11-2021 12:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Dat denk ik, Flekken is de vorige interland periode uitgebreid in de media geweest als naam.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen publiek bij sportwedstrijden voor 3 weken, vanaf morgen.
Dat maakt het ineens stukje lastiger voor het Nerderlands elftal volgende week.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Mwoah. Zo’n sterke twaalfde man is ons legioen niet. Luid als we voorstaan maar als we achter staan is het vaak erg stil.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
Lekker Noorwegen heeft het verprutst, vanavond alles doen om te winnen en dan naar het WK. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 13-11-2021 19:56 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
Waar kan ik tekenen,. dat we dan ook de titel pakken? Als het weer in de achtse finales eruit liggen is, bbrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
FFS en ik had op twee avondjes met wat spanning gehoopt, nu is 1 punt uit 2 wedstrijden voldoende :(

Zelfs De Boer zou dit nog binnenslepen. Maybe.

Beste kans van de wedstrijd tot nu toe voor Montenegro. Volgens mij ben ik de enige die kijkt hier; I'm watching so you don't have to, wat een draak van een pot tot nu toe.

[ Voor 36% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-11-2021 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
2 punten toch?? Turkije en Noorwegen kunnen nog op 21 komen. Nederland staat op 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:42:
Beste kans van de wedstrijd tot nu toe voor Montenegro. Volgens mij ben ik de enige die kijkt hier; I'm watching so you don't have to, wat een draak van een pot tot nu toe.
Ik heb hem ook aan staan, maar het is zoals verwacht een draak van een wedstrijd. Tegen zulke landen is het zelden leuk, je moet winnen en zij weten dat en spelen met 11 verdedigers. Dan komen ze er soms gevaarlijk uit. Niks nieuws.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Is dat veld vooraf bewerkt ofzo? Wat een knollenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
M@cer schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:05:
2 punten toch?? Turkije en Noorwegen kunnen nog op 21 komen. Nederland staat op 19.
Klopt :) gelijk in punten is vrijwel zeker door gezien ons doelsaldo.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Vos schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:08:
Is dat veld vooraf bewerkt ofzo? Wat een knollenveld.
Er stond vorige week nog mais op denk ik.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Qatar here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Joepie! We staan voor! Hopelijk breekt het de wedstrijd een beetje open.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Daar mag je rood voor geven zeg. Echt smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wel fijn om al zeker door te zijn als je in een lege Kuip tegen een stel Noren moet.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
ligt het aan mij of is het echt een bagger pot waar ik naar zit te kijken? balverlies tot en met, geen enkele scherpe pass of actie, constant overtredingen van beide kanten.. wat een kutwedstrijd zeg het is dat ze voorstaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Had je iets anders verwacht dan? Knollenveld en een team wat niet wil winnen en enkel overtredingen kan maken.

Gelukkig staan we voor anders moet je je nog 90 mins overmatig inspannen ook.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Maar ik wil geen WK in Qatar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
ElPaco schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:19:
Had je iets anders verwacht dan?
mwah nee eigenlijk niet nee...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Grindtegel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:18:
ligt het aan mij of is het echt een bagger pot waar ik naar zit te kijken? balverlies tot en met, geen enkele scherpe pass of actie, constant overtredingen van beide kanten.. wat een kutwedstrijd zeg het is dat ze voorstaan
Mijn kijkplezier is wel toegenomen na die 1-0. Kijkt wel relaxter. Gaan nog wel wat kaarten vallen als ik die Montenegrijnen een beetje zo zie, daar zit wat frustratie.

Oei da's jammer van Dantuma.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-11-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Die had wel mogen zitten..

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Als ik Montenegrijn zou zijn zou ik dat geen pingel vinden trouwens. Hell, ik vind het nu ook geen penalty. Mazzeltje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Blind laat steeds te makkelijk die voorzet geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lekker publiek daar..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

Kijk dat is een keeper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Oh jee nu gaan ze echt nijdig worden :9

Beetje vuurwerk, da's goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Montenegro is wel agressief in de verdediging.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Frenkie is echt te slap als het op verdedigen aan komt.
Dat kan nu, maar op een wk niet

Bijlow goed bezig

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 13-11-2021 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

Wat is de vrij weer matig. Eerst de bal inleveren en zich dan uit laten spelen. Gelukkig Bijlow.

Ik heb er nog weinig vertrouwen in.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dantuma, hoeveel kansen nodig voor een goal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:26:
Mwa volgens mij ligt er vooral bij die linksbuiten iets anders aan ten grondslag met zn constante geschop tegen Dumfries.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Quad schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:26:
Ftfy

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:26:
Was buitenspel.
En nu geel voor Dumfries. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Die vent hangt aan Dumfries en die krijgt geel? Lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Voetballers en toneel tegenwoordig, niet alleen zij hoor.. Klaassen kan er ook wat van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Wat een toneelspel haha, scheids gaat mee in het niveau.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:26:
Als ie net zo’n cadeautjes kreeg als Memphis waren dat er niet veel. Die choker krijgt er ook weer eentje op zn naam vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Feit is dat het wel leuker is geworden na die goal.

Niet beter natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Zullen we met zijn allen afspreken dat we de 2e helft gewoon skippen? Schrijven we die 0-1 op het formulier en kan iedereen weer verder met zijn leven.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind die scheids niet verkeerd eerlijk gezegd.
Hij fluit alleen wel voor van alles
ElPaco schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:33:
Zullen we met zijn allen afspreken dat we de 2e helft gewoon skippen? Schrijven we die 0-1 op het formulier en kan iedereen weer verder met zijn leven.
Waar moet ik dan naar kijken? Er is niks op.
Ben blij dat ik voetbal kan kijken

[ Voor 68% gewijzigd door Harribo op 13-11-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Gelukkig zit mijn vrouw Blind Getrouwd te kijken naast me, heb ik toch nog wat TV op niveau binnen bereik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:34:
Gelukkig zit mijn vrouw Blind Getrouwd te kijken naast me, heb ik toch nog wat TV op niveau binnen bereik.
Ai, kijken mensen dat soort rommel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Is Daley getrouwd?

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Exocet schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:35:
[...]

Ai, kijken mensen dat soort rommel?
In all fairness, wie verspilt zijn tijd nu meer, wij of mijn vrouw? Pretty much a toss up :P

Zij heeft na een lange week tenminste nog bewust gekozen om even te crashen met hersenloze TV. Wij hopen tegen beter weten een leuke avond voetbal te gaan zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:34:

Waar moet ik dan naar kijken? Er is niks op.
Ben blij dat ik voetbal kan kijken
Netflix ofzo?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Daley? Lijkt me niet een kerel die in gemeenschap v goederen trouwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sjah schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:39:
Daley? Lijkt me niet een kerel die in geemnenschap v goedferen trouwt...
Da's bij Blind Getrouwd ook niet heb ik me net laten uitleggen. Eigenlijk is het gewoon Boer Zoekt Vrouw met een papiertje dat ze doorscheuren aan het einde van de serie.

FFS waarom weet ik dit nu????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:38:
[...]

In all fairness, wie verspilt zijn tijd nu meer, wij of mijn vrouw? Pretty much a toss up :P

Zij heeft na een lange week tenminste nog bewust gekozen om even te crashen met hersenloze TV. Wij hopen tegen beter weten een leuke avond voetbal te gaan zien.
Kijk vooral in de hoop dat we niet hetzelfde doen als Noorwegen, de sprintrace was een leuk voorafje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jullie de champagne al koud gezet? :+

Vreemde wissel, laat Malen nou gewoon spelen, die deed het toch aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
HollowGamer schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:48:
Jullie de champagne al koud gezet? :+

Vreemde wissel, laat Malen nou gewoon spelen, die deed het toch aardig?
Jinxing it...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Alsof op Netflix tegenwoordig veel nieuws staat? Tegenwoordig is dat ook allemaal van hetzelfde en erg Amerikaans.

Dan kijk ik liever doelloos dit en ondertussen kijk ik hier op T.net/Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wat is de kans dat Bergeijke een goede helft speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Jemig wat een inzet bij Montenegro. Hoop gedoe de hele tijd.

Wordt tijd dat wij ook eens wat laten zien.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Radio Bergeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
HollowGamer schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:50:
[...]

Alsof op Netflix tegenwoordig veel nieuws staat? Tegenwoordig is dat ook allemaal van hetzelfde en erg Amerikaans.

Dan kijk ik liever doelloos dit en ondertussen kijk ik hier op T.net/Reddit.
Tja, je kan ook een bordspel doen met de wederhelft ofzo :p ik noemde maar wat ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Deadsy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:50:
Wat is de kans dat Bergeijke een goede helft speelt
Stomme auto correct, had het al 2* aangepast naar bergwijn en nog doet hij het niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
pro_6or schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:51:
Jemig wat een inzet bij Montenegro. Hoop gedoe de hele tijd.

Wordt tijd dat wij ook eens wat laten zien.
Onze spelers moeten ook na elke actie gaan kermen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:52:
[...]

Inderdaad, twijfel af en toe of we niet tegen Portugal spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

We lopen de hele tijd in physieke duels en verliezen die dan.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:52:
[...]

Dat is niet waar ik het over heb. De sturm und drang van hun. Dat gekerm is super irritant.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Kan Montenegro niet beter met helmen op spelen? Iedere keer dat er een druppeltje zweet in hun gezicht komt gaan ze stuk lijkt het wel.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
We spelen slecht hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Blind doe maar ffkes wisselen ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:03
Mooie aanval hoor

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ja schaf maar aan die factor 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Nou die is wel binnen! Fijne avond heren!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Hahaha Depay
Fijn, straft die Monte... nog wat... wel af

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Depay scoort wel vaak voor zo'n slechte speler :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hakje achter standbeen langs en dan panna. 9/10x zit die niet en vloeken we allemaal nog eens.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Memphis maakt in zo’n slecht spelend Oranje dus toch het verschil.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gewoon op resultaat spelen. Het hoeft niet mooi, gewoon kwalificeren en zorgen dat die wedstrijd tegen Noorwegen niets meer uitmaakt voor Oranje (het is wel belangrijk voor Noorwegen!).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Kan er niks aan doen maar ik heb gewoon echt niets met Memphis….

Ik probeer meer van hem te genieten en te waarderen maar het is gewoon een speler waar ik niks mee heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Het was me niet opgevallen dat Wijnaldum meedeed. De verslaggever blijkbaar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Sleehond schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:03:
Kan er niks aan doen maar ik heb gewoon echt niets met Memphis….

Ik probeer meer van hem te genieten en te waarderen maar het is gewoon een speler waar ik niks mee heb.
Ik juist wel, vond hem al vanaf het begin van zijn carrière iets extra’s hebben. Ik vind zo’n de vrij drie keer niks.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:03:
Het was me niet opgevallen dat Wijnaldum meedeed. De verslaggever blijkbaar ook niet.
Wie? De luxe waterdrager. Als het goed gaat is hij ook wel aardig. In een mindere periode brengt hij niks.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Koopmeiners. Zwakke dwaas.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:50

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik krijg trombose van deze wedstrijd. Jezus wat saai.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Serieus what the fuck

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ach ach ach, nummer 6. Wat zwak.

De rest ook maar de vrij vind ik niet alleen 3 x niks, hij is het ook.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Mooi doelpunt. Nog even billenknijpen.

Matig verdedigd natuurlijk.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.