Play-offs zijn zeker geen sinecure. Op basis van huidige stand speel je met 12 teams voor 3 plekken met mogelijk Zweden, Portugal en Kroatië om maar wat lastige tegenstanders te noemen.
Gewoon twee keer winnen.
Die wedstrijd tegen Montenegro is eigenlijk niet terzake. Je moet gewoon thuis winnen van Noorwegen, dat is gewoon een horde die nu te nemen moet zijn en als je dat niet kan dan heb je inderdaad ook niks op een WK te zoeken. Maar ik denk dat het wel goedkomt.
Gewoon twee keer winnen.
Als als als. Bovenstaand scenario is wel erg negatief en had ik onder de vorige bondscoach wel een relatief hoge probability score gegeven maar onder Van Gaal loopt het echt wel beter.Lordy79 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:21:
Wat ik prettig vond is dat er veel verschillende doelpuntenmakers waren. Blijkbaar is er een breed scorend vermogen. Maar eigenlijk vind ik de uitgangspositie van Noorwegen beter dan dat van Nederland. Want Montenegro is een stuk sterker dan Letland. En zelfs als NL en Noorwegen beide hun 9e pot winnen speelt Noorwegen de 'finale' thuis.
Dus ik ben er lang niet gerust op. Als NL gelijkspeelt tegen Moldavië en verliest van Noorwegen terwijl de Turken de op papier makkelijke wedstrijden wint wordt NL gewoon 3e!
Die wedstrijd tegen Montenegro is eigenlijk niet terzake. Je moet gewoon thuis winnen van Noorwegen, dat is gewoon een horde die nu te nemen moet zijn en als je dat niet kan dan heb je inderdaad ook niks op een WK te zoeken. Maar ik denk dat het wel goedkomt.
[ Voor 72% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-10-2021 12:32 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.