Absoluut, het blijft bijzonder om een coach die drie grote mislukkingen op een rij heeft laten zien aan te stellen als bondscoach.
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Absoluut, het blijft bijzonder om een coach die drie grote mislukkingen op een rij heeft laten zien aan te stellen als bondscoach.
XXXVI
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het ergste was dat ik moest kijken of het echt de Speld was of serieus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij is kampioen open deuren intrappen.Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:46:
Van de Vaart drinkt ook toch?
@Deadsy jij vindt Pierre niet aardig?
Ik vind vd Vaart ook sympathieker hoor
Edit : Strootman... ook zo'n fuifnummer... Moet de Boer die niet eens oproepen?
Tegenwoordig is de Speld meer serieus te nemen dan de meeste nieuwsmediaDaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:57:
Het ergste was dat ik moest kijken of het echt de Speld was of serieus.![]()
Maar zo ongeveer elke bonscoach verliest de eerste keer. Gelijkspel tegen Bosnië...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Prima om ze erbij te halen hoor. Maar je wint er vandaag niet mee bedoel ik maar.Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
@D-e-n
Die spelers zijn wel jong en dan heb je nog kans dat ze groeien. Dan heb je wanneer ze ouder zijn niet zo een slap excuus van, maar ze zijn al ouder en hebben er nooit bijgezeten etc.
Enter Perez, Bruggink, T.JanssenDeadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:57:
[...]Heeft ook vaak praatjes alsof hij in de absolute top heeft gezeten etc.
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 11-10-2020 22:35 ]
Mijn gedachten.P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:53:
ik krijg Danny Blind vibes
Waarom niet?D-e-n schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
Prima om ze erbij te halen hoor. Maar je wint er vandaag niet mee bedoel ik maar.
Daar ben ik het dus wel mee eens. Maar dan doe je dat voor de nabije toekomst. Vandaag maakt het niet uit waarschijnlijkDeadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:06:
[...]
Waarom niet?
Met Babel en Strootman win je ook niet. Dat weten we na al die jaren wel.
Ruil dan die oude spelers in voor iets nieuws, liever een jaar geleden al.
Eh, dat heeftie ook? Hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor UEFA-cup winst van Feyenoord. Kom op, doe niet zo kleinzielig. Hij heeft zich genoeg bewezen.Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Hij is kampioen open deuren intrappen.
Heeft ook vaak praatjes alsof hij in de absolute top heeft gezeten etc.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vind het echt zoals iemand anders hier al eerder zei (of meerdere mensen) er mogen wel wat pepers uitgedeeld worden dat ze een beetje met vlammend spel komen. Nu lijkt het weer allemaal veel te traag en boeit het niemand wat als ze weer op zo'n bloedloze 0-0 uitkomen. Onder Koeman was dat minder het geval (leek het). Aan de opstelling ligt het verder niet echt, die is nog vrijwel hetzelfde.OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:27:
Dit is gewoon SLECHT! Kunnen we veel lullen, maar er lopen niet alleen maar pannenkoeken rond bij Oranje. Er is echt wel talent. Alleen lijken ze WEER de weg kwijt. En opvallend genoeg nu Koeman weg is. Onder Koeman was het ook niet altijd goed, maar hij gaf het team vertrouwen en het steeg boven haar niveau uit.
Ik hoop dat de Boer dat ook voor elkaar krijgt.
Absolute top zeg ik.Snowdog schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
Eh, dat heeftie ook? Hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor UEFA-cup winst van Feyenoord. Kom op, doe niet zo kleinzielig. Hij heeft zich genoeg bewezen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ach ja, johan derksen en arno vermeulen mogen ook altijd hun mening als de waarheid verkondigen. Dan waardeer ik de mening van Van Hooijdonk toch oneindig veel meer.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vond Berghuis persoonlijk eigenlijk ook niet zo geweldig hoor, hij komt er vrij uit aan de zijkant en geeft een belabberde voorzet en ik het het idee dat die bal die hij teruglegde op de Jong ook meer geluk dan wijsheid was. Maar goed, niet dat de andere spelers het beter deden. Ik zie in hem echter niet als de redder ofzo.OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:52:
Dus Berghuis komt erin en creëert in 20 minuten evenveel kansen als de tijd ervoor. Soms is voetbal niet te begrijpen. Maar goed het is entertainment
Was gewoon een bewuste bal. Ben het met je eens dat Berghuis niet opeens de redder is, maar je bent nu wel behoorlijk aan het bagatelliseren.Snowdog schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:03:
[...]
En ik het het idee dat die bal die hij teruglegde op de Jong ook meer geluk dan wijsheid was.
Kan ernaast zitten met die bal, heb het niet teruggezien. Maar goed, hij speelde aardig mee met het niveau van het team verder weinig van gezien. Als het inderdaad een bewuste bal was, dan neem ik mijn woorden wat betreft die bal terug.remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:09:
[...]
Was gewoon een bewuste bal. Ben het met je eens dat Berghuis niet opeens de redder is, maar je bent nu wel behoorlijk aan het bagatelliseren.
De lobby van Hugo Borst heeft duidelijk z'n werk goed gedaanSnowdog schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:17:
[...]
Als hij zn overtredingen waarvoor hij somehow nooit rood krijgt voor zich weet te houden is het echt een speler die niet in de Eredivisie thuishoort wmb.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 12-10-2020 08:53 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jij doet wel erg veel aannames. Ik denk dat de schuld niet bij de Boer ligt, maar bij de KNVB. Die prutsers daar hebben hem aangesteld en moeten daarvoor boeten. Hebben dit jaar al vaker laten zien niet over professionaliteit te beschikken, dus tijd voor nieuwe mensen daar!ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:
Het begint wel duidelijk te worden dat een coach wel het verschil kan maken. Het contrast tussen de periodes Van Gaal / (Hiddink) Blind / Koeman / De Boer is dag en nacht. Blind en De Boer zijn natuurlijk ook 1 pot nat, en Hiddink was uitgeblust en liet zn oren naar Blind hangen. Terwijl gedurende die hele periode we een redelijk gelijkwaardige selectie hadden, van een aantal toppers en een aantal subtoppers.
Ik wil De Boer nog een interland periode de kans geven om zelf zn stempel te drukken, daar kwam hij nu nog niet aan toe, maar met zijn behandeling van Bijlow en Berghuis schrikt hij natuurlijk een deel van het voetbalpubliek af. Hoe bijv. een Babel en Promes kansen blijven krijgen wekt ook wantrouwen op. Hij pakt dat echt onhandig voor een pure Ajacied die al sceptisch werd ontvangen, wat dat aan gaat heeft hij in ieder geval niets geleerd van Van Basten en Blind. Van Gaal deed dat veel slimmer, bij hem ging het ook nooit over zijn 'afkomst' terwijl hij ook moeilijke en soms controversiële beslissingen nam. Het was zo makkelijk scoren voor hem geweest om Bijlow gewoon als derde keeper mee te nemen en Berghuis, zeker na zn goede optreden in de eerste interland, een serieuze kans te geven.
De Boer is een volwassen man, niet een of andere stagiair. We moeten hem op zijn verantwoordelijkheid afrekenen. En het is nog een beetje vroeg om definitieve conclusies te trekken, maar de eerste tekenen zijn niet best. Gudde maakt de opstelling niet.Starbucks schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:55:
Jij doet wel erg veel aannames. Ik denk dat de schuld niet bij de Boer ligt, maar bij de KNVB. Die prutsers daar hebben hem aangesteld en moeten daarvoor boeten. Hebben dit jaar al vaker laten zien niet over professionaliteit te beschikken, dus tijd voor nieuwe mensen daar!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, erger nog: Gudde en zijn companen hebben hem aangesteld, dit ondanks zijn toch wel matige CV. Zij zijn dus diegene die het probleem hebben gecreëerd. Dat moge duidelijk zijn.ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
De Boer is een volwassen man, niet een of andere stagiair. We moeten hem op zijn verantwoordelijkheid afrekenen. En het is nog een beetje vroeg om definitieve conclusies te trekken, maar de eerste tekenen zijn niet best. Gudde maakt de opstelling niet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die vier kampioenschappen waren een zege voor de Ajaxfans maar een vloek voor De Boer. Hij lijkt daardoor echt te zijn gaan denken dat die manier dé manier is, maar is vergeten dat zelfs bij een kampioenschap fans begonnen te morren en het aantal punten nu ook niet echt om over naar huis te schrijven was.ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:58:
De Boer is een volwassen man, niet een of andere stagiair. We moeten hem op zijn verantwoordelijkheid afrekenen. En het is nog een beetje vroeg om definitieve conclusies te trekken, maar de eerste tekenen zijn niet best. Gudde maakt de opstelling niet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ronald? Is that you?Han schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:21:
Nederland speelt gelijk tegen het stugge Bosnië
Italië speelt gelijk tegen Polen
België verliest van Engeland (kan)
Spanje wint nipt met 1-0 van Zwitserland
Frankrijk speelt gelijk tegen Portugal
Bijna elke wedstrijd van afgelopen weekend was niet om aan te gluren. Los van de onbegrijpelijke keuzes van de Boer, geen enkel nationaal elftal speelt goed op dit moment. Spelers zijn uit hun ritme, het spelen zonder publiek motiveert minder, etc. Nee, het Nederlands Elftal floreert niet, maar onder Koeman gebeurde dat ook. Blijkbaar herinneren de meesten alleen de 3-0 tegen Duitsland en de 2-0 tegen Frankrijk en leek het onder Koeman alleen maar hosanna, wat in mijn ogen niet zo is, daar waren ook mindere wedstrijden en onlogische oproepen.
Ik wacht nog wel een interlandperiode af voordat ik de Boer ga afschrijven. De wedstrijd van gisteren stond bol van de persoonlijke fouten, daar kan je als trainer weinig aan doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Precies dat... kijk voor de gein eens terug naar bijvoorbeeld een Dumfries, die een groot aandeel had in de miserie van Oranje, met veel balverlies en slechte dekking. Bosnië gaf veel druk op Frenkie de Jong, maar spelers als de Roon en Wijnaldum gaven niet thuis, ook een Blind die net als Dumfries heel slordig aan de bal was. Allemaal individuele off-days die weinig met een trainer te maken had. De Boer had wel 7 keer moeten wisselen en dan nog, wat heb je als backup? En Berghuis, allemaal leuk en aardig, maar die gaat vanaf een aftrap echt niet brengen wat hij in de laatste 20 minuten wist te brengen gisteren. Het enige voordeel wat je met Berghuis hebt is dat wanneer je met Luuk de Jong in de spits speelt, er fatsoenlijke voorzetten komen. Want zowel Promes als Babel liepen als spits voorin, naast Luuk de Jong. Dramatisch gewoon.Gonadan schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:08:
Nou, hij is eindverantwoordelijk, maar die elf stumpers op het veld straalden nu ook niet echt uit er alles aan te willen doen. Die kan je echt niet vrij pleiten hoor.
Volgens mij ging de wissel ook gepaard met een wissel Dumfries <-> Hateboer en een tactische aanwijzing om opportunistischer te gaan spelen. Berghuis vond ik vrij matig eerlijk gezegd, veel te weinig overzicht wat er om hem heen gebeurt. Met als dieptepunt een tikkie breed rond de middellijn ... naar een Bosnier.OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:52:
Dus Berghuis komt erin en creëert in 20 minuten evenveel kansen als de tijd ervoor. Soms is voetbal niet te begrijpen. Maar goed het is entertainment
Regeren is vooruitschuiven
In grote lijnen eens, maar qua oordelen sta ik er toch anders in. In mijn optiek heeft De Boer de afgelopen jaren heel duidelijk laten zien waarom we géén vertrouwen in hem hoeven te hebben. Voor mij mag hij eerst eens bewijzen dat de lijn van de afgelopen jaren niet doorgetrokken wordt, tot die tijd heb ik simpelweg geen vertrouwen dat het goed gaat komen met Oranje.Han schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:11:
Het grote manco van de Boer is dat hij blijft vasthouden aan zijn eigen visie, die mede bepaald is tijdens de eerste twee kampioensjaren bij Ajax. Op zich was er toen die tijd best wel wat voor te zeggen gezien het spelersmateriaal, echter is het niet de heilige graal. De Boer heeft vanaf toen, ongeacht het spelersmateriaal en ongeacht de competitie, krampachtig vastgehouden aan die visie. Met name in het buitenland heeft hem dat terecht opgebroken. Als coach dien je te handelen naar je materiaal en (in mindere mate) de tegenstander. En dat doet hij (nog) niet. Nogmaals, het is in mijn ogen te vroeg om te oordelen. Wel grappig om te lezen dat Koeman in eens onomstreden was terwijl zijn selectiebeleid niet veel afweek van dat wat de Boer de afgelopen interland heeft gedaan. Spelers als Babel, Strootman, Promes en een Cillessen kom niet plots uit de lucht vallen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij heeft Berghuis in 20 minuten 3 grote kansen gecreëerd, meer dan het hele team in de 70 minuten ervoor. Verder ook nog wel wat andere goede dingen laten zien. Als je alleen maar kijkt naar het ene foutje wat iemand maakt is niemand goed genoeg.T-MOB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:23:
Volgens mij ging de wissel ook gepaard met een wissel Dumfries <-> Hateboer en een tactische aanwijzing om opportunistischer te gaan spelen. Berghuis vond ik vrij matig eerlijk gezegd, veel te weinig overzicht wat er om hem heen gebeurt. Met als dieptepunt een tikkie breed rond de middellijn ... naar een Bosnier.
[ Voor 209% gewijzigd door Harribo op 12-10-2020 15:58 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 12-10-2020 15:59 ]
Vind je het voor de rest allemaal nog wel een beetje leuk ?Harribo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:55:
Wat vd Vaart zei... Wat Berghuis deed was goed maar gewoon logisch.
Bijvoorbeeld een keer rent hij diep en krijgt hij de bal. Gelijk gevaarlijk.
Dat heb ik oa Promes nog geen 1 keer zien doen, tis de hele tijd terugzakken, bal nutteloos terugtikken en weer 2 meter naar voren en weer opnieuw...
En Wijnaldum weigert ook splijtende passen te geven als er gecounterd gaat worden.
Je moet een verdediging lostrekken door ook diep te lopen. Ze in de war maken. Dat deed Berghuis goed.
Dat is niet zozeer de genialiteit van Berghuis maar vooral ook de dommigheid van een Promes.
Blijkbaar kan Promes dat zelf niet bedenken en nog erger : de Boer. Die is sowieso niet erg slim volgens mij . Ooit gehoord dat hij ook niet kon leren vroeger.
Italië, dat word lachen vrees ik.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je hebt gelijk hoor, gewoon wel wat genieten. Verdedigend ging het wel goed.Bossie schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
Vind je het voor de rest allemaal nog wel een beetje leuk ?
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 12-10-2020 21:22 ]
In Tilburg was het ook feest terwijl ze voor schut stonden tegen Glasgow Rangers.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 13-10-2020 18:53 ]
XXXVI
Volgens een italiaanse krant zijn er 2 positief getest: https://www.voetbalprimeu...t-nederlands-elftal-.htmlephymerous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:53:
Het gerucht gaat dat het Italiaanse elftal besmettingen heeft. Hopelijk zonder al te veel ongemak voor de betreffende spelers. Wordt dat dan de redding voor top/bcoach Frank?
Twee spelers van het Italiaanse elftal zijn positief getest op het coronavirus. Dat meldt de Italiaanse krant Corriere dello Sport dinsdag. Italië speelt woensdag in Bergamo tegen het Nederlands elftal.
Het is niet duidelijk om welke spelers het gaat. Ook is nog niet bevestigd dat het bericht van de krant klopt. De Italiaanse bondscoach Robert Mancini geeft dinsdagavond om 19.30 uur een persconferentie, dan zal meer duidelijk worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vond hem anders en prima reden geven waarom hij Bijlow niet selecteerde. Hij moet wedstrijden spelen en dat gaat nog niet gebeuren in Oranje dus dan maar in Jong.ph4ge schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:
Het begint wel duidelijk te worden dat een coach wel het verschil kan maken. Het contrast tussen de periodes Van Gaal / (Hiddink) Blind / Koeman / De Boer is dag en nacht. Blind en De Boer zijn natuurlijk ook 1 pot nat, en Hiddink was uitgeblust en liet zn oren naar Blind hangen. Terwijl gedurende die hele periode we een redelijk gelijkwaardige selectie hadden, van een aantal toppers en een aantal subtoppers.
Ik wil De Boer nog een interland periode de kans geven om zelf zn stempel te drukken, daar kwam hij nu nog niet aan toe, maar met zijn behandeling van Bijlow en Berghuis schrikt hij natuurlijk een deel van het voetbalpubliek af. Hoe bijv. een Babel en Promes kansen blijven krijgen wekt ook wantrouwen op. Hij pakt dat echt onhandig voor een pure Ajacied die al sceptisch werd ontvangen, wat dat aan gaat heeft hij in ieder geval niets geleerd van Van Basten en Blind. Van Gaal deed dat veel slimmer, bij hem ging het ook nooit over zijn 'afkomst' terwijl hij ook moeilijke en soms controversiële beslissingen nam. Het was zo makkelijk scoren voor hem geweest om Bijlow gewoon als derde keeper mee te nemen en Berghuis, zeker na zn goede optreden in de eerste interland, een serieuze kans te geven.
Je mist het punt. Keuzes moeten gemaakt worden, maar hij geeft er onhandige uitleg bij. Hij moet de sceptici overtuigen, maar geeft ze knullig munitie.toolkist schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:35:
[...]
Ik vond hem anders en prima reden geven waarom hij Bijlow niet selecteerde. Hij moet wedstrijden spelen en dat gaat nog niet gebeuren in Oranje dus dan maar in Jong.
Hij geeft 2 spelers van AZ hun debuut, doet geen gekke dingen zoals Lodeweges om Vd Beek maar op te kunnen stellen, maar nee hij had, voor een Feyenoord supporter, nog 2 Feyenoorders op moeten stellen om 'neutraal' over te komen.
De Boer heeft nu eenmaal een Ajax label, dat is voor genoeg mensen reden om hem geen kans te geven.
De enige reden dat Van Gaal geaccepteerd werd is dat ie ook bij AZ gezeten heeft en succes had bij Oranje. Zonder z'n gouden pik in Brazilie was ie allang uitgekotst als de volgende Ajax minded bondscoach.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2020 20:00 ]
De Boer ben ik gewoon weg niet blij mee, omdat zijn voetbal tactiek gelijk blijft. Het voetbal is precies hetzelfde als toen hij bij Ajax coachte. Frustrerend om naar te kijken en weinig resultaten. Oftewel, er komt bijna geen bal aan, of het spel valt stil en de tegenstander staat snel weer met z'n allen achter de bal.toolkist schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:35:
[...]
Ik vond hem anders en prima reden geven waarom hij Bijlow niet selecteerde. Hij moet wedstrijden spelen en dat gaat nog niet gebeuren in Oranje dus dan maar in Jong.
Hij geeft 2 spelers van AZ hun debuut, doet geen gekke dingen zoals Lodeweges om Vd Beek maar op te kunnen stellen, maar nee hij had, voor een Feyenoord supporter, nog 2 Feyenoorders op moeten stellen om 'neutraal' over te komen.
De Boer heeft nu eenmaal een Ajax label, dat is voor genoeg mensen reden om hem geen kans te geven.
De enige reden dat Van Gaal geaccepteerd werd is dat ie ook bij AZ gezeten heeft en succes had bij Oranje. Zonder z'n gouden pik in Brazilie was ie allang uitgekotst als de volgende Ajax minded bondscoach.
...
De bondscoach kan er natuurlijk niet ontzettend veel aan doen dat er ballen niet aankomen, je zou mogen verwachten dat spelers daar capabel genoeg voor zijn. De bondscoach heeft ook niet de mogelijkheid om dit goed te trainen aangezien ze maar kort bij elkaar zijn. Hetzelfde geldt voor initiatieven vanuit de spelers, dat is ook iets wat vanuit de spelers zelf moet komen, ik geloof niet dat de bondscoach aangeeft dat ze dat niet mogen doen.Luxicon schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:49:
[...]
De Boer ben ik gewoon weg niet blij mee, omdat zijn voetbal tactiek gelijk blijft. Het voetbal is precies hetzelfde als toen hij bij Ajax coachte. Frustrerend om naar te kijken en weinig resultaten. Oftewel, er komt bijna geen bal aan, of het spel valt stil en de tegenstander staat snel weer met z'n allen achter de bal.
Ik zie in het spel weinig initiatieven (van spelers) met potentie. Terwijl er vanuit de basis genoeg mogelijk lijkt met zijn tactiek. Frustrerend dus, het lijkt goed en elke wedstrijd hoop je dat het eindelijk gaat lukken, maar er komt (weer) weinig resultaat uit voort.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 09:27 ]
Ik kijk al weer uit naar het gestuntel vanavond. De Boer komt op mij wat murw/muf/breekbaar over, net of ie passie mist.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:25:
De Boer zijn eerste opstelling deugde niet en hij had eerder moeten wisselen. Ook dat rond gebrei zet geen zoden aan de dijk.
Dat is toch aan hem lijkt me.
Maar goed, vanavond weer een wedstrijd, we zullen zien.
Ik roep niet dat hij nu weg moet, hij mag wat mij betreft de tijd krijgen om te leren.
Koeman deed het tot nu toe beter maar daar hadden we ook meer geluk.
Ik zie al met al liever een bondscoach met gezag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bizot is ook al een jaar goed, op 2 wedstrijden na dit seizoen.ph4ge schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:57:
[...]
Je mist het punt. Keuzes moeten gemaakt worden, maar hij geeft er onhandige uitleg bij. Hij moet de sceptici overtuigen, maar geeft ze knullig munitie.
Bijlow is al een jaar goed. Voor de andere keepers is het juist een poos geleden dat ze stabiel op niveau presteerden zoals Bijlow. De suggestie dat Bijlow nog meer heeft te leren van een potje bij Jong Oranje wordt als minachting gezien. De toevoeging dat Bizot de voorkeur krijgt omdat De Boer hem vanuit de Ajax jeugd kent helpt niet.
Wat heeft Babel nou weer te maken met het niet opstellen van Berghuis? Ze zaten allebei op de bank....De uitleg rond Berghuis suggereert ook dat hij geen gelijke kans krijgt. Dat terwijl Babel etc. er wel weer bij zitten.
Dat heeft ie dan ook niet gezegd. Hij heeft alleen gezegd dat ie van Bizot weet dat ie onverstoorbaar verder gaat ondanks die fouten tegen Sparta en dat ie dat weet van vroeger. En dat ie vindt dat Bizot minuten moet maken en dat niet in Oranje kan.. Wat ook heel logisch is gezien het nog zeer beperkt aantal wedstrijden wat Bijlow gespeeld heeft in z'n carrière.Het gaat niet om 2 spelers van Feyenoord, het gaat om de onhandige aanpak. Je weet dat de Ajax connectie onder een vergrootglas ligt, begin dan niet over dat je Bizot uit de Ajax jeugd kent en Bijlow niet en dat je daarom voor Bizot kiest. Dat is dom. Hij had makkelijk kunnen scoren bij de critici als hij dat handiger had aangepakt, nu wekt hij zelf gelijk wantrouwen.
Daar verschillen de meningen over. Na de winterstop was het al minder.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:39:
Bizot is ook al een jaar goed, op 2 wedstrijden na dit seizoen.
Des te knapper dat hij Vermeer uit de basis speelde.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:39:
Bijlow begon uberhaupt pas te spelen na de winterstop dus heeft welgeteld 3 maanden (als je het al ruim rekent) goed gespeeld. En dat voor een keeper, een plek waar zo'n beetje geen enkele coach zomaar gaat wisselen.
Als je het niet doet moet je niet met prestaties van 10+ jaar geleden uit de Ajax jeugd komen aanzetten.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:39:
Naar vorig seizoen kijkend: Bizot 41 wedstrijden, Bijlow 15. Vind je dan serieus dat Bijlow over Bizot opgeroepen moet worden?
De uitzonderingen daarop zijn te begrijpen op het moment dat er een groot talent aan de deur klopt en we geen goede bezetting hebben, zoals nu bij de keepers.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:39:
Ik kan me seizoenen herinneren waarin het als onbegrijpelijk werd gezien als een jonge speler opgeroepen werd die een heel seizoen (dus 40 wedstrijden, niet 15) goed gespeeld had.
Het heeft te maken met de schijn tegen hebben. Mensen zoeken naar een verklaring dat Babel er bij zit, mensen zoeken naar een verklaring dat Berghuis op de bank zit, mensen zoeken een verklaring waarom Bijlow het niveau van Jong Gibraltar wordt toegedicht, en bij gebrek aan goede verklaringen kom je dan bij clubverbanden uit.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:39:
Wat heeft Babel nou weer te maken met het niet opstellen van Berghuis? Ze zaten allebei op de bank....
Suggereren dat een keeper nog wat te leren heeft van een potje tegen Jong Gibraltar is gewoon een belediging voor een keeper die tegen het grote Oranje aanhikt. Een logica die ook niet op ging voor andere jonge spelers die wel bij Oranje zitten. Als het nou de beslissende wedstrijd tegen Jong Portugal was geweest is het wat anders, maar dan had het ook voor bijv. Stengs moeten gelden.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:39:
Dat heeft ie dan ook niet gezegd. Hij heeft alleen gezegd dat ie van Bizot weet dat ie onverstoorbaar verder gaat ondanks die fouten tegen Sparta en dat ie dat weet van vroeger. En dat ie vindt dat Bizot minuten moet maken en dat niet in Oranje kan.. Wat ook heel logisch is gezien het nog zeer beperkt aantal wedstrijden wat Bijlow gespeeld heeft in z'n carrière.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2020 11:01 ]
De tijd in de Ajax-jeugd die meer dan 10 jaar geleden is, is ook compleet irrelevant en zorgt voor het creeren van twijfel in de objectiviteit bij de beslissing. Had hij zeker niet moeten doen, spreek over het hier en nu om aan te geven waarom je de keuze voor een speler maakt. Een uitleg voor Bizot is prima als hij refereert naar de prestaties van het voorgaande seizoen en de stabiliteit die er toen wel was, dat een dip dit seizoen niet direct impact heeft voor de selectie is ook te begrijpen.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Elke opmerking over zijn tijd bij de Ajax jeugd is ongelukkig voor een bondscoach waarvan iedereen bang is dat hij teveel in de Ajax filosofie blijft hangen, daar kunnen we het toch wel over eens zijn?
Dat is zeker zo, en afgelopen wedstrijd kun je de spelers genoeg verwijten. Ik ben zelf natuurlijk geen coach of expert, maar het valt me op dat de tactiek van de Boer ervoor zorgt dat je voor de tegenstander blijft voetballen, en weinig oplossingen goed uitpakken. Dus ik snap je wel, maar ik zie duidelijk hetzelfde soort van voetbal terug als de jaren bij Ajax, en daar was ik persoonlijk wel klaar mee (slaapverwekkend / frustrerend).Gynnad schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:02:
[...]
De bondscoach kan er natuurlijk niet ontzettend veel aan doen dat er ballen niet aankomen, je zou mogen verwachten dat spelers daar capabel genoeg voor zijn. De bondscoach heeft ook niet de mogelijkheid om dit goed te trainen aangezien ze maar kort bij elkaar zijn. Hetzelfde geldt voor initiatieven vanuit de spelers, dat is ook iets wat vanuit de spelers zelf moet komen, ik geloof niet dat de bondscoach aangeeft dat ze dat niet mogen doen.
...
Ja dus? Over het "goed spelen' van Bijlow ook.
Poe hee, Vermeer... Daar waren jullie zelf nou ook niet bepaald heel positief over.Des te knapper dat hij Vermeer uit de basis speelde.
Waarom niet? Het laat alleen de dubbele moraal hier zien.Als je het niet doet moet je niet met prestaties van 10+ jaar geleden uit de Ajax jeugd komen aanzetten
4 hele wedstrijden heeft die jongen gespeeld sinds Corona. Vier. En welgeteld 1x een clean sheet. Knap dat je daaruit opmaakt dat iemand zoveel beter is geworden.Als je het over stabiel hebt is het des te knapper dat Bijlow na zn blessure gelijk weer zn vorm van voor z'n blessure had, en na een half jaar niet spelen door Corona ook alleen maar beter lijkt te zijn geworden. Dat is Bizot niet gelukt.
Een talent. Een heel breekbaar talent (gezien z'n blessure verleden). 1 met bar weinig wedstrijd ervaring nog. Die er echt wel bij gehaald gaat worden als ie dit seizoen veel blijft spelen en geen al te gekke dingen gaat doen.De uitzonderingen daarop zijn te begrijpen op het moment dat er een groot talent aan de deur klopt en we geen goede bezetting hebben, zoals nu bij de keepers.
Omdat je dat graag als oorzaak wil zien ja, die clubverbanden. Wat is het club verband tussen de Boer en Bizot precies? Die paar jaar in Jong Ajax?Het heeft te maken met de schijn tegen hebben. Mensen zoeken naar een verklaring dat Babel er bij zit, mensen zoeken naar een verklaring dat Berghuis op de bank zit, en bij gebrek aan goede verklaringen kom je dan bij clubverbanden uit.
Een keeper leert het meest van spelen. Ook van 89 minuten niets te doen hebben en dan die 1e bal wel hebben. Voor Bizot is er alleen geen alternatief, er is geen Oranje B waar spelers > 21 mogen spelen.Suggereren dat een keeper nog wat te leren heeft van een potje tegen Jong Gibraltar is gewoon een belediging voor een keeper die tegen het grote Oranje aanhikt. Een logica die ook niet op ging voor andere jonge spelers die wel bij Oranje zitten. Als het nou de beslissende wedstrijd tegen Jong Portugal was geweest is het wat anders, maar dan had het ook voor bijv. Stengs moeten gelden.
Een Bizot leert juist niets meer van derde keeper zijn bij Oranje, die wordt niet meer beter, maar een jonge jongen als Bijlow wel. Dat is gewoon een goede investering. Linksom of rechtsom lijkt Bijlow de enige keeper in zijn leeftijdscategorie die potentieel het niveau van Oranje kan halen. Daar moet je zuinig op zijn en in investeren. Bij twijfel geef je zo'n jongen een kans.
Nee. Dat is gewoon zoeken naar een stok, omdat je iemand wil slaan links of rechtsom.Elke opmerking over zijn tijd bij de Ajax jeugd is ongelukkig voor een bondscoach waarvan iedereen bang is dat hij teveel in de Ajax filosofie blijft hangen, daar kunnen we het toch wel over eens zijn?
Heeft Lodeweges, Koeman of van Gaal aangehaald dat hij een speler uit de jeugd kende en daarop concludeerde dat hij zich wel wist te herpakken en derhalve hem selecteerde?toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Waar waren de discussies dat Lodeweges toch zo'n enorme Ajax voortrekker was toen hij Babel selecteerde?
Waar waren de discussies dat Koeman toch zo'n enorme Ajax voortrekker was toen hij Babel selecteerde?
Waar waren de discussies dat van Gaal toch zo'n enorme Ajax voortrekker was toen hij Babel selecteerde?
Volgens mij niet?toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Ja dus? Over het "goed spelen' van Bijlow ook.
Is dat zo? Volgens mij was hij niet minder dan Bizot. Hij deelde wel mee in de malaise onder Stam.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Poe hee, Vermeer... Daar waren jullie zelf nou ook niet bepaald heel positief over.
He? Welke BC is er ooit over zijn ervaringen met een speler in de Feyenoord opleiding begonnen?toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Waarom niet? Het laat alleen de dubbele moraal hier zien.
Als je een hele wedstrijd kijkt dan zie je dat inderdaad. Al die corners die hij met 1 hand klem vast heeft halen de samenvattingen niet. Zelden behaald een goede actie van een keeper de samenvatting, zeker als het gaat om rust uitstralen en organisatie. Desalniettemin ben jij de eerste die ik hoor die nog twijfelt aan de kwaliteit en de vorm van Bijlow.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
4 hele wedstrijden heeft die jongen gespeeld sinds Corona. Vier. En welgeteld 1x een clean sheet. Knap dat je daaruit opmaakt dat iemand zoveel beter is geworden.
Cilissen is vorig seizoen meer geblesseerd geweest, en Krul heeft ook de nodige blessures gehad (oa een jaar eruit met een kruisbandblessure). Bizot weet ik eerlijk gezegd niet.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Een talent. Een heel breekbaar talent (gezien z'n blessure verleden). 1 met bar weinig wedstrijd ervaring nog. Die er echt wel bij gehaald gaat worden als ie dit seizoen veel blijft spelen en geen al te gekke dingen gaat doen.
Dat haalt De Boer er zelf bij, ja.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Omdat je dat graag als oorzaak wil zien ja, die clubverbanden. Wat is het club verband tussen de Boer en Bizot precies? Die paar jaar in Jong Ajax?
Dat heb ik je uitgelegd. Kennelijk ligt het heel gevoelig voor je, maar er zijn gewoon veel mensen die bang zijn dat De Boer veel te veel in het Ajax systeem en in Ajax spelers blijft denken. Zowel met zijn selectie als met zijn tactiek geeft hij die critici zelf munitie.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Waarom wordt Babel er ineens bijgesleept, die speelde helemaal niet ipv Berghuis. Dat was toch echt Malen. Om je vast voor te zijn: Wat is het clubverband tussen Malen en de Boer? Oh jee Malen heeft ook bij Ajax gespeeld.. Tja voorgetrokken ongetwijfeld...
Je mist het punt volledig. Het punt is dat De Boer het onhandig doet. Hij heeft nou eenmaal niet de CV die Koeman en Van Gaal hadden, dat is een gegeven. Het is logisch dat hij niet het vertrouwen krijgt dat die heren kregen. Vervolgens doet hij zelf dingen die dat wantrouwen aanwakkeren, en dat is onhandig. Je zal Van Gaal echt nooit horen zeggen dat hij Pietje over Klaasje kiest omdat hij hem van jong Ajax kende. Ik snap niet dat het zo gevoelig ligt bij jouw als ik concludeer dat dat hele onhandige uitspraken zijn die de sceptici in de hand werken. Een BC moet juist boven de partijen staan.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Waar waren de discussies dat Lodeweges toch zo'n enorme Ajax voortrekker was toen hij Babel selecteerde?
Waar waren de discussies dat Koeman toch zo'n enorme Ajax voortrekker was toen hij Babel selecteerde?
Waar waren de discussies dat van Gaal toch zo'n enorme Ajax voortrekker was toen hij Babel selecteerde?
Allemaal bondscoaches die Babel selecteerden. Bij geen enkele bondscoach begrepen we dat.
Maar nee, alleen de Boer moet Babel niet oproepen om zich bewijzen als zijnde geen Ajax voortrekker. Begin je in te zien hoe belachelijk die claim is?
Pff, lees het topic terug en je ziet dat ik De Boer juist verdedig. Nog steeds ga ik er vanuit dat hij nog even zn plaats moet vinden en de tijd nodig heeft om zn stempel te drukken. Desalniettemin mag ik constateren dat hij diverse onhandige uitspraken gedaan heeft en onverklaarbare keuzes gemaakt heeft en hij het daarmee zichzelf niet makkelijker maakt. Je kan ook zelf in de spiegel kijken en je niet alle kritiek gelijk zo aantrekken en concluderen dat De Boer slecht is begonnen en de sceptici alleen maar meer munitie heeft gegeven.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:15:
Nee. Dat is gewoon zoeken naar een stok, omdat je iemand wil slaan links of rechtsom.
Geef nou gewoon toe dat, wat ie ook doet, je hem altijd zal blijven beoordelen als de oud trainer van Ajax die die club dus wil voortrekken, dan zijn we meteen van die discussie af.
Zullen we dat meteen maar aan de selectie voorwaarden voor de volgende bondscoach toevoegen? Of voor alle topclubs gespeeld/getraind hebben, of voor geen enkele.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2020 11:42 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 14-10-2020 11:43 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat de NOS nu aan het doen is vind ik wel bizar. De Boer ook niet mijn favoriet, ook niet het omgekeerde, afgelopen wedstrijden erg matig management... Maar die videos gisteren en vandaag dit: https://nos.nl/artikel/23...zwarte-herinneringen.htmlGiel1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:12:
Ik vind het veel te makkelijk om nu na 2 gespeelde wedstrijden (waarvan 1 oefenwedstrijd waar niemand van het NL-elftal echt op zat te wachten) de Boer al weer af te schrijven en alles op hem af te schuiven. Dat reken ik voor een groot deel ook de media aan (kijk het interview met de NOS van gisteren nog maar eens terug, wordt er zelfs aan de Boer gevraagd of hij zichzelf zielig vindt, whut?).
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 14-10-2020 12:14 ]
Jawel hoor. Ik vind hem bv echt nog geen bijzondere keeper.
Alleen al in de competitie hield AZ 13x de nul voor de winterstop.Is dat zo? Volgens mij was hij niet minder dan Bizot. Hij deelde wel mee in de malaise onder Stam.
Appels en peren. Het ging over iemand oproepen na nog geen heel seizoen gespeeld te hebben.He? Welke BC is er ooit over zijn ervaringen met een speler in de Feyenoord opleiding begonnen?
Een bal met 1 hand klem hebben kan nietAls je een hele wedstrijd kijkt dan zie je dat inderdaad. Al die corners die hij met 1 hand klem vast heeft halen de samenvattingen niet. Zelden behaald een goede actie van een keeper de samenvatting, zeker als het gaat om rust uitstralen en organisatie. Desalniettemin ben jij de eerste die ik hoor die nog twijfelt aan de kwaliteit en de vorm van Bijlow.
Je weet als KNVB wat je haalt als je de Boer haalt.Dat haalt De Boer er zelf bij, ja.
[...]
Dat heb ik je uitgelegd. Kennelijk ligt het heel gevoelig voor je, maar er zijn gewoon veel mensen die bang zijn dat De Boer veel te veel in het Ajax systeem en in Ajax spelers blijft denken. Zowel met zijn selectie als met zijn tactiek geeft hij die critici zelf munitie.
Of je moet niet zo reageren zodra de BC een keer het woordje Ajax geeft als toelichting waarom ie denkt dat iemand wel over z'n fouten tegen Sparta heen komt. Want dat was alles.Je mist het punt volledig. Het punt is dat De Boer het onhandig doet. Hij heeft nou eenmaal niet de CV die Koeman en Van Gaal hadden, dat is een gegeven. Het is logisch dat hij niet het vertrouwen krijgt dat die heren kregen. Vervolgens doet hij zelf dingen die dat wantrouwen aanwakkeren, en dat is onhandig. Je zal Van Gaal echt nooit horen zeggen dat hij Pietje over Klaasje kiest omdat hij hem van jong Ajax kende. Ik snap niet dat het zo gevoelig ligt bij jouw als ik concludeer dat dat hele onhandige uitspraken zijn die de sceptici in de hand werken. Een BC moet juist boven de partijen staan.
Even voor de duidelijkheid, ik vind de Boer totaal ongeschikt als bondscoach juist omdat ie altijd aan z'n eigen tactiek vasthoudt en niet in kan/wil grijpen. Hoe hij begonnen is met z'n tactiek en gebrek aan aanpassingen tijdens de wedstrijden bevestigt dat ook alleen maar.Pff, lees het topic terug en je ziet dat ik De Boer juist verdedig. Nog steeds ga ik er vanuit dat hij nog even zn plaats moet vinden en de tijd nodig heeft om zn stempel te drukken. Desalniettemin mag ik constateren dat hij diverse onhandige uitspraken gedaan heeft en onverklaarbare keuzes gemaakt heeft en hij het daarmee zichzelf niet makkelijker maakt. Je kan ook zelf in de spiegel kijken en je niet alle kritiek gelijk zo aantrekken en concluderen dat De Boer slecht is begonnen en de sceptici alleen maar meer munitie heeft gegeven.
[ Voor 1% gewijzigd door Grindtegel op 14-10-2020 12:31 . Reden: typo's ]
toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:25:
Jawel hoor. Ik vind hem bv echt nog geen bijzondere keeper.
Als ik dit zo lees is het vooral dat je hem niet hebt zien keepen.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:25:
En hij zal nu heus ook goed staan te keepen maar dan nog, dat moet ie eerst eens over een langere periode laten zien en 15 wedstrijden is dat niet.
Ik heb het nog even terug gelezen, maar juist jij begon over het Ajax label, niet ik. Je reageerde op een post waarin ik daar helemaal niets over zei.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:25:
Het is alleen de "zie je wel hij heeft een voorkeur voor Ajax" waar ik tegenaan schop, zeker aangezien die voorkeur tot nu toe alleen maar niet bepaald sterke voorbeelden gebaseerd wordt.
Als je vast blijft houden aan 433 met de punt naar achter kom je hierop uit, maar je krijgt dan wel veel spelers die niet in hun kracht spelen of elkaar in de weg lopen. Berghuis kan zn voorzetten niet kwijt en moet achter zn back aan, Hateboer en Blind krijgen beperkt rugdekking voor hun loopacties, Wijnaldum en Van Beek lopen elkaar in de weg.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:49:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Hateboer, De Vrij, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Van de Beek, F. De Jong; Berghuis, Depay, Malen
Alhoewel ik een middenveld met Wijnaldum én van de Beek niet zie zitten en Blind echt bizar slecht speelt de laatste tijd, vind ik dit wel de meest logische opstelling.
[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2020 13:13 ]
Dan moet hij dat ook natuurlijk gewoon als onderbouwing gebruiken. "Bizot heeft vorig seizoen constant laten zien dat hij het niveau heeft voor het Nederlands elftal." wellicht zelfs met aanvulling "hoewel hij dit seizoen een wat mindere periode heeft hebben we nog steeds het volste vertrouwen in hem"toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Appels en peren. Het ging over iemand oproepen na nog geen heel seizoen gespeeld te hebben.
Het was op zijn minst bijzonder onhandig. De keuze voor Bizot of anders Bijlow, Padt of elke overige andere keeper die het redelijk tot goed doet in de eredivisie is niets meer dan enige voorkeur, het verschil tussen de genoemde keepers is bijzonder klein waarbij Bijlow eigenlijk de enige is de significant jonger is dan de rest.toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Of je moet niet zo reageren zodra de BC een keer het woordje Ajax geeft als toelichting waarom ie denkt dat iemand wel over z'n fouten tegen Sparta heen komt. Want dat was alles.
[ Voor 0% gewijzigd door Napo op 14-10-2020 13:23 . Reden: italic ]
[ Voor 3% gewijzigd door VDS91 op 14-10-2020 14:50 ]
0 – The Netherlands have won none of their nine games in and against Italy and have scored only one goal in the last seven meetings on Italian soil. Challenge. pic.twitter.com/E1bAWC4Jsv
— OptaJohan (@OptaJohan) 14 oktober 2020
We kunnen net zo goed het topic sluiten als dat je conclusie istoolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:15:
En dan lees ik net pas dat Bijlow zich vervolgens, geblesseerd... afgemeld heeft voor Jong Oranje... Waarom überhaupt dus heel die discussie dat ie opgeroepen had moeten worden
Blind bizar slecht de laatste tijdremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:49:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Hateboer, De Vrij, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Van de Beek, F. De Jong; Berghuis, Depay, Malen
Alhoewel ik een middenveld met Wijnaldum én van de Beek niet zie zitten en Blind echt bizar slecht speelt de laatste tijd, vind ik dit wel de meest logische opstelling.
bizar idd niet, verdedigend prima... maar zijn ballen over meer dan 10 meter zijn echt sinds zijn eerste terugkomst van de hartproblemen als bijzonder matig. Terwijl dat daarvoor echt bijna foutloos was.Vos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:43:
[...]
Blind bizar slecht de laatste tijdJa tegen Bosnië true, maar in de competitie kan ik mij dat niet voor de geest halen.
Centraal ja, Blind als linksback kan echt niet meer.Vos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:43:
[...]
Blind bizar slecht de laatste tijdJa tegen Bosnië true, maar in de competitie kan ik mij dat niet voor de geest halen.
Hateboer was aan het zwemmen doordat toen het middenveld tactisch niet goed stond waardoor hij steeds tegen 2 man speelde. Zijn eigen man en de opkomende back. Dumfries gaat daar niets aan veranderen.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:24:
Hateboer goed gedaan, Berghuis goed gedaan, hup, in de basis.
Klinkt logisch maar ik mag hopen dat er wel naar de tegenstander is gekeken.
Italië vraagt wrs een andere aanpak dan Bosnië.
Kan me nog herinneren dat Hateboer wat aan het zwemmen was tegen Italië, misschien dan toch voor een betere verdedigende dumfries gaan? Bijvoorbeeld.
Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.
Zie reactie van exocet paar Posts boven jeLekkerboeie86 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:19:
Bijna 4x je inzet op een overwinning voor het Nederlands elftal.. je zou toch denken dat we zo kansloos niet zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 14-10-2020 19:23 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zie het maar zo. De kans dat het wel lukt, stijgt elke wedstrijdMartinusz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Zie reactie van exocet paar Posts boven je
Exocet in "Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021"
alles kan off-topic
Laten we het hopen! Nu al klaar met de Boer.Ankona schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:32:
Wel lef van De Boer, ook zijn laatste wedstrijd zonder Berghuis.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ook niet... tegen een tegenstander als Italië best wel te begrijpen:)Quad schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:45:
Ik denk dat de opstelling eigenlijk een verkapte 352 is met 2 rennende backs langs de zijlijn.
Moeten de voorzetten wel komen natuurlijk.
Ergens vind ik deze opstelling zo gek nog niet.
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-10-2020 19:56 ]
Hateboer gaat waarschijnlijk de hele rechterflank aflopen zoals bij Atalanta. Kan dan mooi de balletjes voor slingeren op de Jong, dat kan Dumfries minder.Montaner schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:51:
Snap echt de keuze voor Hateboer niet. Blind, meh.. maar verdedigbaar. Rest van de opstelling is wel sterk, mits het plan om Luuk te gebruiken uitgevoerd gaat worden, met als troef de aanvallende combinatie met v/d Beek.
Ik vind 5-3-2 ook een prima opstelling, maar laten we het dan wel doen met een linksback die in ieder geval aanvallend nog van waarde kan zijn. Blind rent de 100 meter in 2 minuten. Ik had ook voor Malen in plaats van de Jong gekozen.Han schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:47:
[...]
Ik ook niet... tegen een tegenstander als Italië best wel te begrijpen:)
Goede keuze om Berghuis op bank te laten starten, prima invaller maar meer dan dat ook niet.
Even kriebelen onder mijn oksels hoor.OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:51:
Ik gok 1 - 5, Berghuis scoort een eigen doelpunt
Volgende keer staat Bijlow onder de lat en dan gaat De Boer ermee stoppen na een 5 - 0 of 0 - 5 nederlaag.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:55:
[...]Ach, laten we hopen dat het de Boer zijn laatste interland is. Volgende keer gaat hij 4-4-2 proberen, denk ik.
Dit meen je? De tandem Depay - Wijnaldum liep prima! De eerste goede interland van van de Beek moet nog komen.Montaner schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:51:
Met als troef de aanvallende combinatie met v/d Beek.
Laten we het hopen! Hoe eerder die flopcoach weg is, hoe beter!OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:58:
[...]
Volgende keer staat Bijlow onder de lat en dan gaat De Boer ermee stoppen na een 5 - 0 of 0 - 5 nederlaag.
Wie is dan de rennende back links? Blind?Quad schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:45:
Ik denk dat de opstelling eigenlijk een verkapte 352 is met 2 rennende backs langs de zijlijn.
Moeten de voorzetten wel komen natuurlijk.
Ergens vind ik deze opstelling zo gek nog niet.
PSN: bollsie
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 20:35 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq