We hebben er maar 90 minuten van mogen genieten
daar gaat mijn volumeknop
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
...
Alleen als hij terug moet na het niet nemen van de corner (kan VI filmpje ff niet vinden).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 20:56 ]
...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die bal die hij over de zijlijn poeierde? Heel netjes ja!Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:56:
@remco112 Zag je dat, dat deed van de Beek toch wel netjes.
De pass die Wijnaldum verknalde.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Die bal die hij over de zijlijn poeierde? Heel netjes ja!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 14-10-2020 20:59 ]
Inderdaad, wij Nederland mogen wel wat harder schreeuwenVos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:59:
Degene die het hardst schreeuwt krijgt de vrije trap mee.
luuk is dan ook geen voetballer maar een hoofdballerOPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:56:
Als Luuk de Jong geboren was met een linker- en rechterhoofd ipv voeten dan was het een wereldspeler.
Het loopt alleen zo onhandig...OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:56:
Als Luuk de Jong geboren was met een linker- en rechterhoofd ipv voeten dan was het een wereldspeler.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op de kop lopen lijkt me lastig inderdaad.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:01 ]
...
Het is sowieso jammer dat hij steeds wordt vergeten. Hij speelt dacht ik niet meer zoveel als voorheen, maar nog altijd is de PL een hoger niveau en daar doet hij het goed.Harry Nak schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:54:
Ja Blind die mee hobbelt met de counter. LB lijkt mij nu een mooi plekje voor van Aanholt.
[ Voor 89% gewijzigd door HollowGamer op 14-10-2020 21:05 ]
Vijf te weinig.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:02:
met hoeveel verdedigers spelen we ook alweer?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Depay en Wijnaldum ja.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:02:
Oh, oh, oh, het begint met - alweer - een foute kaats van Wijnaldum of wie was het? Dat gebeurd nu al een paar keer.
Hateboer is verdedigend niet zo goed als dumfries, stond te slapen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
het was "voor de verandering".... DepayLuxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:02:
Oh, oh, oh, het begint met - alweer - een foute kaats van Wijnaldum of wie was het? Dat gebeurd nu al een paar keer.
...
Heerlijk commentaar ook.. de Jong wil naar voor wat niet altijd kan, maar moet toch op te vangen zijn af en toe.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:02:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het moet gezegd worden, hij voldoet aan de verwachtingen!HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:02:
Lekker begin voor Frank de Boer..
Lol!!!!Maarten_E schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:04:
Gelukkig kunnen Italianen absoluut niet leunen als ze een voorsprong hebben, verdedigen zit ab-so-luut niet in hun bloed.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:06 ]
Gelukkig speelt De Vrij in Italië ...Maarten_E schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:04:
Gelukkig kunnen Italianen absoluut niet leunen als ze een voorsprong hebben, verdedigen zit ab-so-luut niet in hun bloed.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-10-2020 21:06 ]
Alleen vandaag niet.
Niet meer, ze lopen slimmer. Het klopt bij de Italianen, het klopt niet bij Nederland. Dat los je niet op door je suf te lopen.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:05:
Nogmaals... Hoe kan het dat Nederland onder druk staat achterin terwijl Italië rustig kan opbouwen?
Sorry Italianen lopen veeeel meer. Dat is het verschil
Frustrerend dit
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
...
Wie zou jij willen zien?remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:06:
Hoe sneller we van de Boer af zijn, hoe beter!!! Tijd voor een echte coach.
Dat ligt gewoon 100% aan het vreemde systeem.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:07:
Hateboer en de Vrij hebben het niet en die spelen nu net in Italië. Je zou meer verwachten van die 2 maar van mij mogen ze banken.
Dick Advocaat of John de Wolf incoming ...
Shabbaman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Het moet gezegd worden, hij voldoet aan de verwachtingen!
Het doet opzicht wel pijn hoor en snap het commentaar, maar Frank (en zijn broer) zijn gewoon top-spelers geweest. Helaas wilt dat niet zeggen dat je een top trainer ben.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:06:
Hoe sneller we van de Boer af zijn, hoe beter!!! Tijd voor een echte coach.
Nou je hebt alle tijd om overal een mannetje neer te zetten als de Italianen achter in de bal heeft . Dus dat gaat niet op.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:07:
[...]
Niet meer, ze lopen slimmer. Het klopt bij de Italianen, het klopt niet bij Nederland. Dat los je niet op door je suf te lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:10 ]
Voor het eerst in dit systeem een wedstrijd. Waarschijnlijk is Pellegrini daarom ook zo slecht opgepakt. De achterste linie moet horizontaal 1 positie opschuiven want je RVV moet niet centraal staan.Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:06:
Wat doen ze op de training? Alsof ze nog nooit samen hebben mogen spelen
[ Voor 37% gewijzigd door HollowGamer op 14-10-2020 21:10 ]
Jammer he? Hoe speelt het wonderkind Donny?OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:09:
[...]
Dick Advocaat of John de Wolf incoming ...
Gelukkig kunnen Nederlanders absoluut niet hun eigen ploeg tot de grond toe afkraken terwijl ze een acceptabele pot spelen.Maarten_E schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:04:
Karmaremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
Jammer he? Hoe speelt het wonderkind Donny?
Nogmaals...D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:05:
Het is natuurlijk raar dat Hateboer daar centraal stond om halfslachtig met die linkerspits mee te lopen. Een modern ingespeeld 532 speelt zonedekking.
Het gaat al fout op het moment dat De Boer over koppeltjes spreekt vooraf. Voetbal uit de vorige eeuw.
Lolremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ik kraak Nederland niet af, ik zeg alleen dat de Italianen heel goed een voorsprong kunnen verdedigen. Lezen wat ik zeg.Miki schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
Gelukkig kunnen Nederlanders absoluut niet hun eigen ploeg tot de grond toe afkraken terwijl ze een acceptabele pot spelen.
Wat ik tot nu toe zie is al zoveel beter dan de eerste twee wedstrijden. Is het fantastisch nee, kan het beter ja veel beter. Maar de problemen zijn niet op zichzelf staand. De vraag of we vanavond met Koeman een betere pot zouden spelen waag ik te betwijfelen.
Oh, die scoort net.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
...
Toch 1 doelpunt meer dan Berghuis in Oranje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sorry ik heb alleen je post omgekeerd, was niet specifiek op jou geschreven maar op alle negativiteit in dit topic over de Boer en NL elftal.Maarten_E schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:11:
[...]
Ik kraak Nederland niet af, ik zeg alleen dat de Italianen heel goed een voorsprong kunnen verdedigen. Lezen wat ik zeg.
Donny was goed bezig, ook voor het doelpunt. Sowieso zijn er een paar meer al beter bezig.
Zeg kunnen jullie dat onderlinge Ajax Feyenoord dingetje niet lekker privé uitvechten? Dit begint gewoon een beetje kinderachtig aan het worden. Jullie die er op continu op moeten reageren mogen je ook aangesproken voelen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tsja, wordt een beetje lastig scoren als je constant op de bank wordt gehouden heOPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:11:
[...]
Toch 1 doelpunt meer dan Berghuis in Oranje.
Klopt tis beter maar we geven echt nog te makkelijk kansen weg.Miki schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
Gelukkig kunnen Nederlanders absoluut niet hun eigen ploeg tot de grond toe afkraken terwijl ze een acceptabele pot spelen.
Wat ik tot nu toe zie is al zoveel beter dan de eerste twee wedstrijden. Is het fantastisch nee, kan het beter ja veel beter. Maar de problemen zijn niet op zichzelf staand. De vraag of we vanavond met Koeman een betere pot zouden spelen waag ik te betwijfelen.
Zou hem wel graag willen zien inplaats van Depayremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:12:
[...]
Tsja, wordt een beetje lastig scoren als je constant op de bank wordt gehouden he
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq