Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
1e wedstrijd verlies zonder goals
2e wedstrijd; gelijk zonder goals
3e wedstrijd: gelijk met een goal
Ik zie progressie
...
Amen! Het is bij NL elftal heel vaak onderwater gesteek met clubbrillen op, zeer irritant.Gunner schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:12:
[...]
Zeg kunnen jullie dat onderlinge Ajax Feyenoord dingetje niet lekker privé uitvechten? Dit begint gewoon een beetje kinderachtig aan het worden. Jullie die er op continu op moeten reageren mogen je ook aangesproken voelen.
Dat is inderdaad altijd het makke van de meeste nederlandse teams. Continu breien omdat het net niet perfect is. Toch raar omdat de meeste spelers in competities/teams spelen waar dat niet gebeurt. Ligt het dan toch echt aan de NL coaches of is het iets dat als nederlanders samen voetballen de eredivisie ervaring op komt borrelen?DaniëlWW2 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:12:
Joh ze schieten eens.
Dat irriteert me nu al een paar jaar echt mateloos. Die perfecte kans, dat perfecte schot, je hebt er geen ene aan als ondertussen het halve team van de tegenstander tussen je en dat schot gaat staan. Ik zie het te vaak...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zie jeremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:59:
[...]
Dit meen je? De tandem Depay - Wijnaldum liep prima! De eerste goede interland van van de Beek moet nog komen.
Heel Liverpool heeft flinke ups-en-downs en Wijnaldum heeft zich ook gek laten maken door Koeman, voor een transfer die niet mogelijk was. Sowieso is hij niet goed genoeg voor/past hij niet bij Barca, maar dat is mijn persoonlijke mening.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:14:
Wat er toch met Wijnaldum is.. die is nog niet echt in vorm heb ik het idee.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 14-10-2020 21:16 ]
Dan hou je de Italianen in de tang.
Italianen maken nl meer fouten onder druk dan de Nederlanders.
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:17 ]
Die gaat gewoon nooit renderen op een middenveld met Van Beek. Lijken teveel op elkaar.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:14:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb het idee dat hij echt goed speelt als de rest goed speelt. Als het wat minder loopt heb je aan hem niet zoveel.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:16:
[...]
Heel Liverpool heeft flinke ups-en-downs en Wijnaldum heeft zich ook gek laten maken door Koeman, voor een transfer die niet mogelijk was. Sowieso is hij niet goed genoeg voor/past hij niet bij Barca, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Mee eens. Beter gaat Wijnalbum op de bank. Daar zit geen groei meer in en speelt nooit indrukwekkend bij NL.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:16:
[...]
Die gaat gewoon nooit renderen op een middenveld met Van Beek. Lijken teveel op elkaar.
Ja klopt.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:14:
Jesus Wijnaldum!
Wissel, hij heeft het niet vandaag...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft het vandaag niet. Jammer want door de bank genomen ben ik fan van hem.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
mama mia!gambieter schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:18:
Tijd om de Italianen even vies aan te pakken en ze diep te beledigen. Ik heb een pizza Hawaii in de oven gelegd.
Dat is dus echt gelul. Die was in de vorige Nations League de drijvende kracht achter het team met assists en goals. Staat nu gewoon een beetje rot op linkshalf.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:17:
[...]
Mee eens. Beter gaat Wijnalbum op de bank. Daar zit geen groei meer in en speelt nooit indrukwekkend bij NL.
Ik bekijk de bank. Wie wel op middenveld dan...Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:18:
[...]
Ja klopt.
Jesus Wijnaldum!
Wissel, hij heeft het niet vandaag...
wat een commitment, dat je zo iets smerigs overhebt voor het landsbelanggambieter schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:18:
Tijd om de Italianen even vies aan te pakken en ze diep te beledigen. Ik heb een pizza Hawaii in de oven gelegd.
Alles om van de Beek in de basis te praten.D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:20:
[...]
Dat is dus echt gelul. Die was in de vorige Nations League de drijvende kracht achter het team met assists en goals. Staat nu gewoon een beetje rot op linkshalf.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
BabelVos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:20:
[...]
Ik bekijk de bank. Wie wel op middenveld dan...
Dat is waar en hij wordt gezien als leider, terwijl hij daar veel te bescheiden voor is.Sjurm schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:17:
[...]
Ik heb het idee dat hij echt goed speelt als de rest goed speelt. Als het wat minder loopt heb je aan hem niet zoveel.
Hij heeft prachtige wedstrijden bij Liverpool gespeeld, maar inderdaad enkel als het hele team lekker draait.
Ik ben geen Tot. fan, maar een Kane draait bijvoorbeeld altijd goed, ook al is het team uit form. Zo'n speler hebben wij niet echt, misschien v/d Beek?
Wilde breed leggen ofzo?Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:
de jong die 100% miskopt? het moet niet gekker worden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Koopmeinders?Vos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:20:
[...]
Ik bekijk de bank. Wie wel op middenveld dan...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Mwah, Van De Beek met zijn eerste kans erin is nog wat maffer.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:
de jong die 100% miskopt? het moet niet gekker worden
de Vrij voor de Ligt. KoekoekStarbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:
3 spelers mogen van mij banken. Wijnaldum als eerste, verder de Vrij straks uiteraard voor de Ligt. Als laatste mag Hateboer ook banken, maar voor wie?
Wie is dat?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
ik ben groot vdBeek fan, maar daar kan ik iig "nee" op antwoordenHollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
Ik ben geen Tot. fan, maar een Kane draait bijvoorbeeld altijd goed, ook al is het team uit form. Zo'n speler hebben wij niet echt, misschien v/d Beek?
In dit systeem? Voor BerghuisStarbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:
3 spelers mogen van mij banken. Wijnaldum als eerste, verder de Vrij straks uiteraard voor de Ligt. Als laatste mag Hateboer ook banken, maar voor wie?
De Ligt is op deze leeftijd al veel verder, dus daar geen twijfels.
Misschien van Dijk beter? Maar die heeft ook geen vorm momenteel..P.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
ik ben groot vdBeek fan, maar daar kan ik iig "nee" op antwoorden
Nee die mag eruit, geen Koopmeinders maar een snelle creatieve? Uh wie...?
Edit : weeer staat Wijnaldum te kijken! Weg met hem nu.
Edit: en weer zet Wijnaldum niet door... Zucht... Slap
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:25 ]
Daar denken ze in Italië toch echt anders over.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:23:
[...]
De Ligt is op deze leeftijd al veel verder, dus daar geen twijfels.
Dat is vd Beek ook niet. Van de Beek en Wijnaldum zijn spelers met loopvermogen en diepgang. Die zijn top als die ballen dan ook echt komen. Zonder Ziyech ook geen uitblinkende vd Beek bij Ajax.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
Zo'n speler hebben wij niet echt, misschien v/d Beek?
Dat is de tragiek van vd Beek bij Man Utd. Dan komt hij in zo'n kut spelend elftal.
Ps.
In het algemeen: kan het wedstrijdje "met clubbril kijken" waarbij vd Beek, Wijnaldum of de Vrij worden afgezeken even ergens anders? Gaat nergens over...
[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2020 21:27 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij speelt bijna nietsD-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Dat is vd Beek ook niet. Van de Beek en Wijnaldum zijn spelers met loopvermogen en diepgang. Die zijn top als die ballen dan ook echt komen. Zonder Ziyech ook geen uitblinkende vd Beek bij Ajax.
Dat is de tragiek van vd Beek bij Man Utd. Dan komt hij in zo'n kut spelend elftal.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 14-10-2020 21:26 ]
Haha, jij hebt het niet gevolgd neem ik aan? De Ligt speelt bij de kampioen, direct in de basis en ook nog eens niet op zijn vaste plek. Ondanks dat was het een beest. En dit ondanks zijn eerste jaar en het wennen.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Daar denken ze in Italië toch echt anders over.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:27 ]
de vrij is uitgeroepen tot beste verdediger in italieStarbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Haha, jij hebt het niet gevolgd neem ik aan? De Ligt speelt bij de kampioen, direct in de basis en ook nog eens niet op zijn vaste plek. Ondanks dat was het een beest. En dit ondanks zijn eerste jaar en het wennen.
Welke wissels hebben we? Ik volg de eredivisie niet, maar is die Koopmeiners (al) goed genoeg op dit niveau?Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:23:
Wijnaldum sjogt wat mee terug...
Nee die mag eruit, geen Koopmeinders maar een snelle creatieve? Uh wie...?
Edit : weeer staat Wijnaldum te kijken! Weg met hem nu.
Dat is dus onzin. In Engeland spelen ze elke week in een of andere kut beter. Dus hij heeft gewoon 1 wedstrijd per week gespeeld + inval beurtjes int weekendVos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Hij speelt bijna nietsMaar zijn geen dragende spelers nee.
Niks gehoord van ene handballer? Destijds had Demiral hem er uitgespeeld.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Haha, jij hebt het niet gevolgd neem ik aan? De Ligt speelt bij de kampioen, direct in de basis en ook nog eens niet op zijn vaste plek. Ondanks dat was het een beest. En dit ondanks zijn eerste jaar en het wennen.
Je zei?Hupske schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:24:
Van mij mag Ake er wel uit. Nog geen duel gewonnen.
Ja eerste keer hoor.
Hoop dat de ligt later daar kan spelen
Tis niet voor niets dat chiesa en anderen die voorzetten van die kant kunnen geven.
Tis te makkelijk nu linksachter in; Wijnaldum en Aké.
Blind is gewoon niet snel maar ziet het spel wel
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:30 ]
Ik kijk ongeveer 70% van de wedstrijden van Inter Milan. En hij is niet voor niets tot beste verdediger van Italië uitgeroepen he. Speelt al jaren bizar goed. Jouw kampioen-argument kan de prullenbak in. Het is logisch dat Juventus kampioen wordt gezien hun financiën.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Niks gehoord van feiten? Hij is er niet uitgespeeld en stond gewoon basis. Helaas zal dat vast niet overeen komen met je gewenste beeld dus zal je het ontkennen.Harry Nak schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
Niks gehoord van ene handballer? Destijds had Demiral hem er uitgespeeld.
De Ligt in Nederland, wat is je punt? Een blinde ziet nog dat een de Ligt veel verder is en ook nog eens veel meer potentie heeft. Juve had de Vrij wel gekocht, als ze die beter vonden. Maar dat vonden ze niet.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:27:
[...]
de vrij is uitgeroepen tot beste verdediger in italie
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2020 21:30 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
edit:
[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 14-10-2020 21:35 ]
Vind Luuk wel nuttig.
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:31 ]
Laat me raden: voor Ajax?Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:
[...]
De Ligt in Nederland, wat is je punt? Een blinde ziet nog dat een de Ligt veel verder is en ook nog eens veel meer potentie heeft. Juve had de Vrij wel gekocht, als ze die beter vonden. Maar dat vonden ze niet.
Doe eens niet zo vervelend. In dezelfde competitie is de Vrij gewoon tot de beste verdediger uitgeroepen. Dat zijn de feiten. Jouw mening is geen feit.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:
[...]
De Ligt in Nederland, wat is je punt? Een blinde ziet nog dat een de Ligt veel verder is en ook nog eens veel meer potentie heeft. Juve had de Vrij wel gekocht, als ze die beter vonden. Maar dat vonden ze niet.
nou ja in NL of Italie dat is nogal een verschil lijkt me. Overigens zie ik ook veel liever de ligt dan de vrij hoor.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:
[...]
45 minuten in 3 PL wedstrijden. De EFL cup word vaak gespeelt met B garnituur, daar, speelde hij bijna 2 volle wedstrijden. Maar ik snap dat hij niet gelijk basis staat.Terranova schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:27:
[...]
Dat is dus onzin. In Engeland spelen ze elke week in een of andere kut beter. Dus hij heeft gewoon 1 wedstrijd per week gespeeld + inval beurtjes int weekend
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 14-10-2020 21:31 ]
Zoals Cillissen?gws24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:30:
Lol, mensen, het is Koopmeiner en niet Koopmeinders of Koopmeiners. Hij heeft blijkbaar echt zo'n naam waarvan niemand weet hoe je hem echt schrijft of uitspreekt
Zoek even in de van Dale op wat een feit is.Terranova schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:
[...]
Niks gehoord van feiten? Hij is er niet uitgespeeld en stond gewoon basis. Helaas zal dat vast niet overeen komen met je gewenste beeld dus zal je het ontkennen.
Stond in de basis omdat Chiellini geblesseerd raakte. Na een aantal wedstrijden werd de voorkeur aan Demiral gegeven.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vind ze beide wel goed
Nou ja, daar mag het want die is echt moeilijk
Lol het is Koopmeiners.gws24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:30:
Lol, mensen, het is Koopmeiner en niet Koopmeinders of Koopmeiners. Hij heeft blijkbaar echt zo'n naam waarvan niemand weet hoe je hem echt schrijft of uitspreekt
Het is Koopmeiners hoorgws24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:30:
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Is er geen PSVer waar we even gezamenlijk op kunnen zeiken?Martinusz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:31:
Peuter gehalte is weer hoog hier, moeten de Ajax en Feyenoord luiers nog niet naar bed?
Je weet dat zo'n verkiezing is gebaseerd op meningen?remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:31:
[...]Doe eens niet zo vervelend. In dezelfde competitie is de Vrij gewoon tot de beste verdediger uitgeroepen. Dat zijn de feiten. Jouw mening is geen feit.
Maakt dat de verkiezing dan ook ongeldig?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bij Liverpool speelt hij wel met allemaal snelle spelers om zich heen, daar was hij vorig seizoen gewoon echt goed. Misschien moet hij nu steeds diepgaan, bij Liverpool hangt hij meer op het middenveld.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:24:
Probleem van wijnaldum is dat hij niet mee kan in het snelle spel van Frenkie en Donnie. Dan houdt het al snel op.
Hij komt voornamelijk bij een club waarbij de trainer hem niet echt wilt, tenminste als die verhalen kloppen.D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Dat is vd Beek ook niet. Van de Beek en Wijnaldum zijn spelers met loopvermogen en diepgang. Die zijn top als die ballen dan ook echt komen. Zonder Ziyech ook geen uitblinkende vd Beek bij Ajax.
Ps.
In het algemeen: kan het wedstrijdje "met clubbril kijken" waarbij vd Beek, Wijnaldum of de Vrij worden afgezeken even ergens anders? Gaat nergens over...
Man Utd. heeft trouwens best leuke spelers hoor, de verdediging is wel gewoon slecht.
Ziyech is een gepasseerd station, die heeft gekozen en Oranje moet nu verder met andere, ookal hebben we die niet?
hierzoph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
Is er geen PSVer waar we even gezamenlijk op kunnen zeiken?
graag harde grappen maken, daar kan ik goed tegen
De Vrij is echt goed bij Inter ja. En toch denk ik dat de Ligt meer potentie heeft. Als je op 20 jarige leeftijd al furore hebt gemaakt in Europa en direct in de basis speelt bij Juventusremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:
[...]
Ik kijk ongeveer 70% van de wedstrijden van Inter Milan. En hij is niet voor niets tot beste verdediger van Italië uitgeroepen he. Speelt al jaren bizar goed. Jouw kampioen-argument kan de prullenbak in. Het is logisch dat Juventus kampioen wordt gezien hun financiën.
XXXVI
De Ligt 29/35 wedstrijden, Demiral 6/25. Precies De Ligt is verdreven omdat Demiral toevallig 1 of 2 keer de voorkeur kreeg omdat De Ligt niet helemaal fit was(woorden van de trainer).Harry Nak schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
Zoek even in de van Dale op wat een feit is.![]()
Stond in de basis omdat Chiellini geblesseerd raakte. Na een aantal wedstrijden werd de voorkeur aan Demiral gegeven.
https://www.transfermarkt...plus/0?reldata=IT1%262019
Oepsie. Demiral heeft dus maar 6x basis gestaan van de 25x dat hij in de selectie zat. Echt een basis speler
Als bonus
https://www.voetbalprimeu...ondag-tegen-as-roma-.html
Ook heeft Sarri gezegd dat de voornaamste reden om De Ligt niet op te stellen is dat hij niet helemaal fit is."
[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 14-10-2020 21:36 ]
Verdedigend mag het wat mij betreft wel meer met het mes tussen de tanden
Edit : zeg mensen ga ff lekker elders chatten over wie gelijk heeft. Er schijnt nu een wedstrijd bezig te zijn
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:35 ]
De Ligt wint niet voor niets de Golden Boy award. Om vervolgens bij Juventus in de basis te belanden op zijn leeftijd. Met het nodige Europese (top) voetbal in de benen met Ajax en Nederland.Harry Nak schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
Zoek even in de van Dale op wat een feit is.![]()
...
Het ging mij meer om het snelle passen en niet het snelle rennenHollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
Bij Liverpool speelt hij wel met allemaal snelle spelers om zich heen, daar was hij vorig seizoen gewoon echt goed. Misschien moet hij nu steeds diepgaan, bij Liverpool hangt hij meer op het middenveld.
Alleen ex-PSV’ers in het veld?ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
Is er geen PSVer waar we even gezamenlijk op kunnen zeiken?
Depay....Wijnaldum... just pick one
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heb je hem weer met z'n tegeltjes wijsheid.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
hierzo
graag harde grappen maken, daar kan ik goed tegen
Compleet met je eens! De Ligt is in potentie absolute wereldtop! Als hij dat niet al isephymerous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
De Vrij is echt goed bij Inter ja. En toch denk ik dat de Ligt meer potentie heeft. Als je op 20 jarige leeftijd al furore hebt gemaakt in Europa en direct in de basis speet bij Juventus
Maar wat laten de zogenaamde leiders van het elftal weer afweten... Depay en Wijnaldum.
Luuk! Wat deed hij met die kopbal!? We willen toch graag springen!?Martinusz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
Alleen ex-PSV’ers in het veld?
Depay....Wijnaldum... just pick one
Mij interesseert het niet zo wie de beste is, als ze ons samen naar een titel leiden met Oranje... heb ik meer vertrouwen in dan bij de grote wijzer Van Dijkephymerous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
De Vrij is echt goed bij Inter ja. En toch denk ik dat de Ligt meer potentie heeft. Als je op 20 jarige leeftijd al furore hebt gemaakt in Europa en direct in de basis speet bij Juventus
Dit topic is gesloten.
![]()