Dat klinkt altijd zo afgezaagd, maar Ake is wel overschat. Hij is niet snel en positie kiezen is ook niet geweldig.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:
Ake is op de eerste 10m traag, die moet echt eerst op gang komen
Ze kunnen allemaal hun dag wel eens niet hebben. Maar kunnen we het er over eens zijn dat...
... we momenteel gewoon drie centrumverdedigers van wereldklasse hebben: van Dijk, De Vrij en De Ligt.
... we twee prima middenvelders met loopvermogen hebben die allebei hebben bewezen internationaal te kunnen presteren.
... we momenteel gewoon drie centrumverdedigers van wereldklasse hebben: van Dijk, De Vrij en De Ligt.
... we twee prima middenvelders met loopvermogen hebben die allebei hebben bewezen internationaal te kunnen presteren.
ik vind dumphries de beste verdediger van nederland en italie
Ik zie niet veel van hem, maar ik vind hem snel paniekerig overkomen. Zie het nog niet echt in hem.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
Dat klinkt altijd zo afgezaagd, maar Ake is wel overschat. Hij is niet snel en positie kiezen is ook niet geweldig.
Eens.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
Dat klinkt altijd zo afgezaagd, maar Ake is wel overschat. Hij is niet snel en positie kiezen is ook niet geweldig.
Heeft wel mooi voor elkaar nu bij City... Financieel
Duitsers maken geen grappenGrindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
hierzo
graag harde grappen maken, daar kan ik goed tegen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Omdat hij de perfecte waterdrager bij Liverpool is, een elftal bij de hand nemen vergt wat anders.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:14:
Wat er toch met Wijnaldum is.. die is nog niet echt in vorm heb ik het idee.
De Vrij is ook niet slecht, maar je merkt gewoon dat het niet lekker loopt sinds de Ligt weg is. Die is gewoon veel dodelijker en verder met met name het spel snel voortzetten. Het tandem van Dijk - de Ligt is gewoon een goede.
Ake, Wijnaldum en Depay de zwakke broeders (no pun intended) deze wedstrijd.
Mij ook niet. Zou mooi zijn als je ze alle drie kan opstellen en laten renderen. Overigens heeft van Dijk een topseizoen gespeeld en toch heb ik ook niet zo’n vertrouwen in ‘m.P.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:35:
[...]
Mij interesseert het niet zo wie de beste is, als ze ons samen naar een titel leiden met Oranje... heb ik meer vertrouwen in dan bij de grote wijzer Van Dijk
Damn it, net was @remco112 het met mij eens en ik ben het nu met jou eens. Wat een vreemde avondVincent Dave schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
[...]
Omdat hij de perfecte waterdrager bij Liverpool is, een elftal bij de hand nemen vergt wat anders.
[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 14-10-2020 21:40 ]
XXXVI
Niet waar! Hateboer!Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:36:
ik vind dumphries de beste verdediger van nederland en italie
Wijnaldum is wat uit zijn doen. Kan gebeuren.
Lijkt er niet bij met het koppie
Was de Vrij op die leeftijd niet de beste verdediger op het WK?ephymerous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:
De Vrij is echt goed bij Inter ja. En toch denk ik dat de Ligt meer potentie heeft. Als je op 20 jarige leeftijd al furore hebt gemaakt in Europa en direct in de basis speet bij Juventus
Ze zijn allebei goed. Afgelopen seizoen was De Vrij net wat constanter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Want het enige verschil is dat de Ligt er niet bij is?Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
De Vrij is ook niet slecht, maar je merkt gewoon dat het niet lekker loopt sinds de Ligt weg is. Die is gewoon veel dodelijker en verder met met name het spel snel voortzetten. Het tandem van Dijk - de Ligt is gewoon een goede.
Ake staat wel steeds enorm vrij. Dat is voor een verdediger best bijzonder.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
alles kan off-topic
Begin me af te vragen waarom v Dijk in de basis staatph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:38:
[...]
Was de Vrij op die leeftijd niet de beste verdediger op het WK?
Ze zijn allebei goed. Afgelopen seizoen was De Vrij net was constanter.
De vrij en de ligt in de basis zodra de ligt terug is
Ja, dat is wat ik zeg...remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Want het enige verschil is dat de Ligt er niet bij is?

Gaat lekker zo, beter deze speelwijze, dan vorig. Goed verder knokken en misschien winnen we wel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ook vd Vaart heeft nooit van zone dekking gehoord....
Dat noemt men ook wel een luxe probleem. 3 wereldtoppers voor 2 posities. Jammer dat we op de meeste andere posities geen enkele wereldtopper hebben.Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Begin me af te vragen waarom v Dijk in de basis staat![]()
De vrij en de ligt in de basis zodra de ligt terug is
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vd Vaart : bij die Italiaanse goal veel te lief bij balverlies.
Inderdaad!
Ik zou het graag wat harder willen zien vanuit Nederland. Doen Italianen wel hoor. Die zitten overal bovenop.
Inderdaad!
Ik zou het graag wat harder willen zien vanuit Nederland. Doen Italianen wel hoor. Die zitten overal bovenop.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:43 ]
Daar heb je Veltman voor toch HarriboHarribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:42:
Vd Vaart : bij die Italiaanse goal veel te lief bij balverlies.
Ik zou het graag wat harder willen zien vanuit Nederland. Doen Italianen wel hoor
Dat mag hij dan volgende week herhalen en laten overslaan op zijn teamgenotenHarribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:38:
[...]
Wijnaldum is wat uit zijn doen. Kan gebeuren.
Lijkt er niet bij met het koppie
Hahaha ja.... Met gegarandeerd een rood kaartje..
Wordt echt gemist!
Nee maar serieus, je mag wel duwen hoor, Italianen kunnen soms gewoon rustig rondkijken en doorlopen.
Gelukkig ging het even goed maar eigenlijk moet je dat een hele wedstrijd kunnen volhouden.
Maar dan sluipt er wrs toch wat angst in dat we makker worden
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:45 ]
Ben benieuwd of er nog gewisseld gaat worden zo. Genoeg spelers die niet het niveau hebben hier.
Op de man spelen hoeft nietStarbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:44:
Ben benieuwd of er nog gewisseld gaat worden zo. Genoeg spelers die niet het niveau hebben hier.
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 14-10-2020 23:23 ]
Rustig maar @remco112, Berghuis komt er vast nog wel in
Ik had even de hoop dat het geluid was weggevallen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Toevallig zijn zowel beste verdediger van het WK 2014 als beste verdediger van de Serie A prijzen op basis van statistieken.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:38:
[...]
Was de Vrij op die leeftijd niet de beste verdediger op het WK?
Ze zijn allebei goed. Afgelopen seizoen was De Vrij net wat constanter.
In de analyse bleek De Vrij dankzij zijn goals en pass nauwkeurigheid die laatste gewonnen te hebben. De Ligt had te weinig gespeeld om hoog te scoren.
Wie zal het worden, Berghuis, Promes, Babel.. Sowieso Berghuis, maar verder? Kan dat eigenlijk wel met deze opstelling?Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:47:
Rustig maar @remco112, Berghuis komt er vast nog wel in
...
Geen mute op je tv?OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:48:
Ik had even de hoop dat het geluid was weggevallen.
Zwart wit met een antenne?
Nederland start goed
En zo moet je ook Wijnaldum gebruiken, hij is een typische “goede stofzuiger” op het middenveld. Hij knapt veel vuil werk op en ontlast daarmee de andere middenvelders. Je moet dus niet verwachten dat hij eventjes als een Toni Kroos of een Xavi het spel naar zijn hand zet en daarbij het wedstrijdtempo bepaald.Vincent Dave schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:37:
[...]
Omdat hij de perfecte waterdrager bij Liverpool is, een elftal bij de hand nemen vergt wat anders.
begin 2e helft gemist.
Kan ik nog verder kijken of heb ik een belangrijk deel van het verhaal gemist?
Aké, is net Ruud Gullit 2.0 van vroeger.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik wil wel geluid maar geen commentaar!Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
Geen mute op je tv?
Zwart wit met een antenne?![]()
Nederland start goed
Niet met Snoeks.
Ze beginnen oprecht goed!!Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:52:
begin 2e helft gemist.
Meer versie 0.5 danHackus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:52:
Aké, is net Ruud Gullit 2.0 van vroeger.
Waarom neemt iemand zonder een bijzondere traptechniek alle vrije trappen en corners?!
Babel en Veltman lopen warm! Yes!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zo kun je het ook zien.
Overschatte voetballer.P.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
Depay heeft echt by far het meeste balverlies zeg.
Waarschijnlijk omdat hij klein is en niet kan koppen. En omdat hij denkt dat hij het kan.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
Waarom neemt iemand zonder een bijzondere traptechniek alle vrije trappen en corners?!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Oh oh Hateboer die Italiaan liep weer uit je rug...
Gelukkig lette Cillissen op
Gelukkig lette Cillissen op
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:55 ]
Je kunt bijna niet wisselen. Ik zou De Jong of Depay er niet uithalen, de middenvelders op de bank mogen de veters van de huidige drie niet strikken en haalt een back wisselen uit gezien wat er op de bank zit?
Nederland speelt best leuk. Niet echt des de Boers.
Wacht wat doet die El Sharaawy daar als hij positief getest is?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Veel lengte en kopkracht, moet je toch kunnen benutten een keer.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
Ik wil niet veel zeggen, maar dit ziet er toch gewoon goed uit. Tot de afronding dan.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Is later negatief getest.Maarten_E schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:55:
iets met een zwaluw.Starbucks schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
Nederland speelt best leuk. Niet echt des de Boers.
AC Milan - Ajax, de eerste wedstrijd van De Boer als hoofdcoach, was ook leuk.
da meent u nietgws24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
Babel en Veltman lopen warm! Yes!
Kreeg de pillen van Trump.Maarten_E schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:55:
Met Suarez en Eriksen kan iedere trainer leuk spelenP.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:56:
[...]
iets met een zwaluw.
Nou inderdaad...remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
En memphis weet hem ook nog 2x tegen de eerste de beste Italiaan te schieten
Klopt, kan me die nog wel herinneren. Met een wat boze Marokkaanse speler. Naam ff kwijt.P.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:56:
[...]
iets met een zwaluw.
Oei, Veratti solliciteert naar rood.
...
Wat denk je zelf?
Alhoewel ik Veltman altijd wel redelijk nuttig vond bij Ajax en helemaal niet zo slecht als veel mensen hem vonden.
Hateboer.... Verdedigend echt wat te zwak hoor
We spelen in elk geval een echte wedstrijd!
We spelen in elk geval een echte wedstrijd!
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 21:58 ]
Memphis is overschat
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Goede redding van Cillissen na zwak verdedigen van Blind. Het golft lekker op en neer.
Yup, hij zat er bijna inAgent47 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:58:
Memphis is overschat
Wijnaldum is trouwens wel wakker geschud.
...
Babel zou er enkel ipv Depay kunnen in komen, slechter kan toch bijna niet al gok ik dat Babel dat wel lukt.
Hopelijk is hij nu wakkerVos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:58:
Mooie actie Depay.
Nee Hateboer... Dat is het verdedigende probleem vandaagph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:58:
Goede redding van Cillissen na zwak verdedigen van Blind. Het golft lekker op en neer.
Maar ja beter in balbezit dan dumfries
Edit :en weeeeer Hateboer. Ben er nu wel klaar mee
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:00 ]
nou dat jij die yes niet meent leek me duidelijk, maar babel laten warmlopen??? ik hoop dat ie dat zelf is gaan doen omdat ie het koud had ofzogws24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
Wat denk je zelf?![]()
Alhoewel ik Veltman altijd wel redelijk nuttig vond bij Ajax en helemaal niet zo slecht als veel mensen hem vonden.
Hateboer

Dus wie zit er op de bank om Hateboer te vervangen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou kunnen, laten we het hopen! Maar ze liepen beiden helaas wel warm naast nog een aantal anderen.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:59:
[...]
nou dat jij die yes niet meent leek me duidelijk, maat babel laten warmlopen??? ik hoop dat ie dat zelf is gaan doen omdat het koud had ofzo
Die moet je niet alleen wisselen maar ook royeren. Nooit meer in Oranje.Vos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:59:
Hahahahateboer
XXXVI
Dumfries .........DaniëlWW2 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:00:
heb het liefst Berghuis als vervanger voor Depay. Of Malen.
Babel heb ik het liefst op de tribune ofzo.
Dumfries. Maar eigenlijk is Hateboer de enige rechtsback die geschikt is voor dit systeem.DaniëlWW2 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:00:
Malen kun je denk ik het best brengen.Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:01:
heb het liefst Berghuis als vervanger voor Depay. Of Malen.
...
"Fouten die je gemaakt hebt, kun je niet meer verbeteren"
Nee, we hebben Joelinho nodigD-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:01:
[...]
Dumfries. Maar eigenlijk is Hateboer de enige rechtsback die geschikt is voor dit systeem.
Pas nou maar op wat je zegtDeadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:02:
Als we het over overschatte spelers hebben, Kean.
Ik ben ook blij met Kean... Overschat
Maar ja hoeft maar 1x te vallen
Promes heeft toch deze rol ook weleens ingevuld?
Haha, net zo slecht als Hateboer het doet nu. Dus dat werkt ook niet.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
[...]

Over slappe hap gesproken
Dit topic is gesloten.