Ja wel eens maar dat is geboren uit armoede.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
Promes heeft toch deze rol ook weleens ingevuld?
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja wel eens maar dat is geboren uit armoede.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
XXXVI
En dan nog is het een overschatte speler.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
Pas nou maar op wat je zegt
Ik ben ook blij met Kean... Overschat
Maar ja hoeft maar 1x te vallen
Puur door twee fouten van Nederland. Daar aast Italië op.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
Italië wordt sterker.
...
Dat is dan nog een alternatief inderdaad. Op links zou ik het ook niet weten overigens. Van Aanholt is geblesseerdph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
Kom op zeg, dan hadden we inmiddels het derde elftal kunnen doorselecteren. Zoveel beter hebben we niet, dumfries kan hard rennen en verdedigen maar kan geen voorzet geven. Wijndal is eigenlijk nog niet rijp voor Nederlands elftal maar is momenteel de beste van de rest.ephymerous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:00:
[...]
Die moet je niet alleen wisselen maar ook royeren. Nooit meer in Oranje.
Het blijft moeilijk, heb hem ook geweldige wedstrijden zien spelen. Hij lijkt ook langzamer te zijn geworden, misschien door de hoeveelheid krachttraining?
Haps.D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:04:
[...]
Dat is dan nog een alternatief inderdaad. Op links zou ik het ook niet weten overigens. Van Aanholt is geblesseerd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ho ho, het is nog niet de 70e minuut hé, dan pas mag je volgens het handboek wisselen.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:04:
Ok de Boer!
Wijnaldum, Hateboer eruit graag
Je moet dit toch zien
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
...
Tja, voor wie? Een Strootman lijkt me toch ook wel voorbij en enkel Berghuis zou nu iets toevoegen, al breng je ook wat meer risico in het spel (iets waar FdB geen fan van is).Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:04:
Ok de Boer!
Wijnaldum, Hateboer eruit graag
Je moet dit toch zien
Daarom komt Babel. Daarmee heb je nul risico op een goal.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:06:
[...]
Tja, voor wie? Een Strootman lijkt me toch ook wel voorbij en enkel Berghuis zou nu iets toevoegen, al breng je ook wat meer risico in het spel (iets waar FdB geen fan van is).
Ik ben normaal pro snel wisselen maar met dit systeem is er buiten de aanval nul alternatief.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:06:
[...]
Tja, voor wie? Een Strootman lijkt me toch ook wel voorbij en enkel Berghuis zou nu iets toevoegen, al breng je ook wat meer risico in het spel (iets waar FdB geen fan van is).
niemand durft/mag tegen hem zeggen dat z'n traptechniek niet goed is he. Daarom blijft hij die shit nemenGrindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:08:
depay mag geen hoekschoppen meer nemen gvd
Het is best droevig allemaal inderdaad, hebben we geen talenten klaarstaan? Het is zo jammer dat Janssen zo mislukt is, alweer jaren terug, maar hij was wel echt een spits.Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:07:
[...]
Daarom komt Babel. Daarmee heb je nul risico op een goal.
Die trapt echt in elke schijnbeweging...Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:09:
Och och Aké...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee joh!! Die heeft een heel goed half seizoen gehad bij AZ. Totaal geen bijzondere voetballerHollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:10:
[...]
Het is best droevig allemaal inderdaad, hebben we geen talenten klaarstaan? Het is zo jammer dat Janssen zo mislukt is, alweer jaren terug, maar hij was wel echt een spits.
Dumfries was niet echt top in de vorige wedstrijd.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:11:
Dumfries voor Hateboer en Berghuis voor Ake/Blind en de aanval kiezen met 433. De Italianen hebben grip op de wedstrijd, ik zou wat omzetten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat begint bij Hateboer die niet snel genoeg handelt. Daarom komt de bal verkeerd bij Blind terecht.Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:12:
nondeju hoe moeilijk is het om een bal voor de goal te gooien
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:14 ]
Nee, maar Hateboer overtuigt ook niet en Dumfries past beter in een 4 man's verdediging. Dumfries vind ik in principe de beste rechtsback.HollowGamer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:12:
[...]
Dumfries was niet echt top in de vorige wedstrijd.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2020 22:13 ]
dumboer?Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:15:
Hateboer is aanvallend beter, Dumfries verdedigend.
Je zou een combi van hun beide moeten hebben
VeltmanHarribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:15:
Waarom? Keer tikkie uitdelen is heel goed.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:15:
Heel dom van Hateboer.
Hatefries of dumboer?Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:15:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hahahhahahah ik moest hardop lachen! Dankje
...
Dumfries is een dom renpaard, hateboer veel beter.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:15:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tot minuut 83.Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:17:
Wisselen de Boer, komop. Hoe lang moet dat toch gaan duren..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daarom kan hij nog mee, een doorsnee verdediger red het echt niet meer op die leeftijd.Vos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:11:
Chiellini heeft echt een super positie gevoel.
Net aan het bijlezen en de Vrij is juist puur op statistieken verkozen tot beste vedediger. Als er wel gestemd was was ie het vast niet geworden (om welke reden dan ook) ...OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
Je weet dat zo'n verkiezing is gebaseerd op meningen?
Maakt dat de verkiezing dan ook ongeldig?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
andersomph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:20:
Blind voor Veltman?!
Dit dus. Verschrikkelijk dat die faalhaas zoveel speeltijd krijgt. Werkelijk tenenkrommend wat die de laatste tijd laat zien.Terranova schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:19:
Memphis is bijna altijd slecht, het is dat hij doelpunten maakt, dan lijkt het nog wat
Ik maakte de grappen niet voor niets heHarribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:21:
Wist niet eens dat Veltman erbij zat....
Yup en dat is eens zo gek als je een positie inschuift.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:20:
Blind voor Veltman?!
Omdat ze hem bij Sevilla zo wilden laten spelen. En nu doet Navas het met verve, had dus gekund met Promes als ie het vol had gehouden.ephymerous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:04:
[...]
Ja wel eens maar dat is geboren uit armoede.
Dat is hij al maanden!Miki schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:22:
[...]
Yup en dat is eens zo gek als je een positie inschuift.
Alleen Memphis is nu wel rijp voor de wissel.
Het is tactiek. De wissels van Italië waren gewoon goed. De vraag is of Veltman het antwoord is.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:23:
Laatste 10 minuten best beschamend weer...
Waar is het vuur gebleven? Tis weer afwachten troef
Doet ie de tweede helft wel mee?Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:22:
Waarom lijkt het alsof Nederland moe is?
Daarom hou ik dus van Donny from the little river... Zie je blijven lopen
[ Voor 30% gewijzigd door ph4ge op 14-10-2020 22:25 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Al is Navas momenteel wel één van de betere backs van dit moment. Een goede aanvaller die ook nog eens goed kan verdedigen. We hebben geen enkele back in Nederland die aan die kwaliteiten kan meten. Zelfs Promes komt niet in de buurt.apis29 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:23:
[...]
Omdat ze hem bij Sevilla zo wilden laten spelen. En nu doet Navas het met verve, had dus gekund met Promes als ie het vol had gehouden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:27 ]
ik heb al 90 minuten beeld met geluid van de radio. loopt niet synchroon, maar boeiuh... geen ergenis...gambieter schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:26:
OK, aangezien het Skysports Rode Knop kanaal niet werkt vanavond, toch maar even ZiggoGo aangezet met het account van moeders.
Franks Snoeks. Franck Fucking Snoeks. Waarom doe ik mezelf dit aan?
[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:29 ]
Ake kan ook uit de voeten als LA, heeft daar vaker gestaan.ph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:21:
Haal dan Hateboer er ook af als je met 4 pure verdedigers gaat spelen. Nu komt er niks van links.
[ Voor 12% gewijzigd door Harry Nak op 14-10-2020 22:29 ]
Het is alleen jammer dat hij het te vaak doet. Een makkelijke oplossing is vaak beter. Een pirouette op je eigen helft is leuk, maar geeft wel de Italianen de kans om te reorganiseren. Het is weinig effectief, het aantal kansen dat uit acties van De Jong voort komt is daarom nog te klein. Dat komt overigens niet alleen door hem, maar ook door de spelers om hem heen.DirtyBird schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:25:
Ik vind Ake en Frenkie wel genieten. Als f de jong nog iets strakker gaat passen wordt ie echt een one-man army. Ze kijgen m niet van de bal zonder een overtreding te maken.
[ Voor 73% gewijzigd door P.O. Box op 14-10-2020 22:30 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:30 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq