Knowledge reigns supreme over nearly anything
Eerder wat doet Depay nou.OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:29:
Wat doet Veltman nou?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Babel ....Luxicon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:30:
Wisselen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wil hij zo ook nog de conversion nemen zekerTyphone schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:30:
Memphis BV schiet de bal Bergamo uit.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja en te slap afmaken.... Whats newDeadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:31:
de solo show van Wijnaldum
Inderdaad, Berghuis nu! Vuur!
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:31 ]
Hij creëerde tenminste eindelijk weer eens wat gevaar. Dat hebben we al 30 minuten niet meer gezien van Oranje.Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:31:
de solo show van Wijnaldum
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij had de bal kunnen afgeven aan iemand die vrij stond op rechtsph4ge schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:32:
[...]
Hij creëerde tenminste eindelijk weer eens wat gevaar. Dat hebben we al 30 minuten niet meer gezien van Oranje.
Meest overgewaardeerde speler in Oranje ooit. Doe mij maar Berghuis en Luuk de Jong voorin.Typhone schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:30:
Memphis BV schiet de bal Bergamo uit.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 14-10-2020 22:33 ]
XXXVI
Ben ik niet met je eens. De eerste helft was best prima. Daar was sowieso geen reden voor een wissel. Dat je dan in de rust ook niet gelijk wisselt is ook niet raar.OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:31:
@remco112 Hier had Berghuis gewoon minimaal 60 minuten moeten spelen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Op de paal bedoel je.OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:33:
Ake moet zich niet aanstellen, die was op de bal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat ik zei.... Van de slappies clubOPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:33:
Ake moet zich niet aanstellen, die was op de bal.
Heeft Wijnaldum jou iets aangedaan? Zoveel antipathie is ongezond...Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:33:
En Wijnaldum kapt de hele counter weer af..... Aaaaaarrrrgggghhhhh!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En laat m nou eens fatsoenlijke kousen aantrekken.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:32:
Ik zou helemaal gek worden als ik Depay als 'team'genoot zou hebben. Wat een zeldzaan egocentrisch mannetje.
Dat zouden ze eigenlijk vanuit de KNVB moeten verplichten.
...
Ja, want die gaat het verschil maken in de blessure tijd.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Laten we hopen dat dit de laatste keer is dat we Babel in Oranje zien
Zo matig vond ik memphis
Cillissen goed aan het keepen, top
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:35 ]
Heel Italië klapt!!
Laten we het hopen!Vos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:35:
Afscheidsminuut van Babel?
Ik zie dat echt niet. Die kerel is constant een blok voor zn directe tegenstander. Laat zich niet passeren of wegzetten.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:30:
Aké vind ik matig
Hoort bij de club van slappies... Promes, Wijnaldum, memphis
Veltman mijn held 🙂
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
0 balcontactenDeadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:35:
Wat moet de Boer toch een hekel hebben aan babel. Dat hij hem dit nog aan doet.
Laten we hopen dat dit de laatste keer is dat we Babel in Oranje zien
Progressie!Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:14:
overigens:
1e wedstrijd verlies zonder goals
2e wedstrijd; gelijk zonder goals
3e wedstrijd: gelijk met een goal
Ik zie progressie
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Frenkie de Jong absolute MOTM!
Memphis wel graag eerder wisselen voor een Berghuis in vorm.
Cillessen stond ook goed te keepenremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Voortaan 5-3-2 met de Vrij, de Ligt en van Dijk!
Van der Vaart zal Depay wel weer gaan verdedigen, want het is zo'n geweldige voetballer.... ja 15 kilo spier geleden ja, toen hij nog wat snelheid had en wat meer oog voor medespelers had.OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:37:
Depay liet anders precies hetzelfde zien.
Als wij de vechters mentaliteit van de Italianen hadden gehad waren we een kandidaat om het ek te winnen.
Maar dat slappe gedoe, afwachten en dat gesjog van wat spelers voorkomt dat.
Frank de Boer dit keer goed gedaan
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 14-10-2020 23:24 . Reden: Naamsverbasteringen zijn niet nodig ]
Met zo'n verdediging en kijkende naar de aanval, dan ga je toch ziek trainen op dodespel momenten?remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Eerste helft was best goed.
Die corners van Memphis echt slecht. Hij speelde sowieso niet echt sterk.
Nog niks vergeleken met die van Harri tegen Veltman toch?D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:34:
[...]
Heeft Wijnaldum jou iets aangedaan? Zoveel antipathie is ongezond...
Je zegt wel nuttige dingen voor een Feyenoorderremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Paar keer flinke dreiging van geweest, dan is het aan de andere spelers om er iets mee te doen hesNielz123 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:39:
Die Frank Snoeks is ook een zeveraar zeg. Ik kan meteen naar bed. Doodmoe van dat gezever.
Eerste helft was best goed.
Die corners van Memphis echt slecht. Hij speelde sowieso niet echt sterk.
Goede uitstraling, tot je hem hoort praaten
HahahHarribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:40:
[...]
Je zegt wel nuttige dingen voor een Feyenoorder
Ik heb echt genoten van Frenkie de Jong! Speelde zó makkelijk.
Dissonanten vandaag:
Depay, Wijnaldum en Aké!
Ik vond hem niet opvallend slecht, maar die was wel aan wisselen toe op een gegeven moment.
weet je dit wel zeker met 2 ex ajacieden?remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Ake speelde aardig weinig fouten Wijnaldum hard gewerkt soms ongelukkig. Depay zat er niet lekker in al kwam van een mislukt schot daar wel de 1-1 vanremco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:42:
[...]
Hahah
Ik heb echt genoten van Frenkie de Jong! Speelde zó makkelijk.
Dissonanten vandaag:
Depay, Wijnaldum en Aké!
Voor de centrumverdedigers is het ideaal maar voor dit systeem hebben we uiteindelijk de spelers niet. We zitten nu te katten op Hateboer maar wie kan er anders wingback spelen? Ook op links is Blind het niet echt op die plek. Wellicht komt van Aanholt terug, kan Vilhena het nog een keer of breekt Haps door. Maar nu is het armoe.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Ook op het middenveld: 532 staat of valt met dynamische moderne middenvelders als partner van De Jong. We hebben er precies twee en die speelden vandaag.
Vergeet ook niet: nu had je een komende tegenstander maar tegen Bosnië of straks op het EK moet je het spel maken. Dan moet er meer komen van met name de backs.
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2020 22:46 ]
Hoever als die bij de club speelt?D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Voor de centrumverdedigers is het ideaal maar voor dit systeem hebben we uiteindelijk de spelers niet. We zitten nu te katten op Hateboer maar wie kan er anders wingback spelen? Ook op links is Blind het niet echt op die plek. Wellicht komt van Aanholt terug, kan Vilhena het nog een keer of breekt Haps door. Maar nu is het armoe.
Ook op het middenveld: 532 staat of valt met dynamische moderne middenvelders als partner van De Jong. We hebben er precies twee en die speelden vandaag.
Malacia natuurlijk!D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Voor de centrumverdedigers is het ideaal maar voor dit systeem hebben we uiteindelijk de spelers niet. We zitten nu te katten op Hateboer maar wie kan er anders wingback spelen? Ook op links is Blind het niet echt op die plek. Wellicht komt van Aanholt terug, kan Vilhena het nog een keer of breekt Haps door. Maar nu is het armoe.
Vergeet ook niet: nu had je een komende tegenstander maar tegen Bosnië of straks op het EK moet je het spel maken. Dan moet er meer komen van met name de backs.
Let's agree to disagreeMapro schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Ake speelde aardig weinig fouten Wijnaldum hard gewerkt soms ongelukkig. Depay zat er niet lekker in al kwam van een mislukt schot daar wel de 1-1 van
propper en van ginkel hebben we ook nogD-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Maar je ziet dat de focus op den duur wat op is of zo. Dat terwijl de Italianen 90 minuten gaan.
Misschien een ex commando als drill instructor naast de Boer zetten...
Grindtegel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:49:
[...]
propper en van ginkel hebben we ook nog

Ja joh trek het blik 3e rangs internationals maar open!
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 22:50 ]
Druk bezig een verdediger aan het zoeken die kan aanvallen, misschien moeten ze eens zoeken naar aanvallers die kunnen verdedigen ja. Elia doet toch niks op het moment, in het geheim optrainenMiki schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:26:
[...]
Al is Navas momenteel wel één van de betere backs van dit moment. Een goede aanvaller die ook nog eens goed kan verdedigen. We hebben geen enkele back in Nederland die aan die kwaliteiten kan meten. Zelfs Promes komt niet in de buurt.
Anyway een verse en frisse spits graag.
#TenHagInOranje
Die heeft gelukkig voor Marocco gekozenOPSLAGHOND schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:50:
Labyad kan anders ook op die positie(s) spelen!
#TenHagInOranje
#TenHagInRood ?
Ik (probeer) objectief te zijn
Vond de andere Ajacieden (van de Beek en Blind) niet zo denderend. Veltman bijzonder goed! Haha
Dit is het oranje topic he
ik ben trouwens niet tegen Ten Hag als trainer, maar ben wel kritisch op sommige keuzes van hem
Hans Hateboer 3
Stefan de Vrij 8
Virgil van Dijk 7
Nathan Aké 6
Daley Blind 7
Donny van de Beek 6
Frenkie de Jong 7,5
Georginio Wijnaldum 4
Luuk de Jong 5
Memphis Depay 4
Cijfers op Voetbalzone. Ben het er grotendeels mee eens!
De Boer heeft goed nagedacht over deze wedstrijd, goed gedaan.
Sinkgraven links. Rechts weet ik ook niet..D-e-n schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Luuk doet wel veel goed hoor...wat hij tenminste kan doen... Vind een 5 dan te weinig...remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:55:
Jasper Cillessen 8,5
Hans Hateboer 3
Stefan de Vrij 8
Virgil van Dijk 7
Nathan Aké 6
Daley Blind 7
Donny van de Beek 6
Frenkie de Jong 7,5
Georginio Wijnaldum 4
Luuk de Jong 5
Memphis Depay 4
Rest ben ik ook wel eens mee
Wat verwacht als je 30seconden na het eindsignaal een microfoon onder je neus krijgt met de bekende opendeur vragen.Deadsy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:42:
jammer dat van Dijk zoveel van die standaard zinnetjes op zit te dreuenen tijdens zijn pers praatjes.
Goede uitstraling, tot je hem hoort praaten
Het verbaast me dat hij nog geen ingestudeerd riedeltje opzegt zoals bijvoorbeeld Lewis Hamilton.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ik zou Hateboer hoger geven,misschien wel een 4.5... Wijnaldum een 5 ,Depay een 3. Luuk een 6.5. Donny en 7, Frenkie een 8,5. De rest wel eens.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:55:
Jasper Cillessen 8,5
Hans Hateboer 3
Stefan de Vrij 8
Virgil van Dijk 7
Nathan Aké 6
Daley Blind 7
Donny van de Beek 6
Frenkie de Jong 7,5
Georginio Wijnaldum 4
Luuk de Jong 5
Memphis Depay 4
Ake is ook wel meer dan een 6P.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:58:
[...]
ik zou Hateboer hoger geven,misschien wel een 4.5... Wijnaldum een 5 ,Depay een 3. Luuk een 6.5. Donny en 7, Frenkie een 8,5. De rest wel eens.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kan me in jouw cijfers vinden!P.O. Box schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:58:
[...]
ik zou Hateboer hoger geven,misschien wel een 4.5... Wijnaldum een 5 ,Depay een 3. Luuk een 6.5. Donny en 7, Frenkie een 8,5. De rest wel eens.
Ik vond Cillesen heel sterk. Laat wel zien waarom hij keeper nummer 1 is. Over 2 en 3 kan de discussie gaan, over 1 op dit moment niet imho.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ondanks dat ik het een kwal vind, is hij inderdaad de terechte nummer 1!snmght schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:59:
[...]
Ik vond Cillesen heel sterk. Laat wel zien waarom hij keeper nummer 1 is. Over 2 en 3 kan de discussie gaan, over 1 op dit moment niet imho.
Heerlijk, lekker zeuren in je eigen topic
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 14-10-2020 23:18 ]
Hmm, jij hebt tenminste 'n mening over v Ginkel, veel mensen hebben dat al niet eens. Als mensen geen mening over je hebben ben je verloren.Harribo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:49:
[...]
Ja joh trek het blik 3e rangs internationals maar open!
Frank de Boer heeft het oke gedaan.
[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 15-10-2020 01:03 ]
En dat terwijl Hansie in Bergamo echt wel een belangrijke speler is.
Toch hadden we deze pot ook gewoon kunnen verliezen gezien die grote kansen die Italië kreeg. Dat baart nog wel zorgen.
Ook kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Nederland op den duur uitgeput was terwijl Italië de druk er nog steeds op hield.
Italië zijn vechtersbaasjes, dat mag Nederland ook wel wat meer worden vind ik.
Probleem is alleen dat je daar een heel team voor nodig hebt en als er een aantal slappies lopen die af en toe sjokken, schiet dat niet op.
Er kan zeker wat verbeterd worden nu, zeker conditioneel. Mentaal ook maar dat was al iets beter nu. Gezien de omstandigheden van eerder, zit er een stijgende lijn nu in.
Ik vind het optimisme ook wat overtrokken. Italië had veruit de betere kansen, onze goal was een gelukje waarbij je letterlijk zag dat spelers elkaar in de weg lopen. Na de goal was er een fase met vertrouwen waarin het redelijk liep, maar Italië was zeker 60 minuten duidelijk de bovenliggende partij, die op on-Italiaanse wijze met de kansen omsprong. Italië is natuurlijk ook wel een goede ploeg, maar als je nog wat wilde betekenen in de Nations League moest je gewoon winnen.Harribo schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:09:
Al met al was het beter nu tegen Italië.
Toch hadden we deze pot ook gewoon kunnen verliezen gezien die grote kansen die Italië kreeg. Dat baart nog wel zorgen.
Ook kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Nederland op den duur uitgeput was terwijl Italië de druk er nog steeds op hield.
Italië zijn vechtersbaasjes, dat mag Nederland ook wel wat meer worden vind ik.
Probleem is alleen dat je daar een heel team voor nodig hebt en als er een aantal slappies lopen die af en toe sjokken, schiet dat niet op.
Er kan zeker wat verbeterd worden nu, zeker conditioneel. Mentaal ook maar dat was al iets beter nu. Gezien de omstandigheden van eerder, zit er een stijgende lijn nu in.
Vond ook eigenlijk de meeste spelers voldoendes scoren, maar niet meer dan dat. Het centrum achterin en keeper een 6,5, de middenvelders een 6, de aanvallers en backs een 5,5. De trainer ook een zesje, hij had het redelijk neer gezet al was het duidelijk wennen, maar de Italiaanse coach liet met wissels de wedstrijd duidelijk kantelen in hun voordeel terwijl de Boer niet verder kwam dan een verdediger voor een verdediger vanwege een blessure.
Het is een stukje verwachtingsmanagement, heel Nederland hield zn hart vast en verwachtte een ramp. Die verwachting is in ieder geval op positieve wijze overtroffen. Het kan en moet echter een heel stuk beter als we nog wat van de NL en het EK willen maken.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
1 a 2e klasse beter? hou op zeg nederland heeft op elke positie bijna een betere spelerPostius schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:31:
Prima resultaat toch tegen een tegenstander die 1 a 2 klasses beter is?
Hou op zegmilotic schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:42:
[...]
1 a 2e klasse beter? hou op zeg nederland heeft op elke positie bijna een betere speler
Nou ik vind van wel vind dit italie helemaal niet zo goed laat staan 1 a 2 klasses beter je had gister gewoon dik moeten winnen. Feit blijft dat depay ze dag moet hebben en de jong niet veel is maar komt genoeg talent aan.
Qua verdediging zijn we wellicht gelijkwaardig. Voor de rest is Italië stukken verder. Of vind je Depay beter dan Immobile?milotic schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:46:
[...]
Nou ik vind van wel vind dit italie helemaal niet zo goed laat staan 1 a 2 klasses beter je had gister gewoon dik moeten winnen. Feit blijft dat depay ze dag moet hebben en de jong niet veel is maar komt genoeg talent aan.
Er komt altijd goed talent aan in Nederland. Maar dat geldt ook voor andere landen. Herinner je je het Jong Oranje nog dat Europees kampioen werd?
Heb juist het gevoel dat hij wel een ingestudeerd riedeltje opzegt.Bossie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:57:
[...]
Wat verwacht als je 30seconden na het eindsignaal een microfoon onder je neus krijgt met de bekende opendeur vragen.
Het verbaast me dat hij nog geen ingestudeerd riedeltje opzegt zoals bijvoorbeeld Lewis Hamilton.
Je ziet hem vaak nadenken en dan komt er weer een oneliner die je bij elk media praatje hoort.
Zeg gewoon wat in je opkomt en niet van die standaard zinnetjes.
Tja, dat zou zout op met je camera zijn er is bier in de kleedkamer.Deadsy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:35:
[...]
Heb juist het gevoel dat hij wel een ingestudeerd riedeltje opzegt.
Je ziet hem vaak nadenken en dan komt er weer een oneliner die je bij elk media praatje hoort.
Zeg gewoon wat in je opkomt en niet van die standaard zinnetjes.
Overschat ook.remco112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:32:
Ik zou helemaal gek worden als ik Depay als 'team'genoot zou hebben. Wat een zeldzaan egocentrisch mannetje.
Als hij dat zou zeggen dan zou ik tenminste de eerlijkheid waarderenBossie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:22:
[...]
Tja, dat zou zout op met je camera zijn er is bier in de kleedkamer.
Wij krijgen niet een camera onder onze neus in deze tijd.
Zodra je maar iets zegt wat uit de toon valt, duikt de media er gelijk op als aasgieren en blazen ze de boel op.
En het is al zo erg dat dat dan ook nog serieus word genomen door anderen.
Helaas is er veel te veel media en ze worden ook nog serieus genomen.
Het zit de nieuwe bondscoach ook niet mee!
https://www.voetbalprimeu...komende-maanden-out-.htmlOPSLAGHOND schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:19:
Van Dijk zal voorlopig niet voor de camera's verschijnen, ligt er maanden uit.
Het zit de nieuwe bondscoach ook niet mee!
Hij moet geopereerd worden aan zijn knie en pas dan wordt echt duidelijk hoelang het wordt. Maar we kunnen beter voorbereid zijn op een langdurige blessure.
Dit topic is gesloten.