Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.899 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Ik hoop dat gakpo de volgende keer word opgeroepen.
Doet het al langer goed, niet dat er weinig keuze is op de flank maar het is niet alsof de andere opties een top indruk achtergelaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
En wéér Babel en Promes........
En natuurlijk gelijk Klaassen weer

Middenveld zal waarschijnlijk wel de Jong - van de Beek - Klaassen worden 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door remco112 op 25-10-2020 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Starbucks schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:13:
Nu hebben we eigenlijk alleen de Vrij en we weten hoe gevoelig die is voor blessures. We staan er dus ineens erg slecht voor. Ake acht ik niet goed genoeg om een verdediging te leiden. Straks als de ligt er weer is, dan hij samen met Blind laten spelen is het beste. Die zijn aan elkaar gewend.
Als straks De Ligt weer fit is gaat die natuurlijk gewoon samen met De Vrij de defensie vormen en dan heb je nog steeds een centrum van wereldklasse. Blind mag de veters van die twee nog niet strikken. Botman schijnt het ook goed te doen in Frankrijk dus volgens mij is de opvolging ook wel in orde.
remco112 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:09:

Het is maar een voorselectie natuurlijk. Zoveel andere aanvallers hebben we niet vrees ik. De dag dat Babel eens gaat afvallen komt steeds dichterbij naar ik aanneem.

Ik hoop dat Klaassen en Rosario straks in elk geval Strootman uit de selectie gaan verdringen. Als De Boer Klaassen gaat opstellen in plaats van Wijnaldum begin ik persoonlijk een #deboerout actie. Kom op zeg: zo kleurenblind zal hij toch niet zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40

Je Ajax haat zit wel heel diep geworteld he?
Babel snap ik ook niet, maar zal zelfde reden als Promes zijn, er is niet veel anders qua opties.

Klaassen daarentegen haalt nu z'n normale niveau(verbaasde mij ook wel), wat goed genoeg was voor Oranje, dus waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goed ik heb even wat context nodig bij dit bericht. Ik zie nu alleen een rant.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Neem dan Gakpo mee. Zeker niet slechter, wel een stuk jonger en dus nog in ontwikkeling

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021

De Jong is een zekerheidje, van de Beek heeft jou de vorige keer al de mond gesnoerd en Klaassen is inderdaad goed bezig. Klaassen is een mooie speler om erbij te hebben, maar geen basismateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Sinkgraven _O- _O-

https://nos.nl/artikel/23...rselectie-van-oranje.html

[ Voor 69% gewijzigd door LZ86 op 25-10-2020 21:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Ik vind de voorselectie van Klaassen wel logisch. Ook met het oog op de valse start die Donny nu bij United maakt (59 minuten speeltijd tot nu toe). Als hij daar niet snel aan spelen toekomt, is voor het EK een Klaassen die wekelijks speelt een betere keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:50

snmght

imho dan he

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:16:

Ik hoop dat Klaassen en Rosario straks in elk geval Strootman uit de selectie gaan verdringen. Als De Boer Klaassen gaat opstellen in plaats van Wijnaldum begin ik persoonlijk een #deboerout actie. Kom op zeg: zo kleurenblind zal hij toch niet zijn.
Dat zou wel goed zijn, want zolang Strootman nog bij de selectie zit zou De Boer hem ook nog wel per ongeluk kunnen opstellen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Sinkgraven is toch helemaal niet zo gek, doet het ontzettend goed bij Leverkusen, dat is toch niet de minste club.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Gynnad schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 07:03:
[...]

Sinkgraven is toch helemaal niet zo gek, doet het ontzettend goed bij Leverkusen, dat is toch niet de minste club.
Basisklant, maar dankzij Bosz vooral denk ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Terranova schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:19:
[...]

Babel snap ik ook niet, maar zal zelfde reden als Promes zijn, er is niet veel anders qua opties.

Klaassen daarentegen haalt nu z'n normale niveau(verbaasde mij ook wel), wat goed genoeg was voor Oranje, dus waarom niet.
Verklaar je nader. Hoezo Ajax haat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

De Jong is een zekerheidje, van de Beek heeft jou de vorige keer al de mond gesnoerd en Klaassen is inderdaad goed bezig. Klaassen is een mooie speler om erbij te hebben, maar geen basismateriaal.
De Jong is absoluut een zekerheid, die speelde echt grandioos tegen Italië! Mond gesnoerd door van de Beek?! Omdat hij scoorde? Voor de rest was het weer totaal niet bijzonder wat hij laat zien. Maar kritiek hebben op van de Beek is verboden hier, lijkt het wel ;)

Klaassen is inderdaad prima als reserve, maar met FdB weet je genoeg. Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
remco112 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:30:
[...]

De Jong is absoluut een zekerheid, die speelde echt grandioos tegen Italië! Mond gesnoerd door van de Beek?! Omdat hij scoorde? Voor de rest was het weer totaal niet bijzonder wat hij laat zien. Maar kritiek hebben op van de Beek is verboden hier, lijkt het wel ;)

Klaassen is inderdaad prima als reserve, maar met FdB weet je genoeg. Helaas.
Ik ben ook geen fan van Frank de Boer en begrijp jou wel. Het is echter de manier waarop je het brengt. Daarom krijg je van anderen reacties als "haat".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Gynnad schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 07:03:
[...]

Ik kijk geen Duits voetbal, dus kan niet zeggen dat hij het ontzettend goed doet. Perez zei gisteren bij Fox Sports dat Sinkgraven totaal niet overtuigt bij Leverkussen.

“Er zitten gewoon heel veel spelers bij waar de bondscoach mee heeft gewerkt”, vervolgde Perez toen Jan Joost van Gangelen de naam van Javairo Dilrosun opnoemde. De aanvaller, nu uitkomend voor Hertha BSC, maakte in 2014 de overstap van de jeugd van Ajax naar die van Manchester City. “Davy Klaassen is er weer bij. Dilrosun die haast niet bij Hertha voetbalt”, somde Perez op. Dilrosun kwam mede door blessureleed inderdaad tot dusver dit seizoen niet meer dan 46 minuten binnen de lijnen, waaronder 30 minuten in de Bundesliga in de afgelopen zeven dagen.

_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Daar hebben alle trainers toch een handje van. Koeman gaat naar Barça en ineens zijn Wijnaldum en Depay daar in beeld. Van Gaal ging naar United en haalde Blind en Depay. Met een speler waar je al mee gewerkt hebt weet je wat je in huis haalt.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:16:
[...]

Het is maar een voorselectie natuurlijk.
Het blijft voor mij altijd maar de vraag wat het praktisch nut is van een voorselectie. van de ~35 spelers valt ongeveer 33% twee weken later weer af. Zelfs al valt iemand uit de definitieve selectie geblesseerd uit dan is de oproep van een vervanger geeneens per definitie iemand uit de voorselectie.

Gevoelsmatig is het meer een mediamoment die de KNVB wil aangrijpen dan dat het enige nut heeft :\

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
remco112 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:34:
[...]

Ik kijk geen Duits voetbal, dus kan niet zeggen dat hij het ontzettend goed doet. Perez zei gisteren bij Fox Sports dat Sinkgraven totaal niet overtuigt bij Leverkussen.

“Er zitten gewoon heel veel spelers bij waar de bondscoach mee heeft gewerkt”, vervolgde Perez toen Jan Joost van Gangelen de naam van Javairo Dilrosun opnoemde. De aanvaller, nu uitkomend voor Hertha BSC, maakte in 2014 de overstap van de jeugd van Ajax naar die van Manchester City. “Davy Klaassen is er weer bij. Dilrosun die haast niet bij Hertha voetbalt”, somde Perez op. Dilrosun kwam mede door blessureleed inderdaad tot dusver dit seizoen niet meer dan 46 minuten binnen de lijnen, waaronder 30 minuten in de Bundesliga in de afgelopen zeven dagen.

_/-\o_
De Boer heeft nooit met Dilrosun gewerkt toch? Die was 15/16 jaar toen hij vertrok naar Manchester City. Snap de opmerking dan ook niet zo. Onder Koeman werd Dilrosun trouwens ook al regelmatig opgeroepen in de voorselectie. Waarom werd Koeman hierover niet beticht (oproepen Strootman en Babel) en De Boer opeens wel?

Ik vind het verbazingwekkender dat Stengs, Ihatarren, Babel, Promes, Veltman en Strootman erbij zitten dan Sinkgraven. Sinkgraven speelt regelmatig bij een subtopper in Duitsland op een positie waar het Nederlands elftal met problemen heeft. Het alternatief is dan Haps. Lood om oud ijzer. Dat Klaassen erbij zit, is hartstikke terecht. Die laat de afgelopen drie wedstrijden (Liverpool, VVV en Heerenveen) zien dat hij echt helemaal niets onder doet voor een Koopmeiners, De Roon, Strootman, Fer etc. Ik vind hem zelfs beter dan die vier, maar dat kan aan mijn clubvoorkeur liggen.

En mogen we Ihatarren niet langzamerhand gewoon overschat noemen? Die heeft op een handvol leuke wedstrijden in het begin al bijna een jaar helemaal niets gepresteerd. Het is een leuk talent, maar moet nog heel veel leren en presteren om in aanmerking te komen voor het grote Oranje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
VDS91 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:20:
En mogen we Ihatarren niet langzamerhand gewoon overschat noemen? Die heeft op een handvol leuke wedstrijden in het begin al bijna een jaar helemaal niets gepresteerd. Het is een leuk talent, maar moet nog heel veel leren en presteren om in aanmerking te komen voor het grote Oranje.
Mee eens. Linksom of rechtsom laat hij het gewoon nog niet zien. Simpelweg talent zijn is niet voldoende voor Oranje.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Mee eens. Linksom of rechtsom laat hij het gewoon nog niet zien. Simpelweg talent zijn is niet voldoende voor Oranje.
Ze zullen wel bang zijn dat ie alsnog voor Marokko kiest anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
ph4ge schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Eens! Heb het idee dat iedereen elkaar vooral napraat.

Weet nog wel dat hij tegen Kokcu stond afgelopen PSV - Feyenoord. Kokcu speelde hem toen helemaal de vernieling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
remco112 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:11:
[...]

Eens! Heb het idee dat iedereen elkaar vooral napraat.
Talent zijn is leuk maar daar komen ook ontzettend veel verwachting bij om de hoek kijken. Als nieuwe speler kan je relatief snel positief opvallen, zeker zoals Ihattaren begon. Kijk je echter naar zijn daadwerkelijke prestaties van zowel afgelopen seizoen en ook de wedstrijden die hij heeft mogen spelen dit seizoen dan zijn er mijn inziens veel te veel wedstrijden geweest waar het vermeende talent niet naar voren is gekomen, dit seizoen wellicht deels door de rol en het spel maar dat gaat voor vorig seizoen niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Babel en Strootman zitten er ook bij.
Dus waarom Ihattaren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Terranova schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:19:
[...]

Babel ben ik ook geen fan van maar ik neem aan dat je hem volgt bij Gala, want hij speelt daar best goed. Afgelopen weekend betrokken bij beide goals. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
En wéér geen Bijlow. Zonde. Had er dit keer gewoon bij moeten zitten!

Promes, Babel, Vilhena, Ihattaren, Stengs, Wijndal en Bizot hadden niet gehoeven van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Wéér geen Bijlow maar wel Bizot en Krul.......

En Ihattaren, Veltman en Vilhena? Waarom........

[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 06-11-2020 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Ik snap dat Bijlow een talent is, maar het is wel zielig om hem en Haps maar steeds in Oranje te proberen praten. Bijlow mag de veters van Cillissen nog niet een strikken. Haps hetzelfde, die heeft zich ook nog niet bewezen in een sterkere competitie.

Ik snap dat dat lastig is als Feyenoord zijnde, want je speelt altijd maar eredivisie of Europa League, maar mijn inziens moet je er wel enorm bovenuit springen wil je dan aanspraak maken op een plek in oranje. En dat doen Haps en Bijlow (nog) niet.

Leuke spelers om in de gaten te houden, maar ze mogen nog wel flink groeien willen ze van toegevoegde waarde zijn voor Oranje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:03:
Ik snap dat Bijlow een talent is, maar het is wel zielig om hem en Haps maar steeds in Oranje te proberen praten. Bijlow mag de veters van Cillissen nog niet een strikken.
Maar in tegenstelling tot Cillissen speelt bijlow wel wedstrijden op enig niveau. Maar helaas is het al jaren niet meer zo dat een selectie voor Oranje op basis is(of een beloning van) van goede prestaties. En dan heb ik het niet eens over de periode dat Ajax-spelers al bij drie (goed) wedstrijden al werden opgeroepen.

Dus op basis alleen al daarvan zou je Bijlow een kans geven. Krul speelt niet eens op het hoogste niveau, Bizot is ook wat suspect gebleken in sommige wedstrijden immers.

[ Voor 12% gewijzigd door RodeStabilo op 06-11-2020 13:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
RodeStabilo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:06:
[...]

Maar in tegenstelling tot Cillissen speelt bijlow wel wedstrijden op enig niveau. Maar helaas is het al jaren niet meer zo dat een selectie voor Oranje op basis is(of een beloning van) van goede prestaties. En dan heb ik het niet eens over de periode dat Ajax-spelers bij drie (goed) wedstrijden al werden opgeroepen.
Dat hou jij jezelf voor. Een Klaassen speelde altijd bij Werder Bremen, een club die veel hoger staat aangeschreven dan een Feyenoord. Dat hij nu 3 wedstrijden bij Ajax goed speelt en dat op een hoger niveau is alleen maar mooi. Terecht opgeroepen!

Vele Feyenoorders proberen met man en macht hun spelers in oranje te krijgen, maar geen één ervan heeft zich nog kunnen bewijzen. Op basis waarvan moeten die dan ineens opgeroepen worden? Feyenoord staat nou niet bepaald bekend om hun topspelers die ze afleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Ik snap dat Bijlow een talent is, maar het is wel zielig om hem en Haps maar steeds in Oranje te proberen praten. Bijlow mag de veters van Cillissen nog niet een strikken. Haps hetzelfde, die heeft zich ook nog niet bewezen in een sterkere competitie.

Ik snap dat dat lastig is als Feyenoord zijnde, want je speelt altijd maar eredivisie of Europa League, maar mijn inziens moet je er wel enorm bovenuit springen wil je dan aanspraak maken op een plek in oranje. En dat doen Haps en Bijlow (nog) niet.

Leuke spelers om in de gaten te houden, maar ze mogen nog wel flink groeien willen ze van toegevoegde waarde zijn voor Oranje.
Dat maakt het natuurlijk helemaal logisch dat Bizot, Wijndal, Stengs en Koopmeiners wel opgeroepen worden :+

Ik zie nu net dat van Aanholt welgeteld 108 minuten heeft gespeeld dit seizoen, komt net terug van een blessure. En ja hoor, die wordt direct opgeroepen, terwijl Haps al maanden laat zien een stabiele factor op de linksbackpositie te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:09:
[...]

Dat hou jij jezelf voor. Een Klaassen speelde altijd bij Werder Bremen, een club die veel hoger staat aangeschreven dan een Feyenoord. Dat hij nu 3 wedstrijden bij Ajax goed speelt en dat op een hoger niveau is leen maar mooi. Terecht opgeroepen!
Waar zeg ik ergens dat Klaassen niet terecht is opgeroepen? ik doelde helemaal niet op hem maar op een verder verleden.

Niet alles is een aanval op Ajax hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
RodeStabilo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:10:
[...]

Waar zeg ik ergens dat Klaassen niet terecht is opgeroepen? ik doelde helemaal niet op hem maar op een verder verleden.

Niet alles is een aanval op Ajax hoor.
Oke, dan moet je maar niet zo onduidelijk doen. Mijn voorbeeld blijft trouwens wel staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:11:
[...]

Oke, dan moet je maar niet zo onduidelijk doen. Mijn voorbeeld blijft trouwens wel staan ;)
Die van mij ook.

Wat moet Bijlow dan doen om die bankzitter uit Valencia te verdringen? of om uberhaupt opgeroepen te worden?

maar voor de sake of argument, laten we Cillesen even vergeten. Waarom Bizot wel maar Bijlow niet? Bijlow doet het per saldo beter dan Bizot immers, dat lijkt me overduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:09:
[...]
Werder Bremen, een club die veel hoger staat aangeschreven dan een Feyenoord.
En dit baseer je op je dikke duim?! :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Bijlow zit toch bij Jong Oranje, waarom zou je hem voor Oranje oproepen om op de bank te laten zitten terwijl hij bij Jong Oranje kan spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In ieder geval is Strootman afgevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
RodeStabilo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:15:
[...]
Die van mij ook.

Wat moet Bijlow dan doen om die bankzitter uit Valencia te verdringen? of om uberhaupt opgeroepen te worden?

maar voor de sake of argument, laten we Cillesen even vergeten. Waarom Bizot wel maar Bijlow niet? Bijlow doet het per saldo beter dan Bizot immers, dat lijkt me overduidelijk.
Ik lees dat Bijlow niet opgeroepen is omdat hij nodig is bij jong oranje. Daar kan hij mooi ervaring opdoen. Bizot zie ik ook weinig potentie in, maar op Cillissen na hebben we geen topkeepers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:19:
[...]

Ik lees dat Bijlow niet opgeroepen is omdat hij nodig is bij jong oranje. Daar kan hij mooi ervaring opdoen. Bizot zie ik ook weinig potentie in, maar op Cillissen na hebben we geen topkeepers.
Cillissen een topkeeper noemen! Jij bent vroeg begonnen met drinken op een vrijdag. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:19:
[...]

Dat zijn argumenten, en het is idd jammer dat we tussen de palen afhankelijk zijn van een keeper die bij zijn eigen club niet speelt.
remco112 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:19:
[...]

Cillissen een topkeeper noemen! Jij bent vroeg begonnen met drinken op een vrijdag. :D
In het land der blinden is de eenoog koning he. (doelende op cillessen niet op @Starbucks )

[ Voor 25% gewijzigd door RodeStabilo op 06-11-2020 13:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Starbucks
En toch heeft Cillissen bewezen dat hij geen ritme nodig heeft. Bij Barcelona was hij ook 2e viool en legde hij in die paar wedstrijden een erg hoog niveau op de mat. Hoger dan de rest ooit heeft aangetikt. En dat ondanks dat zij wel spelen.

Geen discussie mogelijk hier. Wij hebben 1 keeper en de rest mag zijn veters nog niet strikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:21:
En toch heeft Cillissen bewezen dat hij geen ritme nodig heeft. Bij Barcelona was hij ook 2e viool en legde hij in die paar wedstrijden een erg hoog niveau op de mat. Hoger dan de rest ooit heeft aangetikt. En dat ondanks dat zij wel spelen.

Geen discussie mogelijk hier. Wij hebben 1 keeper en de rest mag zijn veters nog niet strikken :)
Leuk dat je een discussie over Cillissen wilt gaan voeren (of juist niet) maar daar gaat het helemaal niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
remco112 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:23:
[...]

Leuk dat je een discussie over Cillissen wilt gaan voeren (of juist niet) maar daar gaat het helemaal niet om.
Klopt, het gaat erom dat er ten koste van wat dan ook een Feyenoorder opgeroepen moet worden. Althans dat probeer jij er doorheen te drukken. De vraag is waarom? Wie speelt er bij Feyenoord zo goed, dat heel Europa hem wil of dat hij zoveel beter is dan zijn collega's die wel opgeroepen zijn? Welke speler heeft zich bewezen en nog eens bewezen op niveau?

Ik kan niemand opnoemen hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:25:
[...]

Klopt, het gaat erom dat er ten koste van wat dan ook een Feyenoorder opgeroepen moet worden. Althans dat probeer jij er doorheen te drukken. De vraag is waarom? Wie speelt er bij Feyenoord zo goed, dat heel Europa hem wil of dat hij zoveel beter is dan zijn collega's die wel opgeroepen zijn? Welke speler heeft zich bewezen en nog eens bewezen op niveau?

Ik kan niemand opnoemen hier...
Jij leest echt wat je wilt lezen. De waarom: Bijlow (en Haps) laten al maanden een stabiel niveau zien. Bijlow doet het beter dan Bizot en Haps doet het beter dan Wijndal.

Heb je nu je antwoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
remco112 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:27:
[...]

Jij leest echt wat je wilt lezen. De waarom: Bijlow (en Haps) laten al maanden een stabiel niveau zien. Bijlow doet het beter dan Bizot en Haps doet het beter dan Wijndal.

Heb je nu je antwoord?
Stabiel op wat voor niveau? Ik speel ook stabiel en ben al maanden de beste van mijn team. Ik ben nog niet opgeroepen. Moet ik mij dan ook maar gaan aanstellen?

https://www.voetbalrotter...eyenoord-nipt-in-top-100/

Even een linkje om te laten zien waar Feyenoord staat. Oftewel, op welk niveau hebben zij zich bewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:29:
[...]

Stabiel op wat voor niveau? Ik speel ook stabiel en ben al maanden de beste van mijn team. Ik ben nog niet opgeroepen. Moet ik mij dan ook maar gaan aanstellen?

https://www.voetbalrotter...eyenoord-nipt-in-top-100/

Even een linkje om te laten zien waar Feyenoord staat. Oftewel, op welk niveau hebben zij zich bewezen?
Hetzelfde niveau als de spelers van AZ die wel zijn opgeroepen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
remco112 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:32:
[...]

Hetzelfde niveau als de spelers van AZ die wel zijn opgeroepen. :+
AZ staat in die link boven Feyenoord ;) Er kunnen maar een x aantal spelers opgeroepen worden, dus wees geen fout en accepteer gewoon dat de spelers die niet opgeroepen zijn zich niet genoeg hebben bewezen.

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 06-11-2020 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:34:
[...]

AZ staat in die link boven Feyenoord ;) Er kunnen maar een x aantal spelers opgeroepen worden, dus wees geen <fout> en accepteer gewoon dat de spelers die niet opgeroepen zijn zich niet genoeg hebben bewezen.
https://www.uefa.com/memb...farankings/club/#/yr/2021

Feyenoord 73e. AZ 74e!
Welk punt wil je nu maken?! |:( :+

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 06-11-2020 17:33 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Exocet schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:
In ieder geval is Strootman afgevallen.
Geen Strootman terwijl ook De Roon er niet is, dus dat zegt wel wat over zijn kansen. Hoop ik dan.

Edit: juiste quote toegevoegd

[ Voor 111% gewijzigd door Shabbaman op 06-11-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Die link die ik je gaf komt uit Rotterdam. Blijkbaar weten ze in Rotterdam niet eens waar ze staan ;)

Edit: over dit seizoen gesproken, AZ heeft 4000 punten en Feyenoord 3000 punten.

[ Voor 10% gewijzigd door Starbucks op 06-11-2020 13:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wel apart dat je Krul meeneemt ten faveure van een Bijlow. Kruls tijd is toch wel geweest zou je denken..

Verder zijn de namen van Babel, Ihattaren, Promes en Stengs ook bijzonder. De tijd van Babel is geweest, de andere drie zijn nou ook niet echt in topvorm.

Dat Klaassen er bij zit lijkt me superlogisch. Goed dat van Strootman afscheid genomen wordt maar dat had je goed door kunnen trekken naar een Babel.

Weet iemand waarom Weghorst niet wordt opgeroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Starbucks schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:39:
[...]

over dit seizoen gesproken, AZ heeft 4000 punten en Feyenoord 3000 punten.
Je zit er maar een factor 1000 naast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
snmght schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:36:
Wel apart dat je Krul meeneemt ten faveure van een Bijlow. Kruls tijd is toch wel geweest zou je denken..
Gynnad schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:
Bijlow zit toch bij Jong Oranje, waarom zou je hem voor Oranje oproepen om op de bank te laten zitten terwijl hij bij Jong Oranje kan spelen?
--
Verder zijn de namen van Babel, Ihattaren, Promes en Stengs ook bijzonder. De tijd van Babel is geweest, de andere drie zijn nou ook niet echt in topvorm.
Babel ben ik met je eens, die heeft zijn beste tijd gehad, al weet ik neit hoe hij momenteel in Turkije speelt.

M.b.t. Ihattaren & Stengs dat zijn talenten die wellicht van toegevoegde waarde gaan zijn voor het EK, wellicht is dit voldoende om ze te laten snuffelen (en kunnen ze niet meer meedoen bij Jong Oranje?)

Promes in vorm is absoluut een meerwaarde en wellicht een basisspeler, nu totaal uitvorm hoort hij niet in de basis. Ik verwacht dat hij erbij zit om het gevoel met de groep te houden ook met het oog op het EK waar hij hopelijk wel weer in vorm is.

M.b.t. de bovenste 4, wie zou jij als vervanger zien?

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 06-11-2020 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ik snap dat Bijlow een talent is, maar het is wel zielig om hem en Haps maar steeds in Oranje te proberen praten.
Verschrikkelijk om het zielig te noemen. Uiteindelijk is de kern van de vraag of iemand Bijlow beter vindt dan Krul, Bizot of Cillessen. Cillessen is op dit moment de keeper (deels wegens gebrek en beter maar ook voornamelijk dankzij zijn kwaliteiten) maar je kan zeker vraagtekens zetten of Bijlow beter is dan Bizot of Krul. Op een gegeven moment mag je een speler de kans geven om het te laten zien in de voorbereiding en afscheid te nemen van Jong Oranje.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de concurrentie tussen de spelers die wel geselecteerd worden. Eenzelfde geldt natuurlijk ook voor Bizot maar ook zeer zeker voor Krul. Bizot acteert op hetzelfde niveau en Krul mijn inziens lager met enkel de Championship. Heeft wat dat betreft meer te maken met de keuzes van de Boer (wellicht verdedigbaar) dan dat het om clubvoorkeur lijkt te gaan.
Babel is al langer een vraagteken waarom die wordt opgeroepen. Waar je dan echter naar moet gaan kijken is wie hem zou moeten vervangen. Daar zie ik op dit moment niet een logische vervanger voor. De overige drie zijn redelijk uit vorm maar ook daar moet je wellicht niet meteen afscheid van ze nemen, wellicht komen ze in de andere omgeving in een betere fase. Wat consistentie en niet op basis van de waan van de dag selecteren is ook wel enigszins logisch
Dat Klaassen er bij zit lijkt me superlogisch. Goed dat van Strootman afscheid genomen wordt maar dat had je goed door kunnen trekken naar een Babel.
Dit was wellicht de makkelijkste keuze. Strootman stond al een lange periode ter discussie en Klaassen doet het meer dan behoorlijk bij Ajax.
Weet iemand waarom Weghorst niet wordt opgeroepen?
Te veel dezelfde spitsen (L de Jong en Weghorst) schiet ook niet op. Dan kan je beter de keuze maken voor een spits die een tweede speelwijze mogelijk maakt. De welbekende reden waarom Weghorst afvalt dunkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Dat Bijlow bij Jong Oranje wordt gehouden in plaats van de bank bij Oranje warm te houden kan ik begrijpen. Maar dan verwacht ik hem van de zomer wel als derde keeper bij het EK.

Dat Haps niet geselecteerd wordt en Wijndal wel vind ik vreemd. Ik vond Wijndal in de vorige interland periode echt niet goed uit de verf komen en Haps is al een tijdje de meest stabiele Feyenoorder.

Over Strootman zal iedereen het eens zijn.
Ik vind het op die positie opvallend dat Vilhena er wel en Rosario er niet bij zit.

Wat Babel betreft: ik heb ook liever iemand met meer potentie maar de vraag is of we die keuze hebben. Kluivert wordt het ook niet meer vrees ik (net als zijn vloggende jongere broertje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tsja dat vragen om vervangers. Ik snap het wel hoor, maar sommige spelers voegen zo weinig toe dat geen vervanger minstens zo goed is. ;)

Ik heb ook niet per se goed zicht op andere Nederlandse vleugelspelers of offensieve middenvelders die het leuk doen. Kluivert deed het bij Roma niet onaardig maar speelt nu ook weinig en nog niet overtuigend.

Sinkgraven had ik er wel bij gehouden maar daar heb ik misschien te veel persoonlijk een zwak voor.

Weghorst heeft inderdaad wat van Luuk. Ik vond normaalgesproken Weghorst wel de betere versie maar de laatste tijd is De Jong erg op dreef dus dat snap ik op zich. Wellicht was Zirkzee er eens bijhalen een optie geweest. Die zal vast wel op ''t lijstje staan bij de KNVB though.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:30:
Wat Babel betreft: ik heb ook liever iemand met meer potentie maar de vraag is of we die keuze hebben. Kluivert wordt het ook niet meer vrees ik (net als zijn vloggende jongere broertje).
Het voordeel van Haps is dat hij ook als aanvaller kan tellen. Juist tegen een topploeg als Spanje is er wat voor een type Haps op linksbuiten te zeggen. Als hij er bij is kan je gelijk beoordelen of hij misschien als back ook een kans verdient.

Ik vind vooral het schofferen van Bijlow belachelijke vormen aannemen. De kans is levensgroot dat Cilessen weer een seizoen de bank mag warm houden en dan haal je het grote talent op die positie die zich razendsnel ontwikkelt en in topvorm is er niet eens bij. Je kan maar beter zorgen dat er een keeper klaar staat als je Cilessen echt niet meer met goed fatsoen kan opstellen, en Bizot en Krul zijn dat ook niet.

Dan krijg je straks weer een nationale discussie over de keuze tussen een speler met ervaring die nauwelijks speelt en een groot talent in topvorm die nog moet wennen aan het team.

Wat goed is komt snel, dat moet je koesteren en niet negeren.

[ Voor 36% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2020 19:25 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Het is spijtig dat Gakpo nog niet terug is van corona. Die is/was in vorm, hopelijk is dat bij terugkomst nog steeds zo.

Gakpo zou van mij eerder mee moeten dan Promes, Ihatarren, Babel of Stengs.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Krul is 32, dat wordt zijn beetje gezien als de leeftijd waarop keepers op hun top zijn (veldspelers 28). Speelde vorig seizoen alles in de PL, nu alles in de 6e competitie van Europa (alleen pl, la liga, serie a, bundesliga en ligue 1 zijn sterker). Hij zou in de basis van Oranje moeten staan als Cilessen niet speelt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:30:
Dat Bijlow bij Jong Oranje wordt gehouden in plaats van de bank bij Oranje warm te houden kan ik begrijpen. Maar dan verwacht ik hem van de zomer wel als derde keeper bij het EK.
Dat, en naar mijn mening niks anders. Dat geroep om Bijlow bij het grote Oranje snap ik werkelijk niet. Die jongen heeft er niks aan om op de bank plaats te nemen als derde keeper, hij moet spelen en daar is Jong Oranje voor. Bijlow Is jong, zijn tijd komt nog wel, of wellicht niet, afhankelijk van de ontwikkeling die hij gaat doormaken.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:09
@Starbucks, het gaat er helemaal niet om dat wij als supporters Feyenoorders Oranje in willen praten. Waar het om gaat is dat er onverdedigbare keuzes gemaakt worden. Bizot bij AZ is vlees noch vis, blundert opzichtig, zelfde leeftijdscategorie als Cillessen (die, hoe goed jij hem ook vindt, ook al 4 jaar niet speelt). Bijlow is beter in vorm dan Bizot, heeft veel meer talent en is dus ook gezien je toekomst een veel logischere keuze om mee te nemen. Tuurlijk kan je hem bij Jong Oranje laten spelen, maar een week mee met het grote Nederlands elftal doet veel meer voor zijn moraal en zal hem veel sneller laten groeien. En als dat dan de overweging zou zijn, zou het De Boer sieren als hij uitgebreid met hem gesproken zou hebben om uit te leggen waarom hij nu nodig is bij Jong Oranje. Niets wijst er op dat zoiets gebeurd is. Bijlow is momenteel het grootste keeperstalent van het land en wordt stelselmatig genegeerd terwijl hij ziet dat andere talenten die compleet niet in vorm zijn zich wel mogen melden, zoals Wijndal, Stengs en Ihatarren of bij de vorige selectie Schuurs. Wat denk je dat dit met Bijlow doet?

Dan Haps, al vrij veel jaren een stabiele linksback, een positie die een zorgenkindje is. Werd in 2017 al genoemd voor een plek in de selectie. Bij Feyenoord de laatste jaren helaas wat blessures, maar is momenteel fit en in topvorm. Met 27 jaar een stabiele kracht, een powerhouse qua loopvermogen en kan verdedigen en aanvallen, pikt zelfs regelmatig zijn goals mee en kan ook op linksbuiten spelen als Babel weer eens niet thuis geeft. In het huidige voetbal gewoon een moderne back van prima niveau. Die wordt niet opgeroepen ten faveure van Owen Wijndal, een “talent” (ik zie het trouwens niet) met veel minder kracht en loopvermogen, die (om in jouw bewoordingen te blijven) Haps zijn “veters nog niet mag strikken”. Dat is toch volstrekt onlogisch? Net zoals het oproepen van bijvoorbeeld oud-Feyenoorder Vilhena?

Om de lijn van je argumentatie door te trekken: zijn Wijndal, Stengs en Ihatarren niet ook beter af bij Jong Oranje in plaats van de bank warm houden bij het grote Oranje? Ga jij beweren dat die er momenteel op een aanwijsbaar hoger niveau meer bovenuit springen dan Bijlow en Haps?

Feit is dat er meerdere spelers geselecteerd zijn op posities waar betere spelers voor beschikbaar zijn, waar het toevallig twee keer om AZ en Feyenoord gaat. Zoals Bizot in plaats van Bijlow. Wijndal in plaats van Haps. Dit heeft niets met clubvoorkeur te maken.

Als ik mijn clubhart laat meespreken zou ik zelfs Malacia eerder oproepen dan Wijndal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:35:
[...]

Dat, en naar mijn mening niks anders. Dat geroep om Bijlow bij het grote Oranje snap ik werkelijk niet. Die jongen heeft er niks aan om op de bank plaats te nemen als derde keeper, hij moet spelen en daar is Jong Oranje voor. Bijlow Is jong, zijn tijd komt nog wel, of wellicht niet, afhankelijk van de ontwikkeling die hij gaat doormaken.
Hij is bij Jong Oranje uitgeleerd terwijl bij het grote oranje een keepers probleem dreigt. Bovendien speelt Oranje ook maar (veredelde) oefenpotjes en zitten er wel meer spelers bij die bij jong Oranje wel zouden spelen en geeft de Boer niet de aandacht en lovende woorden voor Bijlow om hem in ieder geval het gevoel te geven dat hij serieus wordt genomen.

Het moment nadert dat de laatste sceptici overtuigd zijn van Bijlow en Cilessen zo lang op de bank heeft gezeten dat je hem niet meer kan opstellen (om het over een rol als reserve keeper nog maar niet te hebben). Als Bijlow op dat moment nog compleet moet wennen en totaal nog niet ingespeeld is met de rest van het team creëer je een onnodig probleem.

Voor zover Cillissen nog beter is dan Bijlow (onmogelijk te zeggen omdat Cilessen niet speelt bij zn club en Bijlow geen kans krijgt bij Oranje), als de huidige ontwikkelingen doorzetten is Cilessen dat op het EK niet meer. Het wordt dan een onnodig moeilijke keuze en onnodige druk voor de speler die de voorkeur krijgt.

En als het met Bijlow toch iets minder hard gaat als op het moment of Cillissen en Bizot herpakken zich dan kan nu Bijlow een kans geven ook geen kwaad, en is het nog steeds waardevolle ervaring op de iets langere termijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 07-11-2020 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
Ik ben het ermee eens dat Bijlow moet spelen en niet op de bank moet zitten. Aan de andere kant is het inderdaad ook goed om vast te wennen aan de spelers van het Nederlands elftal. Ik denk ook dat Bijlow in de toekomst echt wel de nummer 1 kan worden. Dus dat ze hem bij jong oranje stallen is iets om over te discussiëren, maar het is ook weer niet onlogisch.

Dat er gezegd wordt dat hij misschien wel beter is dan Cillissen is echt de grootste onzin die er is. Ik heb liever een Cillissen die een jaar niet gespeeld heeft dan een broekie die zich bewezen heeft tegen een Fortuna, Sparta of een ADO, met alle respect. Bijlow heeft talent, maar je kunt hem nog bij lange na niet vergelijken met een Cillissen, die jaren getraind heeft met de beste spelers, die met Ajax in de CL gespeeld heeft, al jaren eerste doelman is van Oranje en ondanks zijn geringe minuten een erg hoog niveau haalt. Een niveau waar Bijlow helaas nog niet in de buurt komt.

Het beste gaat Bijlow weg bij Feyenoord en gaat hij naar een club die op een hoger niveau speelt. Bij Feyenoord is hij wel uitgeleerd en zal hij niet veel meer groeien. Hij moet meer tegenstand hebben om het niveau van Cillissen ooit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Starbucks schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:28:
Ik ben het ermee eens dat Bijlow moet spelen en niet op de bank moet zitten. Aan de andere kant is het inderdaad ook goed om vast te wennen aan de spelers van het Nederlands elftal. Ik denk ook dat Bijlow in de toekomst echt wel de nummer 1 kan worden. Dus dat ze hem bij jong oranje stallen is iets om over te discussiëren, maar het is ook weer niet onlogisch.

Dat er gezegd wordt dat hij misschien wel beter is dan Cillissen is echt de grootste onzin die er is. Ik heb liever een Cillissen die een jaar niet gespeeld heeft dan een broekie die zich bewezen heeft tegen een Fortuna, Sparta of een ADO, met alle respect. Bijlow heeft talent, maar je kunt hem nog bij lange na niet vergelijken met een Cillissen, die jaren getraind heeft met de beste spelers, die met Ajax in de CL gespeeld heeft, al jaren eerste doelman is van Oranje en ondanks zijn geringe minuten een erg hoog niveau haalt. Een niveau waar Bijlow helaas nog niet in de buurt komt.

Het beste gaat Bijlow weg bij Feyenoord en gaat hij naar een club die op een hoger niveau speelt. Bij Feyenoord is hij wel uitgeleerd en zal hij niet veel meer groeien. Hij moet meer tegenstand hebben om het niveau van Cillissen ooit te halen.
Je bedoelt dezelfde Cillessen die in zijn meest bepalende jaren als keeper richting zijn topleeftijd van 32 (jouw woorden) al vier jaar niet speelt? Terwijl keepen juist een vak van ervaring en ritme is?

Ik zeg zeker niet dat Bijlow beter is, maar hoe je Cillessen ophemelt is ook wel erg overdreven. In dat opzicht zou een basisplaats voor Krul logischer zijn.

En onzin hoe je zegt dat Bijlow moet spelen maar hem weg wilt hebben bij Feyenoord. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door donleone83 op 07-11-2020 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
donleone83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:41:
[...]

Je bedoelt dezelfde Cillessen die in zijn meest bepalende jaren als keeper richting zijn topleeftijd van 32 (jouw woorden) al vier jaar niet speelt? Terwijl keepen juist een vak van ervaring en ritme is?

Ik zeg zeker niet dat Bijlow beter is, maar hoe je Cillessen ophemelt is ook wel erg overdreven. In dat opzicht zou een basisplaats voor Krul logischer zijn.

En onzin hoe je zegt dat Bijlow moet spelen maar hem weg wilt hebben bij Feyenoord. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Cillissen heeft bewezen geen ritme nodig te hebben. Dus jouw kunt klopt niet. Zonder ritme haalt hij namelijk nog steeds een erg hoog niveau.

Bijlow moet juist spelen op een hoger niveau om zelf een hoger niveau te halen. Spelen bij Feyenoord betekent gewoon te weinig weerstand. Zowel op de training als in de eredivisie. Feyenoord zal niet snel in de CL spelen, dus dat niveau kan hij vergeten en laat dat nu juist zo belangrijk zijn voor een jonge speler.

Bijlow heeft zich dus nog niet kunnen bewijzen en dus zie ik ook geen reden om hem uit het niets eerste keeper te maken of hem te verkiezen boven een Cillissen. Nogal raar dat er überhaupt zo gedacht wordt. Maar dat is puur iets voor iemand met een club voorkeur en niks anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Starbucks schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:51:
[...]

Cillissen heeft bewezen geen ritme nodig te hebben. Dus jouw kunt klopt niet. Zonder ritme haalt hij namelijk nog steeds een erg hoog niveau.

Bijlow moet juist spelen op een hoger niveau om zelf een hoger niveau te halen. Spelen bij Feyenoord betekent gewoon te weinig weerstand. Zowel op de training als in de eredivisie. Feyenoord zal niet snel in de CL spelen, dus dat niveau kan hij vergeten en laat dat nu juist zo belangrijk zijn voor een jonge speler.

Bijlow heeft zich dus nog niet kunnen bewijzen en dus zie ik ook geen reden om hem uit het niets eerste keeper te maken of hem te verkiezen boven een Cillissen. Nogal raar dat er überhaupt zo gedacht wordt. Maar dat is puur iets voor iemand met een club voorkeur en niks anders.
Verdraai je weer wat ik (en anderen) hier zeggen: ik zeg helemaal niet dat Bijlow moet spelen. Ik zeg dat Bizot oproepen in plaats van Bijlow niet te verklaren is. Net zoals Wijndal in plaats van Haps. En dat is puur op basis van kwaliteit, niet clubvoorkeuren. Je komt zelfs met vage UEFA lijsten aanzetten om je punt te maken, maar feit is dat, met een objectieve blik, Bijlow beter en beter in vorm is dan Bizot en Haps beter en beter in vorm is dan Wijndal. Ik denk dat zelf de meest verstokte Ajacieden hier dat met mij eens zullen zijn.

Ik vind nog steeds dat je Cillessen schromelijk overschat trouwens. Is niet voor niets vorig jaar bij Valencia zijn basisplaats weer kwijtgeraakt (ondanks dat hij duidelijk binnengehaald is als grote aanwinst en eerste keeper) en staat zeker niet bekend als een zekerheidje in de goal.

Nogmaals, ik praat Bijlow niet de basis in. Maar je enige jonge keeperstalent van het land niet oproepen en niet publiekelijk of privé dat verklaren met een heldere uitleg slaat gewoon nergens op. Verder geen reden denigrerend te doen: met 22 jaar basis staan in de Europa League en onomstreden zijn bij Feyenoord is een prima plek voor Bijlow. Cillessen maakte op dezelfde leeftijd pas een transfer van NEC naar Ajax (en had bij NEC trouwens zijn eerste oproep voor het NL elftal al te pakken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Gynnad schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:00:
[...]
M.b.t. Ihattaren & Stengs dat zijn talenten die wellicht van toegevoegde waarde gaan zijn voor het EK, wellicht is dit voldoende om ze te laten snuffelen (en kunnen ze niet meer meedoen bij Jong Oranje?)
Die jongens worden in de media gehyped maar ik vind ze niet zo goed. Stengs heeft wel een betere periode gehad maar daar is hij nog van verwijderd.
In Europese EL wedstrijden waar alles een klein tandje hoger gaat, zie je ze nauwelijks. En dat moet dan in Oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:53:
[...]

Die jongens worden in de media gehyped maar ik vind ze niet zo goed. Stengs heeft wel een betere periode gehad maar daar is hij nog van verwijderd.
In Europese EL wedstrijden waar alles een klein tandje hoger gaat, zie je ze nauwelijks. En dat moet dan in Oranje?
Maar wie zou jij dan als vervanger nemen, het is niet dat we nou zoveel goede aanvallende spelers hebben op dit moment bij het Nederlands Elftal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
[...]
Die 6 en soms iets meer wedstrijden CL die bijvoorbeeld Ajax of PSV spelen zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk.
Daarnaast kun je zeggen dat hij misschien nog wel meer waardevolle ervaring opdoet bij een Feyenoord omdat die meer kansen tegen krijgen en meer moeite hebben met tegenstanders.
Zo'n wedstrijd van Ajax tegen VVV Venlo wordt geen speler beter van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
donleone83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:33:
[...]

Verdraai je weer wat ik (en anderen) hier zeggen: ik zeg helemaal niet dat Bijlow moet spelen. Ik zeg dat Bizot oproepen in plaats van Bijlow niet te verklaren is. Net zoals Wijndal in plaats van Haps.
Ik verdraai het niet en heb al eerder aangegeven dat ik snap dat ze hem laten spelen bij Jong Oranje en dat dat misschien beter is dan op de bank zitten als 3e keeper. Bizot en Bijlow zullen elkaar niet veel schelen, net als Wijndal en Haps. Het is mij om het even wie ze daarvan selecteren. Geen van 4 zijn van echt toegevoegde waarde (nog).
DarkFire1985 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:05:
[...]

Die 6 en soms iets meer wedstrijden CL die bijvoorbeeld Ajax of PSV spelen zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk.
Daarnaast kun je zeggen dat hij misschien nog wel meer waardevolle ervaring opdoet bij een Feyenoord omdat die meer kansen tegen krijgen en meer moeite hebben met tegenstanders.
Zo'n wedstrijd van Ajax tegen VVV Venlo wordt geen speler beter van.
Die 6 wedstrijden of meer zorgen er wel voor dat je als speler weet waar je staat. Kun je het niveau aan, ja of nee. En een speler weet dan ook dat hij zich nog moet verbeteren ja of nee en of hij beter ergens anders ervaring op kan doen. In de Europa League weet je dat vaak pas bij de laatste 16 of 8. Niet in de groepsfase, waar vele teams vaak nog met een b team aan komen zetten.

Wat betreft Ajax tegen Venlo ben ik het mee eens. Daarom kan een Bijlow beter vertrekken, teveel van die matige wedstrijden en de spelers van Feyenoord zijn ook niet van een hoog niveau dat hij daar op de training echt veel beter van gaat worden.

[ Voor 45% gewijzigd door Starbucks op 07-11-2020 11:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Ik vind nog steeds dat je Cillessen schromelijk overschat trouwens. Is niet voor niets vorig jaar bij Valencia zijn basisplaats weer kwijtgeraakt (ondanks dat hij duidelijk binnengehaald is als grote aanwinst en eerste keeper) en staat zeker niet bekend als een zekerheidje in de goal.
Cillissen is nooit onomstreden geweest en stond er slechts in bij gebrek aan beter. Hij is een van de laatste overlevers van de lichting die roemloos 2 eindtoernooien misten mede dankzij hem. Op de meeste posities staan inmiddels gelukkig grotere talenten dan de jongens die toen bij gebrek aan beter de kar moesten trekken (recent voorbeeld is afvallen van Strootman), en het is vreemd dat er zo'n verzet is als dat ook bij Cilessen dreigt te gebeuren. Dat je als keeper overal waar je komt op de bank eindigt, en dat accepteert, zegt genoeg.

Uiteraard is er het ervaringsargument, maar dat is een self fulfilling prophecy. Als je talenten nooit een kans geeft krijgen ze ook geen ervaring. Juist deze lange periode zonder kwalificatiewedstrijden zou je moeten aangrijpen om talenten de kans te geven en ervaring te geven.

Als je Cilessen blijft opstellen wordt hij niet beter. Zijn kwaliteit is op de bank zitten en hij heeft geen ritme nodig begrijp ik, dan hoef je hem nu ook niet op te stellen.

Als je op deze weg door blijft gaan kom je straks in juni in de problemen omdat je een ervaren keeper hebt die 5 jaar op de bank zit en een toptalent in topvorm hebt die ervaring mist en niet bekend is met het team. Dat laatste is nergens voor nodig, daar doe je jezelf tekort mee. Cillissen zal Cillissen zijn of hij nu speelt of niet, terwijl Bijlow in juni wellicht ook in de ogen van de sceptici beter is.

Als Bijlow in juni nog niet beter is kan je Cillissen altijd nog opstellen zonder dat hij er slechter van is geworden. Misschien is het juist wel een belangrijke wake-up call voor Cillessen dat ook hij niet onomstreden is en toch echt op zoek moet naar een club waar hij speelt en bewijst beter te zijn, en niet meer kan teren op een goed eindtoernooi wat straks 7 jaar geleden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ook een halve roman dit, deze discussie Bijlow vs Cillissen. Misschien ff samen chatten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
[...]

Verdraai je weer wat ik (en anderen) hier zeggen: ik zeg helemaal niet dat Bijlow moet spelen. Ik zeg dat Bizot oproepen in plaats van Bijlow niet te verklaren is. Net zoals Wijndal in plaats van Haps. En dat is puur op basis van kwaliteit, niet clubvoorkeuren. Je komt zelfs met vage UEFA lijsten aanzetten om je punt te maken, maar feit is dat, met een objectieve blik, Bijlow beter en beter in vorm is dan Bizot en Haps beter en beter in vorm is dan Wijndal. Ik denk dat zelf de meest verstokte Ajacieden hier dat met mij eens zullen zijn.

Nogmaals, ik praat Bijlow niet de basis in. Maar je enige jonge keeperstalent van het land niet oproepen en niet publiekelijk of privé dat verklaren met een heldere uitleg slaat gewoon nergens op. Verder geen reden denigrerend te doen: met 22 jaar basis staan in de Europa League en onomstreden zijn bij Feyenoord is een prima plek voor Bijlow. Cillessen maakte op dezelfde leeftijd pas een transfer van NEC naar Ajax (en had bij NEC trouwens zijn eerste oproep voor het NL elftal al te pakken).
Meest bijzondere vind ik nog dat Babel opgeroepen is in plaats van Vente.

(Niet dat ik Vente goed genoeg vind voor Oranje, maar toch een paar klassen beter dan Babel)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=379689

Bijlow dus bij de selectie nu. Van mij mag hij starten en zich laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ja leuk. Verdient een kans.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:12:
@Starbucks, het gaat er helemaal niet om dat wij als supporters Feyenoorders Oranje in willen praten. Waar het om gaat is dat er onverdedigbare keuzes gemaakt worden. Bizot bij AZ is vlees noch vis, blundert opzichtig, zelfde leeftijdscategorie als Cillessen (die, hoe goed jij hem ook vindt, ook al 4 jaar niet speelt).
Misschien eerst even statistieken checken voor je dit soort uitspraken doet?
Cilessen speelde vorig seizoen meer dan genoeg wedstrijden (30, 2600 minuten), ruim meer dan Bijlow (10, 900 minuten).
Bizot hield vorig jaar 18!!!! keer een clean sheet in de Eredivisie (24 wedstrijden), Bijlow 2x in 7 wedstrijden.
Op basis van vorig seizoen verdient ie dus helemaal geen prio boven Cilessen/Bizot, op basis van dit seizoen nog niet want er zijn net 10 wedstrijden gespeeld.
Blijft Cillessen het hele seizoen banken dan wordt de kans steeds groter dat ie niet meer geselecteerd gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:21:
[...]

Misschien eerst even statistieken checken voor je dit soort uitspraken doet?
Cilessen speelde vorig seizoen meer dan genoeg wedstrijden (30, 2600 minuten), ruim meer dan Bijlow (10, 900 minuten).
Bizot hield vorig jaar 18!!!! keer een clean sheet in de Eredivisie (24 wedstrijden), Bijlow 2x in 7 wedstrijden.
Op basis van vorig seizoen verdient ie dus helemaal geen prio boven Cilessen/Bizot, op basis van dit seizoen nog niet want er zijn net 10 wedstrijden gespeeld.
Blijft Cillessen het hele seizoen banken dan wordt de kans steeds groter dat ie niet meer geselecteerd gaat worden.
Ik heb niks tegen Cillessen an sich hoor. Vind ook niet dat Bijlow basis moet. Ik vind Bijlow wel veel talentvoller dan Bizot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Starbucks schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:55:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=379689

Bijlow dus bij de selectie nu. Van mij mag hij starten en zich laten zien.
De Boer leest dus mee hier!

En van de drie die nu wel meegaan is Bijlow de beste. Ben benieuwd of kwaliteit of pikorde de basis gaat bepalen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:15:
[...]

En van de drie die nu wel meegaan is Bijlow de beste. Ben benieuwd of kwaliteit of pikorde de basis gaat bepalen.
Het zou me verbazen als Bijlow van niet geselecteerd direct naar een basisplaats gaat. Indien dat wel gebeurt mag je wel de vraag stellen waarom Krul en Bizot überhaupt geselecteerd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ga er maar vanuit dat Krul gewoon speelt. Bewezen prima keeper, ervaring, die schat ik echt nog wel wat hoger in dan Bijlow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:15:

Als je meent dat Bijlow meer leert in Jong Oranje en niet op de bank bij Oranje moet je hem niet selecteren en op de bank zetten bij een blessure.

Er zullen weinig mensen zijn die vinden dat Bijlow niet de beste is van de 3 die over zijn. Dus hij zal vast niet spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:20:
[...]

Als je meent dat Bijlow meer leert in Jong Oranje en niet op de bank bij Oranje moet je hem niet selecteren en op de bank zetten bij een blessure.

Er zullen weinig mensen zijn die vinden dat Bijlow niet de beste is van de 3 die over zijn. Dus hij zal vast niet spelen.
Ik denk dat je je daar rijkelijk in vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:27:
[...]

Ik denk dat je je daar rijkelijk in vergist.
Denk jij echt dat de Boer hem opstelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:47:
[...]

Denk jij echt dat de Boer hem opstelt?
Ik denk niet dat er dat er maar weinig mensen zijn die Bijlow beter vinden dan Krul.
En ik zie het nu best gebeuren dat Bijlow mag starten tegen Spanje, maar de 2 wedstrijden om de Nations League niet (tenzij ie het tegen Spanje briljant zou doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:56:
[...]

Ik denk niet dat er dat er maar weinig mensen zijn die Bijlow beter vinden dan Krul.
En ik zie het nu best gebeuren dat Bijlow mag starten tegen Spanje, maar de 2 wedstrijden om de Nations League niet (tenzij ie het tegen Spanje briljant zou doen)
Tja, maar als je eerst sceptisch bent over het gebrek aan ervaring van Bijlow op het hoogste niveau en in Europa kan je natuurlijk niet met droge ogen nu de voorkeur geven aan een keeper die al jaren niet meer op het hoogste niveau en in Europa keept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Maar dat is puur iets voor iemand met een club voorkeur en niks anders.
Bij jou is het anders precies hetzelfde. Het is me al langer duidelijk dat je vooral hierover doorgaat omdat het Feyenoorders zijn.

En nee, ik ben niet eens een feyenoord-supporter. zo duidelijk is het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ankona schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:48:
[...]

(Niet dat ik Vente goed genoeg vind voor Oranje, maar toch een paar klassen beter dan Babel)
Vente heb ik nog nooit van gehoord, maar het zal wel.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Drommel dus definitief opgeroepen als vervanger van Bijlow bij Oranje. Terechte keuze mijn inziens! Keept geweldig en maakt een sterke ontwikkeling door!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
[...]

Ik ben absoluut geen Babel fan, integendeel zelfs, maar Vente? Dit mag je achterwege laten

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2020 22:21 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Dumfries alsnog opgeroepen en Ihattaren mag thuis blijven (want ziek, geen corona). Lijkt me gezien de huidige vorm van beide heren dat de selectie er niet slechter van wordt in ieder geval.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Luxicon schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:14:
[...]

Vente heb ik nog nooit van gehoord, maar het zal wel.
Ik vermoed dat dat het punt ook precies is.
ElPaco schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:41:
Dumfries alsnog opgeroepen en Ihattaren mag thuis blijven (want ziek, geen corona). Lijkt me gezien de huidige vorm van beide heren dat de selectie er niet slechter van wordt in ieder geval.
Dat Dumfries toch mee kan doen betekent dat de kans kleiner wordt dat we Veltman als back gaan zien. Goed nieuws dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:02:
[...]

Tja, maar als je eerst sceptisch bent over het gebrek aan ervaring van Bijlow op het hoogste niveau en in Europa kan je natuurlijk niet met droge ogen nu de voorkeur geven aan een keeper die al jaren niet meer op het hoogste niveau en in Europa keept.
Hij speelde vorig seizoen maar 36 wedstrijden in de Premier League.... en speelt nu alles bij een topper in de Championship. De top 10 in de Championship zijn denk ik ook wel van hoger niveau dan de helft van de wedstrijden in de groepsfase EL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Bijlow heeft heel het probleem/deze discussie toch opgelost door opgeroepen te worden en toen zichzelf meteen te blesseren?

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:41:
Toch had het me wel handig geleken om Ihattaren nu eens te binden aan Oranje, al is het maar door hem even 20 minuten te laten spelen voor de Nations League

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:01:
Bijlow heeft heel het probleem/deze discussie toch opgelost door opgeroepen te worden en toen zichzelf meteen te blesseren?
2e interland periode op rij zelfs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[...]

Haha, vind niet snel flauwekul wat er gezegd wordt maar dit.. Dylan fucking Vente mag zijn veters niet eens strikken. Ik neem aan dat je hem volgt in de Turkse competitie? Niveau is niet slechter dan de Eredivisie. Maar goed, je bent aan het trollen dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vincent Dave schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:11:
[...]

Haha, vind niet snel flauwekul wat er gezegd wordt maar dit.. Dylan fucking Vente mag zijn veters niet eens strikken. Ik neem aan dat je hem volgt in de Turkse competitie? Niveau is niet slechter dan de Eredivisie. Maar goed, je bent aan het trollen dat zeker.
Ik mag aannemen dat het een grap was. Vente is niet eens goed genoeg voor de eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
D-e-n schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:31:
[...]

Ik mag aannemen dat het een grap was. Vente is niet eens goed genoeg voor de eredivisie
.... net als Babel..... (en nee, ik probeer echt niet Vente te promoten)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:02:
[...]

Toch had het me wel handig geleken om Ihattaren nu eens te binden aan Oranje, al is het maar door hem even 20 minuten te laten spelen voor de Nations League
Op basis waarvan?
Zo overrated, zie geen assists, zie geen doelpunten.
Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.