"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kantines zijn gesloten..OPSLAGHOND schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:41:
Komt er nog een derde helft?
⏩ PVOutput☀️
Nee, helaas is de kantine dicht vanwege coronaOPSLAGHOND schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:41:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Oh voor Babel? Ok kan in elk geval niet slechter
Dus zelfs twee mannen met de ballen verstand er van zien dat. Waarom FDB dan niet?
slechter dan Promes kan niet, maar de kans op "beter dan" is ook zeer kleinsnmght schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:43:
Babel. Godverdomme.
Omdat hij in 5 minuten al voor actie heeft gezorgd dan zijn voorgangersnmght schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:43:
@remco112 en ik zullen het eens zijn dat Babel niet in Oranje hoort. Gok ik.
Dus zelfs twee mannen met de ballen verstand er van zien dat. Waarom FDB dan niet?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vloeken is dan weer niet nodig.
⏩ PVOutput☀️
Hij begint gelukkig al met een goede voorzetP.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
slechter dan Promes kan niet, maar de kans op "beter dan" is ook zeer klein
Misschien is dat ene rare oog van hem een kunstoog?snmght schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:43:
@remco112 en ik zullen het eens zijn dat Babel niet in Oranje hoort. Gok ik.
Zou wel het één en ander verklaren.
Passt in ieder geval ook naar de grensrechter net als Promes!P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
slechter dan Promes kan niet, maar de kans op "beter dan" is ook zeer klein
Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:45:
Veltman kijkt ook naar deze wedstrijd
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
We missen Depay!Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:47:
Er ontbreekt ook een echte leider in het veld.
Ben al even bezig, ga hun tweede helft niet afwachten hoor. Het leven is al zo kort.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:41:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
COM
PE
TENT
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Gemiddelde D speler in het amateurvoetbal ook...Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:48:
Weghorst had hem gemaakt
Die heb je toch met Babelhoevenpe schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:49:
[...]
Gemiddelde D speler in het amateurvoetbal ook...
Inderdaad. Zorgt alleen voor onzekerheid en veel vertraging.Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:49:
Aké is achteruitgang..
⏩ PVOutput☀️
Gullit was toch beterHarribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:49:
Aké is achteruitgang..
Hoogtepunt de gele kaart voor de Roon. Speelt die de volgende wedstrijd in ieder geval niet. Gelukkig geen rood want dat kan geseponeerd worden
[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 11-10-2020 19:52 ]
XXXVI
...
Waarom grijpt de coach pas 20 minuten voor tijd in kun je ook stellenHarribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:51:
Waarom gaan we pas de laatste 20 minuten voetballen?
Omdat BerghuisHarribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:51:
Waarom gaan we pas de laatste 20 minuten voetballen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als je op je kop gaat staan wel jaDeadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:51:
Er zit toch een stijgende lijn in
Ja uh we hadden overwicht... Uh.. Ja uh
Inderdaad dat is een betere vraagD-e-n schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:52:
[...]
Waarom grijpt de coach pas 20 minuten voor tijd in kun je ook stellen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De verzachtende omstandigheden zijn natuurlijk wel aanwezig: we hadden Frank de Boer en moesten zowel tegen Bosnië als Herzegovina spelen.Maarten_E schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:52:
Een evenaring van een record uit 1950. In de laatste 3 wedstrijden niet scoren.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Shabbaman schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:55:
[...]
De verzachtende omstandigheden zijn natuurlijk wel aanwezig: we hadden Frank de Boer en moesten zowel tegen Bosnië als Herzegovina spelen.
Hebben ze net als Noord-Macedonië de doelpalen kleiner gemaakt?
Knap toch dat hij binnen twee wedstrijden zijn kenmerkende speelstijl heeft weten in te slijpenAgent47 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:54:
Tja met De Boer krijg je zulk voetbal
XXXVI
Ze houden het veld gewoon absoluut niet breed, pas toen Berghuis en Hateboer erin kwamen leken ze af en toe wat van de zijkant te komen.
Snap ook niet zo goed waarom de NL buitenspelers nooit een actie durven te maken, altijd maar weer die bal rondspelen. Volgens mij heeft Malen niet een keer geprobeerd zn man voorbij te komen. Dat deed Memphis in zijn tijd als buitenspeler (in de PSV-dagen) toch wel beter.
Vooral Promes. Niets toegevoegd.
De rest deed zijn best maar kon deze uitslag niet voorkomen.
Berghuis en Hateboer goede invallers
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 20:00 ]
Dat ligt ook aan de tactiek. En deels dat bijvoorbeeld Promes en Dumfries steeds mislukte voorzetten geven. Hateboer bracht wat mij betreft een goede verandering in het team. Verder vind ik dat Frenkie de Jong aanvallend vaak veel goede dingen laat zien. Dat hij van mij best meer voorin mag spelen. (Als hij weet te voetballen zoals vandaag)Snowdog schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:57:
Lekker hele wedstrijd ongeveer 0 goede ballen op Luuk? Behalve keertje toevallig uit een corner.
Ze houden het veld gewoon absoluut niet breed, pas toen Berghuis en Hateboer erin kwamen leken ze af en toe wat van de zijkant te komen.
Snap ook niet zo goed waarom de NL buitenspelers nooit een actie durven te maken, altijd maar weer die bal rondspelen. Volgens mij heeft Malen niet een keer geprobeerd zn man voorbij te komen. Dat deed Memphis in zijn tijd als buitenspeler (in de PSV-dagen) toch wel beter.
...
Ik wil een poging doen je serieus te nemen, maar why the f. geef je Aké een onvoldoende voor 4 minuten meedoen?Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:59:
Wijnaldum, Promes, de Roon, Dumfries, Aké onvoldoende.
Vooral Promes. Niets toegevoegd.
De rest deed zijn best maar kon deze uitslag niet voorkomen.
Berghuis en Hateboer goede invallers
Luuk kreeg na de wissels wel ballen.Snowdog schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:57:
Lekker hele wedstrijd ongeveer 0 goede ballen op Luuk? Behalve keertje toevallig uit een corner.
Malen heeft 2x een man uitgespeeld. Maar pas later in de wedstrijd.
Als ze zo spelen als de laatste 20 minuten, win je deze wedstrijd wel.
Maar de bondscoach greep weer te laat in.
Hoewel ik nog wel kan begrijpen dat je dumfries om verdedigende redenen laat staan.
En de kansen die we opeens kregen werden goed gered en Babel had hem eigenlijk in de touwen moeten jagen
Omdat hij het dan presteert om 2x de verdediging in de problemen te brengen.P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:04:
[...]
Ik wil een poging doen je serieus te nemen, maar why the f. geef je Aké een onvoldoende voor 4 minuten meedoen?
Oogt mij te onzeker. Speelt bij City niet in de duels denk ik.
Deed ook wel wat goeds maar toch
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 20:09 ]
Wist iedereen van te voren dit toch?ephymerous schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Knap toch dat hij binnen twee wedstrijden zijn kenmerkende speelstijl heeft weten in te slijpen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die hele nations league is toch ook een veredeld setje oefenwedstrijden?Gonadan schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:36:
[...]
Ben je nu wel tevreden? Want ik vind het nog steeds niet echt om aan te gluren.
Koopmeiners op 6 kan prima toch? Met punt naar achteren dusD-e-n schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:13:
Iets anders. Wie moet De Roon vervangen? Koopmeiners is een linkspoot dus dan moet je schuiven. Vd Beek in een verdedigende rol dan? Rosario zit er niet bij, Propper ook niet.
Hij doet wel zijn uiterste best om meters terug te maken als het misgaat bijvoorbeeld
Nederland speelt niet met de punt naar achter. Ja, tegen Mexico maar dat was helemaal een fiasco. Bovendien is De Jong dan één van de aanvallende mensen en dat is niet zijn kracht, zie ook de prestaties in Barcelona op die plek.toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
Koopmeiners op 6 kan prima toch? Met punt naar achteren dus
Je zou De Jong rechtshalf (en Koopmeiners linkshalf) kunnen zetten maar dan schuif je met een bepalende speler.
Hangt er van af, het kan ook zomaar je enige optie voor een hoofdtoernooi zijn.toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:15:
Die hele nations league is toch ook een veredeld setje oefenwedstrijden?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt natuurlijk maar volgens mij is het wel belangrijk voor je coefficient als land en ook als achtervang mocht je de reguliere kwalificatie voor het EK niet halen.toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:15:
[...]
Die hele nations league is toch ook een veredeld setje oefenwedstrijden?
edit: pfff, net zoals in de rust laten ze de foute passes etc zien van de 2e helft. Er gaat echt heel erg veel fout.
[ Voor 14% gewijzigd door gws24 op 11-10-2020 20:30 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Onder Koeman waren de meeste wedstrijden ook slecht.
4-3-3 spelen en dat de 3 aanvallers op 1 kluitje stonden zag je ook onder Koeman.
Diverse spelers hebben een schop onder hun reet nodig want tijdens de wedstrijd is men alleen bezig met 'ikke BV'
Aanvallers trekken geen gat voor elkaar etc.
Het probleem is dat er niemand van de spelers de anderen corrigeerd, de tactiek aanpast etc.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maar dan moet de coach dat in de rust doen toch?Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:33:
Het probleem is dat er niemand van de spelers de anderen corrigeerd, de tactiek aanpast etc.
Yup, maar je moet eigenlijk ook een speler hebben in het veld die dit kan.D-e-n schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Maar dan moet de coach dat in de rust doen toch?
Want tegen de rust kan het al flink mis gegaan zijn.
@Harribo
Wow, die Piere weet ook waar hij het over heeft. top analist zeg.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 11-10-2020 20:39 ]
Wat een tactisch genie deze man, Van Gaal maak plaats!
Maar die spelers zijn zeldzaam. Daarom blijft het jammer dat de KNVB voor de veilige keus De Boer is gegaan. Deze groep heeft een coach met durf nodig, eentje die ook directer durft te spelen.Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Yup, maar je moet eigenlijk ook een speler hebben in het veld die dit kan.
Want tegen de rust kan het al flink mis gegaan zijn.
Alleen heb je nu al 86.000 plaatsen voor het hoofdtoernooi. Als je die normaal niet weet te halen betwijfel ik dat het via de NL wel gaat lukken en zelfs als dat lukt heb je er nog heeeeeeelemaal niks te zoeken.Gonadan schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:25:
[...]
Hangt er van af, het kan ook zomaar je enige optie voor een hoofdtoernooi zijn.
Dat is sowieso al een feit toch?toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Alleen heb je nu al 86.000 plaatsen voor het hoofdtoernooi. Als je die normaal niet weet te halen betwijfel ik dat het via de NL wel gaat lukken en zelfs als dat lukt heb je er nog heeeeeeelemaal niks te zoeken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zou al een flinke stap zijn als je spelers die niets toevoegen niet meer zou oproepen. Zoals Babel en Strootman en andere spelers erbij haalt.D-e-n schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:40:
[...]
Maar die spelers zijn zeldzaam. Daarom blijft het jammer dat de KNVB voor de veilige keus De Boer is gegaan. Deze groep heeft een coach met durf nodig, eentje die ook directer durft te spelen.
Misschien dat daar een leider bij zit, of iemand die de missende schakel kan zijn.
Bv ik vond Koopmeiners aardig wat toevoegen, maar toch speelt hij nu opeens niet.
Laat dat soort spelers eens wat wedstrijden achter elkaar spelen.
Maar gelijkspel tegen Bosnië. Wil ik weten hoe slecht dit was of?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mocht je slaap problemen hebben dan is het een goed middel.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:45:
Ik heb het helemaal gemist...
Maar gelijkspel tegen Bosnië. Wil ik weten hoe slecht dit was of?
Ik zou ze ook niet oproepen maar dat gaat uiteindelijk geen verschil maken. Dan heb je Rosario op de bank en valt Stengs in. Of Dilrosan, die in Duitsland speelt.Deadsy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
Het zou al een flinke stap zijn als je spelers die niets toevoegen niet meer zou oproepen. Zoals Babel en Strootman en andere spelers erbij haalt.
Spelers die De Boer laat liggen zijn hooguit talenten. Zo'n brede basis is er gewoon niet in Nederland. En talenten zijn niet gelijk spelers die de lijnen uitzetten.Misschien dat daar een leider bij zit, of iemand die de missende schakel kan zijn.
In principe staat De Jong gewoon op zijn plek aangezien die centraal vanaf links speelt.Bv ik vond Koopmeiners aardig wat toevoegen, maar toch speelt hij nu opeens niet.
Dit topic is gesloten.