Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021

Pagina: 1 ... 62 63 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Ik deed een vriendelijk verzoek, ophouden dus.

[Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 08-06-2021 21:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23:24

Quad

Selectief doof

ph4ge schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:33:
Als De Boer spelers op standby had willen zetten had hij dat met ze af moeten spreken. Het hele schema van die spelers wordt geregeld voor ze in overleg met de club, zodat ze de voorbereiding volgens plan kunnen volgen en fit zijn als het weer moet. Als de afspraak is dat ze nu op vakantie mogen dan gaan ze.

Ik zie dat overigens als geen probleem. Ik denk zelfs dat het een enorme boost is om alsnog opgeroepen te worden en dat dat opweegt tegen een paar dagen niet trainen.
Bij Spanje doen ze dat dus wel. 6 extra spelers die nog opgeroepen kunnen worden blijven trainen en zijn dus niet op vakantie gegaan.

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput
Stem hier voor koffie op GoT!

• strafschop
  • Registratie: mei 2014
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:00:
[...]

Bij Spanje doen ze dat dus wel. 6 extra spelers die nog opgeroepen kunnen worden blijven trainen en zijn dus niet op vakantie gegaan.
Niet waar.

Los cuatro jugadores, que estaban de vacaciones, han acudido sin dudar a la llamada de Luis Enrique y alguno de ellos podría colarse en la lista de la Eurocopa

Van de eerste vijf waren er vier al op vakantie.

Kepa werd pas een dag later opgeroepen. Die stond ook niet op stand-by.

[Voor 6% gewijzigd door strafschop op 09-06-2021 10:19]

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

strafschop schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:15:
[...]

Niet waar.

Los cuatro jugadores, que estaban de vacaciones, han acudido sin dudar a la llamada de Luis Enrique y alguno de ellos podría colarse en la lista de la Eurocopa

Van de eerste vijf waren er vier al op vakantie.

Kepa werd pas een dag later opgeroepen. Die stond ook niet op stand-by.
Het gaat daar niet helemaal naar wens… 8)7
Niet vaccineren EK-selectie komt Spanje duur te staan: twee besmettingen

Waarom zijn onze voetballers niet gevaccineerd voor het EK Voetbal, vraagt Spanje zich af, nu alweer de tweede speler in La Selección positief test op het coronavirus. De besmettingen - en de angst voor meer - schoppen de voorbereiding van Spanje volledig in de war.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:17
Die Marten de Roon heeft geen zelfkritiek Hij weet toch zelf ook wel dat hij schadelijke persoonlijke informatie heeft over de bondscoach. Een andere reden om 'm op te stellen is namelijk niet te bedenken.

XXXV

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-06 15:08
Als we toch 532 moeten spelen, kunnen we dan niet het volgende doen:

5 verdedigers
Wijnaldum en Frenkie
Memphis
L. de Jong en Weghorst

Memphis dan met een vrije rol achter de 2 lange en sterke spitsen. Dan kan hij zoals hij graag wil gaan zwerven en af en toe diep gaan. Die 2 spitsen zijn beide een 2-mans spitsen duo prima gewend.
Als de LWB en RWB dan gewoon ballen voor het doel gooien, is er altijd wel iemand die hem kan koppen of dat de afvallende bal voor iemands voeten valt. Speel je verder ook met genoeg zekerheid achterin en hoef je Marten de Roon tenminste niet op te stellen. Dan laat je binnen deze opstelling de meeste mensen nog enigszins in hun beste rol spelen.

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22:33
Pompi schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:31:
Als we toch 532 moeten spelen, kunnen we dan niet het volgende doen:

5 verdedigers
Wijnaldum en Frenkie
Memphis
L. de Jong en Weghorst

Memphis dan met een vrije rol achter de 2 lange en sterke spitsen. Dan kan hij zoals hij graag wil gaan zwerven en af en toe diep gaan. Die 2 spitsen zijn beide een 2-mans spitsen duo prima gewend.
Als de LWB en RWB dan gewoon ballen voor het doel gooien, is er altijd wel iemand die hem kan koppen of dat de afvallende bal voor iemands voeten valt. Speel je verder ook met genoeg zekerheid achterin en hoef je Marten de Roon tenminste niet op te stellen. Dan laat je binnen deze opstelling de meeste mensen nog enigszins in hun beste rol spelen.
En welke vleugelverdedigers wil je opstellen die een bal voor het doel kunnen slingeren?
Blind, ok. Maar die is verdedigend dan weer kwetsbaar. Maar op rechts? :?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-06 15:08
Malfunctions schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:44:
[...]

En welke vleugelverdedigers wil je opstellen die een bal voor het doel kunnen slingeren?
Blind, ok. Maar die is verdedigend dan weer kwetsbaar. Maar op rechts? :?
Dumfries heeft toch een prima voorzet? En Timber moet dat vast ook wel kunnen met de balcontrole die hij als CV heeft laten zien. Heeeel eventueel zou je nog een Promes als RWB kunnen gebruiken, zoals hij in zijn tijd bij Sevilla deed. Als aanvaller raakt hij geen pepernoot, maar misschien kan hij nog van nut zijn met voorzetten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:53
ephymerous schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:23:
Die Marten de Roon heeft geen zelfkritiek Hij weet toch zelf ook wel dat hij schadelijke persoonlijke informatie heeft over de bondscoach. Een andere reden om 'm op te stellen is namelijk niet te bedenken.
voetballers en zelfkritiek

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:55

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
We moeten gewoon geen hoge verwachtingen hebben, dit team is minder dan de afgelopen jaren en als je dit dan ook nog leest:
Oranje gaat voor eerste zege op EK sinds 2008
Het klinkt surrealistisch, maar de laatste keer dat het Nederlands elftal een EK-wedstrijd won, is dertien jaar geleden. Destijds werd Roemenië in de voor Oranje zeer succesvolle groepsfase van het EK 2008 met 2-0 verslagen.

Sindsdien werd vier keer verloren op een EK (in 2008 van Rusland in de kwartfinales en in 2012 van Denemarken, Duitsland en Portugal in de groepsfase), waarmee Nederland tot de landen met de langste verliesreeks op een Europees kampioenschap behoort. Het record is in handen van Joegoslavië, dat tussen 1968 en 2000 zes keer verloor.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Rare statistiek, dus als iemand op het EK van 1988 meedeed (en dus verloor), daarna tot 2016 niet meedeed aan het EK. En in 2016 een wedstrijd wint, dan heeft volgens deze berichtgeving 28 jaar geen EK wedstrijd gewonnen.
Tel het aantal wedstrijden dan niet gewonn is, dat lijkt me een logischere statistiek.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Napo

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:04:
Rare statistiek, dus als iemand op het EK meedeed (en dus verloor), daarna tot 2016 niet meedeed aan het EK. En in 2016 een wedstrijd wint, dan heeft volgens deze berichtgeving 28 jaar geen EK wedstrijd gewonnen.
Tel het aantal wedstrijden dan niet gewonn is, dat lijkt me een logischere statistiek.
Feitelijk natuurlijk geheel correct, Willem II heeft bijvoorbeeld al meer dan 21 jaar niet weten te scoren in de Champions League. Uiteindelijk zijn het niet meer dan sensationele titels die clicks kunnen genereren.

Welkom in de hedendaagse mediawereld :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Harribo
Duitser Brych fluit Nederland Oekraïne.
Dat is wel vaak een goede relaxte scheidsrechter.
Beter dan een Turpin.

[Voor 4% gewijzigd door Harribo op 11-06-2021 13:25]

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:22

Shabbaman

Got love?

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:04:
Rare statistiek, dus als iemand op het EK van 1988 meedeed (en dus verloor), daarna tot 2016 niet meedeed aan het EK. En in 2016 een wedstrijd wint, dan heeft volgens deze berichtgeving 28 jaar geen EK wedstrijd gewonnen.
Sorry, ik ben een beetje uit de voetbatrivia, maar wat is het antwoord?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23:19
Harribo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:24:
Duitser Brych fluit Nederland Oekraïne.
Dat is wel vaak een goede relaxte scheidsrechter.
Beter dan een Turpin.
Als je met Turpin moet vergelijken... dan zelfs Gözübüyük nog best ok. Of dat vrouwtje dat laatst een wedstrijd van het NL elftal probeerde te leiden maar het totaal niet kon volgen.

alles kan off-topic

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Ik ga voor deze boodschap aan Frank de Boer ;)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:09
Pfff. Bij elk toernooi sinds 88 zit ik al twee weken voor de eerste wedstrijd met vlinders in mijn buik.

Nu? Ik twijfel serieus of ik überhaupt ga kijken en ik ga er zeker niet voor zitten, vermoed dat het op mijn laptop met een half oog kijken wordt terwijl ik een potje Civilization ga spelen ofzo.

Afgezien van de staat van Oranje vind ik de hele opzet van het toernooi suf, nodigt niet echt uit tot veel emotie. Ken ook niemand in mijn omgeving die ermee bezig is.

Ik hoop op een goede eerste wedstrijd, dan komt het vertrouwen wel terug denk ik, maar ik vrees het ergste. Met de hakken over de sloot met 5 punten naar de tweede ronde en dan meteen eruit in de knock-out fase.

Ik weet niet eens tegen wie we moeten als we eerste of tweede worden :P Of kunnen we ook nog door als beste derde??? Tekenend voor mijn betrokkenheid dit.

[Voor 49% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-06-2021 20:17]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:21

DirtyBird

Praktiserend denker

WK '98: waardeloze groepsfase, met 5 punten door, schitterende wedstrijden tegen argentinie en brazilie.
En wanneer was t, 2004 ofzo, die droompoule waarbij italie en frankrijk werden afgedroogd. Heel NL op rozen, kansloos onderuit in de kwartfinale.
Doe mij maar een matige poulefase :)

Panasonic Lumix G9 ~ Lumix 12-35mm f/2.8 II ~ Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ Lumix 100-300mm f/4-5.6 II

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Harribo
Valt me op dat zowel de Boer als de spelers allemaal van die slappe positieve teksten hebben in de media.
Sfeer is goed, we hebben er vertrouwen in, spelen goed etc etc

Net alsof de supporter achterlijk is... Iedereen kan toch zien dat er van alles aan schort.
Irritant.

Zegt ook genoeg dat dit Oranje geen persoonlijkheden met een mening herbergt. Zie je terug in het veld.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:53
Harribo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:54:
Valt me op dat zowel de Boer als de spelers allemaal van die slappe positieve teksten hebben in de media.
Sfeer is goed, we hebben er vertrouwen in, spelen goed etc etc

Net alsof de supporter achterlijk is... Iedereen kan toch zien dat er van alles aan schort.
Irritant.

Zegt ook genoeg dat dit Oranje geen persoonlijkheden met een mening herbergt. Zie je terug in het veld.
Nou ik denk dat Depay echt wel wat meningen heeft

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:09
DirtyBird schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:21:
WK '98: waardeloze groepsfase, met 5 punten door, schitterende wedstrijden tegen argentinie en brazilie.
En wanneer was t, 2004 ofzo, die droompoule waarbij italie en frankrijk werden afgedroogd. Heel NL op rozen, kansloos onderuit in de kwartfinale.
WK98 waardeloze groepsfase noemen is scorebordjournalistiek. Tegen België en Mexico had Nederland vooral pech en een domme Kluivert en tegen Zuid-Korea liep het als een trein. Die groepsfase was qua spel in lijn met de rest van het toernooi.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23:01
DirtyBird schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:21:
Dat was het Ek2008 met van Basten. Kansloos eraf tegen Rusland van guus hiddink

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:58

DarkUnreal

Postmaster General

Ik was ook sceptisch op de Boer.. maarja wat heeft het voor zin.. Ik ga morgen gewoon lekker er voor zitten! We hebben toch ook wel wat slimme spelers rondlopen, die dingen zien, dingen aanpassen en het verschil kunnen maken?

Team > Systeem

Kom op Oranje!!!
KoningL schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Dat was het Ek2008 met van Basten. Kansloos eraf tegen Rusland van guus hiddink
Ik zat met wat vrienden in een coffeeshop die wedstrijd te kijken.. we wisten niet wat we zagen! Rusland was echter... twilight zone.. niks lukte.

[Voor 43% gewijzigd door DarkUnreal op 12-06-2021 10:02]

iRacing Profiel

• ParaDroid2
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22:03
https://nos.nl/artikel/23...gsveld-frank-gewoon-4-3-3 :D

Ik zou zelf ook 'gewoon' 4-3-3 spelen, maar het zal wel niet gebeuren. Ik heb sowieso weinig hoop op een goede afloop, de poulefase overleven zal wel lukken maar de ronde daarna is dan het eindstation vermoed ik.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:43

Gonadan

Admin Foto & Video
Napo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:11:
Feitelijk natuurlijk geheel correct, Willem II heeft bijvoorbeeld al meer dan 21 jaar niet weten te scoren in de Champions League. Uiteindelijk zijn het niet meer dan sensationele titels die clicks kunnen genereren.

Welkom in de hedendaagse mediawereld :+
In dit geval oneens, ik vind het een vrij logische statistiek. De meeste Nederlanders vinden dat oranje gewoon op een EK thuis hoort een zelfs ver hoort te komen.
In dat licht is het om je kapot te schamen dat je zo lang niet mee gedaan hebt, laat staan een wedstrijd gewonnen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online

Napo

Gonadan schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:15:
[...]

In dit geval oneens, ik vind het een vrij logische statistiek. De meeste Nederlanders vinden dat oranje gewoon op een EK thuis hoort een zelfs ver hoort te komen.
In dat licht is het om je kapot te schamen dat je zo lang niet mee gedaan hebt, laat staan een wedstrijd gewonnen.
In 2024 kunnen ze natuurlijk berichten dat ze al 3 jaar (normaal 4) geen wedstrijd op het EK hebben gewonnen indien ze zich kwalificeren. De statistiek vertekend bijzonder snel bij dit soort eindrondes. 1 slechte editie en 1 jaar niet kwalificeren (wat inderdaad best wel een schande is met de huidige aantallen deelnemers) en je zit al op de 12 jaar.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:43

Gonadan

Admin Foto & Video
Napo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:54:
[...]

In 2024 kunnen ze natuurlijk berichten dat ze al 3 jaar (normaal 4) geen wedstrijd op het EK hebben gewonnen indien ze zich kwalificeren. De statistiek vertekend bijzonder snel bij dit soort eindrondes. 1 slechte editie en 1 jaar niet kwalificeren (wat inderdaad best wel een schande is met de huidige aantallen deelnemers) en je zit al op de 12 jaar.
Maar dat is mijn punt. Het vertekent helemaal niets, het wordt gewoon pijnlijk duidelijk hoe hard we ons moeten schamen.
Misschien toch maar eens beseffen dat ook in een kwalificatie alles op alles moet en niet denken dat er wel komt vanwege je rijke historie. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Steek 1e keeper :o Tenminste nog 1 goeie keuze van De Boer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harribo
Ging iets niet goed...

[Voor 104% gewijzigd door Harribo op 15-06-2021 17:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:29
@Harribo volgens mij heb je per ongeluk op quote geklikt ipv wijzig :P

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Harribo
ElPaco schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:12:
@Harribo volgens mij heb je per ongeluk op quote geklikt ipv wijzig :P
Ja ging niet helemaal goed :) , zo'n groot bericht met veel codes wijzigen op een smartphone...
Pagina: 1 ... 62 63 64 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True