Timber en Gakpo erbij
Wat mij betreft wordt het uiteindelijk als volgt:
Keepers: Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul* (Norwich City), Maarten Stekelenburg* (Ajax)
Verdedigers: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind** (Ajax), Denzel Dumfries* (PSV), Hans Hateboer (Atalanta), Matthijs de Ligt (Juventus), Jurriën Timber* (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal* (AZ)
Middenvelders: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch* (Ajax), Frenkie de Jong (FC Barcelona), Davy Klaassen* (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Georginio Wijnaldum (Liverpool), Teun Koopmeiners* (AZ)
Aanvallers: Steven Berghuis* (Feyenoord), Anwar El Ghazi (Aston Villa), Cody Gakpo* (PSV), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen* (PSV), Memphis Depay (Olympique Lyon), Wout Weghorst (Vfl Wolfsburg)
Afvallers:
- Bizot
- Karsdorp (zitten al behoorlijk wat soorgelijke spelers in de selectie Hateboer/Dumfries, je zou ook een van die kunnen af laten vallen dat is om het even)
- St. Juste (ik kijk misschien te weinig Duits voetbal)
- Tete (nooit een bijzondere speler gevonden)
- Veltman (aardige speler, klaagt niet veel maar er zitten al zoveel verdedigers bij)
- Vilhena
- Promes
- Bergwijn
Overigens ben ik ook niet zo kapot van de selectie van vd Beek, erg weinig gespeeld. Hebben we echt zo weinig goede middenvelders in Nederland?
[
Voor 5% gewijzigd door
Gynnad op 14-05-2021 14:13
]