D-e-n schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:11:
[...]
Gaan we een speler nu op één wedstrijd beoordelen? Dan blijven er weinig verdedigers over.
Ake lijkt me gewoon een zekerheidje hoor. De eerste echte verdediger als er iets met De Vrij of De Ligt gebeurt.
Nee heb hem vaker gezien, zie hem bijna elke week. Vind Ake niet zo geweldig.
Trouwens over je vorige post... Ja we hebben een redelijk middenveld en een redelijke verdediging.
Alleen... Individueel... En op papier...
Allemaal bij elkaar in Oranje heb ik er mijn twijfels bij. Tegen de toplanden zeker. Het gaat ook om de chemie en weten wat je wanneer moet doen.
Ik zie te vaak dat verdedigers elkaar in de steek laten. Neem bijvoorbeeld een Hateboer tegen Italië die verzuipt, wie staat dan op om het te compenseren? Veel te afwachtend.
Dit Oranje kan best ver komen maar het zal zeker voorin het gebrek aan klasse moeten compenseren met de wil om te winnen. Dàt wordt mi hét probleem.
Het is veel rondtikken en rondbreien in dienst van. Zeker met Frank de Boer. Iedereen op zijn Jan boeren fluitjes in het gareel. Iedereen voetbalt voor zichzelf en zorgt dat ie veilig is.
Het mes tussen de tanden en risico nemen is er weinig bij. Ook omdat dat rondtikken te traag gaat vaak. Vleugelspelers zijn dan tevens zo onnozel om op de zijlijn te gaan staan, zodat ze vast staan, elk balletje dan terug.
Iedereen komt in de bal of biedt zich aan nààst medespeler ipv diep. Laat staan dat iemand eens een tegenstander uit speelt.
Mentaliteit probleem.. Dat kan mi het hekel punt worden.
Nee ik heb er weinig vertrouwen in kun je wel stellen.
Voordeel daarvan is dat het alleen maar mee kan vallen.
Desondanks wel zin. Toch prachtig zo'n ek met Nederland.
Enne ben blij dat Weghorst wrs mee gaat, niet om zijn kunde maar mentaliteit
[
Voor 12% gewijzigd door
Harribo op 22-05-2021 16:32
]