Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.993 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Harribo schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:20:
Er zitten wat leuke spelers bij maar wees eerlijk, we worden waarschijnlijk geen Europees kampioen.
We hebben centrumverdedigers van wereldklasse en de centrale middenvelders zijn ook prima. Maar aanvallend is het gewoon geen wereldtop, alleen Depay komt ietwat in de buurt.

De enige manier om je dan tegen landen als Frankrijk, Engeland, Spanje, Duitsland, Engeland, Italië te wapenen is aanpassen, spelen als hecht team. En dat is dus mijn probleem met De Boer. Die heeft, welk systeem hij ook speelt, toch de neiging om in balbezit te denken.

@Vincent Dave
En dat is wat ik bedoel met "virus van de Hollandse school"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
D-e-n schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:02:
[...]

We hebben centrumverdedigers van wereldklasse en de centrale middenvelders zijn ook prima. Maar aanvallend is het gewoon geen wereldtop, alleen Depay komt ietwat in de buurt.

De enige manier om je dan tegen landen als Frankrijk, Engeland, Spanje, Duitsland, Engeland, Italië te wapenen is aanpassen, spelen als hecht team. En dat is dus mijn probleem met De Boer. Die heeft, welk systeem hij ook speelt, toch de neiging om in balbezit te denken.

@Vincent Dave
En dat is wat ik bedoel met "virus van de Hollandse school"
Het "voordeel" van Depay is dat hij vaak of heel goed of heel slecht is, dus laten we hopen op dat eerste, dan is er wel wat te halen al is kampioen worden zelfs met een van de beste teams nog niet zo eenvoudig, dat heeft het verleden wel bewezen :P (waarmee ik niet wil zeggen dat we dat nu zouden hebben)

[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 15-05-2021 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@Snowdog
De EK's duren tegenwoordig langer dus dan is het moeilijker maar in het verleden zijn er genoeg "kut elftallen" kampioen geworden. Denk aan Griekenland. Maar die speelden dan ook wel verdedigend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Eerlijk gezegd zie ik de jongere grote talenten meer nut toevoegen dan allerlei andere namen die keer op keer falen in het Nederlands elftal of gewoon weg te middelmatig presteren. Zoals Hateboer dat werkt voor geen meter.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
D-e-n schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:47:
@Snowdog
De EK's duren tegenwoordig langer dus dan is het moeilijker maar in het verleden zijn er genoeg "kut elftallen" kampioen geworden. Denk aan Griekenland. Maar die speelden dan ook wel verdedigend.
Zekers, bedoelde ook niet te zeggen dat je een topelftal nodig hebt. Ik denk dat je bij een EK(/WK)-style toernooi heel ver kan komen als alles even meezit (zie ook vorige WK Nederland). Maar al heb je wel dat topelftal, dan is dat ook geen garantie voor succes (voorbeelden te over).

Mede op basis van het eerste denk ik dan ook dat Nederland best wel ver zou kunnen komen als de teamspirit goed is en het allemaal een beetje meezit. Dat is ook wel het leuke van zo'n EK/WK imo. Ik ben dan ook niet zo enorm negatief, maar het EK winnen, dat zie ik ook niet gebeuren (al is er altijd een kleine mogelijkheid)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:39
Luxicon schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:56:
Eerlijk gezegd zie ik de jongere grote talenten meer nut toevoegen dan allerlei andere namen die keer op keer falen in het Nederlands elftal of gewoon weg te middelmatig presteren. Zoals Hateboer dat werkt voor geen meter.
Hateboer zou prima kunnen werken als Oranje ook het 5-3-2 systeem van Atalanta gaat spelen. Zelfde geldt voor Karsdorp. Het feit dat hij beide spelers nu voor-selecteert geeft mij hoop dat de Boer misschien wel aan dat systeem denkt.

En dan word ik weer wakker uit die mooie droom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
autje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Hateboer zou prima kunnen werken als Oranje ook het 5-3-2 systeem van Atalanta gaat spelen. Zelfde geldt voor Karsdorp. Het feit dat hij beide spelers nu voor-selecteert geeft mij hoop dat de Boer misschien wel aan dat systeem denkt.

En dan word ik weer wakker uit die mooie droom...
Dat mag weleens getest worden inderdaad. 5-3-2 kan prima met deze selectie.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Villa Oranje

Om in de sfeer te komen voor een eindtoernooi! Erg leuk om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

remco112 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:43:
Om in de sfeer te komen voor een eindtoernooi!
Hard nodig :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Luxicon schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:56:
Mag toch hopen dat Hateboer afvalt. Zijn basistechniek is echt heel beperkt.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
ephymerous schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:39:
[...]

Mag toch hopen dat Hateboer afvalt. Zijn basistechniek is echt heel beperkt.
Inderdaad, mag Ake ook mee afvallen.
Ik vond hem al weinig, zag hem vandaag bij city, ene fout na de ander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gezellig… De hele selectie die wordt blootgesteld aan Corona-virus-wappie Weghorst? Mag hopen dat ze hem elke dag testen?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
Ik weet niet of er kijkers zijn van Freddy, maar dit is wel een mooie!

Edit: Ik heb echt geen idee hoe ik een tweet hier kan embedden, dus sorry voor de stomme link.
Editedit: het moet dus met de [embed] tag. TIL

[ Voor 45% gewijzigd door ElPaco op 17-05-2021 11:10 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:33:
[...]

Inderdaad, mag Ake ook mee afvallen.
Ik vond hem al weinig, zag hem vandaag bij city, ene fout na de ander
Gaan we een speler nu op één wedstrijd beoordelen? Dan blijven er weinig verdedigers over.

Ake lijkt me gewoon een zekerheidje hoor. De eerste echte verdediger als er iets met De Vrij of De Ligt gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:08:
[Twitter]

Edit: Ik heb echt geen idee hoe ik een tweet hier kan embedden, dus sorry voor de stomme link.
Ik zou Frank niet aanraden om een acteercarrière te beginnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
remco112 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:36:
[...]

St. Juste doet het echt heel erg goed in Duitsland, niet voor niets dat er zoveel interesse is in hem. En hou er rekening mee dat hij in een team speelt wat totaal niet draait! Dat vind ik knapper dan wat Timber doet. En ja, ook St. Juste kan zowel rechtsback als centraal.

Karsdorp is voor mij ideale back als er voor 5-3-2 gekozen gaat worden. Aanvallend ijzersterk. Verdedigend veel te zwak.
Wat een nietzeggende argumenten over St. Juste. Wat maakt hem nou exact beter dan Timber? Ik weet het niet, aangezien ik St. Juste nooit zie spelen. Maar de argumenten die jij gebruikt zijn inhoudelijk niet sterk. Iets zegt mij dat St. Juste ooit bij Feyenoord heeft gespeeld...

Zullen we St. Juste ook maar de voorkeur geven boven Stefan de Vrij en Mathijs de Ligt? Volgens jouw redenering is het knapper om te presteren bij Mainz dan presteren bij Inter en Juventus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:56:
[...]

Wat een nietzeggende argumenten over St. Juste. Wat maakt hem nou exact beter dan Timber? Ik weet het niet, aangezien ik St. Juste nooit zie spelen. Maar de argumenten die jij gebruikt zijn inhoudelijk niet sterk. Iets zegt mij dat St. Juste ooit bij Feyenoord heeft gespeeld...

Zullen we St. Juste ook maar de voorkeur geven boven Stefan de Vrij en Mathijs de Ligt? Volgens jouw redenering is het knapper om te presteren bij Mainz dan presteren bij Inter en Juventus.
Dat je mijn clubvoorkeur erbij haalt, zegt genoeg. Op die manier is er geen discussie te voeren.

Ik was dolblij dat St. Juste vertrok, speelde als een drol bij Feyenoord. Ik heb genoeg wedstrijden van Mainz gezien om een mening te vormen. Hij laat het een seizoen lang zien! Timber daarentegen is vanaf ongeveer januari basisspeler bij een dominerend Ajax. Is dat zo bijzonder? Ik vind van niet. De Ligt is ook één van de weinigen die een stabiel seizoen draait bij Juventus. Dus welk punt je wilt maken, snap ik echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:14

Typhone

Who Dares Wins

Aan allen die het leuk vinden:
Tweakers FC Euro 2020 (EK2021) Voetbalpoule

[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 18-05-2021 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 12:47
Heeft iemand eigenlijk ergens iets gelezen of het EK in 4K wordt uitgezonden?

Zou wel eens tijd worden namelijk.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:35
Weet iemand wellicht hoe de beste nummers 3 ingevuld worden in de achtste finale?
Ik snap dat ze alle 6 de nummers 3 op een rijtje zetten en dat daar een volgorde uit komt, maar het speelschema zegt het volgende:
Achtste finales:
Winnaar C - beste 3e groep D/E/F
Winnaar B - beste 3e groep A/D/E/F
Winnaar F - beste 3e A/B/C
Winnaar E - beste 3e A/B/C/D

Stel nr 3 van poule A is de beste. Hoe wordt dan bepaald of hij tegen winnaar B speelt of tegen winnaar F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 12:47
Capacitor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:17:
Weet iemand wellicht hoe de beste nummers 3 ingevuld worden in de achtste finale?
Ik snap dat ze alle 6 de nummers 3 op een rijtje zetten en dat daar een volgorde uit komt, maar het speelschema zegt het volgende:
Achtste finales:
Winnaar C - beste 3e groep D/E/F
Winnaar B - beste 3e groep A/D/E/F
Winnaar F - beste 3e A/B/C
Winnaar E - beste 3e A/B/C/D

Stel nr 3 van poule A is de beste. Hoe wordt dan bepaald of hij tegen winnaar B speelt of tegen winnaar F?
In het verleden waren volgens mij de opvolgende regels:
1. Doelsaldo
2. Gescoorde goals
3. Fifa ranking

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:58
Jorco schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:54:

Jaaa, bij ziggo wel. Als je de next in bezit hebt.

https://www.rtlnieuws.nl/...po1-ziggo-kpn-4k-ultra-hd

[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 21-05-2021 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
Jorco schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:54:

nieuws: KPN gaat EK Voetbal op NPO1 ook in 4k-resolutie en met hdr doorgeven

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:33
remco112 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:43:
Villa Oranje

Om in de sfeer te komen voor een eindtoernooi! Erg leuk om te zien.
Beginnen ze ook over 2012?
Ze hadden toen toch een verdeelde groep over bepaalde zaken?

Als je ziet met voor een elftallen Nederland niets kan winnen, zou ik de hoop er nooit op hebben, eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Gaan we een speler nu op één wedstrijd beoordelen? Dan blijven er weinig verdedigers over.

Ake lijkt me gewoon een zekerheidje hoor. De eerste echte verdediger als er iets met De Vrij of De Ligt gebeurt.
Nee heb hem vaker gezien, zie hem bijna elke week. Vind Ake niet zo geweldig.

Trouwens over je vorige post... Ja we hebben een redelijk middenveld en een redelijke verdediging.
Alleen... Individueel... En op papier...

Allemaal bij elkaar in Oranje heb ik er mijn twijfels bij. Tegen de toplanden zeker. Het gaat ook om de chemie en weten wat je wanneer moet doen.
Ik zie te vaak dat verdedigers elkaar in de steek laten. Neem bijvoorbeeld een Hateboer tegen Italië die verzuipt, wie staat dan op om het te compenseren? Veel te afwachtend.

Dit Oranje kan best ver komen maar het zal zeker voorin het gebrek aan klasse moeten compenseren met de wil om te winnen. Dàt wordt mi hét probleem.
Het is veel rondtikken en rondbreien in dienst van. Zeker met Frank de Boer. Iedereen op zijn Jan boeren fluitjes in het gareel. Iedereen voetbalt voor zichzelf en zorgt dat ie veilig is.
Het mes tussen de tanden en risico nemen is er weinig bij. Ook omdat dat rondtikken te traag gaat vaak. Vleugelspelers zijn dan tevens zo onnozel om op de zijlijn te gaan staan, zodat ze vast staan, elk balletje dan terug.
Iedereen komt in de bal of biedt zich aan nààst medespeler ipv diep. Laat staan dat iemand eens een tegenstander uit speelt. Mentaliteit probleem.. Dat kan mi het hekel punt worden.

Nee ik heb er weinig vertrouwen in kun je wel stellen.
Voordeel daarvan is dat het alleen maar mee kan vallen.
Desondanks wel zin. Toch prachtig zo'n ek met Nederland.

Enne ben blij dat Weghorst wrs mee gaat, niet om zijn kunde maar mentaliteit

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 22-05-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Positief nieuws!

7.500 toeschouwers welkom bij laatste oefenwedstrijd Oranje voor EK
Bij de laatste oefenwedstrijd van Oranje voor het EK tegen Georgië op zondag 6 juni in Enschede zijn maximaal 7.500 toeschouwers welkom. Ook de finale van de TOTO KNVB Beker Vrouwen tussen ADO Den Haag en PSV van een dag eerder wordt gespeeld met publiek.
Kijkt toch wel wat fijner als er wat publiek bij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
En nu mag er 7500 man in? Het is toch ook allemaal wat met dat corona-beleid.

Volgens De Telegraaf is Bergwijn de eerste afvaller, lijkt me niet meer als terecht overigens! :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:50
ElPaco schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:08:
[Twitter]

Off topic... maar je hebt gelijk, vergeleken met andere foums mag tweakers wel eens iets beters verzinnen voor embedden van Twitter, Insta of Youtube links.

van Basten en Kieft hebben ook nog wat geld binnen geharkt:

https://www.metronieuws.n...anje-ek-voetbal-zwaailes/

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
van Basten en Kieft hebben ook nog wat geld binnen geharkt:

https://www.metronieuws.n...anje-ek-voetbal-zwaailes/
Kieft, blijf het een wereld vent vinden! :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Bergwijn valt af:

https://www.telegraaf.nl/...bergwijn-niet-mee-naar-ek

logisch, overtuigd totaal niet bij Tottenham.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
loekf2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:45:
Bergwijn valt af:

https://www.telegraaf.nl/...bergwijn-niet-mee-naar-ek

logisch, overtuigd totaal niet bij Tottenham.
Inderdaad, net als Promes geen enkele toegevoegde waarde.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
ephymerous schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:47:
[...]

Inderdaad, net als Promes geen enkele toegevoegde waarde.
Benieuwd of de Boer ook vd Beek dumped, terwijl die nog bij United vanavond in de EL finale op de bank zit. Overtuigd ook totaal niet dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Volgens de Telegraaf valt El Ghazi ook af, dat vind ik dan wel jammer, had gewoon een heel goed seizoen.
Laat dan Promes thuis.

[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 26-05-2021 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Exocet schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:12:
Volgens de Telegraaf valt El Ghazi ook af, dat vind ik dan wel jammer, had gewoon een heel goed seizoen.
Laat dan Promes thuis.
Promes zie ik sowieso niet graag. Slapzak. Durft nog geen man voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
loekf2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Benieuwd of de Boer ook vd Beek dumped, terwijl die nog bij United vanavond in de EL finale op de bank zit. Overtuigd ook totaal niet dit seizoen.
Die heeft in het verleden op het hoogste niveau meer laten zien dan Bergwijn en Promes bij elkaar. Maar eens hoor, logisch om hem thuis te laten.

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
Een show met afvallers voor EK

Je schaamt je toch kapot?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
VDS91 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:56:
[...]

@remco112 heeft natuurlijk wel een punt. Laatst keek ik FC Eindhoven - Jong FC Utrecht en het gemak waarmee Valentino Vermeulen overeind bleef tegen het talentvolle Jong FC Utrecht was indrukwekkend te noemen. Ik geef het je te doen bij FC Eindhoven! Overigens loopt er ook een hele prima rechterverdediger, Collin Seedorf, maar die moet je naar het schijnt geen penalty's laten nemen - toch een dingetje op een eindtoernooi. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
Je vraagt je af welke dorpsidioot dit idee heeft gehad.
"Jongens ik heb een idee, laten we alle afvallers lekker voor paal zetten door het allemaal te rekken. Dan brengen we onze sponsors in beeld in vangen wat extra centen"

Hoop dat die dame die bij de KNVB zou gaan werken wel ballen heeft een verstand van zaken.
Want dan is ze meer geschikt voor het werk dan al die andere idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
desmond schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:40:
[...]

@remco112 heeft natuurlijk wel een punt. Laatst keek ik FC Eindhoven - Jong FC Utrecht en het gemak waarmee Valentino Vermeulen overeind bleef tegen het talentvolle Jong FC Utrecht was indrukwekkend te noemen. Ik geef het je te doen bij FC Eindhoven! Overigens loopt er ook een hele prima rechterverdediger, Collin Seedorf, maar die moet je naar het schijnt geen penalty's laten nemen - toch een dingetje op een eindtoernooi. ;)
Je kan wel grappig gaan doen, maar het feit dat dat St. Juste nadrukkelijk in de belangstelling staat van Borussia Dortmund staat, zegt ook wel iets he :)

Mensen zien nog steeds de St. Juste van Feyenoord en Heerenveen voor zich. Hij heeft echt stappen gemaakt, zeker afgelopen seizoen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
De volgende keer kunnen we ook stemmen, neem ik zomaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Iemand in Zeist is over de internetkabel gestruikeld. 't blijft erg stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:32
DoeEensGek schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:53:
[...]

De volgende keer kunnen we ook stemmen, neem ik zomaar aan.
Hoezo, zo werkt het ook met FIFA en Team of the Season :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Keepers zijn bekend, Stekelenburg, Cillessen en Krul.

Niet het meest spannende. :O

[ Voor 40% gewijzigd door DoeEensGek op 26-05-2021 14:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 10:37
Dit is toch wel een beetje overdreven allemaal.. Zet gewoon die 26 namen neer..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
8)7 8)7

Terechte beslissing om Bizot thuis te laten trouwens, maar wat een tergend filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Geen verrassing bij de keepers.

Mijn gok voor de verdedigers:
Van Aanholt
Aké
Blind
Dumfries
Hateboer
De Ligt
Veltman
De Vrij
Wijndal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:13:
[...]

8)7 8)7

Terechte beslissing om Bizot thuis te laten trouwens, maar wat een tergend filmpje.
Dit ook:
Unlocked by: Hans van Breukelen
Deltawerken
:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
14:30 worden de verdedigers bekend gemaakt. Daar zullen wel een behoorlijk hoop van afvallen. 3 lijkt mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Wat een ongelofelijk onzin die aankondigingen _O- _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:15:
14:30 worden de verdedigers bekend gemaakt. Daar zullen wel een behoorlijk hoop van afvallen. 3 lijkt mij.
Ik ga het gewoon zeggen... Wat debiel dit! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waar de voorselectie al een tragisch fenomeen is weten we het met de onthulling op zo'n manier nog een stap erger te maken. Ik mag oprecht hopen dat de spelers vooraf geinformeerd zijn (al ben ik daar met de KNVB allemins zeker van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:18:
Waar de voorselectie al een tragisch fenomeen is weten we het met de onthulling op zo'n manier nog een stap erger te maken. Ik mag oprecht hopen dat de spelers vooraf geinformeerd zijn (al ben ik daar met de KNVB allemins zeker van)
Gezien de Boer bijvoorbeeld ook al contact had gehad met Babel voordat hij niet geselecteerd werd, verwacht ik wel dat de spelers van tevoren geïnformeerd zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Ze willen gewoon die transferaankondigingen na doen die vaak scoren op social media. Maar waarom, geen idee.

Het Nederlands Elftal moet niet echt fans winnen. Iedere Nederlandse voetbal liefhebber kijkt toch wel en geld hoeft er niet verdiend te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:56
Nog zeven minuten en we weten dan definitief dat Van Dijk niet meegaat!!!

Wat een armoe.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:20:
Ze willen gewoon die transferaankondigingen na doen die vaak scoren op social media. Maar waarom, geen idee.

Het Nederlands Elftal moet niet echt fans winnen. Iedere Nederlandse voetbal liefhebber kijkt toch wel en geld hoeft er niet verdiend te worden.
Laat ze ajb een keer aankloppen bij de media afdeling in Amsterdam voor wat bijlessen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:26:
[...]

Laat ze ajb een keer aankloppen bij de media afdeling in Amsterdam voor wat bijlessen ;)
Nou, ze hoeven alleen maar het lijstje bekend maken met een beetje mooie vormgeving en dan klaar. Niet zo'n spektakel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Volgens Voetbal International zijn alle EK-afvallers inmiddels bekend. Naast Marco Bizot gaat het om Steven Bergwijn, Anwar El Ghazi, Hans Hateboer, Rick Karsdorp, Jeremiah St Juste, Kenny Tete en Tonny Vilhena.

Jeeej. Alles al bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 26-05-2021 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek

Hateboer, Karsdorp, St Juste en Tete vallen af.

[ Voor 27% gewijzigd door DoeEensGek op 26-05-2021 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Karsdorp, Hateboer en St. Juste afgevallen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Onbegrijpelijk dat Promes en van de Beek mee worden genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:33:
Onbegrijpelijk dat Promes en van de Beek mee worden genomen.
Hoeveel goede spelers die op 10 kunnen spelen hebben we dan?

Donny is gewoon een goede speler die je niet makkelijk vervangt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Hebben we nu dus alleen Dumfries, Veltman en Timber als backs? Dat is echt bezopen.

Sowieso hebben we nu dus maar één specifieke back. En wie backt er dan in het 532 wat we tegen de toplanden zouden gaan spelen? Dumfries is de enige aanvallende back maar daar had ik er graag eentje bij gehad met een goede voorzet. Of is Promes nu plots een back?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:13:
Geen verrassing bij de keepers.

Mijn gok voor de verdedigers:
Van Aanholt
Aké
Blind
Dumfries
Hateboer Timber
De Ligt
Veltman
De Vrij
Wijndal
Hmm, Timber is net als Veltman beetje CB/RB speler? Dumfries de enige echte 'pure rechtsback'

Zal dan

Stekelenburg
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Van Aanholt

[ Voor 8% gewijzigd door chengbondkwok op 26-05-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
418O2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Hoeveel goede spelers die op 10 kunnen spelen hebben we dan?

Donny is gewoon een goede speler die je niet makkelijk vervangt.
Dat heeft hij anders goed verborgen weten te houden afgelopen seizoen. Klaasen en Wijnaldum kunnen daar ook prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:34:
Hebben we nu dus alleen Dumfries, Veltman en Timber als backs? Dat is echt bezopen.

Sowieso hebben we nu dus maar één specifieke back. En wie backt er dan in het 532 wat we tegen de toplanden zouden gaan spelen? Dumfries is de enige aanvallende back maar daar had ik er graag eentje bij gehad met een goede voorzet. Of is Promes nu plots een back?
Nee als rechtsbacks he.

En Wijndal, van Aanholt, Blind en Ake op links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Dat heeft hij anders goed verborgen weten te houden afgelopen seizoen. Klaasen en Wijnaldum kunnen daar ook prima spelen.
Klaassen en Wijnaldum zijn basisspelers. Dus dan moet je iig wel een wissel hebben voor op 10 of gewoon op't middenveld. Het is niet dat Klaassen de backup van Wijnaldum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Inderdaad, in zo'n systeem heb je andere spelers nodig, vreemde keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Terranova schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:36:
[...]

Klaassen en Wijnaldum zijn basisspelers. Dus dan moet je iig wel een wissel hebben voor op 10 of gewoon op't middenveld. Het is niet dat Klaassen de backup van Wijnaldum is.
Klaasen en Wijnaldum samen werkt over het algemeen niet. Ik had voor de Jong, Gravenberch en Wijnaldum/Klaassen gegaan.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat iemand die amper speelt toch wordt meegenomen. En als hij dan speelt, speelt hij ook totaal niet overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Wijnaldum is meer een 8 vind ik. En Klaassen vind ik minder dan Donny. Dat hij dit jaar niet speelt kan hij niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Veltman heeft meer dan voldoende op rechtsback gespeeld om op die plek als volwaardig te kunnen worden beschouwd.
Ook in 5-3-2, groot deel van het seizoen heeft ie daar op de rechtervleugel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:34:
[...]

Hmm, Timber is net als Veltman beetje CB/RB speler? Dumfries de enige echte 'pure rechtsback'

Zal dan

Stekelenburg
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Wijndal
FTFY.
Van Aanholt gaat echt niet in de basis staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:41:
[...]

Veltman heeft meer dan voldoende op rechtsback gespeeld om op die plek als volwaardig te kunnen worden beschouwd.
Ook in 5-3-2, groot deel van het seizoen heeft ie daar op de rechtervleugel gespeeld.
En gemiddeld gezien de meeste voorzetten gegeven van alle rechtsback opties(al zijn er meer kansen/assist gekomen uit de voorzetten van Dumfries, maar dat ligt dan vooral het de kwaliteit voorin van Brighton vs PSV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
418O2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:40:
[...]

Wijnaldum is meer een 8 vind ik. En Klaassen vind ik minder dan Donny. Dat hij dit jaar niet speelt kan hij niet helpen
De enige echt goede wedstrijden die Wijnaldum speelde, was als nummer 10. Vlak achter Depay. Ook Depay speelde echt behoorlijk goed toen.

Van de Beek kan er inderdaad niets aan doen, maar dat is nog geen reden om hem dan mee te nemen toch?
Ach, het is sowieso een hele middelmatige selectie, wie je ook meeneemt of thuis laat ;)

De Ligt, de Jong en de Vrij. Dat zijn de enige toppers. De rest, tjsaaa. Leuk voor in de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40

Agent47

I always close my contracts.

Hoe kan je El Ghazi en Karsdorp niet meenemen maar Promes, Veltman, vd Beek & Koopmeiners wel? Wat hebben die gepresteerd dan?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Agent47 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:44:
Hoe kan je El Ghazi en Karsdorp niet meenemen maar Promes, Veltman, vd Beek & Koopmeiners wel? Wat hebben die gepresteerd dan?
Veltman en Koopmeiners gaan terecht mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40

Agent47

I always close my contracts.

remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:44:
[...]

Veltman en Koopmeiners gaan terecht mee.
Veltman kan ik nog inkomen, die doet het redelijk daar, maar Koopmeiners? Die heeft een leuke trap, meer heeft die ook niet gepresteerd.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:45:
[...]

Veltman kan ik nog inkomen, die doet het redelijk daar, maar Koopmeiners? Die heeft een leuke trap, meer heeft die ook niet gepresteerd.
Ehm ja... Eredivisie: 31 wedstrijden, 15 doelpunten, aanvoerder bij AZ.. niks gepresteerd inderdaad 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Agent47 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:44:
Karsdorp of Veltman maakt weinig uit, beide armoe troef.Dat je dan een speler (Vetlman) meeneemt omdat hij veelzijdiger is vind ik zo gek nog niet. Voor vd Beek en Koopmeiners geldt m.i. simpelweg dat de alternatieven slechter zijn, waarbij Donny de mazzel heeft dat hij iets brengt dat allicht alleen Klaassen ook heeft, namelijk veel loopacties en diepgang vanuit het middenveld.

Persoonlijk vind ik dit de best mogelijke selectie, snap alleen werkelijk niet waarom Promes de voorkeur krijgt boven El Ghazi.

[ Voor 3% gewijzigd door BoB_HenK op 26-05-2021 14:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Voor iedere speler is het mogelijk een acceptabele onderbouwing te formuleren. Voor ééntje echt niet, dat is Promes, onvoorstelbaar dat hij meegaat.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:47:
Voor iedere speler is het mogelijk een acceptabele onderbouwing te formuleren. Voor ééntje echt niet, dat is Promes, onvoorstelbaar dat hij meegaat.
Die zal de Boer wel bedreigd hebben dan? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:47:
Wellicht heeft de rechtbank het aan de KNVB gevraagd om hem terug naar NL te lokken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Hmm, als de leak klopt heb je dit eigenlijk:

Goalkeepers:
GK: Stekelenburg | Cillessen | Krul

Verdedigers
LB: van Aanholt | Wijndal
CB: Aké | De Vrij | De Ligt | Blind | Timber | Veltman
RB: Dumfries

Middenvelders
CAM: Van de Beek | Klaassen
CM: F. De Jong | Wijnaldum | Gravenberch
CVM: Koopmeiners | De Roon

Aanvallers
LW: Gakpo | Promes
CF: Depay
ST: L. De Jong | Weghorst
RW: Berghuis | Malen

Ervan uitgaande dat er 4-3-3 gespeeld gaat worden, denk ik dat Frank de Boer zo gaat spelen:

Stekelenburg
De Roon - Frenkie - Wijnaldum
Berghuis - Depay - Promes

Meh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:49:

Goalkeepers:

Verdedigers

Middenvelders

Aanvallers

Ervan uitgaande dat er 4-3-3 gespeeld gaat worden, denk ik dat Frank de Boer zo gaat spelen:

Stekelenburg

Onze backs en vleugelspelers zijn een probleem, is echt droevig gesteld met kwaliteit en diepte.

Gaat de Boer nooit doen, maar met dit materiaal zou ik toch echt overwegen 532/352 te spelen en dan zoiets qua invulling:
Stekelenburg
Dumfries - De Vrij Blind de Ligt - Wijndal
De Jong Wijnaldum Gravenberch
Depay Weghorst

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
BoB_HenK schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:52:
[...]

Onze backs en vleugelspelers zijn een probleem, is echt droevig gesteld met kwaliteit en diepte.

Gaat de Boer nooit doen, maar met dit materiaal zou ik toch echt overwegen 532/352 te spelen en dan zoiets qua invulling:
Stekelenburg
Dumfries - De Vrij Blind de Ligt - Wijndal
De Jong Wijnaldum Gravenberch
Depay Weghorst
Maar als je 532 - 352 gaat spelen dan had je een Hateboer moeten selecteren of een Karsdorp, voor snelheid op de flanken. Als Dumfries 1x geblesseerd raakt is het meteen armoe achterin op de rechtsback.

Het is echt een rare selectie en idd, de flanken zijn zeer armoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:48:
[...]

Die zal de Boer wel bedreigd hebben dan? :9
Ik hoef Promes er echt niet bij, maar voetbalinhoudelijk doet hij het in Rusland zo slecht niet. Speelt 90% van de minuten en is betrokken bij een kwart van de goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:54:
[...]

Maar als je 532 - 352 gaat spelen dan had je een Hateboer moeten selecteren of een Karsdorp, voor snelheid op de flanken. Als Dumfries 1x geblesseerd raakt is het meteen armoe achterin op de rechtsback.

Het is echt een rare selectie en idd, de flanken zijn zeer armoedig.
Eens. Zou zelf gekozen hebben voor Karsdorp op rechts ipv Dumfries, die kan weinig meer dan naar de achterlijn rennen en heel verongelijkt kijken.

Ik zou zelfs overwegen (heb je de tijd niet voor in dit schema om het in te slijpen) om met twee centrale middenvelders als backs te spelen (of iig rechts, heb het idee dat Wijndal er wel mee door kan). Heb niet het idee dat bijv. een Klaassen op rechtsback wezenlijk slechter zou zijn in een 532 dan Dumfries, die zou het een beetje aanvaller of middenvelder van de tegenpartij die hem moet dekken zéér lastig kunnen maken.

[ Voor 3% gewijzigd door BoB_HenK op 26-05-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:49:

Goalkeepers:

Verdedigers

Middenvelders

Aanvallers

Stekelenburg

Veltman kun je dus gewoon bij de rechtsback neerzetten.
En ik denk dat De Boer het heel anders gaat doen.

Krul
Dumfries De Vrij De Ligt Wijndal
Blind F de Jong
Wijnaldum
Berghuis de L. Jong Depay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BoB_HenK schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:57:
[...]

Eens. Zou zelf gekozen hebben voor Karsdorp op rechts ipv Dumfries, die kan weinig meer dan naar de achterlijn rennen en heel verongelijkt kijken.

Ik zou zelfs overwegen (heb je de tijd niet voor in dit schema om het in te slijpen) om met twee centrale middenvelders als backs te spelen (of iig rechts, heb het idee dat Wijndal er wel mee door kan). Heb niet het idee dat bijv. een Klaassen op rechtsback wezenlijk slechter zou zijn in een 532 dan Dumfries, die zou het een beetje aanvaller of middenvelder van de tegenpartij die hem moet dekken zéér lastig kunnen maken.
En Luuk de Jong in de goal, en Timber in de spits?
Nee serieus, centrale middenvelders als backs zou echt totaal nergens op slaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Opvallend dat een Promes die afgelopen jaar nog niet een skippy bal in een leeg doel kon schieten mee mag, maar een El Ghazi die van wat ik hoorde een heel goed jaar heeft gehad in de PL af valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:34:
[...]

Zal dan

Stekelenburg
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Van Aanholt
Hateboer heeft zelf beslist niet mee te gaan.
https://www.voetbalprimeu...aar-ek-onverantwoord.html
Breukje in zijn voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
En we gaan door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:59:
[...]

Veltman kun je dus gewoon bij de rechtsback neerzetten.
En ik denk dat De Boer het heel anders gaat doen.

Krul
Dumfries De Vrij De Ligt Wijndal
Blind F de Jong
Wijnaldum
Berghuis de L. Jong Depay
Probleem met die voorhoede (no offence richting jou hoor) is dat Berghuis en Depay naar binnentrekken, en Luuk de Jong daarmee 'waardeloos' is. Die moet het hebben van voorzetten van de flanken en dan fingers crossed erin koppen.

Ik zou eigenlijk ook wel een 4231 systeem willen zien met Wijnaldum en De Jong als controleurs, met dan Berghuis - Depay - Promes en dan Malen in de spits. Of als je kiest voor een kopsterke spits, draai je Berghuis en Promes om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chengbondkwok schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:02:
[...]

Probleem met die voorhoede (no offence richting jou hoor) is dat Berghuis en Depay naar binnentrekken, en Luuk de Jong daarmee 'waardeloos' is. Die moet het hebben van voorzetten van de flanken en dan fingers crossed erin koppen.

Ik zou eigenlijk ook wel een 4231 systeem willen zien met Wijnaldum en De Jong als controleurs, met dan Berghuis - Depay - Promes en dan Malen in de spits. Of als je kiest voor een kopsterke spits, draai je Berghuis en Promes om.
Daar heb je dus Dumfries en Wijndal voor, buitenspeler trekt naar binnen, back kan er overheen. Tactiek zo oud als de weg naar Rome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Normaal wordt er gepraat over aanval of verdediging maar eerlijk gezegd maak ik mij grote zorgen om het middenveld.

Het zijn technisch prima spelers maar er zit er geen een bij met ballen. Echte strijders. Een type Nigel de Jong of Davids. Goede agressieve stofzuigers.

Het zijn vnl breed- en terugtikkers afgezien van Klaassen die nog wel eens diep loopt. We hebben gewoon niet veel diversiteit daar.

Als er een van de tegenpartij er door heen wil rennen zijn er weinig die hem tegen houden.

Verder begrijp ik deze selectie wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 26-05-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:00:
[...]

En Luuk de Jong in de goal, en Timber in de spits?
Nee serieus, centrale middenvelders als backs zou echt totaal nergens op slaan.
Ik snap om te beginnen al niet dat Luuk de Jong uberhaupt mee mag, laat staan waarom je hem zou opstellen.

Waarom zou het nergens op slaan? Heb liever 11 goeie voetballers dan 3 pannekoeken die toevallig voor hun club op een bepaalde plek spelen. Ik blijf er bij dat een aantal van onze middenvelders een klasse beter zouden zijn als back dan Dumfries, van Aanholt, dat zijn renpaarden met zeer beperkte voetballende kwaliteiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:04:
[...]

Daar heb je dus Dumfries en Wijndal voor, buitenspeler trekt naar binnen, back kan er overheen. Tactiek zo oud als de weg naar Rome.
Laten we dat hopen :)

Heb het vooralsnog nog niet terug kunnen zien in het spel namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Harribo schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:06:
Normaal wordt er gepraat over aanval of verdediging maar eerlijk gezegd maak ik mij grote zorgen om het middenveld.

Het zijn technisch prima spelers maar er zit er geen een bij met ballen. Echte strijders. Een type Nigel de Jong of Davids. Goede agressieve stofzuigers.

Het zijn vnl breed- en terugtikkers afgezien van Klaassen die nog wel eens diep loopt. We hebben gewoon niet veel diversiteit daar.

Als er een van de tegenpartij er door heen wil rennen zijn er weinig die hem tegen houden.

Verder begrijp ik deze selectie wel.
Vilhena was de ideale man geweest dan ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BoB_HenK schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:07:
[...]

Ik snap om te beginnen al niet dat Luuk de Jong uberhaupt mee mag, laat staan waarom je hem zou opstellen.

Waarom zou het nergens op slaan? Heb liever 11 goeie voetballers dan 3 pannekoeken die toevallig voor hun club op een bepaalde plek spelen. Ik blijf er bij dat een aantal van onze middenvelders een klasse beter zouden zijn als back dan Dumfries, van Aanholt, dat zijn renpaarden met zeer beperkte voetballende kwaliteiten.
Omdat verdedigen een vak apart is. Niet een plek waar je het lulletje uit het team neerzet omdat ie niks anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:09:
[...]

Omdat verdedigen een vak apart is. Niet een plek waar je het lulletje uit het team neerzet omdat ie niks anders kan.
Eh, Dumfries staat daar, dat ís toch het lulletje dat weinig anders kan? Dat is juist het hele probleem :/
Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.