alles kan off-topic
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee dat was de keeper van Gibraltar 🇬🇮wErudite schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:27:
Berghuis MOTM
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sowieso is die 3-3 natuurlijk een enorme opsteker als dat zo blijft.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die spits van Gibraltar ook wel.hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:28:
Depay is toch wel de Mazepin van Oranje
...
Maar Wijnaldum is dan ook meer bezig met bijzaken dan met voetbal.ephymerous schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:27:
Donny laat in een paar minuten meer zien dan Wijnaldum in de laatste drie wedstrijden.
Www.mazesp.inhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:28:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja toch wel de slechtste aan de kant van Nederland.dr.lowtune schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:29:
[...]
Maar Wijnaldum is dan ook meer bezig met bijzaken dan met voetbal.
Vind trouwens de Jong ook onnodig verkeerde kanten opzoeken en breed passen
Is maar 1 speler die dat op dit moment mag doen, LewaOMX2000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:30:
Grappig vind ik dat Memphis na een schotpoging nog verbaasd is als de bal er niet in gaat.
Wijnaldum, de Hamilton van de voetbalwereld, maar dan ook net niet?dr.lowtune schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:29:
[...]
Maar Wijnaldum is dan ook meer bezig met bijzaken dan met voetbal.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Was het maar zo'n feest dan waren we er na 10 seconde al van bevrijd.hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:28:
alles kan off-topic
Lol, is dat om het filter te omzeilen? In het F1 topic zijn er voor minder gebanned afgelopen weekend. En hij spinde echt , dus er was niks aan gelogen!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Of zitten we collectief vanaf de plee te trollen?Shabbaman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:
OK, wie van jullie zit er nu op de wc?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Kleien voor de kup!Shabbaman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:

Wijndal goed
0-7 is goed
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 30-03-2021 22:32 ]
Heb jij hem al zien spinnen danhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:28:
Piece together what could never be.
Kan Ajax die wel kopen als vervanger van blindtoolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:
Wijndal speelt toch echt wel weer prima...
Kan niet. Die loopt altijd met z’n vingers in z’n oren.Smobbo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:
Memphis heeft ons gehoord?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Echt?Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:
[...]
Lol, is dat om het filter te omzeilen? In het F1 topic zijn er voor minder gebanned afgelopen weekend. En hij spinde echt , dus er was niks aan gelogen!
Vond het wel grappig toen ik het las. Niet meegekregen dat dit een ‘no go’ was...
Tot zover mijn hoop.Maarten_E schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:49:
Ben ik een slechte supporter als ik hoop dat we met minder dan 5 goals gaan winnen?
Puur om De Boer te jennen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met ruim 160 mil op de bank moet dat toch niet moeilijk zijn? 🤔Exocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:32:
[...]
Kan Ajax die wel kopen als vervanger van blind
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 30-03-2021 22:33 ]
Hoezo? Gewoon laten lopen, wil het niet missen. Moet er wat voor over hebben.Shabbaman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hoor steeds Heimdal.
Haha, by far het meest trieste dat ik vanavond gezien heb. En ik heb veel triests gezienremco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:31:
Sta je dan tegen Gibraltar met je hand als een masker
XXXVI
Laat dit outerspace niet horen!Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:33:
Oh het is Wijndal.
Ik hoor steeds Heimdal.
Mondkapjesplicht was daar toch weg?ephymerous schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:33:
[...]
Haha, by far het meest trieste dat ik vanavond gezien heb. En ik heb veel triests gezien
Ja, “we gaan hier ook niet toestaan dat de naam van 1 coureur verbasterd wordt” of iets in die trant. Het modje heeft alle posts met Mazespin zitten censureren. Zelfs Olav Mol zei hetSmobbo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:32:
[...]
Echt?
Vond het wel grappig toen ik het las. Niet meegekregen dat dit een ‘no go’ was...
alles kan off-topic
Rustaaaaaghhhh
Niet zo verwonderlijk, die kan 90 minuten oefenen iedere wedstrijd. Die spits staat op de middellijn en leert geen reet.piotr123 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:35:
Ze hebben daar wel behoorlijke keepers
Komt door zen muziek denk ik.. 🙈Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:36:
Babel moet toch wel ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEER goed in de groep liggen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
13:37
Lastigste tegenstander van dit elftal staat voor de dug-out te coachen en heeft een broer die op’m lijkt...
Hij kan het dus ook in oranjehoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:38:
Malen mist ook nog een keer, tsja
Dat hoort het volk pas over 10 minuten, denk ik.strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:38:
Turkije - Letland is klaar. 3-3.
Had een snooker moeten doen alla van Persiehoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:38:
Malen mist ook nog een keer, tsja
YesssExocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:38:
Turkije Letland afgelopen 3-3
lastig, lastig..
Op dit niveau zou hij toch wel mee moeten kunnen komen. Maar zelfs nu loopt hij enkel zijn medespelers in de weg.Maarten_E schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:37:
Dat Babel goed zou spelen, lijkt op niet veel meer dan een fabel.
alles kan off-topic
Die gaat direct naar een subtopper in het buitenland gok ik.Exocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:32:
[...]
Kan Ajax die wel kopen als vervanger van blind
Omdat zij geen Depay hebbenDeadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:39:
waarom zijn hun hoekschoppen beter dan de onze
Piece together what could never be.
Wij zijn nog de enige die kijken. De rest is in de rust al weggezapt.remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:38:
[...]
Dat hoort het volk pas over 10 minuten, denk ik.
Zeg dat je voor de Ramadan gaat.. geloof staat toch boven de wet hier 😋Sempy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:39:
Jammer van de avondklok, kan nu niet toeterend door een bepaalde buurt heen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Letland geeft ons iig weer kans. Ongelofelijk. Het zal heel veel beter moeten.Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Maar vooral zooooo traag en slap zonder lef..
Hehe hij zit erin
een treffende spreuk
Dan kan ie er weinig vanOMX2000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:41:
Van Nistelrooij heeft de beste baan ooit. Wahahahhaahha spitsentrainer... WOEHAHAHAHAHA!
#waariswout
Woon jij in de buurt van een wijk vol Gibraltarnezen. Gibraltanen, Gibralters, Gibraltaren, hoe noem je ze eigenlijk?Sempy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:39:
Jammer van de avondklok, kan nu niet toeterend door een bepaalde buurt heen.
Of die zitten nog steeds op de plee.strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Wij zijn nog de enige die kijken. De rest is in de rust al weggezapt.
Had je toch al. Winnen van Turkije met een beter resultaat dan de heenwedstrijd, en beter doelsaldo, en je zou nog steeds nr 1 zijn als je verder alles wint.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:42:
Goed resultaat dus, kwalificatie weer in eigen hand na vanavond. Met dank aan Letland.
Of met z'n allen op de plee met de mobiel Oranje 'volgen'...Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:41:
De volgende keer beginnen bij minuut 45 graag, zowel oranje als Jong Oranje. Bedankt!
Krul
Karsdorp - De Ligt - Ake - Van Aanholt
Wijnaldum - Gravenberch - De Jong
Malen - Depay - Promes(mits in vorm etc)
Nee, in een wijk vol apenrotsers.toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:43:
[...]
Woon jij in de buurt van een wijk vol Gibraltarnezen. Gibraltanen, Gibralters, Gibraltaren, hoe noem je ze eigenlijk?
een treffende spreuk
Mja, sla de WK kwalificaties van 1986 en 2018 er nog maar even op na. Geen situatie waar je jezelf in wil bevinden.toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:44:
[...]
Had je toch al. Winnen van Turkije met een beter resultaat dan de heenwedstrijd, en beter doelsaldo, en je zou nog steeds nr 1 zijn als je verder alles wint.
Maar dan zonder Krul, karsdorp ake van aanholt Gravenberch malen en promes.CryptoNL schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:46:
Hopelijk snel het basiselftal:
Krul
Karsdorp - De Ligt - Ake - Van Aanholt
Wijnaldum - Gravenberch - De Jong
Malen - Depay - Promes(mits in vorm etc)
een treffende spreuk
Montenegro uit gaat nog lastig worden met JoveticgodDr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:47:
[...]
Mja, sla de WK kwalificaties van 1986 en 2018 er nog maar even op na. Geen situatie waar je jezelf in wil bevinden.
Dit topic is gesloten.