Misschien toch maar eens iets anders eten.JoteW schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:12:
[...]
Als je voor 10 minuten op de pot zitten al naar de dokter moet, was ik onderhand al overleden..
Volgens mij zeg ik dat precies. Waar speel je de wedstrijd voor? Voor WK kwalificatie. Je bent dus Blind kwijt voor iets wat je niet eens moet willen. Namelijk spelen in Qatar. Blind kwijt voor niets dus.gws24 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Dat bedoelde je misschien maar zei je niet:
[...]
Zo kan je het lezen maar dan wordt het wel meta @Erapaz . Meesten hier waaronder ik zijn simpele zielenSmobbo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:10:
[...]
Haha, ik lees het nu nog een keer ‘blind kwijt voor een WK’ of ‘blind kwijt voor een WK waar je niet zou moeten zijn’. Ik snap hem.
Ik zal beter op gaan letten
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Haha, wel veelzeggend dat we deze discussie onder de wedstrijd kunnen voeren...gws24 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:13:
[...]
Zo kan je het lezen maar dan wordt het wel meta @Erapaz . Meesten hier waaronder ik zijn simpele zielen
Nee, wel shittalk.HollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:13:
Nog 20 min. verwachten jullie nog 5 goals?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet te veel inzetten hé 😋HollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:13:
Nog 20 min. verwachten jullie nog 5 goals?
Die trainer met een stopwatch... Wat een clown..
Jammer voor de Gibraltaraanse keeper.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij ziet er wel zo uit iigExocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:14:
Keeper doet een Velthuizen
Elect a clown, expect a circus.
Ja, zal hij niet genoeg betaald krijgen als coach?Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:14:
Die trainer met een stopwatch... Wat een clown..
Mocht iemand ooit vergeten hoe slecht deze wedstrijd is, dan herinner je het wel door een discussie halverwege wat nou de perfecte toilettijd is. Dan weet je het meteen: dat was waarschijnlijk een vrij matig potje
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
WE WORDEN KAMPIOEN! We worden gekkkkkkkkkkkkkkk!
Zijn kaasboer vervangt hemhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:14:
Keeper van Gibraltar wil alvast naar de bar
Dat vind ik een belediging voor hem. Piet was echt niet fit en had overgewicht wat voor een voetballer echt niet kan.. al moet ik niet veel zeggen, maar ben dan ook geen voetballer geworden.Exocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:14:
Keeper doet een Velthuizen
Naja, 10 minuten was duidelijk te lang.BakkerM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:15:
Mocht iemand ooit vergeten hoe slecht deze wedstrijd is, dan herinner je het wel door een discussie halverwege wat nou de perfecte toilettijd is. Dan weet je het meteen: dat was waarschijnlijk een vrij matig potje
Al had dat prima in de rust gepast, dus max 15 minuten vanaf fluitsignaal.
⏩ PVOutput☀️
Als Belg zijnde mis ik die oranje gekte wel hard. Altijd van genoten!
Here's to you Nicola and Bart
Ik zie de beelden van het incident met Blind terug... Zoekt die speler van Gibraltar nou bewust de benen van Blind op om zo een penalty te kunnen claimen? Dat zou lekker collegiaal zijn

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
@BakkerM
Het belang van goede stoelgang mag niet onderschat worden. Een rustmoment in elke drukke dag.
Het belang van goede stoelgang mag niet onderschat worden. Een rustmoment in elke drukke dag.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nu komt de echte nummer 1.. uh oh!
13:37
GibraltareseMaarten_E schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:14:
Jammer voor de Gibraltaraanse keeper.
Zit er nog een tweede in denk je?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:10:
Fucking hell. Ff naar de plee en 4 ballen erin in 10 minuten.
Er mag wel wat aan het doelsaldo gewerkt worden
Piece together what could never be.
Dat is de minister president van Gibraltar.Nibbz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:17:
Nu komt de echte nummer 1.. uh oh!
⏩ PVOutput☀️
Helemaal eens! Ik wacht eerst even op het onderzoekje naar onze emotie, doen we daarna de grote toilet-poll onder verveelde voetbalfans (mooie scope!)hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:16:
@BakkerM
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Klinkt als iets wat je op het shirt van een Premier League club zou verwachtenR0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:17:
Goldwin klinkt toch als een foute wedkantoor.. zal deze wedstrijd dan toch gefixt zijn?! 😋
Jawel maar ik heb andere prio's voor mijn dataverkeer als het na 50 minuten 1-0 staat tegen Gibraltarhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:12:
[...]
Heb je geen wifi in het kleinste kamertje?
Wel handen wassen voordat je iets tikt hier...
En tien minuten wekt nogal wat verbazing hier? Dat is best snel voor mijn doen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hoe ging die er niet in?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoe mis je hem.
Olie op het vuur...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:18:
[...]
En tien minuten wekt nogal wat verbazing hier? Dat is best snel voor mijn doen
Waarom mag Wijnaldum blijven staan, heb hem echt niets goed zien doen.
Jeetje, wat is er met Wijnaldum in Oranje aan de hand... Zo slecht is hij normaal toch niet?
Idiocracy: it is real!
Nee hij struikelde over z'n eigen benen en verloor daardoor z'n evenwicht.Herman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:16:
Ik zie de beelden van het incident met Blind terug... Zoekt die speler van Gibraltar nou bewust de benen van Blind op om zo een penalty te kunnen claimen? Dat zou lekker collegiaal zijn
Donny erin zetten zodat ie wedstrijdritme kan opdoen *muhaha*
3 interlands achter elkaar niet bestR0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:19:
Wijnaldum rijp voor de wissel
Goeiendag, hoe krijgen Dumfries en Wijnaldum het voor elkaar.
...
Ah gelukkig. Malen toont aan dat hij nog steeds recht op keepers kan schieten. Was even bang dat hij dat verleerd was.
Donny van de Beek, van de Beek, Donny van de Beek!
Constipatie wellicht?Investig8or schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:19:
Jeetje, wat is er met Wijnaldum in Oranje aan de hand... Zo slecht is hij normaal toch niet?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Nou, dus sowieso nog één 100% Donny.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zit Wout Weghorst niet op de bank?
Kan niet slechter zijn dan wat nu op het veld staat...
Wathoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:20:
Als je hem wisselt wordt hij boos.HollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:19:
Waarom mag Wijnaldum blijven staan, heb hem echt niets goed zien doen.
alles kan off-topic
We er letten er in Eindhoven goed op. Wordt ook flink op getraindElPaco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:19:
Ah gelukkig. Malen toont aan dat hij nog steeds recht op keepers kan schieten. Was even bang dat hij dat verleerd was.
Piece together what could never be.
LETLAAAAAAND
Nutteloze wedstrijd verder. Vraag me af waarom ze er niet 1 toernooi van maken die eens in de zoveel tijd in de zomer plaatsvind.
...
Bij Liverpool ook wel wisselvallig, maar hij heeft daar goede spelers om zich heen. Hij lijkt daar ook een vrije rol te hebben, Frank speelt liever een statisch spel. Klopp is ook gewoon een betere trainer, ondanks dat het dit seizoen niet best is.Investig8or schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:19:
Hij zat niet bij mij op het toilet in elk geval, dat was me wel opgevallen na 10 minuten.
Ik denk dat Wout Weghorst er na 3 avonden voor de buis het waarschijnlijk niet eens erg vindt dat hij niet geselecteerd is.hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:20:
Overigens, als we toch verveelt zijn: welke James Bond film had de openingsscene op die rots van Gibraltar? Was dat licence to kill, the living daylights of toch een andere?
vragen, vragen...
vragen, vragen...
En van die Turken hebben we verloren, of spelen ze nu met de reserves?
Vind wat dat betreft de Nations League wel een leuke vinding voor de kleinste ploegen.
Spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders en kunnen promoveren.
Spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders en kunnen promoveren.
The Living Daylights - Met Jeroen KrabbéBakkerM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:22:
Overigens, als we toch verveelt zijn: welke James Bond film had de openingsscene op die rots van Gibraltar? Was dat licence to kill, the living daylights of toch een andere?
vragen, vragen...
Gewoon volle sterkteDeadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:22:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=zln53gzMR7UBakkerM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:22:
vragen, vragen...
Heel gunstig die 3-3.
Maar die Burak gaat gewoon weer 4-3 maken let maar op
Maar die Burak gaat gewoon weer 4-3 maken let maar op
Top! Welk abonnement heb ik nodig om die te streamen? Iemand een idee? Netflix niet, maar welke wel?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:22:
[...]
The Living Daylights - Met Jeroen Krabbé
Ah "Hattrick" Babel komt er nog in
De Turken hebben bijna 70% balbezit. Niet hun favoriete spelletje waarbij ze zelf worden weg gecounterd.Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:22:
[...]
Waarom De Jong en Berghuis eruit?
Die waren nog het minst slecht
o speelde de Jong ook?hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:24:
Afgetekend verliezen van een team dat het lastig heeft tegen Letland... na de periode van Blind als bondscoach dacht je dat het niet minder konstrafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:21:
Turkije - Letland 3-3
XXXVI
Babel moet erinhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:24:
Bal kwijt en overtreding.

Ik hoop dat hij straks scoort, lachen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een beetje vent heeft toch zeker wel alle JBs op blu-ray liggenBakkerM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Top! Welk abonnement heb ik nodig om die te streamen? Iemand een idee? Netflix niet, maar welke wel?
Met zijn flitsende kapsel probeerd hij de defensie te verzwakken
Berghuis was verreweg de beste speler op het veld. Daarom haalt De Boer die eruit.hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:24:
En De Jong, die heeft nou net de kopkracht die je in de drukte goed zou kunnen gebruiken.
alles kan off-topic
Kunnen we de volgende keer eens Weghorst een paar wedstrijden als nr9 in de basis zetten?
Babel. De man met 3 doelpunten uit 22 wedstrijden bij zijn Turkse club.
Waarom zou je die kansloze Wout Weghorst oproepen, heeft er maar 16 uit 25 in de Bundesliga.
Waarom zou je die kansloze Wout Weghorst oproepen, heeft er maar 16 uit 25 in de Bundesliga.
Nou er moeten ergens nog videobanden liggen uit de jaren 90 toen ze allemaal op RTL4 langskwamen..Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Een beetje vent heeft toch zeker wel alle JBs op blu-ray liggen
Je kunt hem toch een keer proberen?Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:26:
Kunnen we de volgende keer eens Weghorst een paar wedstrijden als nr9 in de basis zetten?
Was wel zen moeilijkste keuze...danslo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:26:
Babel. De man met 3 doelpunten uit 22 wedstrijden bij zijn Turkse club.
Videoland volgens mijBakkerM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Top! Welk abonnement heb ik nodig om die te streamen? Iemand een idee? Netflix niet, maar welke wel?
per aspera ad astra
Donny laat in een paar minuten meer zien dan Wijnaldum in de laatste drie wedstrijden. Ondertussen weer een kansloze poging van de grote leider Depay.
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 30-03-2021 22:28 ]
XXXVI
3-4 mag ook hoorHarribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:27:
Hoop zo dat Turkije 3-3 blijft...
Dit topic is gesloten.