Godverdomme nou, kut Frank de Boer, kut Oranje.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 30-03-2021 22:00 ]
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 30-03-2021 22:00 ]
XXXVI
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op een achterafveldje op Gibraltar.jaapstobbe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Einde carriere Blind. Verdrietig.
Elect a clown, expect a circus.
Ja joh, dat debuteren van spelers die net tien potjes bij Ajax 1 hebben meegedaan ging altijd zo geweldig. Gravenberch heeft zich absoluut bewezen maar die anderen mogen eerst laten zien geen Riedewald, van Rhijn of Bazoer te zijn.Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:46:
[...]
Nee, wat er nu staat is lekker bezig.... dan liever wat jonge honden, die gewoon CL/EL ervaring hebben en wel in een kwartfinale van een Europees toernooi staan. Dat gaan de heren die het volgens jouw wel waard zijn echt niet redden van de zomer.
Oh want jij bent orthopeed of iets in die richting?jaapstobbe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Twente komt eraan!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Elect a clown, expect a circus.
De islam kan uw vrijheid schaden
Als hij een verdediger erin had gezet dan had men hem voor gek verklaardR0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:57:
Malen voor Blind, wat wil Frank nu weer? 🤔
Euh ok?jaapstobbe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
⏩ PVOutput☀️
Waar haal je dat nou weer vandaan?jaapstobbe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Van zo'n blessure worden ze wel wakker ja.Wokschotel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:57:
Goed antwoord.
...
⏩ PVOutput☀️
Nee dat snap ik maar de logica is toch wel ver om te zoeken op deze manierDeadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Als hij een verdediger erin had gezet dan had men hem voor gek verklaard
Doe normaal joh. Is een kruisband denk ik, 6-9 maanden. Mafkeesjaapstobbe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Ik mis gewoon Ajax, wat mij betreft hadden ze vanwege Corona dat hele interland voetbal mogen stil leggen. Nu ben je ook nog Blind kwijt voor een WK waar je niet eens naar toe zou moeten willen. Volgende keer moet ten Hag het gewoon niet toestaan als ze op kunstgras spelen.D-e-n schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Ja joh, dat debuteren van spelers die net tien potjes bij Ajax 1 hebben meegedaan ging altijd zo geweldig. Gravenberch heeft zich absoluut bewezen maar die anderen mogen eerst laten zien geen Riedewald, van Rhijn of Bazoer te zijn.
Gezocht, dribbelaar met talent :-)Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:58:
Daarom, waarom niemand uit spelen bij die achterlijn?
Je ziet wat het doet
Zowel dumfries als wijndal tikken ALLES terug
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ozo, ik dacht dat ik wat gemist had.
...
Je hebt niks gemist. Teletekst is nog spannender.
⏩ PVOutput☀️
WK? Eerst EKErapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:00:
[...]
Ik mis gewoon Ajax, wat mij betreft hadden ze vanwege Corona dat hele interland voetbal mogen stil leggen. Nu ben je ook nog Blind kwijt voor een WK waar je niet eens naar toe zou moeten willen. Volgende keer moet ten Hag het gewoon niet toestaan als ze op kunstgras spelen.
Vroeger in mijn jeugd had je nog de 'Maria weet raad' TT pagina? Rode oortjes in het pre-internet tijdperk...Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:02:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zeiden de experts ook na zijn andere blessure, gelukkig kan en gaat hij wel door.JoteW schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Oh want jij bent orthopeed of iets in die richting?
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 30-03-2021 22:04 ]
De blessure van Blind heeft ze denk ik wakker geschut.Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:02:
[...]
...
Dat snap ik dan weer wel, van mij mag heel het interland voetbal sowieso afgeschaft worden...
Geen idee, vroeger hadden we om duistere redenen geen tv in huis.hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:03:
[...]
Vroeger in mijn jeugd had je nog de 'Maria weet raad' TT pagina? Rode oortjes in het pre-internet tijdperk...
⏩ PVOutput☀️
Piece together what could never be.
alles kan off-topic
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
XXXVI
Dit is de wk kwalificatie, wel even opletten hè.
Het was in ieder geval naar de grondephymerous schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:05:
Ontzettend slecht ingekopt van Wijnaldum weer.
Allemaal bang dat hun de volgende zijn die eraf moet, want nog meer verdedigers gaat hij er niet af halen
Hij reageert op iemand die zegt dat Blind hierdoor het WK gaat missen..Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:05:
[...]
Dit is de wk kwalificatie, wel even opletten hè.
Twente komt eraan!
De islam kan uw vrijheid schaden
Ja hoor remco... Feyenoord Feyenoord Feyenoord!remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:05:
Berghuis!!! Met afstand de belangrijkste man.
⏩ PVOutput☀️
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
...
alles kan off-topic
De gouden wissel? ✌🏻Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:06:
Bijzonder, Malen komt erin en de goals vallen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Van hier of van de spelers? Zij gaan na de blessure van Blind ineens los.BakkerM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:07:
Is er iemand die aan het eind van de wedstrijd op basis van de reacties hier een emotie-curve ofzo kan maken? Van woede, opportunisme, droevigheid, cynisme, sarcasme, vreugde en gelatenheid? Uiteengezet per minuut svp, lijkt me een mooi onderzoekje om de emotionele stabiliteit van GoT eens te belichten ;-)
...
De gouden pik van FdB.
⏩ PVOutput☀️
Je hebt spelers met diepgang naar de goal toe nodig.Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:06:
Bijzonder, Malen komt erin en de goals vallen.
Hij reageert op mijn post waarin ik zeg dat Ajax Blind nu kwijt is door een kwalificatiewedstrijd voor een WK (in Qatar) waar je niet eens naar toe moet willen.Smobbo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:06:
[...]
Hij reageert op iemand die zegt dat Blind hierdoor het WK gaat missen..
Wel even opletten hè
Blijkbaar moet er eerst een speler worden geslachtofferd.Luxicon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:07:
Zo gaat het blijkbaar als ze scherp zijn, en gemotiveerd. Ze hebben meer peper nodig.
Was het maar een reguliere wissel, Blind zag er erg slecht uitR0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:07:
De gouden wissel? ✌🏻
Zeg het niet te hard.. straks komt komt er een defensive wissel.Shabbaman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:07:
Dus als ik het goed begrijp heeft het nut om tegen een team dat toch niet kan en wil aanvallen een verdediger in te ruilen voor een aanvaller?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Haha, ik lees het nu nog een keer ‘blind kwijt voor een WK’ of ‘blind kwijt voor een WK waar je niet zou moeten zijn’. Ik snap hem.Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Hij reageert op mijn post waarin ik zeg dat Ajax Blind nu kwijt is door een kwalificatiewedstrijd voor een WK (in Qatar) waar je niet eens naar toe moet willen.
Wel even opletten hè.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Was het lekker?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:10:
Fucking hell. Ff naar de plee en 4 ballen erin in 10 minuten.
misschien eens naar de doktor?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:10:
wat is er mis met 10 minuten kakken?
13:37
Dat bedoelde je misschien maar zei je niet:Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Hij reageert op mijn post waarin ik zeg dat Ajax Blind nu kwijt is door een kwalificatiewedstrijd voor een WK (in Qatar) waar je niet eens naar toe moet willen.
Wel even opletten hè.
Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:00:
[...]
Ik mis gewoon Ajax, wat mij betreft hadden ze vanwege Corona dat hele interland voetbal mogen stil leggen. Nu ben je ook nog Blind kwijt voor een WK waar je niet eens naar toe zou moeten willen. Volgende keer moet ten Hag het gewoon niet toestaan als ze op kunstgras spelen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lekker man, Dumpert uitspelencarpebios schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:10:
Hoe lang zit jij op de wc?
Wow, hoe groot is die drol dan wel niet. Ik ga zitten. Ik poep en 20 seconden later ben ik al ver klaar met vegen.
Heb je geen wifi in het kleinste kamertje?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:10:
Als je voor 10 minuten op de pot zitten al naar de dokter moet, was ik onderhand al overleden..
Twente komt eraan!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq