Speelt ook veel te diep. Hij moet meer hangen en in de bal komen. Maar hij staat zo diep dat je bijna denkt dat we met 2 nummers 9 spelenremco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:31:
Klaassen koning kansenmisser.
Berghuis schiet de bal meer dan prima in. Dat het spel matig is kan wel zo zijn maar dat moet de vreugde niet drukken. Hopelijk helpt dit ze om wel een score uit te bouwen.ephymerous schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:30:
[...]
Frommelgoal, de eerste tegen Gibraltar in de 43e minuut? Gewoon je gemak houden en doorvoetballen. Beschamend.
Dat bewaard ie voor zondag.remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:31:
Klaassen koning kansenmisser.
@ephymerous je hebt keihard gelijk gewoon wat een tsjappie
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ach, hij scoort tenminstesnmght schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:32:
@ephymerous je hebt keihard gelijk gewoon wat een tsjappie
R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:32:
Laat Babel en Babel maar komen! 👌
Ja, is echt veel en veel te druk!!Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:32:
[...]
Speelt ook veel te diep. Hij moet meer hangen en in de bal komen. Maar hij staat zo diep dat je bijna denkt dat we met 2 nummers 9 spelen
Kan iemand vertellen wat we hebben gezien?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Uitzwaai wedstrijd van de Boer 👋👋Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:33:
Wat ik niet snap: waarom is het plan voor Gibraltar hetzelfde als dat voor Letland? Dit soort tegenstanders vraagt om puur opportunisme.
Een toto reclame.Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:33:
Zou kunnen, maar vaak gaat het niet zo goed in andere landen. Misschien komt het omdat wij te veel theoretisch en wetenschappelijk erna kijken i.p.v. gewoon voetballen?Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:31:
Zou die doelman niets voor PSV of een andere Eredivisie club zijn?
Katja heeft ook weer een nieuwe programma zo te zien..

Kan me alleen indenken dat dit van De Boer komt. Want zo speelt hij elke wedstrijd in Oranje voor de Boer.
Ik zou Veltman inbrengen. En dan duidelijk maken dat elke 5min dat er geen goal gemaakt word hij er eentje onderuit schopt
Nou petje af..
Geen een fatsoenlijke aanvaller. Komen we van een Van Nistelroooij, Kluivert, Van Persie, Robben..
Echt pijnlijk
Een beetje zoals de Noren deden met 4 meter aan spitsen voorin?D-e-n schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:34:
Wat ik niet snap: waarom is het plan voor Gibraltar hetzelfde als dat voor Letland? Dit soort tegenstanders vraagt om puur opportunisme.
Neem je verlies...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Anders laten we Nathan Rutjes coach worden van NL...bereiken we in ieder geval iets
Ricco Verhoeven die tegen een klein meisje vecht en de eerste ronde nipt op punten wint?Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:33:
ik geloof dat het leuker is om dit topic te volgen, dan daadwerkelijk de wedstrijd te kijken
.
13:37
zzzzzzzzzzz
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Helaas niet.. Maar bij de KNVB zouden ze toch wel verstandig zijn om is een gesprek aan te knopen dat Bosz deze zomer aan de slag kan! 👌
Dat is bij een heleboel dingen zo!Nibbz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:35:
ik geloof dat het leuker is om dit topic te volgen, dan daadwerkelijk de wedstrijd te kijken.
Sempy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:35:
[...]
Ricco Verhoeven die tegen een klein meisje vecht en de eerste ronde nipt op punten wint?
Zeg eens eerlijk, wie vonden het eigenlijk ook jammer dat nl scoorde?
alles kan off-topic
Spanje, Engeland, Frankrijk en Duitsland zien ons al aankomen. “Oh kijk eens, daar heb je dat sterren ensemble dat met 1-0 van Gibraltar wist te winnen”...
Twente komt eraan!
Hebben we geen spitsen buiten Depay (wat hij ook niet echt is)?R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:32:
Laat Stengs en Donny maar komen! 👌
Misschien loopt er toch ergens nog een rond?
Tja, vind Donny een goede voetballer, maar erg veel speelt hij ook weer niet.
Is Stengs beter dan die andere jongen die nu LB speelt? Die heeft ook nog niet veel geraakt.
Echt?! Je doet nu net alsof dat nieuws is wat je verteltsnmght schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:35:
[...]
Nou petje af..
Geen een fatsoenlijke aanvaller. Komen we van een Van Nistelroooij, Kluivert, Van Persie, Robben..
Echt pijnlijk
Je hebt gewoon niets met Berghuis, dat kan ik best snappen, maar niet zo gefrustreerd joh. Nergens voor nodig.
Tegen Gibraltar moet de opstelling niet uitmaken. Gewoon spelers opstellen en gaan. Maar onze spelers lijken vervloekt. Ligt niet aan de Boer dit. Gewoon slecht gemotiveerde spelers. Enige waar je de Boer op kunt aanspreken dat hij geen heilige huisjes durft te slopen. Wissel Memphis en Wijnaldum bijvoorbeeld.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Rico vindt het een belediging.Sempy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:35:
[...]
Ricco Verhoeven die tegen een klein meisje vecht en de eerste ronde nipt op punten wint?
⏩ PVOutput☀️
tactiek om ze op het verkeerde been te zetten, jajaja die de boer is me een slimmerik, die fopt ons allemaalJoteW schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:37:
Spanje, Engeland, Frankrijk en Duitsland zien ons al aankomen. “Oh kijk eens, daar heb je dat sterren ensemble dat met 1-0 van Gibraltar wist te winnen”...
Dat durfde Koeman ook niet, hij was ook degene die Depay zo belangrijk heeft gemaakt.OMX2000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:38:
Tegen Gibraltar moet de opstelling niet uitmaken. Gewoon spelers opstellen en gaan. Maar onze spelers lijken vervloekt. Ligt niet aan de Boer dit. Gewoon slecht gemotiveerde spelers. Enige waar je de Boer op kunt aanspreken dat hij geen heilige huisjes durft te slopen. Wissel Memphis en Wijnaldum bijvoorbeeld.
Bosz is geen bondscoach-type. Moet dagelijks met jongens op het veld staan, zeker gezien zijn kamikaze-voetbal af en toeR0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:36:
[...]
Helaas niet.. Maar bij de KNVB zouden ze toch wel verstandig zijn om is een gesprek aan te knopen dat Bosz deze zomer aan de slag kan! 👌
Stiekem wel...Ankona schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:36:
Zeg eens eerlijk, wie vonden het eigenlijk ook jammer dat nl scoorde?
Einde De Boer...
Tom is zo vreselijk saai, en Piere.. tja.. VDV moet het zelf maar gaan doen of met die jonge presentator.
ik vind dat het juist aan de boer ligt dat ze als een stelletje pannekoeken voetballen. Hij moet ze opvreten nondeju, de slaphannes. slappe trainer, slappe voetballersOMX2000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:38:
[ Voor 0% gewijzigd door Grindtegel op 30-03-2021 21:40 . Reden: typo's ]
Is Theo Maassen nog beschikbaar als bondscoach?
Had er een Ajax speler gescoord en zo gejuicht had ik net zo gereageerd. Heeft niks met Berghuis te maken en het is fijn dat iemand ''m maakt maar juichen is erg ongepast imho. Maar vorige interland was hij ook vooral met zichzelf bezig dus het verbaast me niet.remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:38:
[...]
Echt?! Je doet nu net alsof dat nieuws is wat je verteltIk weet nog wel de tijden dat we Makaay, Hasselbaink, Bergkamp, Kluivert én van Nistelrooy als spitsen tegelijkertijd hadden.
Je hebt gewoon niets met Berghuis, dat kan ik best snappen, maar niet zo gefrustreerd joh. Nergens voor nodig.
Lijkt op 7e klasse veteranencompetitie,Quad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:33:
iets van SVVN 4 - De Zweef 5
Maar na de wedstrijd is het heel gezellig in de kantine
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Pierre heeft in dit geval gewoon gelijk. Is een vreselijke vent, maar ziet het vaak prima!HollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:39:
Tom is zo vreselijk saai, en Piere.. tja.. VDV moet het zelf maar gaan doen of met die jonge presentator.
Zo, check even teletekst en dat valt tegen. Maar als je dan de opstelling ziet, alleen Frenkie en de Ligt zijn echte topspelers. Waar is de rest van het talent? Waarom niet Timber, Gravenberch, Brobbey en Rensch?
Stengs is geen lb natuurlijk.. maar je zou Depay naast Luuk zetten.. Ik zou eerder een 3-4-3 of 3-5-2 spelen.. daar passen deze spelers wel prima in.HollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:37:
[...]
Hebben we geen spitsen buiten Depay (wat hij ook niet echt is)?
Misschien loopt er toch ergens nog een rond?
Tja, vind Donny een goede voetballer, maar erg veel speelt hij ook weer niet.
Is Stengs beter dan die andere jongen die nu LB speelt? Die heeft ook nog niet veel geraakt.
Nl-21 ekErapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:42:
Zo, check even teletekst en dat valt tegen. Maar als je dan de opstelling ziet, alleen Frenkie en de Ligt zijn echte topspelers. Waar is de rest van het talent? Waarom niet Timber, Gravenberch, Brobbey en Rensch?
Omdat 3 vd 4 het Oranje shirt nog niet waardig zijn? Zo moeilijk is dat niet...Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:42:
Het feit dat je dit zegt, zegt allessnmght schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:41:
[...]
Maar vorige interland was hij ook vooral met zichzelf bezig dus het verbaast me niet.
Tussen de Berghuis van Feyenoord en de Berghuis van Oranje zit een wereld van verschil.
Maar zelfs daar vallen nog meer goals! 🍻964C2 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:41:
[...]
Lijkt op 7e klasse veteranencompetitie,
iets van SVVN 4 - De Zweef 5
Maar na de wedstrijd is het heel gezellig in de kantine
Dat komt doordat De Zweef 5 ook nog wel eens de middenlijn over komt
Dit is toch echt FDB voetbal, in Engeland (Crystal Palace) hebben ze niets voor niets snel afscheid van hem genomen. Hij kan namelijk maar één voetbal spelen: balbezit en voorzichtige pressing.OMX2000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:38:
CP speelt nog altijd op de counter, maar doet wel aan pressing en opbouwen over de vleugels. Als ze door waren gegaan met Frank dan hadden ze nu in de Championship gespeeld.
Nee, Frank zijn voetbal is oersaai en ontzettend voorspelbaar.
Omdat we geen Ajax zijn!Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:42:
Hier moeten de reserves van telstar met gemak van winnen.
Dit oranje stelt echt niets voor.
Dit oranje stelt echt niets voor.
alles kan off-topic
hij heeft gewoon gelijk.. Zo juichen terwijl je net in de 40e minuut (!!!!) de 1-0 (!!!!!!) maakt tegen het godvergeten Gibraltar (!!!!!!)remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Het feit dat je dit zegt, zegt alles![]()
Tussen de Berghuis van Feyenoord en de Berghuis van Oranje zit een wereld van verschil.
Pak die bal uit die kist en zorg dat die aftrap zo snel mogelijk genomen word. Tegen zo'n team moet je er overheen walsen

Twente komt eraan!
Dit Oranje wordt in de derde helft compleet weggezopen...R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:43:
Maar zelfs daar vallen nog meer goals! 🍻
Daar zit natuurlijk ook wat meer ervaring dan aan tafelhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:45:
[...]
Dit Oranje wordt in de derde helft compleet weggezopen...
Nee, wat er nu staat is lekker bezig.... dan liever wat jonge honden, die gewoon CL/EL ervaring hebben en wel in een kwartfinale van een Europees toernooi staan. Dat gaan de heren die het volgens jouw wel waard zijn echt niet redden van de zomer.toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Omdat 3 vd 4 het Oranje shirt nog niet waardig zijn? Zo moeilijk is dat niet...
Ik heb het over zondag. Ik zie wel degelijk verschil in de houding en werkethiek van Berghuis als je Oranje en Feyenoord naast elkaar legt.JoteW schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:44:
[...]
hij heeft gewoon gelijk.. Zo juichen terwijl je net in de 40e minuut (!!!!) de 1-0 (!!!!!!) maakt tegen het godvergeten Gibraltar (!!!!!!)
Pak die bal uit die kist en zorg dat die aftrap zo snel mogelijk genomen word. Tegen zo'n team moet je er overheen walsen
Klopt, bedoelde meer dat hij toch onzichtbaar was en je daarvoor beter iemand anders kan neerzetten.R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Stengs is geen lb natuurlijk.. maar je zou Depay naast Luuk zetten.. Ik zou eerder een 3-4-3 of 3-5-2 spelen.. daar passen deze spelers wel prima in.
Zou ook 3-4-3 spelen, maar Frank speelt liever alles door midden dan over de flanken.
Het ging allemaal al fout bij het niet aanstellen van Weghorst, je mag toch hopen dat De Boer er snel uitgeknikkerd gaat worden
Dumfries? Was dat niet een van de betere vandaag?
Vind ik niet maakt continue overtredingen als die eroverheen komt..HollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:48:
Aangezien je Timber en Rensch wil brengen, moeten Dumfries en De Ligt er dus uit?Erapaz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:46:
[...]
Nee, wat er nu staat is lekker bezig.... dan liever wat jonge honden, die gewoon CL/EL ervaring hebben en wel in een kwartfinale van een Europees toernooi staan. Dat gaan de heren die het volgens jouw wel waard zijn echt niet redden van de zomer.
Zegt genoeg over hoe absurd je idee is.
Aangezien hij geen fatsoenlijke voorzet kan geven, lijkt het me een prima wisselHollowGamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:48:
Die aan de andere kant is er volgens mij nog niet één keer langs gegaan.. er gaat ook veel over hem samen met Berghuis.R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Vind ik niet maakt continue overtredingen als die eroverheen komt..
Hij maakte juist de ruimte voor Berghuis, was niet echt de bedoeling dat hij een voorzet gaf.. al bedenk ik mij net dat hij wel had moeten scoren.Exocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:49:
[...]
Aangezien hij geen fatsoenlijke voorzet kan geven, lijkt het me een prima wissel
Dumfries sowieso, Timber en Rensch kunnen allebei ook op de vleugel. Heb je tenminste fatsoenlijke backs die kunnen opkomen en hoeft niet alles door het midden. Slechter dan wat er nu staat kan het niet worden.toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:49:
[...]
Aangezien je Timber en Rensch wil brengen, moeten Dumfries en De Ligt er dus uit?
Zegt genoeg over hoe absurd je idee is.
Schwalbe van Depay tegen Gibraltar, dat zegt genoeg... Zucht
Met dit elftal en coach heb je niets op een WK te zoeken IMHO
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 30-03-2021 21:53 ]
Elect a clown, expect a circus.
Depay, wat een totale aanfluiting is dat toch. Maar Nederlands favoriet dus die speelt tot ie 105 is.
Depay is de enige die het begrijpt.
Gewoon pingelen en tikken naar het doel
Steeds dat breed gebrei achter hem kost veeeel te veel tijd en levert niks op.
v.d. Looi heeft zich aangepast en boekt resultaat. Denk aan de opstelling, en ook de vroege wissels. Toevallig of niet, maar er werd 5 x gescoord in de tweede helft. Verder stonden nagenoeg de beste spelers op het best. Al missen Timber en Ihattaren nog (en wat mij betreft Rensch). Nu de Boer nog....
...
Dalijk gaat ie weer schieten van 100m afstand en 80m over.Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:52:
Depay is de enige die het begrijpt.
Daar komt dat schotTyphone schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:53:
[...]
Dalijk gaat ie weer schieten van 100m afstand en 80m over.
Die Spira van Gibraltar piepelt er ff 3 oranje spelers.
⏩ PVOutput☀️
Ze zouden iets meer op doel kunnen schieten van afstand, of rond de 16 een overtreding uitlokken. Dat rondspelen werkt schijnbaar niet.
13:37
excuses waarmee de boer gaat komen;
veld kunstgras
slechte scheids
tegenstander parkeert bus
pech in de afronding
3 wedstrijden in de benen
blessure van dijk
veel gereisd de afgelopen week
veld kunstgras
slechte scheids
tegenstander parkeert bus
pech in de afronding
3 wedstrijden in de benen
blessure van dijk
veel gereisd de afgelopen week
Jemig man. Weer kunstgras he. ps. het was ook een bizarre val.
[ Voor 36% gewijzigd door Luxicon op 30-03-2021 21:55 ]
...
Met een var was het een strafschop (en rood)
alles kan off-topic
In herhaling zie je het been van Blind de verkeerde kant op gaan.
⏩ PVOutput☀️
Blind blijft weer hangen. Kutkunstgras.
Bedankt Frank, verdedigers opstellen tegen Gibraltar.
Bedankt Frank, verdedigers opstellen tegen Gibraltar.
Twee betere spitsen uit de Bundesliga dan Wout kwamen vorige week tot 1 doelpunt tegen Gibraltar.wErudite schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:47:
Het ging allemaal al fout bij het niet aanstellen van Weghorst, je mag toch hopen dat De Boer er snel uitgeknikkerd gaat worden
Ben echt klaar met dat eeuwige gebrei onder de Boer.
gefixedLuxicon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:54:
Jemig man. Weer kutgras he.
Godver, einde seizoen voor Blind. Dat zal wel een gescheurde knieband zijn. Aderlating voor Ajax
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ouch ouch ouch.
Gaat ook geen EK worden gok ik zo, en Ajax zit nu ook even in zak en as.
Gaat ook geen EK worden gok ik zo, en Ajax zit nu ook even in zak en as.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Om eerlijk te zijn. Je laat m zo stom doorlopen. Je moet dit zelf ook gewoon niet laten gebeuren. Nergens voor nodig.
Klote blessure wel.
Klote blessure wel.
[ Voor 8% gewijzigd door majoh op 30-03-2021 21:56 ]
Godverdomme.
Pff dat afschuwelijke kunstgras... Dat is einde seizoen. Nog een aanleiding om het per direct af te schaffen in het topvoetbal.
Net geel? Dan zou hij rood hebben?toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Klaassen krijgt net geel om niks. Dit blijft onbestraft?
...
Dit topic is gesloten.