Ha, jij gaat er van uit dat De Boer een plan had! Daar ging je al mishoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:21:
Het kan aan mij liggen, maar dit gaat toch niet helemaal volgens plan?
Was er een plan?hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:21:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja wel plan is om lekker “woke” te zijn met de uitgebuite arbeiders in Qatar en NIET het WK te halen.hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:21:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het maken van een statement.
Dit noemen ze een aanvallende wissel .Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:21:
Wat is dit voor wissel...
Maar verder heb ik geen enkel idee wie anders. Je kan Weghorst wel hebben, maar die zou waarschijnlijk geen bal hebben gekregen met Depay, Malen en Berghuis die enkel voor zichzelf gaan.
Rond de 65ste minuut de Jong brengen zal ongetwijfeld vooraf zo besproken zijn, dus we volgen het plan.hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:21:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ohhhhhhh, wat is Blind traag zeg! Pijnlijk om te zien.
Hou toch eens op, het ligt niet aan de voorkeuren van de Boer. Het is de pure middelmaat van spelers die we hebben, op een paar toppers naCR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:19:
Klaassen en de jong. De lievelingetjes van Frank. Die gaan je nou ook niet redden.
gelukkig is er flink wat scorend vermogen op de bank
Deze wedstrijd niemand. Maar een weghorst en Gravenberch had je prima kunnen gebruiken.
PSN: Finally_Chris
door met 4 aanvallers te gaan spelen waardoor er amper doorvoer naar voren is?HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:22:
[...]
Dit noemen ze een aanvallende wissel .
Maar verder heb ik geen enkel idee wie anders. Je kan Weghorst wel hebben, maar die zou waarschijnlijk geen bal hebben gekregen met Depay, Malen en Berghuis die enkel voor zichzelf gaan.
Dit is ook een manier, om niet naar Quatar te hoeven.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Aha, plan '2016' dus.loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:22:
Ja wel plan is om lekker “woke” te zijn met de uitgebuite arbeiders in Qatar en NIET het WK te halen.
Ook wel relaxed voor de zomer.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Koeman was ook bevooroordeeld inderdaad. Vind ik.toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:19:
[...]
Je snapt het woord nog steeds niet he?
Ja hij maakt beslissingen waar jij en ik het niet mee eens zijn.
Maar was Koeman dan bevooroordeeld omdat ie dezelfde spelers opriep? Heb ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord van je op gehad.
Maar als coach heb ik die een stuk hoger zitten dan de Boer.
Verdedigend is het vanavond zwak.
En kansen die je wel krijgt zoals Malen 2x,daar moet 1 van hangen.
Depay echt onnuttig vanavond..
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 24-03-2021 19:24 ]
PlayStation-goals tellen niet hè!Deadsy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
gelukkig is er flink wat scorend vermogen op de bank
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
WK is in de winterhoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
[...]
Aha, plan '2016' dus.
Ook wel relaxed voor de zomer.
Dan moet je wat aan je selectie doen en niet die matige spelers oproepen. Er loopt een veelscorende spits in Duitsland met een enorm zelfvertrouwen. Die had het beter gedaan dan wat er nu loopt.Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
[...]
Hou toch eens op, het ligt niet aan de voorkeuren van de Boer. Het is de pure middelmaat van spelers die we hebben, op een paar toppers na
Zit je niet naar de slowmotion herhaling te kijken?remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
Ohhhhhhh, wat is Blind traag zeg! Pijnlijk om te zien.
Ik droom van Koopmeinders op het middenveld.. dan maar het EK van 2024 (?)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Een Duitser als bondscoach bij NL? Ik weet niet of iedereen dat zomaar accepteert (media vooral) en hijzelf speelt precies hetzelfde als FDB.ElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:15:
Ik ga wat geks roepen, is Löw niet binnenkort vrij? Dit WK missen we toch dus daar kunnen we prima op wachten.
Net als dat Feyenoord geen top team heeft maar wel beter materiaal dan Emmen, heeft Oranje ook beter materiaal dan Turkije. Dat je dan toch zo kansloos bent is de verantwoordelijkheid van de coach.Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
[...]
Hou toch eens op, het ligt niet aan de voorkeuren van de Boer. Het is de pure middelmaat van spelers die we hebben, op een paar toppers na
Als je tegen Frankrijk na 46 minuten 3-0 achter staat kan je het materiaal de schuld geven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vanmiddag had ik het idee al wel dat dit niks wordt. Het is echt een middelmatig team, zowel qua chemistry als kwaliteiten. De Jong komt er zo in, maar je weet van te voren dat je daar geen potten mee breekt. Ik vind dat spelers die middelmatig presteren met hun club in Europa (en in de competitie) niets te zoeken hebben in het NL-elftal, als daar betere spelers voor beschikbaar zijn. Ondanks hun leeftijd en / of ervaring over het algemeen.
...
Het ligt aan de naïviteit van De Boer. Je hoort het al in zijn uitspraken. Alles is gericht op balbezit, op "je eigen spel spelen". Maar achterin is het gatenkaas, al zijn gehele periode. We spelen veel meer met risico dan onder Koeman.Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
[...]
Koeman begreep dat wanneer je geen Robben of van Persie hebt dat je dan meer realisme moet prediken.
Alsof je met Weghorst erbij ineens een goed elftal hebt....CR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:24:
[...]
Dan moet je wat aan je selectie doen en niet die matige spelers oproepen. Er loopt een veelscorende spits in Duitsland met een enorm zelfvertrouwen. Die had het beter gedaan dan wat er nu loopt.
Een mazzelbal, een penalty dankzij een verdedigende aanvaller en een 3e goal die ik niet gezien heb. "3" schoten op goal 3 erin. Al laat je Turkije 100 wedstrijden spelen zoveel mazzel hebben ze nooit meer.
Zie het positief: veel slechter kunnen we deze kwalificatie niet beginnen...
Ligt niet aan de voorkeuren maar je moet ook de spelers kunnen motiveren.Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:23:
[...]
De Boer heeft geen gezag
Die 3de goal was gewoon goed.toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:26:
Een mazzelbal, een penalty dankzij een verdedigende aanvaller en een 3e goal die ik niet gezien heb. "3" schoten op goal 3 erin. Al laat je Turkije 100 wedstrijden spelen zoveel mazzel hebben ze nooit meer.
Echt onhoudbaar was hij niet...
Haha ja, maar met deze spelers en 'tactiek' blijft het een drama.
...
We missen Promes, dat is het
Nee maar dan kies je wel iemand die in vorm is en zelfvertrouwen heeft. Dus al veel logischer om te selecteren.Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:26:
[...]
Alsof je met Weghorst erbij ineens een goed elftal hebt....
Het gaat mij erom dat hij aan dezelfde kern en aan 1 speelstijl blijft hangen. Als het dan verkeerd gaat heeft hij eigenlijk geen antwoord. Daarom ging het ook fout bij zijn vorige clubs.
Nu wisselt hij tete voor dumfries. Die laatste had wat mij betreft gewoon basis kunnen staan.
Ik hoor straks alweer het verhaal van de Boer :
We waren dominant en hadden het meeste balbezit
En wat kan de Boer doen aan die overtreding van Malen? Aan Berghuis die bij zn man wegloopt die vervolgens met een prutsschot met alle geluk vd wereld scoort? Guardiola had daar ook niks aan gedaan...D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:26:
[...]
Het ligt aan de naïviteit van De Boer. Je hoort het al in zijn uitspraken. Alles is gericht op balbezit, op "je eigen spel spelen". Maar achterin is het gatenkaas, al zijn gehele periode. We spelen veel meer met risico dan onder Koeman.
Koeman begreep dat wanneer je geen Robben of van Persie hebt dat je dan meer realisme moet prediken.
Maar nee het ligt aan de Boer, want 'de mensen met een beetje verstand' zagen dat allang aankomen

Dan spelen ze misschien wel met het mes tussen de tanden.loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:27:
Ik snap echt niet waarom Klaassen nu pas komt en De Roon mocht starten. Z'n defensieve kwaliteiten hebben iig niet geholpen.
nee niet opeens nee. Maar het zou helpen als er eindelijk eens aan een goed team gebouwd word inplaats van alles rondom Depay heen te bouwen en maar hopen dat hij een goede dag heeft.Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:26:
[...]
Alsof je met Weghorst erbij ineens een goed elftal hebt....
Je hebt geen 11 toppers nodig om een goed team te hebben, kijk naar IJsland.
Kijk naar je 20 beste spelers, maak een tactiek die bij hun past en begin.
Maar we kloten al jaren maar wat aan, en omdat het te vaak lukt gaan we maar op die tour door.
Ja we hebben zwakke plekken in ons team, maar er zijn genoeg teams die dat ook hebben en het toch aardig doen.
Scherp!ph4ge schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Dan spelen ze misschien wel met het mes tussen de tanden.
Dat De Boer bij zo'n wanprestatie niet eens wisselt is al genoeg reden om hem tijdens de wedstrijd te ontslaan. Ik had hem er als KNVB nu al afgehaald
Misschien Clasie de volgende keer oproepen, toont tenminste wel inzet
Volgens mij weet jij nog hoe voetbal werkt lol.toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:26:
Nederland is gewoon slecht en Turkije staat gewoon verdiend voor.
Zet Brobbey er maar in, voor hij naar Ghana vertrekt. Deze spitsen bakken er helemaal niks van dit seizoen. Volgens mij is Malen ook niet echt een spits.loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:27:
...
Damage control?
Voor mij mag Van Aanholt wel meer kansen krijgen, die speelt goed in de PL. En verder lopen er bij AZ ook nog een aantal leuke spelers rond.
Voor mij mag Van Aanholt wel meer kansen krijgen, die speelt goed in de PL. En verder lopen er bij AZ ook nog een aantal leuke spelers rond.
Jij had hem nooit aangesteld zul je bedoelen ...D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:28:
Dat De Boer bij zo'n wanprestatie niet eens wisselt is al genoeg reden om hem tijdens de wedstrijd te ontslaan. Ik had hem er als KNVB nu al afgehaald
Wie moet het dan doen?D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:28:
Kunnen het gezamenlijk als Tweakers wel oppakken voor een fractie van de kosten vd Boer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Koeman, want die kreeg Messi weer aan het voetballen!!!
Dan winnen we sowieso alles!Quad schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:30:
[...]
Kunnen het gezamenlijk als Tweakers wel oppakken voor een fractie van de kosten vd Boer.
ooo Stengs en Babel.
Nu gaat het gebeuren.
Nog een voetballer zoals Depay en Berghuis, waar je alleen iets aan hebt als hij een goede dag heeft.
Nu gaat het gebeuren.
Nog een voetballer zoals Depay en Berghuis, waar je alleen iets aan hebt als hij een goede dag heeft.
Ik zeg absoluut niet dat het onterecht is of dat NL goed speelt.. Maar zo bagger als 95% je hier wil laten geloven?beezjeh schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Volgens mij weet jij nog hoe voetbal werkt lol.
Nederland is gewoon slecht en Turkije staat gewoon verdiend voor.
Gezien de lol die we hier nu al hebben zeg ik doen.Quad schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:30:
Als ik nu naar Koeman en ten Hag kijk en hoe bv Janssen bij AZ bezig is.. is de Boer gewoon een hele matige coach.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:29:
[...]
Jij had hem nooit aangesteld zul je bedoelen ...
Verwacht niet te veel van de KNVB, daar hebben nooit mensen gezeten met voetbal verstand (van Breukelen anyone?).D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:28:
Hier verliezen is erg slecht, de manier waarom nog slechter.
balbezit wel jaHarribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:27:
Ik hoor straks alweer het verhaal van de Boer :
Iemand die heeft bewezen in de top overeind te blijven. Haal maar een buitenlander anders.
@toolkist
Die incidenten die jij noemt zijn geen incidenten. Het spel is inspiratieloos slecht. Vrijblijvend balbezit zoals vroeger.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Koeman had het wel enigszins draaiend in de Nations League.
Het spelers materiaal dat we hebben is toch niet zo slecht dat we hier met 3 - 0 afgaan. Dat is gewoon slecht.
Er zit materiaal van Juventus, Barcelona, Ajax bij en Memphis, Berghuis en Malen is ook niet slecht. Dus kom op zeg.
Het spelers materiaal dat we hebben is toch niet zo slecht dat we hier met 3 - 0 afgaan. Dat is gewoon slecht.
Er zit materiaal van Juventus, Barcelona, Ajax bij en Memphis, Berghuis en Malen is ook niet slecht. Dus kom op zeg.
Ja dan weet je zeker dat alles over links gaat...hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Gezien de lol die we hier nu al hebben zeg ik doen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Jammer dat de Turken niet even door zetten
Dit is toch HET statement tegen het WK in Qatar? Wat is het probleem?
Die zitten ook bij Turkije hetweakduke schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
Het is echt niet zo dat dat een super slecht team is.
En verliezen we ook elke wedstrijd...simons schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:32:
Ja dan weet je zeker dat alles over links gaat...
Dat werkte ook maar even, IJsland is gewoon weer terug bij af.Deadsy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:28:
[...]
nee niet opeens nee. Maar het zou helpen als er eindelijk eens aan een goed team gebouwd word inplaats van alles rondom Depay heen te bouwen en maar hopen dat hij een goede dag heeft.
Je hebt geen 11 toppers nodig om een goed team te hebben, kijk naar IJsland.
Kijk naar je 20 beste spelers, maak een tactiek die bij hun past en begin.
Maar we kloten al jaren maar wat aan, en omdat het te vaak lukt gaan we maar op die tour door.
Ja we hebben zwakke plekken in ons team, maar er zijn genoeg teams die dat ook hebben en het toch aardig doen.
Maar goed, noem eens een opstelling dan waarmee je jaren vooruit kunt?
Nouja slechter dan Depay of Berghuis vandaag kan ook niet echtVerwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:32:
Als hij Babel echt gaat laat spelen dan kan ik de Boer echt niet meer serieus nemen.
En dan bij een goal mag @Maarten_E rondje veld doen met een bordje omhoog.hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Gezien de lol die we hier nu al hebben zeg ik doen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Probvleem is dat Malen de laatste tijd vrij veel moeite heeft met scoren en Depay en Berghuis zijn 2 spelers die vrij wisselvallig zijn.tweakduke schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
En dat is dan je offensieve linie
ps. gewoon met Klaassen beginnen
Ok Klaassen
Die mag voorlopig blijven
Vind berghuis en depay enorm tegen vallen
Die mag voorlopig blijven
Vind berghuis en depay enorm tegen vallen
[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 24-03-2021 19:34 ]
Turkije laat ze gewoon komen en ruimte krijgen ze ook gewoon, aantal keer de scheidsrechter lopen smeken puur uit frustratie.toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Ik zeg absoluut niet dat het onterecht is of dat NL goed speelt.. Maar zo bagger als 95% je hier wil laten geloven?
De kans is meer aanwezig dat Turkije de 4e scoort dan Nederland 1, maar als Nederland zsm 1 scoort kan de 2e snel volgen denk ik dan weer.
Edit: En daar is de 1e van Nederland en die 2e!
[ Voor 3% gewijzigd door beezjeh op 24-03-2021 19:36 ]
Nou... in ieder geval gescoord, ietsjes minder beschamend nu.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een geweldige aanname zeg!
Twente komt eraan!
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij kent het Ajax spel, nu met 3-1 ideaal, die weet waar hij moet lopen.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:32:
Als hij Babel echt gaat laat spelen dan kan ik de Boer echt niet meer serieus nemen.
Berghuis zal er dan wel uit gaan.
Goededag wat een aanname.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat gelijktijdig het statement tegen Turkije mislukt misschien?jaapstobbe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:32:
Dit is toch HET statement tegen het WK in Qatar? Wat is het probleem?
Kan het nog?
#CoachTweakers zet Thierry op de rechtsbuiten positie...
#CoachTweakers zet Thierry op de rechtsbuiten positie...
Hier sla je de spijker mee op zijn kopExocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:34:
Valt echt geweldig in. Die gaat er tenminste vol voor
Hahaha Klaassen
Whahahaha... wat is dit?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klaassen doet het even voor
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoppa, naar PSV ermee!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wie zou verwachten dat Nederland beter zou spelen met een voetballer ipv een sloper op't middenveld...
Hahahahahaha de boer gouden wissel
Geloofwaardigheid helemaal weg maar dat boeit me niet
Geloofwaardigheid helemaal weg maar dat boeit me niet
Klaasen

Elect a clown, expect a circus.
Klaassen altijd starten a.u.b. en Roon erbuiten laten lijkt me nu wel duidelijk?
Het kan zeker nog...Mel33 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:06:
Nou nl 4 scoren, het kan nog
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Wat gebeurd hier dan weer😂
Twente komt eraan!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zeker niet, maar er mag wel iets meer tegengas gegeven worden.lasharor schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:32:
[...]
Die zitten ook bij Turkije he
Het is echt niet zo dat dat een super slecht team is.
En 2x bam!

Hopelijk snapt de Boer wie hij voortaan moet opstellen
Dit topic is gesloten.