dat heeft toch geen zin om het daar nu over te hebben man...Sempy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:35:
Is bij gelijke stand in poule onderling resultaat of doelsaldo van belang?
Wat is die bam precies? Is dat iets wat nu in is?
Die was al weg hoorCR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:35:
Hahahahahaha de boer gouden wissel
Geloofwaardigheid helemaal weg maar dat boeit me niet
@Quad Het bord wordt gesponsord door den Bataafsche Aannemers Maatschappij.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Weghorst?tweakduke schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:36:
[...]
Hopelijk snapt de Boer wie hij voortaan moet opstellen
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat snappen alleen de Ajacieden hierHollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:36:
[...]
Ik ben weer even helemaal klaar met memphis.
Verschrikkelijk overrated en ook door hemzelf
Maak een statement, haal Memphis er gewoon af. Totaal geen meerwaarde
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Opportunisme helpt wel kennelijk. Hup die bal in de zestien.
En het kan me weinig schelen. Er is weer hoop!!

PSN: Finally_Chris
Het is 10x beter gaan draaien toen Memphis is begonnen met voorzetten geven. Stormram De Jong en meneer Klaassen laten het dan wel even zien.
Wie heeft Weghorst nog nodig?
Wie heeft Weghorst nog nodig?
Als Turkije dit nog uit handen geeft is morgen Rotterdam gesloopt...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee hoor, ik als PSV-er snap hem ook. Kijk maar eens in het algemene topic (feedback)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Meen je.Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:36:
@Quad Het bord wordt gesponsord door den Bataafsche Aannemers Maatschappij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb geen flauw ideeHollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:36:

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ok als het 3-4 ga ik tütterent door de straat!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Het heeft te maken met mentaliteit.
Klaassen en Luuk hebben de juiste. Weghorst ook
Die Memphis gelijk even verbannen uit het Nederlands elftal. Middelmatige egoïst.
Nou nou, nu wordt het nog spannend ook. Wel een typisch frommelgoaltje van Luuk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kom je daar nu pas achter?Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:37:
Ik ben weer even helemaal klaar met memphis.
Elect a clown, expect a circus.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Weet Memphis dat voetbal een teamsport is?
Jammer dat de Boer zo lang wachtte met wisselen. Als je gewoon in de rust had ingegrepen dan had je niet 3 goals achter gestaan en met dit oppertunisme ook eerder gescoord.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De Turken zullen hun eigen stad toch niet in puin slaan?hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:37:
Liever niet, zonde van ons belastinggeld.hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:37:
⏩ PVOutput☀️
Wout Weghorst gewoon als eerste spits, Memphis vanaf links...
Krijg ik ervoor betaaldtoolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:33:
[...]
Dat werkte ook maar even, IJsland is gewoon weer terug bij af.
Maar goed, noem eens een opstelling dan waarmee je jaren vooruit kunt?
Centraal achterin heb je nu gewoon een probleem met blessures maar dat zit normaal gezien goed.
De Roon is iemand die maar net in je team moet passen zoals bij Atalanta.
En bij Oranje is dat niet zo.
Wijnaldum vind ik ook geregeld niets te voegen. Maar ik durf te wedden dat zijn naam wel een van de eersten is die de trainer opschrijft.
We hebben aanvallend gewoon een flink probleem en ik vind dat je dan ervoor moet zorgen dat er voetbal in het middenveld zit met een Gravenberch inplaats van een De Roon.
En er over na denken om met Klaassen te spelen in plaats van Wijnaldum. Wijnaldum wil te veel lopen met de bal en in de kleine ruimtes die we hebben (want we zetten graag druk) werkt dat niet.
Aanvallend misschien eens Depay ernaast zetten want die is te vaak onzichtbaar.
Malen op de bank tot hij bij PSV weer eens lekker gaat.
Berghuis gewoon op de bank, kan een handige speler zijn maar is bij Oranje net zoals bij Feyenoord vaak onzichtbaar.
Ik zou zelf werken naar een 4-4-2 opstelling met een ruit.
Weghorst als vaste spits, naast hem Malen als hij lekker gaat anders toch Depay. In de toekomst hopelijk Gakpo of Brobbey.
Achter de 2 spitsen zou ik Klaassen zetten.
ps.
Nu maken ze 2 goals, en wat is het verschil? Spelers erin die gretig zijn en scorend vermogen hebben, iets wat ontbrak in de basis.
Ohjoh, was het vanavond dat ze gingen spelen
Ik volg Oranje amper sinds ze de Boer hebben aangesteld. Kansloze trainer.
En zo te zien klopt het aardi
Ik volg Oranje amper sinds ze de Boer hebben aangesteld. Kansloze trainer.
En zo te zien klopt het aardi
Tsja.. Mooie goal.
⏩ PVOutput☀️
Pfffffffft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
lol.. achja, Mephis was ook een paar keer dichtbij met zijn vrije trappen.
Geef krul maar de schuld 
Die zit gewoon lekker.
Die zit gewoon lekker.
Is hij nou zo goed, en wij zo kut, of is Krul nu ook niet heel goed?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jezus. Beide doelpunten in de tweede helft schuld door Krul.
Ja wat heb je er aan.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:40:
lol.. achja, Mephis was ook een paar keer dichtbij met zijn vrije trappen.
Elect a clown, expect a circus.
Oké weer kunnen weer verder met de boer afzeiken
Had dan toch maar Stekelenburg gedaan. 
Discussie Bijlow of Drommel is ook klaar, die kunnen Allebei mee voor Krul...
Misschien moet Depay maar ff naar de video's van Burak Yilmaz kijken
Krul maakt deze avond geen sterke indruk.
Dan Padt maar in de goal
Krul maakt deze avond geen sterke indruk.
Dan Padt maar in de goal
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 24-03-2021 19:41 ]
Mooie goal. En zo was de hoop een korte hoop
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is ook wel een geweldige vrije trap, had Stekelenburg ook niet gehad.
⏩ PVOutput☀️
Ondanks deze twee doelpunten zie ik dit riedeltje zich herhalen tegen andere landen. Spelers als Malen en Berghuis zijn erg middelmatig. Het middenveld zit ook geen balans in. Blind zo neerzetten ben ik ook geen fan van. De Boer heeft daarnaast vrij weinig creativiteit, hij veranderd nooit wat aan het systeem.tweakduke schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
Het spelers materiaal dat we hebben is toch niet zo slecht dat we hier met 3 - 0 afgaan. Dat is gewoon slecht.
...
Je wou zeggen dat een keeper die 4 goals tegen krijgt niet schuldig is?
waarom een muur en niet een mannteje bij beide palen? Dit snap ik echt niet.
Kunnen we Onana niet oproepen? Noemen we hem gewoon Hans de Jong.
Hoeveel kans is er op een frustratiemoment van Berghuis?
Tuurlijk zijn dat wel incidenten. Zoek even nog 3 voorbeelden waar je bij 3 schoten "op doel" 3-0 achter stond als NL.D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Iemand die heeft bewezen in de top overeind te blijven. Haal maar een buitenlander anders.
@toolkist
Die incidenten die jij noemt zijn geen incidenten. Het spel is inspiratieloos slecht. Vrijblijvend balbezit zoals vroeger.
Maar nee het is leuk bashen tegen de Boer want de Boer...
Als Koeman Depay opstelt die als een krant speelt ligt het aan Depay, nu aan de Boer.
Als de spitsen de ballen die ze krijgen recht op goal schieten ligt het bij Koeman aan de spitsen, nu ligt het aan de Boer.
Als onze 'penalty killer' een penalty zowat door het midden van de goal niet meer kan stoppen->de Boer
Piet Veldhuizen is ook weer terug dit seizoen.dutchgio schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:40:
Had dan toch maar Stekelenburg gedaan.
Wat Depay 10 keer heeft geprobeerd is Burak bij de 1e keer gelukt.
Je hebt gewoon van die avonden waar je een speler treft (Arshavin anyone?) die niet te stoppen is, en dus verlies.
Vanavond is zo'n avond.
Vanavond is zo'n avond.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die coach uit Zimbabwe maar aanstellen. Die laat zijn teams wel een voetbalshow geven.
Mij betreft grap van de dag.Deadsy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:41:

⏩ PVOutput☀️
Krul staat links in het doel, stapt naar rechts en is dan te laat. Gewoon fout keeper, rookie fout zelfs
Ik herinner me Stekelenburg tegen Brazilië......
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat is een prima vrije trap en eerlijk gezegd terechte uitslag na de beroerde eerste helft.
Laat de druk er naar goed op zitten voor de rest van de kwalificatie.
Tenzij er nog iets geks gebeurt het is een gekke wedstrijd
Laat de druk er naar goed op zitten voor de rest van de kwalificatie.
Tenzij er nog iets geks gebeurt het is een gekke wedstrijd
Deze is houdbaar hoor. Hij komt amper van de grond.
[ Voor 39% gewijzigd door FreakNL op 24-03-2021 19:43 ]
Die kerel is 35 jaar en scoort 3 goals. Lijkt me sterk dat je dat volledig op Krul kan afrekenen.Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:41:
[...]
Je wou zeggen dat een keeper die 4 goals tegen krijgt niet schuldig is?
Lekker cadeautje Sinterklaas! Maar goed, je komt dan ook uit Turkije.simons schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:42:
Je hebt gewoon van die avonden waar je een speler treft (Arshavin anyone?) die niet te stoppen is, en dus verlies.
Vanavond is zo'n avond.
Die zit in transitie toch, na het slikken van de pillen van z’n vrouw ?Deadsy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:41:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Buitenspelval, anders geeft Turkije de bal kort voor om zo te scorenjaapstobbe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:41:
waarom een muur en niet een mannteje bij beide palen? Dit snap ik echt niet.
Man man, wat een slechte pot zeg. Op papier had je Turkije moeten oprollen maar ze spelen als verwende jongetjes die geen stap teveel willen zetten. Gewoon gênant hoe we eenvoudig door Turkije te kakken worden gezet als ze even aanzetten.
We zeggen gewoon dat het de doelman van Sparta is. Alsof bij de UEFA iemand weet hoe die eruit ziet.
Achja Bosz is nu gelukkig beschikbaar

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Moet zeggen dat niet kijken en alleen hier reageren leuker is dan voor de buis hangen...
Wat speelt Wijnaldum slecht vandaag! Schrikbarend gewoon.
Achteraf... Maar ja achteraf... Krijg je te makkelijk die tegendoelpunten en begon de Boer dus op sommige posities met de verkeerde spelers
Lekker moment voor Gravenberch om zijn debuut te maken.
Malen is niet slecht hoor, maar het heeft geen zin om met twee dezelfde spelers te spelen. Beide lopen graag naar binnen, al is Berghuis wat meer van de voorzet. Beide niet goed genoeg internationaal, dat is wel waar.Luxicon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:41:
[...]
Ondanks deze twee doelpunten zie ik dit riedeltje zich herhalen tegen andere landen. Spelers als Malen en Berghuis zijn erg middelmatig. Het middenveld zit ook geen balans in. Blind zo neerzetten ben ik ook geen fan van. De Boer heeft daarnaast vrij weinig creativiteit, hij veranderd nooit wat aan het systeem.
Tijd voor Berghuis om nog ff rood te pakken, of durft ie nou niet ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je leest vanzelf wel wanneer Turkije scoort.hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
Moet zeggen dat niet kijken en alleen hier reageren leuker is dan voor de buis hangen...
⏩ PVOutput☀️
Vandaag staat hij 'officieel' ook links...krissie100 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:39:
Wout Weghorst gewoon als eerste spits, Memphis vanaf links...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Berghuis komt op dit niveau geen lantaarnpaal voorbij, zelfs niet met zijn voorzetten
Nouja er mag maar een uurtje getuutuurd worden zo.
Blijkbaar zegt op papier goed zijn niks want daar scoor/win je niet mee 😂Miki schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
Man man, wat een slechte pot zeg. Op papier had je Turkije moeten oprollen maar ze spelen als verwende jongetjes die geen stap teveel willen zetten. Gewoon gênant hoe we eenvoudig door Turkije te kakken worden gezet als ze even aanzetten.
@toolkist
Ik kijk gewoon naar de feiten. Sinds Koeman weg is wordt er weer ouderwets gebreid en op balbezit gespeeld. We worden pas gevaarlijk op 't moment dat je wat body in de zestien brengt zoals nu net bij de goals.
Dat is geen toeval en geen kwestie van vorm. Dat is coaching. Honderd procent.
Ik kijk gewoon naar de feiten. Sinds Koeman weg is wordt er weer ouderwets gebreid en op balbezit gespeeld. We worden pas gevaarlijk op 't moment dat je wat body in de zestien brengt zoals nu net bij de goals.
Dat is geen toeval en geen kwestie van vorm. Dat is coaching. Honderd procent.
Die heeft kan niet vrij spelen. Denkt steeds aan alle doden in Qatar.remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
Dat is hij over het algemeen altijd wel. Bij Liverpool is het ook vaak op safe, al kan Klopp hem oppeppen om naar voren te spelen.remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
Wel de zekerheid dat het de rest van zijn interlandcarrière beter zal gaan dan vandaag.Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
Vandaag was ie gewoon slecht.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
[...]
Malen is niet slecht hoor, maar het heeft geen zin om met twee dezelfde spelers te spelen. Beide lopen graag naar binnen, al is Berghuis wat meer van de voorzet. Beide niet goed genoeg internationaal, dat is wel waar.
Haha, ze hadden beter kunnen boycotten, dan had je ook met 0-3 reglementair verloren, maar had je tenminste een statement gemaakt.
De KNVB zou een verzoek moeten indienen bij de FIFA of we niet gewoon Ajax kunnen sturen volgende keer. Het is echt sinds 2010 allemaal kut en het blijft kut.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Sterker nog, hij loopt 1 op 2 in de Franse competitie wat gewoon prima is.lasharor schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:42:
[...]
Die kerel is 35 jaar en scoort 3 goals. Lijkt me sterk dat je dat volledig op Krul kan afrekenen.
Man, man, die voorzet van Berghuis
Zie nu pas dat het Yildriz is ipv Yilmaz is die in de supermarkt de sausjes doet...

Z'n Ajax debuut was niet veel beter 3-0 tegen psv verliezen...Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:
Volgens mij heeft Wijnaldum de vorige reeks de meeste goals gescoord.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:45:
[...]
Dat is hij over het algemeen altijd wel. Bij Liverpool is het ook vaak op safe, al kan Klopp hem oppeppen om naar voren te spelen.
Als wij dat EK Rusland (en Arshavin) niet hadden getroffen, dan hadden wij best kunnen winnen. We speelden toen echt prachtig voetbal!simons schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:42:
Vanavond is zo'n avond.
Guusje wist precies hoe Nederland te bespelen, dus zowel Hiddink als Arshavin hadden het goed gedaan.
Doet Depay ook dacht ik, maar......toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:46:
[...]
Sterker nog, hij loopt 1 op 2 in de Franse competitie wat gewoon prima is.
Dit topic is gesloten.