O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet te zien.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:53:
Zeg het maar...
Wat een saaie man die Tom, kan daar echt niemand anders zitten?
Die voet zweeft, dus niks over te zeggenSnowdog schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:54:
[...]
Afgaande op zijn voet en het feit dat zijn hoofd wat meer naar de voet die ruim over de doellijn is, zou ik zeggen dat die bal er wel inzit. Maar goed, niet 100% te zeggen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Veel beter zal het toch niet zijn
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Rafael compenseert nog enigzinsHollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:55:
[...]
Niet te zien.
Wat een saaie man die Tom, kan daar echt niemand anders zitten?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor L de Jong. En Tete voor Dumfries om over Berghuis heen te gaan.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:58:
Als je nog wat wil moet De Roon er sowieso af.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Weet het niet, de Boer speelt graag met een controleur en dan zou hij nu de opstelling/tactiek gaan omgooien.Han schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:57:
Berghuis en Wijndal wisselen, brengen niks, enkel balverlies. En wat mij betreft de Roon er ook af, totaal geen creativiteit en voetbal.
Nee, die verliest hier liever 2-1/3-1 dan dat hij zijn tactiek veranderd en aanvallender gaat spelen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hahahahaha
Helemaal gek geworden daar bij de AH.
Nouja, hij speelt niet best, heeft al aardig wat ballen vernaggelt en heb hem eigenlijk niets goeds zien doen. Daar moet toch wel iemand neer te zetten zijn die het beter doet zou je zeggen? Vind hem soms nog wel eens wat toevoegen, maar heb dat vandaag niet gezien eigenlijk.D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:01:
Nu gaat 't weer over de Roon? De Roon is echt niet probleem van dit Oranje. Het is gewoon die arrogantie en naïeve houding die we als Nederland nu weer ouderwets hebben.
IJzeren Rinus kom er maar in..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Sommige spelers moeten gewoon anders voetballen. Depay en de Roon zijn normaliter geen middelmaat. Ik zou in ieder geval geen tete neerzetten maar Dumfries.remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:02:
Maar eerlijk. Dit Nederlands elftal stelt toch geen fuck voor. Vier absolute topspelers; de Ligt, van Dijk, de Vrij en de Jong. De rest is pure middelmaat.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja en nee, hij staat echter wel voor de speelwijze die FDB verkiest, dat is met de punt naar achteren en positiespel.D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:01:
Nu gaat 't weer over de Roon? De Roon is echt niet probleem van dit Oranje. Het is gewoon die arrogantie en naïeve houding die we als Nederland nu weer ouderwets hebben.
Van Marwijk stelde ook altijd die De Jong op, verschrikkelijk omdat het geen dynamische CDM's zijn.
Nee die heeft verloren in de EL van Young Boys, daar wint iedereen van.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Is hij wel echt zo goed? Ze tevreden waren ze nou ook niet in Duitsland over hem.
Elect a clown, expect a circus.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Oja:
:strip_exif()/f/image/DoQpBzc5YtnEK03VN2r4wKtw.png?f=user_large)
[ Voor 67% gewijzigd door Maarten_E op 24-03-2021 19:06 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verbazingwekkend inderdaad. De Roon was ff vergeten dat die moest dekken.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:06:
Ook nul druk op de bal he...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
#deboerout
PSN: Finally_Chris
Rustig opbouwen en breien tot de tegenstander in slaap valt hoopt de Boer. Werkt niet bij deze tegenstander.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:06:
Ook nul druk op de bal he...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben ik blij dat ik niet in de enclave woon!Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:07:
Lekker tuuteren straks
Het was echt geen slecht schot.Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:07:
Hoevaak is er een keeper gewisseld niet vanwege een blessure?
Kweet het niet hoor.
En al me benieuwen hoe het straks na 9uur gaat met tfeest vieren als Turkije gewonnen heeft.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Alsof een nederlaag nog niet erg genoeg is.Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:07:
Lekker tuuteren straks
Nou ja, dan maar niet naar Qatar.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Probleem is dat de KNVB pas gaat ingrijpen als het waarschijnlijk te laat is. En het erge is: iedereen met een beetje kennis had dit voorspeld.Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:06:
Tot zover de bondscoachcarrière van De Boer.
Scheelt weer een discussiegambieter schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:09:
Nou ja, dan maar niet naar Qatar.
Zoveel rare keuzes van de Boer. Waarom niet wisselen in de rust als je met 2-0 achter staat?
Misschien zijn ze te druk geweest met hun statements in het algemeen? Ik heb Wijnaldum alleen maar zien uithalen in de media, maar echt lekker staat hij nu ook weer niet te ballen.Bartske schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:06:
Mooi statement tegen Qatar zo
Als je 'm niet in de basis opstelt had je Weghorst net zo makkelijk mee kunnen nemen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lag even onder een steen (koken), waarom is Krul > Steek bij de Boer ?Gynnad schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:06:
Tijd voor Stekelenburg!
Ook de Roon heeft niets te zoeken in Oranje.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Weghorst begrijpt het Ajax spel niet, dat is wel degelijk een goede reden om hem niet te selecteren.Quad schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:10:
Ik snap de reactie van de Boer op Weghorst ook niet, hoezo moet men op elkaar inspelen? Het is een spits, die staat voorin te wachten tot hij de bal krijgt om erin te rossen. Met Luuk de Jong heb je er eentje die alleen maar buitenspel afgevlagd gaat worden.
Als je 'm niet in de basis opstelt had je Weghorst net zo makkelijk mee kunnen nemen.
Hoe dan? Die scheids heeft echt iets tegen NL. Geen pingel, geen goal, rare gele kaart.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:08:
Geel? Haha, kom op zeg.
En dan staan er ook nog eens 11 mafklappers in het veld die ineens niet meer weten hoe ze moeten voetballen.
Die man heeft de ajaxschool heilig verklaard en kent verder niks anders. Met deze bondscoach wordt alles weer kapotgemaakt wat Koeman juist weer had opgebouwd. Eeuwig zonde dat we met deze generatie zitten opgescheept met zo’n slappe coach.
Dat krijg je ervan als je een uitstekende coach vervangt door iemand zonder ideeën.ElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:11:
[...]
Hoe dan? Die scheids heeft echt iets tegen NL. Geen pingel, geen goal, rare gele kaart.
En dan staan er ook nog eens 11 mafklappers in het veld die ineens niet meer weten hoe ze moeten voetballen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het is echt net Feyenoord. Ook pas wisselen als het te laat is.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:07:
Nou lekker dan, wachten tot de 70min. met wisselen? Achja, veel maakt het ook weer niet uit, zie ons dit niet omdraaien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wel leuk zo’n reeks, gaat de Boer zo het EK wel halen ?ElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:11:
[...]
Hoe dan? Die scheids heeft echt iets tegen NL. Geen pingel, geen goal, rare gele kaart.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zei toch al dat de Boer niks is?loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:10:
[...]
Lag even onder een steen (koken), waarom is Krul > Steek bij de Boer ?
Ook de Roon heeft niets te zoeken in Oranje.
Hij heeft er geen goede kijk op en is ook bevooroordeeld.
De Boer zou dit nooit doen, dat is mede een reden dat hij mislukt is bij zoveel clubs. Ben wel wat bias, maar hij was altijd zo statisch en voorspelbaar.RegularJohn schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:09:
Wat een inspiratieloos spel zeg, echt drama.
Zoveel rare keuzes van de Boer. Waarom niet wisselen in de rust als je met 2-0 achter staat?
We hebben helaas al bijna geen vechters
Heeft nou echt niet echt een lekker trackrecord. Bovendien wint die nooit prijzen. Kan geen toeval zijn.loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:13:
Ene Peter Bosz is nu wel beschikbaar .. schijnt
Heb je wel eens een ploeg van Peter Bosz zien voetballen? Dat wordt een nog grotere slachting, kamikaze aanval en op hoop van zegen.loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:13:
Tja, dan wordt het helemaal een gatenkaas achterinloekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:13:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
CR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:12:
De Roon, tete, Krul. Echt pure armoede dat dat basismateriaal is en bij een 2-0 achterstand ook mag blijven staan. En het niet selecteren van weghorst is ook dramatisch. Als hij een Ajax shirtje aan zou hebben zou hij opeens wel in het ‘systeem’ van de boer passen.
Die man heeft de ajaxschool heilig verklaard en kent verder niks anders. Met deze bondscoach wordt alles weer kapotgemaakt wat Koeman juist weer had opgebouwd. Eeuwig zonde dat we met deze generatie zitten opgescheept met zo’n slappe coach.

Idd, hij heeft maar 1 seizoen bij een club af gemaakt waar hij prijzen zou moeten winnen. Dat is niet gelukt, maar een finale EL is ook niet slecht.CR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:14:
[...]
Heeft nou echt niet echt een lekker trackrecord. Bovendien wint die nooit prijzen. Kan geen toeval zijn.
Geen toeval dus
Hij ging ook altijd met ruzie ergens weg. Alles beter dan De Boer, zou anders gewoon Advocaat nemen of een buitenlandse coach zoals België heeft gedaan.CR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:14:
[...]
Heeft nou echt niet echt een lekker trackrecord. Bovendien wint die nooit prijzen. Kan geen toeval zijn.
Frenkie, Gravenberch en Klaassen op 10.
De ballen worden er wel mooi ingekruld.
Koeman uitstekend? Hahaha goeie!Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:12:
[...]
Dat krijg je ervan als je een uitstekende coach vervangt door iemand zonder ideeën.

Die is gewoon net als Guus Hiddink vertrokken voordat het serieus werd en de echte klappen vielen. Zelfs met een handvol sterspelers blijft het gemiddelde nog zwak tot matig.
Begrijp me niet verkeerd veel ploegen laat hij heel lekker voetballen hoor. Over het algemeen leuk om naar te kijken. Maar vaak ook net niet.Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:15:
[...]
Idd, hij heeft maar 1 seizoen bij een club af gemaakt waar hij prijzen zou moeten winnen. Dat is niet gelukt, maar een finale EL is ook niet slecht.
Geen toeval dus
Maar serieus, ik heb Nederland nooit beter zien spelen met publiek hoor. Genoeg wedstrijden als dit gezien met enorm veel sfeer.Mel33 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:15:
Ja zo zonder publiek en inspiratie en dat geziek over Qatar, waar put je dan nog je wilskracht uit?
Precies. Dat beeld dat het zo goed met Koeman ging, vind ik ook apart. Was ook vaak erg slecht onder hem.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:16:
[...]
Koeman uitstekend? Hahaha goeie!![]()
Die is gewoon net als Guus Hiddink vertrokken voordat het serieus werd en de echte klappen vielen. Zelfs met een handvol sterspelers blijft het gemiddelde nog zwak tot matig.
Resultaten waren wel meer dan goed. Bij de boer zijn die nog vrij matig tot zover.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:16:
[...]
Koeman uitstekend? Hahaha goeie!![]()
Gewoon Advocaat bellen, die is vanaf Mei beschikbaar.ElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:15:
Ik ga wat geks roepen, is Löw niet binnenkort vrij? Dit WK missen we toch dus daar kunnen we prima op wachten.
Advocaat mag even niet, die heeft het Nederlands voetbal geen goed gedaan door Feyenoord verder af te breken.loekf2 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:17:
[...]
Gewoon Advocaat bellen, die is vanaf Mei beschikbaar.
Echter was bij wel een man met een idee, dat zie je bij Barca ook terug. Vaak is het tweede seizoen wel slechter onder hem, dat zag je bij Everton en Southampton ook terugremco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:17:
[...]
Precies. Dat beeld dat het zo goed met Koeman ging, vind ik ook apart. Was ook vaak erg slecht onder hem.
Je snapt het woord nog steeds niet he?Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:12:
[...]
Ik zei toch al dat de Boer niks is?
Hij heeft er geen goede kijk op en is ook bevooroordeeld.
Ja hij maakt beslissingen waar jij en ik het niet mee eens zijn.
Maar was Koeman dan bevooroordeeld omdat ie dezelfde spelers opriep? Heb ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord van je op gehad.
Wie wel dan....CR1691 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:19:
Klaassen en de jong. De lievelingetjes van Frank. Die gaan je nou ook niet redden.
Babel!
Niemand. We hebben gewoon een erg middelmatig elftal
Inderdaad. Paar goeie, veel matig.remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:20:
[...]
Ga je mond spoelen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet minder dan Turkije, dit optreden is gewoon heel matig.remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:20:
[...]
Je bent prof, en je speelt het hele seizoen al zonder publiek.Mel33 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:15:
Ja zo zonder publiek en inspiratie en dat geziek over Qatar, waar put je dan nog je wilskracht uit?
Als je jezelf niet kunt motiveren kun je je beter afmelden.
Dit topic is gesloten.