Geld.carpebios schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:30:
[...]
Even los van de andere inhoud van je post, waarom lukt dat niet in Afrika en dergelijke landen?
Kost nogal wat, een VAR installatie inclusief camera's.
Dacht van wel hoor.
Depay probeert het elke keer opnieuw en elke keer mislukt het weer. Dan heb ik liever iemand anders die het mag doen.
Ja zeker! Ik kan die gozer echt niet uitstaan, wat een zeldzaam egocentrisch mannetje is het. En ook niemand die tegen hem zegt dat je vrije trappen van 40 meter beter niet direct op doel kan schieten. Of je moet Juninho of Beckham heten....
Lekker voorzetje geven johHollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:31:
[...]
Dacht van wel hoor.
Depay probeert het elke keer opnieuw en elke keer mislukt het weer. Dan heb ik liever iemand anders die het mag doen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En waarom zou een land in Afrika (Marokko, Egypte) dat niet kunnen betalen? Oekraïne moet dat toch ook kunnen betalen? Dan hebben we straks ook geen stations meer, want te duur. Denk dat geld niet de hoofdzaak is.toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:31:
[...]
Geld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Iedereen, maar hij loopt steeds met z'n vingers in z'n oren, dus hij hoort het niet.gws24 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:33:
lol, commentator: 'Wie gaat dit klusje klaren?' en dan 'We weten het antwoord al'. Man, man, hebben we nou echt niemand die tegen Depay zegt dat hij hem even niet neemt?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Turkije word weer eens onderschat
Dit gaat hem niet worden.
13:37
Zo, aangepast!Grindtegel schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:34:
Goed ik ga wat anders doen dan me nog een uur irriteren, ik hoor straks wel waar het schip is gestrand
Ik verwacht niet dat de KNVB ook maar iets doet, ze staan toch wel bekend om hun slechte beslissingen.
Achja, met deze uitslag hoeven we straks niet meer te gaan.
:strip_exif()/f/image/DoQpBzc5YtnEK03VN2r4wKtw.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat kan De Boer hier aan doen? De spelers geven gewoon niet thuis. Slappe hap.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:34:
[...]
Ik verwacht niet dat de KNVB ook maar iets doet, ze staan toch wel bekend om hun slechte beslissingen.
Achja, met deze uitslag hoeven we straks niet meer te gaan.
Of moet HIJ ze echt motiveren...
Niet om mijn gelijk te krijgen maar voelde dit aankomen.Nibbz schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:34:
Zit je stiekem toch een paar dagen op deze wedstrijd te wachten.. krijg je dit
Niet scherp genoeg
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
edit: niet in het veld he
[ Voor 33% gewijzigd door jaapstobbe op 24-03-2021 18:36 ]
Ik ben PSV gewend, dus dit doet mij niets meerHarribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:35:
[...]
Niet om mijn gelijk te krijgen maar voelde dit aankomen.
Niet scherp genoeg
Als je laf voetbal wilt moet je dat zeker doen.jaapstobbe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:36:
Dick Advocaat, kom er maar in
Pfoe, liever niet. Als ik iemand niet als coach van het NL elftal zou willen zien ...jaapstobbe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:36:
Dick Advocaat, kom er maar in
Tegen dit Oranje zou ik Haaland rust geven en met de reservespits starten.Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:35:
Dit wordt nog smullen tegen haaland....
Nou de Boer motiveren.... Dat kan hij dus niet.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:35:
[...]
Wat kan De Boer hier aan doen? De spelers geven gewoon niet thuis. Slappe hap.
Laat staan de juiste spelers selecteren.
Echt we gaan Koeman wel missen, ik vind de Boer gewoon slappe hap
Nee, dan Frank de Boer...Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:36:
[...]
Als je laf voetbal wilt moet je dat zeker doen.
Sinds De Boer heeft de ouderwetse Hollandsche school weer de overhand. Dat betekent dus veel balbezit, ver naar voren staan en achterin kwetsbaar in de omschakeling. Sinds De Boer geven gewoon veel meer weg. Zoals voorspeld overigens.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:35:
[...]
Slappe hap tot nu toe, Turkije wil wel vechten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik heb een beetje onder een steen gezeten, maar Turkije onderschatten hoe dan?Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:34:
Goh... Ik was hij dus al bang voor...
Turkije word weer eens onderschat
Dit gaat hem niet worden.

Ach Nederland heeft meestal ern stroeve start.
Het is een redelijk standaard opstelling?Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:37:
[...]
Nou de Boer motiveren.... Dat kan hij dus niet.
Zou onder een andere bondscoach er niet heel anders uitzien.
Maar kwamen ze ook zo vaak op achterstand als onder Koeman?D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:38:
[...]
Sinds De Boer heeft de ouderwetse Hollandsche school weer de overhand. Dat betekent dus veel balbezit, ver naar voren staan en achterin kwetsbaar in de omschakeling. Sinds De Boer geven gewoon veel meer weg. Zoals voorspeld overigens.
In het Suez kanaal. En zolang we daar niet langs kunnen komen we ook niet in QatarGrindtegel schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:34:
Goed ik ga wat anders doen dan me nog een uur irriteren, ik zie straks wel waar het schip is gestrand
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat valt echt wel mee hoor, het merendeel van de camera's staat er al, het zijn enkel de scheidsrechters die geld kosten.toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:31:
[...]
Geld.
Overigens kost het de UEFA niet super veel, er zijn genoeg inkomsten verkregen voor het komende WK. Kost hun meer als het misgaat en er claims komen..
Ik zie weinig verschil met deze bondscoachExocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:38:
Ze hadden beter Ajax in oranje shirts het veld op kunnen sturen
Wel weer typisch Frank de Boer voetbal. Veel balbezit en niks creëren.
Meer kansen dan Turkijedutchgio schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:40:
Toch nog een statement, we gaan ons gewoon niet plaatsen?
Wel weer typisch Frank de Boer voetbal. Veel balbezit en niks creëren.
Het Nederlands vrouwenelftal, dan heeft Turkije snel geen spelers meer op het veld staan ...Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:38:
Ze hadden beter Ajax in oranje shirts het veld op kunnen sturen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Helaas wel dacht ik, dat was zeker in het begin bij Koeman wel een dingetje.Typhone schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:38:
[...]
Maar kwamen ze ook zo vaak op achterstand als onder Koeman?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die wel, maar er doen ook heel veel armere landen mee. Burkina Faso bv, komt Lassina Traore vandaan. 1 van de armste landen van Afrika. Siera Leone en Mali ook.carpebios schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:33:
[...]
En waarom zou een land in Afrika (Marokko, Egypte) dat niet kunnen betalen? Oekraïne moet dat toch ook kunnen betalen? Dan hebben we straks ook geen stations meer, want te duur. Denk dat geld niet de hoofdzaak is.
Dus daar verwacht ik weinig van.
Hij is ook voor die reden mislukt bij toch wel top clubs. Crystal Palace is dat misschien niet, maar ook die zijn middenmoot in de PL en het voetbal met de Boer was echt verschrikkelijk. Nieuwe coach komt en het was 10x beter.Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:37:
[...]
Nou de Boer motiveren.... Dat kan hij dus niet.
Nee, dat praat ik zeker niet goed. Dus van mij mag je daarom best deze wedstrijd boycotten.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:21:
[...]
Ik hoop niet dat je wat er gebeurt in Turkije goedpraat of het wilt vergelijken met onze (politieke) situatie hier. Dat is het namelijk niet, nog niet eens 10%.
Geen idee wat je bedoeld met politiegeweld.
Maargoed laat ik lekker de wedstrijd kijken, even geen politiek.
Wat betreft politiegeweld, we hebben een discussie hier eerder gehad waarin werd gezegd dat ieder land wel wat op de kerfstok heeft. Mijn argument was dat je makkelijk bij Amnesty kan checken hoe een land ervoor staat. En laat nou net Nederland “under investigation” zijn voor politiegeweld: https://www.nu.nl/binnenl...cht-staat-onder-druk.html
Berghuis eruit klaasen erin
Ik vind hem een goede speler.Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:41:
Ik vind Frank de Boer niks eerlijk gezegd, altijd al gevonden.
Dus daar verwacht ik weinig van.
Laat me raden. Jij bent voor Ajax? :’)Joostje123 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:42:
Gewoon 4-4-2 gaan spelen, malen staat daar echt niks te doen.
Waarom moet Berghuis eruit als Malen niet presteert?Joostje123 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:42:
Gewoon 4-4-2 gaan spelen, malen staat daar echt niks te doen.
Dat bedoel ik dus.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:42:
[...]
Hij is ook voor die reden mislukt bij toch wel top clubs. Crystal Palace is dat misschien niet, maar ook die zijn middenmoot in de PL en het voetbal met de Boer was echt verschrikkelijk. Nieuwe coach komt en het was 10x beter.
Had gehoopt dat de spelers met hun kwaliteit dat wel zouden camoufleren.
Maar waar ik al bang voor was, niet scherp genoeg vandaag.
Die doet toch alleen de sausjes?Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:31:
Ja, door Yilmaz.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zeker niet.
Omdat malen 100x beter is dan Berghuis.
Alleen niet als linksbuiten
Dat zien we vanavond weer goed hoor! HahaJoostje123 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:44:
[...]
Zeker niet.
Omdat malen 100x beter is dan Berghuis.
Alleen niet als linksbuiten
Jij hebt het spel van De Boer niet gezien bij de teams waar hij coach was?Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:35:
[...]
Is hij wel echt zo goed? Ze tevreden waren ze nou ook niet in Duitsland over hem.RegularJohn schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:44:
Peter Bosz is vrij toch? De Boer kan mij niet snel genoeg vertrekken. Gewoon de laan uit tijdens de rust...
Nee. Heb meer te doenHollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Jij hebt het spel van De Boer niet gezien bij de teams waar hij coach was?
Alleen Ajax... Dat was wel veel balbezit en prijzen
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 24-03-2021 18:47 ]
*knip*Typhone schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:46:
Waar blijft die herhaling? Ohja nationale teams. Dan regeert de propaganda machine van de UEFA met hun fair play bullshit. 🥱
Zelfs niet serieus bedoeld laten we dat soort opmerkingen achterwege aub.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2021 19:09 ]
Deze comments slaan echt nergens op.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Erdogan zit nu met de beelden te knoeien ...
Het is eenvoudiger om wedstrijden om te kopen zonder VAR.Typhone schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:46:
Waar blijft die herhaling? Ohja nationale teams. Dan regeert de propaganda machine van de UEFA met hun fair play bullshit. 🥱
Wel vreemd, er is toch wel een horloge of zelfs deze niet?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Of je neemt dingen niet zo serieus? Kom op zeg.
Jawel.lasharor schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:47:
[...]Deze comments slaan echt nergens op.
Ja daar begrijp ik echt niks van.Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:49:
Geen var ok... Maar geen doellijn technologie?
Doe Luuk er maar in, de huidige spitsen zie ik sowieso niet scoren
Ronaldo naar Ajax?remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:49:
Nou. Jullie geboden zijn verhoord!
Labyad naar Feyenoord?
Welk gebed?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met de getoonde beelden kun je het gewoon niet zien.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:50:
Ik denk overigens geen doelpunt, de bal is niet echt duidelijk over de lijn, maar zonder doeltech. is het moeilijk om te zien.
per aspera ad astra
Was volgens mij gewoon een goal.
Waarom is er bij kwalificatiewedstrijden nou weer geen VAR?
Zelfs bij VVV - ADO is die er...
Het is niet te zien.Maarten_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:50:
Volgens de commentatoren op NPO Radio 1 net geen doelpunt.
Lijkt wel alsof ze Feyenoord in Oranje shirtjes hebben gehesen. Het lijkt aanvallend nergens op, een deel loopt naar voren en een deel achteruit, elke uitbraak is een tegendoelpunt en elk twijfelgeval valt de verkeerde kant op.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De arm van Erdogan is toch lang genoeg om bij de knoppen te kunnen?
[ Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 24-03-2021 18:53 ]
XXXVI
Ik weet dat je een Depay-hater bent, maar die mag er van mij wel inblijven. Maar de Jong mag er ook wel bij. Malen leek wel vrij aardig te combineren met Depay op 't begin, maar dan moet het eigenlijk wel andersom gaan, waarbij Depay de kans krijgt en niet Malen. Berghuis tot dusverre niet heel gelukkig, maar goed, lastig, want Turkije speelt ook vrij verdedigend. Echt tot kansen kom je zo iig (vrijwel) niet, dan is de lange bal misschien een beter idee.Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:49:
Grappig dat we eigenlijk niet meer zonder var kunnen. Toch goede ontwikkeling.
Doe Luuk er maar in, de huidige spitsen zie ik sowieso niet scoren
Bosz wil denk ik zelf nog niet. Hij is wel een coach die veel druk voorin zet op de tegenstander.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Is hij wel echt zo goed? Ze tevreden waren ze nou ook niet in Duitsland over hem.
Uiteindelijk moeten de spelers, met welke coach dan ook, maximaal inzet tonen. Je speelt niet voor je club of coach maar voor je land, je mag het hopelijk wel een eer vinden om geselecteerd te worden.
En als het allemaal slappe hap is, zit er ook wel iets mis bij het elftal op het veld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moeten beide lekker gaan golfen en frikandellen eten.HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:51:
Laat me raden.. van Hooijdonk en vd Vaart zometeen? Ik heb de voorbeschouwing niet gezien.
Die keken alleen of de palen nog goed vastzaten in de grond. Daar hadden we echt niks aan.LAD93 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:51:
Sinds wanneer zijn ze eigenlijk gestopt met die extra lijnrechters bij de beide goals?
Afgaande op zijn voet en het feit dat zijn hoofd wat meer naar de voet die ruim over de doellijn is, zou ik zeggen dat die bal er wel inzit. Maar goed, niet 100% te zeggen.
Dit topic is gesloten.