Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.958 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Gezien het belang van de kwalificatie en het feit dat van je vier beste verdedigers er drie niet bij zijn had ik toch liever gehad dat De Boer gewoon de beste verdediger had geselecteerd, ook al gaat dat ten koste van Jong Oranje. En ik heb het gevoel dat dat nu niet zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
strafschop schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:19:
[...]

. St. Juste maakt ook minuten als rechtsback en verdedigende middenvelder, dan krijg ik het idee dat St. Juste misschien wel beter aan de bal is.
Ok maar misschien handig als de Boer dat dan uitlegt? Of heb ik dat gemist?

Niet bevooroordeeld? Waarom steeds Babel oproepen dan?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 21-03-2021 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 14:01
strafschop schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Bij Kicker staat Gouweleeuw (135) lager dan St Juste (132) op het lijstje beste speler van het seizoen.
3,59 t.o.v. 3,6.. nou nou :')

Statistieken zeggen niet altijd alles. Zonder gekheid, ik vind Gouweleeuw betrouwbaarder spelen dan St. Juste.. Maar een ander hoeft er niet ook zo over te denken natuurlijk :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
De arme Wijnaldum begrijpt niet dat racisme en Qatar in één adem worden genoemd. Nee moderne slavernij is ook heeeul wat anders.

Hypocriet ten top, over een foute grap trek je ontzettend fel van leer. Maar ondertussen sneuvelen mensen en worden mensenrechten veelvuldig geschonden in de stadions waar je straks speelt.

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
ephymerous schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:39:
De arme Wijnaldum begrijpt niet dat racisme en Qatar in één adem worden genoemd. Nee moderne slavernij is ook heeeul wat anders.

Hypocriet ten top, over een foute grap trek je ontzettend fel van leer. Maar ondertussen sneuvelen mensen en worden mensenrechten veelvuldig geschonden in de stadions waar je straks speelt.
Inderdaad en ook erg typerend voor de hele BLM wereld imo. Je zou kunnen stellen dat je ongelijkheid in de wereld aan de kaak wilt stellen. Of dat nu racisme, onderdrukking en/of slavernij is, maar blijkbaar delen heren voetballers die mening niet of ze snappen het niet of zitten met hun hoofd bij het eventuele geld dat ze kunnen verdienen (of mislopen...).

Overigens is dat niet alleen typerend voor voetballers maar de hele anti racisme/blm beweging. Je hoort überhaupt niemand (met enige status of invloed) over de mensenrechten in dit soort landen. Beyonce zingt over "who run the world, girls" maar laat aan de andere kant wel jonge meisjes in Sri Lanka de kleding maken. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te bedenken.

Kansloos gezwets van Wijnaldum in elk geval, past wel in het straatje van die praat van De Boer zelf over Qatar. Wat dat betreft had Derksen het wel goed geformuleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Ok maar misschien handig als de Boer dat dan uitlegt? Of heb ik dat gemist?

Niet bevooroordeeld? Waarom steeds Babel oproepen dan?
Wat is er bevooroordeeld aan Babel oproepen? Iets wat de afgelopen 2-3 bondscoaches ook deden. Of waren Koeman en Lodeweges ook bevooroordeeld? Nooit iets over gehoord...
Wie is het alternatief voor Babel?
Dilrosun? Speelt weinig.
Gakpo? Net weer fit, maakt nog niet eens hele wedstrijden vol bij PSV.
Kluivert? Lang? Dan wordt er nog harder geroepen dat ie bevooroordeeld is.

En waarom zou de Boer ons uit moeten gaan leggen waarom ie reserve speler 3 wel oproept en nr 4 niet?
Hij heeft met bv Koopmeiners en Weghorst gesprekken gehad hoe en waarom, kan zomaar dat ie dat ook bij Gouweleeuw gedaan heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 23-03-2021 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De_Bastaard schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:13:
Wat dat betreft had Derksen het wel goed geformuleerd.
De Geert Wilders van het voetbal inmiddels.. Ik snap niet dat RTL niet ingrijpt tegen al dat geblaat wat er uit zijn mond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
toolkist schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:44:
[...]

De Geert Wilders van het voetbal inmiddels.. Ik snap niet dat RTL niet ingrijpt tegen al dat geblaat wat er uit zijn mond komt.
Wat een onzin... :F Daarbij wat moet Rtl? Hij zit bij Veronica van John de Mol, niet bij Rtl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ephymerous schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:39:

Apart dat je Wijnaldum en "Virgil" nu niet hoort, terwijl ze met BLM op de voorste rij zaten.
Maar ja, het is makkelijker om vanaf je luxe zetel te twitteren, dan een echt punt te maken door Qatar te boycotten.

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 24-03-2021 08:13 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Hebben we wel verdedigers nodig in een poule met Turkijke, Gibraltar, Noorwegen, Montenegro en Letland?
Over die BLM discussie. Tuurlijk ga je niets zeggen over Qatar als je in de herfst van je carrière zit. Daar kun je met een half jaar voetballen evenveel verdienen als de 6 jaar daarvoor.

Overigens, is Depay nog gecanceld door de Boer? Die stond me een partij slap te spelen afgelopen weekend. :N. Krijgen we straks weer de one-man show met schoten vanuit de eigen 5m op goal om indruk te maken op Barcelona.

[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 24-03-2021 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Typhone schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:21:
Overigens, is Depay nog gecanceld door de Boer? Die stond me een partij slap te spelen afgelopen weekend. :N. Krijgen we straks weer de one-man show met schoten vanuit de eigen 5m op goal om indruk te maken op Barcelona.
Dat of wederom nodeloos rondjes rijden door Rotterdam om vervolgens een politieagent af te blaffen. De zogenaamde leiders van Oranje kunnen een cursus leiderschap gebruiken :F

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
toolkist schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:41:
[...]

Wat is er bevooroordeeld aan Babel oproepen? Iets wat de afgelopen 2-3 bondscoaches ook deden. Of waren Koeman en Lodeweges ook bevooroordeeld? Nooit iets over gehoord...
Wie is het alternatief voor Babel?
Dilrosun? Speelt weinig.
Gakpo? Net weer fit, maakt nog niet eens hele wedstrijden vol bij PSV.
Kluivert? Lang? Dan wordt er nog harder geroepen dat ie bevooroordeeld is.
Ik snap De Boer sowieso wel. Hij heeft 1 dag voorbereidingstijd met die jongens voor misschien wel de zwaarste poulewedstrijd van de kwalificatie. Dan zou ik ook liever mannen hebben waar ik eerder mee gewerkt had, die weten wat er van ze verwacht wordt. Bondscoach zijn is meer dan de 11 beste Nederlandse voetballers op het veld zetten.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
T-MOB schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:20:
[...]

Ik snap De Boer sowieso wel. Hij heeft 1 dag voorbereidingstijd met die jongens voor misschien wel de zwaarste poulewedstrijd van de kwalificatie. Dan zou ik ook liever mannen hebben waar ik eerder mee gewerkt had, die weten wat er van ze verwacht wordt. Bondscoach zijn is meer dan de 11 beste Nederlandse voetballers op het veld zetten.
Ik zou dan juist spelers oproepen die in goede vorm verkeren. Babel is inderdaad erg constant; constant slecht.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Kan haast niet anders dan dat Babel iets weet wat niet naar buiten mag. Zo opzichtig, iedereen in NL weet dat de rechtsback van MVV waarschijnlijk beter is op zijn positie maar toch elke keer weer mee.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:48:
Kan haast niet anders dan dat Babel iets weet wat niet naar buiten mag. Zo opzichtig, iedereen in NL weet dat de rechtsback van MVV waarschijnlijk beter is op zijn positie maar toch elke keer weer mee.
Ryan Babel was bij Ronald Koeman basisspeler. Bij Frank de Boer slechts invaller. Welke andere speler had jij graag bij Oranje gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

strafschop schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:21:
Ryan Babel was bij Ronald Koeman basisspeler. Bij Frank de Boer slechts invaller. Welke andere speler had jij graag bij Oranje gezien?
Precies dat. Wat zijn de alternatieven? De namen die ik voorbij heb zien komen hebben of geen wedstrijdritme of geen ervaring op het internationale podium. De bondscoach kiest voor een reservespeler die dit seizoen al 28 wedstrijden in de benen heeft bij Galatasaray. Noem mij een speler voor die positie die je op de bank kan zetten met minimaal de zelfde ervaring en wedstrijdritme. Voor de jonge onervaren spelers is er Jong Oranje en zijn er wellicht oefeninterlands. In dit geval gaat het om kwalificatiewedstrijden. Ik snap de keuze voor Babel wel. Als of er een overvloed aan keuzemogelijkheden is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:07:
[...]

Wat een onzin... :F Daarbij wat moet Rtl? Hij zit bij Veronica van John de Mol, niet bij Rtl.
Jij je zin, Veronica dan, 1 pot nat. Maakt z'n gedrag niet minder erg.
Die vent is alleen nog maar bezig om zo veel mogelijk mensen te schofferen met z'n opmerkingen en heeft geen enkele intentie om iets constructiefs bij te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Han schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Precies dat. Wat zijn de alternatieven? De namen die ik voorbij heb zien komen hebben of geen wedstrijdritme of geen ervaring op het internationale podium. De bondscoach kiest voor een reservespeler die dit seizoen al 28 wedstrijden in de benen heeft bij Galatasaray. Noem mij een speler voor die positie die je op de bank kan zetten met minimaal de zelfde ervaring en wedstrijdritme. Voor de jonge onervaren spelers is er Jong Oranje en zijn er wellicht oefeninterlands. In dit geval gaat het om kwalificatiewedstrijden. Ik snap de keuze voor Babel wel. Als of er een overvloed aan keuzemogelijkheden is.
Misschien de tactiek aanpassen aan een formatie waar we wel de spelers voor hebben?
En op die manier spelers op de bank hebben met scorend vermogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Persoonlijk heb ik niet veel met de opstelling. Ik heb liever meer jeugd die zich op niveau bewijst, dan een middelmatig samengestelde soep van spelers die wel / niet goed renderen op hoger niveau. Met bepaalde jeugd maak je er een potentieel top elftal van.

Dit is een elftal bij gebrek aan beter (terwijl beter wel aanwezig is, jeugd / etc)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8T7R4jsd0Bp1fQw9T8sv2Wpf6Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rZKmbnigkO75fKYuaKmaMzRq.jpg?f=user_large

[ Voor 69% gewijzigd door Luxicon op 24-03-2021 13:06 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:52:
Misschien de tactiek aanpassen aan een formatie waar we wel de spelers voor hebben?
De tactiek omgooien doe je alleen maar wanneer de samenstelling van jouw basisspelers niet rendeert in de reguliere tactiek. En dat is hier niet het geval, zoals destijds wel het geval was onder van Gaal. Wil je serieus de tactiek omgooien vanwege één á twee bankzitters?
Babel is een vleugelaanvaller, voor scorend vermogen hebben we andere posities en dus ook andere spelers. Niemand die ook maar een fatsoenlijk alternatief kan opperen voor bankzitten Babel maar wel de suggestie doen om een geheel basiselftal om te gooien. Die snap ik echt niet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Dus je wil met 4 centrale verdedigers gaan spelen en 1 spits? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Denk dat we enigszins blij mogen zijn dat er zonder publiek gespeeld wordt. Vorige keer gingen we in Konya met 3-0 eraf in een Turkse heksenketel.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YGNdMatwVXw&ab_channel=OnsOranje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:57:
[...]

Dus je wil met 4 centrale verdedigers gaan spelen en 1 spits? ;)
Bij Barcelona is de 5-3-2 mooi om naar te kijken momenteel. De 2 wingbacks zijn meer buitenspelers, dan dat ze verdedigen. Tot nu toe hebben andere teams nog niet een gepast antwoord klaar staan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat zagen we inderdaad tegen PSG ;)
En wie zijn dan de Nederlandse versies van Messi Griezman en Dembele? Depay misschien, verder komt er niemand in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
Voor de tv kijkers, om 18:00 zijn de grote jongens te zien op NPO1. Om 21:00 mogen de jonkies het laten zien op NPO3.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vlassie1980 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:10:
Denk dat we enigszins blij mogen zijn dat er zonder publiek gespeeld wordt. Vorige keer gingen we in Konya met 3-0 eraf in een Turkse heksenketel.

[YouTube]
Daarom. Dit is best een belangrijke en niet te onderschatten pot.
Als onze spelers denken dat ze wel ff rustig rond kunnen tikken en dat klusje wel even laconiek zullen klaren, kan je wel aardig op je bek gaan.

Hoop dat ze gemotiveerd en geconcentreerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
strafschop schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:21:
[...]

Mooie wedervraag, wij houden toch niet 24/7 iedere speler in de gaten? Afijn om in te gaan op je vraag; iedere willekeurige speler op minimaal Eredivisie niveau is beter dan ik de laatste jaren van Babel heb gezien. Om maar eens een speler in vorm te noemen: Noa Lang.

Overigens is dit het moment voor de Boer om zich te onderscheiden. Blijft hij stug vasthouden aan drie uiterst matige aanvallers of gaat hij proberen zijn surplus aan verdedigers en middenvelders rendabel te krijgen? :)

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 24-03-2021 14:38 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:02
Is Depay uiterst matig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:32:
Afijn om in te gaan op je vraag; iedere willekeurige speler op minimaal Eredivisie niveau is beter dan ik de laatste jaren van Babel heb gezien.
Overdrijven is een vak, en jij maakt er zelfs een kunst van ;)
Toch mooi dat Bram van Polen beter is dan Babel.. Of Guus Hupperts, Vurnon Anita, Hans Mulders, en ga maar door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:40
Hopelijk vandaag nog een mooi eerbetoon aan de GOAT J. Cruijff. Wisten jullie trouwens dat Cruijff helemaal niet is overleden? God is namelijk onsterfelijk _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:02
tJa, heeft hij 2 wereldtitels, nou nee?

Deze man heeft dat wel >>> Wikipedia: Franz Beckenbauer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:40
@Sjah Teamprestatie etc doet mij niet zoveel. Er is geen speler ter wereld die zo zijn stempel heeft gedrukt zowel binnen als buiten het veld. Ook CR7 niet, ook Messi niet niemand. J. Cruijff is de belichaming van het moderne voetbal. Barca is groot dankzij hem zoals Laporte vandaag ook opnieuw benadrukte. _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Cillessen; Tete, De Ligt, Blind, Wijndal; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Berghuis, Memphis, Malen.

Prima (en logische) opstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Hopen dat De Roon en Berghuis eens een keer een goede wedstrijd gaan spelen in Oranje, dat is al een tijd geleden dat ik ze dat heb zien doen. Maar de alternatieven voor Berghuis die er bij zitten zijn ook niet bepaald de klasbakken. Berghuis, Babel en Stengs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Han schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:57:
[...]

De tactiek omgooien doe je alleen maar wanneer de samenstelling van jouw basisspelers niet rendeert in de reguliere tactiek. En dat is hier niet het geval, zoals destijds wel het geval was onder van Gaal. Wil je serieus de tactiek omgooien vanwege één á twee bankzitters?
Babel is een vleugelaanvaller, voor scorend vermogen hebben we andere posities en dus ook andere spelers. Niemand die ook maar een fatsoenlijk alternatief kan opperen voor bankzitten Babel maar wel de suggestie doen om een geheel basiselftal om te gooien. Die snap ik echt niet :)
Ik wil hem omgooien omdat het aanvallend niet echt lekker loopt, ook onder Koeman niet.
Of vind je dat het qua goals wel lekker gaat?

Kijk naar welke aanvallers je hebt die lekker scoren en pas de tactiek hier op aan.

Nee wij gaan lekker door met 4-3-3, terwijl we hier niet de spelers voor hebben.

De verwachte basis heeft een nr9 die niet lekker scoort, een hangende Depay die het bij Oranje wel aardig doet maar ook regelmatig moeite heeft.
En dan een rechtsbuiten die vrij wisselvallig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
JanW schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:39:
Hopen dat De Roon en Berghuis eens een keer een goede wedstrijd gaan spelen in Oranje, dat is al een tijd geleden dat ik ze dat heb zien doen. Maar de alternatieven voor Berghuis die er bij zitten zijn ook niet bepaald de klasbakken. Berghuis, Babel en Stengs.
Een goede wedstrijd? Of een goede wedstrijd in Oranje?

Want Berghuis speelt over het algemeen best goed in Oranje, weet nog wel hoe hard er om hem werd geroepen de laatste paar interlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Deadsy
Onder Koeman was het zelden echt 433 natuurlijk. Spelers als Bergwijn speelden zelden echt als pure vleugelaanvallers. Ik maak me wat dat betreft zorgen dat De Boer vaak voor de meer klassieke variant lijkt kiezen waar aanvallers ook echt pure aanvallers zijn en de verdediging ook nog eens vooruit holt. In mijn ogen de reden dat Oranje defensief minder is onder De Boer.

Probleem is vooral dat we buiten Depay geen spitsen hebben met buitenlandse ervaring die ook echt iets extra's kunnen brengen. Onze sterren lopen op het middenveld en centraal achterin (alhoewel er daar nu maar eentje over is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
De XI van Turkije

De bekendste namen: Kabak (Liverpool), Söyüncü (Leicester City), Çalhanoglu (AC Milan) en de twee Lille-aanvallers Yazici en Yilmaz. Feyenoorder Kökcü begint op de bank.

Opstelling Turkije: Çakir; Çelik, Kabak, Söyüncü, Meras; Yokuslu, Karaman, Tufan; Çalhanoglu, Yazici; Yilmaz.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjah schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:19:
tJa, heeft hij 2 wereldtitels, nou nee?

Deze man heeft dat wel >>> Wikipedia: Franz Beckenbauer
Tja, als je totaalvoetbal noemt dan denk je natuurlijk gelijk aan Der Kaiser, nou nee?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:36:
Cillessen; Tete, De Ligt, Blind, Wijndal; De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Berghuis, Memphis, Malen.

Prima (en logische) opstelling!
Persoonlijk zou ik nooit met de Roon spelen, antivoetballer pur sang. Belediging aan het adres van alle andere middenvelders.
De minst slechte aanvaller die we hebben. Als je kijkt wat we in het verleden konden opstellen. Zowel qua kwaliteit als persoonlijkheid wereldklasse, Memphis is daar een modale voetballer bij.
toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:39:
[...]

Overdrijven is een vak, en jij maakt er zelfs een kunst van ;)
Toch mooi dat Bram van Polen beter is dan Babel.. Of Guus Hupperts, Vurnon Anita, Hans Mulders, en ga maar door...
Die lopen tenminste niet in de weg, Babel probeert tot in de eeuwigheid en verspeelt continu de bal.

Godzijdank kan ik het niet kijken, voor Ajax vraag ik m’n vriendin onze zoon naar bed te brengen. Nu vind ik het wel best :)

[ Voor 57% gewijzigd door ephymerous op 24-03-2021 17:59 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Cilissen is afgehaakt. Krul staat vandaag op doel.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gelijk een kans voor Malen.
Verschrikkelijk slecht geschoten, recht rolletje naar de keeper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:02:
Gelijk een kans voor Malen.
Verschrikkelijk slecht geschoten, recht rolletje naar de keeper
Precies zoals we hem kennen deze seizoenshelft. Hij speelde zichzelf wel lekker vrij.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Is de ellende in Qatar hier offtopic? Ik neem aan dat we met zijn allen solidair zijn en boycotten en dus niet kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is vrij logisch dat bij WK kwalificaties geen VAR is. :+

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 24-03-2021 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:04:
Is de ellende in Qatar hier offtopic? Ik neem aan dat we met zijn allen solidair zijn en boycotten en dus niet kijken?
In theorie zou het land nog kunnen veranderen.

Je zou ook kunnen zeggen dat we niet moeten kijken om wat er nu in Turkije gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:22:
De XI van Turkije

De bekendste namen: Kabak (Liverpool), Söyüncü (Leicester City), Çalhanoglu (AC Milan) en de twee Lille-aanvallers Yazici en Yilmaz. Feyenoorder Kökcü begint op de bank.

Opstelling Turkije: Çakir; Çelik, Kabak, Söyüncü, Meras; Yokuslu, Karaman, Tufan; Çalhanoglu, Yazici; Yilmaz.
Söyüncü heeft in mijn ogen wel een minder seizoen, nog altijd een goede CB, maar even iets minder nu. Kabak valt ook wat tegen bij Liverpool, al geef ik het je te doen om van Dijk te vervangen.

Kökcü vind ik enorm overschat, maar dat vind ik van sommige van onze spelers ook, al hoop ik dat Malen nog één keer een top transfer maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44
Berghuis mag laten zien dat hij met veel betere spelers om zich heen het verschil kan maken.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goede keeper die Krul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Wtf Burak, die bal ging er wel heel makkelijk in

Oh nee wacht; Matthijs "hands" de ligt.

[ Voor 30% gewijzigd door lasharor op 24-03-2021 18:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Met de VAR was het nu andersom geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Van een penalty tegen de Turken naar een goal omdat ze staan te snurken.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Bam? Antibam?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Aangeraakt die bal. Lekker pech.

Maar er gebeurt wat ik al vermoedde. Het is weer te slap zo nu en dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:13:
Berghuis mag laten zien dat hij met veel betere spelers om zich heen het verschil kan maken.
Overschatten we hem niet te veel? Hij is een van de betere van de ED, maar daarbuiten komt hij echt te kort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Nou in de herhaling goed te zien. Het is echt ipv een penalty mee een goal tegen. Maar inderdaad, de VAR voor zulke belangrijke wedstrijden is absoluut niet nodig, welnee joh.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Depay loopt er tot nu toe bij alsof hij al 2 wedstrijden in de benen heeft.
Sjok sjok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:08:
[...]

In theorie zou het land nog kunnen veranderen.

Je zou ook kunnen zeggen dat we niet moeten kijken om wat er nu in Turkije gebeurt.
Dat zou je mogen zeggen, voor mij persoonlijk trek ik de grens bij direct betrokken zijn bij de organisatie van het WK, om de glijdende schaal te vermijden. In Nederland zou je anders ook geen EK mogen houden vanwege het politiegeweld.

Maar bij de bouw van de stadions voor het WK zijn mensenrechten geschonden, er is dus een directe relatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:15:
Ja, alleen kon hij er ook niet veel aan doen. Op dit soort momenten vind ik het niet bewust hands en mag je wel doorspelen vind ik.

Ik weet even niet wie hands bij ons maakte, maar dat vind ik wel echt een overtreding (al gaat hij er nu in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Waarom is er eigenlijk geen VAR?
Mag niet van Erdogan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Lekkere voorzet.... Dat was toch zijn kracht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:18:
Mag niet van Erdogan?
Gewoon weer belachelijk geen var...
Maar we kunnen wel zeuren maar voorlopig is Turkije beter aan het voetballen.

Malen weer mis.... Waar is zijn doeltreffendheid gebleven?

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 24-03-2021 18:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:15:
Betwijfel dat ze die gegeven zouden hebben, en terecht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jezus... Malen, wat een kans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:18:
Gewoon weer belachelijk geen var...
Bij Emmen-Sparta is er gewoon een VAR maar bij grote internationale wedstrijden niet?

Does not compute

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:00

gws24

Thinking is hard!

pfff, Malen gaat gewoon door met waar hij bij PSV zo goed in is geworden: recht op de keeper schieten.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
Han schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:20:
Jezus... Malen, wat een kans
Ah, hij zit al lekker in z'n PSV ritme

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Malen, altijd recht op de keeper af.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Waar kijk ik naar?! Lijkt Feyenoord wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:17:
[...]

Dat zou je mogen zeggen, voor mij persoonlijk trek ik de grens bij direct betrokken zijn bij de organisatie van het WK, om de glijdende schaal te vermijden. In Nederland zou je anders ook geen EK mogen houden vanwege het politiegeweld.

Maar bij de bouw van de stadions voor het WK zijn mensenrechten geschonden, er is dus een directe relatie.
Ik hoop niet dat je wat er gebeurt in Turkije goedpraat of het wilt vergelijken met onze (politieke) situatie hier. Dat is het namelijk niet, nog niet eens 10%.

Geen idee wat je bedoeld met politiegeweld.

Maargoed laat ik lekker de wedstrijd kijken, even geen politiek. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Turkije een halve kans, doelpunt.
Nederland 2 kansen... Totaal niet gevaarlijk.
Zie het verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:18:
Mag niet van Erdogan?
Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking?
Wat denk je van dat elk land wat aan het toernooi meedoet dan VAR moet hebben en dat dat niet bepaald gaat lukken in Afrika, Oceanie en genoeg landen in Azie/Midden Amerika?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05

Agent47

I always close my contracts.

Nederland komt nog wel. Die combineren er nog wel doorheen. Wel een schande dat een dikke spits van 35 zo scoort tegen je.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:22:
Zie het verschil.
Je bent een herhaling van AZ - PSV aan het kijken. Zeker Malen die steeds op de keeper schiet?

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

De vraag van vandaag gaat denk ik worden: “ Hoe vaak gaat Depay voor zichzelf?”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:22:
Zie het verschil.
Het was ook wel geluk hoor en Krul zag er niet goed uit bij dat doelpunt.

Wel is het slap, we missen echt iemand als van Nistelrooy en iemand als Robben.. maar die tijd komt niet meer terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Kijkend naar de reacties hier heb ik dus niet veel bijzonders gemist, aangezien ik nu pas thuis ben :/

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:25:
Kijkend naar de reacties hier heb ik dus niet veel bijzonders gemist, aangezien ik nu pas thuis ben :/
Je hebt een doelpunt gemist. ;)

Opzicht is het niet super slecht, we combineren best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Blind kan ook echt niet meer, maar dat mag je niet meer roepen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:26:
[...]

Je hebt een doelpunt gemist. ;)

Opzicht is het niet super slecht, we combineren best lekker.
Ja oke :9

Nou ben benieuwd dan!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:24:
De vraag van vandaag gaat denk ik worden: “ Hoe vaak gaat Depay voor zichzelf?”
Ben gelukkig niet de enige die het ook ziet, zelden een speler gezien die zo’n verkeerd beeld van zichzelf heeft. Vindt zichzelf volgens mij een hele grote meneer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 20-09 14:19
Wauw, goede vrije schop van depay, daar kan messi nog wat van leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:26:
Blind kan ook echt niet meer, maar dat mag je niet meer roepen volgens mij..
Ieder zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Alleen van Hooijdonk en Koeman konden zulke vrije trappen..:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Harribo
Enige aan wie ik me erger is Depay.
Weer egoïstisch slechte vrije trappen nemen en sjokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Grindtegel schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:27:
Wauw, goede vrije schop van depay, daar kan messi nog wat van leren
Hoezo, zit hij erin dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
is die verslaggever verliefd op yilmaz, wat een verheerlijking voor een prutvoetballer zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:27:
Alleen van Hooijdonk en Koeman konden zulke vrije trappen..:
Sneijder? Van Persie? Robben heeft ook wel een paar mooie vrije trappen genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Grindtegel schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:28:
is die verslaggever verliefd op yilmaz, wat een verheerlijking voor een prutvoetballer zeg
Ja maar echt. Veel te dikke lompe speler haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
Nog meer mensen die vanavond shoarma laten bezorgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:28:
[...]

Sneijder? Van Persie? Robben heeft ook wel een paar mooie vrije trappen genomen.
YouTube Hansie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:28:
[...]

Niet van zulke afstanden toch:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:27:
[...]

Ben gelukkig niet de enige die het ook ziet, zelden een speler gezien die zo’n verkeerd beeld van zichzelf heeft. Vindt zichzelf volgens mij een hele grote meneer.
Heb je het niet over Depay? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Turkije nog niks gedaan behalve een doelpunt maken 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Schandalig eigenlijk dat je hier achter staat. Dat Turkije is toch niet een topploeg behalve dat ze goed kunnen verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:29:
Turkije nog niks gedaan behalve een doelpunt maken 😁
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
toolkist schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:22:
[...]

Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking?
Wat denk je van dat elk land wat aan het toernooi meedoet dan VAR moet hebben en dat dat niet bepaald gaat lukken in Afrika, Oceanie en genoeg landen in Azie/Midden Amerika?
Even los van de andere inhoud van je post, waarom lukt dat niet in Afrika en dergelijke landen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:29:
Schandalig eigenlijk dat je hier achter staat. Dat Turkije is toch niet een topploeg behalve dat ze goed kunnen verdedigen.
nou ja verdedigen, zeg maar gewoon een beetje tegenhouden en er is niet veel nodig tegen de nederlandse aanval, het vuur is weer ver te zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:29:
Nog meer mensen die vanavond shoarma laten bezorgen? :)
Ja, door Yilmaz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vraag me af of we Oranje niet gewoon overschatten? Ik zie dat ook bij De Boer. Die heeft zo'n houding van "wij zijn Oranje en wij bepalen het spel" maar daar hebben we de aanvallers niet voor.
Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.