Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.955 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Als je op deze manier wilt discussiëren (met bijbehorende sneren) hoeft het van mij niet. Even goede vrienden :)
Tja je vraagt erom als je elke keer alleen de Ajax spelers eruit haalt en dan over de clubvoorkeur van FdB begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:28:
[...]

Maar even zonder gekheid, ik vind de selectie va St Juste, Strootman, Promes, Vilhena en Babel ook idioot. Maar qua keepers is Steek toch logisch? Ik vind m zelfs nu de beste keuze. Bizot en Bijlow hebben onlangs weer laten zien -notabele tijdens dezelfde pot- dat ze nog lang niet top zijn. En Cillesen speelt niet.
Naar wat ik heb gelezen doet St. Juste het prima in Duitsland. Vilhena volg ik al tijden niet meer, dat is een leuke pitbull, maar absoluut geen Oranje-materiaal nee. Promes, Babel, van de Beek worden wel altijd opgeroepen, die mogen ook lekker thuisblijven van mij.

Was Stekelenburg ook opgeroepen als hij voor een andere club als Ajax had gespeeld? Ik vraag het me oprecht af. Ik heb vrij weinig wedstrijden van Ajax gezien, maar van wat ik heb gezien, vond ik Stekelenburg totaal niet overtuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:37

snmght

imho dan he

Luxicon schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:29:
Ik zie liever een meer ambitieuze voorselectie. Vind dit matig, als je je bedenkt dat Noa Lang en Botman bijvoorbeeld niet geselecteerd zijn. Stengs en Babel hoeven er van mij bijvoorbeeld niet bij te zitten.
Tsja dat legt Frank eigenlijk uit: sommige van die gasten hebben er meer aan om met jong mee te gaan. Botman zal zeer waarschijnlijk niet aan spelen komen en voor Lang geldt dat in mindere mate, al zijn er voor Lang minder valide alternatieven. Babel kan echt niet meer, volstrekt onbegrijpelijk.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:58
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:35:
[...]

Naar wat ik heb gelezen doet St. Juste het prima in Duitsland. Vilhena volg ik al tijden niet meer, dat is een leuke pitbull, maar absoluut geen Oranje-materiaal nee. Promes, Babel, van de Beek worden wel altijd opgeroepen, die mogen ook lekker thuisblijven van mij.
Van de Beek is altijd drie klassen beter dan de Roon, Vilhena of Strootman. In welke rol dan ook.
Was Stekelenburg ook opgeroepen als hij voor een andere club als Ajax had gespeeld? Ik vraag het me oprecht af. Ik heb vrij weinig wedstrijden van Ajax gezien, maar van wat ik heb gezien, vond ik Stekelenburg totaal niet overtuigen.
You’ll never know :) Wie is er beter? Grabbelaar Pasveer absoluut niet.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:34:
[...]

De aanval is erg zwak. Nul toppers. Ook Depay is by far geen Robben of Bergkamp in hun goede dagen. Al is dat de enige die in de CL een deuk in een pakje boter heeft geschoten. Vroeger liet je Hasselbank thuis, nu selecteer je no-no’s als Babel, Promes en Berghuis :N
Makaay, van Nistelrooy, Bergkamp, van Hasselbaink, Kluivert.

Wat een tijden!! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik voel een multi-poll aankomen voor de GoT-Oranje-selectie van 2021 ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Zelfde geldt voor Donny van de Beek. Maar dat doet de meesten hier pijn als dat gezegd wordt.
Donny zou nu niet per se logisch zijn, kan me niet voorstellen dat hij ritme heeft en rendeerde toch al niet fantastisch in Oranje.

Lijkt me dat middenveld iets met De Jong en Wijnaldum zal worden met een meer controlerende speler er bij. Zou mooi zijn als Blind dat is overigens. Zeer sterke voetballende 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:37:
[...]
Van de Beek is altijd drie klassen beter dan de Roon, Vilhena of Strootman. In welke rol dan ook.
Als pure afjager is Vilhena echt stukken beter dan van de Beek ooit zal zijn.Maar velen worden hier boos/zenuwachtig als je kritiek hebt op van de Beek.

Strootman zit er ook gewoon bij?! hahahahhah Die zag ik (gelukkig) over het hoofd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
snmght schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:40:
[...]

Donny zou nu niet per se logisch zijn, kan me niet voorstellen dat hij ritme heeft en rendeerde toch al niet fantastisch in Oranje.

Lijkt me dat middenveld iets met De Jong en Wijnaldum zal worden met een meer controlerende speler er bij. Zou mooi zijn als Blind dat is overigens. Zeer sterke voetballende 6.
Gravenberch, de Jong en Wijnaldum is niet mogelijk? Lijkt mij een heerlijk middenveld! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:35:
[...]

Tja je vraagt erom als je elke keer alleen de Ajax spelers eruit haalt en dan over de clubvoorkeur van FdB begint...
Volgens mij doe je dat toch echt zelf hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:31
Waarom Koopmeijners eigenlijk bij Jong? Die is nu al een stuk beter dan iemand als een Strootman.

Verder tof dat Teze met Jong Oranje mee mag doen, hopelijk zien we hem binnenkort ook bij de grote jongens!

Babel en Promes snap ik helemaal niks van. Pure armoe dat we die mee moeten nemen. Hoewel dit een voorselectie is hé, ze kunnen nog afvallen :p

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:29:
Ik zie liever een meer ambitieuze voorselectie. Vind dit matig, als je je bedenkt dat Noa Lang en Botman bijvoorbeeld niet geselecteerd zijn. Stengs en Babel hoeven er van mij bijvoorbeeld niet bij te zitten.
Botman? Die heeft tegen Ajax duidelijk laten zien niet zo goed te zijn als hij gemaakt werd door de media.
Vind het ook logisch dat je aan bepaalde namen vasthoudt, Babel natuurlijk niet, daar kun je best een jong talent voor neerzetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:43:
Waarom Koopmeijners eigenlijk bij Jong? Die is nu al een stuk beter dan iemand als een Strootman.

Verder tof dat Teze met Jong Oranje mee mag doen, hopelijk zien we hem binnenkort ook bij de grote jongens!

Babel en Promes snap ik helemaal niks van. Pure armoe dat we die mee moeten nemen. Hoewel dit een voorselectie is hé, ze kunnen nog afvallen :p
Denk niet dat Koopmeiners in de basis zou staan, dan kan ie beter een toernooi 'om het eggie' spelen bij <21.
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:42:
[...]

Volgens mij doe je dat toch echt zelf hoor :)
Wacht even, ik klaag over de clubvoorkeur van FdB? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het komt niet helemaal uit, maar zie liever zoiets, zo zal iedereen wel een mening hebben..

NIET: van Aanholt, St Juste, Strootman, Vilhena, Babel, Stengs, Weghorst
WEL: Kasdorp (?), Botman, Rensch, Timber, Brobbey, Gakpo, Lang
Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:51:
[...]

Botman? Die heeft tegen Ajax duidelijk laten zien niet zo goed te zijn als hij gemaakt werd door de media.
Vind het ook logisch dat je aan bepaalde namen vasthoudt, Babel natuurlijk niet, daar kun je best een jong talent voor neerzetten.
Er zitten nu wat mij betreft teveel spelers bij die niet succesvol op Europees niveau spelen, of door sowieso niet met hun club in aanmerking voor komen.

PS. dit hoort eigenlijk in het Nederlands elftal topic.. die heb ik gemist.. excuses..

[ Voor 59% gewijzigd door Luxicon op 07-03-2021 22:06 ]

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sommigen willen niet inzien dat Ajax in Nederland de club is in Europees veel meer wedstrijden op niveau speelt.
Als je bij Ajax in de basis staat, zegt dat natuurlijk veel meer dan bij bijvoorbeeld bij Vitesse.

Ze mogen wat mij betreft wel wat vaker naar de spelers kijken die op een redelijk niveau in een grote competitie spelen. Ook al is dat een club in de subtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:53:
[...]

Denk niet dat Koopmeiners in de basis zou staan, dan kan ie beter een toernooi 'om het eggie' spelen bij <21.
Maar zou een totaal uit vorm Gravenbergh (als ik het forum hier mag geloven) dan niet ook nog beter even met Jong mee doen bijvoorbeeld?

Ach,eerst maar eens afwachten wat de definitieve selecties worden. Hopelijk is Gakpo op tijd fit om mee te mogen/kunnen doen en heeft hij snel weer de vorm die hij voor zijn blessure had.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:06
Weghorst verdient nu echt wel een keer een definitieve selectie, die man doet het al 3 jaar geweldig in de Bundesliga...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Sempy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:27:
[...]

Ik denk niet dat er bij Jong Oranje spelers voor de basis op het komend EK rondlopen. Kan me voorstellen dat spelers als Lang, Schuurs, Boadu meer hebben aan 3 volle wedstrijden op een sterk bezet jeugdtoernooi dan een invalbeurt tegen Letland of Gibraltar.

Gravenberch is ook u21, maar wordt dus schijnbaar als serieuze kanshebber op speeltijd gezien en dus geselecteerd.
Lang doet het top in België. En aangezien we bij oranje en probleem hebben betreffende goals en assists had ik hem echt wel meegenomen.

Edit:
Heeft de boer nog meer dochters?

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 07-03-2021 23:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:51

Qu3st

remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:56:
[...]

Schandalig!!!

Promes, Babel, van de Beek, Stekelenburg, Tete, St. Juste horen niet in het Nederlands elftal.
Stengs vindt je wel logisch? Frankie wil zijn dochter en schoonzoon tevreden houden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:28:
[...]

Stengs vindt je wel logisch? Frankie wil zijn dochter en schoonzoon tevreden houden denk ik
Die speelt de laatste tijd toch best goed weer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:51

Qu3st

toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:32:
[...]

Die speelt de laatste tijd toch best goed weer?
Nou vandaag was ie echt dramatisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:41:
[...]

Gravenberch, de Jong en Wijnaldum is niet mogelijk? Lijkt mij een heerlijk middenveld! _/-\o_
Lijkt mij ook maar we moeten even afwachten hoe het met zijn vorm en energie zit tegen het EK. Erg veel gespeeld voor een tiener en nu de laatste wedstrijden niet bijster goed.

Speelt hij zoals eerder in het seizoen dan is dat wel een gruwelijk middenveld ja. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:35:
[...]

Van de Beek was de afgelopen wedstrijden in het Nederlands elftal wel rendabel met een paar belangrijke goals. Logisch dat je hem als bondscoach dan niet afschrijft door zijn ongelukkige keuze naar Manchester United. Kwalitatief hoort van de Beek er gewoon bij te zitten. Als je vraagtekens hebt bij Van de Beek dan zou je die eigenlijk ook wel bij Bergwijn kunnen zetten. Dat is ook een tribuneklant inmiddels en heeft 0 rendement bij Tottenham. Toch voegen ze beiden kwaliteit toe aan het elftal. Dat hebben Babel, Promes, Strootman en Vilhena niet.

Stekelenburg keept gewoon ruim voldoende. Prima tweede keeper van Ajax, maar nee, zou in principe geen Oranje-materiaal meer moeten zijn op zijn leeftijd. Anderzijds, het is voor een modaal keeperstalent als Bijlow beter om eerste keeper te zijn bij het EK onder 21 dan derde keuze bij het Nederlands elftal. Dan is de keuze om te kiezen tussen Stekelenburg en Drommel als derde keeper achter Cillessen en Krul weer logisch. Stekelenburg is beter dan Padt of Bizot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
VDS91 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:49:
[...]

...

Stekelenburg keept gewoon ruim voldoende. Prima tweede keeper van Ajax, maar nee, zou in principe geen Oranje-materiaal meer moeten zijn op zijn leeftijd. Anderzijds, het is voor een modaal keeperstalent als Bijlow beter om eerste keeper te zijn bij het EK onder 21 dan derde keuze bij het Nederlands elftal. Dan is de keuze om te kiezen tussen Stekelenburg en Drommel als derde keeper achter Cillessen en Krul weer logisch. Stekelenburg is beter dan Padt of Bizot.
Dat laatste is helemaal waar. Je wil bij oranje toch niet een soort opleidingsinstantie zijn, je moet nu presteren. Als de eerste keeper uitvalt in een wedstrijd tegen Duitsland, wil je niet een jonge debuterende keeper inbrengen, maar iemand met veel ervaring die wel iets gewend is op dit niveau.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Kunnen we de posts van @VDS91 en @Exocet even pinnen want daarmee is de spijker wel op zijn kop geslagen in de discussie waarom we geen talentvolle doelmannen meenemen naar het grote-mannen-EK. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:11:
[...]

Dat laatste is helemaal waar. Je wil bij oranje toch niet een soort opleidingsinstantie zijn, je moet nu presteren. Als de eerste keeper uitvalt in een wedstrijd tegen Duitsland, wil je niet een jonge debuterende keeper inbrengen, maar iemand met veel ervaring die wel iets gewend is op dit niveau.
Hoeveel speelminuten maakt een derde keeper doorgaans ? Bij het EK van 2012 en WK van 2014 waren Krul en Vorm de 2e en 3e keeper. In 2012 hadden beiden naast een paar oefenduels net 1 seizoen Premier League in de benen.

Cillessen, Krul en Drommel oproepen voor de WK duels. Cillessen op goal tegen Turkije en Letland. Drommel lekker laten keepen tegen Gibraltar.

De keuze voor derde keeper op de EURO's kan later gemaakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zou nu altijd Krul opstellen. Cilessen is net terug van een blessure, heeft nog nagenoeg niks gespeeld.
Krul speelt het hele seizoen al (op een blessure periode, covid?, in december na). Heeft de afgelopen 6 wedstrijden 5x de 0 gehouden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik post de polls hier onder elkaar, de meeste stemmen is een basisplaats en bij een 'gelijkspel' komt er een nieuwe poll om te beslissen wie er doorgaat naar het Oranje van GoT.
Om te zorgen dat er niet talloze discussies ontstaan (b.v. 4-3-3 / 5-3-2 / 3-4-3 etc) zou ik zeggen 3 spelers per linie en de 10e veldspeler is de hoogste die nog niet een basisplaats heeft.

Voor het/mijn gemak: Voorselectie Oranje 2021

Poll: Keeper Oranje GoT 2021
Marco Bizot (AZ)
Jasper Cillessen (Valencia)
Joël Drommel (Twente)
Tim Krul (Norwich City)
Maarten Stekelenburg (Ajax)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403429&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Verdediger(s) Oranje GoT 2021
Patrick van Aanholt (Crystal Palace)
Daley Blind (Ajax)
Denzel Dumfries (PSV)
Matthijs de Ligt (Juventus)
Jeremiah St Juste (FSV Mainz)
Kenny Tete (Fulham)
Joël Veltman (Brighton & Hove Albion)
Stefan de Vrij (Internazionale)
Owen Wijndal (AZ)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403430&layout=6&sort=prc

[ Voor 54% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-03-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:00:
Ik post de polls hier onder elkaar, de meeste stemmen is een basisplaats en bij een 'gelijkspel' komt er een nieuwe poll om te beslissen wie er doorgaat naar het Oranje van GoT.
Om te zorgen dat er niet talloze discussies ontstaan zou ik zeggen 3 spelers per linie en de 10e veldspeler is de hoogste die nog niet een basisplaats heeft.

Poll: Verdediger(s) Oranje GoT 2021
Patrick van Aanholt (Crystal Palace)
Daley Blind (Ajax)
Denzel Dumfries (PSV)
Matthijs de Ligt (Juventus)
Jeremiah St Juste (FSV Mainz)
Kenny Tete (Fulham)
Joël Veltman (Brighton & Hove Albion)
Stefan de Vrij (Internazionale)
Owen Wijndal (AZ)
Tussenstand:
[Afbeelding]
Bij de verdedigers kan je er maar 1 kiezen. Ik weet niet of een 1 mans verdediging wel zo goed werkt :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:10:
[...]

Bij de verdedigers kan je er maar 1 kiezen. Ik weet niet of een 1 mans verdediging wel zo goed werkt :P
Ninja-edit bovenaan!
Of per positie 1 poll of per linie.
Krijg je wel erg veel polls als het per positie is en nog meer discussies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Denk dat een poll per positie niet gaat werken en losse opties voor een hele linie ook niet..
Hoogstens als je per linie complete invullingen aanbiedt, bv
a)dumfries-de vrij-de ligt-wijndal
b)veltman-de ligt-blind-van aanholt
etc etc
Krijg je alleen nog steeds een enorme berg aan mogelijkheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:38:
Denk dat een poll per positie niet gaat werken en losse opties voor een hele linie ook niet..
Hoogstens als je per linie complete invullingen aanbiedt, bv
a)dumfries-de vrij-de ligt-wijndal
b)veltman-de ligt-blind-van aanholt
etc etc
Krijg je alleen nog steeds een enorme berg aan mogelijkheden
Als ik nu per linie 3 opties geef: Links, centraal en rechts?
Met een lijstje van alle verdedigers/middenvelders/aanvallers (3 polls per linie dus).
Dan zijn het 10 polls (9 veldspelers + keeper) en dan is nummer 11 degene met de meeste stemmen zonder basisplaats?
Deze bepaalt dan ook of het 4-3-3 of 3-4-3 of 3-3-4 gaat worden.

[edit] Sorry vroege stemmers inclusief @ElPaco en @remco112 !

[edit 2]Of 11 polls met 1 poll voor de keeper en 10 polls met alle voorgeselecteerde veldspelers erin: CHAOS!! :+

[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-03-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:40:
[...]

Als ik nu per linie 3 opties geef: Links, centraal en rechts?
Met een lijstje van alle verdedigers/middenvelders/aanvallers (3 polls per linie dus).
Dan zijn het 10 polls (9 veldspelers + keeper) en dan is nummer 11 de hoogste zonder basisplaats?
Deze bepaalt dan ook of het 4-3-3 of 3-4-3 of 3-3-4 gaat worden.

[edit] Sorry vroege stemmers inclusief @ElPaco en @remco112 !
Werkt niet... Dan krijg je als centrale verdediger bijvoorbeeld 80% de Ligt, 15% de Vrij en 5% de rest, terwijl als je beide posities los pollt je zomaar de Ligt-Blind kunt krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Het centrum wordt sowieso De Ligt en De Vrij dus die poll is overbodig :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:14:
En Ajax wordt sowieso kampioen dus de eredivisie is overbodig. Laten we het wel een beetje amusant houden hier en lekker bakkeleien. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:43:
Hoewel dit een voorselectie is hé, ze kunnen nog afvallen :p
Wat dat betreft mogen ze nog liever gisteren dan vandaag stoppen met het concept voorselectie. Het is en blijft een niet meer dan nutteloos mediamoment van de KNVB. De voorselectie is nogal waardeloos, zelfs al valt iemand uit de definitieve selectie uit is de waarde van de voorselectie 0 aangezien er zomaar iemand anders opgeroepen kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
EK wordt afscheidstournee voor Löw
Dan zal Klopp wel weggaan bij Liverpool en bondscoach worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
D-e-n schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:14:
Ik sluit een driemansverdediging met wingsback niet uit.

Dan wordt het wat mij betreft De Vrij - de Ligt - Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik ben wel benieuwd hoe iedereen er hier over denkt.
Ergens heb ik zoiets van, wat daar gebeurt kan echt niet en we moeten het ze laten weten, aan de andere kant; als NL als enige niet meedoet ontzeg je best wat mensen de kans om te shinen op een eindtoernooi. Voordeel van niet gaan is dat we allemaal extra tijd hebben tegen die tijd om over de selectie te leuteren :>

Poll: WK in Qatar boycotten?
Ja zeker!
Nee, anderen doen het ook (nog) niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403435&layout=6&sort=prc

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik geloof niet in (alleen) een boycot door sporters als je daar iets wil veranderen. Krijg altijd het gevoel dat politici uit economische en geopolitieke overwegingen zo'n regime niet tegen de haren in willen strijken, dus geen sancties. Nu met verkiezingen in aantocht zijn er opeens een paar (o.a. Kaag) die lekker veilig de mensenrechtenactivist willen spelen door de bal bij de sport te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Nou lekker hoor Frank:
Babel, Promes, St Juste, Strootman, Vilhena, Bizot.
Dat je die opneemt in je voorselectie is wel kwalijk.
Dan heb je er toch geen goed zicht op vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 10-03-2021 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zou heel graag zien dat alle Europese landen dit WK boycotten. En dan niet zo zeer wegens de doden tijdens de bouw, dat is inderdaad meer iets voor de politiek om zich druk om te maken en op te acteren, maar wegens de achterlijke timing.
Meerdere seizoenen overhoop moeten gooien omdat we zo nodig naar een land moeten wat meer stemmers heeft omgekocht dan de andere geïnteresseerde landen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Ik hoop dat ook.
Maar er zullen meerdere landen en of partijen moeten zijn, eer dat door gaat of een statement wordt.
Als niemand die er toe doet, een balletje opgooit, blijft het vnl in de media.
Iedereen is te bang voor zijn eigen hachje.

En dan maar allemaal juichen tijdens een wk georganiseerd door misdadigers en moordenaars met bloed aan hun handen.
Het kan niet door de beugel.

Ik vind het wel heel goed wat Johan Derksen dit keer zei: waar zijn Wijnaldum en van Dijk? Die stonden vooraan tegen racisme.
Ja lekker makkelijk, wordt algemeen bejubeld dat soort gedrag. Kijk ons eens een standpunt innemen.
Nu moeten ze er zijn. Nu is het tijd om stoer te zijn
Afgeladen millionairs inmiddels lijkt me, dus daar geen reden om het niet te doen.

Iedereen moet zich kapot schamen als ze er heen gaan.

Whatever, vrees dat mijn betoog hier weinig zal uitrichten.

[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 10-03-2021 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Geen Geertruida in de EK-selectie Jong Oranje.

Mag ik dat héél apart vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Definitieve selectie Jong Oranje
Naam Club
Brian Brobbey Ajax
Kjell Scherpen Ajax
Jurgen Ekkelenkamp Ajax
Jurriën Timber Ajax
Perr Schuurs Ajax
Dani de Wit AZ
Myron Boadu AZ
Teun Koopmeiners AZ
Noa Lang Club Brugge
Maarten Paes FC Utrecht
Ferdi Kadioglu Fenerbahce
Justoin Bijlow Feyenoord
Tyrell Malacia Feyenoord
Deyovaisio Zeefuik Hertha BSC
Javairo Dilrosun Hertha BSC
Sven Botman LOSC Lille
Mitchel Bakker Paris Saint-Germain
Cody Gakpo PSV
Jordan Teze PSV
Justin Kluivert RB Leipzig
Abdou Harroui Sparta Rotterdam
Danilho Doekhi Vitesse
Ludovit Reis VFL Osnabrück

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
remco112 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:32:
Geen Geertruida in de EK-selectie Jong Oranje.

Mag ik dat héél apart vinden?
Als hij mee mag doen met de grote jongens is het niet zo apart, maar anders wel ja. Lijkt me dat hij wel een plek bij Jong heeft verdient.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
ElPaco schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:44:
Naam Club
Brian Brobbey Ajax
Kjell Scherpen Ajax
Jurgen Ekkelenkamp Ajax
Jurriën Timber Ajax
Perr Schuurs Ajax
Dani de Wit AZ
Myron Boadu AZ
Teun Koopmeiners AZ
Noa Lang Club Brugge
Maarten Paes FC Utrecht
Justoin Bijlow Feyenoord
Tyrell Malacia Feyenoord
Sven Botman LOSC Lille
Cody Gakpo PSV
Jordan Teze PSV
Danilho Doekhi Vitesse
Qua namen / clubs toch wel een erg sterke selectie. Paar (grote) namen die ontbreken: Ihattaren, Geertruida, Zirkzee, Rensch (al heeft die laatste nog niet super veel gespeeld bij Ajax, maar staat de laatste maanden toch vaak in de basis)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Van de Looi geeft in aan dat "ivm korte voorbereidingstijd er de voorkeur is gegeven aan spelers die bekend zijn met de werkwijze van Oranje." In feite bedoelt hij daarmee dat hij de spelers waarmee de kwalificatie is gespeeld ook mee mogen naar het eindtoernooi. Waarom neem je dan een Geertruida in de voorselectie op, als je dit van plan bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Sempy schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:54:
Van de Looi geeft in aan dat "ivm korte voorbereidingstijd er de voorkeur is gegeven aan spelers die bekend zijn met de werkwijze van Oranje." In feite bedoelt hij daarmee dat hij de spelers waarmee de kwalificatie is gespeeld ook mee mogen naar het eindtoernooi. Waarom neem je dan een Geertruida in de voorselectie op, als je dit van plan bent?
Echt een schande inderdaad. Maar ik kijk nergens meer van op bij de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Zeker een sterke selectie op zich, al ken ik niet al die middenvelders. Je zou zo kunnen spelen:

Bijlow
Timber Schuurs Botman Malacia
Koopmeiners
Ekkelenkamp Lang
Kluivert Brobbey Gakpo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:52:
[...]

Qua namen / clubs toch wel een erg sterke selectie. Paar (grote) namen die ontbreken: Ihattaren, Geertruida, Zirkzee, Rensch (al heeft die laatste nog niet super veel gespeeld bij Ajax, maar staat de laatste maanden toch vaak in de basis)
Ekkelenkamp/De Wit/Dilrosun meenemen over Ihattaren
Zeefuik over Geertruida
_O-
Tot zover de geloofwaardigheid van vd Looij,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:07

Typhone

Who Dares Wins

Oranje zal braaf zijn met deze scheids:

Afbeeldingslocatie: https://www.vi.nl/.imaging/mte/vinl-website-theme/760x506/dam/articles/2021/03/16/copyright-proshots-10493051.jpg/jcr:content/copyright-proshots-10493051.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
ElPaco schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:44:
Naam Club
Brian Brobbey Ajax
Kjell Scherpen Ajax
Jurgen Ekkelenkamp Ajax
Jurriën Timber Ajax
Perr Schuurs Ajax
Dani de Wit AZ
Myron Boadu AZ
Teun Koopmeiners AZ
Noa Lang Club Brugge
Maarten Paes FC Utrecht
Justoin Bijlow Feyenoord
Tyrell Malacia Feyenoord
Sven Botman LOSC Lille
Cody Gakpo PSV
Jordan Teze PSV
Danilho Doekhi Vitesse
Toch trots dat er een Spartaan meedoet _/-\o_
Harroui is een goede hardwerkende speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:29
Hahah, de UEFA wil (onder andere) Nederland gaan verplichten de stadions te openen voor publiek, anders kan Nederland het op zijn buik schrijven de poulewedstrijden in Amsterdam te organiseren.
Zou graag willen dat de KNVB (en/of regering) zijn middelvinger toont.
Commercie voor publieke veiligheid blijkbaar.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Maarten_E schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:03:
Hahah, de UEFA wil (onder andere) Nederland gaan verplichten de stadions te openen voor publiek, anders kan Nederland het op zijn buik schrijven de poulewedstrijden in Amsterdam te organiseren.
Zou graag willen dat de KNVB (en/of regering) zijn middelvinger toont.
Commercie voor publieke veiligheid blijkbaar.
Dit zou eigenlijk genoeg reden moeten zijn om de UEFA eens te boycotten. Dit slaat toch nergens op?

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Vervelende is dat het de UEFA een zorg zal zijn of er wel of niet fans bij de wedstrijden kunnen zijn, die zijn enkel aan het pushen om al de opbrengsten uit lucratieve businesspakketten niet mis te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:29
ElPaco schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:25:
[...]

Dit zou eigenlijk genoeg reden moeten zijn om de UEFA eens te boycotten. Dit slaat toch nergens op?
Absoluut. Wat mij betreft zou de regering nu moeten reageren (zal niet gaan ivm verkiezingen nu), en meteen de rem erop zetten. Gezondheid gaat niet voor sport, punt.

Let wel: Als (bijna) alles open is in diezelfde periode prima, be my guest. Maar niet in de huidige omstandigheden, geef de organisatie dan maar terug. Bekijk het.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Het gaat toch sowieso een zielloos EK worden. Het moet doorgaan want anders heeft de UEFA een heel groot probleem en Ceferin gaat nu trucjes uithalen om ervoor te zorgen dat landen/steden afstand nemen van de organisatie zodat het misschien naar een land als Rusland of Israel verplaatst kan worden.

Ik hou van EK's / WK's en de sfeer eromheen in normale tijden en ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Over anderhalf jaar hebben we ook al een zielloos WK in een golfstaat dat alles gekocht heeft en verantwoordelijk is voor uitbuiting van arbeidsmigranten. Ze gaan letterlijk over lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:51:
[...]

Toch trots dat er een Spartaan meedoet _/-\o_
Harroui is een goede hardwerkende speler.
Nice! Ook opvallend hoeveel Ajax en (ex) Ajax spelers er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36
Sempy schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:54:
Waarom neem je dan een Geertruida in de voorselectie op, als je dit van plan bent?
Zo'n voorselectie is toch vooral om aan te geven dat je als speler serieus in beeld bent. Een complimentje van de bondscoach. Ik kan me niet voorstellen dat bij het bekendmaken van welke voorselectie dan ook de definitieve selectie nog niet gekozen is.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Wéér Babel en wéér geen Weghorst. Spelers die nooit spelen bij hun club worden opgeroepen (van de Beek, Bergwijn) maar spelers die het prima doen (Karsdorp) krijgen nog geen eens een kans in de voorselectie.

Voor de rest wil ik vrij weinig woorden vuilmaken aan de definitieve selectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
remco112 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:49:
Wéér Babel en wéér geen Weghorst. Spelers die nooit spelen bij hun club worden opgeroepen (van de Beek, Bergwijn) maar spelers die het prima doen (Karsdorp) krijgen nog geen eens een kans in de voorselectie.

Ik vind het opzich prima dat Bergwijn en Van de Beek erbij zitten ondanks dat ze nooit spelen. Kwalitatief horen ze er gewoon bij. Van het alternatief wordt je niet sterker.

Stengs en Babel vind ik heel erg frappant. Noa Lang presteert veel beter.

Hopelijk wordt het zoiets:

Cillessen
Dumfries De Ligt Blind Wijndal
De Jong Wijnaldum Gravenberch
Berghuis Malen Depay

[ Voor 8% gewijzigd door VDS91 op 19-03-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Ik vind het opzich prima dat Bergwijn en Van de Beek erbij zitten ondanks dat ze nooit spelen. Kwalitatief horen ze er gewoon bij. Van het alternatief wordt je niet sterker.

Hopelijk wordt het zoiets:

Cillessen
Dumfries De Ligt Blind Wijndal
De Jong Wijnaldum Gravenberch
Berghuis Malen Depay
Ik heb van de Beek zelden een goede interland zien spelen. Die hoort helemaal niet in het Nederlands elftal thuis. Het feit dat hij opgeroepen blijft worden, vind ik echt belachelijk, zeker nu hij amper minuten maakt.

Prima opstelling btw! Zeker het middenveld lijkt me genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De selectie:
Naam Club
Patrick van Aanholt Crystal Palace
Ryan Babel Galatasaray
Donny van de Beek Manchester United
Steven Berghuis Feyenoord
Steven Bergwijn Tottenham Hotspur
Daley Blind Ajax
Jasper Cillessen Valencia
Memphis Depay Olympique Lyon*
Denzel Dumfries PSV
Ryan Gravenberch Ajax
Frenkie de Jong Barcelona
Luuk de Jong Sevilla
Davy Klaassen Ajax
Tim Krul Norwich City
Matthijs de Ligt Juventus
Donyell Malen PSV
Marten de Roon Atalanta Bergamo
Maarten Stekelenburg Ajax
Calvin Stengs AZ
Jeremiah St Juste FSV Mainz 05
Kenny Tete Fulham
Joël Veltman Brighton & Hove Albion
Georginio Wijnaldum Liverpool
Owen Wijndal AZ

En de afvallers:
Marco Bizot (AZ), Joël Drommel (FC Twente), Quincy Promes (Spartak Moskou), Kevin Strootman (Genoa CFC), Tonny Vilhena (FC Krasnodar), Stefan de Vrij (Inter) en Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)

[ Voor 6% gewijzigd door ElPaco op 19-03-2021 13:21 . Reden: Afvallers ]

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Het goede nieuws; Promes gaat niet mee
Het slechte nieuws: Waar is Wout Weghorst?

De Vrij snap ik met heel die corona situatie bij Inter, dat risico wil je niet lopen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36

Wees gerust Karsdorp komt vanzelf in beeld nu ze tegen Ajax moeten spelen :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Martinusz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:26:
[...]

Wees gerust Karsdorp komt vanzelf in beeld nu ze tegen Ajax moeten spelen :+
Pas na het shirtje wisselen waarschijnlijk :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Stekelenburg speelt weer een paar potjes mee op 38-jarige leeftijd, na 4 jaar amper gespeeld te hebben en wordt nu boven de talenten verkozen?!

[ Voor 4% gewijzigd door IThom op 19-03-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
IThom schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:08:
Stekelenburg speelt weer een paar potjes mee op 38-jarige leeftijd, na 4 jaar amper gespeeld te hebben en wordt nu boven de talenten verkozen?!
Als 3de keeper, who gives a shit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-09 00:11
Martinusz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:13:
[...]

Alsnog, komt een beetje over als vriendjespolitiek. Babel & Steek mee als oude wrakken maar de beste spits van NL niet, ik vind het raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
wErudite schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:14:
[...]

Alsnog, komt een beetje over als vriendjespolitiek. Babel & Steek mee als oude wrakken maar de beste spits van NL niet, ik vind het raar.
Babel snap ik ook niet, maar dan ook echt totaal niet.
Steek kan ik op zich wel begrijpen, ervaring op het veld en in de kleedkamer. En eerlijk gezegd, hij keept ook echt goed :)
Denk niet dat hij 1 minuut gaat keepen voor Oranje, dus dan blijft in ieder geval zijn ervaring over die hij kan gebruiken in de groep?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Martinusz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:13:
[...]

Juist reden om een talent mee te nemen, ervaring op te laten doen en sfeer te laten proeven toch?
Wat heeft Stekelenburg nou voor toegevoegde waarde in deze selectie, we willen toch vooruitkijken naar de komende 10 jaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
IThom schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:18:
[...]

Juist reden om een talent mee te nemen, ervaring op te laten doen en sfeer te laten proeven toch?
Wat heeft Stekelenburg nou voor toegevoegde waarde in deze selectie, we willen toch vooruitkijken naar de komende 10 jaar?
De jongere beste keepers moeten wedstrijden keepen in Jong Oranje, dat is het beste :) niet als 3de keeper ergens zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:35:
[...]

De jongere beste keepers moeten wedstrijden keepen in Jong Oranje, dat is het beste :) niet als 3de keeper ergens zitten.
Absoluut waar, Oranje is toch niet een opleidingsploeg, je moet nu presteren. Als de derde keeper onverhoopt moet invallen, wil je niet een jonge debuterende keeper inbrengen, maar iemand met veel ervaring die wel iets gewend is op dit niveau.
Al is het misschien wel leuk om eens na te gaan hoe vaak een derde keeper op een eindtoernooi in actie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online

Babel zit bij de selectie als vleugelspeler. Het is Luuk de Jong ipv Weghorst.

Karsdorp speelt rechtsback/rechtermiddenvelder bij Roma in 3-5-2.
[...]
Noa Lang zit bij de selectie van Jong Oranje voor het jeugd EK in Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Exocet schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:44:
[...]

Al is het misschien wel leuk om eens na te gaan hoe vaak een derde keeper op een eindtoernooi in actie is geweest.
Liet van Gaal Vorm niet invallen tijdens WK 2014 om ook hem als 3e keeper wat minuten te gunnen?

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Springbokkie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:59:
[...]
Liet van Gaal Vorm niet invallen tijdens WK 2014 om ook hem als 3e keeper wat minuten te gunnen?
Vorm mocht invallen in blessuretijd voor Cillessen in de wedstrijd om de 3e/4e plek tegen Brazilie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Springbokkie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:59:
[...]

Voor zover ik weet zorgde dat er meteen voor dat Van Gaal de hele selectie had gebruikt op het toernooi. Komt ook niet vaak voor.

Discussie over 3e keeper, Tim Krul zit er toch bij met veel ervaring? Ennihoe, we hebben eigenlijk weer eens redelijk wat keepers die er aan zitten te komen, er hoeft er maar 1 een super talent te blijken en we zitten de komende jaren weer goed. Ik heb er wel vertrouwen in.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
[...]
Misschien Henk Veerman of Vloet ook selecteren? Die doen het ook echt fantastisch..

Noa Lang wordt echt te veel gehyped in de media, fijn dat hij het prima doet bij Club Brugge, maar dat is nu ook weer niet zo'n topniveau, bij Ajax had hij never nooit in de basis gestaan. Ruud Vormer doet het daar ook fantastisch, maar kon bij Feyenoord ook niet fatsoenlijk mee, dus laten we niet overdrijven over Noa Lang. Sowieso gaat hij mee naar het EK U21, dat is een prima toernooi om te presteren voor hem.

M.b.t. Babel heb je absoluut gelijk, waarom die mee gaat, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
IThom schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:18:
[...]

Welk talent zou je mee willen nemen, er is er geen idee die nu op een niveau speelt waarvan je al kunt zeggen dat het een (super) talent is.

Stekelenburg speelt wekelijks bij Ajax en speelt Europese wedstrijden, prima om hem nu te selecteren ook met het oog op het EK. Het zou mij zelfs niet verbazen als hij daar gaat spelen, al begreep ik dat Cilessen nu weer speelt dus die zou mijn voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:21:
[...]
M.b.t. Babel heb je absoluut gelijk, waarom die mee gaat, geen idee.
Je hebt je eigen vraag al beantwoord. De alternatieven voor Babel zitten bij Jong Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Ik had toch graag Woutje gezien. De instelling van hem alleen al >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Mosin schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:28:
Ik had toch graag Woutje gezien. De instelling van hem alleen al >:)
De keuze is voor de spits positie tussen Depay/De Jong/Malen/Weghorst, waarbij er dus wordt gekozen voor de eerste 3. Wellicht dat het aan de speelstijl van het Nederlands Elftal ligt? Geen idee wat de reden is dat De Jong de voorkeur krijgt boven Weghorst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
strafschop schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Je hebt je eigen vraag al beantwoord. De alternatieven voor Babel zitten bij Jong Oranje.
Cody Gakpo komt net terug van een blessure, maar die zou ik dan denk ik liever zien.. Maar goed EK U21 is beter voor hen, aangezien ze niet in de basis zouden staan bij het grote Oranje, dan is het mooi om daar ervaring op te doen i.p.v. in te vallen / op de tribune te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gynnad schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:30:
[...]

De keuze is voor de spits positie tussen Depay/De Jong/Malen/Weghorst, waarbij er dus wordt gekozen voor de eerste 3. Wellicht dat het aan de speelstijl van het Nederlands Elftal ligt? Geen idee wat de reden is dat De Jong de voorkeur krijgt boven Weghorst.
De Jong kan ik beter begrijpen dan Malen op dit moment. Als het allemaal niet wil en je hebt nog 10 mins om te scoren breng je De Jong in, ga je ballen naar voren pompen en scoort hij.

Malen is hopeloos uit vorm en Weghorst enorm in vorm. Ik snap er helemaal niks van (en dat uit de mond van een PSV supporter).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Gynnad schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:30:
[...]

Zou inderdaad kunnen, maar ik verwacht sowieso wel dat dit een keer aan de Boer gevraagd gaat worden.
Ik zou Weghorst mee nemen vanwege zijn gretigheid en misschien is hij nu net zo’n speler die de boel flink op kan rammelen tijdens een training.
Ik begrijp dat daar ook nadelen aan kunnen zitten, vooral met bepaalde figuren in dat elftal..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Haha die Frank de Boer is knettergek... St. Juste en Babel... onverklaarbaar :/

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Ik denk dat Babel weet met wie Frank de Boer vreemd gaat en hem daarmee chanteert....
Of de Boer is hartstikke seniel.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:03:
Haha die Frank de Boer is knettergek... St. Juste en Babel... onverklaarbaar :/
Niet moeilijk doen. Gewoon de spelers opnoemen waarvan jij vindt dat ze in plaats van deze twee opgeroepen hadden moeten voor een weekje bankzitten bij Oranje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
Frank de Boer is bevooroordeeld, dat kan niet anders.
Babel wel, Weghorst niet.
St. Juste wel, Gouweleeuw niet.

Ik als Duits voetbal kijker zie de laatste 3 elke week spelen. Ik snap er weinig van.
En met zo'n coach moeten we dan op het ek presteren? Nou lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
oeps verkeerde topic

[ Voor 78% gewijzigd door toolkist op 20-03-2021 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Harribo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:56:

Ik als Duits voetbal kijker zie de laatste 3 elke week spelen. Ik snap er weinig van.
Denk dat de Boer net zoals de meeste bondscoaches een flink geval van tunnelvisie heeft.
Hij kijkt alleen naar de spelers die hij kent.

Hij zal niet weten dat Gouweleeuw actief is in Duitsland, dat St Juste bestaat weet hij nog van zijn Feyenoord verleden.

Zegt ook veel over de mensen in zijn staf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:56:

Op welke manier is ie bevooroordeeld dan?
Babel/Weghorst is geen vergelijking, vleugel vs spits. Dus dan moet je je afvragen waarom ie Luuk de Jong liever heeft dan Weghorst, of Babel liever dan <insert vleugelspeler>

Gouweleeuw/St Juste snap ik niet, spelen allebei in Duitsland, geen van beiden eerder met de Boer te maken gehad.. Dus bevooroordeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De Jong gaat braaf op de bank zitten wachten tot hij een keer in mag vallen als het écht moet. Weghorst heeft daar te veel drive/bewijsdrang/arrogantie/geefheteennaam voor, daar houdt De Boer niet van.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Gaan we de bondscoach nu ook al afrekenen op de keuze Gouweleeuw / St. Juste ?

Ze weten bij het Nederlands elftal echt wel wie Gouweleeuw is. Die heeft door de jaren heen meermaals aangegeven in interviews zichzelf goed genoeg voor Oranje te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:31:
[...]

Op welke manier is ie bevooroordeeld dan?
Babel/Weghorst is geen vergelijking, vleugel vs spits. Dus dan moet je je afvragen waarom ie Luuk de Jong liever heeft dan Weghorst, of Babel liever dan <insert vleugelspeler>

Gouweleeuw/St Juste snap ik niet, spelen allebei in Duitsland, geen van beiden eerder met de Boer te maken gehad.. Dus bevooroordeeld?
Het feit dat je Babel überhaupt meeneemt. Nee klopt niet die vergelijking maar waarom deze keuzes wel en de andere niet.

Nou bevooroordeeld... Waarom st Juste wel die in feite minder speelt en maximaal zo bekend is als Gouweleeuw? Dan moeten daar toch gezonde argumenten aan ten grondslag liggen? Die ontbreken mi. Dus dan krijg ik het idee bevooroordeeld.

Nou maakt mij dat ook niet echt uit, als hij de beste maar selecteert maar dat doet hij nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:01:
[...]
Nou maakt mij dat ook niet echt uit, als hij de beste maar selecteert maar dat doet hij nu niet.
Waarom is Gouweleeuw een betere keuze dan St. Juste ?

Ik zie ze nooit spelen. St. Juste maakt ook minuten als rechtsback en verdedigende middenvelder, dan krijg ik het idee dat St. Juste misschien wel beter aan de bal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:01
strafschop schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:19:
[...]

Waarom is Gouweleeuw een betere keuze dan St. Juste ?

Ik zie ze nooit spelen. St. Juste maakt ook minuten als rechtsback en verdedigende middenvelder, dan krijg ik het idee dat St. Juste misschien wel beter aan de bal is.
Simpelweg omdat Gouweleeuw beter speelt dan St Juste.. En ja, ik kijk veel Duits voetbal :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:41:
[...]

Simpelweg omdat Gouweleeuw beter speelt dan St Juste.. En ja, ik kijk veel Duits voetbal :)
Bij Kicker staat Gouweleeuw (135) lager dan St Juste (132) op het lijstje beste speler van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:01:
[...]

Het feit dat je Babel überhaupt meeneemt. Nee klopt niet die vergelijking maar waarom deze keuzes wel en de andere niet.

Nou bevooroordeeld... Waarom st Juste wel die in feite minder speelt en maximaal zo bekend is als Gouweleeuw? Dan moeten daar toch gezonde argumenten aan ten grondslag liggen? Die ontbreken mi. Dus dan krijg ik het idee bevooroordeeld.

Wat is dan het vooroordeel over St Juste tov Gouweleeuw? Ik zie het echt niet.
Dat je de Boer z'n keuzes niet begrijpt en/of het er niet mee eens bent prima, ik snap ze ook lang niet altijd, maar dat maken het nog geen bevooroordeelde keuzes...
Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.