Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 141.029 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:19

Agent47

I always close my contracts.

Nog 4 minuten en mijn toto is goed:)
Had winst op NL gezet—>x2.20

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:23
D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:34:
[...]

De Vrij wordt al jaren onheus bejegend hier. Gaat nergens over. Een vaste schare fans legt alles wat hij fout doet onder een vergrootglas. Alsof van Dijk nooit fouten maakt. En al die goede potten worden dan vergeten.

Doet me denken aan Feyenoorders die niet kunnen snappen dat vd Beek gewoon een goede voetballer is.
Oh dat zal best, maar je kan niet ontkennen dat hij niet z'n kans heeft gegrepen deze periode.
Hij speelt ook niet slecht, maar ook zeker niet geweldig.

Van Dijk maakt overigens ook wel fouten, maar die worden altijd goed gepraat door de media, want Van Dijk is de beste verdediger ter wereld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:54
Italië met 0-2 gewonnen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-10 19:21
Had het ook eerlijk gezegd niet anders verwacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:34:
[...]

Alsof van Dijk nooit fouten maakt.
Je bedoelt de grote wijzer, die constant met zijn vingertje wijst naar anderen die zijn man moeten oppakken? Breek me de bek niet open. Best prima voetballer, maar bij lange na niet zo goed als hem wordt toegedicht en de ophemeling absoluut niet waard. Maar dat natuurlijk een leuke discussie voor als hij straks weer fit is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Exocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:35:
[...]

Onheus? Spreelt gewoon zeer matig, wel vaker in oranje. Ik vind Inter niet, hij zal het daar vast heel goed doen.
Tja, dat hebben er wel meer gedaan. Seedorf in oranje was ook geen gelukkige combinatie, terwijl hij het bij zijn clubs meer dan prima deed. Net als Mackaay, en vele anderen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Exocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:35:
[...]

Onheus? Spreelt gewoon zeer matig, wel vaker in oranje. Ik vind Inter niet, hij zal het daar vast heel goed doen.
Ik volg Inter. Dit seizoen is de Vrij inderdaad bijzonder matig. Heel afwachtend en treuzelend. Zelfde als je vandaag ziet. Maar was vorig seizoen simpelweg beter dan de Ligt, die nu dus niet fit is. Het gelul dat de Ligt op dit moment dus beter dan de Vrij is dan ook compleet gelul, als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
Terranova schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:36:
[...]

Oh dat zal best, maar je kan niet ontkennen dat hij niet z'n kans heeft gegrepen deze periode.
Hij speelt ook niet slecht, maar ook zeker niet geweldig.
Tegen Bosnië uit was hij de beste man van het veld. Bekijk het ook eens breder. Die hele verdediging staat steeds in de ruimte en dat ligt echt niet alleen aan de poppetjes maar ook aan hoe ver vooruit we spelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Je kunt de Vrij toch niet afrekenen met deze koekebakkers naast zich?
De Vrij is de enige die normaal gesproken kan verdedigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:39:
Je kunt de Vrij toch niet afrekenen met deze koekebakkers naast zich?
De Vrij is de enige die normaal gesproken kan verdedigen.
Elke verdediger met blind naast zich heeft een handicap

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Harribo
Goed gedaan.
Was een stuk relaxter geweest zonder Hateboer en van Aanholt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XeroFox
Tijd om verder te bouwen met de jonkies, die brengen tenminste iets.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
gelukkig niet 1e. Hoeven we tenminste niet te doen alsof we de Nations League leuk vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Deadsy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:41:
gelukkig niet 1e. Hoeven we tenminste niet te doen alsof we de Nations League leuk vinden
Scheelt weer wat blessures

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:40:
Goed gedaan.
Was een stuk relaxter geweest zonder Hateboer en van Aanholt
Ik vraag het me af of dat het enige probleem is. Ze waren matig maar tegen Bosnië was het soms ook open huis. Maar Polen is beter in de counter dan Bosnië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat kan, maar spelen tegen dergelijke ploegen is goed voor spelers. Van alle 'oefeninterlands' zijn dat wel de beste om internationaal ervaring op te doen.

...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• XeroFox
Een van de beste wedstrijden..
Sorry, welke wedstrijd heeft Wijnaldum gezien? Italië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
XeroFox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:41:
Tijd om verder te bouwen met de jonkies, die brengen tenminste iets.
Dat valt toch wel mee? En Babel deed niet mee dus dat oudje was er al niet meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:41:
Het is toch ook zo dat als je het wint, je niet automatisch geplaatst bent?

Voor mij had het ook allemaal niet hoeven doorgaan, zeker nu met de coronatijd en het aantal blessures dat toeneemt door het overvolle schema.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Nouja de beste verdediger vandaag was Frenkie de Jong.

Zodra het duo van Dijk de Ligt weer in ere is hersteld is het probleem achterin ook weer opgelost. En iedereen die twijfelt aan hun basisplaats moet maar eens overwegen om de pearl te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:42:
[...]

Ik vraag het me af of dat het enige probleem is. Ze waren matig maar tegen Bosnië was het soms ook open huis. Maar Polen is beter in de counter dan Bosnië.
Ja in het begin, later niet meer.
Maar oranje begint wel vaker bagger

Met Hateboer en van Aanholt heb je 2 spelers die veel lopen maar zowel verdedigend als aanvallend steken laten vallen.
Het hele team moet dat dan gaan compenseren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
DoeEensGek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:45:

Zodra het duo van Dijk de Ligt weer in ere is hersteld is het probleem achterin ook weer opgelost. En iedereen die twijfelt aan hun basisplaats moet maar eens overwegen om de pearl te bezoeken.
Volwassen manier van discussiëren wel!

"Ik ben alwetend" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Ik maak morgen meteen een afspraak. :+

Het is inderdaad het beste duo, maar beide niet in top vorm. Van Dijk speelde niet goed voor zijn blessure en leek er ook even iets te veel in te geloven, wat ik ook wel kan begrijpen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
Zodra het duo van Dijk de Ligt weer in ere is hersteld is het probleem achterin ook weer opgelost.
Het "probleem" is dat we anders spelen waardoor we meer ruimte weggeven. En dan staan Blind en De Vrij daar met z'n twee en is elke twijfel dodelijk.
En iedereen die twijfelt aan hun basisplaats moet maar eens overwegen om de pearl te bezoeken.
Niemand twijfelt aan die twee. Maar je hebt wel bitter weinig van het spel begrepen als je denkt dat De Vrij het probleem is.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 18-11-2020 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
HollowGamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:48:
[...]

Ik maak morgen meteen een afspraak. :+

Het is inderdaad het beste duo, maar beide niet in top vorm. Van Dijk speelde niet goed voor zijn blessure en leek er ook even iets te veel in te geloven, wat ik ook wel kan begrijpen.
En laten we maar even vergeten dat hij op dit moment maar een hele kleine blessure aan zijn knie heeft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:48:
[...]

Het "probleem" is dat we anders spelen waardoor we meer ruimte weggeven.

[...]

Niemand twijfelt aan die twee. Maar je hebt wel bitter weinig van het spel begrepen als je denkt dat De Vrij het probleem is.
Ho, ik noem de vrij niet het probleem. Ik zou de vrij ook zeker niet naar huis zoeken. Denk zelfs dat ik in het verleden de vrij als vervanger noemde voor één van die 2 als er een uitval zou zijn. Alleen mis je nu gewoon een verdediger die de verdediging op touw neemt, die het positioneert. Mocht je met 5 verdedigers spelen zou ik hem naast de Ligt en van Dijk willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
DoeEensGek schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:55:
[...]

Denk zelfs dat ik in het verleden de vrij als vervanger noemde voor één van die 2 als er een uitval zou zijn.
Zo op de man spelen is niet nodig

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 18-11-2020 23:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Wk kwalificatie, beginnende maart 2021

De Europese landen worden in de WK-kwalificatie verdeeld over tien groepen en alleen de poulewinnaars plaatsen zich rechtstreeks voor het eindtoernooi van eind 2022 in Qatar. De tien nummers twee en twee landen uit de Nations League strijden in de play-offs om de laatste drie WK-tickets.

De loting voor de WK-kwalificatie wordt op 7 december verricht in Zürich.

Toegevoegd aan ts
=========================
2 andere titel suggesties voor dit topic waren :

[Voetbal] Het (inter)Nationale Voetbaltopic
[Voetbal] Het Nationale Landen-topic 2020

Aangezien ik toch denk dat het 99% over het Nederlands elftal gaat en ik nog niet overtuigd ben van de suggesties , laat ik de titel graag zoals het is.
Hoop dat jullie hiermee kunnen leven anders hoor ik het graag.
Bedankt in ieder geval voor de suggesties.

Ik zal wel in de ts vermelden dat ook andere landen hier besproken mogen worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 18-11-2020 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:53:
[...]

Ik snap er wel een ruk van.
Tis zo dat je ALLE teams van de poules in categorie A pakt. Die 12 teams zet je in een ranking. De 2 teams die de meeste punten heeft en doelsaldo etc.. Die mogen tegen elkaar strijden om een wk ticket.
Ja klopt je pakt ALLE deelnemers van League A, maar OOK van de overige 3 leagues. Dus best kans dat een land in League D wel 'ns meer bij mekaar heeft gesprokkeld dan een deelnemer uit League A. Die deelnemer uit D mag dan mee bij de 12 deelnemers aan de playoffs voor 3 tickets. Zo leg ik dat uit.
Maar omdat je nu nog niet weet welke teams 1 en 2 worden, de Wk-rondes beginnen in Maart pas, weet je nu nog niet zooveel, dat bedoelde ik met dat ik er geen zicht op heb wie die 2 plekken pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Turkije degradeert dus naar League C.
Denk niet dat iemand dit zag aankomen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Agent47 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:40:
[...]

Elke verdediger met blind naast zich heeft een handicap
Dat de centrale as kwetsbaar was, lag in mijn optiek meer aan de dramatische Hateboer en Van Aanholt, die voor geen meter meeverdedigen en continu mee op komen zonder iets toe te voegen. Toen Dumfries en Wijndal erin kwamen, zag je dat Polen nauwelijks meer iets creëerde.

Verdedigend is Blind simpelweg te traag om een counter eruit te halen. Helaas voor hem, maar dit kan niet meer op het allerhoogste niveau in dit aanvallende kwetsbare systeem. Opbouwend vond ik Blind trouwens wel fantastisch, continu in dribbelen en een extra man creëren op het middenveld. Bovendien een perfecte lange bal op Depay en heel veel succesvolle ballen vooruit in plaats van terug/breed. Dat belang mag niet onderschat worden, zeker niet tegen de 'mindere' tegenstanders. Blind is prima als 12e man voor op de bank, niet meer.

En ja, ik ga niet weer op de discussie De Vrij - De Ligt komen. Ik heb mijn mening hier wel gegeven en ik denk dat die gisteren niet is weerlegd door de prestaties van De Vrij. Verder zou ik Berghuis altijd opstellen in plaats van een Malen/Stengs. Ik heb me namelijk weer kapot geërgerd aan de hoekschoppen van Depay.

Verder gewoon een leuke wedstrijd om te zien, complimenten aan de Boer. Ik heb tegen Bosnië, Spanje en Polen mij prima vermaakt. Mag gezegd worden in plaats van altijd dat negatieve gedoe.

[ Voor 11% gewijzigd door VDS91 op 19-11-2020 08:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24
VDS91 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:17:
Dat de centrale as kwetsbaar was, lag in mijn optiek meer aan de dramatische Hateboer en Van Aanholt, die voor geen meter meeverdedigen en continu mee op komen zonder iets toe te voegen. Toen Dumfries en Wijndal erin kwamen, zag je dat Polen nauwelijks meer iets creëerde.

Verdedigend is Blind simpelweg te traag om een counter eruit te halen. Helaas voor hem, maar dit kan niet meer op het allerhoogste niveau in dit aanvallende kwetsbare systeem. Opbouwend vond ik Blind trouwens wel fantastisch, continu in dribbelen en een extra man creëren op het middenveld. Bovendien een perfecte lange bal op Depay en heel veel succesvolle ballen vooruit in plaats van terug/breed. Dat belang mag niet onderschat worden, zeker niet tegen de 'mindere' tegenstanders. Blind is prima als 12e man voor op de bank, niet meer.
Hateboer en Van Aanholt speelden (weer) niet best, maar verdedigend op het middenveld ging het in de eerste helft ook niet goed. Ik vond Klaassen ook lang niet zo goed als tegen Bosnie, het leek ook wel of hij was vergeten om zn noppen onder zn schoenen te schroeven want hij lag vaak op de grond juist als er een counter werd opgezet door Polen. Individueel vond ik De Vrij zeker de minst slechte achterin en zeker in de tweede helft gewoon heel sterk spelen. We moeten maar zien wanneer De Ligt en Van Dijk weer fit zijn en welke vorm ze tegen die tijd hebben, maar voorlopig getuigd het niet van objectiviteit hoe De Vrij onder het vergrootglas ligt. Met De Ligt en Van Dijk kregen we ook telkens vroeg in de wedstrijd tegendoelpunten tegen en werd zelden de 0 gehouden.

Los van dat de verdedigende spelers de eerste helft individueel niet top presteerden waren er ook de zeer aanvallende intenties waardoor de ruimtes achterin groot waren en de verdedigers het dus moeilijk hadden. Ook blijft het natuurlijk een samenstelling die ze niet gewend zijn, de organisatie zag er daarom in het begin een paar keer gewoon niet goed uit maar dat werd gedurende de wedstrijd beter.

Verder denk ik dat Berghuis zich ondanks het scepticisme van De Boer ook gewoon in de basis heeft geknokt, het ging gelijk een stuk beter toen hij er in kwam en hij had weer een assist. Stengs is frivoler en heeft wellicht meer talent, maar de volwassenheid en effectiviteit van Berghuis (in Oranje tot nu toe in de vorm van assists) is gewoon erg groot. Vrijwel elke bal die Berghuis krijgt levert gewoon gevaar op.

Het duurt nog 7 maanden voor het EK begint, maar ik denk dat de contouren steeds meer duidelijk worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:09:
Waarom zo negatief over Depay?
Irritant dat hij de vrije trappen wil nemen maar hij is wel de enige die zich nog door de verdediging van Polen probeert te wurmen
Memphis is overduidelijk de pispaal van sommigen hier.
Dat heb ik al eerder aangetoond, maar toen gaf ik dat blijkbaar niet lief genoeg aan.

Memphis staat in de laatste 35 interlands op 18 goals en 18 assists, na 59 interlands staat hij op 21 doelpunten en 21 assists. Desondanks krijgt hij hier van sommigen constant veruit de meeste kritiek, dat gaat echt nergens over.

PS: De Vrij is de nummer 2 op deze shitlist en dat slaat ook nergens op.
Hateboer is de grootste stijger en doet zijn uiterste best om Memphis van zijn 'troon' te stoten qua meest bekritiseerde speler in deze topic. In zijn geval is het echter wel terecht, in Oranje is hij over het algemeen geen schim van de prima speler die hij is bij Atalanta.
ph4ge schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:31:
Berghuis is gewoon effectief. Zijn cijfers bewijzen dat al jaren en nu hij eindelijk de kans krijgt bij Oranje laat hij dat ook zien.
Berghuis staat na 21 wedstrijden Oranje op 0 goals en 7 assists.
Dat is prima qua assists, maar te weinig qua goals. Dus zo 'gewoon' effectief is hij niet.

Wat dat betreft was de wedstrijd tegen Bosnië en Herzegovina typerend voor hem, een goede assist maar ook grote kansen gemist.
Babel geen rol meer
Dat is ook lastig aangezien die naar huis werd gestuurd na een positieve corona test ;)
Dat hij echter überhaupt nog wordt opgeroepen is vrij belachelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24
Baseman77 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:34:
Memphis is overduidelijk de pispaal van sommigen hier.

[...]

PS: De Vrij is de nummer 2 op deze shitlist en dat slaat ook nergens op.
Helemaal mee eens.
Dat is prima qua assists, maar te weinig qua goals. Dus zo 'gewoon' effectief is hij niet.

Wat dat betreft was de wedstrijd tegen Bosnië en Herzegovina typerend voor hem, een goede assist maar ook grote kansen gemist.
Wat je bij Depay doet moet je bij Berghuis ook doen. Zn eerste periode bij Oranje is weinig relevant nu, je moet kijken hoe goed de spelers nu zijn. Hij heeft nu in 2 wedstrijden 2 assists (en een 3e assists volkomen onterecht afgenomen). Volgens mij heeft hij maar 1 goede kans gemist in die 2 wedstrijden. Dat kan gebeuren, het hele niet scoren wordt groter gemaakt dan het is, en is ook niet terecht voor een buitenspeler. Daarnaast is hij al jaren bovenin de topscoorders lijstjes in de competitie te vinden, en dat als buitenspeler. Als ik de statistieken goed begrijp heeft Berghuis pas 837 minuten in Oranje gespeeld, dus die 21 wedstrijden niet scoren is ook wat opgeblazen.

Je kan veel van Berghuis zeggen, maar er zijn weinig buitenspelers met meer scorend vermogen dan hem, ondanks dat de bal in Oranje nog niet goed gevallen is voor hem. Die goal komt wel, zeker nu zn status groeiende is en je ziet dat de andere spelers hem steeds meer zoeken en het ook accepteren als hij een keer voor eigen succes gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 19-11-2020 09:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:09:
Turkije degradeert dus naar League C.
Denk niet dat iemand dit zag aankomen
Dat niet maar die kunnen niet vaak genoeg degraderen.

• Baseman77

Baseman77

We move

ph4ge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:42:
Hij heeft nu in 2 wedstrijden 2 assists (en een 3e assists volkomen onterecht afgenomen). Volgens mij heeft hij maar 1 goede kans gemist in die 2 wedstrijden.
Hij miste 2 grote kansen in die wedstrijd.
Maar verder heb je gelijk dat hij dit jaar prima bezig is in Oranje, met name de afgelopen wedstrijden in de Nations League.
Daarnaast is hij al jaren bovenin de topscoorders lijstjes in de competitie te vinden, en dat als buitenspeler.
Hij speelt bij Feyenoord vooral op papier als rechtsbuiten, in de praktijk komt hij vaak in de as terecht.
Maar ik ben het met je eens dat hij al jaren een uitstekende aanvaller is met een hoog rendement. Hij is bij Feyenoord veruit de beste en belangrijkste aanvaller en hoort sowieso in de Eredivisie bij de betere spelers.

Dat Feyenoord (Troost) in zijn contractverlenging een beperkte transfersom heeft laten opnemen is ontzettend dom. Zonder hem heeft Feyenoord een heel groot probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

21 wedstrijden met in totaal nog geen 600 860 minuten. Het is niet alsof hij een overdaad aan tijd heeft gekregen voor die 7 assists ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Napo op 19-11-2020 11:20 . Reden: foute calculatie, 600 -> 830 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Napo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
21 wedstrijden met in totaal nog geen 600 minuten. Het is niet alsof hij een overdaad aan tijd heeft gekregen voor die 7 assists ;)
830 minuten ;)
Inderdaad een stuk minder dan de 1890 minuten die hij had kunnen maken in die 21 wedstrijden, dat maakt zijn aantal assists nog beter.

Dat aantal wedstrijden wordt inderdaad nogal omhoog gepraat voor zijn gebrek aan goals, maar het is natuurlijk wel een dingetje. Ook voor hem zelf, hij baalde enorm van zijn gemiste kansen tegen Bosnië en Herzegovina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Baseman77 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:54:
[...]

Dat Feyenoord (Troost) in zijn contractverlenging een beperkte transfersom heeft laten opnemen is ontzettend dom. Zonder hem heeft Feyenoord een heel groot probleem.
Zal de voorwaarde bij de verlenging zijn geweest. Maar dat is redelijk offtopic ;).

Ik hoop dat hij het goed blijft doen. Des te meer opties des te beter.

• toolkist
  • Niet online
De vaste basis van Oranje onder De Boer lijkt zich zo langzaamaan wel te vormen.

Krul
Dumfries De Vrij Blind Wijndal
Klaassen Wijnaldum De Jong
Berghuis Depay Malen

Waarbij het afwachten is wie van de 3 afvalt als De Ligt terug is van z'n blessure.
Evt Stengs ipv Berghuis en Luuk de Jong ipv Malen. Ik denk niet dat de Boer de Roon snel weer basis zal zetten ipv Klaassen en vraag me af wat er gebeurt als Bergwijn weer fit is en gaat spelen bij de Spurs

Tot nu toe vind ik het iig alles meevallen mbt enige "Ajax voorkeur" van dr Boer.

• Baseman77

Baseman77

We move

toolkist schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
Tot nu toe vind ik het iig alles meevallen mbt enige "Ajax voorkeur" van dr Boer.
Ik mag toch hopen dat dit nieuws over Klaiber niet klopt:

https://www.fcupdate.nl/v...qWIZ8um-EU0TPmGOurtCqpPJU

• toolkist
  • Niet online
Een commentator die zelf een naam dropt...

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
[...]

Een commentator die zelf een naam dropt...
_O-

Wat een artikel inderdaad. Ik mag hopen dat de technische staf van ons Oranje voldoende Nederlandse voetballers in beeld heeft en dat Klaiber inderdaad op dat lijstje staat want spelende bij een topclub in de Nederlandse competitie.

Dit is hetzelfde niveau van "nieuws" dat er scouts van Manchester City, Barcelona, Bayern Munchen op de tribune zullen zitten bij een wedstrijd van Ajax - PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:02

gws24

Thinking is hard!

Ik zou alleen nog Cillessen ipv Krul in dat lijstje zetten want de enige reden dat Krul speelt is omdat Cillessen geblesseerd is deze interland periode. Enige is dat ik niet weet hoe erg die hamstring blessure is van hem maar de volgende interlands zijn pas in maart weer dus tijd genoeg om te herstellen volgens mij.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:28:
Ik zou alleen nog Cillessen ipv Krul in dat lijstje zetten want de enige reden dat Krul speelt is omdat Cillessen geblesseerd is deze interland periode. Enige is dat ik niet weet hoe erg die hamstring blessure is van hem maar de volgende interlands zijn pas in maart weer dus tijd genoeg om te herstellen volgens mij.
De Boer was volgens mij toch best duidelijk dat een paar maanden niet spelen ook voor Cilessen gevolgen zou hebben.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:02

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:52:
[...]

De Boer was volgens mij toch best duidelijk dat een paar maanden niet spelen ook voor Cilessen gevolgen zou hebben.
Ik heb niet alle interviews/persco's gezien van de Boer ;) . Wel even afwachten of hij zich daar ook aan gaat houden.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:42:
Daarnaast is hij al jaren bovenin de topscoorders lijstjes in de competitie te vinden, en dat als buitenspeler.

Je kan veel van Berghuis zeggen, maar er zijn weinig buitenspelers met meer scorend vermogen dan hem,
Het aantal strafschoppen dat Berghuis tegenwoordig mag nemen vertekent zijn stats enorm.

Voor Feyenoord 169 wedstrijden 74 doelpunten waarvan 18 strafschoppen.
Van die 18 waren 15 in 2019/20 en 2020/21.

Zonder de strafschoppen

2020/21 11 wedstrijden 4 doelpunten
2019/20 38 wedstrijden 11 doelpunten
2018/19 40 wedstrijden 11 doelpunten
2017/18 43 wedstrijden 22 doelpunten
2016/17 37 wedstrijden 8 doelpunten

In 2019/20 en 2020/21

Steven Berghuis 49 wedstrijden 30 doelpunten waarvan 15x uit een strafschop.

Calvin Stengs 52 wedstrijden 12 doelpunten

Quincy Promes 39 wedstrijden 19 doelpunten 1x uit een strafschop

Los daarvan maakt Berghuis een goede kans om mee te gaan naar EURO 2021, omdat Bergwijn geen basisplek heeft in London en Stengs uitermate wisselvallig is.

• Deadsy
Typhone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:51:
[...]

Dat niet maar die kunnen niet vaak genoeg degraderen.
Nog 1* maar betwijfel het aangezien ze nu op het niveau Luxemburg zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
strafschop schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:39:
[...]

Quincy Promes 39 wedstrijden 19 doelpunten 1x uit een strafschop
Hoeveel doelpunten zonder Ziyech? :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:23
Martinusz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:11:
[...]

Hoeveel doelpunten zonder Ziyech? :P
Maakt niet uit voor in Oranje, daar heeft hij Depay...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Te grappig, ik hoorde dat vanochtend in de NOS voetbalpodcast en één of andere k*tsite schrijft er een artikel over alsof het een serieuze optie is. Forget it (geen zorgen maken dus) :P

Het grappige is nog dat het zo helemaal niet gesteld werd maar voor de grap geopperd. Dat Frank de Boer er serieus mee bezig was was helemaal niet zo. En iedereen kan die podcast terugluisteren ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 19-11-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Iemand die nog de wk loting volgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Turkije
Noorwegen
Montenegro
Letland
Gibraltar

Dat mag geen probleem zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door strafschop op 07-12-2020 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Turkije heeft ons vernederd in 2015....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Turkije heeft al anderhalf jaar geen serieuze wedstrijd gewonnen.

Vierde in een Nations League groep met Hongarije, Rusland en Servie.

[ Voor 35% gewijzigd door strafschop op 07-12-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Noorwegen is toch wel tricky hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Noorwegen niet, maar Haaland wel, ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Noorwegen is geen Spanje, Duitsland of Frankrijk. Als bij ons iedereen aanwezig is dan voorzie ik weinig problemen. Wel hoop ik dat Memphis dan zijn toptransfer gemaakt heeft zodat Memphis BV verandert in stichting Memphis.

[ Voor 31% gewijzigd door Typhone op 08-12-2020 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Als iedereen wat geconcentreerd blijft met goede inzet, moet deze poule te doen zijn.
Turkije is de laatste tijd matig en Noorwegen heeft een paar aardige spelers maar oranje betere.
Als oranje niet door komt, hebben we het slecht gedaan. Zelfde geldt dan voor de Boer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Sjah schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:51:
Noorwegen niet, maar Haaland wel, ja.
Wij hebben De Ligt. Komt goed met die Haaland.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik snap wel weer dat ik de lachers op mijn hand krijg, maar Sergio Padt verdient toch echt een kans in het Nederlands elftal.

Tuurlijk er zijn dingen op hem aan te merken maar het belangrijkste is toch ballen tegen houden? Dat doet hij als een der besten. Al jaren, de statistieken liegen er niet om.
Kijk nu bijv weer naar de reddingen bij Sparta.

Heeft niet te maken met mijn fc groningen voorkeur. Ik vind hem een apart persoon maar hij pakt al jaren punten.
Frank de Boer leest gelukkig mee hier

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 20-12-2020 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:04:
Ik snap wel weer dat ik de lachers op mijn hand krijg, maar Sergio Padt verdient toch echt een kans in het Nederlands elftal.
Hij is een meer dan prima keeper waarbij zijn grootste nadeel FC Groningen is. Heel erg beperkt (11 wedstrijden EL) heeft hij de kans gehad om zijn kwaliteiten op een hoger niveau dan de Eredivisie te laten zien. Daarnaast heeft hij in al die tijd (4 seizoenen basis FC Groningen) geen transfer af weten te dwingen naar een grotere competitie.

Als hij geselecteerd wordt zou dat zeker niet onterecht zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:04:
De volgende interlands zijn pas eind maart. Is Padt beter dan Bijlow, Bizot, Drommel of Zoet ?

Er is maar één plekje open, die van derde keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:16
Wie zijn dan 1 en 2? Ik zie dat Cillessen dit seizoen nog geen wedstrijd heeft gespeeld, dus kan me niet voorstellen dat hij nu op 1 of 2 staat.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Krul sowieso nr 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:08
Nu Stekelenburg eerste keeper bij Ajax gaat worden, een goede optie als 3e keeper voor het Nederlands Elftal? Ik zie het gebeuren.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Gynnad schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:44:
Nu Stekelenburg eerste keeper bij Ajax gaat worden, een goede optie als 3e keeper voor het Nederlands Elftal? Ik zie het gebeuren.
Te oud. Uiteraard gaat het op basis van kwaliteit, maar ik denk dat Nederland betere keepers heeft. Cillessen, Drommel, Tim Krul en als hij fit blijft, ook een Bijlow.

Tevens moet er naar de toekomst gekeken worden en is het goed om sommigen ervaring op te laten doen. Zeker wanneer ze al goed genoeg zijn bij hun club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Babel in de voorselectie van Oranje en geen Noa Lang.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:11:
Babel in de voorselectie van Oranje en geen Noa Lang.....
En Stekelenburg en St Juste?
Toch wel wat vreemde keuzes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 11:54
St Juste? Waar komt die vandaan opeens?
Stekelenburg vind ik niet zo heel vreemd om erbij te hebben als backup. Doet het eigenlijk prima en kan qua ervaring voor het team van waarde zijn (enige speler van het WK 2010 vermoed ik?)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Exocet schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:13:
[...]

En Stekelenburg en St Juste?
Toch wel wat vreemde keuzes
Stekelenburg en St Juste kan ik nog begrijpen. St Juste denk ik puur om te kijken hoe het gaat. En met Stekelenburg heb je een ervaren doelman die ook nog speelt bij zijn club

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 23:33
Bij voorselectie is rekening gehouden met ek onder 21 wat in maart wordt gehouden. De Boer vindt het voor ontwikkeling spelers beter als ze dat eindtoernooi spelen. Verklaart misschien de keuze voor o.a. St Juste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
De voorselectie van Oranje:

Doel: Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Valencia), Joël Drommel (FC Twente), Tim Krul (Norwich City), Maarten Stekelenburg (Ajax)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jeremiah St Juste (FSV Mainz 05), Kenny Tete (Fulham), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ)

Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Kevin Strootman (Genoa), Tonny Vilhena (Krasnodar), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

Aanval: Ryan Babel (Galatasaray), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur), Memphis Depay (Olympique Lyon), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Calvin Stengs (AZ), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)
Wat een schandalige voorselectie 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:16
De voorselectie van het Nederlands elftal
Doel: Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Valencia), Joël Drommel (FC Twente), Tim Krul (Norwich City), Maarten Stekelenburg (Ajax).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jeremiah St Juste (FSV Mainz), Kenny Tete (Fulham), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ).

Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (FC Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Kevin Strootman (Genoa CFC), Tonny Vilhena (Krasnodar), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Ryan Babel (Galatasaray), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur), Memphis Depay (Olympique Lyonnais), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Calvin Stengs (AZ), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg).

Overigens moeten we denk ik hier verder babbelen over het NL elftal.

[ Voor 7% gewijzigd door ElPaco op 07-03-2021 21:02 ]

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
Hier de voorselectie voor EK u21, staan eigenlijk alle spelers die zou kunnen missen bij het grote oranje.

https://www.onsoranje.nl/...ng-oranje-telt-36-spelers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:51:
De voorselectie van het Nederlands elftal
Schandalig!!!

Promes, Babel, van de Beek, Stekelenburg, Tete, St. Juste horen niet in het Nederlands elftal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:56:
[...]

Schandalig!!!

Promes, Babel, van de Beek, Stekelenburg, Tete, St. Juste horen niet in het Nederlands elftal.
Het is de voorselectie maar. Jij wil zeker Bijlow die al geblesseerd raakt als ie naar een grasspriet kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Sempy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:45:
Bij voorselectie is rekening gehouden met ek onder 21 wat in maart wordt gehouden. De Boer vindt het voor ontwikkeling spelers beter als ze dat eindtoernooi spelen. Verklaart misschien de keuze voor o.a. St Juste.
Bizar dat Karsdorp totaal over het hoofd wordt gezien! Doet het bijzonder goed bij AS Roma, maar nee hoor, de Boer geeft vanzelfsprekend de voorkeur aan Tete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:49:
[...]

Wat een schandalige voorselectie 8)7
Graag wat andere namen aanbieden dan ipv alleen 'schandalig' roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:58:
[...]

Het is de voorselectie maar. Jij wil zeker Bijlow die al geblesseerd raakt als ie naar een grasspriet kijkt?
Nee, Bijlow vind ik ook helemaal niets. Maar ja, met Frank de Boer weet je genoeg. Deze voorselectie spreekt boekdelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:56:
[...]

Schandalig!!!

Stekelenburg als derde keeper is prima. De rest hoor er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:58:
[...]

Graag wat andere namen aanbieden dan ipv alleen 'schandalig' roepen...
Ach, nee hoor. Het feit dat Ajacied Stekelenburg direct wordt opgeroepen terwijl Pasveer al maanden behoorlijk keept, zegt mij genoeg. FdB laat zijn ware aard weer zien. Toch jammer.

Maar als je toch wat namen wilt:
Karsdorp, Noa Lang, Koopmeiners, Boadu, Vormer, El Ghazi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sempy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:55:
Hier de voorselectie voor EK u21, staan eigenlijk alle spelers die zou kunnen missen bij het grote oranje.

https://www.onsoranje.nl/...ng-oranje-telt-36-spelers
Je zou denken dat Oranje en werken aan een vaste 11 belangrijker is dan een jeugd toernooi.

De KNVB en de Boer vinden deze aankomende wedstrijden dus niet belangrijk, laat ze dan gewoon niet doorgaan.
O wacht, ze hebben de uitzendrechten al verkocht.

In een dergelijke periode van ik zou de UEFA de wedstrijden gewoon niet door moeten laten gaan.
Dit is toch perfect om het virus verder te verspreiden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Er zitten er genoeg bij de voorselectie van Jong Oranje die ik de voorkeur zou geven boven behoorlijk wat namen die (helaas) bij de voorselectie van Oranje zitten.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:17
Typhone schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:08:
[...]

Stekelenburg als derde keeper is prima. De rest hoor er niet in.
Als eerste keeper graag, toch stukken beter dan de rest :)

Overigens is de selectie van Babel en St Juste heul treurig :/

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Hoe kan het eigenlijk dat Babel belastend materiaal heeft over Koeman EN de Boer?

Niet goed genoeg voor de basis en niet goed genoeg als invaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:14:
[...]

Als eerste keeper graag, toch stukken beter dan de rest :)

Overigens is de selectie van Babel en St Juste heul treurig :/
Ik kijk vrij weinig Duits voetbal, maar St. Juste doet het daar behoorlijk. Die speelt nog zijn wedstrijden, dat kun je niet zeggen van van de Beek en Bergwijn. Echt bizar dit weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:08:
[...]

Ach, nee hoor. Het feit dat Ajacied Stekelenburg direct wordt opgeroepen terwijl Pasveer al maanden behoorlijk keept, zegt mij genoeg. FdB laat zijn ware aard weer zien. Toch jammer.

Pasveer? _O- Grabbelaar 1e klas. Plus alleen maar Eredivisie ervaring. Als je om wat voor reden beroep op je 5e keeper moet doen wil je toch niet dat die staat te bibberen omdat ie z'n debuut gaat maken?

Karsdorp had ik zelf ook wel verwacht.
Lang, Koopmeiners, Boadu zouden geen van allen gespeeld hebben dan kun je ze beter naar het EK <21 sturen lijkt me.
Vormer is al vaak genoeg door de mand gevallen, El Ghazi is geblesseerd (ontstoken teen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Deadsy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:15:
Hoe kan het eigenlijk dat Babel belastend materiaal heeft over Koeman EN de Boer?

Niet goed genoeg voor de basis en niet goed genoeg als invaller.
Zelfde geldt voor Donny van de Beek. Maar dat doet de meesten hier pijn als dat gezegd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:08:
[...]

Als Steek het goed blijft doen bij Ajax wordt hij gewoon eerste keeper. Ervaring, kwaliteit en wedstrijdritme... wat wil je nog meer? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Pasveer? _O- Grabbelaar 1e klas. Plus alleen maar Eredivisie ervaring. Als je om wat voor reden beroep op je 5e keeper moet doen wil je toch niet dat die staat te bibberen omdat ie z'n debuut gaat maken?

Kasdorp had ik zelf ook wel verwacht.
Lang, Koopmeiners, Boadu zouden geen van allen gespeeld hebben dan kun je ze beter naar het EK <21 sturen lijkt me.
Vormer is al vaak genoeg door de mand gevallen, El Ghazi is geblesseerd (ontstoken teen).
Want Stekelenburg heeft natuurlijk gigantisch veel ervaring!!! Toch ruim 11 jaar geleden dat hij in de finale speelde! Het is zó doorzichtig met FdB.

Donny van de Beek is ook vaak genoeg door de mand gevallen, waarom wordt hij wel constant opgeroepen? El Ghazi wist ik niet. Scherp van je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Als Steek het goed blijft doen bij Ajax wordt hij gewoon eerste keeper. Ervaring, kwaliteit en wedstrijdritme... wat wil je nog meer? :)
Wat ik wil? Een bondscoach die zijn clubvoorkeur opzij schuift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Deadsy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:10:
[...]

Je zou denken dat Oranje en werken aan een vaste 11 belangrijker is dan een jeugd toernooi.
Ik denk niet dat er bij Jong Oranje spelers voor de basis op het komend EK rondlopen. Kan me voorstellen dat spelers als Lang, Schuurs, Boadu meer hebben aan 3 volle wedstrijden op een sterk bezet jeugdtoernooi dan een invalbeurt tegen Letland of Gibraltar.

Gravenberch is ook u21, maar wordt dus schijnbaar als serieuze kanshebber op speeltijd gezien en dus geselecteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:21:
[...]

Wat ik wil? Een bondscoach die zijn clubvoorkeur opzij schuift ;)
Maar even zonder gekheid, ik vind de selectie va St Juste, Strootman, Promes, Vilhena en Babel ook idioot. Maar qua keepers is Steek toch logisch? Ik vind m zelfs nu de beste keuze. Bizot en Bijlow hebben onlangs weer laten zien -notabele tijdens dezelfde pot- dat ze nog lang niet top zijn. En Cillesen speelt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2021 21:30 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:20:
[...]

Want Stekelenburg heeft natuurlijk gigantisch veel ervaring!!! Toch ruim 11 jaar geleden dat hij in de finale speelde! Het is zó doorzichtig met FdB.

Donny van de Beek is ook vaak genoeg door de mand gevallen, waarom wordt hij wel constant opgeroepen? El Ghazi wist ik niet. Scherp van je :)
De Steek heeft inderdaad veel ervaring ja. Die wordt echt niet zenuwachtig meer van een wedstrijdje in Oranje invallen.

Enneh, wat is er zo enorm doorzichtig met FdB? Hoe hij Vilhena oproept, St Juste, etc? Tis leuk (en heel voorspelbaar) dat je de (ex)Ajacieden eruit pikt maar hij roept net zo goed spelers met een andere achtergrond op...
Oh nee Bergwijn heeft vroeger natuurlijk in de jeugd onder FdB gespeeld ofzo, domdomdom Toolkist hoe kun je dat over het hoofd zien....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik zie liever een meer ambitieuze voorselectie. Vind dit matig, als je je bedenkt dat Noa Lang en Botman bijvoorbeeld niet geselecteerd zijn. Stengs en Babel hoeven er van mij bijvoorbeeld niet bij te zitten.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Toevallig afgelopen wedstrijd wel, en het was z'n beste wedstrijd voor Valencia in lange tijd. Maar op basis van minuten verdient Steek het zeker.

Middenveld en aanval prima spelers, verdedigend vind ik Oranje zwak.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:28:
[...]

De Steek heeft inderdaad veel ervaring ja. Die wordt echt niet zenuwachtig meer van een wedstrijdje in Oranje invallen.

Enneh, wat is er zo enorm doorzichtig met FdB? Hoe hij Vilhena oproept, St Juste, etc? Tis leuk (en heel voorspelbaar) dat je de (ex)Ajacieden eruit pikt maar hij roept net zo goed spelers met een andere achtergrond op...
Oh nee Bergwijn heeft vroeger natuurlijk in de jeugd onder FdB gespeeld ofzo, domdomdom Toolkist hoe kun je dat over het hoofd zien....
Als je op deze manier wilt discussiëren (met bijbehorende sneren) hoeft het van mij niet. Even goede vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Toevallig afgelopen wedstrijd wel, en het was z'n beste wedstrijd voor Valencia in lange tijd. Maar op basis van minuten verdient Steek het zeker.

Middenveld en aanval prima spelers, verdedigend vind ik Oranje zwak.
De Vrij en De Ligt is prima!! Ik vind de aanval vooral erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:32:
[...]

De Vrij en De Ligt is prima!! Ik vind de aanval vooral erg zwak.
De aanval is erg zwak. Nul toppers. Ook Depay is by far geen Robben of Bergkamp in hun goede dagen. Al is dat de enige die in de CL een deuk in een pakje boter heeft geschoten. Vroeger liet je Hasselbank thuis, nu selecteer je no-no’s als Babel, Promes en Berghuis :N

[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2021 21:35 ]

XXXVI

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.