Bedankt voor de reacties allemaal! Ik zie leuke tips voorbijkomen waar ik wel wat mee kan. Maar ik heb inderdaad niet aangegeven waar ik zelf in geïnteresseerd ben... ik heb dit topic dan wel geopend maar ik hoop dat anderen er ook wat aan hebben. Ik heb zelf ooit bij Nieuwe Mensen Leren Kennen gezeten, maar dat zijn geen nerds ofzo... ook wel eens gezellig maar ze haken bij bepaalde onderwerpen snel af
Ik zal even op een paar dingen reageren.
@
Ardana : Ik hoef hier niet persé een opsomtopic van te maken hoor, maar mocht het topic flink groeien dan kan een mooie topicstart met ideeën wel handig zijn. Voor nu ben ik wel tevreden met de reacties en het topic is ook nog overzichtelijk op dit moment.
@
Jorgen : Het GKMT (grote kleinere mededelingentopic) ken ik eigenlijk nog niet (en ik kom hier al zo'n 20 jaar). Thanks, goed idee om daar eens te kijken!
@
WolfsRain : Sorry ik ben echt een vleeseter...:X. Abo-dagen klinkt wel leuk, misschien toch eens een abonnement nemen
@
Yucon : Thanks voor de tip van de slowchats. Had ik zeker niet aan gedacht.
@
sypie : Een oud-klasgenoot van de HEAO deed dat ook, die kwam ik (zelf op fietsvakantie) tegen in een of ander gehucht in Luxemburg

. Zelf heb ik geen motor en geen motorrijbewijs dus dat gaat 'm niet worden. Wel leuk idee verder.
@
Bra-Jo : ik denk niet dat iemand op mijn koekblik zit te wachten (Mitsubishi Colt uit 2008 die niet bepaald meer in nieuwstaat is - maar nog prima rijdt). Ik geef zelf niet zoveel om auto's, als ie 't maar doet zeg maar. Maar er zijn hier zat mensen die er wel in geïnteresseerd zijn, dus goeie tip!
@Theo : kamperen en bbq'en is wel leuk en gezellig op z'n tijd

Sinds een tijdje heb ik toegang tot HK, maar ik zou er nooit hebben gezocht... bedankt voor de tip!
@
JvS : Fietsen doe ik regelmatig, maar meestal met m'n vriendin en dan een ronde van een kilometer of 15-20. Ga ook binnenkort op de fiets richting Limburg (100 km) met bepakking

. Ik heb vroeger een (goedkope) mountainbike gehad maar dat vind ik echt ruk. Maar ieder z'n ding, dus 👍. Voor een keertje wel leuk om door de bossen te crossen.
@
mgizmo : Misschien wel een leuke feature, maar je hebt me verkeerd begrepen... ik zoek eigenlijk topics waar zo af en toe mensen samen komen. Wat ik o.a. leuk vind is toertochten met de fiets, kamperen, domotica (al heb ik er de ballen verstand van - ik heb wat MyLights en Shelly's en een internetradio die met een app te bedienen is), electronica projecten (interessant, maar 0,0 verstand van... zou ik wel willen leren), Marvel/DC films, muziek maken (al doe ik dat vrijwel niet meer) etc.
@
HellPunk : Op z'n tijd zijn boardgames wel leuk, dus leuk idee.
@
KnoxNL : Wel gezellig maar mijn muzikale skills zijn in de afgelopen 20 jaar behoorlijk achteruit gegaan. Ik heb een gitaar en ken wat akkoordjes, maar daar blijft 't wel bij (toetsen is meer mijn ding).
@
Vrijdag : Zeker, het hangt af van je interesses. Maar dit topic is wat mij betreft niet alleen voor mij. Ook jij bedankt voor je leuke ideeën!