Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:07

macnerd

No Apples please :-)

Topicstarter
Ik ben benieuwd of er clubjes zijn van tweakers die hier en daar samen komen, zoals bv de GoT kookclub. Ik heb behoorlijk wat Google Fu en kom hier al een jaar of 20, maar het is moeilijk om dit soort clubjes te vinden in dit enorme forum :)
Het lijkt mij leuk om hier en daar eens met andere nerds samen te komen (alleen maar Netflixen is ook saai).

Vandaar dus mijn vraag: ken je een clubje binnen GoT?

Wellicht kan hier een mooie opsomming komen :)

Hoewel opsom-topics niet de bedoeling zijn, raakt dit wel het hart van de community en laat ik het dus staan. Maar wellicht kun je de insteek iets verbreden?

[ Voor 15% gewijzigd door Ardana op 03-09-2020 08:12 ]

MacNerd

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In het GKMT (grote kleinere mededelingentopic) zijn meets georganiseerd en mods hebben hun eigen meetings. Verder weet ik het eigenlijk ook niet

Qua audioforum is er ooit een idee geweest om te meeten omdat we met elkaar wat wilden testen /onderzoeken, maar volgens mij is dit nooit meer van de grond gekomen

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:04
We hebben met mensen uit het Grote Veganisme topic wel eens een meetup gedaan, die heb ik zelf mede georganiseerd, maar kon ik uiteindelijk niet bij zijn. Dus dat was wel balen.

Verder heb je natuurlijk de abo-dagen en Tweakers die meerdere keren per jaar evenementen organiseert. Ik ga er ook vanuit dat er hier en daar wel andere clubjes zijn die wel eens samengekomen zijn.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:55
Volgens mij is er een fotogravfentopic waar men zo af en toe ergens afspreekt om te gaan meeten. Ik kan me ook iets van een devschuur herinneren waar men elkaar wel eens treft. Ook ben ik wel eens een autotopic tegen gekomen waarin iedereen fan is van merk/type X, en dan met z'n allen naar een parkeerterrein rijdt met die auto's. Tot slot zijn er ook wel domotica-events geweest volgens mij waarbij men met z'n allen het (smart-)huis van een tweaker gingen aanschouwen.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
macnerd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 01:29:
Ik ben benieuwd of er clubjes zijn van tweakers die hier en daar samen komen, zoals bv de GoT kookclub. Ik heb behoorlijk wat Google Fu en kom hier al een jaar of 20, maar het is moeilijk om dit soort clubjes te vinden in dit enorme forum :)
Het lijkt mij leuk om hier en daar eens met andere nerds samen te komen (alleen maar Netflixen is ook saai).

Haha, ik ben geloof ik ooit eens naar een bijeenkomst ergens geweest. Ik weet dat ik daarvoor iets voor mijn toenmalige stage moest mee nemen (10-15 jaar geleden), geen idee meer wat though... Het was in ieder geval iets groots verpakt in vuilniszakken, voelde mij aardig voor lul lopen.

Het probleem wat je nu benoemt is dat de meeste clubjes een bepaalde interesse hebben. Die deel jij waarschijnlijk niet, anders had je er wel over gelezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ow, en de motorrijders gaan zo af en toe ook met elkaar op pad. Soms in kleine groepjes (omdat men elkaar al kent) en heel soms in een enorme groep. Helaas is dat laatste dit jaar (volgens mij) niet gebeurd. Vorig jaar wel, echt tof om met zo'n groep te rijden.

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Yucon

*broem*

President schreef op donderdag 3 september 2020 @ 05:52:
[...]
Ik weet dat ik daarvoor iets voor mijn toenmalige stage moest mee nemen (10-15 jaar geleden), geen idee meer wat though... Het was in ieder geval iets groots verpakt in vuilniszakken, voelde mij aardig voor lul lopen.
Kom op, dat kan bijna niet. Was de inhoud zo genant dat je het 'vergeten' bent? >:)

Ik denk dat slowchattopics ook wel een mooi startpunt zijn om te gaan zoeken. Als er ergens meets starten is het daar.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Yucon schreef op donderdag 3 september 2020 @ 07:27:
[...]

Kom op, dat kan bijna niet. Was de inhoud zo genant dat je het 'vergeten' bent? >:)

Ik denk dat slowchattopics ook wel een mooi startpunt zijn om te gaan zoeken. Als er ergens meets starten is het daar.
Volgens mij iets van een grote zak met piepschuim ballen... Maar ik weet het helaas echt niet meer :-(

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Als je iets met auto's hebt: volgens mij hebben ze bij het Show Je Auto topic ook af en toe meet-and-greets.

Nomen nescio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Freeaqingme schreef op donderdag 3 september 2020 @ 02:35:
Volgens mij is er een fotograventopic waar men zo af en toe ergens afspreekt om te gaan meeten.
...
Nou... de fotografen bezoeken geen graven hoor. ;) (nog niet tenminste)

Maar er zijn idd een paar keer per jaar wat F&V meetings. Alhoewel het hele COVID-19 gebeuren vele IRL meetings natuurlijk wel lastiger maakt.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:21

Theo

moederbord

Vroeger waren er veel meetings vanuit de HK; bbq avonden, kampeerweekenden en XXL-vleesschranserijen. Maar deze lijken idd wel grotendeels te zijn verdwenen.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mountainbikers en ik vermoed wel meer sporters, gaan wel regelmatig samen fietsen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het is hier geen HK, en dergelijke vrouw-onvriendelijke opmerkingen mag je ook achterwege laten.

[ Voor 74% gewijzigd door Ardana op 03-09-2020 12:56 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Commentaar op moderatie mag, zoals je heel goed weet, via andere kanalen.

[ Voor 88% gewijzigd door Ardana op 03-09-2020 14:01 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Reacties op moderatie mag via andere kanalen.

[ Voor 80% gewijzigd door Ardana op 03-09-2020 14:04 ]

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Quote en reactie verwijderd.

[ Voor 85% gewijzigd door Ardana op 03-09-2020 14:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Theo schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:20:
Vroeger waren er veel meetings vanuit de HK; bbq avonden, kampeerweekenden en XXL-vleesschranserijen. Maar deze lijken idd wel grotendeels te zijn verdwenen.
Dat klopt maar een groot probleem is waarom ze niet vaak zijn omdat als je een animocheck doet, er 30 mensen zeggen die komen. Je regelt daarvoor alles. Vervolgens melden zich er 15 al vanaf en daarna komen er nog eens 7 mensen niet opdagen. Zeker bij dat soort dingen merk je normaal al afhakers maar vanuit een forum is dat vaak nog wel iets meer want het is nog iets meer vrijblijvend. Zeker binnen de HK.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ben ook wel ns naar een meet geweest toen ik nog auto-fanaat was. dan kom je erachter dat de belgische forumleden IRL niet te verstaan zijn :p

d:)b

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:26
ik lees de wens van een extra functie. post aanduiden als een start van een meeting, zodat deze centraal ergens zichtbaar wordt om op in te schrijven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:34

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

mgizmo schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:02:
ik lees de wens van een extra functie. post aanduiden als een start van een meeting, zodat deze centraal ergens zichtbaar wordt om op in te schrijven :)
Lijkt mij onwenselijk, ik heb wel eens een meetup georganiseerd voor deelnemers van een bepaald forum/topic.
Dat daar opeens allemaal mensen aanschuiven/opduiken omdat het gemarkeerd is als "meeting" lijkt mij niet altijd de bedoeling :)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
In het boardgame-topic werden wel eens groepjes gevormd om spellen te spelen waarvoor men moeilijk spelers vindt in de eigen omgeving. Dat zijn dan meestal de ingewikkeldere dingen of spellen met een langere speeltijd, moet natuurlijk maar net jouw ding zijn :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:17

Basszje

Reisvaap!]

Touchdomex schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:32:
[...]
Dat klopt maar een groot probleem is waarom ze niet vaak zijn omdat als je een animocheck doet, er 30 mensen zeggen die komen. Je regelt daarvoor alles. Vervolgens melden zich er 15 al vanaf en daarna komen er nog eens 7 mensen niet opdagen. Zeker bij dat soort dingen merk je normaal al afhakers maar vanuit een forum is dat vaak nog wel iets meer want het is nog iets meer vrijblijvend. Zeker binnen de HK.
Dat is overal zo met vrijblijvende meetings. Reken op een opkomst van 10-20% van de initiele animo. De kunst is dus :

- Of activiteit kiezen die met alle groottes gewoon kan ( terras / natuur / wandelen etc )
- Of van te voren een bedrag vragen ter reservering ( als je moeilijke activiteit / boekingen moet doen ). Dan kan je meestal ook de zekerkomers.

Ik denk dat de teloorgang van de meetings vooral te maken heeft dat het 15 jaar geleden nog redelijk bijzonder was om mensen alleen van 'een forum' te kennen, terwijl nu het gros meer online bekenden heeft dan offline .
mgizmo schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:02:
IT-101 zegt dat extra functies zelden tot nooit de oplossing zijn voor allerhande logistieke problemen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Basszje op 03-09-2020 19:17 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Vanuit het gitaartopic: Het Grote Gitaartopic - deel 8

Hebben we een keer een meet georganiseerd. Vanwege de nogal uitgebreide logistiek is dit wel een behoorlijke exercitie dus het zal niet maandelijks gebeuren, maar wellicht doen we dit in de toekomst nog eens.

Oh en we hebben eens een meet gedaan bij @Femme thuis nav de 1 april grap met Bokt, maar die was ZEKER eenmalig :+

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/twokkers.JPG

Dat was nog best een karwei en best druk, ik was verantwoordelijk voor drank en dat heb ik geweten :+ :X

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/twokkers2.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door KnoxNL op 03-09-2020 19:24 ]

• Vrijdag
  • Laatst online: 20:58

Vrijdag

De Zwarte

Is het niet gewoon afhankelijk van je interesses? Meestal zijn meetings vanwege een gedeelte interesse, zoals audio, motoren, obscure videokaarten of Pokémon :P

En sommige onderwerpen lenen zich beter voor een meet. Buitenbezigheden (vliegtuigspotten, geocachen, mountainbiken, fierljeppen) of (offline)gezelsschapsspellen bijvoorbeeld.

Dit jaar is het vanwege corona natuurlijk ook een stuk lastiger, maar er zijn normaal gesproken genoeg momenten om een meet te organiseren, al was het maar als onderdeel van een groter event. Comic- en andere cons, Elf Fantasy Fair, diverse festivals en concerten, Campzone, gamebeurzen etc.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macnerd

macnerd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik zie leuke tips voorbijkomen waar ik wel wat mee kan. Maar ik heb inderdaad niet aangegeven waar ik zelf in geïnteresseerd ben... ik heb dit topic dan wel geopend maar ik hoop dat anderen er ook wat aan hebben. Ik heb zelf ooit bij Nieuwe Mensen Leren Kennen gezeten, maar dat zijn geen nerds ofzo... ook wel eens gezellig maar ze haken bij bepaalde onderwerpen snel af :+

Ik zal even op een paar dingen reageren.

@Ardana : Ik hoef hier niet persé een opsomtopic van te maken hoor, maar mocht het topic flink groeien dan kan een mooie topicstart met ideeën wel handig zijn. Voor nu ben ik wel tevreden met de reacties en het topic is ook nog overzichtelijk op dit moment.

@Jorgen : Het GKMT (grote kleinere mededelingentopic) ken ik eigenlijk nog niet (en ik kom hier al zo'n 20 jaar). Thanks, goed idee om daar eens te kijken!

@WolfsRain : Sorry ik ben echt een vleeseter...:X. Abo-dagen klinkt wel leuk, misschien toch eens een abonnement nemen :)

@Yucon : Thanks voor de tip van de slowchats. Had ik zeker niet aan gedacht.

@sypie : Een oud-klasgenoot van de HEAO deed dat ook, die kwam ik (zelf op fietsvakantie) tegen in een of ander gehucht in Luxemburg 8)7. Zelf heb ik geen motor en geen motorrijbewijs dus dat gaat 'm niet worden. Wel leuk idee verder.

@Bra-Jo : ik denk niet dat iemand op mijn koekblik zit te wachten (Mitsubishi Colt uit 2008 die niet bepaald meer in nieuwstaat is - maar nog prima rijdt). Ik geef zelf niet zoveel om auto's, als ie 't maar doet zeg maar. Maar er zijn hier zat mensen die er wel in geïnteresseerd zijn, dus goeie tip!

@Theo : kamperen en bbq'en is wel leuk en gezellig op z'n tijd :) Sinds een tijdje heb ik toegang tot HK, maar ik zou er nooit hebben gezocht... bedankt voor de tip!

@JvS : Fietsen doe ik regelmatig, maar meestal met m'n vriendin en dan een ronde van een kilometer of 15-20. Ga ook binnenkort op de fiets richting Limburg (100 km) met bepakking :). Ik heb vroeger een (goedkope) mountainbike gehad maar dat vind ik echt ruk. Maar ieder z'n ding, dus 👍. Voor een keertje wel leuk om door de bossen te crossen.

@mgizmo : Misschien wel een leuke feature, maar je hebt me verkeerd begrepen... ik zoek eigenlijk topics waar zo af en toe mensen samen komen. Wat ik o.a. leuk vind is toertochten met de fiets, kamperen, domotica (al heb ik er de ballen verstand van - ik heb wat MyLights en Shelly's en een internetradio die met een app te bedienen is), electronica projecten (interessant, maar 0,0 verstand van... zou ik wel willen leren), Marvel/DC films, muziek maken (al doe ik dat vrijwel niet meer) etc.

@HellPunk : Op z'n tijd zijn boardgames wel leuk, dus leuk idee.

@KnoxNL : Wel gezellig maar mijn muzikale skills zijn in de afgelopen 20 jaar behoorlijk achteruit gegaan. Ik heb een gitaar en ken wat akkoordjes, maar daar blijft 't wel bij (toetsen is meer mijn ding).

@Vrijdag : Zeker, het hangt af van je interesses. Maar dit topic is wat mij betreft niet alleen voor mij. Ook jij bedankt voor je leuke ideeën!

MacNerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:23

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Leuk voorbeeld bijvoorbeeld.

Met een vijftal duikers uit het Duikers op GoT - Deel 3 gaan we zaterdag duiken in Zeeland.

Maar dat is natuurlijk alleen voor mensen met een brevet.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

macnerd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 01:29:

[mbr]Hoewel opsom-topics niet de bedoeling zijn, raakt dit wel het hart van de community en laat ik het dus staan. Maar wellicht kun je de insteek iets verbreden?[/]
Er is geen GoT kookclub.
Er is geen GoT golfclub
Er zijn geen GoT jagers
Er is geen GoT infosecclub

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Boudewijn schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:59:
[...]

Er is geen GoT kookclub.
Er is geen GoT golfclub
Er zijn geen GoT jagers
O nee? Hmmm... vertel dat deze mensen dan maar eens ;)

Lekker plantaardig eten bij de GoT-kookclub
Lekker eten bij de GoT-kookclub - deel 2

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluebear
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Touchdomex schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:32:
[...]

een manier om dat voor te zijn, kan je een 15 euro "inschrijving/reservering" invoeren. Op die manier heb je in ieder geval wat zekerheid en zijn de kosten voor degene die niet opdagen toch gedekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

bluebear schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 06:16:
[...]

een manier om dat voor te zijn, kan je een 15 euro "inschrijving/reservering" invoeren. Op die manier heb je in ieder geval wat zekerheid en zijn de kosten voor degene die niet opdagen toch gedekt.
Dan heb je alsnog veel afhakers ;) Daarnaast is dan een deel vrijblijvendheid van bijvoorbeeld gezellig in een cafe of een activiteit doen is dan weg en dat wil je ook niet. Want dan is het ook direct een moetje. Het is een lastige bal om mee te spelen.

Genoeg activiteiten die niet zo'n voorschot nodig hebben. Dagje wandelen door de heide zoals het foto-gedeelte doet ga ik geen 15 euro voor neerlappen voordat ik ga.
macnerd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:45:

@Bra-Jo : ik denk niet dat iemand op mijn koekblik zit te wachten (Mitsubishi Colt uit 2008 die niet bepaald meer in nieuwstaat is - maar nog prima rijdt). Ik geef zelf niet zoveel om auto's, als ie 't maar doet zeg maar. Maar er zijn hier zat mensen die er wel in geïnteresseerd zijn, dus goeie tip!
Ach ik rij een muisgrijze Corolla maar heb wel een beetje boel interesse voor auto's dus zoiets zou ik mocht het passen juist wel aan deelnemen omdat het vooral Tweakers onder elkaar zijn met gedeelde interesses. Dat is juist het leuke aan dat soort dingen. Je hoeft niet fanatiek te zijn als je maar interesse hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door Touchdomex op 04-09-2020 07:56 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Die eetclub is zeker geen apart clubje buiten GoT om. ;)
Geen idee van de vegas. Dat is hun hobby, niet de mijne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:09

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Touchdomex schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:10:
[...]
Ach ik rij een muisgrijze Corolla maar heb wel een beetje boel interesse voor auto's dus zoiets zou ik mocht het passen juist wel aan deelnemen omdat het vooral Tweakers onder elkaar zijn met gedeelde interesses. Dat is juist het leuke aan dat soort dingen. Je hoeft niet fanatiek te zijn als je maar interesse hebt.
Eensch. Ik heb een zilveren Daihatsu Cuore, en als het uitkomt, ga ik zeker eens naar een auto-meet, gewoon voor de gezelligheid en omdat het, ondanks dat ik er het geld niet voor (over) heb, wel echt interessant vind.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:52:

Met een vijftal duikers uit het Duikers op GoT - Deel 3 gaan we zaterdag duiken in Zeeland.

Oh gaaf, ik wist niet dat we een duikerstopic hadden! Ben bezig met m'n PADI, als het goed is over 3 weken gebrevetterd. :P Toch maar even rondkijken daar.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Nou, ik heb een aantal jaar terug nog een motor meet geregeld. Kwamen er nog heel wat man op af. De reservering bij het restaurant klopte wel met de hoeveelheid die ook kwam opdagen.

Gezellig dagje gehad, de groep wel opgesplitst in 2en ivm verkeershinder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 20:58

Vrijdag

De Zwarte

Boudewijn schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:59:
[...]

Er is geen GoT kookclub.
Er is geen GoT golfclub
Er zijn geen GoT jagers
Regel één.....

;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Er zijn geen clubjes dus er kunnen ook geen regels zijn die bij clubjes horen :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Er zijn geen clubjes op GoT wel zijn er genoeg tweakers die samen eens afspreken, dit zie je vooral gebeuren in de "Het grote XXX Topic - Deel X" topics.

Er wordt een keer in de zoveel tijd ook wel een gedoken ( je weet wel met pak en een luchtcylinder op je rug) met leden uit het Duiktopic, de vraag is alleen maakt het dan gelijk een clubje of gewoon wat mensen die afspreken en hun hobby of intresse samen delen.

Ik zou zeggen zolang er geen structurele bijeenkomsten zijn of iets dergelijks is het niet echt een clubje.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macnerd

macnerd

Topicstarter
@ShadowBumble : Ik had even geen betere benaming dan "clubje"... ik zoek geen vereniging ofzo maar gewoon mensen die incidenteel samen afspreken vanuit een gedeelde interesse. Jouw voorbeeld van het Duiktopic is dus precies wat ik bedoelde. Niks voor mij (kan niet goed klaren), maar SmurfLink is er mee geholpen :)

MacNerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 12:54
T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:52:

Lijkt me maar lastig duiken met zo'n mondkapje op of blijven jullie wel meer dan 1,5m van elkaar? Dan kun je je buddy niet eens meer zien :+

Was jaren geleden bezig met mijn PADI, maar heb het moeten opgeven want kon niet meer klaren ;( Allemozes dat kan best pijn doen aan je oren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:23

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

idef1x schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:55:
[...]

Lijkt me maar lastig duiken met zo'n mondkapje op of blijven jullie wel meer dan 1,5m van elkaar? Dan kun je je buddy niet eens meer zien :+
Dat is alleen op de kant, onderwater heeft iedereen zijn eigen 'schone' lucht, dus geen besmettingsgevaar.
Was jaren geleden bezig met mijn PADI, maar heb het moeten opgeven want kon niet meer klaren ;( Allemozes dat kan best pijn doen aan je oren :(
Ja dat kan erg pijn doen (dan ben je al te ver) en dan houdt het inderdaad op.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Pagina: 1