[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 18:14
Antje14 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:27:
[...]

En wat verwacht je dat die mail gaat doen?
Duidelijkheid verschaffen. Waarom zijn andere hoger geplaatst die later hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
unfor schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:31:
Je kan heel erg boos op de winkel worden, zij zijn uiteindelijk ook maar een doorgeefluik. Als zij niks ontvangen van de fabrikant schiet je je heel weinig op met het zeuren.
Ben ik niet helemaal met je eens.

Megekko beweerde op het moment dat ik bestelde dat er eigen voorraad was en de volgende dag geleverd kon worden. Dat was net na 15 uur. Dat is gewoon misleiding, en dat had gewoon niet gemogen.

Alternate heeft het netter aangepakt vind ik, maar mis in het algemeen een vorm van communicatie. Als je producten aanbied, dan moet je toch ook wel iets kunnen aangeven wanneer of er überhaupt iets geleverd kan gaan worden. Nu ook, komen er 10 stuks per week binnen? Niks? 100? Wachtlijsten zeggen nu natuurlijk nog niks.

Schuld zal sowieso wel bij Nvidia liggen, maar de winkels hadden het ook netter kunnen doen. Maar misschien verwacht ik iets meer service van een bedrijf, dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:22
Vannacht heeft er nog iemand bij Megekko een asus tuf oc gekocht :-P
hij is van 22->23 gegaan.. spicy!

Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 13 van de 23

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:40:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens.

Megekko beweerde op het moment dat ik bestelde dat er eigen voorraad was en de volgende dag geleverd kon worden. Dat was net na 15 uur. Dat is gewoon misleiding, en dat had gewoon niet gemogen.

Alternate heeft het netter aangepakt vind ik, maar mis in het algemeen een vorm van communicatie. Als je producten aanbied, dan moet je toch ook wel iets kunnen aangeven wanneer of er überhaupt iets geleverd kan gaan worden. Nu ook, komen er 10 stuks per week binnen? Niks? 100? Wachtlijsten zeggen nu natuurlijk nog niks.

Schuld zal sowieso wel bij Nvidia liggen, maar de winkels hadden het ook netter kunnen doen. Maar misschien verwacht ik iets meer service van een bedrijf, dat zou kunnen.
Heel eerlijk, het is allemaal verspilde energie, ik snap bij sommige de frustratie echt wel alleen het levert je niks meer op dan alleen maar ellende. Ik had ook de 17e rond 15:00 besteld en mijn positie was 404. Ik heb de bestelling geannuleerd en zie het aan het einde van het jaar wel weer hoe en wat.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breadrun
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:17
Nou hier ook eindelijk een Alice die wakker is:

Asus TUF OC gisteren besteld na alle positieve reviews online en in de hoop eerder wat te scoren :)
Order status: Niet leverbaar. Plek in de wachtrij geeft ze niet.

MSI Gaming X bestelling bevestigd 14.56 op de 17e
Order status: Niet leverbaar. Plek 93 in de wachtrij voor deze kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
?

[ Voor 129% gewijzigd door eclipse1919 op 22-09-2020 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Een nieuwe dag, en weer een plaatsje opgeschoven bij Megekko voor de Trio: 22 van de 305.

[ Voor 6% gewijzigd door kellhus op 22-09-2020 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
kellhus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:52:
Een nieuwe dag, en weer een plaatsje omhoog bij Megekko voor de Trio: 22 van de 305.
OMHOOG !!!!!! hoop dat de mijne omlaag gaat XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Best lastig voor de koffie! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
yep, na de koffie ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:34:
[...]

Ik heb meer dan een uur eerder dan jou besteld, en sta een aantal plaatsen achter je op de wachtlijst.
Heb je ook meteen betaald ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
De gewone 3090 Asus is nog in prijs gezakt op Amazon. Beide kaarten blijven beschikbaar voor pre-order. Ik ben eens benieuwd wanneer we ons annulatiebericht gaan ontvangen.

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:34:
[...]

Duidelijkheid verschaffen. Waarom zijn andere hoger geplaatst die later hebben besteld?
Welke dag heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
Breadrun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:48:
Nou hier ook eindelijk een Alice die wakker is:

Asus TUF OC gisteren besteld na alle positieve reviews online en in de hoop eerder wat te scoren :)
Order status: Niet leverbaar. Plek in de wachtrij geeft ze niet.

MSI Gaming X bestelling bevestigd 14.56 op de 17e
Order status: Niet leverbaar. Plek 93 in de wachtrij voor deze kaart.
Ik heb hem zondag besteld, zelfde resultaat.
We staan basically ver achteraan. maar hoe ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:02:
[...]

Welke dag heb je besteld?
De 17e. Launch day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breadrun
zombie01 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:03:
[...]

Ik heb hem zondag besteld, zelfde resultaat.
We staan basically ver achteraan. maar hoe ver?
Vandaag eens proberen iemand op de chat te pakken te krijgen. Wel zie ik dat het aantal TUF OC bestellingen bij Megekko erg laag is dus dat geeft dan wel weer hoop. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

PsychoHellDude schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:41:
Vannacht heeft er nog iemand bij Megekko een asus tuf oc gekocht :-P
hij is van 22->23 gegaan.. spicy!

Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 13 van de 23
Ik sta op plekje 15 O-)

Soundcloud!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:58
Ik heb CD-ROM Land gemaild met de vraag of ze zicht hebben op een nieuwe levering van MSI Gaming kaarten deze/volgende week.

Daarnaast ook gevraagd of ze net als Megekko een pagina kunnen bijhouden waar nieuwe leveringen op staan beschreven. Dat is net zo makkelijk voor ons en ik denk dat het hun veel overbodige vragen scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Dan lijkt het me gewoon dat die 403 niet klopt. Als wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:06:
[...]

Dan lijkt het me gewoon dat die 403 niet klopt. Als wachtrij.
Die dag m'n vinger er van ge-F5'd. Dacht echt 1 van de eerste te zijn bij Alternate. op 14:51 de eerste mail vanuit Alternate aangaande mijn bestelling, op 53 de laatste. Neem toch aan dat ik aan het begin zit van de wachtlijst.

[ Voor 18% gewijzigd door Vinnie84 op 22-09-2020 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 16:35
Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:10:
[...]

Die dag m'n vinger er van ge-F5'd. Dacht echt 1 van de eerste te zijn bij Alternate. op 14:51 de eerste mail vanuit Alternate aangaande mijn bestelling, op 53 de laatste. Neem toch aan dat ik aan het begin zit van de wachtlijst.
Je hebt niet daarna iets aangepast aan je bestelling? Al is het maar iets simpels als een adres? Kans dat je daardoor achteraan komt te staan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 21:59

SpX

[...]

Klopt inderdaad niet. Ik heb mijn 2de mail om 54 gehad en sta op plek 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
[...]

Dat denk ik ook, of de informatie van Alice de bot klopt niet, of je order is door een systeem of menselijke fout aan de verkeerde kant van de FIFO rij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

[...]

Ik zie in je eerdere berichten dat je 20-30 plekken in order nummer hoger zit, dus misschien is je wachtrijnummer 40 of 43 ipv 403.

Overigens zou ik die oude comments weghalen waar dat in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
[...]

Lijkt mij sterk dat er voor 14:51 uur al 402 bestellingen zijn gedaan. Iedereen moet sowieso de mogelijkheid open houden dat de wachtrij niet geheel klopt, zeker na jou verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Mijn FE komt vandaag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:13:
[...]

Ik zie in je eerdere berichten dat je 20-30 plekken in order nummer hoger zit, dus misschien is je wachtrijnummer 40 of 43 ipv 403.

Overigens zou ik die oude comments weghalen waar dat in staat.
Dat is mijn bestelling bij Megekko.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 22:22
Ik zit hier nu een tijdje mee te lezen en ik moet zeggen dat de laatste 1000+ berichten nou niet echt interessant meer zijn.
Een hoop emotie, plekjes op een lijst en kwade opmerkingen richting bedrijven die hun uiterste best doen wat kaarten te leveren. En dat alles terwijl deze bedrijven nog wel hun normale business hebben, wat bijna niet meer te runnen is door alle gefrustreerde tweakers, die constant aan de lijn hangen, emails versturen of de chat proberen te laten crashen.
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat hier alleen maar mensen onder de 14 een kaart hebben besteld, voor geld dat ze eigenlijk niet kunnen missen, en daarover zeuren alsof ze van papa en mama geen snoepje hebben gekregen.
Grow up, mensen...
Wacht het af, de bedrijven doen hun best. Elke 5 minuten hetzelfde plekje in een zogenaamde "rang" orde lijst plaatsen, heeft echt geen nut of toegevoegde waarde.
Het komt vanzelf. Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pirelly schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:17:
Ik zit hier nu een tijdje mee te lezen en ik moet zeggen dat de laatste 1000+ berichten nou niet echt interessant meer zijn.
Een hoop emotie, plekjes op een lijst en kwade opmerkingen richting bedrijven die hun uiterste best doen wat kaarten te leveren. En dat alles terwijl deze bedrijven nog wel hun normale business hebben, wat bijna niet meer te runnen is door alle gefrustreerde tweakers, die constant aan de lijn hangen, emails versturen of de chat proberen te laten crashen.
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat hier alleen maar mensen onder de 14 een kaart hebben besteld, voor geld dat ze eigenlijk niet kunnen missen, en daarover zeuren alsof ze van papa en mama geen snoepje hebben gekregen.
Grow up, mensen...
Wacht het af, de bedrijven doen hun best. Elke 5 minuten hetzelfde plekje in een zogenaamde "rang" orde lijst plaatsen, heeft echt geen nut of toegevoegde waarde.
Het zeiken op webshops heeft weinig zin idd, dat mag van mijn part wel wat minder. Ik vind het voor de rest wel interessant om te zien dat er hier en daar een kaart binnen druppelt, dat geeft toch enigzins een gevoel voor het aantal kaarten dat er werkelijk in omloop zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Grow up, mensen...
+200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:17:
[...]

Dat is mijn bestelling bij Megekko.
Wat? Je zegt dat je met chatbot hebt gepraat...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pirelly
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:20:
[...]

Het zeiken op webshops heeft weinig zin idd, dat mag van mijn part wel wat minder. Ik vind het voor de rest wel interessant om te zien dat er hier en daar een kaart binnen druppelt, dat geeft toch enigzins een gevoel voor het aantal kaarten dat er werkelijk in omloop zijn.
Dat begrijp ik. Het is vast leuk om te zien dat iemand een kaart heeft gekregen. Maar ook dat zegt verder weinig. Hoeveel procent van de mensen die een 3080 heeft besteld zal dat hier op tweakers plaatsen? Het is mogelijk dat er al veel meer in omloop zijn, maar dat je dat hier niet te horen krijgt. Het enige dat je dat geeft is een gevoel dat er wat in omloop is.
En al die berichten over "ik ben nummer xxx van xxxx voor die kaart" , daar heb je echt niets aan. En met een beetje geluk en gezeur richting een bepaalde shop, sta je ineens nr xxxxxx. ;w
Het zegt allemaal niets, totdat je hem zelf op de deurmat heb liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 00:33
En ik op 14! Mooi om te zien dat de bestellingen hier vandaan komen :*)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pirelly schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:27:
[...]

Dat begrijp ik. Het is vast leuk om te zien dat iemand een kaart heeft gekregen. Maar ook dat zegt verder weinig. Hoeveel procent van de mensen die een 3080 heeft besteld zal dat hier op tweakers plaatsen? Het is mogelijk dat er al veel meer in omloop zijn, maar dat je dat hier niet te horen krijgt. Het enige dat je dat geeft is een gevoel dat er wat in omloop is.
En al die berichten over "ik ben nummer xxx van xxxx voor die kaart" , daar heb je echt niets aan. En met een beetje geluk en gezeur richting een bepaalde shop, sta je ineens nr xxxxxx. ;w
Het zegt allemaal niets, totdat je hem zelf op de deurmat heb liggen.
Tja, je hebt er niks aan. Maar voor de rest is er ook gewoon bar weinig communicatie en inzicht, als je die posts weglaat blijft er niks over en kunnen we dit topic meteen opdoeken.
Ik lig er niet wakker van, maar ik snap de frustratie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 20-09 16:22
D3ft0n3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:29:
[...]

En ik op 14! Mooi om te zien dat de bestellingen hier vandaan komen :*)
Zou gaaf zijn als we tegelijk in dezelfde batch zitten!

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pirelly
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:29:
[...]

Tja, je hebt er niks aan. Maar voor de rest is er ook gewoon bar weinig communicatie en inzicht, als je die posts weglaat blijft er niks over en kunnen we dit topic meteen opdoeken.
Ik lig er niet wakker van, maar ik snap de frustratie wel
Topic opdoeken is misschien niet zo'n goed idee.
Gelukkig blijft het vuil nu geconcentreerd in dit topic. Anders worden de interessante topics vervuild met plekjes op een lijst :S

[ Voor 50% gewijzigd door Pirelly op 22-09-2020 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 16:14
Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:14:
Voor diegenen die nog steeds de hoop houden op de RTX 3080 FE heb ik het Powershell script aangepast.
Deze kijkt nu naar de API van DigitalRiver en kijkt of de kaart nog als out of stock is gemarkeerd.

Zodra dit veld wijzigt opent de URL in je browser (Google Chrome) en je krijgt een audio bericht dat de kaart mogelijk in stock is.

https://pastebin.pl/view/b9005e18
Hartstikke mooi gemaakt!

Vraagje (aangezien scripts e.d. totaal niet mijn ding is), hoe moet je dit laten draaien? En ik neem aan dat het dan op de achtergrond ergens draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
ixrobin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:06:
Ik heb CD-ROM Land gemaild met de vraag of ze zicht hebben op een nieuwe levering van MSI Gaming kaarten deze/volgende week.

Daarnaast ook gevraagd of ze net als Megekko een pagina kunnen bijhouden waar nieuwe leveringen op staan beschreven. Dat is net zo makkelijk voor ons en ik denk dat het hun veel overbodige vragen scheelt.
Interessant! Ik hoor graag wat hier uit komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
Saekerhett schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:32:
[...]

Hartstikke mooi gemaakt!

Vraagje (aangezien scripts e.d. totaal niet mijn ding is), hoe moet je dit laten draaien? En ik neem aan dat het dan op de achtergrond ergens draait?
Je maakt een txt bestand aan.
daar copy paste je alles in en saved het.
dan verander je de txt extensie naar ps1
en dan rechtermuisknop -> uitvoeren met powershell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

zombie01 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:52:
Alice zegt bij mij nog steeds
Order XxXXX van 20-09-2020
Order status: Niet leverbaar.

Wtf doen ze bij alternate dat ik geeneens mijn nummer in de rij kan zien...
Zijn ze niet eens van plan aan mij uit te leveren?
Doet de TUF bij mij ook, de tool wordt vast nog wel verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
Hoe kan ik checken of ik wel Geforce now en WD Legion er bij ga krijgen? Ik zag gister mensen iets posten dat de klantenservice dat later nog heeft toe moeten voegen. Bij mijn bestelling in Alternate staat nu echt alleen mijn kaart. Is dat correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:23:
[...]

Wat? Je zegt dat je met chatbot hebt gepraat...
Je haalt even wat zaken door elkaar:

Mijn posts van vandaag gaan over het contact met Alice, de eerdere, oudere posts waar jij aan refereerde gingen over mijn bestelling van Megekko.

Ik heb 2 bestellingen uit staan, ik bestel voor nog iemand waarbij de betaling niet lukte.
Een bij Alternate en een bij Megekko.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeryth
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-09 20:08
Ik had vandaag een droom dat de alternate info pagina updated was, maar toen ik net keek was er niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:58
NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:34:
[...]

Interessant! Ik hoor graag wat hier uit komt!
Helaas een standaard mailtje. Ze durven net als vorige week niet aan te geven wanneer de volgende levering MSI kaarten komt.

Ik ben sinds afgelopen vrijdag wel opgeschoven op de wachtrij van plek 21 naar 17 (bevestiging ontvangen om 15.11, MSI Gaming X).
Dat vond ik enigszins verrassend. Had niet verwacht dat mensen vóór mij in de rij hun bestelling hebben geannuleerd. Voor zover ik weet zijn daar geen nieuwe kaarten meer geleverd sinds launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
zombie01 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:34:
[...]

Je maakt een txt bestand aan.
daar copy paste je alles in en saved het.
dan verander je de txt extensie naar ps1
en dan rechtermuisknop -> uitvoeren met powershell
Thanks! En dan blijft dat ding op de achtergrond draaien tot Sint Juttemis of tot het systeem opnieuw is opgestart o.i.d.? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 16:35
Saekerhett schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:50:
[...]

Thanks! En dan blijft dat ding op de achtergrond draaien tot Sint Juttemis of tot het systeem opnieuw is opgestart o.i.d.? :P
Werkt gewoon door ook als je pc uit staat... :z

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
Saekerhett schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:50:
[...]

Het draait tot het afgesloten wordt,
dus je pc herstarten/uitzetten zal het afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:47

Snippertje

Light up your life

ixrobin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:46:
[...]

Helaas een standaard mailtje. Ze durven net als vorige week niet aan te geven wanneer de volgende levering MSI kaarten komt.

Ik ben sinds afgelopen vrijdag wel opgeschoven op de wachtrij van plek 21 naar 17 (bevestiging ontvangen om 15.11, MSI Gaming X).
Dat vond ik enigszins verrassend. Had niet verwacht dat mensen vóór mij in de rij hun bestelling hebben geannuleerd. Voor zover ik weet zijn daar geen nieuwe kaarten meer geleverd sinds launch.
Gisteren zijn er wel gigabyte kaarten geleverd. Kan zo maar zijn dat er ook MSI kaarten zijn geleverd gisteren, niet iedereen zit op dit forum natuurlijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
zombie01 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:52:
[...]

Het draait tot het afgesloten wordt,
dus je pc herstarten/uitzetten zal het afsluiten
Dank! Dan ga ik kijken of ik daarmee een FE kan krijgen vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breadrun
Zou mooi zijn als er weer een batch FE's beschikbaar komt vandaag. Maar of en hoe laat.... niemand die het weet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyCr0w
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-12-2021
lukjah schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:42:
Hoe kan ik checken of ik wel Geforce now en WD Legion er bij ga krijgen? Ik zag gister mensen iets posten dat de klantenservice dat later nog heeft toe moeten voegen. Bij mijn bestelling in Alternate staat nu echt alleen mijn kaart. Is dat correct?
Had ik eerst ook, je moet even contact opnemen, hebben ze zo gedaan. Ze moeten als bestelregels erbij op komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 00:33
Pirelly schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:31:
[...]

Gelukkig blijft het vuil nu geconcentreerd in dit topic. Anders worden de interessante topics vervuild met plekjes op een lijst :S
Of met gezeur over enthousiaste mensen en wachtlijsten in een levertijden topic :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Voor de mensen die bij alternate hebben besteld en "niet leverbaar" krijgen
Dit is het antwoord wat ik van alternate heb ontvangen daarover:
Wij kunnen geen informatie geven aangaande jouw plek in de wachtrij. Je kan je plaats in de wachtrij sinds gisteren inderdaad opvragen via de chatbot op onze website. In verband met de extreme drukte, kan het zijn dat deze soms niet bereikbaar is of foutmeldingen geeft.
Wij adviseren je om dit later nog eens te proberen.

Excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:26
Grow up, mensen...
Volledig juist, maar vind het anderzijds behoorlijk interessant wat zicht te krijgen over welke aantallen we spreken in NL en BE alleen al. Had daar eigenlijk nooit idee van hoeveel stuks zo'n webshop verkoopt, nu wordt dat vrij zichtbaar en verbaast me dat het echt zo gigantisch veel is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:10
Pirelly schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:31:
[...]

Kan er geen mod iets tegen doen. Ik word ook een beetje moe van dit topic en de cijfertjes heel de tijd . Ik volg dit topic puur om een beetje kennis te krijgen van de stand van zaken. Heb zelf uberhaupt nog niks besteld. Maar het enige wat ik hier zie is speculatie dat morgen echt een nieuwe batch kaarten word geleverd(spoiler is niet zo). En 200 berichten met cijfertjes en gezeik op een chatbox. Kunnen we die cijfertjes praat niet gewoon bannen. Volgens mij was er een mooi document waarin je je cijfertje kon plaatsen. hou het daarbij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lord_Dain
Jay-v schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:40:
[...]

Doet de TUF bij mij ook, de tool wordt vast nog wel verbeterd.
Ik heb een heel vriendelijk mailtje gestuurd aan de klantenservice dat er nog een aantal ASUS TUF orders niet in de bot verschijnen. Met een beetje mazzel lossen ze het vandaag op. Vooral rustig, begripvol en vriendelijk blijven heeft ook een motiverende werking op de betreffende medewerkers :)
baxic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:01:
[...]

Kan er geen mod iets tegen doen. Ik word ook een beetje moe van dit topic en de cijfertjes heel de tijd . Ik volg dit topic puur om een beetje kennis te krijgen van de stand van zaken. Heb zelf uberhaupt nog niks besteld. Maar het enige wat ik hier zie is speculatie dat morgen echt een nieuwe batch kaarten word geleverd(spoiler is niet zo). En 200 berichten met cijfertjes en gezeik op een chatbox. Kunnen we die cijfertjes praat niet gewoon bannen. Volgens mij was er een mooi document waarin je je cijfertje kon plaatsen. hou het daarbij.
Dit is het prijzen en levertijden topic. Het product is superschaars dus zijn de levertijden onduidelijk lang. Om hier meer inzicht in te krijgen plaatsen mensen daarom de informatie in deze draad. Dus is het wel degelijk relevant. Als het je zo irriteert, wat ik me ook kan voorstellen omdat het niet in je straatje past, dan kan je het toch negeren of er overheen lezen? Voor inhoudelijke discussies is er
[Nvidia GeForce RTX 30XX] Ervaringen & Discussie

[ Voor 56% gewijzigd door Lord_Dain op 22-09-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 02-10 09:36
Snippertje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:52:
[...]

Gisteren zijn er wel gigabyte kaarten geleverd. Kan zo maar zijn dat er ook MSI kaarten zijn geleverd gisteren, niet iedereen zit op dit forum natuurlijk.
Ik ben zelf nr 4 op een wachtlijst voor een ventus en heb nog niks vernomen. Maar goed, misschien was nr 1 idd wel de gelukkige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhudhu
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-06-2024
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:05:
[...]

Ik heb een heel vriendelijk mailtje gestuurd aan de klantenservice dat er nog een aantal ASUS TUF orders niet in de bot verschijnen. Met een beetje mazzel lossen ze het vandaag op. Vooral rustig, begripvol en vriendelijk blijven heeft ook een motiverende werking op de betreffende medewerkers :)
thx want ik wil mijn TUF queue ook graag zien haha.

Megekko weer 2 plaatsjes gezakt voor de MSI Trio. 139 nu :O

Wil heel graag annuleren en eentje halen met een kortere wachtrij maar ik heb altijd pech dus ik durf het niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tedjevanduuren
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 12:01
baxic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:01:
[...]

Niet alleen de cijfers zijn vermoeiend, maar ook het aantal reacties op de klantenservice begint wel vervelend te worden.

Volg dit topic om te kijken of er al iets bekend is voor de FE levering, maar iedereen heeft het alleen maar over op welke plaats ze in de wachtrij staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:47

Snippertje

Light up your life

PakoeDIEP schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:06:
[...]

Ik ben zelf nr 4 op een wachtlijst voor een ventus en heb nog niks vernomen. Maar goed, misschien was nr 1 idd wel de gelukkige.
Stond zelf gisterochtend nog 3de en nu eerste, betekent dus dat er welgeteld twee hele kaarten zijn uitgeleverd gisteren van de gigabyte :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is dan ook de reden dat dit topic nu al meer berichten bevat dan het Nvidia nieuwstopic sinds 2015. Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar prijswijzigingen, nieuwe listings (nieuwe producten die een winkel nog niet aanbod), kaarten die binnenkomen bij iemand en voorraad wijzigingen.

Zo zijn er 200 geplaatste berichten met als onderwerp "Chatbot Alice". Ik weet zelf niet zo wat ik er van moet vinden. Ik vind het vervelend dat ik belangrijke informatie over het hoofd zie omdat ik niet alles ga lezen, maar het is ook wel makkelijk praten gezien ik al een prima kaartje bezit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
De zotac bij Amazon geannuleerd. Heb ik alleen nog een bestelling voor een strix OC uit staan. Als ik daar voor het weekend niks over hoor annuleer ik die ook en dan is het voor mij even klaar en ga ik weer normaal doen 😊

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 02-10 09:36
Snippertje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:08:
[...]

Stond zelf gisterochtend nog 3de en nu eerste, betekent dus dat er welgeteld twee hele kaarten zijn uitgeleverd gisteren van de gigabyte :+
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/IllegalFocusedFowl-small.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12
NosferatuX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:10:
De zotac bij Amazon geannuleerd. Heb ik alleen nog een bestelling voor een strix OC uit staan. Als ik daar voor het weekend niks over hoor annuleer ik die ook en dan is het voor mij even klaar en ga ik weer normaal doen 😊
Strix komt week van 28sept of 5okt 1e batch. Hoezo zou je cancellen, slaat ook nergens op. Als je vroeg was krijg je 1 van de 1e batches. Wacht gewoon even tot begin november ofzo ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 19:01
Ik snap dat het lastig is om zo'n topic als deze een duidelijk doel te geven en het constructief te houden. Naast een uitlaatklep gaat het vooral om de inhoud. Wanneer is er een nieuwe levering bij een webshop, dat zijn zaken die belangrijk zijn voor dit topic.
Iemands plek in een wachtrij zegt weinig afgezien van mogelijk het totaal aantal bestellingen.

Nieuws/info delen dat vanuit webshops komt is zeker fijn en ook wanneer iemand iets uit backorder geleverd krijgt.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
Breadrun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:58:
Zou mooi zijn als er weer een batch FE's beschikbaar komt vandaag. Maar of en hoe laat.... niemand die het weet. 8)7
Nvidia update hun store altijd tussen 6am en 9am PST (15:00 - 18:00). Dus dat is in ieder geval een window om goed in de gaten te houden. ;)

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 15:02
nalufrank schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:18:
[...]

Nvidia update hun store altijd tussen 6am en 9am PST (15:00 - 18:00). Dus dat is in ieder geval een window om goed in de gaten te houden. ;)
En als het goed is, krijgen we hier eerst een mail over ;) Als het goed is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubanooo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-10 18:05
Ik sta nu op plek 9 voor een ASUS TUF (niet OC) model bij paradigit. Ze verwachten deze week maar 7 kaarten binnen te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
rubanooo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:20:
Ik sta nu op plek 9 voor een ASUS TUF (niet OC) model bij paradigit. Ze verwachten deze week maar 7 kaarten binnen te krijgen :/
Hoe laat had jij je order geplaatst/bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Amazon info klopt geen reet van.
Recent 2 bestellingen gedaan (geen 3080)

Bestelling 1: op 10-09 geplaatst , op website stond product wordt pas verkocht vanaf 23-09, prima ik wacht wel was 75 euro goedkoper dan elders. Wordt 11-09 verzonden, 12-09 ontvangen.

Bestelling 2: 20-09 besteld en was op voorraad, krijg 21-09 mail in de ochtend we staan om 17:30-19:00 voor de deur. Paar uur later mailtje, sorry we komen niet is iets mis gegaan. Staat om 18:00 toch bezorger voor de deur. Krijg ik om 20:00 weer mail, we komen vandaag 17:30-19:00.

Dus qua verzending wel snel, maar alle info is foutief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
nalufrank schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:18:
[...]

Gisteren waren ze ook al in de vroege uren (begin van de middag CEST) bezig om de website aan te passen.
kwdtje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:19:
[...]

En als het goed is, krijgen we hier eerst een mail over ;) Als het goed is... :P
We krijgen mogelijk juist geen mail, zie het excuus van Nvidia, lijkt dat ze daarop zijn terug gekomen.
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/rtx-3080-qa/
Still, inventory sold out very quickly, so we were sold out by time most people opened their emails. In retrospect, we should not have sent the “Notify Me” emails.

[ Voor 45% gewijzigd door Lord_Dain op 22-09-2020 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubanooo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-10 18:05
Powrot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:20:
[...]

Hoe laat had jij je order geplaatst/bevestigd?
Ik heb de bestelbevestiging om 15:15 gekregen. Volgens mij ook rond die tijd besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
rubanooo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb de bestelbevestiging om 15:15 gekregen. Volgens mij ook rond die tijd besteld.
Helder thanks, dan zit ik er ook niet bij :)

Orderbevestiging op 15:18 ontvangen, nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 21:59

SpX

Powrot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:24:
[...]

Helder thanks, dan zit ik er ook niet bij :)

Orderbevestiging op 15:18 ontvangen, nog even wachten dus.
Hadden jullie wel een mail ontvangen met "Wij zullen de kaart zo snel mogelijk aan u uitleveren, De leverdatum van de voorraad is op dit moment 22-09."?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Is er geen discord channel waar we gezellig met z'n allen kunnen slowchatten? Of eventueel een slow chat topic betreft levertijden?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
GamersNexus heeft in maart een interessante video opgenomen.
Hierin noemt hij o.a. dat MSI per maand 2.6 miljoen moederborden en GPU's produceert. Echter is de verkoop en productie door het uitbreken van Corona ingestort. Wellicht dat dat niet helpt bij de huidige RTX3080 productie maar de capaciteit is er in principe wel om heel veul kaarten te produceren in kort tijdbestek _/-\o_

YouTube: HW News - RIPLTT Plans, F@H Faster Than 7 Supercomputers, Motherboar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Santee schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:17:
[...]

Strix komt week van 28sept of 5okt 1e batch. Hoezo zou je cancellen, slaat ook nergens op. Als je vroeg was krijg je 1 van de 1e batches. Wacht gewoon even tot begin november ofzo ;)
Nee ik cancel dan gewoon, dan is mijn upgrade hype afgenomen tot een niveau dat ik niet eens per se direct een 3080 moet en dan kan ik zonder gekte gewoon even wachten tot AMD met iets komt. Wellicht dat er dan al direct een price cut komt op de 3000 serie. Die kans is namelijk meer dan ooit aanwezig.

De enige reden dat ik twee vol betaalde orders uit had staan was om dat ik perse direct een 3080 wilde maar dat wordt gewoon met de dag minder dus het slaat wel degelijk ergens op hoor.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zal iets constructief aan het topic toevoegen, ik heb het PowerShell script van een aantal posts terug aangepast zodat het werkt voor de Belgische vrienden onder ons en op mac. De text to speech is aangepast naar het mac-commando en ook het openen van de browser zou nu moeten werken.

Uit luiheid heb ik maar gewoon de basis overgenomen, powershell kan je installeren dmv
code:
1
brew install powershell
. Met een beetje tweakwerk kan je gewoon de URL's overnemen in het windows-script, let vooral op dat je locale=fr_fr meepakt en ook de juiste productId.

https://pastebin.com/yTfFtMau

Happy hunting O+

[ Voor 29% gewijzigd door Mavamaarten op 22-09-2020 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhudhu
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-06-2024
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
GamersNexus heeft in maart een interessante video opgenomen.
Hierin noemt hij o.a. dat MSI per maand 2.6 miljoen moederborden en GPU's produceerd. Echter is de verkoop en productie door het uitbreken van Corona ingestort. Wellicht dat dat niet helpt bij de huidige RTX3080 productie maar de capaciteit is er in principe wel om heel veul kaarten te produceren in kort tijdbestek _/-\o_

YouTube: HW News - RIPLTT Plans, F@H Faster Than 7 Supercomputers, Motherboar...
probleem zit hem meer in het leveren van de chips vanuit nvidia voor hun aib. ik heb geloof ik ergens gelezen dat de samsung chips weer lastig te krijgen zijn voor nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
SpX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:25:
[...]

Hadden jullie wel een mail ontvangen met "Wij zullen de kaart zo snel mogelijk aan u uitleveren, De leverdatum van de voorraad is op dit moment 22-09."?
Nee dit heb ik niet ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-04-2024
Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:37:
EVGA heeft zojuist een restock gekregen maar helaas US only :( :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSeCdEk27KEsxtpEEJ5rpPxcK5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RUaoPRUfT43944w6OTQpSXGj.png?f=user_large

Kan het ergens ook wel weer waarderen. Als er een NL fabrikant zou zijn, was ik ook over de pis als er kaarten werden geëxporteerd als er nog wachtlijsten waren hier. Oh wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Laatst online: 19:28
Ik probeer de chat hier een beetje bij te houden en kom tot de conclusie dat er weinig mensen gekozen hebben voor de Inno10GB D6X RTX 3080 iChill X4. Vraag me af waarom dat is, aesthetics van de kaart? Het was naar mijn weten de eerste die online verscheen op Alternate. Mijn bestelling is 14:51 bevestigd en stond gisterenavond laat op plek 8. Ik hoop dat er voor donderdag 10 binnen komen want ik ben zo een pipo die dan de 3090 gaat bestellen. Dan ga ik overigens voor de TUF, de RBG strip op die kaart is minimalistisch en vind ik eigenlijk best strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 12:17
CzMichiel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:34:
Ik probeer de chat hier een beetje bij te houden en kom tot de conclusie dat er weinig mensen gekozen hebben voor de Inno10GB D6X RTX 3080 iChill X4. Vraag me af waarom dat is, aesthetics van de kaart? Het was naar mijn weten de eerste die online verscheen op Alternate. Mijn bestelling is 14:51 bevestigd en stond gisterenavond laat op plek 8. Ik hoop dat er voor donderdag 10 binnen komen want ik ben zo een pipo die dan de 3090 gaat bestellen. Dan ga ik overigens voor de TUF, de RBG strip op die kaart is minimalistisch en vind ik eigenlijk best strak.
onbekend is onbemind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Dit is natuurlijk puur speculatie, maar als er deze week idd 3080 FE kaarten worden verkocht, dan verwacht ik zelf dat dit vandaag gebeurd.

Waarom?

DigitalRiver heeft gemiddeld 1-3 werkdagen nodig om uit te leveren, als ze langer wachten dan komen ze in de knel met de 3090 release. (Afhankelijk van het aantal kaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
BinaryRun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:35:
Dit is natuurlijk puur speculatie, maar als er deze week idd 3080 FE kaarten worden verkocht, dan verwacht ik zelf dat dit vandaag gebeurd.

Waarom?

DigitalRiver heeft gemiddeld 1-3 werkdagen nodig om uit te leveren, als ze langer wachten dan komen ze in de knel met de 3090 release. (Afhankelijk van het aantal kaarten)
Aangezien de mailing soms niet werkt, telkens 5 min voor uurwisseling die forum checken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:30:
Ik zal iets constructief aan het topic toevoegen, ik heb het PowerShell script van een aantal posts terug aangepast zodat het werkt voor de Belgische vrienden onder ons en op mac. De text to speech is aangepast naar het mac-commando en ook het openen van de browser zou nu moeten werken.

Uit luiheid heb ik maar gewoon de basis overgenomen, powershell kan je installeren dmv
code:
1
brew install powershell
. Met een beetje tweakwerk kan je gewoon de URL's overnemen in het windows-script, let vooral op dat je locale=fr_fr meepakt en ook de juiste productId.

https://pastebin.com/yTfFtMau

Happy hunting O+
Hier hebben we iets aan, nu ff uitpluizen hoe we deze aanpassen om de beschikbaarheid van de 3090 te zien.

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

Ik kan mij vergissen maar de X4 heeft een kleine fan extra.
Wellicht komt het omdat ik over de 30 ben en dus weet hoe dat soort fans vroeger waren, ik krijg daardoor helaas spontane aversie tegen dat soort kaarten.
De Inno X3 had ik eerder gekozen maar die zal misschien weer niet echt berekend zijn op 3 fans (ipv 4).

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
predator0235 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:35:
[...]

Aangezien de mailing soms niet werkt, telkens 5 min voor uurwisseling die forum checken 8)7
Of tussen 3 en 5 een voorraad scriptje draaien die automatisch de kaart in je mandje stopt als de verkoop start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
GekkeR schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:36:
[...]

Ik kan mij vergissen maar de X4 heeft een kleine fan extra.
Wellicht komt het omdat ik over de 30 ben en dus weet hoe dat soort fans vroeger waren, ik krijg daardoor helaas spontane aversie tegen dat soort kaarten.
De Inno X3 had ik eerder gekozen maar die zal misschien weer niet echt berekend zijn op 3 fans (ipv 4).
De voorbije kaarten leverde die 4de fan behalve aesthetics idd niets op aan koeling... Als ik het me herinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
BinaryRun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:37:
[...]

Of tussen 3 en 5 een voorraad scriptje draaien die automatisch de kaart in je mandje stopt als de verkoop start.
Dan kan je nog te laat zijn toch? Als het enkel in mijn mandje gaat...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

anyonas schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:36:
[...]
Hier hebben we iets aan, nu ff uitpluizen hoe we deze aanpassen om de beschikbaarheid van de 3090 te zien.
Ik zie in de API (https://api.digitalriver....locale=fr_fr&pageNumber=6) nog geen product entry voor de 3090. Misschien is het "5443361500" of "5444021500", die staan momenteel op "***TEST USE ONLY*** NVIDIA Notify Me Test Product 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
predator0235 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:37:
[...]

Dan kan je nog te laat zijn toch? Als het enkel in mijn mandje gaat...?
Ik heb het nog niet kunnen testen, maar als je van te voren als in de store inlogt en je CC informatie in je profiel opslaat, dan hoef je alleen nog maar op betalen de klikken. Dus geen gedoe met de website cache of vertraging door handmatig klikken... althans in theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Ik zou hem graag willen, maar de prijzen staan me niet aan. vooral megekko met 1019 euro.
De Asus tuf non-oc is mijn keuze omdat hij gewoon de basis prijs is en degelijke performance geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrey86
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 30-11-2023
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:16:
[...]

It is probably easier to use Microsft Edge with their integrated translation tool than google translate :)
Thanks for the tip! Google translate also works in a similar manner :) . It can translate the whole page on-demand and you can navigate on it just like a regular one.

BTW, I asked Alternate to include the gamekey to my order and refund the shipping. Response was quick, but only the former was successful.

"The gamekey has been included in your order. The ordered card does not have free shipment. Therefore the shipping costs can't be refunded."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:13
[b]Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:59:
Oh, vertel, welke server? Leedvermaak is ook een soortr vermaak..
https://discord.com/invite/nvidia

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:38:
[...]

Ik zie in de API (https://api.digitalriver....locale=fr_fr&pageNumber=6) nog geen product entry voor de 3090. Misschien is het "5443361500" of "5444021500", die staan momenteel op "***TEST USE ONLY*** NVIDIA Notify Me Test Product 1"
Ik zie links voorbijkomen met fr_fr... maar waarom gebruikt niemand de locale nl_nl?

https://api.digitalriver....locale=nl_nl&pageNumber=5

nl_nl gaat niet verder dan 5 pagina's overigens.

Daar van ziet deze link er interessant uit: https://api.digitalriver....tive?productId=5438796700

[ Voor 8% gewijzigd door nalufrank op 22-09-2020 09:49 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

wesleyherben schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 02:40:
[...]

top harstikke bedankt! ik sta hellaas 49e met de rog strix 3080 oc, alleen deze kaart is nog nooit op vooraad geweest. Zal de eerste stock ook niet de grootste zijn?
No problem :) en ik hoop het, ik sta op positie 38 en hoop dat ik in oktober eindelijk aan de beurt ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

nalufrank schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:48:
[...]
Ik zie links voorbijkomen met fr_fr... maar waarom gebruikt niemand de locale nl_nl?

https://api.digitalriver....locale=nl_nl&pageNumber=5

nl_nl gaat niet verder dan 5 pagina's overigens.
Nvidia heeft voor Belgen enkel een Franse website. Het product op de shop is ook een ander product, als je via de API gaat kijken staat er dit:
code:
1
2
<name>NVIDIA GEFORCE RTX 3080 - BE/LU</name>
<displayName>NVIDIA GEFORCE RTX 3080</displayName>

Onderliggend gaat de fr_be website naar de fr_fr webshop.

[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 22-09-2020 09:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
Wellicht interessant voor mensen (werkgever dat account bij 1 van deze distri's heeft)

Copaco geeft aan levertijd 10-15 werkdagen op: MSI Ventus 3X, Gaming Trio, Gigabyte Eagle, Gigabyte Gaming OC.
Nette prijzen (712 euro incl BTW voor de Ventus 3X)

Ingram Micro geeft aan dat er 120 stuks onderweg zijn en op 01-10-2020 op voorraad zijn van: PNY 3080 Gaming Triple fan.
Pagina: 1 ... 93 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord