Had em gisteren besteld bij megamobile voor 450 euro maar vandaag helaas mail gekregen dat ik mijn geld terugkrijg want de "vraag is groter dan het aanbod".
Had em gisteren besteld bij megamobile voor 450 euro maar vandaag helaas mail gekregen dat ik mijn geld terugkrijg want de "vraag is groter dan het aanbod".
Dat is grote lulkoek want bij de leverancier zijn ze gewoon op voorraad (alleen wel duurder).
Dat is grote lulkoek want bij de leverancier zijn ze gewoon op voorraad (alleen wel duurder).
Hoe kun je dat zien trouwens? In NL is het wel zo dat een webshop niet kan afzien van een aankoop met het smoesje dat de voorraad even op is. Vooral als hij dus wel nog leverbaar is.
De kaarten daar boven zijn erg schaars en ook niet interessant. In plaats van een 3080 12GB of zelfs 10GB kan je voor hetzelfde geld ook naar de 4070 Ti 12GB gaan. En ga zo door.
[
Voor 51% gewijzigd door
JDx op 14-06-2023 06:40
]
Let op: Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
Blijf vriendelijk naar elkaar!
Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.