Al voor mekaar
Mensen die bij amazon de Zotac besteld hebben..
Volgens mij is het al een paar keer gezegd maar ik herhaal het nog maar een keer....
Er is ergens iets niet goed gegaan waardoor de aanbieding te lang online heeft gestaan..
Resultaat is dat er +/- 20.000 kaarten zijn "verkocht" die zotac niet kan leveren.. Amazon gaat de orders vast niet zelf handmatig annuleren en levert ze echt wel uit wanneer ze ze ontvangen hebben.
Echter is het onbekend (ook door zotac bevestigd) hoelang de levering gaat duren.
Onthoud dat amazon GIGANTISCH is .. amazon duitsland heeft vorig jaar een omzet gehad van 10.1 miljard euro's .... dat is 27.5 miljoen per dag ... 365 dagen per jaar..
Ja er heeft een piekje plaats gevonden door de 20.000 zotacs 14 mil extra .. maar daar gaan echt niet vanzelf alarm bellen af bij een glitch in het systeem als er 14m extra binnen komt...
Verzend tijden in orders zijn ook allemaal helemaal automatisch en de antwoorden die de medewerkers geven zijn in 99% van de gevallen ook wel juist.. Alleen als je als bedrijf ruim 500.000+ items per dag verkoopt.. is het logisch dat niet alle medewerkers weten over dat ene itempje die 20.000 keer besteld is wat niet goed ging..
Aka..
als je wacht op je order van amazon.. ga er maar niet vanuit dat de "u item wordt geleverd over X dagen" klopt..
Wanneer die verscheept wordt krijg je gewoon een mailtje met een T&T code..
Volgens mij is het al een paar keer gezegd maar ik herhaal het nog maar een keer....
Er is ergens iets niet goed gegaan waardoor de aanbieding te lang online heeft gestaan..
Resultaat is dat er +/- 20.000 kaarten zijn "verkocht" die zotac niet kan leveren.. Amazon gaat de orders vast niet zelf handmatig annuleren en levert ze echt wel uit wanneer ze ze ontvangen hebben.
Echter is het onbekend (ook door zotac bevestigd) hoelang de levering gaat duren.
Onthoud dat amazon GIGANTISCH is .. amazon duitsland heeft vorig jaar een omzet gehad van 10.1 miljard euro's .... dat is 27.5 miljoen per dag ... 365 dagen per jaar..
Ja er heeft een piekje plaats gevonden door de 20.000 zotacs 14 mil extra .. maar daar gaan echt niet vanzelf alarm bellen af bij een glitch in het systeem als er 14m extra binnen komt...
Verzend tijden in orders zijn ook allemaal helemaal automatisch en de antwoorden die de medewerkers geven zijn in 99% van de gevallen ook wel juist.. Alleen als je als bedrijf ruim 500.000+ items per dag verkoopt.. is het logisch dat niet alle medewerkers weten over dat ene itempje die 20.000 keer besteld is wat niet goed ging..
Aka..
als je wacht op je order van amazon.. ga er maar niet vanuit dat de "u item wordt geleverd over X dagen" klopt..
Wanneer die verscheept wordt krijg je gewoon een mailtje met een T&T code..
Die amazon bestellingen gaan allemaal veel langer duren dan jullie denken.nickjuhhhhhh schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:13:
[...]
Serieus? Die van staat ok nog steeds op niet verzonden en zou vandaag of morgen komen
Als je in developer tools kijkt zie je dat het script een 503 error geeft, Alice wordt op het moment gereanimeerd denk ik, arm botjezar schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:23:
EDIT : DELETED
Volgens mij draait die Alice bot overuren ofzo, super traag en kan mijn order niet vinden en reageert niet echt dus ja
Geeft ze al de hele tijd.PaYnE81 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:34:
[...]
Als je in developer tools kijkt zie je dat het script een 503 error geeft, Alice wordt op het moment gereanimeerd denk ik, arm botje
Soms werkt. Ze wel, soms niet, soms wil ze 999 cookies
EVGA heeft zojuist een restock gekregen maar helaas US only
Inderdaad, helaas US only.. wel leuk om die discord te zien van NvidiaSven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:37:
EVGA heeft zojuist een restock gekregen maar helaas US only![]()
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Sorry,, maar wat is een AIB kaart ?
Kan het op google niet vinden
Asus, msi en dergelijke 3rd party partijen die een eigen versie maken.RoaDHouse schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:39:
Een Nvidia kaart die niet van Nvidia zelf is denk aan merken zoals: Asus, MSI en evgaRoaDHouse schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:39:
Txs voor de reactie... maar waar staan de letters AIB voor, het is een afkorting neem ik aan.DeKoetsier schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:40:
[...]
Asus, msi en dergelijke 3rd party partijen die een eigen versie maken.
Add-in-boardRoaDHouse schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:41:
[...]
Txs voor de reactie... maar waar staan de letters AIB voor, het is een afkorting neem ik aan.
Anal Interception Dork
Ik dacht ik probeer ook maar wat
Hartelijk dank... eindelijk weet ik het na een week
Had gekund natuurlijkLycan-Strife schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:44:
Anal Interception Dork
Waneer had je bestelt? Krijg van alice geen antwoord. Maar misschien dat ik met jouw info een schatting kan doen.
Na ontvangen van 2 PB's bed uit en nog even ingelogd maar Alice is echt stuk nu. Ik heb het idee dat ze op dit moment de code van Alice aan het verbouwen zijn. Volgens Alternate heb ik HP toners en een Klarinet (wtf!??) besteld. Lijkt me een potentieel datalek die bot als er zomaar gegevens gequeried worden uit de database over orders die niet onder je eigen account vallen...

Oh, vertel, welke server? Leedvermaak is ook een soortr vermaak..MrOizo2005 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:38:
[...]
Inderdaad, helaas US only.. wel leuk om die discord te zien van Nvidia
[ Voor 29% gewijzigd door Lord_Dain op 22-09-2020 00:05 ]
Mooi filmpje (van pre release) over de (slechte) keuze van NVIDIA om naar Samsung 8nm te gaan ipv TSMC 7nm (omdat ze lagere prijzen wilden van TSMC). Terwijl TSMC ze (veel) betere GPU chips had kunnen leveren waaronder een echte Titan: YouTube: Nvidia's Dumbest Decision
Geeft je toch weer een ander perspectief op het door ons zo zeer begeerde kacheltje/de 3080 ;-)
En ik wilde nog iets meer on-topics zeggen maar ik ben het alweer vergeten.
Time for bed!
[EDIT]:
[EDIT2]
O ja, om nog eens deze snips delen van de NVIDIA reactie:
https://www.reddit.com/r/...rce_rtx_3080_launch_what/

Zijn ze nu straks van plan om géén email notificatie te sturen als er weer stock komt? Lijkt me ook sterk. Verwarrend...
Geeft je toch weer een ander perspectief op het door ons zo zeer begeerde kacheltje/de 3080 ;-)
En ik wilde nog iets meer on-topics zeggen maar ik ben het alweer vergeten.

[EDIT]:
Welke Discord?MrOizo2005 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:38:
[...]
Inderdaad, helaas US only.. wel leuk om die discord te zien van Nvidia
[EDIT2]
O ja, om nog eens deze snips delen van de NVIDIA reactie:
https://www.reddit.com/r/...rce_rtx_3080_launch_what/
In retrospect, we should not have sent the “Notify Me” emails.What changes are you making to the NVIDIA Store moving forward?
As with many other etailers, the NVIDIA Store was also overrun with malicious bots and resellers. To combat this challenge we have made the following changes: we moved our NVIDIA Store to a dedicated environment, with increased capacity and more bot protection. We updated the code to be more efficient on the server load. We integrated CAPTCHA to the checkout flow to help offset the use of bots. We implemented additional security protections to the store APIs. And more efforts are underway.Why did NVIDIA send “Notify Me” emails knowing that RTX 3080 FE was out of stock?
We intended for “Notify Me” emails to go out at 6:00 a.m. with the targeted start of availability. Due to the extreme demand and site traffic, we were unable to properly process orders on time. The emails were held back until the errors were resolved later than morning. Still, inventory sold out very quickly, so we were sold out by time most people opened their emails. In retrospect, we should not have sent the “Notify Me” emails.

Zijn ze nu straks van plan om géén email notificatie te sturen als er weer stock komt? Lijkt me ook sterk. Verwarrend...
[ Voor 68% gewijzigd door Inny op 22-09-2020 00:02 ]
vendor: alternate
videokaart: TUF O10G
besteld op: 21-9-2020 12:00
verwachte levertijd: niet beschikbaar
positie: niet beschikbaar
ik kan niet met paypal preorderen, dus ik moest wachten totdat het geld werd overgemaakt naar mijn rekening.
ik hoop dat het voor kerst nog binnenkomt
videokaart: TUF O10G
besteld op: 21-9-2020 12:00
verwachte levertijd: niet beschikbaar
positie: niet beschikbaar
ik kan niet met paypal preorderen, dus ik moest wachten totdat het geld werd overgemaakt naar mijn rekening.
ik hoop dat het voor kerst nog binnenkomt
Vooral deze reactie viel mij op :Prime_nl_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:45:
https://www.reddit.com/r/...eives_first_batch_of_rtx/
Maar twintig kaarten...........
I work a retail store in europe, won’t say the country, but where I am we are one of the biggest tech stores, likely the biggest in terms of DIY(in my country that is). We don’t have any 3080 stock, nearly a week after. Yet, we already have 3090 stock(few but it’s actually here). This whole launch is super weird. I’ve never seen anything like it
17 sept om 15:03 de Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G Videokaart besteld op Megekko.
Stond vanochend nog op plek 22 van de 265 nu net op 20. Vandaag zijn er dus 2 weg gegaan
Stond vanochend nog op plek 22 van de 265 nu net op 20. Vandaag zijn er dus 2 weg gegaan

Kreeg vandaag trouwens reactie van Alternate op mijn mail. Daarbij melden ze naast de standaard tekst ook nog dat ze de verzendkosten crediteren...
.
Ik sta op 20, stond vanochtend ook op 22. Dat is wel heel apart: Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G bij megekkorickmix schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:06:
17 sept om 15:03 de Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G Videokaart besteld op Megekko.
@Inny ja en nee, als NVidia wel met TSMC was gegaan dan was er alsnog geen productie capaciteit geweest aangezien TSMC hun banden met AMD en Apple daarvoor niet gaat verbreken. Er worden daar op dit moment nieuwe en huidge AMD processors gebakken, nieuwe video kaarten en alle consoles zo snel als ze maar kunnen. Ik verwacht zelfs dat het deels de reden is waarom er geen nieuwe iPhone is op het normale moment, TSMC zit vol.....
Er was helemaal geen keuze meer om alles bij ze te laten produceren. Ze hebben ze ervoor gekozen de zakelijke kaarten op 7NM TSMC te maken en consumer kaarten op 8NM Samsung, niet vanwege kosten maar om überhaupt de aantallen te kunnen leveren.
Mijn idee, maar toch.
Krijg je daardoor een kaart iets warmer word? Sure, maar er zijn iig kaarten, die goed performen ondanks dat ze wat meer watts verstoken dan eventueel mogelijk was geweest met een beter process.
Er was helemaal geen keuze meer om alles bij ze te laten produceren. Ze hebben ze ervoor gekozen de zakelijke kaarten op 7NM TSMC te maken en consumer kaarten op 8NM Samsung, niet vanwege kosten maar om überhaupt de aantallen te kunnen leveren.
Mijn idee, maar toch.
Krijg je daardoor een kaart iets warmer word? Sure, maar er zijn iig kaarten, die goed performen ondanks dat ze wat meer watts verstoken dan eventueel mogelijk was geweest met een beter process.
[ Voor 5% gewijzigd door Quindor op 22-09-2020 00:12 ]
Morgen komt mijn FE BINNEEEEEEEEN!!!!
OMG kan niet wachten!!
OMG kan niet wachten!!
Oke dat is heel vreemd! Net nog gecheckt:CR35 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:09:
[...]
Ik sta op 20, stond vanochtend ook op 22. Dat is wel heel apart: Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G bij megekko
Order:
xxx
Artikelnr:
xxx
Artikel:
VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie:
20 van de 265
Bij een annulering?daveytje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:09:
Kreeg vandaag trouwens reactie van Alternate op mijn mail. Daarbij melden ze naast de standaard tekst ook nog dat ze de verzendkosten crediteren....
Zou wat zijn als ze die niet zouden crediteren lol
[ Voor 3% gewijzigd door NosferatuX op 22-09-2020 00:15 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Las eerder een discussie van iemand waarbij dat niet gedaan werd en dat het om 15.00 nog niet bij de actie hoorde en 15.15 wel.NosferatuX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:14:
[...]
Zou wat zijn als ze die niet zouden crediteren lol
Voor de Asus TUF 10G ben ik #4 bij Alternate. Mijn bestelling was vrijdag om 15:23 verwerkt. Een collega was net iets eerder met bestellen, die krijgt hem morgen geleverd. Ik wacht nog even rustig af, komt vast allemaal goed
Ook weer gechecked:rickmix schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:12:
[...]
Oke dat is heel vreemd! Net nog gecheckt:
Order:
xxx
Artikelnr:
xxx
Artikel:
VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie:
20 van de 265
Order: xxxxx45
Artikelnr: xxx
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 20 van de 265
Heel bijzonder
Kan me best voorstellen dat er een delay atm inzit, qua schuiven van queue positie door cancellations etc.CR35 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:22:
[...]
Ook weer gechecked:
Order: xxxxx45
Artikelnr: xxx
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 20 van de 265
Heel bijzonder
Zou goed kunnen, maar het beeld en totalen is exact hetzelfde. Ik stond vanochtend ook nog 22.Gutterjaw schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:23:
[...]
Kan me best voorstellen dat er een delay atm inzit, qua schuiven van queue positie door cancellations etc.
Als ik een 3080 voor 719-750 max wil kopen waar kan ik die op het moment vinden waar die ook ECHT leverbaar is en niet pre-order zonder nadere datum.
Hij zou toch allang leverbaar moeten zijn?!
Nergens.Egalia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:25:
Als ik een 3080 voor 719-750 max wil kopen waar kan ik die op het moment vinden waar die ook ECHT leverbaar is en niet pre-order zonder nadere datum.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Kort door de bocht: nergensEgalia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:25:
Hoe denk jij dat wij op pagina 366 zijn gekomen?Egalia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:25:
Alice gaat nu wel echt lekker hoor ik weet niet wat voor pillen ze gebruikt maar ik wil die ook. Ze beweert dat ik een printer en klarinet wil retourneren en vervolgens vragen om koekjes
Hoe kan dat dan? Ik zie dat sommige mensen hier in dit topic zeggen dat ze hun kaart ontvangen? hebben ze dan zoveel meer betaald of..
Ik wens je veel sterkte in de aankomende tijdEgalia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:25:
Als ik een 3080 voor 719-750 max wil kopen

Op tijd (lees vorige week donderdag) bestellen.Egalia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:29:
[...]
Hoe kan dat dan? Ik zie dat sommige mensen hier in dit topic zeggen dat ze hun kaart ontvangen? hebben ze dan zoveel meer betaald of..
[ Voor 42% gewijzigd door Verderf op 22-09-2020 00:30 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ze hebben gewoon als 1 van de eerste betaald/besteldEgalia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:29:
[...]
Wat nou als straks de RTX6900 uitkomt, en blijkt dat die zo snel als de 3090 is maar dan 16Gb en ruim 100,- euro goedkoper dan de 3080?...
Een RTX6900??? Ik zou hem gelijk kopen vooral om de naamMoopa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:30:
Wat nou als straks de RTX6900 uitkomt, en blijkt dat die zo snel als de 3090 is maar dan 16Gb en ruim 100,- euro goedkoper dan de 3080?...
Alice bot heeft nog steeds veel moeite zie ik haha
Dan sta je net in de top 10 van de wachtrij voor je rtx 3080 verwacht ik.Moopa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:30:
Aangezien mijn driver ervaring met AMD sinds ATI al dramatisch is brand ik me daar nooit meer aan.Moopa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:30:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
AMD heeft een hoop te verliezen kwa grafische kaarten , dus ik denk dat ze alle op alles zetten ditmaal.Verderf schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:33:
[...]
Aangezien mijn driver ervaring met AMD sinds ATI al dramatisch is brand ik me daar nooit meer aan.
Hun processors doe het in ieder geval heel goed.
En als je wat poen overhoudt, kun je nog een mooi setje badslippers kopen.
Dat is ook een interessante kijk erop, hoewel ik me afvraag in hoeverre TSMC in de paar jaar tijd die ten grondslag lag aan deze keuze, de productie niet verder op had kunnen schroeven als NVIDIA bereid was geweest meer te betalen.Quindor schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:12:
@Inny ja en nee, als NVidia wel met TSMC was gegaan dan was er alsnog geen productie capaciteit geweest aangezien TSMC hun banden met AMD en Apple daarvoor niet gaat verbreken. Er worden daar op dit moment nieuwe en huidge AMD processors gebakken, nieuwe video kaarten en alle consoles zo snel als ze maar kunnen. Ik verwacht zelfs dat het deels de reden is waarom er geen nieuwe iPhone is op het normale moment, TSMC zit vol.....
Mijn idee, maar toch.
Vernoemd in de video is dat eerdere top-end GPU's telkens 250W waren, 280W was in de vorige generatie. Daarbij wel redelijk goed binnen die vermogens bleven. Maar de 3080 is 320W en overstijgt die hoeveelheid power maar al te graag. Dat is niet meer iets warmer...
Anyheuw, er vanuit gaande dat we nog kaarten gaan scoren: paar eurootjes meer voor de elektriciteitsrekening en wat minder stoken in de winter. Game on!
Zou wel erg leuk zijn als AMD met een goed antwoord komt voordat NVIDIA zijn supply goed op orde heeft.
Alternate
Kaart: MSi Trio X
Datum/tijd: 17-09 16:05 maar orderbevestiging pas op 18-9 gekregen.
Positie: 467

Hoelang is die eigenlijk bij Megekko?

Hoelang is die eigenlijk bij Megekko?
[ Voor 14% gewijzigd door Ruuncruiser op 22-09-2020 01:13 ]
Misschien dat je in 2021 iets kan verwachtenRuuncruiser schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:11:
Alternate
It is probably easier to use Microsft Edge with their integrated translation tool than google translateandrey86 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:46:
Hey guys, I am not a native Dutch speaker, but I have been following the whole thread (using Google Translate) and the drama of those who pre-ordered the RTX 3080 cards (including myself).
So I have pre-ordered mine from Alternate.nl and wanted to share my position in the queue which could help some of you (and maybe give an idea when MSI cards arrive to that store as the probability of someone dropping the queue in front of me is minimum):
Order time: Thu, 17 Sep, 14:50
Order confirmation (second e-mail): Thu, 17 Sep, 14:53
Video Graphics Card: MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC grafische kaart
Order XX van 17-09-2020
Order status: Niet leverbaar.
De volgende producten uit jouw order zijn momenteel niet leverbaar:
JHXN0S01
Levertermijn onbekend
Jouw order is nummer 3 in de wachtrij voor deze kaart.
I will keep you all posted, of course!
Goedenacht iedereen,
Het ziet er naar uit dat centralpoint.nl kaarten gaan binnenkrijgen (maar ik weet het niet zeker).
Tot nu toe hebben ze elke dag de verwachte voorraad datum verder verschoven (staat nu op 6 oktober) maar er is nu een lijstje kaarten op volgende week gezet. Ze zijn wel wat prijzig.
Het gaat over de volgende kaarten:
ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Videokaart 861,52 incl. btw 29 september 2020
ASUS TUF GeForce RTX 3080 OC 10GB Videokaart 914,76 incl. btw 29 september 2020
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB 836,11 incl. btw 28 september 2020 (staat er somehow 2x op de website met verschillende datums
)
MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10GB OC 782,87 incl. btw 28 september 2020
Ik zelf ga nog voor de FE maar ik verwacht dat er vast iemand hier is die hem volgende week voor de wat hoge prijs al wil hebben dus ik meld het even.
Ik zou wel voor de zekerheid even na bellen of ze hem wel echt krijgen en vragen hoe veel bestellingen ze al hebben.
Het ziet er naar uit dat centralpoint.nl kaarten gaan binnenkrijgen (maar ik weet het niet zeker).
Tot nu toe hebben ze elke dag de verwachte voorraad datum verder verschoven (staat nu op 6 oktober) maar er is nu een lijstje kaarten op volgende week gezet. Ze zijn wel wat prijzig.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB 836,11 incl. btw 28 september 2020 (staat er somehow 2x op de website met verschillende datums
Ik zelf ga nog voor de FE maar ik verwacht dat er vast iemand hier is die hem volgende week voor de wat hoge prijs al wil hebben dus ik meld het even.
Ik zou wel voor de zekerheid even na bellen of ze hem wel echt krijgen en vragen hoe veel bestellingen ze al hebben.

Ik zou dus nooit bestellen bij hen. Bijna alle webshops die gericht zijn op b2b zijn ruk.Erico360 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:17:
Goedenacht iedereen,
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB 836,11 incl. btw 28 september 2020 (staat er somehow 2x op de website met verschillende datums)
Ik zelf ga nog voor de FE maar ik verwacht dat er vast iemand hier is die hem volgende week voor de prijs al wil hebben dus ik meld het even.
![]()
![]()
Zo... eindelijk genoeg tweakers naar bed om Alice weer te laten werken 
MSI Gaming X Trio, verwerkingsmail 15:06 (Ideal betaling 15:03), positie 127.
Nu hopen dat Alternate honderdtallen binnenkrijgt en geen tientallen, maar dat zal wel wishful thinking zijn
Nu hopen dat Alternate honderdtallen binnenkrijgt en geen tientallen, maar dat zal wel wishful thinking zijn

Komplett uit norwegen kreeg dit binnen:Mr Magic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:35:
/f/image/PwjAYRT9eKPgXEvaoSNptCSF.png?f=fotoalbum_large)
Ben bang dat dat iets te optimistisch is..... Grootste Nvidia partner van Italië kreeg 20 tuf cards...Mr Magic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:35:
Dat zijn denk 5 kaarten per doos?ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:37:
[...]
Komplett uit norwegen kreeg dit binnen:
[Afbeelding]
5-7 ongeveer. Moeilijk te zien. Maar tussen de 45-70 kaarten hebben ze gehad. Dus het kan snel gaan, alternate is best groot en heeft ook veel orders, dus wellicht kijgen zij meer daardoor.
Hoe kan ik controleren de hoeveelste ik in de rij ben? Ik heb zelf namelijk de rog strix 3080 oc ge pre ordered op alternate om 10 op 3, alleen als een gast ivm ik hem zo snel mogelijk wou pre orderen
Op de website van alternate heb je rechtonder een chat functie met “Alice” dit is een bot. Daar kun je je positie achterhalen.wesleyherben schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:48:
Hoe kan ik controleren de hoeveelste ik in de rij ben? Ik heb zelf namelijk de rog strix 3080 oc ge pre ordered op alternate om 10 op 3, alleen als een gast ivm ik hem zo snel mogelijk wou pre orderen
Die Alice bot werkt niet die is dronken vanavondzar schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:54:
[...]
Op de website van alternate heb je rechtonder een chat functie met “Alice” dit is een bot. Daar kun je je positie achterhalen.
*pillen getiktJF050 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:55:
[...]
Die Alice bot werkt niet die is dronken vanavond
Hij doet het nu wel trouwens meeste tweaker liggen tepitten heb in het idee haha
Ze heeft een beetje haar roes uitgeslapenJF050 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 02:01:
[...]
Hij doet het nu wel trouwens meeste tweaker liggen tepitten heb in het idee haha
Ja volgens mij ook 😂😂. Ik sta trouwens met de asus strix oC 25ste en niet leverbaar😅Sven02 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 02:02:
[...]
Ze heeft een beetje haar roes uitgeslapen
Waar haal je die info weg? Reddit?Sven02 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 02:04:
[Afbeelding]
Dit is wat de Zweedse tak van Komplett heeft binnengekregen ziet er niet verkeerd uit
Hoeveel quality skip zou er zijn door al dat gehaast en druk in productie
Niks denk ik, neem aan dat dit geplande upscaling is van de productieNosferatuX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 02:18:
Hoeveel quality skip zou er zijn door al dat gehaast en druk in productie
Zijn dat niet gewoon standaard moederborden? :-)ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:37:
[...]
Komplett uit norwegen kreeg dit binnen:
[Afbeelding]
Tis voor die winkel ook extra reclame namelijk.
Alternate
MSI trio X
Wachtrij 24
Besteld rond 14:49. Zo vroeg maar toch laat!
Ben benieuwd hoe land dit wel niet gaat duren.
MSI trio X
Wachtrij 24
Besteld rond 14:49. Zo vroeg maar toch laat!
Ben benieuwd hoe land dit wel niet gaat duren.
top harstikke bedankt! ik sta hellaas 49e met de rog strix 3080 oc, alleen deze kaart is nog nooit op vooraad geweest. Zal de eerste stock ook niet de grootste zijn?zar schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:54:
[...]
Op de website van alternate heb je rechtonder een chat functie met “Alice” dit is een bot. Daar kun je je positie achterhalen.
Bij mij is het ook eindelijk gelukt,
Positie in de wachtrij: 7 (Inno3D IchillX4)
Ga er toch wel vanuit dat de eerstvolgende levering vast wel minstens 7 kaarten zijn.. hopelijk schiet het op
Positie in de wachtrij: 7 (Inno3D IchillX4)
Ga er toch wel vanuit dat de eerstvolgende levering vast wel minstens 7 kaarten zijn.. hopelijk schiet het op
Van alle Amazon klantenservice “experts” is deze reactie toch wel het meest ridicuul zeg.Jannick schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:08:
Zojuist de volgende mail van Amazon.de ontvangen op mijn vraag wat de status is van mijn bestelling. Er stond namelijk dat hij morgen om 20:00 wordt bezorgd.
[...]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
srryzar schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:25:
[...]
[...]
Oh damm, ik wist niet dat dat kon, heb het verwijderd. Hoop dat niemand dat doet :((

Alice wilde eindelijk helpen. Plek 60 in de rij voor de MSI Ventus. 15:06 bevestigingsmail. Dat gaat nog wel ff duren
Precies! Die lui doen op alles standaard +10%ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 01:24:
[...]
Ik zou dus nooit bestellen bij hen. Bijna alle webshops die gericht zijn op b2b zijn ruk.
Hun "fantastische" reviews zeggen ook al voldoende...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Alice wou het mij ook eindelijk vertellen
'
Alternate
MSI gaming trio
Besteld op 14:53
bevestiging op 14:57
Plekkie 60
Alternate
MSI gaming trio
Besteld op 14:53
bevestiging op 14:57
Plekkie 60
Alice gaf aan dat ik nummer 1 was voor de FTW3 Ultra
Levertijd uiteraard onbekend.
Van het weekend was ik nog nummer 9 toen ik bestelde
[ Voor 25% gewijzigd door Cyrus The Virus op 22-09-2020 06:45 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Plek 404 hahaha
Ik heb de bestelling geannuleerd...

Ik heb de bestelling geannuleerd...
Stay hungry, stay foolish!
Is de chatbot alleen via pc te bereiken? Op mijn telefoon en iPad kan haar negens vinden.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:44:
Alice gaf aan dat ik nummer 1 was voor de FTW3 Ultra
Heb zelf de ‘normale’ strix besteld
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Nee, ze is net een pokemon. Je moet over de website struinen, soms paar min wachten op een pagina en niet refreshen en soms doorlopen.R-utger schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:47:
[...]
Is de chatbot alleen via pc te bereiken? Op mijn telefoon en iPad kan haar negens vinden.
Uiteindelijk heb je een encounter met een shiny alice.
Ook op mobiel
Gebruik geen adblock
Bij mij stond hij meteen rechts onderin op de PCR-utger schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:47:
[...]
Is de chatbot alleen via pc te bereiken? Op mijn telefoon en iPad kan haar negens vinden.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Alice zegt bij mij nog steeds
Order XxXXX van 20-09-2020
Wtf doen ze bij alternate dat ik geeneens mijn nummer in de rij kan zien...
Zijn ze niet eens van plan aan mij uit te leveren?
Wat zou er morgen staan? Bezorging gisteren?

same herezombie01 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:52:
ook sameluckyjan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:58:
Wat zou er morgen staan? Bezorging gisteren?![]()
[Afbeelding]
RickDB in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"
Deze tool is toch wel heel handig
Krijg je een pushbullet bericht zodra je positie veranderd bij Megekko
Deze tool is toch wel heel handig
:fill(white):strip_exif()/f/image/gZjbepFTu9AmbWrD7m059YNn.png?f=user_large)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Welke kaart heb je besteld?zombie01 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:52:
Okay, ben best pissig nu.
Dacht ik check Alice ook even.
14:50 besteld, om 51 bevestiging. Om 53 de verwerking e-mail.
Besteld: MSI trio X
Positie in wachtrij: 403.
Ja nog effe. Ik zie hier mede Tweakers die later besteld hebben en hoger op de wachtrij staan.
Zometeen even mail aan wijden en anders maar annuleren.
Ben er echt helemaal klaar mee.
Eerste en laatste keer dat ik hier in ben getrapt.
Positie in wachtrij: 403.
Ja nog effe. Ik zie hier mede Tweakers die later besteld hebben en hoger op de wachtrij staan.
En wat verwacht je dat die mail gaat doen?Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:14:
Positie in wachtrij: 402.
Wellicht is die bot kapot en is zijn positie toch anders?Antje14 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:27:
[...]
En wat verwacht je dat die mail gaat doen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je kan heel erg boos op de winkel worden, zij zijn uiteindelijk ook maar een doorgeefluik. Als zij niks ontvangen van de fabrikant schiet je je heel weinig op met het zeuren.
Het is helaas echt waar ik heb rond 16:10 besteld en sta op positie 399 ook voor de msi trioVinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:14:
Positie in wachtrij: 402.
Zo in de ochtend eindelijk met de bot kunnen praten, alleen positie in de wachtrij is onbekend. Ik heb een normale Asus Strix gaming besteld, welicht vanmiddag ook de OC versie bestellen en dan kijk ik wel welke eerder binnen komt
Ik heb meer dan een uur eerder dan jou besteld, en sta een aantal plaatsen achter je op de wachtlijst.markieis2 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:31:
[...]
Het is helaas echt waar ik heb rond 16:10 besteld en sta op positie 399 ook voor de msi trio
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |