Ryzen 5 3600X | RTX 3080 | 32GB @3600Mhz | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | 1,5TB M.2
Ik had besteld bij CD-ROM-LAND en daar kreeg ik de code geprint op een A4tje op de doos geplakt, maar hoe dat bij Alternate is durf ik niet te zeggen maar waarschijnlijk op dezelfde manier anders per mail nadat je bestelling verzonden is.Gutterjaw schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:03:
Stomme vraag ws,
maar de hele Watchdogs 2 actie, komt dit in de vorm van een voucher bij je doos ?
Een mail bij levering "?
Bij Alternate that is. Zou graag willen weten wanneer ik aan de bel zou moeten trekken mocht het misgaan.
[ Voor 10% gewijzigd door bjorntju op 21-09-2020 23:03 ]
Kaart: EVGA FTW3
Wachtrijnummer: 4
Via de orderstatus.kenan0x0 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:33:
Hoe vraag je naar jouw positie bij de bot van alternate?
Zelfde antwoord kreeg ik van Alice over mijn TUF non OC die ik op 20-09 heb besteld: Niet leverbaarJackson6 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:29:
Het enige wat Alice me kan melden:
Order *** van 21-09-2020
Order status: Niet leverbaar.
Ik gooi het maar op het niet functioneren van Alice
Ik kan het niet vinden
Ik bedoel meer dat ik voor 1500 geen bestelknop te zien kreeg..MoonRaven schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:28:
[...]
Andere kaart, andere voorraad, andere levertijd.
Ik heb een mail gestuurd daarover.Leader98 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:35:
[...]
Zelfde antwoord kreeg ik van Alice over mijn TUF non OC die ik op 20-09 heb besteld: Niet leverbaar
Ik gooi het maar op het niet functioneren van Alice
Morgen hoop ik een antwoord te hebben.
info@tones.be ?zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:35:
Heeft iemand tones.be emailadres?
Ik kan het niet vinden
Om een order te annuleren? Ik heb dat via boekhouding@tones.be gedaan.zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:35:
Ik kan het niet vinden
Android developer & dürüm-liefhebber
Cheersbjorntju schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:33:
[...]
Ik had besteld bij CD-ROM-LAND en daar kreeg ik de code geprint op een A4tje op de doos geplakt, maar hoe dat bij Alternate is durf ik niet te zeggen maar waarschijnlijk op dezelfde manier op anders per mail nadat je bestelling verzonden is.
zou iemand mij kunnen helpen?
heb een Inno3D IchillX4 besteld, deze is afgeschreven en heb de bevestigingsmail gehad om 14.51..
ben erg benieuwd naar mn positie in de wachtrij maar zelfs als de bot er een keer is stop ie er mee ruim voor ik tot die info kan komen
alvast heel erg bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door FT10 op 21-09-2020 21:38 ]
Verwijder je info please.FT10 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:37:
Hey, helaas werkt mijn Alternate bot niet mee..
heb een Inno3D IchillX4 besteld, deze is afgeschreven en heb de bevestigingsmail gehad om 14.51..
ben erg benieuwd naar mn positie in de wachtrij maar zelfs als de bot er een keer is stop ie er mee ruim voor ik tot die info kan komen![]()
Opdrachtnummer:
alvast heel erg bedankt
Haal je opdrachtnummer weg voordat iemand er fraude mee pleegtFT10 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:37:
ben erg benieuwd naar mn positie in de wachtrij maar zelfs als de bot er een keer is stop ie er mee ruim voor ik tot die info kan komen![]()
Opdrachtnummer: xxx
alvast heel erg bedankt
sorry, dacht dat die nodig was om dat op te zoekenEmsung schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:38:
[...]
Haal je opdrachtnummer weg voordat iemand er fraude mee pleegt
hopelijk niet heel erg?
Overigens kan ook niemand je helpen, postcode is ook nodig.FT10 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:37:
alvast heel erg bedankt
Om wat te weten?zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:35:
Ik kan het niet vinden
Ironisch een annulering annuleren.
Ik heb via het contact formulier mijn order geprobeerd te annuleren, maar ik wil mijn order toch laten staan.
Ik heb de Strix OC besteld op de 17e om 1536. Ik meen me te herinneren dat iemand die om 1600 had besteld rond de 140 staat en iemand die om 1520 had besteld rond de 60 staat.... het zal er ergens tussenin zitten.. denk ik...
Ik vrees dat je dan misschien achteraan de lijst gaat komen, als ze hun mails alfabetisch afronden...zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:45:
[...]
Ironisch een annulering annuleren.
Ik heb via het contact formulier mijn order geprobeerd te annuleren, maar ik wil mijn order toch laten staan.
Welke heb je besteld?
Asus tuf non oc.predator0235 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:45:
[...]
Ik vrees dat je dan misschien achteraan de lijst gaat komen, als ze hun mails alfabetisch afronden...
Welke heb je besteld?
Ik zal morgen bellen
Ik ben het ook hard aan het proberen.. maar kom er ook maar niet doorheen, bot is helemaal van het padjegideonv2901 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:45:
Ik denk dat ik het maar op moet geven vandaag. De bot vindt mij denk ik niet aardig. Alternate staat al 2 uur open, en ben ingelogd, op 2 verschillende browsers, met adblockers uit... geen Alice te zien.
Ik heb de Strix OC besteld op de 17e om 1536. Ik meen me te herinneren dat iemand die om 1600 had besteld rond de 140 staat en iemand die om 1520 had besteld rond de 60 staat.... het zal er ergens tussenin zitten.. denk ik...
(Alternate)
Je bedoelt de RX6900?Moopa schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:47:
Geen paniek. eind november, begin december heeft iedereen een mooi kaartje in handen...
Yup, het is enorm hit en mis.Kevin Moezelaar schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:46:
[...]
Ik ben het ook hard aan het proberen.. maar kom er ook maar niet doorheen, bot is helemaal van het padje
Vooral telkens enkele Minuten geven om alice uit te laten praten
Ik kreeg nooit iemand vast telefonisch maar good luck 😁 had tones eigenlijk enkele kaarten bij release? Zoniet denk ik dat heel binnenkort deze wel is lading kunnen binnen krijgen.
Oh, I don't know why she's leaving, or where she's gonna goKevin Moezelaar schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:46:
[...]
Ik ben het ook hard aan het proberen.. maar kom er ook maar niet doorheen, bot is helemaal van het padje
I guess she's got her reasons but I just don't want to know
'Cause for twenty four years I've been living next door to Alice
Geen idee, ik hoop dus dat mijn order daar er nog degelijk voorstaat qua wachttijdpredator0235 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:48:
[...]
Ik kreeg nooit iemand vast telefonisch maar good luck 😁 had tones eigenlijk enkele kaarten bij release? Zoniet denk ik dat heel binnenkort deze wel is lading kunnen binnen krijgen.
Ik zou ze niet bellen, er zijn nu al flink wat mensen die hebben aangegeven geen wachtrij info te krijgen. Mijn conclusie is dat het FIFO gehanteerd wordt en ze wellicht nog niet zijn toegekomen om alle orders na te lopen, zeker die in het weekend of vandaag gedaan zijn.
Het gaat om het tegenhouden van een annulering bij tones.beLord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:49:
[...]
Ik zou ze niet bellen, er zijn nu al flink wat mensen die hebben aangegeven geen wachtrij info te krijgen. Mijn conclusie is dat het FIFO gehanteerd wordt en ze wellicht nog niet zijn toegekomen om alle orders na te lopen, zeker die in het weekend of vandaag gedaan zijn.
Ik moet mijn eigen bericht voor zijn
Ik kreeg info over mijn eerste Asus tuf order. Stond 120+ op de lijst en heb Dan in overleg een ventus oc en Asus tuf oc besteld gehad. Die lijsten waren korter zeiden ze (of dat zo is weet ik snel genoeg zeker...). Ook weet ik niet hoe groot een tones is VS de alternates etc.Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:49:
[...]
Inclusief Alice, die laat zich ook niet meer zien.zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:53:
[Afbeelding]
Zouden er wat mensen per direct ontslag hebben genomen?
Ooh, mooi nieuws. Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik op nummer 5 sta op de wachtlijst. Hopelijk dat deze dan een dezer dagen kan worden verstuurdTweakJerommeke schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:16:
Krijg net bericht dat mijn bestelling bij CD-ROM land verstuurd is gaat om de Gigabyte Eagle.
Haha deze advertentie zag ik vrijdag ook al geloof ikzombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:53:
[Afbeelding]
Zouden er wat mensen per direct ontslag hebben genomen?
Dat lijkt me niet zo'n goed idee, klant/ordernummer + postcode kan je zo even een order cancelen of wijzigen.Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:53:
Ik heb Alice voor mijn neus, mocht iemand desperaat zijn kan hij zijn ordernummer en PC aan mij PBén, dan kijk ik even of er wachtrij info is over je Alternate bestelling.
Vast goed bedoeld maar niet zo'n goed plan.
Ze zijn overal te bestellen maar wie nou de meeste kaarten krijgt blijft onduidelijkgideonv2901 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:57:
Had het wellicht verstandiger geweest om bij een wat 'obsuurdere' webwinkel te bestellen??? Ik denk dat Alternate bijvoorbeeld meer bestellingen krijgt dan bv een paradigit of een cdromland.... of zijn deze kaarten vooralsnog alleen bij de grote nederlandse webwinkels te 'krijgen'?
Hoe wordt een webshop partner voor zo'n launch?
Waarschijnlijk gewoon beloftes qua stock inkopen van div merken, en acties/nieuwe producten zichtbaar weergeven op de shop etc.DLSS schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:58:
Waarom zijn die RTX 3000 kaarten nog niet verkrijgbaar bij CoolBlue eigenlijk? In mijn ervaring een veel fijnere webshop dan de huidige Nvidia partners...
Hoe wordt een webshop partner voor zo'n launch?
Ik heb alleen goede bedoelingen, wat heb ik er uberhaupt aan om iemand anders zijn order te annuleren?Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:56:
[...]
Dat lijkt me niet zo'n goed idee, klant/ordernummer + postcode kan je zo even een order cancelen of wijzigen.
Vast goed bedoeld maar niet zo'n goed plan.
Wel goed natuurlijk om dit te benoemen. Ik zou niet zomaar iedereen hier mijn eigen info geven en eerst even goed kijken naar betreffende persoon zijn profiel/karma e.d.
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer XXXXNightyNite schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:28:
Ik krijg een mail van cdromland dat de levertijd van mijn bestelling veranderd is van 10 dagen naar onbekend (net als een Tweaker hierboven). @kr4t0s , heb jij die ook gehad? Zo niet, dan ga je hem idd rond de 28e krijgen en in die batch hebben ze dan sowieso minder dan 36 kaarten (want ik sta op de 36e plek, misschien iets lager wegens annuleringen). Als je die ook hebt gehad, dan kunnen we hier denk ik geen informatie uit halen.
Je order bevat producten die helaas niet op 18-09-2020 geleverd kunnen/konden worden. Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen.
De nieuwe leverdatum is onbekend.
Order annuleren heb je natuurlijk niks aan maar misschien even het adres veranderen welLord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:59:
[...]
Ik heb alleen goede bedoelingen, wat heb ik er uberhaupt aan om iemand anders zijn order te annuleren?
Wel goed natuurlijk om dit te benoemen. Ik zou niet zomaar iedereen hier mijn eigen info geven en eerst even goed kijken naar betreffende persoon zijn profiel/karma e.d.
Maar nee of het nou zo handig om van alles te delen met onbekende....
Scheelt je plekje in de rij als je order annuleert haha, wel niet lief.Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:02:
[...]
Order annuleren heb je natuurlijk niks aan maar misschien even het adres veranderen wel![]()
Maar nee of het nou zo handig om van alles te delen met onbekende....
Ik denk dat je heel gauw terugkomt op het idee van ; grote well established shops -> betere connecties/SLA qua voorraad van suppliers TOV het idee dat inderdaad in een kleine shop traffic hopelijk lager is.gideonv2901 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:57:
Had het wellicht verstandiger geweest om bij een wat 'obsuurdere' webwinkel te bestellen??? Ik denk dat Alternate bijvoorbeeld meer bestellingen krijgt dan bv een paradigit of een cdromland.... of zijn deze kaarten vooralsnog alleen bij de grote nederlandse webwinkels te 'krijgen'?
Het antwoord ligt in het verschil tussen supply en demand, en in hoeverre dit zal verschillen per shop.
Wat je natuurlijk al wist.
Wat ik vooral interessant vond was dat je in meeste statistics qua pre-orders terugziet dat veel mensen op de MSI sprongen, en trickledown naar verrassend solide TUF.
En dat de "grote" namen zoals STRIX en FTW eigelijk enorm meevielen qua aantallen gepre-ordered. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er nog geen vaste tijd qua release op staat. Strix eind september/begin oktober volgens ASUS dacht ik, met OC iets eerder. En FTW any day now.
Had daar meer op verwacht. En wat ik eigenlijk super langdradig probeer te zeggen is dat ik verwacht dat de "tijdswinst" qua kijken welke shop je 'm haalt teniet word gedaan met de vraag die hevig op bepaalde kaarten hangen tov unreleased high end modellen.
Terwijl ironisch genoeg, je die waarschijnlijk als je nu besteld eerder in je handen krijgt.
TL;DR - In het kort, ik ben langdradig

Yup die had ik ook. Leuk dat ze het zo inwrijvenkr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:00:
[...]
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer XXXX
Je order bevat producten die helaas niet op 18-09-2020 geleverd kunnen/konden worden. Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen.
De nieuwe leverdatum is onbekend.
Yes, ik heb ook de MSI GAMING X TRIO bij Azerty gekocht, bevestigingsmail om 15:03 ontvangen, maar is nog niet verzonden. Volgens mij heeft Azerty gewoon geheel geen kaarten van MSI ontvangen.YadomiDice schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:21:
Iemand hier dit een kaart bij Azerty heeft gekocht en informatie van ze gekregen?
Ik heb de MSI X TRIO gepre-ordered en daar staat alleen bij "gaat langer dan 10 dagen duren", iemand hier bij Azerty besteld met resultaten?

Vandaag zijn wel beide MSI kaarten op de website van Azerty veranderd van "pre-order" naar "meer dan 10 werkdagen", misschien heeft MSI iets van zich laten horen?
Gwingzz had Azerty gebeld en er zou nog een algemene mailing verzonden worden een dezer dagen
Ondanks dat ik beter weet zal ik de komende tijd bij elke nieuwe mail excited zijn.PakoeDIEP schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:05:
[...]
Yup die had ik ook. Leuk dat ze het zo inwrijven.
Die gedachte had ik ook en heb bij Informatique besteld maar ik heb nog niemand hier gehoord die een kaart van hun ontvangen heeft dus ben bang dat ze gewoon nog geen kaarten hebben gekregen en dat ze eerst naar de grotere winkels gaan.gideonv2901 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:57:
Kan natuurlijk gewoon toeval zijn en dat al hun kaarten naar mensen zijn gegaan die hier niet actief zijn.
Waar valt er nog wat te F5-en dan? Het is toch duidelijk dat er nu nog nergens voorraad is?Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:07:
Nou ik ga morgen weer hier op tweakers en op Alternate / OC UK kijken hoe het gras doorgroeit.. ik vrees dat het flink lang gaat duren voor ik een RTX3080 in handen krijg, blessing in disguise I guess, blijf ik straks toch bij AMD! Succes aan iedereen die nog blijft F5-en alhier
Er zijn Tweakers die MSI kaarten ontvangen hebben. Maar cdromland heeft geen MSI ontvangen vandaag.Khiraen schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:06:
[...]
Yes, ik heb ook de MSI GAMING X TRIO bij Azerty gekocht, bevestigingsmail om 15:03 ontvangen, maar is nog niet verzonden. Volgens mij heeft Azerty gewoon geheel geen kaarten van MSI ontvangen.![]()
![]()
Vandaag zijn wel beide MSI kaarten op de website van Azerty veranderd van "pre-order" naar "meer dan 10 werkdagen", misschien heeft MSI iets van zich laten horen?
Gwingzz had Azerty gebeld en er zou nog een algemene mailing verzonden worden een dezer dagen
Haha ik blij met mailje.... ow nevermind.PakoeDIEP schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:05:
[...]
Yup die had ik ook. Leuk dat ze het zo inwrijven.
Denk ook dat om deze reden pre-orders overal open staan. Zodat alle shops kunnen zeggen "stuur ons kaarten we hebben 10.000 pre-orders"Yonix schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:11:
De winkel is natuurlijk afhankelijk van de leverancier en veelal is het zo dat de kleinere (web)winkels vaker een kleinere hoeveelheid voorraad toegekend krijgen - wat ergens ook logisch lijkt. Daarnaast kan eenzelfde leverancier zakendoen met zowel een kleine als grote webwinkel.
[ Voor 22% gewijzigd door kr4t0s op 21-09-2020 22:15 ]
En ook nergens gaat komen de komende maanden waarschijnlijk...Jackson6 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:13:
[...]
Waar valt er nog wat te F5-en dan? Het is toch duidelijk dat er nu nog nergens voorraad is?
Ik doe mijn best en heb er veel voor over maar vrees dat het me niet gaat lukken.
Dus dan gaat mijn 900 EUR naar een PS5 en Xbox Series X en moet Nvidia wachten. De bedoeling was eigenlijk andersom.
Denk dat als Nvidia er straks weer online zet het er voor Nederland niet meer dan 50 gaan zijn, en dat is al optimistisch.
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2020 22:16 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Er zijn nog een hoop aangekondigde modellen die nog niet op webshops staan.Jackson6 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:13:
[...]
Waar valt er nog wat te F5-en dan? Het is toch duidelijk dat er nu nog nergens voorraad is?
Als die ineens op de site komen is er waarschijnlijk voorraad en sta je dus vooraan.
Nvidia heeft vandaag ook weer gezegd, alles op volle toeren.
[ Voor 15% gewijzigd door kwdtje op 21-09-2020 22:19 ]
De volgende producten uit jouw order zijn momenteel niet leverbaar:
JHXV0S03
Levertermijn onbekend
Jouw order is nummer 72 in de wachtrij voor deze kaart.
15:19 bevestigingsmail, 15:27 verwerkingsmail.
Om een beetje een beeld te krijgen van de wachtrij heb ik een aantal pagina's terug gescrold in dit topic (bijna niet bij te houden

Bevestigingsmail om
15:09 = #17
15:16 = #17 (dubbel, misschien bestelling bij Megekko?)
15:16 = #37
15:19 = #80
15:45 = #117
16:10 = #140
Ma 21e 15:41 = #371
Ik weet niet op wat voor lsdtrip alice momenteel zit, maar er is geen touw aan vast te knopen. Uiteindelijk kon ik wel m'n ordernummer invoeren, en toen zei ze de geruststellende woorden: Deze order bestaat niet.
Ik eh. eeh...
Ik check t over een week wel weer ofzo.
Creatieve manier om te zeggen cookies aan te zettenFuku-San schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:20:
Ik heb via die alice bot van alternate geprobeerd mn order te achterhalen, maar die robot is he-le-maal van de leg. Op den duur kreeg ik zelfs als antwoord "999games ik wil koekjes".
Ik weet niet op wat voor lsdtrip alice momenteel zit, maar er is geen touw aan vast te knopen. Uiteindelijk kon ik wel m'n ordernummer invoeren, en toen zei ze de geruststellende woorden: Deze order bestaat niet.
Ik eh. eeh...
Ik check t over een week wel weer ofzo.

I've got 999 problems , and cookies ain't one
Ik was 15:36, maar weet niet positie. zitten 24 minuten tussen 15:19 en 15:45, en er zitten 37 plekken tussen.... dus ik zal dan wel ergens tussen zitten 37:24 = 1.541666 plaats per minuut -> * 15 minuten = 23.125 plekken, dus 80 + 24 = plaats 104 om 15:36.... maar das een educated guess. Zet er maar bijBauer078 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:19:
ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC bij Alternate:
JHXV0S03
Levertermijn onbekend
Om een beetje een beeld te krijgen van de wachtrij heb ik een aantal pagina's terug gescrold in dit topic (bijna niet bij te houden), en heb het volgende gevonden met CTRL+F voor deze kaart:
Bevestigingsmail om
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
Kun je je positie niet achterhalen via de chat?gideonv2901 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:24:
[...]
Ik was 15:36, maar weet niet positie. zitten 24 minuten tussen 15:19 en 15:45, en er zitten 37 plekken tussen.... dus ik zal dan wel ergens tussen zitten 37:24 = 1.541666 plaats per minuut -> * 15 minuten = 23.125 plekken, dus 80 + 24 = plaats 104 om 15:36.... maar das een educated guess. Zet er maar bij
Ik heb gisteren om 21:30 een Strix gaming besteld, probeer nu door de bot te komen, maar die reageert soms met 10 berichten achter elkaar zonder dat ik iets kan typen. Snap niet dat ze het niet gewoon als 1e optie geven in het menu.Bauer078 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:19:
JHXV0S03
Levertermijn onbekend
Om een beetje een beeld te krijgen van de wachtrij heb ik een aantal pagina's terug gescrold in dit topic (bijna niet bij te houden), en heb het volgende gevonden met CTRL+F voor deze kaart:
Bevestigingsmail om
Had niet verwacht dat het zo snel tot zo'n aantal op zou lopen.. Toch erg blij met mijn 17e positie dan (die 15:09 was van mij.Bauer078 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:19:
JHXV0S03
Levertermijn onbekend
Bevestigingsmail om
Krijg de chat niet aan de gang.... al uren nietBauer078 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:27:
[...]
Kun je je positie niet achterhalen via de chat?
Poeh, en dat op de releasedag? Ik heb de 19e pas die strix besteld bij alternate, dat kan nog wel eens lang wachten worden haha.Bauer078 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:19:
JHXV0S03
Levertermijn onbekend
Bevestigingsmail om
Nummer 10 voor de Gigabyte rtx3080 Eagle OC . Eerste mailtje binnen om 15:09.
Dat ligt natuurlijk aan hoeveel kaarten Alternate binnen krijgt. Iemand reageerde dat hij vanmiddag rond 15:41 deze kaart heeft besteld (bij Alternate), en op plaats #371 staat. Dat valt mij reuze mee. Maar laten we hopen dat de data die Coolblue aangeeft kloppen en dat de strix kaart rond 5 oktober leverbaar is!Fuku-San schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:32:
[...]
Poeh, en dat op de releasedag? Ik heb de 19e pas die strix besteld bij alternate, dat kan nog wel eens lang wachten worden haha.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ook vraag ik mij af of er wel binning wordt gedaan want de Strix OC is maar €20 duurder. Of gaan ze in de praktijk bijna altijd dezelfde clocks halen met gpu boost 3.0?
So I have pre-ordered mine from Alternate.nl and wanted to share my position in the queue which could help some of you (and maybe give an idea when MSI cards arrive to that store as the probability of someone dropping the queue in front of me is minimum):
Order time: Thu, 17 Sep, 14:50
Order confirmation (second e-mail): Thu, 17 Sep, 14:53
Video Graphics Card: MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC grafische kaart
Order XX van 17-09-2020
JHXN0S01
Levertermijn onbekend
Jouw order is nummer 3 in de wachtrij voor deze kaart.
I will keep you all posted, of course!
Ik heb 19 september om 19:00 de strix oc besteld, dus dan kunnen we in ieder geval zeggen dat ik max op plaats 370 staBauer078 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:37:
[...]
Dat ligt natuurlijk aan hoeveel kaarten Alternate binnen krijgt. Iemand reageerde dat hij vanmiddag rond 15:41 deze kaart heeft besteld (bij Alternate), en op plaats #371 staat. Dat valt mij reuze mee. Maar laten we hopen dat de data die Coolblue aangeeft kloppen en dat de strix kaart rond 5 oktober leverbaar is!
Ik heb geen idee hoeveel van die kaarten een bedrijf als Asus per batch dit land in kan verschepen, en op wat voor termijn, maar ik kan me voorstellen dat dit nog wel ff kan duren.
Nu net nog ff 1x geprobeerd voordat ik op de ps4 ging - en jawel... Ik ben numero 23 in de wachtrij... Joepie da poepie!!!
Broodje poep iemand?
Ben benieuwd HOEVEEL van die kaarten per merk binnen komen bij le Alternate...
Ik zou zeggen dat de calls naar de backend soms falen en die worden geretryed.Santee schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:27:
[...]
Ik heb gisteren om 21:30 een Strix gaming besteld, probeer nu door de bot te komen, maar die reageert soms met 10 berichten achter elkaar zonder dat ik iets kan typen. Snap niet dat ze het niet gewoon als 1e optie geven in het menu.
En volgens mij word het ook een nieuwe request gestuurd.
Dan krijg je batshit crazy antwoorden omdat jou antwoorden en haar vragen door elkaar gaan lopen.
Enige wat je kan doen is een vraag beantwoorden en enkele minuten wachten tot alle requests klaar zijn en alleen op de laatste reageren.
Ik kwam er doorheen en toen zei ze 3x dat mijn postcode niet klopt en toen was het gesprek overzombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:52:
[...]
Ik zou zeggen dat de calls naar de backend soms falen en die worden geretryed.
En volgens mij word het ook een nieuwe request gestuurd.
Dan krijg je batshit crazy antwoorden omdat jou antwoorden en haar vragen door elkaar gaan lopen.
Enige wat je kan doen is een vraag beantwoorden en enkele minuten wachten tot alle requests klaar zijn en alleen op de laatste reageren.
Ik heb bij Alternate ook een bestelling voor een 3080 kaart maar kan niet vinden hoe ik mijn positie kan inzien. Kun je mij vertellen hoe ik kan zien in welke positie ik sta?
Welke kaart had je ook alweer? Je hebt iig een geruststellende queue position 😊Lycan-Strife schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:50:
Nou.... Geloof t of niet.... Ben eindelijk bij die kak robot doorgekomen.
Nu net nog ff 1x geprobeerd voordat ik op de ps4 ging - en jawel... Ik ben numero 23 in de wachtrij... Joepie da poepie!!!
Broodje poep iemand?
Ben benieuwd HOEVEEL van die kaarten per merk binnen komen bij le Alternate...
Het spijt me dat u de ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity uit uw bestelling 306-296*********** nog niet heeft ontvangen.
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is en wil u dan ook mijn excuses hiervoor aanbieden.
Standaard verzendingen gaan in de meeste gevallen via een douane-depôt en worden daarom niet voorzien van Track & Tracé.
Helaas hebben we geen informatie over hoe lang pakketten bij de douane liggen, dit is over het algemeen geheel afhankelijk van de drukte daar. Ik vraag om uw begrip hiervoor.
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
TUF OCsmocho schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:59:
[...]
Welke kaart had je ook alweer? Je hebt iig een geruststellende queue position 😊
Hey dude thank you so much for sharing! And congrats on your position in the queueandrey86 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:46:
Hey guys, I am not a native Dutch speaker, but I have been following the whole thread (using Google Translate) and the drama of those who pre-ordered the RTX 3080 cards (including myself).
So I have pre-ordered mine from Alternate.nl and wanted to share my position in the queue which could help some of you (and maybe give an idea when MSI cards arrive to that store as the probability of someone dropping the queue in front of me is minimum):
Order time: Thu, 17 Sep, 14:50
Order confirmation (second e-mail): Thu, 17 Sep, 14:53
Video Graphics Card: MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC grafische kaart
Order XX van 17-09-2020
JHXN0S01
Levertermijn onbekend
Jouw order is nummer 3 in de wachtrij voor deze kaart.
I will keep you all posted, of course!
Serieus? Die van staat ok nog steeds op niet verzonden en zou vandaag of morgen komenJannick schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:08:
Zojuist de volgende mail van Amazon.de ontvangen op mijn vraag wat de status is van mijn bestelling. Er stond namelijk dat hij morgen om 20:00 wordt bezorgd.
[...]
MSI Gaming X Trio
positie wachtrij 370
Bevestigingsmail 17-09-2020, 16:03.
Te lang gehoopt (F5'en) op een FE die pas een paar uur later kwam en nu waarschijnlijk een paar maanden wachten door mijn AIB keuze stress. Gelukkig had ik nog mijn oude vertrouwde budget rx 580 in mijn nieuwe kast zitten als tijdelijke kaart, prima voor 60FPS maar niet veel meer. Dat ding is net een vliegtuig tijdens het gamen, dus dat word veel streamen van de zolder naar de woonkamer de komende maanden.
[ Voor 103% gewijzigd door zar op 21-09-2020 23:24 ]
Goed om te zien dat er een nieuw excuus is!Jannick schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:08:
Zojuist de volgende mail van Amazon.de ontvangen op mijn vraag wat de status is van mijn bestelling. Er stond namelijk dat hij morgen om 20:00 wordt bezorgd.
[...]
Als je order niet op ‘verzonden’ staat en je geen DHL tracking ID hebt is er simpelweg niets onderweg.
Ik heb nog nooit iets van Amazon mogen ontvangen dat niet op de status ‘verzonden’ stond.
Met 20.000 orders voor deze kaart gaat het ook nog wel een tijdje duren voordat we de eerste kaarten hier ik ontvangst mogen nemen ben ik bang.
[ Voor 65% gewijzigd door Sven02 op 21-09-2020 23:27 ]
Ik zou je details weghalen voordat iemand je order cancelled.zar schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:23:
[...]
Ik zie nergens een optie om met een ''Alice'' of iets te chatten. Als je voor mij zou kunnen kijken zou dat top zijn!
Alvast bedankt
Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:24:
[...]
Verwijder alsjeblieft, mensen kunnen je order nu annuleren en adres wellicht wijzigen
Oh damm, ik wist niet dat dat kon, heb het verwijderd. Hoop dat niemand dat doet :((Prime_nl_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:24:
[...]
Ik zou je details weghalen voordat iemand je order cancelled.
Ehm, nu jouw quote nog xDSven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:24:
[...]
Verwijder alsjeblieft, mensen kunnen je order nu annuleren en adres wellicht wijzigen
[ pctje te zien hier ] - Miauw
ALLE Amazon.de bestelling worden verzonden met track en trace. Ik heb alleen al in 2020 iets van 40 bestellingen via Amazon.de gedaan, altijd met track n traceJannick schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:08:
[...]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |