NVIDIA store script
Hoi allemaal,
In overleg met @
Blaat post ik hier wat informatie over een Nvidia store script welke ik gisteren via reddit had gevonden. Dit script helpt je om een RTX 3080 te verkrijgen, maar het is geen volledig geautomatiseerd script. Het heeft handmatige input nodig om je bestelling te voltooien om zo te voorkomen dat het door botters / scalpers wordt gebruikt.
Disclaimer: Dit script is niet door mij gemaakt, het is dan ook geheel op eigen risico.Wat doet het script?
Het script checkt elke paar seconden via de DigitalRiver API (Nvidia store) of de RTX 3080 op voorraad is. Mocht dit zo zijn, dan opent het een nieuw chrome tab, stopt het de kaart in je winkelmandje en gaat het naar de betaalpagina. Het idee is om zo sneller door slecht ladende pagina's te kunnen gaan en mogelijke caching problemen bij de Nvidia website te voorkomen.
Je moet dus zelf je bestelling afronden!
Er zijn overigens ook mogelijkheden voor SMS / Discord notificaties, maar dat moet je zelf vooral uitzoeken (zie de readme). Al denk ik zelf dat de kaart al is uitverkocht voordat je deze ziet, dus je kunt het beste gewoon je browser & het script in de gaten houden.Top! Hoe werkt het?
Vervolgens open je CMD als admin, navigeert met CD naar de folder waar je het programma hebt opgeslagen en voert vervolgens het volgende commando uit:
Nederland:
code:
1
| nvidia-clerk-windows.exe -region=NLD |
België:
code:
1
| nvidia-clerk-windows.exe -region=BEL |
P.S. Je moet het tabblad / browser die het script opent niet sluiten terwijl het draait. Het script gebruikt hiervoor een sandbox Chrome profiel welke in dezelfde map wordt aangemaakt als waar je het script opslaat.Loop ik het risico op een IP ban van de Nvidia store?
Voor zover ik erachter kom gebeurd het zelden en dan pas na een halfuur. Dus als je het draait van 14:55 tot 15:15 en dan afsluit etc. dan zou er niks aan de hand moeten zijn. Zoals gezegd in de post, geheel op eigen risico.
(Overigens zouden eventuele bans volgens de github discussie maar ongeveer een kwartier duren, dus op tijd opgeheven voor een mogelijk nieuw verkoopmoment.
)Credits, source & readme:
https://github.com/ianmarmour/nvidia-clerk
[
Voor 18% gewijzigd door
BinaryRun op 22-09-2020 12:50
]