Gisteren MSI RTX 3070 ventus 3 OC besteld bij Azerty voor een prijs van 560 euro, vandaag zie ik dat ze voortaan maar 669 euro vragen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Can confirm, ben ook ineens opgeschoven van 158 naar 147 voor de Strix OC bij Alternate.Bauer078 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:35:
Op 17 september een Asus 3080 Rog Strix OC bij Alternate NL besteld, om 15:19 bevestigingsmail. Bij de komst van de wachtrijtool (paar dagen na launch) stond ik op plaats 72. Vervolgens zijn er volgens mij een stuk of 15-20 stuks geleverd, verder alleen annuleringen.
Lange tijd op plaats 40 gestaan, maar in de afgelopen 24 uur opgeschoven naar plaats 29.
Zoek eens in dit topic op MaxICT....BartOM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:45:
Heeft iemand ervaringen met het bedrijf MAXict? Is het een beetje betrouwbaar?
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Krijgen 0 kaarten binnenBartOM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:45:
https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/BartOM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:45:
Ik zou in de topic warning/footer adviseren te verwijzen extra naar https://tweakers.net/shopreview/Houbie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:53:
[...]
Lijkt erop dat dit elke 2 dagen gevraagd wordt, we zouden het beter vastzetten in de footer
Klopt, maar ik had hem besteld met : op voorraad. Maat van mij ook, zelfde verhaal.als je vervolgens niks hebt, meld dat dan. Niet laten wachten tot de 13de met vervolgens: misschien de 26ste. Ik heb toevallig gebeld anders wist ik niks.BTFD schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:54:
[...]
Toevallig de Suprim X?
Heb deze ook op 6 januari besteld en inmiddels ontvangen, er was dus wel degelijk voorraad op het moment als je op dezelfde kaart aan het gokken was..
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Voor zo ver ik weet proberen winkels alle pre-orders te vervullen, ook al duurt het een lange tijd. Het is nu gewoon niet anders, de enige opties die je hebt is wachten op je pre-order, of wachten tot je een vrije verkoop tegen komt. Uiteraard kan je het natuurlijk altijd zelf annuleren.Multiboxer schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:01:
Ik word echt niet blij van deze thread te lezen.
Ergens begin ik te vrezen dat mijn bestelling 3080 TUF voor €719 uiteindelijk geannuleerd zal worden door de winkel.
Ik heb hem een maand of 3 geleden besteld bij tones.be en ondertussen niets meer gehoord.
♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡
Ik wist niet dat er ooit kaarten te koop stonden voor de prijs van de FE. Ik zou deze order mooi laten staan.Multiboxer schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:01:
Ergens begin ik te vrezen dat mijn bestelling 3080 TUF voor €719 uiteindelijk geannuleerd zal worden door de winkel.
Ik heb hem een maand of 3 geleden besteld bij tones.be en ondertussen niets meer gehoord.
I feel your pain. Ik begin ook een beetje bang te worden dat ze op een gegeven moment mijn ROG STRIX 3080 order gaan cancellen en dat ik dan later eentje opnieuw moet bestellen voor dan waarschijnlijk inmiddels 1200 euroMultiboxer schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:01:
hier van het zelfde, een uur na mijn bestelling ineens meer dan 100 euro er bijjus2121 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:36:
Gisteren MSI RTX 3070 ventus 3 OC besteld bij Azerty voor een prijs van 560 euro, vandaag zie ik dat ze voortaan maar 669 euro vragen
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC ProMrPersian92 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:27:
Ik heb 2 kaarten op 1 bestelling gedaan bij altrrnate;
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G
Bedoeling is om 1 te annuleren als de andere eerder binnen is.
Nu heb ik deze mail gekregen;
Vriendelijk bedankt voor je e-mail.
Normaal gesproken kunnen wij de order splitten waardoor je niet één maar twee orders krijgt. Wanneer dan één product beschikbaar is zal je hiervan bericht krijgen en wordt deze verstuurd. Echter kan dit niet wanneer beide producten pre order items zijn. Omdat beide producten in één order staan krijg je ook pas bericht wanneer beide producten beschikbaar zijn.
Toch onzin dat ze niet kunnen vertellen als er 1 binnen is? Iemand die ook in de wachtrij staat bij alternate?
Ik sta op plek in 28.
Onzin en negativiteit is inmiddels de norm geworden voor webwinkels in deze periode. Enige goede nieuws is het aantal mensen die wel een kaart hebben kunnen bemachtigen.MrPersian92 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:27:
Normaal gesproken kunnen wij de order splitten waardoor je niet één maar twee orders krijgt. Wanneer dan één product beschikbaar is zal je hiervan bericht krijgen en wordt deze verstuurd. Echter kan dit niet wanneer beide producten pre order items zijn. Omdat beide producten in één order staan krijg je ook pas bericht wanneer beide producten beschikbaar zijn.
Toch onzin dat ze niet kunnen vertellen als er 1 binnen is? Iemand die ook in de wachtrij staat bij alternate?
Ik sta op plek in 28.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
11 Jan besteld. 28ste.TarikLuis schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:29:
[...]
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC Pro
6 januari besteld, 20e
Yep, de non-pro Gaming OC van Gigabyte. 30 dec besteld, begonnen op plek 20, nu 19 - ik gok een annulering.MrPersian92 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:27:
...
Ik sta op plek in 28.
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8GMrPersian92 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:27:
Ik sta op plek in 28.
Op 28-12-2020 zelfde kaart besteld op alternate.Bultenbakker schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:29:
Ik heb gisteren een MSI 3060ti Gaming X besteld bij Alternate. Sta op plek 151....
Of had ik hem beter bij Azerty kunnen bestellen? Via welke shop krijg ik hem eerder denken jullie?
[ Voor 3% gewijzigd door stillen op 14-01-2021 10:53 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Yup ik heb nu speciaal daarvoor mijn asus gecancelled. Maar bon ik sta nu op 7 ipv 85. Wel iets meer moeten betalen helaas.psy schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:03:
Maar hoe kan dat nou, de week voor Kerstmis heeft Alternate echt een heleboel Gigabyte kaarten op voorraad gehad en verkocht. En nu dan al weken niets meer? Vind het maar vreemd inderdaad.
Geeft de burger moed voor ook wat beweging bij Alternate, maar de vorige levering bij Megekko gebeurde er bij Alternate niets. Goede geduld oefening.TarikLuis schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:56:
Megekko
MSI:
Eind deze week (week 2) / begin volgende week (week 3) verwachten wij een redelijke stapel van deze videokaarten:
• MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2x OCv1
• MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3x OC
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING-X Trio
• MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3x OC
• MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3x OC
• MSI GeForce RTX 3090 GAMING-X Trio
[ Voor 27% gewijzigd door LollieLaurie op 14-01-2021 11:11 ]
Dat was precies mijn gedachten, zou wel fijn zijn als alternate iets meer transparant hierin zou zijn met binnekomende leveringen.Okasha schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:10:
[...]
Geeft de burger moed voor ook wat beweging bij Alternate, maar de vorige levering bij Megekko gebeurde er bij Alternate niets. Goede geduld oefening.
Ik krijg bij azerty een standaard mail dat ze hier geen antwoord op kunnen geven en verwijzen ze mij naar de vragen van de wachtlijst. Ze updaten hun site wel wat later merk ik. Hopelijk ook goed nieuws voor de rtx 3080 danFlyingSpaceTaco schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:18:
Deze namiddag ook de mail van de Azerty gekregen dat ze mijn MSI 3070 Gaming X Trio zouden binnenkrijgen op 20 januari. Moet precies een substantiële levering van MSI kaarten zijn want ik sta op positie 30/35.
Was tot nu toe bang dat wanneer ze een levering kregen het er te weinig zouden zijn om ook de mijne te leveren.
Koop dan voor 100 euro meer een RTX 3090LollieLaurie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:11:
Was nog wat sites aan het zoeken en kwam dit tegen
https://www.bigtower.be/P...080-10GB-MSI-SUPRIM-X-10G
https://www.bigtower.be/P...rce-RTX-3080-10-GB-GDDR6X
Hahahaik hoop dat mensen dit niet pre-orderen
Zo te zien een wachtrij van 50, is ook gewoon te zien in de sheet hier beneden.Accez schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:14:
Iemand wachtrij van deze?
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
Alsook een ervaring met asus duals?
Persoonlijk verwacht ik dat de asus kaarten verwacht worden maar nog geen aantal bekend zijn.Tranquility schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Zo te zien een wachtrij van 50, is ook gewoon te zien in de sheet hier beneden.
Vreemdgenoeg zijn de prijzen van deze twee Asus kaarten (resp. €579,- voor de DUAL en €599,- voor de TUF) stabiel in tegenstelling tot de MSI kaarten (Ventus 2X en 3X) die om de haverklap in prijs fluctueren, ik denk naar gelang de verwachte beschikbaarheid.
Dit zijn in verhouding wel goede prijzen toch?Tranquility schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Zo te zien een wachtrij van 50, is ook gewoon te zien in de sheet hier beneden.
Vreemdgenoeg zijn de prijzen van deze twee Asus kaarten (resp. €579,- voor de DUAL en €599,- voor de TUF) stabiel in tegenstelling tot de MSI kaarten (Ventus 2X en 3X) die om de haverklap in prijs fluctueren, ik denk naar gelang de verwachte beschikbaarheid.
Naar mijn mening wel.Ecke schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:46:
[...]
Dit zijn in verhouding wel goede prijzen toch?
Vind het triester dat mensen het alsnog kopensmootje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:03:
De EVGA Geforce RTX 3070 XC3 Ultra Gaming is bij megekko in 2 weken tijd van 699 naar 1099 gestegen. De laatste 2 dagen ging de kaart per dag 100 euro omhoog terwijl er schijnbaar genoeg voorraad is aangezien de kaart een levertijd heeft van een dag. Ik ben zo vrij geweest deze prijs fout via de website door te geven misschien hebben ze zelf niet in de gaten dat ze meer dan het dubbele van de advies prijs voor deze kaart vragen... Ongelofelijk triest vind ik het![]()
Ze weten het maar al te goed dat de prijs zoveel omhoog gegaan is. Zolang mensen ervoor willen betalen, zie ik de prijzen nog verder stijgen.smootje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:03:
De EVGA Geforce RTX 3070 XC3 Ultra Gaming is bij megekko in 2 weken tijd van 699 naar 1099 gestegen. De laatste 2 dagen ging de kaart per dag 100 euro omhoog terwijl er schijnbaar genoeg voorraad is aangezien de kaart een levertijd heeft van een dag. Ik ben zo vrij geweest deze prijs fout via de website door te geven misschien hebben ze zelf niet in de gaten dat ze meer dan het dubbele van de advies prijs voor deze kaart vragen... Ongelofelijk triest vind ik het![]()
Hoezo triest? Blijkbaar hebben die mensen er het geld voor over. En dan hebben ze de kaart en kunnen zij lekker high end gamen. Zijn ook mensen die duizend euro uitgeven aan een setje limited edition voetbalschoenen.VanDykeBrown schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:07:
[...]
Vind het triester dat mensen het alsnog kopen
source?MetalSonic schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:13:
[...]
Gister las ik dat de tekorten aanhouden tot mei/ juni.
| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |
Had hem besteld om 09:10u en zag eerst ook de leverdatum van 6 naar 8 en vervolgens naar 13 januari gaan, uiteindelijk de 8ste de kaart in ontvangst genomen..BartOM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 01:46:
[...]
Jep die ja. Hoelaat heb je hem die dag besteld?
Hier ben ik het met je eens, de mensen aan het lijntje houden is niet netjes! Heb zelf een kleine 2 maanden (samen met mijn pa) alle streams af zitten zoeken naar een 3080 en ook hier 4x ergens op voorraad besteld om dan een mailtje te krijgen dat het toch niet zo is..D0gtag schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:59:
[...]
Klopt, maar ik had hem besteld met : op voorraad. Maat van mij ook, zelfde verhaal.als je vervolgens niks hebt, meld dat dan. Niet laten wachten tot de 13de met vervolgens: misschien de 26ste. Ik heb toevallig gebeld anders wist ik niks.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Fair point, maar is toch ook niet triest dan dat webshops de prijzen zo omhoog krikkenMetalSonic schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:13:
[...]
Hoezo triest? Blijkbaar hebben die mensen er het geld voor over. En dan hebben ze de kaart en kunnen zij lekker high end gamen. Zijn ook mensen die duizend euro uitgeven aan een setje limited edition voetbalschoenen.
Ik raad aan de voorwaarden van de betreffende webwinkel er op na te lezen.yodelyoda schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:07:
[...]
I feel your pain. Ik begin ook een beetje bang te worden dat ze op een gegeven moment mijn ROG STRIX 3080 order gaan cancellen en dat ik dan later eentje opnieuw moet bestellen voor dan waarschijnlijk inmiddels 1200 euro
Ik heb hem 09.13 besteld en blijkbaar nét misgelopen. Te lang getwijfeld.BTFD schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:18:
[...]
Had hem besteld om 09:10u en zag eerst ook de leverdatum van 6 naar 8 en vervolgens naar 13 januari gaan, uiteindelijk de 8ste de kaart in ontvangst genomen..
[...]
Hier ben ik het met je eens, de mensen aan het lijntje houden is niet netjes! Heb zelf een kleine 2 maanden (samen met mijn pa) alle streams af zitten zoeken naar een 3080 en ook hier 4x ergens op voorraad besteld om dan een mailtje te krijgen dat het toch niet zo is..
Blijven hunten, de hoofdprijs betalen of anders gewoon geduld hebben, er zit helaas niks anders op. Succes!
Ik vind het wel normaal. Volgens mij werken alle grote webwinkels zo.MrPersian92 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:27:
Ik sta op plek in 28.
[ Voor 112% gewijzigd door Yakup_Guner op 15-01-2021 09:22 ]
Nadat je je mailtje hebt gehad met een bevestiging.Yakup_Guner schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:37:
Hoe lang duurt het bij alternate voor je kan zien hoeveelste je staat in de wachtrij tool van alternate? Net 15 min geleden een 3080 besteld.
| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |
[ Voor 99% gewijzigd door Yakup_Guner op 15-01-2021 09:21 ]
Je krijgt eerst internetorder nummer dan na paar minuten krijg je een ordernummer en komt het ook in je besteloverzichtYakup_Guner schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Nou blijkbaar niet want ik heb het mail binnen maar staat geen order gevonden als ik in de wachtrij tool check..
Anders moet ik alternate maar ff benaderen
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Dit wil ik dus niet. Zijn ze niet verplicht om het product te repareren dan wel te vervangen?Bedankt voor uw reactie.
We hebben geïnformeerd en we (MSI) kunnen geen backplate hiervoor verzorgen.
Graag zien we uw serviceproduct middels een nieuw servicenummer binnenkomen voor credit.
We zijn er van bewust dat dit niet uw voorkeur is.
Wilt u zo vriendelijk zijn om via onze website een servicenummer aan te maken en het nummer aan me doorgeven?
Graag in de klachtomschrijving vermelden wat we hebben afgesproken.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Scalpergekko. Maar iedereen looft die winkel.. zou een andere winkel moeren doen... dan is de wereld weer te klein.smootje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:03:
JKap same thing, doa RTX 3060 Ti, terug van het begin in rijen staanDareFace schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:52:
Nog even een update van Azerty die mij een MSI RTX 3080 gaming x trio heeft geleverd met een backplate die afgebroken is.
[...]
Dit wil ik dus niet. Zijn ze niet verplicht om het product te repareren dan wel te vervangen?
Geld terug is weer in een wachtrij gaan staan helemaal achteraan...![]()
ia deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order XXXX.
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op vrijdag 15 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Ter land, ter zee en in de kroeg
De regels voor webwinkels zijn volgens mij dat ze het product moeten repareren dan wel vervangen, op welke manier dat gebeurt is denk ik aan hun helaas.DareFace schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:52:
Nog even een update van Azerty die mij een MSI RTX 3080 gaming x trio heeft geleverd met een backplate die afgebroken is.
[...]
Dit wil ik dus niet. Zijn ze niet verplicht om het product te repareren dan wel te vervangen?
Geld terug is weer in een wachtrij gaan staan helemaal achteraan...![]()
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Op azerty zeker? Toen die aan 569 ofzo stond?Christiano007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:56:
Gisteren dus besteld en vandaag al een mailtje
[...]
JaAccez schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:57:
[...]
Op azerty zeker? Toen die aan 569 ofzo stond?
Toeme e, moest besteld hebben...
Fuck hier ga ik dus niet mee akkoord... Die van mij doet het gelukkig wel.Accez schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:55:
[...]
JKap same thing, doa RTX 3060 Ti, terug van het begin in rijen staan
Thnx ik ga het even onderzoekenSoepstengel schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:56:
[...]
De regels voor webwinkels zijn volgens mij dat ze het product moeten repareren dan wel vervangen, op welke manier dat gebeurt is denk ik aan hun helaas.
[ Voor 33% gewijzigd door DareFace op 14-01-2021 12:59 ]
Ik heb het zo gelaten, voor tzelfde geld doen ze moeilijk over crediteren ook en met online winkels is dat altijd miserie en last...DareFace schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Fuck hier ga ik dus niet mee akkoord... Die van mij doet het gelukkig wel.
Zal even onderzoeken wat mijn rechten zijn.
[...]
Thnx ik ga het even onderzoeken
Voor MSI nog steeds geen bewegingwesleyherben schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:20:
Ik ben van plaats 21 bij alternate voor de asus rog strix 3080 oc gezakt naar plaat 10. lijkt mij dat er een nieuwe levering is geweest bij alternate van asus
zelfde ben sinds 28/12 van plek 28 naar 24 gegaan, denk allemaal annuleringen
Engine wat er te doen is aansluiten bij een andere websshop, check de spreadsheet hieronder voor wachttijden.Toaru schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:41:
Al langer dan een maand heeft Alternate geen één ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G binnengekregen. Ik vertik het om te geloven dat deze voor augustus 2021 uitgeleverd gaan worden. Mijn vriendin staat al langer dan een maand op dezelfde plek (minus een enkele annulering). Iemand enige tips? Ze had verwacht dat ze met kerst haar build wel af had kunnen maken, gezien het feit dat ze op de dag van release besteld heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door stillen op 14-01-2021 13:47 ]
Hoorde dat de schaarste nog 6 maanden aan houd en dat alles 40% duurder wordBisquit schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:24:
Met een gemiddelde wachttijd van 3 maanden (zou voor sommige modellen nog wel meer kunnen zijn) heb je nog heel wat te gaan, als je nu al moedeloos word.
Ik zou zeggen, probeer er 1 te snipen, of let op een nieuwe uitvoering die nog moet uitkomen (zoals de suprimx kort geleden).
Overigens willen de webshops wel al die backorders weg werken, en de aanvoer van kaarten zou vanaf januarie goed op gang moeten komen. dus kan zomaar dat er nu elke week leveringen zijn.
Maar plek 144 is best nog wel hoog. Met 10 of 20 kaarten levering per week/model gaat het dan toch lang duren.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Ik zit zo even naar die spreadsheet te kijken en ging nadenken. Wat is nou écht de reden dat ik voor een non-OC Asus kaart zit te wachten, terwijl ik ook gewoon een Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce WB of een EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING kan halen? Die hebben nauwelijks een wachtrij. Wat is nou echt het wezenlijke verschil tussen die TUF non-OC van Asus en de modellen die ik hier noem? Er kunnen toch echt geen werelden van verschil in zitten?stillen schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:45:
[...]
Engine wat er te doen is aansluiten bij een andere websshop, check de spreadsheet hieronder voor wachttijden.
Of er een extra paar honderd euro er tegen aan gooien en 1 uit voorraad kopen
Of gewoon geduldig wachten Just like the rest
Volgens mij kwam de TUF als stilste uit de verf toch? En minste wattage? En de beste cooling dacht ikToaru schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:51:
[...]
Ik zit zo even naar die spreadsheet te kijken en ging nadenken. Wat is nou écht de reden dat ik voor een non-OC Asus kaart zit te wachten, terwijl ik ook gewoon een Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce WB of een EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING kan halen? Die hebben nauwelijks een wachtrij. Wat is nou echt het wezenlijke verschil tussen die TUF non-OC van Asus en de modellen die ik hier noem? Er kunnen toch echt geen werelden van verschil in zitten?
Dus niets wat 6 maanden wachten rechtvaardigd...Tuumke schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:54:
[...]
Volgens mij kwam de TUF als stilste uit de verf toch? En minste wattage? En de beste cooling dacht ik
Basement Bios ---- Exo-S
Alle 3 exemplaren die ik heb gehad hadden allemaal flinke coil whine..Tuumke schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:54:
[...]
Volgens mij kwam de TUF als stilste uit de verf toch? En minste wattage? En de beste cooling dacht ik
Prijsverschil misschien? Mag hopen dat een waterblokje een model duurder maakt...Toaru schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:51:
[...]
Ik zit zo even naar die spreadsheet te kijken en ging nadenken. Wat is nou écht de reden dat ik voor een non-OC Asus kaart zit te wachten, terwijl ik ook gewoon een Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce WB of een EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING kan halen? Die hebben nauwelijks een wachtrij. Wat is nou echt het wezenlijke verschil tussen die TUF non-OC van Asus en de modellen die ik hier noem? Er kunnen toch echt geen werelden van verschil in zitten?
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
noise normalised is de tuf gelijk aan de msi gaming trio x .Tuumke schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:54:
[...]
is de levering alleen bestaande uit tuf kaarten of krijgen ze helemaal geen kaarten tot begin februari?TarikLuis schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:13:
Voor de mensen die ook de 3070 TUF hadden besteld bij informatique toen die op 2-3 dagen levertijd stond eergisteren. Dit was blijkbaar een foutje, ze verwachten begin februari weer de eerste videokaarten bij de leverancier. Stond 10e in de wachtrij, heb deze maar geannuleerd.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je order er niet tussenstaat. Hieronder de meest voorkomende:Kusanagi schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:14:
Op 29-12 bij Azerty een Gigabyte Aorus RTX 3090 Xtreme Waterforce besteld. Het is een vrij nieuwe kaart dus ik hoop er goed voor te staan. Zoals ik het begrepen heb is de release date 30-12 en ik heb de kaart op 29-12 al kunnen preorderen.
Heb hun wachtrij tool gebruikt, maar die doet het i.i.g. voor mij helaas niet. Heeft iemand enige indicatie?
hier ook, gisteren besteld net voor de prijsstijging en vandaag mail gekregenChristiano007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:56:
Gisteren dus besteld en vandaag al een mailtje
[...]
zafer94 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:16:
[...]
is de levering alleen bestaande uit tuf kaarten of krijgen ze helemaal geen kaarten tot begin februari?
Ik ben bang alle kaartenHelaas zijn de nieuwe RTX kaarten op dit moment nog slecht leverbaar.
Voor wat ik kon zien verwachten leveranciers de eerste rond begin februari.
Excuses voor het ongemak.
Geen idee, welk nummer ben jij in de wachtrij? Ik 63kiss1 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:16:
[...]
hier ook, gisteren besteld net voor de prijsstijging en vandaag mail gekregen
ben benieuwd of die ook effectief gaat geleverd worden
zou niet iedereen die dezelfde kaart heeft besteld automatisch deze mail krijgen zodra er bij hun een levering van dit type videokaart verwacht word?
ik sta op 67Christiano007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:17:
[...]
Geen idee, welk nummer ben jij in de wachtrij? Ik 63
Ik heb het mailtje ook ontvangen, en had ook gisteren besteld. Had verwacht dat ik 2 maanden zou moeten wachten maar dit verbaast me, en dat nog voor de oude prijs!kiss1 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:16:
[...]
hier ook, gisteren besteld net voor de prijsstijging en vandaag mail gekregen
ben benieuwd of die ook effectief gaat geleverd worden
zou niet iedereen die dezelfde kaart heeft besteld automatisch deze mail krijgen zodra er bij hun een levering van dit type videokaart verwacht word?
[ Voor 3% gewijzigd door koen! op 14-01-2021 14:37 ]
Waar heb je besteld?koen! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:32:
net weer besteld (sta al in de wachtrij voor de eagle van gigabyte op nummer 86) maar zag op de lijst dat je voor 930 een evga 3080 ultra gaming kon bestellen en sta daar op nummer 3 (ik heb de lijst ook bijgewerkt)
sorry alternate
Die hulplijnen heb ik inderdaad gelezen, maar daar is helaas niets van toepassing op mij. Het is een RTX 3090 kaart, het is geen gesplitste order, mijn factuur- en verzendadres zijn hetzelfde.stak schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je order er niet tussenstaat. Hieronder de meest voorkomende:
Is je order gesplitst en kun je je plek in de wachtrij niet vinden? Voer dan je ordernummer in zónder het laatste getal, maar mét streepje: W09876543-.
Je factuur- en verzendadres zijn niet hetzelfde, in dat geval moet je de postcode van het verzendadres invullen.
Het product waarvoor je een wachtrijpositie probeert op te zoeken staat niet tussen de bovenaan deze pagina genoemde artikelen.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
lees de rode post onderinMediokas schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:59:
Als ik nu nog aan zou willen sluiten bij een wachtrij voor een 3080 bij Azerty, welke kaart zouden jullie dan voor gaan? Even los van prestaties, maar puur als je een schatting moet maken van welke je het snelst zou hebben?
Juist een wat aparte, zodat de rij korter is? Of een populaire omdat die vaker geleverd worden?
Ik zie toch echt een coolblue doosJF050 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:46:
[Afbeelding]
Eindelijk na lang gewacht is die binnen van alternate
iedereen bedankt dat jullie mij er door heen hebben geholpen haha
De ballen
[ Voor 11% gewijzigd door invine op 14-01-2021 15:04 ]
Azerty verwacht een hoop leveringen van diverse MSI kaarten. Dat kan weleens een goede keuze geweest zijn.SNAFU schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:55:
Net bij Azerty de MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G besteld, nu nummer 20/20.
Het grote wachten kan beginnen.
Helaas is "MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC NVIDIA 8 GB GDDR6" in je bestelling niet meer leverbaar. MSI heeft aangegeven deze niet meer uit te geven. Dit betekent dat wij het product niet meer kunnen verkrijgen. Een vervelende situatie. Het is mogelijk om naar een alternatief kijken als je wilt. Annuleren behoort uiteraard ook tot de opties. Wij vernemen graag waar je voorkeur naar uit gaat. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet,
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq