robbertg91 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:48:
[...]
Precies. Die mensen zijn jouw niks verschuldigd. Als je het niet eens bent met de werkwijze verplicht niemand je om bij hun te kopen. Als ik zo een frikadel aan de telefoon zou krijgen die mij even ging vertellen hoe alles zou moeten....
Natuurlijk kan de klantenservice medewerker er niets aan doen. Maar de feedback is toch wel terecht?
Alternate neemt van harte je order aan en laat vervolgens niets van zich horen. De info pagina geeft ook nul comma nul informatie. Ik vind dat niet normaal.
Kan Alternate er wat aan doen dat er geen kaarten zijn? Nee, natuurlijk niet.
Maar het zou ze netjes staan om klanten te informeren. Bijvoorbeeld via een wekelijkse e-mail, ze hebben toch dagelijks contact met leveranciers?
Kijk eens naar de status pagina's van bijvoorbeeld Scan of Megekko, die pakken het veel beter aan. Andere retailers stoppen gewoon met het aannemen van orders, ook prima! Of kijk eens naar Coolblue, die nemen helemaal geen pre-orders aan omdat ze niet weten wanneer en hoeveel voorraad ze krijgen. Amazon schrijft geen geld af tot het product verzonden kan worden etc, etc.
De levering kunnen ze helemaal niets aan doen, maar op het moment dat ze je geld aannemen verwacht je ook een beetje service en updates. Dat lijkt me niet meer dan normaal.