Dus niemand hier die de TUF OC 3080 bij Azerty heeft besteld? de mijne is besteld 17 Sept. om 16:04yefox schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:48:
[...]
Zeg dat wel ja, wel kunnen zeggen eerste lichting, maar niet hoeveel en wanneer. Raar..
Helaas kan ik niet antwoorden voor anderen, maar ik zie Azerty inderdaad niet vaak voorbij komen. Het meeste is megekko en alternate. Ik wacht zelf op de strix ocGillelli schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Dus niemand hier die de TUF OC 3080 bij Azerty heeft besteld? de mijne is besteld 17 Sept. om 16:04
Ik heb zaterdag de Asus TUF non-OC bij Amazon.nl besteld en deze is zojuist verzonden.
Het gaat via UPS en het komt vanuit Polen, dus ik ben benieuwd.
JaaFalcon93 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:35:
[...]
Jij kreeg ook een aparte bevestiging via de mail?
Heb je die besteld bij Azerty?yefox schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:56:
[...]
Helaas kan ik niet antwoorden voor anderen, maar ik zie Azerty inderdaad niet vaak voorbij komen. Het meeste is megekko en alternate. Ik wacht zelf op de strix oc
#durf te vragen
Ik wil nu ook via amazon de evga rtx 3090 ultra bestellen, omdat het hier misschien sneller verloopt dan bij megekko. Kun je bij amazon gewoon zonder problemen annuleren? 😅
Ik wil nu ook via amazon de evga rtx 3090 ultra bestellen, omdat het hier misschien sneller verloopt dan bij megekko. Kun je bij amazon gewoon zonder problemen annuleren? 😅
Alhoewel volgens Alternate de codes voor Geforce now en watch dogs legion niet beschikbaar zijn... Ik heb mijn kaart al bijna 2 weken, maar wacht nog steeds op die codes.balarina schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:42:
[...]
Nope, enkel bij alternate, azerty, megekko, paradigit, 4launch en cdromland.
De naam 4launch kom ik trouwens weinig tegen in dit topic.
Ja, dat kan heel makkelijk en gaat ook super snel met terugbetaling (soms schrijven ze zelfs niet af tot dat er verzonden wordt).denisletica schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:23:
#durf te vragen
Ik had er een besteld op Amazon.fr en deze is vandaag verstuurddenisletica schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:09:
Heeft er iemand een idee wanneer de evga kaarten naar nederland komen? 😀
2 dagen geleden van plek 36 naar 26 gegaan bij Megekko voor de Asus Rtx 3080 OC gaming variant.
Hopelijk krijgen ze vandaag of morgen meer voorraad binnen.
Hopelijk krijgen ze vandaag of morgen meer voorraad binnen.
Zover ik het lees, blijf ik me toch erg verbazen hoe weinig voorraad vrij komt na twee weken launch. Er is al die tijd productie geweest, en geloof echt niet meer dat dit via schip vanuit china moet komen. Of alles is in de haven achterovergedrukt, of op het vliegveld bij schiphol zoals vaker wel eens een palletje met harddisks spoorloos raakte.
De 3090 variant?Jay-v schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
Ik had er een besteld op Amazon.fr en deze is vandaag verstuurd. Dus er lijken er langzaam wat te zijn aangekomen in de EU.
Via de boot duurt nog wel even voordat het hier binnenkomt. Daarnaast is het voorraad voor heel Europa. Gewoon geduld hebbenJCD2020 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:42:
Zover ik het lees, blijf ik me toch erg verbazen hoe weinig voorraad vrij komt na twee weken launch. Er is al die tijd productie geweest, en geloof echt niet meer dat dit via schip vanuit china moet komen. Of alles is in de haven achterovergedrukt, of op het vliegveld bij schiphol zoals vaker wel eens een palletje met harddisks spoorloos raakte.
Nee, 3080 XC3 Gaming.
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 01-10-2020 18:50 ]
hoop dat je hem snel hebt... scheeld mij weer een plekje voor die eagleGrawler schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:04:
Ik heb zaterdag de Asus TUF non-OC bij Amazon.nl besteld en deze is zojuist verzonden.
Ah oke! mooi dat je er een hebt weten te bemachtigen. Ik bestel zo ook even bij amazon en zal dan kijken hoe en wat
Je begrijpt het niet, er is/kan geen weken tussen leveringen zitten. Lucht of scheepsvracht is al in transit voor de launch. Ze wachten echt niet met uitleveren na de lancering van die producten. Het had er al moeten zijn. En zelfs de capacitor-gate kan onmogelijk zo snel het tempo eruitgehaald hebben.kwdtje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:46:
[...]
Via de boot duurt nog wel even voordat het hier binnenkomt. Daarnaast is het voorraad voor heel Europa. Gewoon geduld hebben
Als de Eagle relatief snel komt ga ik alsnog die erin hangen en de Asus retourneren/verkopen, want die heeft me 719 gekost (tov 890 voor de Asus).digibazz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:55:
[...]
hoop dat je hem snel hebt... scheeld mij weer een plekje voor die eagle
das nog wel een behoorlijk verschil..... ah ik ik mag er toch wel van uit kunnen gaan dat de eerste 25 komende maand toch wel geleverd zullen gaan worden... zou wel heel bizar zijn andersGrawler schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:57:
[...]
Als de Eagle relatief snel komt ga ik alsnog die erin hangen en de Asus retourneren/verkopen, want die heeft me 719 gekost (tov 890 voor de Asus).
Ik kan die dingen niet eens normaal vinden op Amazon.......
Snap niet dat mensen ze nog besteld krijgen, kijk best veel ondanks mijn werk maar kom nooit niks tegen....
Snap niet dat mensen ze nog besteld krijgen, kijk best veel ondanks mijn werk maar kom nooit niks tegen....
[ Voor 48% gewijzigd door JWFpeters op 01-10-2020 19:22 ]
Het is geen gewone lichting, het is een oplichtingGillelli schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:43:
Heeft er hier iemand de ASUS TUF 3080 OC bij Azerty besteld en daar misschien een update van? Ze zeggen steeds dat ik bij de eerste lichting zit maar..... mijn vertrouwen begint een beetje te wankelen aangezien ze niets willen zeggen over een mogelijke wachtrij alleen dat ik bij de eerste lichting zit.
😎
Wat is er trouwens gebeurd met Salland-automatisering? Jaren geleden was dat de plek waar elke Tweaker zijn hardware scoorde, nu zie ik op hun webshop de Club3D Radeon 9800 pro als nieuwste videokaart 
Ik kan overigens alleen de EVGA 3080 (met onbekende levertijd) zien op Amazon.nl, niets op Amazon.com....
Ik kan overigens alleen de EVGA 3080 (met onbekende levertijd) zien op Amazon.nl, niets op Amazon.com....
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
nieuws: Computer-webwinkel Salland is faillietFiddle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:42:
Wat is er trouwens gebeurd met Salland-automatisering? Jaren geleden was dat de plek waar elke Tweaker zijn hardware scoorde, nu zie ik op hun webshop de Club3D Radeon 9800 pro als nieuwste videokaart
wellicht is de restant op de website in verkoop (longtail) waarmee schuldeisers worden afgelost. ik ben eigenlijk alleen bekend met het bericht van Tweakers. jammer, want vond het een fijn bedrijf (heb mijn toenmalige servers daar gekocht)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Zojuist de evga 3090 ultra ook bij amazon besteld.. voor die gene die bij amazon hebben besteld een vraag. Na hoeveel uur/dagen kregen jullie een mail met verwachte levertijd binnen?
Hallo Allemaal,
Iemand ervaring met Amazone(nl). Heb daar sinds 16-sep een Asus Strix 3090 besteld als eerste zou die bezorgd worden op 28-sep (maar daar ging ik al niet vanuit).
Op die zelfde dag een mail ontvangen dat ze druk bezig zijn met het product weer op voorraad te krijgen.
Heb ik vandaag Megekko gemaild om daar eens pols hoogte te nemen. Voor de mensen die ook interesse hebben in deze kaart dit is wat ze mij mailden;
Helaas is er voor dit model nog geen levering geweest na de releasedatum.
Heb ik vandaag Megekko gemaild om daar eens pols hoogte te nemen. Voor de mensen die ook interesse hebben in deze kaart dit is wat ze mij mailden;
Kaart is pas uit vanaf einde van de maand.RogerD1985 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
Hallo Allemaal,
Iemand ervaring met Amazone(nl). Heb daar sinds 16-sep een Asus Strix 3090 besteld als eerste zou die bezorgd worden op 28-sep (maar daar ging ik al niet vanuit).
Op die zelfde dag een mail ontvangen dat ze druk bezig zijn met het product weer op voorraad te krijgen.
Ik had, sinds 19-09, een 3090 Strix OC in bestelling staan @Amazon.nl. Zou de 28e geleverd worden, maar Asus bleef maar stil over een release date. Uiteindelijk maar geannuleerd (afgelopen zondag).RogerD1985 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
Hallo Allemaal,
Bedankt! Daar was ik niet van op de hoogte, daar ik op YouTube al wat van deze kaarten voorbij zag komen vandaar.Yonix schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:50:
[...]
Ik had, sinds 19-09, een 3090 Strix OC in bestelling staan @Amazon.nl. Zou de 28e geleverd worden, maar Asus bleef maar stil over een release date. Uiteindelijk maar geannuleerd (afgelopen zondag).
Rumor has it dat de Strix pas eind oktober / begin november wordt gelanceerd.
Ben trouwens erg benieuwd wat deze enorme vraag gaat doen met de navi kaarten die waarschijnlijk uit dezelfde fabrieken moeten rollen.
Als nvidia geen yield probleem heeft en die kaarten dus gewoon gemaakt kunnen worden kan dat wel eens een drama gaan worden. Ze hebben immers al betalende klanten wachtend op een kaart over de hele wereld.
Als nvidia geen yield probleem heeft en die kaarten dus gewoon gemaakt kunnen worden kan dat wel eens een drama gaan worden. Ze hebben immers al betalende klanten wachtend op een kaart over de hele wereld.
De winkels hebben betalende klanten over de hele wereldcomputerjunky schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:58:
Ben trouwens erg benieuwd wat deze enorme vraag gaat doen met de navi kaarten die waarschijnlijk uit dezelfde fabrieken moeten rollen.
http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html
Mailtje van Megekko over de Aorus Master (en actiecodes):
Beste Eric,
Bedankt voor je reactie.
Zoals je in onderstaande mail kunt lezen hebben wij helaas geen enkele indicatie over voorraad van de nieuwe videokaarten. De enige informatie die wij hebben wordt teruggekoppeld door onze directeur op onze statement pagina. Het kan inderdaad kloppen dat de tool het nog niet doet, ons systeem heeft even nodig om je bestelling te kunnen verwerken. Later op de avond kun je gebruik maken van je tool en je wachtrijpositie bekijken.
Helaas geldt de actie voucher niet langer, NVIDIA heeft vandaag bekent gemaakt dat wegens te weinig vouchers de actie helaas niet langer meer loopt. Mijn excuses voor het ongemak.
We hopen je op deze wijze naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Marisa
Klantenservice
Beste Eric,
Bedankt voor je reactie.
Zoals je in onderstaande mail kunt lezen hebben wij helaas geen enkele indicatie over voorraad van de nieuwe videokaarten. De enige informatie die wij hebben wordt teruggekoppeld door onze directeur op onze statement pagina. Het kan inderdaad kloppen dat de tool het nog niet doet, ons systeem heeft even nodig om je bestelling te kunnen verwerken. Later op de avond kun je gebruik maken van je tool en je wachtrijpositie bekijken.
Helaas geldt de actie voucher niet langer, NVIDIA heeft vandaag bekent gemaakt dat wegens te weinig vouchers de actie helaas niet langer meer loopt. Mijn excuses voor het ongemak.
Marisa
Klantenservice
Zoals altijd geweldige reactieErico360 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:02:
Mailtje van Megekko over de Aorus Master (en actiecodes):
Beste Eric,
Bedankt voor je reactie.
Marisa
Klantenservice
3080 FE is momenteel weer op voorraad, heb hem net kunnen bestellen, met dank aan https://nvidia.xposedbones.com/
Niet meer op voorraad.
Voorraad van niks dus.
Voorraad van niks dus.
[ Voor 37% gewijzigd door PulsatingQuasar op 01-10-2020 20:11 ]
Er is zo'n 5 minuten lang voorraad geweest op de NL site. Bestelling ging ook vlotjes, alles ging in één keer goed en zonder enige problemen.PulsatingQuasar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:10:
Niet meer op voorraad.
Voorraad van niks dus.
Heb een FE besteld.
Hoe cancel ik een Megekko bestelling en hoe lang duurt geld teurg?
Hoe cancel ik een Megekko bestelling en hoe lang duurt geld teurg?
Helaaa net te laat. Maar dankVinze schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:08:
3080 FE op voorraad!!!
Zit je potjandorie (understatement van het jaar!!!!!) Letterlijk 24/7 nvidia in de gaten te houden.... gaat die precies in de verkoop als je 5 minuten moet rijden...schiet mij maar neer
Potver bij mij deed hij niks!!!TheDevilOnLine schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:08:
3080 FE is momenteel weer op voorraad, heb hem net kunnen bestellen, met dank aan https://nvidia.xposedbones.com/
M3P 24'
Waar haal je dit vandaan? Ik zat binnen 20seconden op de Nvidia site en kon mijn winkelmandje al niet meer afrondenTheDevilOnLine schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:13:
[...]
Er is zo'n 5 minuten lang voorraad geweest op de NL site. Bestelling ging ook vlotjes, alles ging in één keer goed en zonder enige problemen.

Zou je ook datum & tijdstip van bestelling kunnen delen met ons? Geeft ook weer een indicatie van hoe dichtbij anderen zijn die op dezelfde kaart wachten bij amazon.fr.
https://nvidia.xposedbones.com/ haalt elke 15 seconden de voorraad op en laat de laatste 30 results zien. In mijn log had hij 5 minuten lang de status "in stock".Michiel91 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:15:
[...]
Waar haal je dit vandaan? Ik zat binnen 20seconden op de Nvidia site en kon mijn winkelmandje al niet meer afronden
Mwa..al twee keer naast het net gevist hier en ditmaal zat ik wel achter de computer. Tot 4 maal toe getracht de transactie af te maken welke constant werd geweigerd, en...kaart out of stock. Wordt je 5 minuten daarna gebeld door de CC maatschappij dat ze zonet meerdere transacties hebben geblokkeerd en de check of ik het was...Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:14:
Zit je potjandorie (understatement van het jaar!!!!!) Letterlijk 24/7 nvidia in de gaten te houden.... gaat die precies in de verkoop als je 5 minuten moet rijden...schiet mij maar neer

Het is hier gelukt, bestellen ging vrij soepel en zonder haperingen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NMU75rqReayME2jRwvTRExAI.png?f=user_large)
Had zelf een Node.js web appje geschreven die constant de website & de API checkte, en indien de status veranderd ging m'n PC herrie maken en kreeg ik een Telegram message. Dit was voor mij de truc om eentje te bemachtingen. Hij was ook echt heel kort op voorraad:
:fill(white):strip_exif()/f/image/NMU75rqReayME2jRwvTRExAI.png?f=user_large)
Had zelf een Node.js web appje geschreven die constant de website & de API checkte, en indien de status veranderd ging m'n PC herrie maken en kreeg ik een Telegram message. Dit was voor mij de truc om eentje te bemachtingen. Hij was ook echt heel kort op voorraad:
:fill(white):strip_exif()/f/image/k4Uh7KoSZVVmPCjIJOLpMbIh.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Vinze op 01-10-2020 20:18 ]
Kon je nou bij Nvidia alleen met cc betalen? Als paypal ook kan ga ik dat ook maar eens in de gaten houden
pvnzoest schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:15:
OMFG
OMFG
OOOOOOWWWWWWWWWW
MYYYYYYYYYYYY
FUUUUCKIIIIIIIIIIING GOD!!!!!!!!!!!!!!
BOYS!
We got him!!!
Of teminste...
I got him![]()
[Afbeelding]
Congrats!
M3P 24'
Man man man, heb hier ook alle programmatjes draaien, alle verkoopmomenten ging het mis. Echt...ff geen woordenSupXL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
Mwa..al twee keer naast het net gevist hier en ditmaal zat ik wel achter de computer. Tot 4 maal toe getracht de transactie af te maken welke constant werd geweigerd, en...kaart out of stock. Wordt je 5 minuten daarna gebeld door de CC maatschappij dat ze meerdere transacties hebben geblokkeerd zonet en de check of ik het was...![]()
Ah ja daar leek die inderdaad langer in stock, bij mij lag de afrekenpagina er echter gelijk uit en winkelmandje werd steeds leeggemaakt. Vrij zeker van dat het niet langer dan 15-20seconden mogelijk is geweest om daadwerkelijk een kaart te bemachtigenTheDevilOnLine schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
https://nvidia.xposedbones.com/ haalt elke 15 seconden de voorraad op en laat de laatste 30 results zien. In mijn log had hij 5 minuten lang de status "in stock".
Alleen CC, helaas.Williebrord schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:17:
Kon je nou bij Nvidia alleen met cc betalen? Als paypal ook kan ga ik dat ook maar eens in de gaten houden
Nouja er zijn iig wat meer 3080FE's in omloop. Op naar de volgende batch.
M3P 24'
Ze zouden ons toch allemaal een uur vantevoren een mailtje sturen?Vinze schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:08:
3080 FE op voorraad!!!

Hier kreeg ik tot 5x toe beveligingscode onjuist terwijl hij er echt goed instaat heel raar allemaal en natuurlijk weer uitverkocht op het moment dat het er door komt, heel raar allemaal. morgen maar me bank bellen wat er mis is.SupXL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
Mwa..al twee keer naast het net gevist hier en ditmaal zat ik wel achter de computer. Tot 4 maal toe getracht de transactie af te maken welke constant werd geweigerd, en...kaart out of stock. Wordt je 5 minuten daarna gebeld door de CC maatschappij dat ze zonet meerdere transacties hebben geblokkeerd en de check of ik het was...![]()
Heb je nog wel voldoende geld op je creditcard staan?Bas1978 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:25:
[...]
Hier kreeg ik tot 5x toe beveligingscode onjuist terwijl hij er echt goed instaat heel raar allemaal en natuurlijk weer uitverkocht op het moment dat het er door komt, heel raar allemaal. morgen maar me bank bellen wat er mis is.
Your watch has ended.pvnzoest schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:15:
OMFG
OMFG
OOOOOOWWWWWWWWWW
MYYYYYYYYYYYY
FUUUUCKIIIIIIIIIIING GOD!!!!!!!!!!!!!!
BOYS!
We got him!!!
Of teminste...
I got him![]()
[Afbeelding]
Gefeliciteerd man hehe.
Als het iemand gelukt is en daardoor een bepaalde order die hij/zij had staan gaat annuleren....let me know 
Wil echt zo freaking graag de FE maar zit nu echt al te lang zonder gpu.
Wat een baggersite! Zodra je de kaart in winkelwagen zet moet ie gewoon gereserveerd worden zodat je rustig kan afrekenen. Nu zit je verdomme als een dolle hond de bestelgegevens in te voeren om vervolgens achter te komen dat ie allang vervlogen is
Heb net de Aorus master 3080 geannuleerd bij Megekko.Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:29:
Als het iemand gelukt is en daardoor een bepaalde order die hij/zij had staan gaat annuleren....let me know
Ja, ruim voldoende. Heel raar allemaal weer, Toen het belletje ging gelijk alles gestopt om de bestelling te doen en dan krijg je weer beveiligingscode onzin, waarom kunnen we niet gewoon met ideal betalen.Dutchy007 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:26:
[...]
Heb je nog wel voldoende geld op je creditcard staan?
Kut, het drukke leven met kinderen gaat niet over rozen. Heb 15 min lang alerts op m’n telefoon gemist t.a.v. de Nvidia stock drop. Was natuurlijk dik te laat toen ik het door had.
[ Voor 15% gewijzigd door MaZo op 01-10-2020 20:35 ]
Omdat Nvidia de allergoedkoopste retailer heeft ingehuurd: digital river. Die gaat echt niet voor ons landje moeilijk iets opzetten met ideal. Of zo iets moeilijks doen als de doos veilig inpakken.Bas1978 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:31:
[...]
Ja, ruim voldoende. Heel raar allemaal weer, Toen het belletje ging gelijk alles gestopt om de bestelling te doen en dan krijg je weer beveiligingscode onzin, waarom kunnen we niet gewoon met ideal betalen.
Daarom wacht ik liever rustig op mijn Asus kaart (en ik wil de fans ook kunnen vervangen) en ben ik ondertussen zeer benieuwd naar de kaarten van AMD.
[ Voor 13% gewijzigd door Grotbewoner op 01-10-2020 20:37 ]
Ook ik heb m'n FE te danken aan de bovenstaande link. Thanks voor het droppen man!gielz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:59:
https://nvidia.xposedbones.com/
Hier staat nu ook NL tussen, dan hoef je niet constant op F5 te drukken als je op een FE drop wacht
Als je nu even een nvlink bridge in je winkel mandje zet en gaat afrekenen kan je een account aanmaken en alvast je creditcard invoeren. Had ik ook gedaan vorige week en kon net in 3 klikken de kaart kopen. Verliep bij mij vlekkeloos, hoefde alleen nog een keertje cvc code in te voeren.sinova79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:29:
Wat een baggersite! Zodra je de kaart in winkelwagen zet moet ie gewoon gereserveerd worden zodat je rustig kan afrekenen. Nu zit je verdomme als een dolle hond de bestelgegevens in te voeren om vervolgens achter te komen dat ie allang vervlogen is
Via Amazon.nl is de Zotac kaart nog beschikbaar. Wel voor een behoorlijk premium prijs van 1800 euro
https://www.amazon.nl/gp/...?smid=AI07Y746U5A1O&psc=1
Voor de mensen die echt niet kunnen wachten
https://www.amazon.nl/gp/...?smid=AI07Y746U5A1O&psc=1
Voor de mensen die echt niet kunnen wachten
https://www.amazon.nl/s?k...p_n_fulfilled_by_amazon_1
Zojuist komt de MSI 3080 Trio er ook bij op Amazon. Wel voorlopig niet leverbaar. Vraag me af of er een kort window van beschikbaarheid was.
Edit: And its gone
Zojuist komt de MSI 3080 Trio er ook bij op Amazon. Wel voorlopig niet leverbaar. Vraag me af of er een kort window van beschikbaarheid was.
Edit: And its gone
Goed, ik ben weer terug van vakantie, en er lijkt nog niet veel verbeterd te zijn sinds mijn laatste post. Vanwege de fatsoenlijke prijs toch ook achteraan gesloten voor de MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC bij Alternate. Positie 348 in de wachtrij.
Nu eens zien wie de race gaat winnen, de Reverb G2 of deze kaart. Voor November leveren zou goed genoeg moeten zijn voor mij
Nu eens zien wie de race gaat winnen, de Reverb G2 of deze kaart. Voor November leveren zou goed genoeg moeten zijn voor mij
Dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar ik ga geen nvlink kopen om dit probleem op te lossen. bashen staan we niet toeflorisb84 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
Als je nu even een nvlink bridge in je winkel mandje zet en gaat afrekenen kan je een account aanmaken en alvast je creditcard invoeren. Had ik ook gedaan vorige week en kon net in 3 klikken de kaart kopen. Verliep bij mij vlekkeloos, hoefde alleen nog een keertje cvc code in te voeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Intergalactic op 01-10-2020 22:16 ]
Je hoeft niets te kopen, gewoon in je mandje zetten zodat je de eerste stappen voor het afrekenen al kan invoeren en bewaren.JCD2020 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar ik ga geen nvlink kopen om dit probleem op te lossen. Digital Randdebielen daar in usa.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3e9oJW0vcZSGfkOSVXdSooaG.png?f=user_large)
EVGA volgende week bij retailers waarschijnlijk!
Share and Enjoy!
Kan ik vanuit België vanop de NL site van nVidia bestellen want heb een hekel aan de Franstalige versie (sorry
)?
EDIT: blijkbaar niet
EDIT: blijkbaar niet
[ Voor 10% gewijzigd door dnoiz op 01-10-2020 21:07 ]
Hoeft m niet te kopen, gewoon tot de laatste stap, dan zitten al je gegevens in het systeem, daarna kan je order annuleren en je mandje weer legen.JCD2020 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar ik ga geen nvlink kopen om dit probleem op te lossen. Digital Randdebielen daar in usa.
Ik ga het eens proberen, bedankt!florisb84 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Hoeft m niet te kopen, gewoon tot de laatste stap, dan zitten al je gegevens in het systeem, daarna kan je order annuleren en je mandje weer legen.
Edit: ze hebben mijn gmail account op nvida om zeep geholpen. Ik kan er 'los' prima mee inloggen, maar in de shop weigert hij, invalid emailadress... Misschien konden ze mijn scheldpartij niet waarderen. Toen ze me tot 2 keer toe gewoon een BS. autoreply stuurde met 'we cannot find you order'.
Edit2: een nieuw account aanmaken is veel te eng, ik moet op de 'bestelbevestinging' pagina mijn adresgegevens invullen en onderin zit een knop "verder" ja en dan heb ik een nvlink in de post zitten
[ Voor 47% gewijzigd door JCD2020 op 01-10-2020 21:14 ]
Volgens mij staan de Nvidia store accounts helemaal los van gewone Nvidia accounts, dus je moet daar gewoon een nieuwe account maken.JCD2020 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:02:
[...]
Ik ga het eens proberen, bedankt!
Edit: ze hebben mijn gmail account op nvida om zeep geholpen. Ik kan er 'los' prima mee inloggen, maar in de shop weigert hij, invalid emailadress... Misschien konden ze mijn scheldpartij niet waarderen. Toen ze me tot 2 keer toe gewoon een BS. autoreply stuurde met 'we cannot find you order'.
Correct!florisb84 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:15:
[...]
Volgens mij staan de Nvidia store accounts helemaal los van gewone Nvidia accounts, dus je moet daar gewoon een nieuwe account maken.
Ben benieuwd.. bij megekko en amazon de rtx 3090 ftw3 ultra besteldWCA schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:59:
[Afbeelding]
store accounts gaan via Digital River.
Bedankt voor de tip! ik heb nu mijn account, creditcard en adres zo klaar voor een orderflorisb84 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Hoeft m niet te kopen, gewoon tot de laatste stap, dan zitten al je gegevens in het systeem, daarna kan je order annuleren en je mandje weer legen.
de t...... wie bedenkt dit bij Nvidia?
Er is wt voor te zeggen. Als de webshop beheerd word door digital River, wil je de normale accounts niet naar digital river syncen. Iets met lekken, credit cards, etc. Handig? nee, dat wellicht niet.. ook niet ondersteunen van PayPal voor deze bedragen is niet chill. Ik moest toch een CC aanschaffen, dus maar wat eerder gedaan.. nu maar wachten.
Ik weet wel zeker dat DR inzage heeft in mijn CC gegevens via dit nieuwe store-account. Wat zal mij dat jeuken welke settings ik in Geforce Experience heb in Project Cars 2???gitaarwerk schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:23:
[...]
Er is wt voor te zeggen. Als de webshop beheerd word door digital River, wil je de normale accounts niet naar digital river syncen. Iets met lekken, credit cards, etc. Handig? nee, dat wellicht niet.. ook niet ondersteunen van PayPal voor deze bedragen is niet chill. Ik moest toch een CC aanschaffen, dus maar wat eerder gedaan.. nu maar wachten.
Dat is de vraag. Ook al behandel je credit cards, het wilt niet zeggen dat ze je CC gegevens in kunnen zien. Maar het gaat vooral dat DR niet jouw gegevens kan inzien zonder dat jij hiervoor consent geeft (nvidia account != digital river.) Er zitten nogal nuances. maar dat zijn niet hele transparante processen.JCD2020 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
Ik weet wel zeker dat DR inzage heeft in mijn CC gegevens via dit nieuwe store-account. Wat zal mij dat jeuken welke settings ik in Geforce Experience heb in Project Cars 2???
Wat zuur... Ik sta zelf momenteel op nummer 1 (bevestigingsmail om 12:21 vandaag), wat eerst 5 was. Helaas niet bij de eerste batch.Kartale schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:35:
[...]
Klopt, eerste 4 zijn verzonden. Oorspronkelijk stond jij dus 7 en ik op nummer 6. Ik sta nu op nummer 2.
Edit: Gaat om de Gigabyte Aorus. Ik hoop dat deze bij de volgende Europese zending over ca. 2 weken wordt verzonden. Het wachten wordt mij denk ik fataal.
Als ik alles hier moet geloven is de volgende batch bij Alternate binnen 2-3 weken. Fingers crossed!
edited
[ Voor 97% gewijzigd door JCD2020 op 01-10-2020 22:27 ]
ze willen echt wel dat je de 3080 voor 15e hebt anders zijn ze bang dat je een rtx 3070 of een amd kaart koopt
Ik hoopt het maar vorige week zei hij ook al dat het deze week zou komen.WCA schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:59:
[Afbeelding]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Iemand hier die eenzelfde alert app heeft voor de 3090, bijv voor op PC of mobiel? Ik zie vooral een hoop voor de 3080.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Voor de gene die het nog interessant vinden.
Megekko heeft vandaag geen TUF 3090 en 3080 non OC uitgeleverd. Gisteren zijn er wel OCs uitgeleverd. De wachtrij is nu als volgt;
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3090 TUF-RTX3090-24G-GAMING
Jouw positie: ### van de 68
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING
Jouw positie: ### van de 104
Megekko heeft vandaag geen TUF 3090 en 3080 non OC uitgeleverd. Gisteren zijn er wel OCs uitgeleverd. De wachtrij is nu als volgt;
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3090 TUF-RTX3090-24G-GAMING
Jouw positie: ### van de 68
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING
Jouw positie: ### van de 104
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
om bovenstaand rijtje even compleet te maken
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: ## van de 108
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: ## van de 108
slimmehotspot.nl
Waar zie je die laatste 30 results?TheDevilOnLine schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
https://nvidia.xposedbones.com/ haalt elke 15 seconden de voorraad op en laat de laatste 30 results zien. In mijn log had hij 5 minuten lang de status "in stock".
Last status en Next scan in blijven leeg.
Meerdere browsers en netwerken geprobeerd.
De vraag is zijn er uberhaupt gigabyte eagle's geleverd sta nu al 2 weken op dezelfde plek (wel wat gezakt maar annuleringen) bij megekko, asus levert aan de lopende band maar van gigabyte niks
klopt hij ligt er hier nu ook uitLeader98 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:13:
[...]
Waar zie je die laatste 30 results?
Last status en Next scan in blijven leeg.
Meerdere browsers en netwerken geprobeerd.
probeer anders de chrome plugin Distill web monitor
slimmehotspot.nl
Sorry for the post in English, but...gielz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:59:
https://nvidia.xposedbones.com/
Hier staat nu ook NL tussen, dan hoef je niet constant op F5 te drukken als je op een FE drop wacht
Is there a similar notification site for the 3090 FE?
I'm not really a fan of the 3080 FE's cooler due to its small size, I pre-ordered the 3080 FTW3 instead, but would prefer to have a 3090 FE, with that chunky piece of metal!
Verwijderd
Zal niet uitmaken. De Nvidia API ligt eruit. Dat is de reden.xdc schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:15:
[...]
klopt hij ligt er hier nu ook uit
probeer anders de chrome plugin Distill web monitor
Alleen de TUF kaarten. De strix nog niks...TheRickkert schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:14:
De vraag is zijn er uberhaupt gigabyte eagle's geleverd sta nu al 2 weken op dezelfde plek (wel wat gezakt maar annuleringen) bij megekko, asus levert aan de lopende band maar van gigabyte niks
Heb een account aangemaaktflorisb84 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
Als je nu even een nvlink bridge in je winkel mandje zet en gaat afrekenen kan je een account aanmaken en alvast je creditcard invoeren. Had ik ook gedaan vorige week en kon net in 3 klikken de kaart kopen. Verliep bij mij vlekkeloos, hoefde alleen nog een keertje cvc code in te voeren.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |