Waarom ?vortexnl1982 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:16:
[...]
Fuck it, laat alles maar crashen ! Zeker al die defi coins !
Als ik nu uitstap dat schiet die koers weer omhoog :-) doet ie anders nooit. -16% lolvortexnl1982 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:16:
[...]
Fuck it, laat alles maar crashen ! Zeker al die defi coins !
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Mogelijk instapmoment bij YFI, al kan het nog wel een stukje lager. Ik durf het op dit moment nog niet aan, even afwachten.
/f/image/IO7qkvwAeckxwS61RaWL75M1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 15-09-2020 21:44 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik zat ook al te kijkenTaro schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:43:
Mogelijk instapmoment bij YFI, al kan het nog wel een stukje lager.
[Afbeelding]
Kijk maar naar de 3 day of weekly. YFI is veel sterker dan YFII.vortexnl1982 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:44:
[...]
Ik zat ook al te kijkenWaarom geen YFII ?
- Taro
- Niet online
Ze bewegen nagenoeg hetzelfde, maar nog wat minder historische data op Binance en de huidige 1D van YFII ziet er minder florissant uit. Maar kan ook prima uitpakken. Ik durf er nu in ieder geval niet in te stappen zo vlak voor de nacht met zoveel ruimte naar beneden. Als het nu een zaterdag- of zondagochtend was, dan zou ik misschien een gokje wagen.vortexnl1982 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:44:
[...]
Ik zat ook al te kijkenWaarom geen YFII ?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je hebt gelijk. Ik wacht ook nog een nachtje. Misschien morgen wat kopen. Yfii gaat harder omlaag maar ook wel harder omhoog dan yfi viel mij op in ieder geval.Taro schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:49:
[...]
Ze bewegen nagenoeg hetzelfde, maar nog wat minder historische data op Binance en de huidige 1D van YFII ziet er minder florissant uit. Maar kan ook prima uitpakken. Ik durf er nu in ieder geval niet in te stappen zo vlak voor de nacht met zoveel ruimte naar beneden. Als het nu een zaterdag- of zondagochtend was, dan zou ik misschien een gokje wagen.
Ze bewegen nagenoeg hetzelfde, maar nog wat minder historische data op Binance en de huidige 1D van YFII ziet er minder florissant uit. Maar kan ook prima uitpakken. Ik durf er nu in ieder geval niet in te stappen zo vlak voor de nacht met zoveel ruimte naar beneden. Als het nu een zaterdag- of zondagochtend was, dan zou ik misschien een gokje wagen.
Ik zie dat de goed onderbouwde beredeneringen weer komen bovendrijven. Dat moet wel geld opleveren. 🤞vortexnl1982 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:51:
[...]
Je hebt gelijk. Ik wacht ook nog een nachtje. Misschien morgen wat kopen. Yfii gaat harder omlaag maar ook wel harder omhoog dan yfi viel mij op in ieder geval.
[ Voor 32% gewijzigd door Dark Matter op 15-09-2020 22:18 ]
Celo coins bij coinbase (L)earning
https://www.coinbase.com/earn/celo
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
- Taro
- Niet online
Thx, fijn dat de antwoorden al in de tekst erboven stonden, scheelt weer allemaal video's kijkenGondor schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:42:
Celo coins bij coinbase (L)earning
Bel, is dat ook zo'n shitcoin? Ik heb die helemaal gemist.
Ik vond deze ook de makkelijkste 'quiz' tot nu toe.Taro schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:56:
[...]
Thx, fijn dat de antwoorden al in de tekst erboven stonden, scheelt weer allemaal video's kijken
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Goeie vraag. Ik kom net kijken in de cryptomarkt. Gisteren +800% en nu rond de +600%. Geen idee nog wat dat betekent. Is die percentage per dag of vanaf het moment dat de coin is gelanceerd?Ladonna schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:59:
Bel, is dat ook zo'n shitcoin? Ik heb die helemaal gemist.
...en waarom?
Heeft iemand de SXP creditcard in combinatie met spotify & netflix al werkend in Nederland?
De volledige refund lijkt me zeer interessant maar ik lees dat er nog een hoop problemen zijn met de kaart.
De volledige refund lijkt me zeer interessant maar ik lees dat er nog een hoop problemen zijn met de kaart.
Ben ik ook benieuwd naar. Voor ik 300 SXP ga kopen voor een kaart.rainier15 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:42:
Heeft iemand de SXP creditcard in combinatie met spotify & netflix al werkend in Nederland?
t.o.v. de laatste 24 uur. Als de prijs in het 24e uur terug 10% gestegen is, dan zie je deze in de 24h change percentage terug. Als het moment van stijging die 24 uur gepasseerd heeft en de prijs heeft niks gedaan sinds dien dan zou deze weer op 0 staan. Het is dus het verschil t.o.v. de prijs 24 uur geleden.Younes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:32:
[...]
Goeie vraag. Ik kom net kijken in de cryptomarkt. Gisteren +800% en nu rond de +600%. Geen idee nog wat dat betekent. Is die percentage per dag of vanaf het moment dat de coin is gelanceerd?
Dit geldt overigens ook voor het volume.
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 16-09-2020 08:29 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Heeft iedereen wel door dat BTC als enige de laatste 7D gewoon steady omhoog gaat... elke dag een half procentje ongeveer.
Terwijl de alts alleen maar verliezen over het algemeen (op een paar shitcoin uitschieters na).
Sneaky BTC .... beetje op een slakkengang naar de moon denkende dat we het niet doorhebben...
Terwijl de alts alleen maar verliezen over het algemeen (op een paar shitcoin uitschieters na).
Sneaky BTC .... beetje op een slakkengang naar de moon denkende dat we het niet doorhebben...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Klopt, paar keer de 11K testen en dan weer als een baksteen naar beneden straks.FijneKerst schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:51:
Heeft iedereen wel door dat BTC als enige de laatste 7D gewoon steady omhoog gaat... elke dag een half procentje ongeveer.
Neuh, vorige keren maakte hij juist een moon run in 1 dag van 10 naar 11K ...Machlah schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:14:
[...]
Klopt, paar keer de 11K testen en dan weer als een baksteen naar beneden straks.
Nu gaat het geleidelijker .... dit is het begin van de 40K in december!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
Ik ben temidden van al dat DeFi geweld toch gewoon blij met mijn voorspelbare old-school Digibytes.
Opgepikt op 197 sats.
Opgepikt op 197 sats.
Dat wordt dus een FijneKerstFijneKerst schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:20:
[...]
Neuh, vorige keren maakte hij juist een moon run in 1 dag van 10 naar 11K ...
Lambooo voor de kerst
Neh gaat gewoon hard dumpen voor het einde van de week.FijneKerst schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:20:
[...]
Neuh, vorige keren maakte hij juist een moon run in 1 dag van 10 naar 11K ...
Ah ik zie al wat je doet.....Machlah schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:27:
[...]
Neh gaat gewoon hard dumpen voor het einde van de week.
Je zegt het ene, en hoopt dan juist dat het de andere kant op gaat!
Ja nee, BTC gaat echt beren straks jonguh.... door da grooond... #dejeugdvantegenwoordig
BEL gaat weer hard naar beneden... Klassieke fout gemaakt: kopen als 'ie +800% in waarde is gestegen...
...en waarom?
Ai... waarom had je gekocht eigenlijk?Younes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:00:
BEL gaat weer hard naar beneden... Klassieke fout gemaakt: kopen als 'ie +800% in waarde is gestegen...
Zero.
Noob besluit... Geen idee, probeer erachter te komen hoe ik kan besluiten wanneer het beste instap moment is. Las over BEL dat 'ie net gelanceerd was en dat zulke coins in het begin hard gaan. Vandaar...
...en waarom?
Klopte ook toch?Younes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:03:
[...]
Noob besluit... Geen idee, probeer erachter te komen hoe ik kan besluiten wanneer het beste instap moment is. Las over BEL dat 'ie net gelanceerd was en dat zulke coins in het begin hard gaan. Vandaar...
houdt alleen op een gegeven moment op dat stijgen.
dat alles verder daalt helpt ook niet mee.
Dat is inderdaad zo, ik had ook niet anders beweerdwehave schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:04:
[...]
Klopte ook toch?
houdt alleen op een gegeven moment op dat stijgen.
dat alles verder daalt helpt ook niet mee.
Vraag is eigenlijk: Hoe zie je zoiets als BEL aankomen?
patroon is: Coin wordt gelanceerd en gaat eventjes hard
plan is: coin kopen als 'ie wordt gelanceerd en profiteren van de groei.
...en waarom?
De eerste paar dagen na een coin lancering heb je geen prijshistorie om een goede inkoopprijs te bepalen. De markt is nog bezig om te bepalen wat een goede prijs is voor de coin en daarom zijn er vaak de eerste dagen enorme prijsfluctuaties. Met andere woorden, nieuwe coins kopen is grotendeels een gok. Een gok die heel goed kan uitpakken, maar ook heel slecht. High risk, high reward.Younes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:07:
[...]
Dat is inderdaad zo, ik had ook niet anders beweerd![]()
Verwijderd
precies dus alleen kopen voor geld dat je kan missen. en als je dan van 100 , 1000 kan maken is het mooi meegenomen.Azer schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:25:
[...]
De eerste paar dagen na een coin lancering heb je geen prijshistorie om een goede inkoopprijs te bepalen. De markt is nog bezig om te bepalen wat een goede prijs is voor de coin en daarom zijn er vaak de eerste dagen enorme prijsfluctuaties. Met andere woorden, nieuwe coins kopen is grotendeels een gok. Een gok die heel goed kan uitpakken, maar ook heel slecht. High risk, high reward.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2020 13:39 ]
BEL is een typische 'binance money grab'. Twee weken geleden werd aangekondigd dat je door BUSD / BNB / ARPA te staken alvast BEL tokens kon verdienen. Uiteraard was de reward bij BNB staken het hoogste (vandaar de stijging & daling van BNB in die periode).Younes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:07:
[...]
Veel van dit soort projecten van Binance zijn de afgelopen periode winstgevend geweest, vandaar dat er veel animo voor is. Het is echter high risk / high reward en dus oppassen geblazen (geen munt om als noob in te stappen dus).
Als je weet wat je doet stake je een aantal BNB's in de week vooraf en zet je een aantal hoge sell orders klaar voor je verkregen BEL tokens. Stel dat je dus 100 BNB hebt gestaked en in totaal 500 BEL tokens hebt gekregen als reward, had je daar in theorie maximaal 500 x € 19 mee verdiend.
Inkopen op de top is bij dit soort waardeloze tokens (imho) gekkenwerk.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Vergeef me mijn scepsis, ik kom net uit een bear market van bijna 3 jaar. Een 10x winst 'mooi meegenomen' noemen doet mij de tranen in de ogen springenVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:27:
[...]
precies dus alleen kopen voor geld dat je kan missen. en als je dan van 100 , 1000 kan maken is het mooi meegenomen.

Verwijderd
tja als ik van 1 euro 10 maak dan zet het geen zoden aan de dijk ondanks de 10x winstStokstaart schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:54:
[...]
Vergeef me mijn scepsis, ik kom net uit een bear market van bijna 3 jaar. Een 10x winst 'mooi meegenomen' noemen doet mij de tranen in de ogen springen
Als je er direct bij bent dan heb je kans dat je een leuke run mee kunt pakken maar er zit heel erg veel risico aan. Er is niet echt een plan op te trekken. De prijs kan met dergelijke coins hard alle kanten op gaan.Younes schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:07:
[...]
als ik wielen had was ik een fietsVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:57:
[...]
tja als ik van 1 euro 10 maak dan zet het geen zoden aan de dijk ondanks de 10x winst
Onzin, als je van 1 euro er 10 kunt maken kun je die 10 weer omzetten naar 100 en verder. Zo heb ik met een beetje spielerij gratis gekregen coins ter waarde van toen €6 euro nu op een waarde van ruim €600.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:57:
[...]
tja als ik van 1 euro 10 maak dan zet het geen zoden aan de dijk ondanks de 10x winst
Moet ik er wel bij zeggen dat dit een aantal maanden geduurd heeft maar ik handel dan ook niet dagelijks met dit zakje.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Misschien heb ik het gemist maar ik ben op zoek naar wat resources en/of advies. Ik snap er eerlijk gezegd te weinig van, maar ik wil het wel graag begrijpen. Nu heb ik het gevoel dat mensen online je over het algemeen een beetje in het ootje nemen voor hun eigen gewin.
Nu heb wel wat verdient en verloren, voornamelijk PRQ, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik mee bezig ben.
Iemand tips?
Nu heb wel wat verdient en verloren, voornamelijk PRQ, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik mee bezig ben.
Iemand tips?
Resources over wat? Het leren lezen van grafieken? Of wat crypto is?Lodo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:08:
Misschien heb ik het gemist maar ik ben op zoek naar wat resources en/of advies. Ik snap er eerlijk gezegd te weinig van, maar ik wil het wel graag begrijpen. Nu heb ik het gevoel dat mensen online je over het algemeen een beetje in het ootje nemen voor hun eigen gewin.
Iemand tips?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Je vraagt online advies terwijl je het gevoel hebt in het ootje te worden genomen door mensen online?Lodo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:08:
Iemand tips?

Ik snap je vraag ook niet zo, wat wil je precies weten? Hoe crypto's werken? Hoe handelen werkt? hoe je grafieken moet lezen?
Dat YFI is ook wel een draak van een ding... Ruim 26% spread op 24 uur. Zijn er nog mensen die hier mee spelen?
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 16-09-2020 14:19 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Liberteh schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:11:
[...]
Resources over wat? Het leren lezen van grafieken? Of wat crypto is?
Ja, eigenlijk ietsjes meer dan de basis? Ik vind het lastig om te verwoorden omdat ik niet zo goed weet waar te beginnen.Je vraagt online advies terwijl je het gevoel hebt in het ootje te worden genomen door mensen online?
Ik snap je vraag ook niet zo, wat wil je precies weten? Hoe crypto's werken? Hoe handelen werkt? hoe je grafieken moet lezen?
Stel iemand vraagt mij hoe leer ik een website bouwen dan kan ik hem wel wat sites en tutorials geven en dergelijke dat die goed op weg is.
Als ik 't mag invullen voor hem: Tweakers is redelijk objectief. Daarnaast, we zitten hier op 'n forum. Alles wat je plaatst, wordt ook door anderen gelezen. Men kan kritische notes plaatsen bij wat anderen zegt. En daar leer je ook veel van. Andere plekken op internet waar je in 't snotje genomen kan worden: social media bijvoorbeeld. Daar zitten de schreeuwerds.Crypts schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:17:
[...]
Je vraagt online advies terwijl je het gevoel hebt in het ootje te worden genomen door mensen online?![]()
Dat YFI is ook wel een draak van een ding... Ruim 26% spread op 24 uur. Zijn er nog mensen die hier mee spelen?
Aan de andere kant: zelf een beetje kritisch lezen en proberen in context te plaatsen is een must om iets echt te doorgronden.
...en waarom?
Als ik even af ga op je manier van aanpak:Lodo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:21:
[...]
[...]
Ja, eigenlijk ietsjes meer dan de basis? Ik vind het lastig om te verwoorden omdat ik niet zo goed weet waar te beginnen.
Stel iemand vraagt mij hoe leer ik een website bouwen dan kan ik hem wel wat sites en tutorials geven en dergelijke dat die goed op weg is.
1. Google DCA
2. DCA
3. HOLD
Ondertussen kan je je verdiepen in traden (als je wil).
Ah ja. Nou ja, de beste handelaren (in zo goed als alles) hebben geen flauw idee waar ze in handelen. Dat kan je met crypto ook toepassen. Gewoon nieuws volgen en niet teveel op fundamentals focussen want voor je het weet snap je iets van een protocol of platform, ga je iets zien in de tech en ga je een zinloze coin lopen shillen hier.Lodo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:21:
[...]
[...]
Ja, eigenlijk ietsjes meer dan de basis? Ik vind het lastig om te verwoorden omdat ik niet zo goed weet waar te beginnen.
Ik maak overigens geen grapje, de meeste bagholders zijn dit geworden omdat ze een bepaald gevoel kregen bij een coin en vervolgens holden ze terwijl het ding de afgrond in duikelt. Voorbeelden te over hiervan.
Check. Ik heb (gratis) leren traden op www.babypips.com 12 jaar terug toen in geïnteresseerd raakte in Forex. Op een gegeven moment (dit geldt misschien niet voor gloed nieuwe assets in welke vorm dan ook) merk je dat dit universeel toepasbaar is bij dit soort handelbare markten. Dus ik pas die kennis ook toe bij Bitcoin.Lodo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:21:
[...]
[...]
Verder leert https://www.investopedia.com/ je ook een hoop qua charting.
Een aantal maanden en dan keer 100. Nice!Crypts schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:04:
[...]
Onzin, als je van 1 euro er 10 kunt maken kun je die 10 weer omzetten naar 100 en verder. Zo heb ik met een beetje spielerij gratis gekregen coins ter waarde van toen €6 euro nu op een waarde van ruim €600.![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat dit een aantal maanden geduurd heeft maar ik handel dan ook niet dagelijks met dit zakje.
Oftewel over nog eens drie maanden heb je 60.000, over 6 maanden 6.000.000 en na een jaartje 600.000.000 Euro. Niet slecht voor een jaartje traden.
Stel je voor dat je ook nog eens dagelijks gaat handelen met dat zakje!
[ Voor 3% gewijzigd door Dark Matter op 16-09-2020 14:40 ]
dank, dit wilde ik ook posten.Dark Matter schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:38:
[...]
Een aantal maanden en dan keer 100. Nice!
Oftewel over nog eens drie maanden heb je 60.000 en over 6 maanden 6.000.000 en einde van het jaar 600 Miljoen. Niet slecht voor een jaartje traden.
Over een paar jaar is al het geld van Crypts, nog een aantal jaar verder en het hele sterrenstelsel is van Crypts.
Deze is nu toepasselijk voor de mensen boven mij: https://www.meerofmynder....miljoen-euro-of-een-cent/
Ja, exponentieel.Liberteh schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:42:
Deze is nu toepasselijk voor de mensen boven mij: https://www.meerofmynder....miljoen-euro-of-een-cent/
Belangrijk om te begrijpen wanneer je met investeren bezig bent.
Structureel tientallen procenten of zelfs meer realiseren is niet realistisch. Zelfs niet wanneer het om kleine bedragen gaat, zoals 6 euro of 600 euro.
Nope, dat gaat alleen samen met een gigantisch risisco.Dark Matter schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:47:
[...]
Ja, exponentieel.
Belangrijk om te begrijpen wanneer je met investeren bezig bent.
Structureel tientallen procenten of zelfs meer realiseren is niet realistisch. Zelfs niet wanneer het om kleine bedragen gaat, zoals 6 euro of 600 euro.
In mijn eigen ervaring is Tweakers een goede plek om mee te lezen met traders die (enigzinsLodo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:21:
[...]
[...]
In tegenstelling tot veel andere platforms zoals Reddit of YouTube is de community hier veel kleiner en persoonlijker (dus weet je eerder wat je aan iemand hebt), heeft niemand een winstoogmerk (dus geen sensationalistisch geschreeuw) en zijn mensen meer bereid om fouten toe te geven of onzekerheid te uiten.
Dark Matter schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:38:
[...]
Een aantal maanden en dan keer 100. Nice!
Oftewel over nog eens drie maanden heb je 60.000, over 6 maanden 6.000.000 en na een jaartje 600.000.000 Euro. Niet slecht voor een jaartje traden.
Was het maar zo'n feest. Dit lukt alleen met low caps met een grote spread oftewel weinig liquiditeit. Die €600 is op dit moment ook wel bijna het maximale wat ik op 24 uur eens in de zoveel dagen kan swingen. Nietemin ben ik wel tevreden over het resultaat. Ik begon met een paar DAI die ik graties van Coinbase had gekregen.
Dat hoog risico zich uitbetaald in hoog rendement is eenmalig, en niet structureel.Liberteh schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:48:
[...]
Nope, dat gaat alleen samen met een gigantisch risisco.
Is gewoon gokken.
Laat eerst maar eens zien dat je in nog eens drie maanden 60.000 van die 600 weten te maken.
Kans is vrijwel nul dat het je lukt. Zelfs met een gigantisch risico.
Ik doe structureel 20x inleg.... Dit is wel Crypto, hé.... dat verdubbelen via je oom is niet realistisch.Dark Matter schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:54:
[...]
Dat hoog risico zich uitbetaald in hoog rendement is eenmalig, en niet structureel.
Is gewoon gokken.
Laat eerst maar eens zien dat je in nog eens drie maanden 60.000 van die 600 weten te maken.
Maar het is simpel.... het is voor iemand die het niet heeft bijna niet te doen om opeens normaal om te kunnen gaan met veel geld. Ik heb daar ook last van, vandaar dat ik het na 20x wel uit laat betalen omdat emoties er uit laten lastiger is als het een aanzienlijk bedrag is. En "aanzienlijk bedrag" is uiteraard een relatief begrip
[ Voor 24% gewijzigd door Liberteh op 16-09-2020 15:00 ]
Onzin, van 6 naar 600 is echt niet zo gek moeilijk met low cap shitcoins. Enige wat je nodig hebt is geduld. Meer dan een paar honderd eruit halen is alleen geen optie vanwege gebrek aan liquiditeit. Voor mij is het zoals ik aangaf spielerij en mijn opmerking was enkel bedoeld als reactie op het geen zin hebben om met 1 euro te beginnen. Dat heeft het namelijk wel ook al zie je dat in begin niet.Dark Matter schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:54:
[...]
Dat hoog risico zich uitbetaald in hoog rendement is eenmalig, en niet structureel.
Is gewoon gokken.
Ok ik heb geduld. Leg eens uit hoe ik dat doe dan?Crypts schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:07:
[...]
Onzin, van 6 naar 600 is echt niet zo gek moeilijk met low cap shitcoins. Enige wat je nodig hebt is geduld.
O wacht, ik weet het al.
Goedkoop kopen en duurder verkopen.
Net zo vaak, totdat 6 euro 600 euro is.
/s

[ Voor 17% gewijzigd door Dark Matter op 16-09-2020 16:41 ]
We storten allemaal 12 euro voor @Crypts. @Crypts Maakt er 1200 van en houdt de helft zelf. Wanneer beginnen we ?Dark Matter schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:35:
[...]
Ok ik heb geduld. Leg eens uit hoe ik dat doe dan?
O wacht, ik weet het al.
Goedkoop kopen en duurder verkopen.
Net zo vaak, totdat 6 euro 600 euro is.
/s
Als ik al het werk moet doen lijkt 50% me een beetje magertjes niet?Machlah schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:43:
[...]
We storten allemaal 12 euro voor @Crypts. @Crypts Maakt er 1200 van en houdt de helft zelf. Wanneer beginnen we ?
Met 10k kan je natuurlijk ook niet hetzelfde doen als met 100 dollar op low volume shitcoins. Je kan niet voor 10k dollar even het hele orderboek kopen tot op 120% hoger dan voor je begon. Verder is ergens 100 dollar in gooien of 10k dollar nogal een verschil. Die 100 dollar verliezen, dat risico kan je wel lopen, maar met 10k gaat het toch anders. Zeker met een paar tientjes kan je veel makkelijker extreme risico's nemen.
Verwijderd
13e gezet, gister gefilled en vandaag de deur uit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/twl2QaEFWexgxQn3to9wb3Zs.jpg?f=user_large)
Als ik zo doorga haal ik misschien ook de 6 dollar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/twl2QaEFWexgxQn3to9wb3Zs.jpg?f=user_large)
#Binance Lists @CreamdotFinance $CREAMhttps://t.co/LJ5rz7F4jO
— Binance (@binance) 16 september 2020
Binance shitcoin casino
Da's de moeite, toch een dikke 15% in 3 dagen.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:36:
13e gezet, gister gefilled en vandaag de deur uit.
BTC door de 11K heen ...
#WEAREGOINGTOTHEMOON
#WEAREGOINGTOTHEMOON
Zoals gewoonlijk bepaalt de BTC welke kant de koersen opgaan.
Op Eth. na, is de rest niet zo belangrijk.. categorie shitcoins.
Of de Alts bepalen BTC...RaptorXS schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:28:
Zoals gewoonlijk bepaalt de BTC welke kant de koersen opgaan.
Alts omhoog, BTC omlaag.. Alts omlaag, BTC omhoog...
Kip..Ei..
- Taro
- Niet online
Zie dat Kraken een bank charter heeft ontvangen, ze mogen zich dus als bank gedragen als ik het goed begrijp. Dat is nogal wat voor een cryptocurrency exchange... Mooi nieuws.
Bitcoin is door de 1D MA25 gegaan. De 1W MA7 zit op 11.230 USD. Als die doorbroken wordt, dan ga ik mij weer enigszins bullish voelen, alhoewel er dan nog genoeg andere hordes (12k, 12.2k, etc.) te nemen zijn. Ik zit nog in Bitcoin met een beetje ETH. Pas weer breder verspreiden als de koers definitief omhoog doorzet.
/f/image/YLbiCYeu5RamdWdqPNpDdCdC.png?f=fotoalbum_large)
Bitcoin is door de 1D MA25 gegaan. De 1W MA7 zit op 11.230 USD. Als die doorbroken wordt, dan ga ik mij weer enigszins bullish voelen, alhoewel er dan nog genoeg andere hordes (12k, 12.2k, etc.) te nemen zijn. Ik zit nog in Bitcoin met een beetje ETH. Pas weer breder verspreiden als de koers definitief omhoog doorzet.
/f/image/YLbiCYeu5RamdWdqPNpDdCdC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pucC3eDAVQTBcIeYu23bFKev.png?f=fotoalbum_large)
Kraken was er zo ie zo al vroeg bij met de banken, ze vallen ook onder het bankgarantie stelsel van 100k, je fiat staat op een DE bank, Bitstamp is ook zo exchange die onder toezicht staat van een grote bank uit LUX, en coinbase natuurlijk.Taro schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:10:
Zie dat Kraken een bank charter heeft ontvangen, ze mogen zich dus als bank gedragen als ik het goed begrijp. Dat is nogal wat voor een cryptocurrency exchange... Mooi nieuws.
Dit is wel een hele mooie stap van Kraken, nu de rest van de wereld nog.
De Altcoins krijgen goede klappen. BTC is winning ! (ps : dit is een niet onderbouwde stelling, puur mijn gevoel).
Iedereen zijn UNI al geclaimed?
Het blijft jojo-en ...
September is inderdaad een pruimenmaand zeg.
Goede maand om nog goedkoop wat in te slaan dus
September is inderdaad een pruimenmaand zeg.
Goede maand om nog goedkoop wat in te slaan dus
Ik heb Uniswap maar een paar keer gebruikt, maar op één of andere manier kan ik nu 400 UNI tokens claimen met een waarde van $1200?!?!
Gelijk doen!!!vrrs schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:46:
Ik heb Uniswap maar een paar keer gebruikt, maar op één of andere manier kan ik nu 400 UNI tokens claimen met een waarde van $1200?!?!
Klopt. Als je vóór 1 september Uniswap hebt gebruikt kan je 400 tokens. Kost je wat fees maar dan heb je ook watvrrs schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:46:
Bij mij komen ze net aan op Binance..
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 17-09-2020 08:48 ]
Uni , ongeloofelijk ff paar handelingen en $1200 rijker
love Crypto
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
uiteraard heb ik die slag weer gemist 
Gratz bois!
Gratz bois!
Ja bij mij komt de transactie ook nog niet door...DJ-Promo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:58:
Ik claim ze nu maar gaat niet zo snel.
Heb mijn gas fee op 750 gezet ( kost wel wat maar ze gingen erwel snel door )vortexnl1982 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:04:
[...]
Ja bij mij komt de transactie ook nog niet door...
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Ik heb Coinbase Wallet en ik kan blijkbaar mijn Gas niet aanpassen? Hij staat nu op 260 gwei maar dat is natuurlijk veel te laag...
Dat lukte mij niet, had normale fee gekozen en daarna in metamask speed up. Die laatste failde en volgens metamask is het mislukt. Op etherscan en uniswap is ie nog bezig en denken ze 2uurTerrestra schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
[...]
Heb mijn gas fee op 750 gezet ( kost wel wat maar ze gingen erwel snel door )
Edit staat nu al op >3hrs, nou het was leuk zolang het duurde haha.
[ Voor 5% gewijzigd door DJ-Promo op 17-09-2020 09:13 ]
Ik heb ook vaak gezeik met uniswap. Veel transacties falen, ook al geef ik wat extra gas... Dit is mijn transactie :DJ-Promo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:10:
[...]
Dat lukte mij niet, had normale fee gekozen en daarna in metamask speed up. Die laatste failde en volgens metamask is het mislukt. Op etherscan en uniswap is ie nog bezig en denken ze 2uur. Als ze er ooit komen vol gas naar Binance met max fees. Heb extra ETH in mijn metamask gegooid. Weet nu al dat het bij mij mis gaat of dat ze alweer op 1 cent staan zodra ik klaar ben.
Edit staat nu al op >3hrs, nou het was leuk zolang het duurde haha.
https://etherscan.io/tx/0...283c6b1f1c18c80a2c75734bc
Waarom komt hij nou niet door ?
[ Voor 10% gewijzigd door vortexnl1982 op 17-09-2020 09:16 ]
400 UNI in da pocket!
$10 aan fees, maar deze keer klaag ik niet
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mijn status is hetzelfde met ongeveer even veel gas, wordt wachten.vortexnl1982 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:14:
[...]
Ik heb ook vaak gezeik met uniswap. Veel transacties falen, ook al geef ik wat extra gas... Dit is mijn transactie :
Hier ook transaction failedvortexnl1982 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:14:
[...]
Ik heb ook vaak gezeik met uniswap. Veel transacties falen, ook al geef ik wat extra gas... Dit is mijn transactie :

Dat is waarom Ethereum scaling nodig heeft.
En daarom xDAI, Matic, OMG e.d.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mijn claim staat op 'Submitted' in Metamask. Geprobeerd om 'speed up' te doen, maar doet niks.
Wat zal ik doen... gewoon wachten of cancelen?
Bij mij duurde het ook even. Ben gaan ontbijten vanmorgen dus weet hoe lang precies 20 - 30 min?yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:35:
Mijn claim staat op 'Submitted' in Metamask. Geprobeerd om 'speed up' te doen, maar doet niks.
ETH transacties zijn gewoon kut laatste tijd, ik verstuur normaal alleen wat als de GAS meter onder de 100 staat voor standaard. Nu is een uitzondering omdat ik die UNI ding gewoon gelijk wil verkopen. Stuur laatste tijd gewoon USDT via het Tron netwerk en dan kost het niks en staat er binnen no-time op. Toch nog niet die "shitcoin".Stokstaart schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:37:
[...]
Bij mij duurde het ook even. Ben gaan ontbijten vanmorgen dus weet hoe lang precies 20 - 30 min?
Vertel? Wat heb je ervoor gedaan?Mooooody schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:17:
400 UNI in da pocket!
V-Strom 650
Waarde van de token is nog niet helemaal door het dak gegaan hoor. UNI zit nog niet eens in de top 100, terwijl het protocol Uniswap de grootste gebruiker van het Ethereum netwerk is geweest het afgelopen jaar.DJ-Promo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:39:
[...]
ETH transacties zijn gewoon kut laatste tijd, ik verstuur normaal alleen wat als de GAS meter onder de 100 staat voor standaard. Nu is een uitzondering omdat ik die UNI ding gewoon gelijk wil verkopen. Stuur laatste tijd gewoon USDT via het Tron netwerk en dan kost het niks en staat er binnen no-time op. Toch nog niet die "shitcoin".
UNI zou met gemak in de top-20 kunnen komen binnen afzienbare tijd gok ik. Pin me er niet op vast
Dus jij hold ze voorlopig?Mooooody schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:55:
[...]
Waarde van de token is nog niet helemaal door het dak gegaan hoor. UNI zit nog niet eens in de top 100, terwijl het protocol Uniswap de grootste gebruiker van het Ethereum netwerk is geweest het afgelopen jaar.
UNI zou met gemak in de top-20 kunnen komen binnen afzienbare tijd gok ik. Pin me er niet op vast
Sterker nog, heb 400 UNI bijgekocht op Binance.
Maar blijft een gok uiteraard. Als Bitcoin vervelend gaat doen, wordt UNI weer helemaal leeggezogen.
Houd wel van een gokje
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 17-09-2020 09:59 ]
Ik zou juist verwachten dat de prijs van UNI naar beneden gaat aangezien veel mensen het gelijk willen verkopen voor het snelle geld. Wellicht dat er binnen een week dan een stabiele prijs aan kan hangen..
Kan zeker. Maar nog even doorstijgen is ook een mogelijkheid. De halve wereld slaapt nog op het moment.Marttt schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:58:
Ik zou juist verwachten dat de prijs van UNI naar beneden gaat aangezien veel mensen het gelijk willen verkopen voor het snelle geld. Wellicht dat er binnen een week dan een stabiele prijs aan kan hangen..
Op korte termijn wel, maar er gaat volgens mij 'maar' 15% naar historical users.Marttt schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:58:
Gefeliciteerd aan alle winnaars!Stokstaart schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:24:
Iedereen zijn UNI al geclaimed?
Ik neem genoegen met 10 UNI voor de heads up
De rest kun je verdienen door liquiditeit te bieden aan het platform.Stokstaart schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:04:
[...]
Op korte termijn wel, maar er gaat volgens mij 'maar' 15% naar historical users.
Er zit meer geld in Uniswap dan in Yearn op dit moment. En Yearn staat in de top-20.
https://defipulse.com/
YFI is op dit moment +/- $1 miljard waard, UNI $82 miljoen.
Dat simpele gegeven laat mij geloven dat de UNI token nog ruimte heeft om te groeien.
Het was voor veel mensen ook wachten totdat de token eindelijk gelanceerd werd. Had er gisteren nog niets over gelezen, dus het is onaangekondigd gelanceerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-09-2020 10:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!