Misschien stomme vraag. Dit is mijn eerste Samsung. Het is dus zo dat dat laagje op m'n scherm een aangebrachte protector is en geen beschermfolie zoals op de achterkant?
Kan je de foto's hier eens posten?luckyluc100 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:06:
Ongelooflijk, krijg het toestel binnen met de randen beschadigd en zonder screenprotector. Gewoon bij de Samsung Store besteld. Vertrouwen in Samsung wordt er niet beter op...
Dat is wel heel schandalig ja..luckyluc100 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:06:
Ongelooflijk, krijg het toestel binnen met de randen beschadigd en zonder screenprotector. Gewoon bij de Samsung Store besteld. Vertrouwen in Samsung wordt er niet beter op...
Ben toch benieuwd wat er allemaal gaande is, gezien die van mij een scherm defect heeft en inmiddels al onderweg terug is naar Samsung.
Dat zou kunnen, ik heb weinig verstand van simkaarten en de processen daarvan. Maar 2 toestellen die hetzelfde probleem geven lijkt mij meer een sim probleem dan, gezien ik nergens anders deze klacht tegenkom.038Robijno schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:08:
[...]
Heb ik gedaan een uurtje geleden..
Is verzonden bij KPN en hopelijk morgen binnen.
Waarom kan ik wel weer bellen na een reboot denk je? Kan het dan goed aan de sim liggen?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Oei...
https://androidworld.nl/n...te-20-ultra-cameraschade/
Mijn Note 20 Ultra arriveert morgen, productiedatum 3 augustus.
Ben benieuwd of dit al een nieuwe batch is en of er voorheen al Note 20 Ultra's zijn gemaakt.
Ben benieuwd of dit al een nieuwe batch is en of er voorheen al Note 20 Ultra's zijn gemaakt.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Uhm: als je je toestel morgen pas ontvangt, hoe weet je dan dat de productiedatum 3 aug is?freddyathlon schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:20:
Oei...
Dit is de productiedatum van mijn Note20 Ultra 512 GB:
:strip_exif()/f/image/qSHVh68550itVZx6itk5n1K5.jpg?f=fotoalbum_large)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Op de aankoopnota staat het IMEI nummer, dus die heb ik door Imei24 gehaald online, met 3-8 als resultaat.henklbr schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:27:
[...]
Uhm: als je je toestel morgen pas ontvangt, hoe weet je dan dat de productiedatum 3 aug is?
Dit is de productiedatum van mijn Note20 Ultra 512 GB:
[Afbeelding]
Hele middag geprobeerd contact te krijgen via Messenger of Whatsapp, uiteindelijk na 30 min in de wacht contact via de telefoon. Oplossing is omruilen, maar dan wel 5 werkdagen zonder toestel, of retourneren. Echter kan dat laatste pas wanneer ik de controller van de promotie ontvang (waarschijnlijk eind volgende week). Wilden niet mee denken geen excuses en geen bruikbare oplossing. Kortom waardeloos.
Hieronder de foto's
:strip_exif()/f/image/vyUfPaOMAvTyWbfeNoDvxYZE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0XAEhTKq4zaoPwI9XwgolfaI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ReIS2zxT4JSBNEvTLJGVgfzZ.jpg?f=fotoalbum_large)
@henklbr toestel was gesealed ja.
Hieronder de foto's
:strip_exif()/f/image/vyUfPaOMAvTyWbfeNoDvxYZE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0XAEhTKq4zaoPwI9XwgolfaI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ReIS2zxT4JSBNEvTLJGVgfzZ.jpg?f=fotoalbum_large)
@henklbr toestel was gesealed ja.
Mijn Note 20 ultra is gemaakt volgens de datum van productie 2020.07.28
Dat is apart, ik had gebeld in de ochtend, kreeg binnen 1 minuut iemand aan de lijn, enkel had ik ook nog de buds die verzonden moesten worden van de actie, retourneren was geen probleem en had vandaag nog het label gekregen en vroeg in de middag het pakketje verstuurd.luckyluc100 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:38:
Hele middag geprobeerd contact te krijgen via Messenger of Whatsapp, uiteindelijk na 30 min in de wacht contact via de telefoon. Oplossing is omruilen, maar dan wel 5 werkdagen zonder toestel, of retourneren. Echter kan dat laatste pas wanneer ik de controller van de promotie ontvang (waarschijnlijk eind volgende week). Wilden niet mee denken geen excuses en geen bruikbare oplossing. Kortom waardeloos.
Hieronder de foto's
Heel vaag dat er zo'n verschil in de service zit, op mijn samsung profiel bij de order zie ik mijn oude toestel staan als status "vervangen".
Verwacht eigenlijk volgende week de vervanger, in de hoop dat die wel in orde is 🤞
Beetje slordige quality control als ik het zo bekijk..
Zie mijn foto van het scherm die 2 hotspots heeft rechts naast de camera. Was niet te zien op de standaard wallpaper tot ik alles ging instellen en het zichtbaar werd. (ik had de protective layer er al af gehaald) weet niet echt of het een screen protector te noemen is trouwens...
Was vrij moeilijk om goed op foto te krijgen.
Maar erg goed zichtbaar met eigen ogen, onacceptabel.
:strip_exif()/f/image/BsuefnpQLxhQeqxR1o61bkjk.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat ziet er inderdaad ook niet best uit, ik denk dat ik maar blijf bij mijn p40 pro plus na deze deceptie.
D3StRoY40 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:12:toon volledige bericht
[...]
Dat is apart, ik had gebeld in de ochtend, kreeg binnen 1 minuut iemand aan de lijn, enkel had ik ook nog de buds die verzonden moesten worden van de actie, retourneren was geen probleem en had vandaag nog het label gekregen en vroeg in de middag het pakketje verstuurd.
Heel vaag dat er zo'n verschil in de service zit, op mijn samsung profiel bij de order zie ik mijn oude toestel staan als status "vervangen".
Verwacht eigenlijk volgende week de vervanger, in de hoop dat die wel in orde is 🤞
Beetje slordige quality control als ik het zo bekijk..
Zie mijn foto van het scherm die 2 hotspots heeft rechts naast de camera. Was niet te zien op de standaard wallpaper tot ik alles ging instellen en het zichtbaar werd. (ik had de protective layer er al af gehaald) weet niet echt of het een screen protector te noemen is trouwens...
[Afbeelding]
Weet iemand welke app het fijnste is om te testen of je een goed scherm hebt?
Klopt, is een screenprotector die Samsung op alle toestellen plakt. Met deze protector garanderen ze ook de juiste werking van de vingerafdrukscanner. Beschermt tegen krassen op je 'echte' scherm, maar verder biedt hij weinig protectie. Ik laat 'm altijd zo lang zitten tot 'ie er vanzelf af valt of er door de krassen niet meer uitziet.Jason X schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:00:
Misschien stomme vraag. Dit is mijn eerste Samsung. Het is dus zo dat dat laagje op m'n scherm een aangebrachte protector is en geen beschermfolie zoals op de achterkant?
De screenprotector zit er normaal gesproken best strak op en niet als een soort los beschermfolie.Jason X schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:00:
In mijn ogen wel de beste plastic screenprotector omdat deze niet zo stroef aanvoelt zoals vele screenprotectors en tevens een oleophobic coating heeft. Maar ik weet niet hoe die bij de Note20 is.
De Note 20 ultra word redelijk goed warm na een paar minuten gebruik, helderheid staat op 50%..
Is dit normaal?
Vorige samsung toestellen werden niet zo warm namelijk.
Is dit normaal?
Welkom in de exynos wereld.
Je krijgt nu allemaal zwetsverhalen over je heen over indexing en geef het wat tijd.
Maar het komt door de inferieure processor.
Je krijgt nu allemaal zwetsverhalen over je heen over indexing en geef het wat tijd.
Maar het komt door de inferieure processor.
Dan heb je vast mijn S20 Plus nog niet gevoeld...038Robijno schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:27:
De Note 20 ultra word redelijk goed warm na een paar minuten gebruik, helderheid staat op 50%..
Is dit normaal?
Ook de S10 van mijn vrouw wordt behoorlijk warm bij normaal gebruik.
De Note 10+ viel mij erg mee. Dadelijk wordt mijn N20U bezorgd, ik ben benieuwd...
Dit zijn geen hotspots maar de nabijheid- en lichtsensor die onder het scherm verwerkt zijn. Net zoals je onder bepaalde hoek en licht de vingerafdruksensor kan zien zitten.D3StRoY40 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:12:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/24cis36hHWZPpH4RIT1er8DM.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door CyberJohn op 23-08-2020 12:36 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Als dat daadwerkelijk zo zichtbaar is dan hoef ik die hele telefoon niet.. Ik erger me rot als er ook maar 1 krasje of ander zichtbaar iets is op het scherm.CyberJohn schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:33:
[...]
Dit zijn geen hotspots maar de nabijheid- en lichtsensor die onder het scherm verwerkt zijn. Net zoals je onder bepaalde hoek en licht de vingerafdruksensor kan zien zitten.
[Afbeelding]
Zie wel waarmee ze terug komen, maar ik heb geen enkele telefoon gehad die dat zo zichbaar door het scherm hadden..
OCD dingetje denk ik. 🤔
Wellicht dat hij bij jou meer zichtbaar was dan normaal. Ik kan de sensoren niet zien zitten op mijn toestellen.D3StRoY40 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:45:
[...]
Als dat daadwerkelijk zo zichtbaar is dan hoef ik die hele telefoon niet.. Ik erger me rot als er ook maar 1 krasje of ander zichtbaar iets is op het scherm.
Zie wel waarmee ze terug komen, maar ik heb geen enkele telefoon gehad die dat zo zichbaar door het scherm hadden..
OCD dingetje denk ik. 🤔
Alleen de vingerafdruksensor in vol zonlicht onder een bepaalde hoek. Maar dat is tot dusver pas 1x voorgekomen met toen nog de N10+
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Ja precies, zou best kunnen, daar hoop ik dan maar op! 😉CyberJohn schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:47:
[...]
Wellicht dat hij bij jou meer zichtbaar was dan normaal. Ik kan de sensoren niet zien zitten op mijn toestellen.
Alleen de vingerafdruksensor in vol zonlicht onder een bepaalde hoek. Maar dat is tot dusver pas 1x voorgekomen met toen nog de N10+
Vingerafdruksensor kon ik ook zien op de N20U, enkel waren dat echt te verwaarlozen streepjes waar je enorm veel moeite voor moest doen om het te zien, dat is geen probleem.
Ach we zien wel wat de vervanger doet, misschien dat meer mensen hun scherm hebben bekeken na mijn foto en niets hebben gezien, hij was erg prominent bij mij. Krijg je irritatie van net als lucht onder je screen protector 🤣.
Heeft iemand al contactloos betalen geprobeerd? Ik had dat op mijn S9+ ingesteld en heb het nu weer gedaan. In de ING app een pas aangemaakt enzo. NFC staat aan, maar als ik 'm op dat ding hou, gebeurt er niets. Ik heb NFC getest met een appje en mijn OV kaart. Als ik die er tegenaan hou, ziet ie 'm, dus de NFC detectie werkt. Waarom zou dan contactloos betalen niet werken? Iemand het werkend gekregen?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik lees helaas weinig positieve ervaringen met de note 20 ultra. Zijn er ook nog positieve ervaringen?
Vandaag de N20 U in de Vodafone winkel bekeken, wat me opviel was hoeveel krasjes er al zat aan de boven en onderzijde.
Verder een mooie toestel, ietsje groter dan mijn S20+ maar krasbestendigheid laat te wensen over zo te zien.
Heb de Vodafone medewerker gezegd nooit de NL versie met Exynos te kopen, dat kwam hem bekend voor en was echt niet de enige volgens hem die die er zo over dacht.
Verder een mooie toestel, ietsje groter dan mijn S20+ maar krasbestendigheid laat te wensen over zo te zien.
Heb de Vodafone medewerker gezegd nooit de NL versie met Exynos te kopen, dat kwam hem bekend voor en was echt niet de enige volgens hem die die er zo over dacht.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ik weet niet wat jij leest, maar ik heb geen negatieve ervaringen. Behalve dat ik dat contactloos betalen niet aan de praat krijg, maar ik weet niet waar dat aan ligt.Swizzler24 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:12:
Ik lees helaas weinig positieve ervaringen met de note 20 ultra. Zijn er ook nog positieve ervaringen?
Wat zijn jouw zorgpunten?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Heb er gisteren contactloos mee kunnen betalen in de supermarkt. Pakte het gelijk één keer. Heb er ook de Samsung leren backcover op.mphilipp schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:09:
Heeft iemand al contactloos betalen geprobeerd? Ik had dat op mijn S9+ ingesteld en heb het nu weer gedaan. In de ING app een pas aangemaakt enzo. NFC staat aan, maar als ik 'm op dat ding hou, gebeurt er niets. Ik heb NFC getest met een appje en mijn OV kaart. Als ik die er tegenaan hou, ziet ie 'm, dus de NFC detectie werkt. Waarom zou dan contactloos betalen niet werken? Iemand het werkend gekregen?
Gister betaald met mijn Note20 Ultra icm ING Mobiel bankieren-app: geen problemen dus...mphilipp schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:09:
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Waarschijnlijk, omdat positieve dingen nooit worden gepost...Swizzler24 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:12:
Er worden alleen maar dingen gepost als er te klagen valt (toch?)...
Nou: ik ben ruim tevreden met mijn Note20 Ultra: tov de S20 Ultra is deze telefoon een verademing, helemaal de AutoFocus!
Nou: ik ben ruim tevreden met mijn Note20 Ultra: tov de S20 Ultra is deze telefoon een verademing, helemaal de AutoFocus!
[/quote]
En de warmte tov de S20?
[/quote]
En de warmte tov de S20?
Geen last vanccave1975 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:25:
[/quote]
En de warmte tov de S20?
Omdat je een hoesje hebt?
Mijn S20 ultra ging bij licht gebruik zo naar 39-40 graden. Hoe warm wordt jouw Note20 ?
Ben ik wel benieuwd naar.
Net gereed met wat foto's te editten: 31grccave1975 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:36:
[...]
Omdat je een hoesje hebt?
Mijn S20 ultra ging bij licht gebruik zo naar 39-40 graden. Hoe warm wordt jouw Note20 ?
Mmm das heel netjes.henklbr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:39:
[...]
Net gereed met wat foto's te editten: 31gr
Bizar. Ik ben benieuwd waar het aan ligt. NFC werkt, dat heb ik getest. Misschien heeft het te maken met het overzetten van de zooi van mijn S9+ en heeft de ING app nog ergens wat rommel staan van de vorige kaart die hij heeft aangemaakt oid. Misschien moet ik de hele ING app maar weggooien en opnieuw installeren.henklbr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:22:
[...]
Gister betaald met mijn Note20 Ultra icm ING Mobiel bankieren-app: geen problemen dus...
Blijkt toch weer dat die migratietools (Samsungs eigen tool nota bene!) niet altijd goed werken. Ik had het ook al met iets anders, daar moest ik ook al de boel weggooien en opnieuw installeren, want het wilde maar niet werken. Weet niet eens meer wat het precies was.
De eerste paar dagen leek ie erg warm te worden, maar dat is (vind ik) normaal omdat er van alles geïnstalleerd wordt en hij daar druk mee is. Je zit de eerste dagen ook veel meer te kloten met van alles, en dan is ie gewoon drukker. Je moet daar ook helemaal niet naar kijken in het begin. Beter om de boel na een dag of 2-3 een keer helemaal uit en weer aan te zetten. Je merkt ook aan van alles dat ie zelf ook nog aan het 'leren' is. Steeds die zogenaamd handige tips voor mensen die nog nooit zo'n ding in handen hebben gehad. Ik negeer het maar. Als alles op orde is en alles instellingen zoals ik wil reboot ik nog wel een keer en dan moet het goed zijn. Dat moment komt steeds dichter.ccave1975 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:36:
[...]
Overigens, misschien nuttig, misschien niet, ik heb geprobeerd om met de standaard Samsung launcher te werken, maar ben toch weer teruggevallen op mijn oude vertrouwde Nova Launcher. Al was het alleen maar omdat ik daar een kleinere (of is het juist grotere?) grid kan instellen (6x6) zodat ik meer icons op dat scherm kwijt kan en de zaken ook iets dichter bij elkaar kan zetten. Dat is iets dat ik al jaren gebruik en ik kan blijkbaar niet zonder. Een hele fijne launcher. Sommige launchers zijn puur eyecandy en focussen op themes enzo, maar dat interesseert mij niets. Die grid, de schermruimte gebruiken die ik heb, dát vind ik veel belangrijker (en uiteraard nog andere handige features). Je hebt niet voor niets zo'n lel van een scherm...
Ik vind het meevallen ja. Tuurlijk tijdens het hele klaarmaken werd hij wat warm, maar nu tijdens normaal gebruik eigenlijk geen last.ccave1975 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:04:
En, blijft ie koel??
Todat je een spelletje gaat spelen....freddyathlon schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:12:
[...]
Ik vind het meevallen ja. Tuurlijk tijdens het hele klaarmaken werd hij wat warm, maar nu tijdens normaal gebruik eigenlijk geen last.
Ik heb de s20 plus gehad. Ik dacht... De exenoys valt wel mee...
Blij dat ik hem teruggebracht heb.
FYI: je geïnstalleerde kaarten, op je vorige phone, worden dus niet automatisch overgezet in je ING-appmphilipp schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:04:
[...]
Bizar. Ik ben benieuwd waar het aan ligt. NFC werkt, dat heb ik getest. Misschien heeft het te maken met het overzetten van de zooi van mijn S9+ en heeft de ING app nog ergens wat rommel staan van de vorige kaart die hij heeft aangemaakt oid. Misschien moet ik de hele ING app maar weggooien en opnieuw installeren.
Blijkt toch weer dat die migratietools (Samsungs eigen tool nota bene!) niet altijd goed werken. Ik had het ook al met iets anders, daar moest ik ook al de boel weggooien en opnieuw installeren, want het wilde maar niet werken. Weet niet eens meer wat het precies was.
Je moet deze opnieuw aanmaken...
Weet ik, en dat heb ik ook gedaan. Anders werkt het helemaal niet. Maar ik denk dat ie toch iets heeft meegenomen, want ondanks dat ik dat heb gedaan, doet ie toch niets.henklbr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:19:
[...]
FYI: je geïnstalleerde kaarten, op je vorige phone, worden dus niet automatisch overgezet in je ING-app
Zo sinds gisteravond ook de Note20 Ultra Bronze! Wat een prachtige kleur!! Voorlopig nog vrij weinig negatieve dingen behalve wat er standaard bekend is(processor etc) wel valt het mij op dat mijn Note10+ iets helderder lijkt.. Zelfde scherm op beide apparaten, helderheid op zijn hoogst en aanpasbare setting uit. Iets wat ze in een review ergens op Youtube ook al tegenkwamen..
Iemand 5G werkend met Vodafone?
Iemand 5G werkend met Vodafone?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Geen 120 hz op full resolutie, slechts 30fps Fortnite?? Is dit ding wel state of the art momenteel of is dat met een update te verhelpen?
1. 120Hz op Full resolution: dit was al bekend en dat had je vooraf kunnen wetendanda schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:26:
Geen 120 hz op full resolutie, slechts 30fps Fortnite?? Is dit ding wel state of the art momenteel of is dat met een update te verhelpen?
2. Fortnite 30FPS: daar moet je bij de makers van Fortnite aankloppen
Even ter aanvulling op mijn beschadigde toestel wat geleverd werd.
Na veel contact met de klantenservice, is de uitkomst dat ik moet wachten op de game controller (promotie) voordat de retour/omruilprocedure kan worden gestart.... Het is toch te bizar voor woorden, die controller kan nog twee weken duren.
Zit ik hier met een uitgave van 1300 euro en een waardeloos toestel, wat een waardeloos bedrijf.
Na veel contact met de klantenservice, is de uitkomst dat ik moet wachten op de game controller (promotie) voordat de retour/omruilprocedure kan worden gestart.... Het is toch te bizar voor woorden, die controller kan nog twee weken duren.
Zit ik hier met een uitgave van 1300 euro en een waardeloos toestel, wat een waardeloos bedrijf.
Pffffff, ik zou hem echt gaan flippen. Ik zou mijn geld terug vragen.luckyluc100 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:59:
Ja dat is wel bizar gezien mijne gewoon omgeruild kon worden terwijl me buds nog niet onderweg waren.luckyluc100 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:59:
Inmiddels is mijn oude toestel al ontvangen op het retour adres, wacht nu op confirmatie dat de vervanger verstuurd is.
Balen weer voor jou dit..
Het glas moet trouwens wel erg sterk zijn. https://www.sammobile.com...hone-11-pro-max-drop-test
5G met vodafone werkt opeens na het wisselen van verbindingen (4G-3G naar 5G). Maar echt constant wisselen. Dus denk dat ik hem mooi op 4G alleen hou..
Iemand die toevallig de goodlock modules gebruikt? Ik merk dat Quickstar niet goed werkt hij zet namelijk steeds de instellingen terug.. Denk dat er nog een note20 compatibel versie moet komen.
Iemand die toevallig de goodlock modules gebruikt? Ik merk dat Quickstar niet goed werkt hij zet namelijk steeds de instellingen terug.. Denk dat er nog een note20 compatibel versie moet komen.
[ Voor 39% gewijzigd door Rohit op 24-08-2020 18:03 ]
Echt niet verwacht. Goede reclame voor Samsung.Swizzler24 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:05:
Het glas moet trouwens wel erg sterk zijn. https://www.sammobile.com...hone-11-pro-max-drop-test
Note20 begint wel te kriebelen alleen de prijs houdt me nog tegen. Meeste reviews zijn wel lovend.
Ik denk dat als je spelletjes speelt dat de Exynos funest is. Ik heb dat ook gezien in de Phonebuff batterijtest tussen de Exynos en Snapdragon.Aggressor schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:19:
[...]
Todat je een spelletje gaat spelen....
Ik heb de s20 plus gehad. Ik dacht... De exenoys valt wel mee...
Blij dat ik hem teruggebracht heb.
Speel je geen spelletjes dan is de Exynos gewoon een goede soc.
Ik en vele anderen spelen geen spelletjes dus voor mij niet echt een probleem. Aan de andere kant worden de meeste toestellen warm als je hem zwaar belast, zo ook de iphone 11, alleen throttlen die niet zo snel terug.
Misschien dat Samsung daarom wel een deal met Microsoft heeft gemaakt om games te streamen. Waarschijnlijk dat dit ook wel de toekomst gaat worden omdat je telefoon dan geen dikke GPU meer nodig heeft wat veel energie scheelt.
[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 24-08-2020 20:29 ]
Garret1410 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:19:toon volledige bericht
[...]
Echt niet verwacht. Goede reclame voor Samsung.
Note20 begint wel te kriebelen alleen de prijs houdt me nog tegen. Meeste reviews zijn wel lovend.
[...]
Had ik ook niet verwacht. Victus doet het blijkbaar erg goed. Wat voor toestel heb je nu?
Ik denk dat als je spelletjes speelt dat de Exynos funest is. Ik heb dat ook gezien in de Phonebuff batterijtest tussen de Exynos en Snapdragon.
Speel je geen spelletjes dan is de Exynos gewoon een goede soc.
Ik en vele anderen spelen geen spelletjes dus voor mij niet echt een probleem. Aan de andere kant worden de meeste toestellen warm als je hem zwaar belast, zo ook de iphone 11, alleen throttlen die niet zo snel terug.
Misschien dat Samsung daarom wel een deal met Microsoft heeft gemaakt om games te streamen. Waarschijnlijk dat dit ook wel de toekomst gaat worden omdat je telefoon dan geen dikke GPU meer nodig heeft wat veel energie scheelt.
Inmiddels heb ik de N20u een kleine week in bezit. Omdat ik overstap van een iPhone kost het wel veel extra tijd om alles over te zetten. Ik ben bijna klaar, nog een paar app instellingen overnemen.
Het is een heel mooi toestel, mooi en groot scherm. De stylus pen werkt erg prettig. Als ik eraan denk doe ik alles ermee. Mailtjes lezen en scrollen. Idem voor webpagina's.
Maar als ik er niet aan denk werkt ie ook prima zonder.
En eindelijk weer widgets!
En eindelijk weer een SD kaart! Wat een ramp is het om media (pdf's, fotos's en video's) van een iPhone af te halen.
Over het algemeen is de indruk 10x beter dan de iPhone.
Er zijn ook nog wat dingen die ik wat minder vind. Het zal deels gewenning zijn en wellicht nog even uitzoeken hoe bepaalde dingen werken bij Android.
Het scherm is erg gevoelig. Dat komt ook door de smalle randen, de randen zijn bij de iPhone toch wat groter en je de telefoon makkelijker vast kunt houden. Maar ik druk wel eens onbedoeld op een ander icoontje of extra letter bij het tikken.
De camera valt nog wat tegen, scherp stellen bij closeup foto's werkt niet echt lekker.
Ook zou ik wel willen dat de foto camera standaard in 0.5x stand opstart. Is dat in te stellen?
De beveiliging vind ik "slecht" werken.
De Samsung Face ID werkt vaak niet of traag. (De iPhone Face ID werkt heel snel en goed, tenzij er stof ik de front camera zit, wat ik al voor de 2e keer heb.)
De vingerafdruk (heb 3 vingers geregistreerd) moet ik vaak meerdere keren proberen voordat ie unlocked.
Bij de cijfercode vind ik het wat jammer dat je na de code ook nog op "ok" moet drukken. (Bij de iPhone is de code genoeg voor een automatische unlock.)
Ik denk dat ik m'n Face ID even opnieuw doe en hoop dat het dan beter werkt..
In een aantal gratis app's zit teveel reclame. Voor internet heb ik de Samsung Ad Blocker al geactiveerd. Is er ook een algemene ad blocker voor apps met reclame?
Ondanks het negatieve deel ben ik zeker tevreden met het toestel.
Het enige wat ik aan de iPhone zal missen is het FaceTime bellen, wat ik heel veel gebruikte.
Als er nou toch eens een Android FaceTime app zou zijn...
Het is een heel mooi toestel, mooi en groot scherm. De stylus pen werkt erg prettig. Als ik eraan denk doe ik alles ermee. Mailtjes lezen en scrollen. Idem voor webpagina's.
Maar als ik er niet aan denk werkt ie ook prima zonder.
En eindelijk weer widgets!
En eindelijk weer een SD kaart! Wat een ramp is het om media (pdf's, fotos's en video's) van een iPhone af te halen.
Over het algemeen is de indruk 10x beter dan de iPhone.
Er zijn ook nog wat dingen die ik wat minder vind. Het zal deels gewenning zijn en wellicht nog even uitzoeken hoe bepaalde dingen werken bij Android.
Het scherm is erg gevoelig. Dat komt ook door de smalle randen, de randen zijn bij de iPhone toch wat groter en je de telefoon makkelijker vast kunt houden. Maar ik druk wel eens onbedoeld op een ander icoontje of extra letter bij het tikken.
De camera valt nog wat tegen, scherp stellen bij closeup foto's werkt niet echt lekker.
Ook zou ik wel willen dat de foto camera standaard in 0.5x stand opstart. Is dat in te stellen?
De Samsung Face ID werkt vaak niet of traag. (De iPhone Face ID werkt heel snel en goed, tenzij er stof ik de front camera zit, wat ik al voor de 2e keer heb.)
De vingerafdruk (heb 3 vingers geregistreerd) moet ik vaak meerdere keren proberen voordat ie unlocked.
Bij de cijfercode vind ik het wat jammer dat je na de code ook nog op "ok" moet drukken. (Bij de iPhone is de code genoeg voor een automatische unlock.)
In een aantal gratis app's zit teveel reclame. Voor internet heb ik de Samsung Ad Blocker al geactiveerd. Is er ook een algemene ad blocker voor apps met reclame?
Het enige wat ik aan de iPhone zal missen is het FaceTime bellen, wat ik heel veel gebruikte.
Ik gebruik de originele clear cover en ligt echt goed in de hand. Camera even getest en idd focus closeup is nog matig.. Hopelijk softwarematig oplossing hiervoor.rreevvss schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:19:toon volledige bericht
vingerafdruk + face id werken hier perfect! me duim ook 3 keer erin gezet ofzo, face id + alternatief uiterlijk gedaan in goede lichtomstandigheden. Werkt zelfs prima in het pikkedonker! Code + Oke is zwaar irritant inderdaad haha.
Genoeg adblockers haha
https://play.google.com/store/search?q=adblocker&c=apps
Facetime alternatief Google Duo, of gewoon whatsapp bellen..
Ik denk sowieso deels gewoon worden (als je nog nooit afgerond scherm gehad hebt). Case helpt ook altijd..rreevvss schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:19:
Het scherm is erg gevoelig.
Maar las bij de reviewers dat bij de Note20 Ultra er meer ongewenste aanrakingen zijn.. deels door type curve en deels door grote formaat wss.
Telkens opstarten in die modus zal wellicht niet werken, maar je kan wel "settings to keep" aanduiden om de laatst gebruikte modus te openen.. mss blijft het dan wel op 0.5 staan als je daar laatst naar gekeken had.Ook zou ik wel willen dat de foto camera standaard in 0.5x stand opstart. Is dat in te stellen?
Zeker deels gewoon worden waar je de vinger moet leggen en hoe je best duwt. Maar feilloos is het nooit, helaas. Met droge vingers heb je meer last.De vingerafdruk (heb 3 vingers geregistreerd) moet ik vaak meerdere keren proberen voordat ie unlocked.
Kan je instellen waar je pin instelt "confirm PIN without tapping OK" bolletje aanduiden.Bij de cijfercode vind ik het wat jammer dat je na de code ook nog op "ok" moet drukken. (Bij de iPhone is de code genoeg voor een automatische unlock.)
Whatsapp bellen is inderdaad het alternatief, aangezien zowat iedereen het heeft.
Het schiet al niet op met de al die verschillende apps zoals Teams, Skype, Zoom, etc. Dus Duo laat ik even gaan (voor zolang het kan).
De settings to keep had ik al gezien en aangezet. De 0,5x onthoud ie wel als ik de camera app gebruik en later nog eens opstart. Als ik 'm helemaal afsluit gaat ie terug naar de 1x.
De vingerafdruksensor van m'n S6 Edge en de iPhone 7 waren top. De iPhone XS had deze niet meer.
Wel wat minder dat de nieuwe N20u (voor mij dan) slechter werkt dan die oude toestellen, maargoed ik ga ze nog een keer opnieuw instellen, inclusief de Face ID.
Dank voor de PIN tip, top!
Het schiet al niet op met de al die verschillende apps zoals Teams, Skype, Zoom, etc. Dus Duo laat ik even gaan (voor zolang het kan).
Met m'n S6 Edge kan ik me niet herinneren dat de scherm randen zo gevoelig waren, maar dat is dan ook al lang geleden.Hakki schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:21:toon volledige bericht
[...]
Ik denk sowieso deels gewoon worden (als je nog nooit afgerond scherm gehad hebt). Case helpt ook altijd..
Maar las bij de reviewers dat bij de Note20 Ultra er meer ongewenste aanrakingen zijn.. deels door type curve en deels door grote formaat wss.
[...]
Telkens opstarten in die modus zal wellicht niet werken, maar je kan wel "settings to keep" aanduiden om de laatst gebruikte modus te openen.. mss blijft het dan wel op 0.5 staan als je daar laatst naar gekeken had.
[...]
Zeker deels gewoon worden waar je de vinger moet leggen en hoe je best duwt. Maar feilloos is het nooit, helaas. Met droge vingers heb je meer last.
[...]
Kan je instellen waar je pin instelt "confirm PIN without tapping OK" bolletje aanduiden.
De settings to keep had ik al gezien en aangezet. De 0,5x onthoud ie wel als ik de camera app gebruik en later nog eens opstart. Als ik 'm helemaal afsluit gaat ie terug naar de 1x.
De vingerafdruksensor van m'n S6 Edge en de iPhone 7 waren top. De iPhone XS had deze niet meer.
Wel wat minder dat de nieuwe N20u (voor mij dan) slechter werkt dan die oude toestellen, maargoed ik ga ze nog een keer opnieuw instellen, inclusief de Face ID.
Dank voor de PIN tip, top!
je kan in de apps-overview (multitasking scherm) ervoor kiezen om je camera te locken, zodat die app niet volledig gesloten wordt. Klik hiervoor op het icoontje van de app en dan "lock this app".. De "close all" knop, zal die app dan niet meer sluiten. Manueel wegswipen kan wel nog steeds.De settings to keep had ik al gezien en aangezet. De 0,5x onthoud ie wel als ik de camera app gebruik en later nog eens opstart. Als ik 'm helemaal afsluit gaat ie terug naar de 1x.
Die 'close all' hoef je niet per se te gebruiken trouwens, doe ik zelden.
Totaal andere technologie.. volgende generatie (die iedereen nu al op de note20 had verwacht) zou beter moeten zijn..De vingerafdruksensor van m'n S6 Edge en de iPhone 7 waren top. De iPhone XS had deze niet meer.
Nav een vraag via DM heb ik Phone Temperature van Naveen Jain geïnstalleerd.
Nu 34.1 graden met 86% batterij met weinig activiteit.
Na een potje Fortnite 41,7 graden met 79% batterij.
Nu 34.1 graden met 86% batterij met weinig activiteit.
Na een potje Fortnite 41,7 graden met 79% batterij.
wil iemand bevestigen of de 8K videosnap functie op de S20 (Ultra) ook aanwezig is op de Note 20 Ultra.?
heb bijna alle reviews gekeken maar ben het nog niet tegengekomen dat het ook op de note 20 Ultra aanwezig is.
8K ultra snap functie:
YouTube: Galaxy S20: How to use 8K Video Snap | Samsung
volgensmij kan dit enkel als je in 8k filmt..iig op de S20 (Ultra)
dank alvast!.
heb bijna alle reviews gekeken maar ben het nog niet tegengekomen dat het ook op de note 20 Ultra aanwezig is.
8K ultra snap functie:
YouTube: Galaxy S20: How to use 8K Video Snap | Samsung
dank alvast!.
Vanavond na her-installatie van de ING app nog een keer geprobeerd contactloos te betalen, maar het lukt niet. NFC heb ik al eerder getest met NFC Tools en mijn OV kaart. Die werd toen gedetecteerd. Maar contactloos betalen wil niet werken.
Iemand nog een tip voordat ik Samsung ga vragen? Ergens een geheime setting die dat kan beletten?
Van waaruit werkt het eigenlijk? Ik zie nl op mijn Vodafone sim ook zo'n NFC logo. Werkt het via die SIM of zit er ook iets in de telefoon waarmee het tot stand wordt gebracht?
Iemand nog een tip voordat ik Samsung ga vragen? Ergens een geheime setting die dat kan beletten?
Van waaruit werkt het eigenlijk? Ik zie nl op mijn Vodafone sim ook zo'n NFC logo. Werkt het via die SIM of zit er ook iets in de telefoon waarmee het tot stand wordt gebracht?
Ja dit werkt iddmiketuin schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:56:
wil iemand bevestigen of de 8K videosnap functie op de S20 (Ultra) ook aanwezig is op de Note 20 Ultra.?
8K ultra snap functie:
[URL="https://www.youtube.com/watch?v=pAHfxBcj8GI"]YouTube: Galaxy S20: How to use 8K Video Snap |
dank alvast!.
Zal denk ik niet uitmaken, maar ik had contacloos betalen geactiveerd door eerst via Chrome naar de ING website te gaan en daar via de mobiel betalen link ben ik in de ING app gekomen om te activeren.mphilipp schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:48:
Vanavond na her-installatie van de ING app nog een keer geprobeerd contactloos te betalen, maar het lukt niet. NFC heb ik al eerder getest met NFC Tools en mijn OV kaart. Die werd toen gedetecteerd. Maar contactloos betalen wil niet werken.
Dat lijkt mij ook niet uitmaken. Toen ik het op mijn S9+ had ingesteld stond ik in een winkel en was mijn bankpas vergeten. Ik realiseerde mij toen dat ik ook die mogelijkheid had met de foon, dus heb dat toen even snel geactiveerd in de ING app. Binnen een minuut was het voor elkaar. It should work....sidjoesz schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 06:20:
[...]
Zal denk ik niet uitmaken, maar ik had contacloos betalen geactiveerd door eerst via Chrome naar de ING website te gaan en daar via de mobiel betalen link ben ik in de ING app gekomen om te activeren.
Ik zou eerst je toestel eens resetten en geen backup terug zetten alleen even de ing app installeren kijken of die het dan wel doet. Ik had het hier in 2min werkend, en al meerdere keren ermee betaald nu. Ook ing.mphilipp schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:48:
Misschien domme opmerking, maar ook in de settigns bekeken of onder "tap and pay" de instelling juist staat? Eventueel default service en vinkje bij "with open apps" actief?
Steken jullie de smartphone in jullie broekzak? Hij is wel aan de grote kant itt m'n S10.
Kontzaksilent785 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:47:
Steken jullie de smartphone in jullie broekzak? Hij is wel aan de grote kant itt m'n S10.
Waar ik 'm uiteraard uithaal als ik ga zitten...

Ik heb een note 9, ik ben aan het twijfelen tussen een note 10+ of de note 20 ultra. Ik ben nu wel nog tevreden met mijn note 9 maar doordat hij geen updates en zo meer krijgt wil ik upgraden. Nu dat de n10+ een jaar langer updates krijgt en bijna de zelfde specs heeft en toch paar 100 euro goedkoper is zou ik hem kopen. Maar de note 10+ is bijna nergens meer te koop in belgie met een abonnement. Dus twijfel ik om de 20 te nemen.
Ik zie toevallig iemand op het samsung forum die hetzelfde had als mijn toestel.
Blijkbaar dus ook een dingetje aan het worden?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iWnePH3NkZQ39YshQKKUGAPT.jpg?f=user_large)
De persoon in kwestie had hem pas 6 uurtjes in gebruik.
Ik moet nog bericht krijgen over de replacement, nog niets vernomen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iWnePH3NkZQ39YshQKKUGAPT.jpg?f=user_large)
Hoezo geen updates voor n9? Nog gewoon een jaar updates minimaal nog.rabotgangster schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:04:
Ik heb een note 9, ik ben aan het twijfelen tussen een note 10+ of de note 20 ultra. Ik ben nu wel nog tevreden met mijn note 9 maar doordat hij geen updates en zo meer krijgt wil ik upgraden. Nu dat de n10+ een jaar langer updates krijgt en bijna de zelfde specs heeft en toch paar 100 euro goedkoper is zou ik hem kopen. Maar de note 10+ is bijna nergens meer te koop in belgie met een abonnement. Dus twijfel ik om de 20 te nemen.
Antwoord niet gelezen daarop ook?D3StRoY40 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:45:
Ik zie toevallig iemand op het samsung forum die hetzelfde had als mijn toestel.
[Afbeelding]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63509244
Hij is uitgekomen in augustus 2018, dus + 2jaar updates is toch het einde augustus 2020. En de laatste update dat ik ontvangen had was op 23 augustus. Dus vermoed ik dat dit de laatste update was.Rohit schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:06:
[...]
Hoezo geen updates voor n9? Nog gewoon een jaar updates minimaal nog.
Mijn antwoord niet gelezen daarop ook?henklbr schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:17:
[...]
Antwoord niet gelezen daarop ook?
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63509244
PS: dit is niet normaal, tenzij mensen dit normaal vinden, nog nooit gezien bij een telefoon en totaal onacceptabel.
Voor 1300 euro heb ik dan wel andere doelen.
Geef enkel een heads up dat er nu meer mensen zien wat ik zag, en het dus niet bij een enkel telefoontje bleef, gezien vele het niet zien of dit probleem niet hebben.
D3StRoY40 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:45:
[Afbeelding]
Zijn sensoren. De onderste is de finger print scanner.
Ik zie niks zitten op mijn N20 ultra.D3StRoY40 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:34:
[...]
Mijn antwoord niet gelezen daarop ook?
PS: dit is niet normaal, tenzij mensen dit normaal vinden, nog nooit gezien bij een telefoon en totaal onacceptabel.
Voor 1300 euro heb ik dan wel andere doelen.
Geef enkel een heads up dat er nu meer mensen zien wat ik zag, en het dus niet bij een enkel telefoontje bleef, gezien vele het niet zien of dit probleem niet hebben.
2x een OS update en 3 jaar security updates. Dus tot augustus 2021 zou je veiligheids updates moeten krijgen.rabotgangster schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:32:
[...]
Hij is uitgekomen in augustus 2018, dus + 2jaar updates is toch het einde augustus 2020. En de laatste update dat ik ontvangen had was op 23 augustus. Dus vermoed ik dat dit de laatste update was.
Edit: ik kan het alleen zo even niet terug vinden maar in mijn beleving was het wel altijd zo maar misschien heb ik het mis.
[ Voor 12% gewijzigd door Garret1410 op 27-08-2020 10:09 ]
Voor de mensen die een middenweg willen qua aantal HZ.
https://labs.xda-developers.com/store/app/sszb.s20.refresh
Werkt perfect! Zelf net getest en makkelijk met 2 knopjes te veranderen van 96HZ naar 120HZ.
Getest met www.displayhz.com
Werkt perfect! Zelf net getest en makkelijk met 2 knopjes te veranderen van 96HZ naar 120HZ.
Ik zou dit niet doen op je Note20: Note20 refresh-rate is verschillend dan op de S20-serieRohit schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:42:
Voor de mensen die een middenweg willen qua aantal HZ.
Heb exact hetzelfde probleem. NFC werkt wel, maar als ik probeer te betalen reageert hij totaal niet. Maakt niet uit welke positie ik de telefoon hou, heb echt alles geprobeerd. Heb ook al meerdere keren mijn Rabo Wallet opnieuw geïnstalleerd en alle instellingen zijn exact hetzelfde als op mijn S10+.mphilipp schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:09:
Je bent dus niet de enige..
Fijn om een lotgenoot te hebben...2017peter72 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:07:
[...]
Heb exact hetzelfde probleem. NFC werkt wel, maar als ik probeer te betalen reageert hij totaal niet. Maakt niet uit welke positie ik de telefoon hou, heb echt alles geprobeerd. Heb ook al meerdere keren mijn Rabo Wallet opnieuw geïnstalleerd en alle instellingen zijn exact hetzelfde als op mijn S10+.
Je bent dus niet de enige..
Er is hier in Rotterdam een Samsung repair center. Ik ben benieuwd of je ook zomaar kunt binnenlopen om ze te laten kijken.
Hoe bedoel je verschillend? Dat hij zichzelf aanpast bedoel je? Als ik diplayhz.com aanlaat staan komt hij niet onder de 60 en zodra ik het scherm aanraak schiet die naar 120.. Dus het is of 60 of 120 met aanpasbaar blijkbaar.. Of is er een betere test die ik kan doen? Want ik had gelezen dat hij eigenlijk minimaal 1hz moet pakken als je niks doet en pas als je wat doet hij hem aanpast van 1tot120hz?henklbr schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:54:
[...]
Ik zou dit niet doen op je Note20: Note20 refresh-rate is verschillend dan op de S20-serie
Heb hem verwijderd en nu is hij weer aanpasbaar van 60 naar 120. Maar ga wel proberen wat het doet als ik hem gewoon op 96 laat.. Maar nu nog even weekje zo laten standaard en hopen dat batterijduur beter word, want voorlopig is het nog niet heel geweldig..
[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 27-08-2020 13:19 ]
Ja, past gewoon in m'n broekzak.silent785 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:47:
Ik zie het op mijn toestel niet, dus snap wel de argwaan tegenover de 'het hoort, want sensoren'.D3StRoY40 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:45:
Daar hoef je je ook niet echt heel veel zorgen over te maken. In een van die testvideos hebben ze de Note proberen te kraken (haha) en buigen lukt je gewoon niet. Er zit een stalen frame in dat heel erg stijf is en dat Gorilla glas kan ook wel wat hebben. Ik ben meerdere malen per ongeluk met de telefoon nog in de kontzak op de motor gestapt met de S9+ en er was niets mee aan de hand.freddyathlon schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:03:
[...]
Kontzak
Waar ik 'm uiteraard uithaal als ik ga zitten...
Puntje voor joumphilipp schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:37:
[...]
Daar hoef je je ook niet echt heel veel zorgen over te maken. In een van die testvideos hebben ze de Note proberen te kraken (haha) en buigen lukt je gewoon niet. Er zit een stalen frame in dat heel erg stijf is en dat Gorilla glas kan ook wel wat hebben. Ik ben meerdere malen per ongeluk met de telefoon nog in de kontzak op de motor gestapt met de S9+ en er was niets mee aan de hand.
Ik mag toch ook aannemen dat zo'n duur toestel wel wat kan hebben en dat deze inderdaad steviger is dan goedkopere/budget toestellen.
Klopt, maar ik was er toch niet zo blij mee toen ik merkte dat ik op mijn telefoon zat. Maar ook weer geruststellend om te weten dat ie er tegen kan. Ik ben nog van de generatie die zuinig is op zijn spullen.freddyathlon schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:57:
[...]
Puntje voor jou
Ik mag toch ook aannemen dat zo'n duur toestel wel wat kan hebben en dat deze inderdaad steviger is dan goedkopere/budget toestellen.
Vanmorgen was ik mijn toestel aan het inspecteren en merkte een heel klein krasje op, links bovenin de hoek van de camera, vanuit de rand zeg maar. Niet voor de lens of lenzen. Geen vuil of een haartje, ik kon het niet wegvegen.
Is het mogelijk dat zoiets in de fabriek al is ontstaan? Ik heb het toestel sinds een weekje nu en kan mij niet herinneren dat ik ergens langs ben geschaafd of iets, ben ultra zuinig op de Ultra
.
Er zit geen protector op vanuit de fabriek verder, toch? Gorilla glas zou niet snel krassen...
Is het mogelijk dat zoiets in de fabriek al is ontstaan? Ik heb het toestel sinds een weekje nu en kan mij niet herinneren dat ik ergens langs ben geschaafd of iets, ben ultra zuinig op de Ultra
Er zit geen protector op vanuit de fabriek verder, toch? Gorilla glas zou niet snel krassen...
[ Voor 5% gewijzigd door freddyathlon op 28-08-2020 08:49 ]
Er zit standaard een screenprotector op het display.freddyathlon schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:48:
Vanmorgen was ik mijn toestel aan het inspecteren en merkte een heel klein krasje op, links bovenin de hoek van de camera, vanuit de rand zeg maar. Niet voor de lens of lenzen. Geen vuil of een haartje, ik kon het niet wegvegen.
Is het mogelijk dat zoiets in de fabriek al is ontstaan? Ik heb het toestel sinds een weekje nu en kan mij niet herinneren dat ik ergens langs ben geschaafd of iets, ben ultra zuinig op de Ultra.
Dat klopt, maar niet op de camera, toch?038Robijno schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:07:
[...]
Er zit standaard een screenprotector op het display.
Nee dat klopt idd.freddyathlon schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:09:
[...]
Dat klopt, maar niet op de camera, toch?
Niets gezien.038Robijno schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:07:
[...]
Er zit standaard een screenprotector op het display.
Hoezo niets gezien? Screenprotector zit er standaard op...
Alleen de beschermfolie die je bij elk stukje electronica krijgt. Als je dat bedoelt, ok. Maar met een screenprotector bedoel ik zo'n ding dat je apart koopt om je scherm te beschermen tijdens gebruik.Rohit schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:01:
[...]
Hoezo niets gezien? Screenprotector zit er standaard op...
Er zit standaard een screenprotector op de Note20 (Ultra)...mphilipp schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:27:
[...]
Alleen de beschermfolie die je bij elk stukje electronica krijgt. Als je dat bedoelt, ok. Maar met een screenprotector bedoel ik zo'n ding dat je apart koopt om je scherm te beschermen tijdens gebruik.
Niet bij mij dan. Of hij zat er zo slordig op dat het op zo'n stukje beschermfolie leek, want dat wanstaltige ding heb ik eraf gehaald. Dat leek niet op iets dat je erop wilt laten zitten.henklbr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:41:
[...]
Er zit standaard een screenprotector op de Note20 (Ultra)...
Heb ook de standaard screenprotector op m'n Note 20 ultra gelaten, bij de selfie camera zie je de cutout.
Had dat bij m'n S10 ook gewoon gelaten, die was vrij goed
Had dat bij m'n S10 ook gewoon gelaten, die was vrij goed
Waar slaat deze opmerking op?danda schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:24:
Laten jullie ook de folie zitten bij aanschaf van een nieuw bankstel?
Er zit een screenprotector op de N20/N20Ultra, NL-versie PHN/VDF/TNL (en NEE: dit is geen folie!)
Staat ook duidelijk in de handleiding dat het een screenprotector is.
heb je het probleem nog steeds ?
zo ja, even inloggen bij Mijn ING
(Moet wel vanaf een ander apparaat)
en oude toestel blokkeren.
bij mij werkt het (ook push meldingen) weer
heb je het probleem nog steeds ?
zo ja, even inloggen bij Mijn ING
(Moet wel vanaf een ander apparaat)
en oude toestel blokkeren.
bij mij werkt het (ook push meldingen) weer
[ Voor 88% gewijzigd door vezel op 29-08-2020 10:01 ]
De standaard screenprotector beschadigt wel erg snel.
Als ik in een bepaalde lichthoek kijk, zie ik wel wat oneffenheden, de screenprotector is niet helemaal glad/egaal. Lopen lijntjes in, een witgekleurd putje...
Zonder de S-Pe te hebben gebruikt, zijn er ook al kleine krasjes te zien. Ik weet zeker dat ik het toestel nergens langs heb geschaafd, dus puur door het gebruik gekomen al, verwacht ik.
Als ik in een bepaalde lichthoek kijk, zie ik wel wat oneffenheden, de screenprotector is niet helemaal glad/egaal. Lopen lijntjes in, een witgekleurd putje...
Zonder de S-Pe te hebben gebruikt, zijn er ook al kleine krasjes te zien. Ik weet zeker dat ik het toestel nergens langs heb geschaafd, dus puur door het gebruik gekomen al, verwacht ik.
Kwam dit topic tegen bij de Samsung community. Ik heb hetzelfde, ook nog de standaard screenprotector erop. Hebben eigenaren van de Note 20 (Ultra) hier dit ook en weet iemand waar dit door komt?
https://eu.community.sams...a-screen-dent/m-p/1968074
https://eu.community.sams...a-screen-dent/m-p/1968074
[ Voor 5% gewijzigd door freddyathlon op 30-08-2020 10:35 ]