1. ja: is Dual-SIM (SIM-tray of 2 SIM's, of 1 SIM & MicroSD). Er is ook eSIM aanwezignickdot schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 21:53:
[...]
Interessant! Ik wil deze versie met 512GB ook zakelijk bestellen. Kan jij voor me checken of het toestel dual sim is? Dat staat op de sim tray en dan moeten er twee IMEI nummers zijn. Ik heb met Samsung gebeld en ze verzekerden me mondeling dat het dual sim is, maar konden het niet schriftelijk bevestigen of naar een url verwijzen die dit bewijst. Op de website van Samsung staat dat er zowel een single sim als dual sim versie bestaat van de Ultra. Zonder dual sim heeft het voor mij geen zin, want ik moet zowel NL als BE sim kaartje tegelijk kunnen gebruiken ivm werk.
Kon jij de dag van verzending zelf kiezen? Ik hoop van wel, want ben tot 1 september op vakantie.
Heb je ook een hoesje besteld? Zo ja, welk? Ik wil liefst een flip cover met magneet, maar een krachtige magneet verstoort blijkbaar de S-pen.
2. Kon geen datum uitkiezen
Voor hoesjes: zie de website
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01