Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:21
die kan je hier bestellen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andremichel
OTA update N981BXXU3DUI5 1 september patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

andremichel schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:01:
OTA update N981BXXU3DUI5 1 september patch. :)
Voor de Note 20 is de oktober update er inderdaad al, maar waarom nog steeds een 1 september security patch?

[ Voor 19% gewijzigd door wiz op 07-10-2021 11:18 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
wiz schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Voor de Note 20 is de oktober update er inderdaad al, maar waarom nog steeds een 1 september security patch?
Geen idee.
Misschien volgt er nog wat...... :)

[ Voor 4% gewijzigd door andremichel op 07-10-2021 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Nieuwe update is er voor de Ultra. N986BXXS3DUIF met oktober security patch (PHN - Nederland)

https://www.sammobile.com...ad/N986BXXS3DUIF/1583092/

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Ook voor de 20 5G met 1 oktober patch N981BXXS3DUIF
( LUX-Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello is er iemand die weet hoe je de cache van het toestel kan ledigen? Volgens YouTube en andere sites moet men het volume knop en terzelfde tijd de startknop indrukken om in het systeem te geraken maar bij mij lukt dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-08 09:25
patrick56 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:00:
Hello is er iemand die weet hoe je de cache van het toestel kan ledigen? Volgens YouTube en andere sites moet men het volume knop en terzelfde tijd de startknop indrukken om in het systeem te geraken maar bij mij lukt dit niet
Tegenwoordig moet je de USB Kabel in het toestel hebben. Het andere eind aansluiten op een laptop of pc.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawinho
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-09 21:23
Iemand al One UI 4 binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Nope nog niet.. (VD2, Vodafone Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Ja maar niet via de normale manier. Dus via xda. Is niet meer mijn actieve foon, gebruik nu iPhone 13 Pro, maar is er iets wat je wilt weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 21:22
Zojuist bij 'Software-update' gekeken en kan de nieuwe UI versie via reguliere weg downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawinho
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-09 21:23
Yeah bij mij ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:05
Me to, moet wel ff uitzoeken wat er buiten de optische veranderingen anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Samsung is lekker bezig met updates. Net naar Android 12 geüpdatet en krijg nu al een nieuwe update met 1 januari 2022 securty patch. 😀

Google Play system update is nu 1 december 2021, die stond raar genoeg op 1 september 2021 na de Android 12 update.

https://doc.samsungmobile.com/SM-N986B/PHN/doc.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLdJ3LmuTkwPTYwkKY_tx-y9CmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ceM3muoykUTleVI4DAr4zLBI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 15-01-2022 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentvdBergh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 13:30
Net de patch van beveiliging voor 1 februari al binnen gekregen. Lijkt er inderdaad op dat er wat mensen bij Samsung peper in hun rest hebben gekregen voor het produceren van updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
VincentvdBergh schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:33:
Net de patch van beveiliging voor 1 februari al binnen gekregen. Lijkt er inderdaad op dat er wat mensen bij Samsung peper in hun rest hebben gekregen voor het produceren van updates.
Hier vandaag gekregen, echt netjes en we zijn nog niet eens februari. :*)

Changelog:

• Algehele stabiliteit van uw apparaat is verbeterd.
• De beveiliging van uw apparaat is verbeterd.

[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious? op 31-01-2022 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Heeft iemand een goed tip voor een screen protector, voorkeur gaat uit naar een tempered glass.

De volgende op het oog;

Whitestone Dome Glass
PanzerGlass Case Friendly Gehard Glas Screenprotector

Over de Whitestone Dome Glass lees ik wisselende ervaringen, met name loslaten de zijkanten. De PanzerGlass is men ook wisselent en matig positief over en heeft een uitsparing voor de fingerprint scanner, dat is natuurlijk een hele lelijke oplossing 8)7

Hebben jullie hier ervaring mee, of betere alternatieven? Bedankt.

Andere vraag; wat is het verschil, buiten de andere stekker om, met een UK versie en een NL versie van de Note 20? Ik vraag dit omdat een kameraad in de UK een dit toestel tegen een zeer scherpe prijs kan aanschaffen, maar gaat dat werken in NL op het net hier.

[ Voor 20% gewijzigd door Vjenne-ICT op 21-02-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Vjenne-ICT schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:14:
Heeft iemand een goed tip voor een screen protector, voorkeur gaat uit naar een tempered glass.

De volgende op het oog;

Whitestone Dome Glass

Over de Whitestone Dome Glass lees ik wisselende ervaringen, met name loslaten de zijkanten. De PanzerGlass is men ook wisselent en matig positief over en heeft een uitsparing voor de fingerprint scanner, dat is natuurlijk een hele lelijke oplossing 8)7

Andere vraag; wat is het verschil, buiten de andere stekker om, met een UK versie en een NL versie van de Note 20? Ik vraag dit omdat een kameraad in de UK een dit toestel tegen een zeer scherpe prijs kan aanschaffen, maar gaat dat werken in NL op het net hier.
wat betreft de ULTRA versie weet ik dat er heel wat screenprotectors zijn (zelfs hele dure a 40 euro!) die moeite hebben met de ingebouwde vingerafdrukscan in het display... ik weet niet of de normale note 20 dat ook heeft anders werkt een goedkope screenprotector van de Hema even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35

De volgende op het oog;

Whitestone Dome Glass

Kan je helaas niet helpen aan info screenprotector, kan je kameraad wel helpen aan een Note 20 Ultra als mijn net bestelde S22 Ultra er is. PB me maar voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Werkt prima, zolang het maar een Europese versie is.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Bedankt allemaal voor het meedenken en de reacties!

Een screenprotector ben ik nog steeds niet uit, is een lastige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OscarMore
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-03 12:33
Wellicht ten overvloede: nieuwe security update is beschikbaar. Patch level blijft 1 feb 2022. Verder geen nadere uitleg op website https://doc.samsungmobile.com/SM-N986B/PHN/doc.html.
Wellicht te maken met diefstal galaxy broncode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Net de One UI 4.1 update ontvangen op mijn Note 20 Ultra. Samsung is weer lekker bezig met updates. :)

Beveiligingspatch is nu 1 maart 2022, RAM Plus kan nu tot 8GB en nog meer vernieuwingen.

[ Voor 43% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-03-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb mijn note 20 ultra nu 1 jaar en een maand of 3 a 4 maar kom met een volle accu nauwelijks een dag door, sterker nog afgelopen zaterdag een paar foto's en filmpjes maken en het ding was halverwege de dag al leeg....

Ervaren meer van jullie deze problemen? Misschien maar eens een factory reset uitvoeren na al die updates

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

cypher21 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:33:
Ik heb mijn note 20 ultra nu 1 jaar en een maand of 3 a 4 maar kom met een volle accu nauwelijks een dag door, sterker nog afgelopen zaterdag een paar foto's en filmpjes maken en het ding was halverwege de dag al leeg....

Ervaren meer van jullie deze problemen? Misschien maar eens een factory reset uitvoeren na al die updates
Ik moet toegeven dat mijn snapdragon note 20 ultra ook niet meer de volle dag uithoud zonder de batterij besparende modus. Geen idee of het erger is geworden na een update of dat het ouderdom is (wat eigenlijk raar is voor een telefoon van 1,5 jaar oud)

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Weer een nieuwe update voor de Note 20 Ultra 5G. Nu iets meer dan alleen een beveiliging update. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QIrnKsi5GIjSdpF5W8oMlqLHdp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ON43neV9Jcf8zHuhSOgEZsdY.jpg?f=fotoalbum_large
MxMayne1 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:18:
[...]

Ik moet toegeven dat mijn snapdragon note 20 ultra ook niet meer de volle dag uithoud zonder de batterij besparende modus. Geen idee of het erger is geworden na een update of dat het ouderdom is (wat eigenlijk raar is voor een telefoon van 1,5 jaar oud)
Ik kom trouwens de dag prima door, het is nu 23:45 en heb nog 10%. Ik heb wel de Exynos model, weet niet of dat wat uit maakt.

[ Voor 52% gewijzigd door WhySoSerious? op 24-05-2022 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik heb de laatste update geïnstalleerd en bij het opnieuw opstarten kwam ik er verdorie achter dat ik het ontgrendelpatroon niet meer weet. Ik dacht weer met de vingerafdrukscanner in te kunnen loggen. Nu wil ik een harde reset doen, maar ik krijg mijn telefoon geen eens meer uit zonder het ontgrendelpatroon. Ik weet niet meer wat ik nou moet. Het liefste zou ik natuurlijk geen harde reset doen omdat ik dan alles kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

cassiekai schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:37:
Ik heb de laatste update geïnstalleerd en bij het opnieuw opstarten kwam ik er verdorie achter dat ik het ontgrendelpatroon niet meer weet. Ik dacht weer met de vingerafdrukscanner in te kunnen loggen. Nu wil ik een harde reset doen, maar ik krijg mijn telefoon geen eens meer uit zonder het ontgrendelpatroon. Ik weet niet meer wat ik nou moet. Het liefste zou ik natuurlijk geen harde reset doen omdat ik dan alles kwijt ben.
ik heb hetzelfde gehad maar via my samsung kan je alsnog de telefoon ontgrendelen (moet je dat wel ooit aangezet hebben)

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
MxMayne1 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:01:
[...]

ik heb hetzelfde gehad maar via my samsung kan je alsnog de telefoon ontgrendelen (moet je dat wel ooit aangezet hebben)
Ik heb mijn toestel toch een hard reset kunnen geven. Alles weg natuurlijk. Het enige wat ik echt zonde vindt zijn bepaalde foto’s. Ik zorg er nu wel voor dat me dit niet meer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Geen idee of iemand dit topic nog leest, maar ik heb na 3 probleemloze jaren ineens een raar probleempje. Ik mag ineens van de ING app mijn vingerafdruk niet meer gebruiken om transacties goed te keuren. Mijn vinger is alleen nog goed genoeg voor inloggen/ontgrendelen van de app.
Er is tussen het moment dat dit nog wél werkte en het probleem-moment geen update geweest van Samsung óf van de ING app. Rara politiepet...?

Als ik naar het instellingenscherm van de app ga om dit aan te passen, kan ik wel inloggen en bevestigen kiezen, maar nadat ik de ontgrendelcode heb ingegeven, blijft het balkje 'opslaan' grijs. Alleen als ik 'alleen inloggen' kies, wordt ie oranje en kan ik de keuze vastleggen.

Niet een enorm probleem, maar wel irritant, vooral omdat het altijd goed heeft gewerkt. Nog iemand met dit probleem, of moet ik echt even de ING helpdesk gaan bellen?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:13
Ik ben al heel lang geleden mijn vingerafdruk inlog corrupt geraakt ofzo. Met geen mogelijkheid doet hij het, ik zie het maar al een veiligheids feature. (als iemand met mijn vinger probeert te unlocken dan lukt dat niet)

Ik heb vingerafdruk opnieuw toegevoegd en zie inderdaad ook alleen een grijs veld opslaan.

Edit: maar hij heeft hem blijkbaar wel opgeslagen, ik kan inloggen en overmaken met mijn vingerafdruk.

Ik heb wel afgelopen week een flinke update gehad (2 GB) en alles ziet er wat meer kinderlijker uit. (a la Samsung kids) Alleen mijn unlock patroon pakt hij heel vaak niet als ik het even snel wil doen. (dit is niet hetzelfde als jouw probleem)

[ Voor 8% gewijzigd door Goof2000 op 15-11-2022 16:27 . Reden: Ervaring toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Goof2000 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:24:
Ik heb vingerafdruk opnieuw toegevoegd en zie inderdaad ook alleen een grijs veld opslaan.

Edit: maar hij heeft hem blijkbaar wel opgeslagen, ik kan inloggen en overmaken met mijn vingerafdruk.
Misschien is dat bij mij ook het geval. Ik zal ze eens allemaal wegkiepen en opnieuw toevoegen. Of de hele ING app opnieuw installeren, cache weggooien enzo. Voor de zekerheid opnieuw opstarten en een crusifix en knoflook klaarleggen just in case... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, al sinds release een Note20 Ultra 5G en al een jaar geraak ik de dag niet door terwijl ik bij release 7-8 schermtijd kon halen :) . Ik ben nu gewoon van een powerbank mee te nemen maar vroeg mij af of een battery replacement bij Samsung het nog waard is? De batterijen die zij zullen hebben liggen zullen ook niet meer gloednieuw en een jaar oud zijn volgens mij.

Overigens 6 maand na release tot paar maand geleden werd ie nog heet, nu sinds laatste updates niet meer zo snel waarmee ik zeer blij ben! (Of door het koude weer) Iemand nog gemerkt?

Laatste flagship Apple en Samsung schermtijd lijken mij gelijkaardig aan mijn ervaring met de note20 ultra terwijl s21 en s22 ultra het minder goed leken te doen en iedereen prijst ze nu de lucht in (wel grappig dat het zo moet gebeuren haha).
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste