Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
elomen schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:13:
Hallo.
Sinds laatste update van afgelopen maandag 26 oktober werkt 5 maal optische zoom niet meer.
Bij inzoomen en bedekken zoomlens soms 1 seconde wel maar wordt meteen overgenomen door middelste lens.(dus digitaal ingezoomd)
Camera gereset (geen effect) en cash gewist in recoverymode.(geen effect)
Wat me ook opvalt is bij gebruik camera functie bij instellingen geen foto grote in te stellen is, er staat daar video size? Vreemd allemaal.
Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?
Een aantal screenshots toegevoegd
Mijn Note20 Ultra heeft dat ook: de zoom-lens wordt pas gebruikt vanaf 10x
Maar was dit altijd al niet zo?

Idem geldt voor de "foto grootte": was dit niet al?

In ieder geval: Android 11 / OneUI 3 heeft precies hetzelfde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOx3YP_kslTG2A3aoWTNEG8vkU8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hgn0jsTNO29JOsAaFxmT337K.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHewdHdJRu2FjpCJF8Bidriryo0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/48byU2BXsSW2K0pYdXmMcXiY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXu7opH4qp5BEncZmwHh7LqFyZY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wjgWdfn6bUQlhgBcGSQr9t4M.jpg?f=fotoalbum_tile

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elomen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 06:47
Bedankt Henk voor je reactie.

Waarschijnlijk verkeerd beoordeeld door mij.
Daarom post verwijderd.(schaam schaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 17-07 18:47
henklbr schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:37:
[...]

Mijn Note20 Ultra heeft dat ook: de zoom-lens wordt pas gebruikt vanaf 10x
Maar was dit altijd al niet zo?

Idem geldt voor de "foto grootte": was dit niet al?

In ieder geval: Android 11 / OneUI 3 heeft precies hetzelfde

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Volgens mij wordt vanaf 5x zoom, de telephoto lens gebruikt maar heb gelezen dat de Note20 soms niet goed schakelt naar de telephoto lens. De oplossing is dan eerst verder zoomen en dan weer terug naar 5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Bij Samsung ICS/ studentstore is het toestel te krijgen voor 1016 euro met 100 euro inruilkorting. Wordt direct verrekend en je stuurt geen toestel retour, dan vervalt de retour automatisch. Je krijgt er dan ook nog gratis de Galaxy Buds Live bij. Tip van de dag ;)

Totaal 916 euro en gratis Buds

[ Voor 6% gewijzigd door luckyluc100 op 28-10-2020 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Weet iemand of de camera van de Note20 Ultra hetzelfde is als de S20 Ultra. Ik lees namelijk van wel maar in diverse youtube vergelijkingen is er een duidelijk verschil in kwaliteit in het voordeel van de Note20U, met name low light en video recording.

Ligt dit misschien aan de software en zo ja, kan het zijn dat de S20U ondertussen ook verbeterde software heeft en dus praktisch gelijk is aan de Note20 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
FYI: SamFirm en Frya werken niet meer sinds 1 november... :(

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/923/iI4dqo.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/ih56oC.png

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Samsung start inruilprogramma Samsung Galaxy Note 20, voor nieuwe bezelloze variant:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IWHLT-npPGvGWYu5b6aMRrvpl2I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/867v296QtQQQnKBcnhIfs6OQ.jpg?f=user_large

Samsung beweert gewoon glashard dat die geen Photoshop is en gewoon de Note 20 Ultra van dit jaar.
Nu begrijp ik echt wel hoe marketing werkt, maar dit is gewoon triest en misleidend. Jammer van zo'n bedrijf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUjugo8XK5PRqkHuAFsQmxMdfsY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qMVGz6V6pz2yucNwLER5fyEj.jpg?f=user_large

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 03 Nov 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* November security patches (Samsung Android Security Updates)
* Improved overall stability of functions.
* The security of your device has been improved.

Model SM-N986B
Model name Galaxy Note20 Ultra 5G
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 19271186
Build date Mon, 19 Oct 2020 05:43:14 +0000
Security Patch Level 2020-11-01
Multi-CSC OXM
PDA N986BXXS1ATJA
CSC N986BOXM1ATJ1
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/3RKdQC.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

SM-N986B OXM multi-CSC:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
CLB schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:19:
Samsung start inruilprogramma Samsung Galaxy Note 20, voor nieuwe bezelloze variant:
[Afbeelding]

Samsung beweert gewoon glashard dat die geen Photoshop is en gewoon de Note 20 Ultra van dit jaar.
Nu begrijp ik echt wel hoe marketing werkt, maar dit is gewoon triest en misleidend. Jammer van zo'n bedrijf.

[Afbeelding]
Ik denk dat de PR mensen weinig verstand van telefoons hebben en serieus denken dat het echt is.
Lachwekkend en triest tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:01
Mijn vader heeft onlangs een Note 20 aangeschaft en vandaag binnen gekregen. Alleen wanneer je het app menu ingaat door naar boven te 'swipen' heb je een kolossaal wit scherm waar achter de app iconen verscholen zitten. Hoe krijg je dit witte scherm weg? Ik kan niets vinden in de instellingen en weet niet zo goed op welke keywords ik hier een hit mee kon krijgen via de zoekmachine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1m-7xYkLKOU-3jdKEKQp8ck0U0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnZwVZQ8x4gF8o6ZpZ93UnXf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Kadett schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:12:
Mijn vader heeft onlangs een Note 20 aangeschaft en vandaag binnen gekregen. Alleen wanneer je het app menu ingaat door naar boven te 'swipen' heb je een kolossaal wit scherm waar achter de app iconen verscholen zitten. Hoe krijg je dit witte scherm weg? Ik kan niets vinden in de instellingen en weet niet zo goed op welke keywords ik hier een hit mee kon krijgen via de zoekmachine
[Afbeelding]
zoek naar "achtergrond".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:33
Kadett schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:12:
[Afbeelding]
Heb je de gegevens van de oude telefoon van je vader overgezet met Smart Switch? Dit herken ik niet als standaard gedrag van de Samsung App Drawer. Wellicht is er een 3rd party app mee overgezet die dit veroorzaakt?

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elomen
  • Laatst online: 09-09 06:47
Vanmorgen bij openen telefoon app tbv bellen moest ik opnieuw rechten van deze app bevestigen.(update telefoon app geweest?)
Hierna problemen met deze app. Stoorde bij wel verbinding maken of bij openen en bellen sloot de app meteen weer?
Nog meer mensen dit probleem of heb ik een sim probleem. 5G werkt wel gewoon.
Zie voor versie bijlage.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVxvuvuRaNlrlh4qFRlayjiV8es=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jDpfC4tYVi9fHrGhM5t6vciS.jpg?f=fotoalbum_large

• VincentvdBergh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 13:30
Vandaag weer een update gehad.

Beveiligingspatch 1 november.

Brengt geen bijzonderheden mee of andere verbeteringen.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

CWH schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:21:
Of toch wachten tot de S21? Keuzes, keuzes...!
Wachten op de volgende? Sterven met de folder in de hand heet dat... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:01
CyberJohn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:52:
[...]

Heb je de gegevens van de oude telefoon van je vader overgezet met Smart Switch? Dit herken ik niet als standaard gedrag van de Samsung App Drawer. Wellicht is er een 3rd party app mee overgezet die dit veroorzaakt?
Inderdaad een 3rd party app die dit probleem veroorzaakte, verwijdert en alles functioneert naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Ben ik de enige die een kleine rammel hoort als ik de telefoon hard schud? Wat kan dat zijn? S-pen er uit gehaald en ook de sim tray, maar nog steeds een klein rammeltje alsof iets los zit. Soms minder soms meer. Note 20 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Palthe schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:06:
Ben ik de enige die een kleine rammel hoort als ik de telefoon hard schud? Wat kan dat zijn? S-pen er uit gehaald en ook de sim tray, maar nog steeds een klein rammeltje alsof iets los zit. Soms minder soms meer. Note 20 Ultra
Dat is (volgens mij) de telelens camera, daar zit een behoorlijk ding in dat heen en weer beweegt om te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

GekkePrutser schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:07:
[...]

Dat is (volgens mij) de telelens camera, daar zit een behoorlijk ding in dat heen en weer beweegt om te focussen.
Ok, dat stelt gerust. Ik begrijp dat jij dat ook hebt dus? Edit: verdomd! Als ik de camera open op 4:3 (dus niet de 108MP) dan is de ratel weg. Je hebt gelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Palthe op 21-11-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Palthe schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:12:
[...]

Ok, dat stelt gerust. Ik begrijp dat jij dat ook hebt dus? Edit: verdomd! Als ik de camera open op 4:3 (dus niet de 108MP) dan is de ratel weg. Je hebt gelijk.
Ik heb nog geen Note 20 Ultra, maar ik wacht op een goede aanbieding (met name omdat ik hem zo mooi vind :*) ).

Maar ondertussen wel veel teardowns en reviews gekeken en ik zag in eentje dat de focus module los hangt en door magneten op de juiste plek wordt gehouden als hij aan staat (maar anders dus niet). Dus dat klopt wel met wat je ziet, als hij aan staat dat hij niet meer rammelt.

Edit: Oeps. Heb de video gevonden van JerryRigEverything, maar het was die van de S20 Ultra, niet de Note 20. Maar niettemin is het principe hetzelfde. Je ziet daar ook duidelijk hoe los die module zit als hij niet wordt aangestuurd.

Hoe gaat het trouwens ondertussen met de accuduur van het Exynos model? Ik weet dat er in het begin veel klachten over waren maar ik hoop een beetje dat deze inmiddels opgelost zijn met betere software.

[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 21-11-2020 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

GekkePrutser schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:29:
[...]

Ik heb nog geen Note 20 Ultra, maar ik wacht op een goede aanbieding (met name omdat ik hem zo mooi vind :*) ).

Maar ondertussen wel veel teardowns en reviews gekeken en ik zag in eentje dat de focus module los hangt en door magneten op de juiste plek wordt gehouden als hij aan staat (maar anders dus niet). Dus dat klopt wel met wat je ziet, als hij aan staat dat hij niet meer rammelt.

Hoe gaat het trouwens ondertussen met de accuduur van het Exynos model? Ik weet dat er in het begin veel klachten over waren maar ik hoop een beetje dat deze inmiddels opgelost zijn met betere software.
Batterijduur is voor mij prima. 2 dagen hou ik wel uit, ben niet zo’n power user. 6 uur SOT is niet raar. Maar ik ben sinds het concept van snelladen sowieso afgestapt van harde eisen op het gebied van batterijduur. Ik hang ook de Note gewoon vaak even tussendoor kwartiertje aan de stroom (ff douchen bijvoorbeeld) en hop weer 30% erbij bij wijze van spreken. Mijn Oneplus 7 Pro doet daar nog een schepje bovenop, maar de N20U is snel genoeg voor mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
"Eerste Kwartier" van de maan, vandaag gefotografeerd om 1715lt.

Camera: Note20 Ultra, OneUI 3, Automatisch, 50x zoom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IEdepiFPFzrN2ujjVf3TMQcfvHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZsfBWgLBs18zrDbFi4uwkHe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:59
Ik sta op de noemer om de Note 20 ultra te kopen en wacht eigenlijk op een leuke aanbieding. Ik weet niet of de online aanbieders iets gaan doen met Black Friday.

Nu gaan de geruchten dat dit wel eens de laatste Note zou kunnen zijn. De S21 Ultra krijgt waarschijnlijk ondersteuning voor de S-pen en deze komt zoals het nu lijkt eind januari 2021 uit. Het is best lastig om te kiezen nu want 2 maanden wachten valt wel mee natuurlijk. Het lijkt mij dat de S21 ultra is alles beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

cassiekai schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:32:
Ik sta op de noemer om de Note 20 ultra te kopen en wacht eigenlijk op een leuke aanbieding. Ik weet niet of de online aanbieders iets gaan doen met Black Friday.

Nu gaan de geruchten dat dit wel eens de laatste Note zou kunnen zijn. De S21 Ultra krijgt waarschijnlijk ondersteuning voor de S-pen en deze komt zoals het nu lijkt eind januari 2021 uit. Het is best lastig om te kiezen nu want 2 maanden wachten valt wel mee natuurlijk. Het lijkt mij dat de S21 ultra is alles beter gaat worden.
Ik vind persoonlijk het design van de Note veel mooier dan van de S. Ik weet niet of ze daar ook iets mee gaan doen als de Note verdwijnt. Maar goed, de "over 2 maanden is er iets beters" opvatting is een zich oneindig herhalend fenomeen natuurlijk. That being said: wat ik vooral opvallend/tegenvallend vind aan de Note dit jaar (en vorig jaar) is dat deze lijn eigenlijk niets extra biedt ten opzichte van de S. En dus als je toch kan wachten zou ik dit keer juist wel op de S21 wachten, persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Palthe schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:39:
[...]

Ik vind persoonlijk het design van de Note veel mooier dan van de S. Ik weet niet of ze daar ook iets mee gaan doen als de Note verdwijnt. Maar goed, de "over 2 maanden is er iets beters" opvatting is een zich oneindig herhalend fenomeen natuurlijk. That being said: wat ik vooral opvallend/tegenvallend vind aan de Note dit jaar (en vorig jaar) is dat deze lijn eigenlijk niets extra biedt ten opzichte van de S. En dus als je toch kan wachten zou ik dit keer juist wel op de S21 wachten, persoonlijk.
Idd, het design vind ik van de Note idd ook mooier. Ik heb trouwens wel gelezen dat de functionaliteit van de S-pen waarschijnlijk bij de S21 minder uitgebreid zal zijn dan bij de Note. De camera van de Note 20 Ultra zou iets beter moeten zijn dan de S20 Ultra, maar daar hoor je ook verschillende meningen over. Ik zal kijken wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:22
Bij mij geeft de software aan dat de beveiligingspatch van 1 oktober er nog onder hangt. Hoord november inmiddels niet binnen te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Nol_NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 02:32:
Bij mij geeft de software aan dat de beveiligingspatch van 1 oktober er nog onder hangt. Hoord november inmiddels niet binnen te zijn ?
Welke CSC's staan er bij "Software Serviceprovider" in Software Info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentvdBergh
Mijn patch niveau voor beveiliging staat op 1 november.

Datum van uitgifte 12 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
henklbr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:07:
[...]

Welke CSC's staan er bij "Software Serviceprovider" in Software Info?
VDF, VDF, VDF/EUX/VDF
Dus ik denk dan een gebrand toestel ?

Edit: Zal je altijd zien... Update met beveiligingsniveau 1 November, zojuist binnengekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Nol_NL op 24-11-2020 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Nol_NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:35:
[...]

VDF, VDF, VDF/EUX/VDF
Dus ik denk dan een gebrand toestel ?

Edit: Zal je altijd zien... Update met beveiligingsniveau 1 November, zojuist binnengekomen.
Correct: Vodafone branded

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
cassiekai schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:51:
[...]

Idd, het design vind ik van de Note idd ook mooier. Ik heb trouwens wel gelezen dat de functionaliteit van de S-pen waarschijnlijk bij de S21 minder uitgebreid zal zijn dan bij de Note. De camera van de Note 20 Ultra zou iets beter moeten zijn dan de S20 Ultra, maar daar hoor je ook verschillende meningen over. Ik zal kijken wat ik ga doen.
Camera van de Note 20 Ultra is echt top! Beter als de S20 Ultra! Heb zelf de Fold 2 momenteel maar ik baal echt van de camera. Wou gister net als Henk een foto van de mooie maan maken, kreeg ik dus echt niet voor elkaar met de Fold2...Geloof me heb zelf 1.5 maand de Note 20 Ultra gehad, wat een top toestel was dat! Als de Fold2 er niet was had ik die toch zeker wel gehouden. Ze denken er trouwens ook aan om de note serie dus helemaal te schrappen en vanaf volgend jaar alleen de S en Fold uit te brengen en beide met een Spen. Ben benieuwd of ze zo snel dat zachte binnen scherm klaar krijgen voor gebruik met een pen. Zou natuurlijk echt top zijn want ik mis wel de spen maar zou momenteel echt niet durven om hem op dit scherm te gebruiken haha! Als de Fold3 een pen, beste camera en mooie prijs heeft (niet 1999) dan is het wel een mooie opvolger voor de Note lijn. Alleen zit je nog met de dubbele dikte tegenover andere toestellen haha, maar dan zou je bijvoorbeeld de S21 met spen kunnen kopen. Mooiste zou zijn een oprolbaar display.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rohit schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:12:
[...]

Camera van de Note 20 Ultra is echt top! Beter als de S20 Ultra! Heb zelf de Fold 2 momenteel maar ik baal echt van de camera. Wou gister net als Henk een foto van de mooie maan maken, kreeg ik dus echt niet voor elkaar met de Fold2...Geloof me heb zelf 1.5 maand de Note 20 Ultra gehad, wat een top toestel was dat! Als de Fold2 er niet was had ik die toch zeker wel gehouden. Ze denken er trouwens ook aan om de note serie dus helemaal te schrappen en vanaf volgend jaar alleen de S en Fold uit te brengen en beide met een Spen. Ben benieuwd of ze zo snel dat zachte binnen scherm klaar krijgen voor gebruik met een pen. Zou natuurlijk echt top zijn want ik mis wel de spen maar zou momenteel echt niet durven om hem op dit scherm te gebruiken haha! Als de Fold3 een pen, beste camera en mooie prijs heeft (niet 1999) dan is het wel een mooie opvolger voor de Note lijn. Alleen zit je nog met de dubbele dikte tegenover andere toestellen haha, maar dan zou je bijvoorbeeld de S21 met spen kunnen kopen. Mooiste zou zijn een oprolbaar display.
Daarom heb ik het gister maar gedaan voor je:

Tijdstip: 2012LT - Tilburg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3fcSf3wXIauOVGfs5i2Ic0usWxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j70VFiI5xjBcABpWRc1POB3Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Bij mij geeft het snelladen of supersnel laden wat verwarring. In de ene review lees ik dat de Note S20 Ultra geen 45 watt ondersteuning heeft. Elders las ik weer dat het wel mogelijk is, maar de lader los moet worden gekocht. Kan iemand hier duidelijkheid over geven ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Nol_NL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 02:04:
Bij mij geeft het snelladen of supersnel laden wat verwarring. In de ene review lees ik dat de Note S20 Ultra geen 45 watt ondersteuning heeft. Elders las ik weer dat het wel mogelijk is, maar de lader los moet worden gekocht. Kan iemand hier duidelijkheid over geven ?
Note20 Ultra heeft 25W ondersteuning (deze lader is inbegrepen in de verpakking)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
B R E A K I N G

Stabiele OneUI 3 / Android 11 gereleased in Slowakije

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWu7uMARc_D9H5duLXqGhlmEcJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TI7eImOhNPdv0OIDMIXGwhRM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bor2jn8s4PBZQreYDJBAgHA0KmM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uU3tEOkk2DDAMjPzYQgFzwKX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMJ0rg6-OJMeIFnFPqWjaS58jSs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S8gZgSnTNg6paPNdaIoX0DRR.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 50% gewijzigd door henklbr op 17-12-2020 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23:24
#verkeerde topic O-)

[ Voor 95% gewijzigd door Hills360 op 17-12-2020 12:42 ]

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Hills360 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:46:
Ook in België bij mij binnen gekomen zojuist.

[Afbeelding]
Dat is de S20+ LTE, niet de Note20 Ultra 5G . . . 8)7

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23:24
henklbr schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:56:
[...]

Dat is de S20+ LTE, niet de Note20 Ultra 5G . . . 8)7
Excuus idd :+ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Wat een super smooth ervaring dat Android 11 en OneUI 3.0 zeg.. Heerlijk 👍🏻🥂🎶🎉

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 21:22
Wanneer is de update in Nederland beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

WupR schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:27:
Wanneer is de update in Nederland beschikbaar?
Ik ben nu via Frija de ORX CSC aan het downloaden en ga zo flashen via Odin. Dus is in principe beschikbaar, je moet er even wat moeite voor doen.

Edit: lekker dan, precies wat Henk zegt hierboven, had het van XDA gejat maar nog niet het topic doorgelezen...

[ Voor 15% gewijzigd door Palthe op 18-12-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 15:22
henklbr schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:29:
B R E A K I N G

Stabiele OneUI 3 / Android 11 gereleased in Slowakije

[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]
Heb hem hier ook draaien maar... Ik heb ineens veel meer SOT, 7uur al.. Ik was voorheen blij met 5.

Toeval of, heb jij toevallig iets gemerkt hier in?

Ben benieuwd... Draait wel lekker, voel weldegelijk een verbetering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Android 11 / OneUI 3 rolt nu OTA uit in België (LUX) en Nederland (PHN / TNL / VDF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Ook bij mij, VD2 Vodafone Duitsland, komt ie nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Rolt bij mij ook binnen zojuist. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Laatst online: 13-08 00:37
Ik heb mijn note bijgewerkt naar android 11, echter mijn whatsapp berichten komen nu met geluid binnen terwijl in whatsapp ingesteld staat op silent.

Ik weet dat android 11 anders omspringt met chat notificaties, maar hebben andere dat ook?

Kan zo niet vinden om enkel het geluid uit te zetten van deze chat notificaties

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
dominion99 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:06:
Ik heb mijn note bijgewerkt naar android 11, echter mijn whatsapp berichten komen nu met geluid binnen terwijl in whatsapp ingesteld staat op silent.

Ik weet dat android 11 anders omspringt met chat notificaties, maar hebben andere dat ook?

Kan zo niet vinden om enkel het geluid uit te zetten van deze chat notificaties

Iemand een idee?
Kijk eens in:

Instellingen -> Apps -> WhatsApp -> Meldingen

Daar kun je alles instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat is nou de meest opvallende/nuttige verbetering in Android 11/OneUI 3?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentvdBergh
Ik vind de nieuwe manier van notificaties eigenlijk net niets. Weet niet of dat specifiek nieuw is in ONEUI 3.0 maar dekleine balk die vanuit het midden naar buiten gaat is hinderlijk.

Ben nog aan het zoeken voor een alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

Bij mij (en vele anderen) zijn bij de jaarovergang de batterij statistieken verdwenen op Android 11. Ik heb nu deze workaround toegepast, maar heb de statistieken nog niet terug. Kan even duren, dus ik laat nog wel even weten of het gewerkt heeft. Kan iemand anders met Android 11 dit ook even checken?
https://www.sammobile.com...-bug-on-galaxy-phones-fix

Update: het werkt, dus al na 5 minuten in mijn geval. Is overigens niet alleen een probleem bij de Note 20 (Ultra 5G in mijn specifieke situatie), maar ook bij de Note 10 en Note 10+ op Android 11.

[ Voor 20% gewijzigd door Palthe op 02-01-2021 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Goed Nieuws:

Bij de februari-patch voor de Note20 Ultra, is OneUI 3.1 inbegrepen. Deze rolt op dit ogenblik uit in Duitsland: N986BXXU1DUB6

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qeDyvRPjGGgEf_TExH71D2L1CM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f5yRBa736ZyL5aTlhccHtfiW.jpg?f=fotoalbum_large

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 18 Feb 21, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
* Android 11 / OneUI 3.1

Model SM-N986B
Country Multi-CSC OXM
Version Android 11
Changelist 20939149
Build date Mon, 8 Feb 2021 22:39:55 +0000
Security Patch Level 2021-02-01
Multi-CSC OXM
PDA N986BXXU1DUB6
CSC N986BOXM1DUB6
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/HRtX9q.png

SM-N986B OXM multi-CSC:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luca louwris
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-07 15:30
Ik heb afgelopen maand een nieuw stock besturingssysteem op mijn Note 20 ultra 5g. Krijgt mijn telefoon in het vervolg gewoon nieuwe updates, of moet ik Odin blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
luca louwris schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:44:
Ik heb afgelopen maand een nieuw stock besturingssysteem op mijn Note 20 ultra 5g. Krijgt mijn telefoon in het vervolg gewoon nieuwe updates, of moet ik Odin blijven gebruiken?
Dat hangt ervan af: als je geflashte firmware dezelfde build is als voor je huidige CSC, dan ontvang je gewoon OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
via ADB kan je de note 20 ultra op nagenoeg volle resolutie (met 1 pixel verschil in lengte en breedte) 1439x3087 ipv 1440x3088 op 120HZ adaptive instellen, het werkt perfect. Je kunt na instellen de refreshrate testen op www.displayhz.com.

instructies op:

https://thetecheaven.com/...for-galaxy-note-20-ultra/

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 20-03-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Update beschikbaar in Nederland & België:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1AOr1h8lhMMvwXgf9bQBg-m-ra4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wvqjSy0s7fEGDSjWtkExNyiT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oNEnqmG_pBArqW7hVz69alNEgI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1XqtSO5PgQo6qEIw1JL0CrIc.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0cQhABiPmHvoGyqwKUkrJdjxFU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d6wz6bMULDqAzR2D4c1KfF8f.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/faS43agCzCp7vks4lwf_y1WD0iI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CewdmF97A7hqimrGKoyUOc3l.jpg?f=fotoalbum_tile

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 20 Mar 21, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
* March security patches (Samsung Android Security Updates)
* Night Portrait has been added at 1x portrait.
* New Portrait effects have been added.
* Ability to choose between Auto and Max exposure time in Night Mode.
* Ultrawide angle camera in Pro Mode

Model SM-N986B
Country Multi-CSC OXM
Version Android 11
Changelist 21234501
Build date Fri, 12 Mar 2021 02:39:03 +0000
Security Patch Level 2021-03-01
Multi-CSC OXM
PDA N986BXXU1DUC8
CSC N986BOXM1DUC8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcza9vnSqNXBgjx4I5GxqK6YWRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pwKFMjqrD0ozdE2prBr28PkT.png?f=fotoalbum_large

SM-N986B OXM multi-CSC:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentvdBergh
Draait deze nieuwe update stabiel? De vorige ronde (10 maart) heb/ had ik af en toe haperingen in de software. Gewoon kleine glitches, maar ik stoor mij er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Pfff de laatste update gedaan vanmorgen, nu werken er in eens een hoop apps niet meer. Iroomba,nos teletekst, Adobe for samsung, bol.com , fixi. Asus router, een hoop apps nog niet geprobeerd. Na herinstallatie werken de meeste weer. En sommige ook niet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RtkicMYBh4SJCsy_vuprJGXSCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BMJmLlUxSIhqgpn6EFu5nbV9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door ijsbeer910 op 23-03-2021 18:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:25
ijsbeer910 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:33:
Pfff de laatste update gedaan vanmorgen, nu werken er in eens een hoop apps niet meer. Iroomba,nos teletekst, Adobe for samsung, bol.com , fixi. Asus router, een hoop apps nog niet geprobeerd. Na her installatie werken de meeste weer
Waarschijnlijk hier mee te maken:
https://tweakers.net/nieu...bleem-system-webview.html

System webview updaten zou helpen..

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
fredhuizinga schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:49:
[...]

Ja inderdaad het is opgelost! Het werkt weer
Dankje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik kreeg gisteren een grote update binnen van ongeveer 1020mb. Ik weet niet of anderen deze ook binnen hebben gekregen?

Is het mogelijk om tijdens het filmen de cameraknop vast te zetten zodat je niet bij per ongeluk het filmen stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
cassiekai schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:15:
Ik kreeg gisteren een grote update binnen van ongeveer 1020mb. Ik weet niet of anderen deze ook binnen hebben gekregen?

Is het mogelijk om tijdens het filmen de cameraknop vast te zetten zodat je niet bij per ongeluk het filmen stopt?
oeps verkeerde topic..

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 30-03-2021 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

fredhuizinga schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:49:
[...]

Ik kreeg na de laatste 2 updates ineens in de 20-25 apps die een update wilden. En dat terwijl ik elke dag wel wat update. Ik laat het niet automatisch doen, maar als ik zie dat er iets is, laat ik 'm het doen. Dus het is niet alsof ik een paar dagen achter liep. Heeft dat er ook mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 19:04
Allen, ik heb sinds begin januari de Note 20 Ultra (van werkgever gekregen) na jaren Xiaomi toestellen te hebben gehad Op het fantastische schem en ontwerp na valt het toestel behoorlijk tegen. Met name de camera is in veel situaties echt ondermaats en de slechtste die ik heb gehad in jaren. Dit geldt voor de camera's aan de achterkant en de frontcamera. Foto's zijn onscherp, ruisonderdrukking is behoorlijk agressief, contrast is ondermaats, voorwerpen binnen een meter fotograferen...ze blijven onscherp, bij minste beweging (ook buiten bij daglicht) zijn de onderwerpen erg onscherp.

Video opnames zijn overigens wel mooi en de nachtopnames zijn wel beter dan gewend. Lang verhaal kort: zijn er oplossingen voor (veel google heeft met name opgeleverd dat het qua camera prestaties niet zo'n hele beste telefoon is, zeker gezien de prijs) of is dit het?

[ Voor 3% gewijzigd door Mother_lepard op 15-04-2021 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:36
Mother_lepard schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:47:
Allen, ik heb sinds begin januari de Note 20 Ultra (van werkgever gekregen) na jaren Xiaomi toestellen te hebben gehad Op het fantastische schem en ontwerp na valt het toestel behoorlijk tegen. Met name de camera is in veel situaties echt ondermaats en de slechtste die ik heb gehad in jaren. Dit geldt voor de camera's aan de achterkant en de frontcamera. Foto's zijn onscherp, ruisonderdrukking is behoorlijk agressief, contrast is ondermaats, voorwerpen binnen een meter fotograferen...ze blijven onscherp, bij minste beweging (ook buiten bij daglicht) zijn de onderwerpen erg onscherp.

Video opnames zijn overigens wel mooi en de nachtopnames zijn wel beter dan gewend. Lang verhaal kort: zijn er oplossingen voor (veel google heeft met name opgeleverd dat het qua camera prestaties niet zo'n hele beste telefoon is, zeker gezien de prijs) of is dit het?
Heb je misschien voorbeelden om te laten zien, waar de camera van de Note 20 Ultra minder is dan je Xiaomi telefoons? Ik vermoed bijna dat je vorige telefoon de Mi 10 Pro was. Want die kan zich op sommige gebieden inderdaad meten met de Note 20 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Of-Aaargh schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:05:
[...]

Heb je misschien voorbeelden om te laten zien, waar de camera van de Note 20 Ultra minder is dan je Xiaomi telefoons? Ik vermoed bijna dat je vorige telefoon de Mi 10 Pro was. Want die kan zich op sommige gebieden inderdaad meten met de Note 20 Ultra.
Neen niet eens. Een Poco F1, Redmi Note 5, Redmi Note 9 Pro en een Mi 9T. Allen i.c.m. Gcam. Werkt helaas niet op de Samsung.

Ik zal morgen wat goede voorbeeld foto's maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mother_lepard op 15-04-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:36
Ik heb ook een Poco F1 gehad, en nu als backup een Poco X3 nfc. Maar deze kunnen beiden niet op tegen de Samsung-telefoons die ik heb gehad (S10+, Note 10 en nu Galaxy Fold 2). En de camera's van die Samsungs zijn aantoonbaar minder dan die van de Note 20 Ultra.
Ik denk bijna dat er een exemplarische fout in je toestel zit. Misschien kunnen we iets zien aan de voorbeeldfoto's.
Ik heb Gcam nooit gebruikt, omdat ik de interface van Samsung erg prettig vind (handmatige focus met focus peek, wow! :P), maar als ik op XDA kijk zou het op de Note 20 Ultra moeten werken. Maar misschien alleen SD versies.

[ Voor 5% gewijzigd door Of-Aaargh op 16-04-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Of-Aaargh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:43:
Ik denk bijna dat er een exemplarische fout in je toestel zit. Misschien kunnen we iets zien aan de voorbeeldfoto's.
Ik heb geen Xiaomi toestel meer inmiddels (verkocht). Ik zie het probleem van onderwerpen die dichtbij zijn en licht bewegende onderwerpen die niet scherp te krijgen zijn ook in reviews. Aangezien zowel voor als achter de camera prestaties tegenvallen vrees ik dat dit gewoon de eigenschappen van het toestel zijn.

Gcam werkt half op de SD variant, op de exynos variant eigenlijk niet. Dit komt doordat Samsung de toegang goed heeft dichtgetimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Mother_lepard schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:23:
[...]

Ik heb geen Xiaomi toestel meer inmiddels (verkocht). Ik zie het probleem van onderwerpen die dichtbij zijn en licht bewegende onderwerpen die niet scherp te krijgen zijn ook in reviews. Aangezien zowel voor als achter de camera prestaties tegenvallen vrees ik dat dit gewoon de eigenschappen van het toestel zijn.

Gcam werkt half op de SD variant, op de exynos variant eigenlijk niet. Dit komt doordat Samsung de toegang goed heeft dichtgetimmerd.
Best wel raar dat het tegenvalt want naar mijn mening zou de Note "by far" beter moeten zijn dan de meeste door jou genoemde toestellen die je gehad hebt. De Note behoorde vorig jaar toch wel tot de betere toestellen volgens vele reviews. Je zou idd zeggen dat er wat mis is met jou Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Mother_lepard schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:47:

Hierbij wat voorbeeld foto's van dichtbij met goed licht binnen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctgz9nqIwEIuujA6blJkLS9geVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XAHzvEaA8jEVoQU7KcuhZVyP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSGULNmu2OdpsXj573Cr-8UdbaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MJGWwVGBxsnzrg8zB6cwECX0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBjYUWfO1kgL97JZrvH_hGRGHdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOO37gd693Xfz2D0nzMXAi7c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Mother_lepard op 22-04-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
In de pro modus is het nog niet top, maar al acceptabel. Het lijkt dus niet aan de hardware te liggen, maar aan de software.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZ3y8C_M_kep3Wki0M_xZp9roa4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g8uL0WprahafEFuG1fJvfrdK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
GVD!! Onze grote vriend Henk (henklbr) is helaas overleden :'(

https://www.sammobile.com...ood-friend-and-colleague/

Bedankt Henk voor al je inzet al die jaren om ons Samsung Fans te helpen met firmware en alle vragen.

R.I.P.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
:'( R.I.P. Henk ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73a8ybQh1ofxkyhmxmJbtADRzeY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G4LPIkrIRx625LnQt4xk4B9m.jpg?f=user_large

Vaarwel @henklbr ! Rust zacht! Wat gaan we je missen man! 😔

[ Voor 100% gewijzigd door wiz op 01-05-2021 12:57 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silent785
  • Laatst online: 04-08 10:18
Er staat een nieuwe update klaar, verbetert de camera volgens de release notes:
https://doc.samsungmobile.com/SM-N986B/PHN/doc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
silent785 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:48:
Er staat een nieuwe update klaar, verbetert de camera volgens de release notes:
https://doc.samsungmobile.com/SM-N986B/PHN/doc.html
Er staat vaak bij updates dat de camera prestaties zijn verbeterd, maar lees nooit van mensen wat dan die verbeteringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Laatst online: 04-08 10:18
cassiekai schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:59:
[...]

Er staat vaak bij updates dat de camera prestaties zijn verbeterd, maar lees nooit van mensen wat dan die verbeteringen zijn.
Ik merk het ook niet na het installeren van de update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Mijn vrouw is in het bezit van deze telefoon. Nu heeft ze er vlug, vlug een hoesje bij besteld maar die bevalt allerminst.

De cover is te hard/scherp als die leunt op je vingers en het pennetje is er vrij lastig uit te halen.

Nu wil ik voor haar verjaardag een mooi hoesje kopen maar ik heb geen idee wat nou echt voor deze telefoon een fijne cover is.

Misschien hebben mensen hier wat tips?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 21:22
MetalPool schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:30:
Mijn vrouw is in het bezit van deze telefoon. Nu heeft ze er vlug, vlug een hoesje bij besteld maar die bevalt allerminst.

De cover is te hard/scherp als die leunt op je vingers en het pennetje is er vrij lastig uit te halen.

Nu wil ik voor haar verjaardag een mooi hoesje kopen maar ik heb geen idee wat nou echt voor deze telefoon een fijne cover is.

Misschien hebben mensen hier wat tips?
Ik ben erg tevreden over het hoesje van https://eu.mous.co/collections/galaxy-note-20-ultra-case. Is wat duurder maar kwaliteit mag er zeker zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Hier de Spigen Slim Armor en ben daar zeer tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Bedankt voor jullie reacties! Zijn zeker mooie en stevige hoesjes zo te zien! Echter is mijn vrouw van de voorflap waar je ook pasjes etc in kan bergen.

Dus meer tips zijn altijd welkom!!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Pasjes? Zit NFC in het toestel 😀

Edit: zoeken op Note 20 Ultra flip cover, zijn er genoeg ook mooie leren.

[ Voor 53% gewijzigd door TheBoneCollector op 11-05-2021 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewe25
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 08:49
silent785 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:35:
[...]

Ik merk het ook niet na het installeren van de update :/
de camera heeft een extra funtie, bij het filmen kun je nu ook de front camera er gelijk bij aan doen. een leuke funtie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierregielen64
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10-2024
Is het al iemand gelukt om eigen meldingsgeluiden in de Note 20 (Ultra) te zetten? Ik heb vanalles geprobeerd maar loop tegen het volgende aan:

Ik heb een eigen ringtone voor notificaties in de Notifications map van mijn Samsung Note 20 ultra gezet maar deze verschijnt niet in de lijst. Ik kan hem niet gebruiken voor een standaardmelding. Het wordt nog weirder: in de 112 app (pro) staat hij ook niet in de lijst van meldingsgeluiden. In Whatsapp onder het aanpassen van meldingsgeluid voor een specifieke contactpersoon, zie ik hem ineens wel staan!

Hoe kan dit? Moeten meldingsgeluiden aan bepaalde eisen voldoen om standaard door de telefoon te worden herkend? Waarom Whatsapp wel en 112 app niet? :?

[ Voor 0% gewijzigd door pierregielen64 op 03-07-2021 12:08 . Reden: Bedoel natuurlijk de map Notifications (niet Ringtones) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentvdBergh
Sinds de laatste update heb ik last van het leed dat Bixby heet.

Ongevraagd worden routines gestart waardoor ik een battery-drain had.

Oplossing is het compleet vernietigen van Bixby door deze van de telefoon te gooien.

Voor de update werkte Bixby routines als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:10
OTA update N981BXXU3DUH2 1 augustus patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 07:34
Beste Tweakers.
Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe telefoon waarbij ik tussen de Note 20 Ultra en de S 21 Plus zit te twijfelen.
Over de Note 20 Ultra heb ik al een hoop gelezen over een snel leeglopende accu en warm worden van het toestel. Is dit probleem al (deels) verholpen door middel van updates?
Ik speel geen games op mijn phone, het styluspennetje zie ik als een leuke extra, dus geen noodzaak. Bluetooth heb ik wel continu aan staan vanwege de koppeling met mijn watch 3. Verder gebruik ik een paar app's, het meeste doe ik via de browser. Momenteel gebruik ik mijn ruim 3 jaar oude Note 8. Ik neem aan dat zowel de Note 20 Ultra als de S 21 Plus beide een forse stap voorwaarts zal zijn. Gezien mijn twijfel tussen beide toestellen ben ik zeer benieuwd naar jullie huidige ervaringen met de Note 20 Ultra.

Zoekerman, zoek op meerdere zoekmachines tegelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Peer_76 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:47:
Beste Tweakers.
Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe telefoon waarbij ik tussen de Note 20 Ultra en de S 21 Plus zit te twijfelen.
Over de Note 20 Ultra heb ik al een hoop gelezen over een snel leeglopende accu en warm worden van het toestel. Is dit probleem al (deels) verholpen door middel van updates?
Ik speel geen games op mijn phone, het styluspennetje zie ik als een leuke extra, dus geen noodzaak. Bluetooth heb ik wel continu aan staan vanwege de koppeling met mijn watch 3. Verder gebruik ik een paar app's, het meeste doe ik via de browser. Momenteel gebruik ik mijn ruim 3 jaar oude Note 8. Ik neem aan dat zowel de Note 20 Ultra als de S 21 Plus beide een forse stap voorwaarts zal zijn. Gezien mijn twijfel tussen beide toestellen ben ik zeer benieuwd naar jullie huidige ervaringen met de Note 20 Ultra.
je gaat er geen spijt van krijgen .... N20U toptoestel ik heb ze (fold2, flip, S21 ultra) inmiddels allemaal gehad en ben bij deze gebleven omdat de anderen niet echt een toegevoegde waarde hebben/hadden, integendeel.... De negatieve ervaringen zijn meestal maar beperkt tot het geheel. Anderen zijn zeer tevreden en die hoor je niet. Negatieve ervaringen hebben meestal te maken met hangende apps of malware waardoor er constant een verbinding actief is en daar wordt elk toestel warm van en loopt snel leeg. Snapdragon en Exynos discussie is ook al verleden tijd na de updates.

[ Voor 13% gewijzigd door danda op 29-08-2021 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
danda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:42:
Negatieve ervaringen hebben meestal te maken met hangende apps of malware waardoor er constant een verbinding actief is en daar wordt elk toestel warm van en loopt snel leeg. Snapdragon en Exynos discussie is ook al verleden tijd na de updates.
Dat was het antwoord waar ik op hoopte. Ik heb de telefoon zojuist besteld (i.c.m. een nieuw abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
Ik heb de Note 20 Ultra sinds gisteren avond binnen en sinds vandaag in gebruik (De screenprotectors kwamen vandaag pas binnen).
Gebruikt iemand hier een gesprekopname recorder? Op mijn Note 8 heb ik verschillende geprobeerd, maar die nemen alleen mijn eigen stem op. Hopelijk werkt dat in Android 11 weer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
Peer_76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:32:
Ik heb de Note 20 Ultra sinds gisteren avond binnen en sinds vandaag in gebruik (De screenprotectors kwamen vandaag pas binnen).
Welke screen protectors heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
Ik heb de Galaxy S20 Ultra Premium UV Liquid Glue 3D Tempered Glass Protector voor het scherm en een protector voor de camera.

https://www.goedhoesje.nl...tempered-glass-protector/

• andremichel
Peer_76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:56:
Ik heb de Galaxy S20 Ultra Premium UV Liquid Glue 3D Tempered Glass Protector voor het scherm en een protector voor de camera.

Ziet er goed uit en goedkoper dan White Stone. :)

• Peer_76
Volgens mij heb ik die screenprotector ook via dit topic gevonden. In mijn twijfel tussen de Note 20 Ultra en de S21+ heb ik de keuze deels gemaakt op de beschikbaarheid van een goede protector in verband met het gebogen scherm.

• wiz

wiz

Connecting the world

Peer_76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:32:
Gebruikt iemand hier een gesprekopname recorder? Op mijn Note 8 heb ik verschillende geprobeerd, maar die nemen alleen mijn eigen stem op. Hopelijk werkt dat in Android 11 weer wel goed.
Wat bedoel je .. Voor telefoongesprekken of voor interviews?

[ Voor 40% gewijzigd door wiz op 15-09-2021 11:48 ]

• Peer_76
Voor telefoongesprekken. Ik wordt nogal eens gebeld voor een zakelijke energiecontract of om een advertentie in een blad of online te laten plaatsen. Dan ik een stukje bewijs altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scolopax
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2024
Peer_76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:20:
Voor telefoongesprekken. Ik wordt nogal eens gebeld voor een zakelijke energiecontract of om een advertentie in een blad of online te laten plaatsen. Dan ik een stukje bewijs altijd handig.
Hey Basje Klodder,

Wat is jouw ervaring tot nu toe met de Samsung Note 20 Ultra?
Specifiek voor de batterij ben ik wel benieuwd.

[ Voor 1% gewijzigd door Scolopax op 21-09-2021 20:32 . Reden: typo ]

• Peer_76
Ik heb de Note 20 Ultra nu aan de lader (gebruik 's morgens mijn oude Note 8 als tablet) zodat ik om 7:30 met 100% de deur uit ga. Gisteravond (23:00) zat ik nog aan zo'n 75%. Meestal zit ik rond dat tijdstip tussrn 68% en 75%. In het weekend gebruik ik mijn phone wel wat meer en dan zit ik aan het einde van de dag rond de 50% (soms net iets onder). Voor mij persoonlijk is de accuduur dus ruimschoots voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
Peer_76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:56:

Update:
De screenprotector begint nu rechts onderaan los te komen. Hopelijk is het bij mij een gevalletje pech en blijft het na opnieuw bevestigen wel langer zitten. Ik moet dan alleen aan een nieuwe portie uv-lijm zien te komen.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste