TopicGramser schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:52:
@Verwijderd Ik begrijp je niet verkeerd hoor. Maar misschien wil TS gewoon een punt maken (zo komt het op mij wel over), en een uitspraak van de gemeente dat ze voortaan zorgvuldiger te werk zullen gaan?
Wie zal het zeggen?
Ik weet het: @Marcva !
Eerst even over dit draadje.
Ik ben mijn OP geëindigd met:
Een aantal mensen heeft dat begrepen en inhoudelijk advies gegeven. Een ander deel heeft gelezen dat ik bezwaar ga maken en dat dat zo sneu ik voor die mensen, waar ik me mee bemoei en dat ik eerst zelf maar eens moet verduurzamen.twee vragen:
- heeft de gemeente een punt?
- zo nee, is het handig, verstandig, haalbaar dat ik daar een punt van maak / bezwaar maak.
De eerste groep wil ik bedanken.
De tweede wil ik verzoeken beter te lezen en wat minder uit de onderbuik te reageren. Ik neem geen stelling, ik vraag input om mijn gedachten te vormen. Dat is inmiddels gelukt.
Inhoud
Ik vind het algemeen belang flinterdun en het besluit onjuist. Het zou aardig zijn te onderzoeken of ik belanghebbend ben. Maar het is door meerder mensen geopperd: ga in gesprek met de gemeente. Daar was ik al mee begonnen: info opvragen. Gister heb ik de behandelend ambtenaar gebeld, meer context gekregen en met jullie gedeeld. Een andere ambtenaar is met vakantie, evenals de groene wethouder. Ik zal daar volgende maand mijn teleurstelling uiten en suggesties doen voor een volgende keer. Hoewel ik de kans klein acht dat zich die nog eens voordoet.
Dus geen bezwaar, geen juridische strijd, geen impact voor de bewoners.
Persoonlijk
Ik denk dat ik het hierbij laat in dit draadje. Ik zit niet op social media anders dan LinkedIn, dus ben niet erg ervaren op dat vlak. Ik ben nogal geschrokken van de ongefundeerde shit die je over je heen kunt krijgen met het stellen van een simpele vraag. Zeker hier op Tweakers had ik dat niet verwacht. Noem me naïef, maar mijn ervaring op Tweakers was tot nu toe: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. Altijd behulpzame mensen.
Nogmaals: dank voor alle opbouwende reacties!
[ Voor 0% gewijzigd door Marcva op 30-07-2020 09:36 . Reden: typo ]