Als iemand die al heel lang geen racegame zonder stuurtje heeft gespeeld (op wat pure arcade games na) heb ik ook weer snel traction op sport gezet en de abs aan. Ik vind het wel goed. Zelfs 'echte" sims speel ik met abs aan als dat vanaf de fabriek zo is of de racekllasse het toe laat, maar die optie heeft Forza helaas niet. Het is aan/beetje aan of uit voor alle auto's tegelijk.Inevitable schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:21:
Ik speel op de PC en geen centje pijn met mijn 4090. Alles bijna op de hoogste settings. Het valt me altijd op dat nieuwe games altijd in een nieuw stramien zitten qua reacties.
Eerst komen de mensen die graag hun virtuele piemel laten zien en pochen dat ze alles 'uit' hebben staan en hun 'rig' hebben ingesteld want ja, hulpmiddelen aanzetten zou immers laten zien dat je niet echt meedoet.
Dan komen de eerste berichten binnen dat graphics tegenvallen, dat Outrun er nog beter uitziet en dat het een schande is.
Dan komen de oplossingen en kan het eindelijk echt over de game gaan.
Ik vermaak me er prima mee, ik vind het een heerlijke game. Ik speel met een controller en ik zie een hulplijn. So what, ik vind het heerlijk
Dan wil ik nog even zeggen dat Outrun er gewedig uit ziet

Als laatste wil ik mijn irritatie uitspreken over het feit dat er altijd teveel fuel in de auto zit bij de start van een race. Why?! De game kan toch wel begrijpen dat ik geen fuel voor 30 laps wil als ik 5 laps moet rijden? Moet mij dat een gevoel geven dat ik een setup kies?