Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Inevitable schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:21:
Ik speel op de PC en geen centje pijn met mijn 4090. Alles bijna op de hoogste settings. Het valt me altijd op dat nieuwe games altijd in een nieuw stramien zitten qua reacties.

Eerst komen de mensen die graag hun virtuele piemel laten zien en pochen dat ze alles 'uit' hebben staan en hun 'rig' hebben ingesteld want ja, hulpmiddelen aanzetten zou immers laten zien dat je niet echt meedoet.
Dan komen de eerste berichten binnen dat graphics tegenvallen, dat Outrun er nog beter uitziet en dat het een schande is.
Dan komen de oplossingen en kan het eindelijk echt over de game gaan.

Ik vermaak me er prima mee, ik vind het een heerlijke game. Ik speel met een controller en ik zie een hulplijn. So what, ik vind het heerlijk :)
Als iemand die al heel lang geen racegame zonder stuurtje heeft gespeeld (op wat pure arcade games na) heb ik ook weer snel traction op sport gezet en de abs aan. Ik vind het wel goed. Zelfs 'echte" sims speel ik met abs aan als dat vanaf de fabriek zo is of de racekllasse het toe laat, maar die optie heeft Forza helaas niet. Het is aan/beetje aan of uit voor alle auto's tegelijk.

Dan wil ik nog even zeggen dat Outrun er gewedig uit ziet O-)

Als laatste wil ik mijn irritatie uitspreken over het feit dat er altijd teveel fuel in de auto zit bij de start van een race. Why?! De game kan toch wel begrijpen dat ik geen fuel voor 30 laps wil als ik 5 laps moet rijden? Moet mij dat een gevoel geven dat ik een setup kies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-06-2024
U wilt mist op de baan? Die is er :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RzbCCdGFiXW8McxZEmiLyOvtH8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aU4MHuCL6Pv1UZ7XKlYlyYiP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Je moet dan alleen niet in je spiegel kijken. :+

Vanavond weer wat races in de career mode gedaan, ben nu bij race 5 in de derde cup. Het rijden voelt echt fijn (met controller) en al die segment scores steeds doen me een klein beetje aan Project Gotham Racing denken. :) Tof als je in de 3e lap of zo ineens een 10 haalt voor een segment.

Hier ga ik me heel wat uurtjes mee vermaken.

[ Voor 27% gewijzigd door On_E op 05-10-2023 21:58 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Inevitable schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:21:
Ik speel op de PC en geen centje pijn met mijn 4090. Alles bijna op de hoogste settings. Het valt me altijd op dat nieuwe games altijd in een nieuw stramien zitten qua reacties.

Eerst komen de mensen die graag hun virtuele piemel laten zien en pochen dat ze alles 'uit' hebben staan en hun 'rig' hebben ingesteld want ja, hulpmiddelen aanzetten zou immers laten zien dat je niet echt meedoet.
Dan komen de eerste berichten binnen dat graphics tegenvallen, dat Outrun er nog beter uitziet en dat het een schande is.
Dan komen de oplossingen en kan het eindelijk echt over de game gaan.

Ik vermaak me er prima mee, ik vind het een heerlijke game. Ik speel met een controller en ik zie een hulplijn. So what, ik vind het heerlijk :)
Veel waarheid wel!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De tijd gaat wel ouderwets snel voorbij als je in een gezellig multiplayer lobby zit _/-\o_

Toch nog maar even met m'n dochter haar huiswerk meegekeken zojuist :+

En nu nog ff snel wat gas geven in de singleplayer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rood1975
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 11:32
Speel voor de eerste keer online, maar wat een brute auto race je mee. Ff wennen maar gaat als een kanon. Ff voorzichtig nog. Maar wat een beest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:57
mama! Er zit een Eagle Weslake in dit spel! (huilt van geluk). Maar graphish is het wel een dingetje. EN dat verplichte introgezeik, om met S Spielberg te quoten: games moeten stoppen met die in game filmpjes. gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:35

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17
Rood1975 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:11:
Speel voor de eerste keer online, maar wat een brute auto race je mee. Ff wennen maar gaat als een kanon. Ff voorzichtig nog. Maar wat een beest
Heel veel eerste keren zijn interessant.

Fietsen, belastingaangifte, sex...

Anyhow, see you on track d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inevitable
Oh ik vind de geluiden ook heel fijn hoor, ook de 'bijgeluiden' die zijn bij elke auto volgens mij ook weer verschillend. Net met een F40 in een vrije race, geweldig gewoon. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9McsN6HTZAcsCVDoQLJD1Pbr5g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BNhaLyK0vYktd3pNErrEnhVy.jpg?f=fotoalbum_large

Met foto's maken kan ik nog heel wat leren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Inevitable schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:30:
Oh ik vind de geluiden ook heel fijn hoor, ook de 'bijgeluiden' die zijn bij elke auto volgens mij ook weer verschillend. Net met een F40 in een vrije race, geweldig gewoon. [Afbeelding]

Met foto's maken kan ik nog heel wat leren :P
Nou heel slecht is ie ook weer niet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Zijn jullie fan van zelf de start positie kiezen? Ik zou liever zien dat ze de beste practice tijd als een soort qualy zouden zien om tenminste een idee te geven waar je ergens op de grid zou staan. Dan kan je altijd nog kiezen op welke plek je start als de uitdaging weg is.

Voorlopig rij ik op Ai level 6 lekker mee dus ik moet echt onrealistisch racen om van bv de 12e plek naar de 3e plek te steken. Daarna komen ze je eigenlijk niet meer voorbij, maar dat is ook geen positief punt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inevitable
Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:45:
Zijn jullie fan van zelf de start positie kiezen? Ik zou liever zien dat ze de beste practice tijd als een soort qualy zouden zien om tenminste een idee te geven waar je ergens op de grid zou staan. Dan kan je altijd nog kiezen op welke plek je start als de uitdaging weg is.

Voorlopig rij ik op Ai level 6 lekker mee dus ik moet echt onrealistisch racen om van bv de 12e plek naar de 3e plek te steken. Daarna komen ze je eigenlijk niet meer voorbij, maar dat is ook geen positief punt :)
Dat had ik zelf ook liever gehad. Kwalificatie die laat zien op welke plek je staat. Maar man man, wat speelt dit lekker weg. Ik weet niet waarom maar ik haal hier veel meer plezier uit dan het vorige deel, ik weet niet exact waarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18

Je bepaalt nu zelf meer hoeveel uitdaging je wil hebben, dus heeft zowel voor als nadelen denk ik zo

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MAX3400
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cI9QX6-zwjdukoQWCwg0GoY-e8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PH3csHUjrjew6iLYqGus8axV.jpg?f=fotoalbum_large
Real life multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
Ik heb Multiplayer nog niet geprobeerd, alleen het menu geopend. Klopt het dat je echt moet wachten op een race? Normaal gesproken is er een soort lobby met races die je kunt joinen en als het vol zit kan de race starten.

Prima bier ook trouwens. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
timmie271 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:49:
[...]

Je bepaalt nu zelf meer hoeveel uitdaging je wil hebben, dus heeft zowel voor als nadelen denk ik zo
Ja maar dat zeg ik toch ook? Dat kiezen mag er gewoon in blijven, maar het zou leuker zijn als ze zouden aangeven waar je staat met je practice tijd imo. Nu heb ik echt geen idee met nieuwe tracks of de 5e pek of de 20e plek de juiste uitdaging is. Natuurlijk zal dat later in de career mode duidelijk worden als je standaard het veld achter je laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Inevitable schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:55:
[...]

Ik heb Multiplayer nog niet geprobeerd, alleen het menu geopend. Klopt het dat je echt moet wachten op een race? Normaal gesproken is er een soort lobby met races die je kunt joinen en als het vol zit kan de race starten.

Prima bier ook trouwens. :9~
Ja en nee, er zijn lobby's doorlopend die om de 20 minuten starten. Eerste keer kan even wachten zijn maar daarna steeds max 10 minuten tot volgende race.

En yips :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
Was altijd zo mooi toen dit soort games nog met splitscreen uit kwamen. Heb FM4 bij release 3 dagen achter elkaar gespeeld toen met een vriend. Dit ziet er uit als een goed alternatief, maar mijn vrienden hebben nu kinderen die dit soort dingen verzieken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:13:
[...]

Ja maar dat zeg ik toch ook? Dat kiezen mag er gewoon in blijven, maar het zou leuker zijn als ze zouden aangeven waar je staat met je practice tijd imo. Nu heb ik echt geen idee met nieuwe tracks of de 5e pek of de 20e plek de juiste uitdaging is. Natuurlijk zal dat later in de career mode duidelijk worden als je standaard het veld achter je laat.
Misschien verkeerd begrepen wat je bedoelt :$

Maar keuze hebben zou ook fijn kunnen zijn idd tussen kiezen van plek of quali doen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Het is ook elke keer dezelfde plek he? Ze kunnen ook de tijd van practice gebruiken voor je start positie
Haha tof dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik mis toch wel een beetje de optie in racegames om realistische assists in te stellen.
Bv f1 rijd zonder abs en tcs asm etc. Andere klasses kunnen weer tcs en abs hebben. Zou leuk zijn als je dit als een optie kon selecteren.
Of zelfs per auto. Nu kan je een oude golf 1 pakken en er zonder modificaties tcs en abs aanzetten. Zou juist tof zijn als er een optie is die dus dit per auto en/of per klasse aanpast naar realistische waardes.
Nou speel ik deze nieuwe forza ( nog) niet. Maar in voorgaande was dit geen optie. In gt7 idem.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 05-10-2023 23:25 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nu snap ik waarom je iedere keer voorop reed.. Je kijkt af via het andere scherm! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
Werd even nostalgisch van FM4 gedachten, maar toen ging ik nog dieper in de rabbit hole :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b26Idcgp_p3lF1Kp2IzLq8ECRT4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0SRfve2musRM6A7hYMP7AwTF.jpg?f=fotoalbum_medium

2009 al weer :o

.geek: Wat is de mooiste GoT-car voor Forza 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene44
i5 12600 3080 32gb ram en niet veel werkte om stuttering kwijt te raken maar de volgende settings deden ineens wonderen.

Basic
DRQ high
Do custom
DLSS off

advanced video
DRQ high
unlocked
100%
2x ani
RT off
RTAO low
shadow low
cube low
car mod med
car liv med
windshield med
mirror low
track text high
particle high
motion off
lens off

restart game

120+fps no problem. edit: online nog steeds brak. Ik wacht wel even op een patch.

[ Voor 9% gewijzigd door Rene44 op 06-10-2023 00:06 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zojuist een avondje heerlijk geracet, alhoewel voornamelijk uit de problemen geprobeerd te blijven om even de 10 consecutive races met een S rating te blijven. En dat ging redelijk goed :) Vanaf morgen echt vol in de aanval maar wel met respect. Want het verbaasd me enorm hoe er sportief wordt gereden en ook dat er amper tot geen quitters zijn. Ik denk dat het een goede keuze is geweest om zo’n safety rating er in te gooien icm een skill level. Ook helemaal top dat je met een party openbare online races kan joinen. Maakt het racen nog een stukje socialer. Ben echt blij dat ik de keuze heb gemaakt om all in te gaan op de game met een stuurtje. :) Morgen eens wat in de SP wegtikken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 00:36:
Zojuist een avondje heerlijk geracet, alhoewel voornamelijk uit de problemen geprobeerd te blijven om even de 10 consecutive races met een S rating te blijven. En dat ging redelijk goed :) Vanaf morgen echt vol in de aanval maar wel met respect. Want het verbaasd me enorm hoe er sportief wordt gereden en ook dat er amper tot geen quitters zijn. Ik denk dat het een goede keuze is geweest om zo’n safety rating er in te gooien icm een skill level. Ook helemaal top dat je met een party openbare online races kan joinen. Maakt het racen nog een stukje socialer. Ben echt blij dat ik de keuze heb gemaakt om all in te gaan op de game met een stuurtje. :) Morgen eens wat in de SP wegtikken.
Op dit moment heb je ook alleen nog de premium kopers hè. Dus zij die er wel serieus mee willen spelen..

Had vanavond ook een fantastische online race op die Japanse track. Ik en nog 2 anderen continu slipstreamen. Gat naar nr 4 was aan het einde iets van 15 sec. Stond tweede, tot ik bij de 2 na laatste bocht (na het rechte stuk) toch echt nét te laat remde ;(. Dus ja daarna nog 2 bochten en overduidelijk 3e. Maar die race van 7 laps was echt heerlijk.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rene44 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:56:
i5 12600 3080 32gb ram en niet veel werkte om stuttering kwijt te raken maar de volgende settings deden ineens wonderen.

Basic
DRQ high
Do custom
DLSS off

advanced video
DRQ high
unlocked
100%
2x ani
RT off
RTAO low
shadow low
cube low
car mod med
car liv med
windshield med
mirror low
track text high
particle high
motion off
lens off

restart game

120+fps no problem. edit: online nog steeds brak. Ik wacht wel even op een patch.
Multiplayer is capped op 60Fps.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo

Hij heeft ook nog wat HDR tips :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qFh8gq8.png

[ Voor 48% gewijzigd door MrGizMo op 06-10-2023 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wanneer ik met controller rij op de Xbox en ik wil tegensturen, dan vliegt m’n auto bij de minste of geringste stuurbeweging compleet de andere kant op.

Steering Deadzone Inside heb ik al aangepast van 0 naar 5 bijvoorbeeld. Outside Deadzone staat op 100. Steering staat op Simulation.

Maar met name in de Senna S op Suzuka heeft er veel last van.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:04
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:02:
Wanneer ik met controller rij op de Xbox en ik wil tegensturen, dan vliegt m’n auto bij de minste of geringste stuurbeweging compleet de andere kant op.

Steering Deadzone Inside heb ik al aangepast van 0 naar 5 bijvoorbeeld. Outside Deadzone staat op 100. Steering staat op Simulation.

Maar met name in de Senna S op Suzuka heeft er veel last van.

Iemand tips?
Steering van simulation halen, dat is meer voor stuurtjes. Overstuur is niet op te vangen met simulation met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MariusV schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:46:
[...]

Steering van simulation halen, dat is meer voor stuurtjes. Overstuur is niet op te vangen met simulation met een controller.
Ja, irritante is alleen dat dit niet platform onafhankelijk is. Dus als ik het op de Xbox op Normal zet, moet ik het daarna op PC weer op Simulation zetten.

FWP I know. :+
Maar wel hinderlijk..

Ga het eens vergelijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 06-10-2023 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:04
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:55:
[...]

Ja, irritante is alleen dat dit niet platform onafhankelijk is. Dus als ik het op de Xbox op Normal zet, moet ik het daarna op PC weer op Simulation zetten.

FWP I know. :+
Maar wel hinderlijk..

Ga het eens vergelijken.
Oh, dat wist ik niet. Vreemd dat dit cross platform doorwerkt. Maar op normal zul je merken dat met controller werkt zoals het hoort👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt vervelende bug: Als ik in career upgrades aan mijn auto doorvoer, blijft hij soms hangen op 'applying upgrade'. Wat het pas echt vervelend maakt, is dat de game in career blijkbaar niet saved tussen twee races! Werkelijk geen enkele developer aan gedacht dat een autosave na een race misschien handig is?

Ik moet mijn game nu weer heropstarten en ben dan progress van 3 races kwijt.

Nog iemand last van?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46cs67npU-_I9DdhhhkzslpQqBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L1MeJ60vhp8LedKTIc22xRSE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vanmiddag de game eens aan slingeren, wilde ik gisteren eigenlijk al doen, maar dochter lief wilde graag samen Among Us spelen, dus hopelijk vandaag meer geluk.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Ben zo blij dat ik ooit voor een RTX4090 gekozen heb ipv een RTX4080.

Hoewel het erg triest is maakt een RTX4090 altijd het verschil tussen net niet speelbaar en een vloeiende ervaring in de eerste weken na launch.

Verder erg tevreden met de game, kan ook niet anders, heb alle Forza games tot nu toe plat gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
schumi1986 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:49:
Ben zo blij dat ik ooit voor een RTX4090 gekozen heb ipv een RTX4080.

Hoewel het erg triest is maakt een RTX4090 altijd het verschil tussen net niet speelbaar en een vloeiende ervaring in de eerste weken na launch.

Verder erg tevreden met de game, kan ook niet anders, heb alle Forza games tot nu toe plat gespeeld :)
Que? Met mijn 4080 kan ik gewoon de game vloeiend spelen hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EnTlpR_OdC76wZ6JBf3VICbQGSg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QfdHKjt54WTy6Bn1EB64GKf9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:53:
[...]

Que? Met mijn 4080 kan ik gewoon de game vloeiend spelen hoor.

[Afbeelding]
Op 4K bedoel ik dan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
schumi1986 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:55:
[...]

Op 4K bedoel ik dan uiteraard.
Tsja. 4080 is ook niet in de markt gezet als dé kaart voor 4K. Dan moet je sowieso de 4090 hebben.
Maar voor m'n triple screen 1440p simrig is de 4080 méér dan voldoende hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Linksquest schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:46:
Vanmiddag de game eens aan slingeren, wilde ik gisteren eigenlijk al doen, maar dochter lief wilde graag samen Among Us spelen, dus hopelijk vandaag meer geluk.
En anders haar gewoon overtuigen dat Forza veel leuker is dan Among Us ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:12:
[...]

Tsja. 4080 is ook niet in de markt gezet als dé kaart voor 4K. Dan moet je sowieso de 4090 hebben.
Maar voor m'n triple screen 1440p simrig is de 4080 méér dan voldoende hoor.
Een 4080 is zeker wel een 4K kaart. Maar helaas heeft bijna elke game tegenwoordig een aantal maanden aan patches nodig om het fatsoenlijk speelbaar te hebben..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7q_YN-P-GL71qW-m28HDdzSn_g4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pi55MCGgj9FtbADJBHaxh31O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

Weet niet of ik geluk had gisteren, maar viel me op dat de online races heel clean verliepen :*)

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:21:
Echt vervelende bug: Als ik in career upgrades aan mijn auto doorvoer, blijft hij soms hangen op 'applying upgrade'. Wat het pas echt vervelend maakt, is dat de game in career blijkbaar niet saved tussen twee races! Werkelijk geen enkele developer aan gedacht dat een autosave na een race misschien handig is?

Nog iemand last van?

[Afbeelding]
Yes! Hier ook...al meerdere keren gehad helaas

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable

Nog iemand last van?

[Afbeelding]
Ik speel op PCmaar gelukkig nog nergens last van gehad. Dat zijn bij mij vaak wel de irritaties waardoor ik een game heel snel ook weer links laat liggen. Ik ben echt lekker casual aan het gamen en dat wil ik het liefste zonder frustraties :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 00:36:
Ik denk dat het een goede keuze is geweest om zo’n safety rating er in te gooien icm een skill level.
Ja, dit is wel echt een gouden zet geweest. Gisteravond heel de avond online geracet en werkelijk fantastische races en battles gehad. Heel fair en altijd klamme handjes van de spanning :+ . Bandenstrategie vindt ik ook echt heel gaaf, komt ook wel iets van tactiek bij kijken. Ga ik voor een undercut of juist niet enz.

Natuurlijk heb je nu de wat serieuzere premium mensen, maar dat systeem zal er vast voor zorgen dat de wat minder " sociale" racers straks uiteindelijk in hun eigen lobby's terecht gaan komen. Althans, dat hoop ik dan maar.

SP nog weinig aan toegekomen. Ik vraag mij af of al al die cups zal gaan afwerken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Gisteren overstag gegaan en de premium editie aangeschaft voor de Xbox.

Ga vooral focussen op de solo careermode.

Flink verschil hoe de auto’s aanvoelen ten opzichte van FH5. Duidelijk onderstuur met FWD’s als je te hard een bocht in duikt bijvoorbeeld.

Eerste kampioenschap 2e geworden (vlak voor de drivatar van @uchiha tijntje }) ;) ) met drivatar niveau 5 en alle hulpmiddelen uit met uitzondering van de rem-lijnen op het asfalt. Zodra ik de circuits beter leer kennen verdwijnen die ook wel een keer.
Heb nu nog wel op Club niveau gereden, dus geen bandenslijtage of brandstofverbruik. Eerst het spel beetje leren kennen.

Maar eerste indruk is qua rijden goed. Graphics vallen mij wat tegen. Lijkt wel heel erg washed out/laag contrast. Speel op performance RT.
Maar begreep dat hier een patch voor is of komt??

Afijn, hier vermaak ik mij komende tijd wel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Nielless schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:26:
Weet niet of ik geluk had gisteren, maar viel me op dat de online races heel clean verliepen :*)
Gemengde ervaringen hier, ene race was inderdaad erg clean, maar heb ook meegemaakt dat er redelijk geduwd en getrokken werd.
Maar goed, ik heb ook wel eens een foutje gemaakt, zoals te laat remmen bij de corkscrew, wat onbalans opleverde en ervoor zorgde dat ik iemand anders van de baan tikte.

Ik vermoed dat op dit moment veel van de crashes vooral worden veroorzaakt door het gebrek aan awareness, het is erg lastig te bepalen of een auto net naast je zit of niet, want de pijltjes staan default uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

Ik kan mij niet herinneren dat de release van FM7 (of Horizon for that matter) zo rommelig is? ( voornamelijk PC) De lijst van dingen die gepatched moeten worden is echt eindeloos inmiddels en er bekruipt mij toch het gevoel dat dit ook maar een shareholders release is geworden.

Iets wat ik niet gewend ben van Turn10 (maar ik kan er even naast zitten)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 15:28

Mr. Freeze

¡GO!

OMD schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:11:
Ik kan mij niet herinneren dat de release van FM7 (of Horizon for that matter) zo rommelig is? ( voornamelijk PC) De lijst van dingen die gepatched moeten worden is echt eindeloos inmiddels en er bekruipt mij toch het gevoel dat dit ook maar een shareholders release is geworden.

Direct na de release van FH 5 was het precies hetzelfde, maar ik weet niet of je die ook hebt gespeeld. Er bestaan ook zoveel verschillende pc configs, en met zo geavanceerde spellen lijken bugs me onvermijdelijk. Belangrijke is dat TT er bovenop zit met patches.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271

De pc releases zijn allemaal wel aardig bugged geweest geloof ik, het is alleen de vraag hoe snel ze het oplossen. 10 oktober komt de grote meute erbij dus dan moeten ze het grootste deel wel opgelost hebben...

De Xbox heeft wel wat bugs maar niet daar waar ik me echt aan stoor gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Laatst online: 14-09 13:26
Vraagje. Ik speel op de PC met Fanatec CSL DD stuur en ik heb wat settings qua knoppen aangepast en deze opgeslagen onder een eigen naam. Maar als ik deze setting heb geselecteerd en het spel afsluit en daarna weer start dan zijn gewoon de default settings weer geselecteerd en niet mijn eigen opgeslagen instellingen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soji
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-11-2023
LAPJENL70 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:36:
Vraagje. Ik speel op de PC met Fanatec CSL DD stuur en ik heb wat settings qua knoppen aangepast en deze opgeslagen onder een eigen naam. Maar als ik deze setting heb geselecteerd en het spel afsluit en daarna weer start dan zijn gewoon de default settings weer geselecteerd en niet mijn eigen opgeslagen instellingen. Hebben meer mensen hier last van?
Jups hier ook het zelfde issue met een DD1. Blijft maar het Podium DD1 profiel kiezen als ik de game weer start. Nu zit/zat dit issue ook al in FH5, daar moest ik ook eerst ander profiel kiezen. Doordat ik HE Sprints gebruik doet ook echt weinig het als ik dat vergeet |:(

Of zien we wat over het hoofd en kan je nog ergens een default profiel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

timmie271 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:17:
[...]

De pc releases zijn allemaal wel aardig bugged geweest geloof ik, het is alleen de vraag hoe snel ze het oplossen. 10 oktober komt de grote meute erbij dus dan moeten ze het grootste deel wel opgelost hebben...

De Xbox heeft wel wat bugs maar niet daar waar ik me echt aan stoor gelukkig.
Als het op Xbox wel goed werkt, waarom dan ook niet op PC? Ik heb er wel vertrouwen in. PC is natuurlijk wel een veel diverser platform (1000'en verschillende soorten configuraties mogelijk vs 2 configuraties op Xbox (Series S/X).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
kevlar01 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:53:
[...]

Als het op Xbox wel goed werkt, waarom dan ook niet op PC? Ik heb er wel vertrouwen in. PC is natuurlijk wel een veel diverser platform (1000'en verschillende soorten configuraties mogelijk vs 2 configuraties op Xbox (Series S/X).
Volgens mij beantwoord je je eigen vraag :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vanaf wanneer mag ik mijn eigen banden kiezen in de singleplayer? Ik rijd nu een mooie Cayman GTS en iedereen om mij heen heeft sport of softs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
D-Ed schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:01:
Vanaf wanneer mag ik mijn eigen banden kiezen in de singleplayer? Ik rijd nu een mooie Cayman GTS en iedereen om mij heen heeft sport of softs..
Vanaf level 11 kun je bij de meeste auto's banden kiezen. Dus even doorrijden :P

Oh wacht, singleplayer.. geen flauw idee eigenlijk zo ver ben ik nog niet _O-

[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 06-10-2023 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
D-Ed schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:01:
Dat is dus car-levelling. Je kan na elke race in je Performance dingetje kijken welke unlocks je gekregen hebt en kan monteren.

Iemand opgevallen? Er zit wel weer drag-compound in game maar geen deag strip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

FM7 was drama tijdens release op PC.. crashes bij launch, foutmeldingen bij launch, glitches (tot zelfs jaren later)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
Vanaf car level 11 kan je dat volgens mij doen als ik mij niet vergis,dan unlock je sport- en racebanden

Vanmorgen ook de eerste multiplayer races gedaan, het beviel wel goed en er werd over het algemeen netjes gereden. Ook mijn eerste podium gehaald,maar dat was niet zo moeilijk met maar 2 tegenstanders 8)

[ Voor 97% gewijzigd door skreppiedoe op 06-10-2023 11:10 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:42
MariusV schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:46:
[...]

Oeps. Ik had de controller instellingen automatisch op 'simulation' gezet zonder de standaard optie te proberen :+ Straks toch maar even terug zetten dan :D

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:04:
[...]

Vanaf car level 11 kan je dat volgens mij doen als ik mij niet vergis,dan unlock je sport- en racebanden
Ik denk dus level 11 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Mr. Freeze schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:15:
[...]

Direct na de release van FH 5 was het precies hetzelfde, maar ik weet niet of je die ook hebt gespeeld. Er bestaan ook zoveel verschillende pc configs, en met zo geavanceerde spellen lijken bugs me onvermijdelijk. Belangrijke is dat TT er bovenop zit met patches.
Ja, die heb ik gespeeld vanaf release. Geen enkele issue gehad toen. Kan mij ook niet echt meer herinneren dat er zoveel ergenissen waren gemeld over die game. Zoals gezegd kan mijn herinnering mij een beetje in de steek laten :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
skreppiedoe schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:04:
Vanmorgen ook de eerste multiplayer races gedaan, het beviel wel goed en er werd over het algemeen netjes gereden. Ook mijn eerste podium gehaald,maar dat was niet zo moeilijk met maar 2 tegenstanders 8)
Is dat niet driver level? Had de Porsche gisteren op level 30 en zelfs toen kon ik alleen maar normale banden kiezen (3e kampioenschap)

Die Porsche heeft mij ook geleerd dat auto's kunnen rollen in deze game :+

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 06-10-2023 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Beakzz schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:07:
[...]

Is dat niet driver level? Had de Porsche gisteren op level 30 en zelfs toen kon ik alleen maar normale banden kiezen (3e kampioenschap)
Dan zou ik het ook even niet weten wat het dan wel is...misschien zit je met die banden aan de max PI voor de betreffende race?

[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 06-10-2023 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
[...]

Je tagged de verkeerde? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

OMD schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:06:
[...]

Ja, die heb ik gespeeld vanaf release. Geen enkele issue gehad toen. Kan mij ook niet echt meer herinneren dat er zoveel ergenissen waren gemeld over die game. Zoals gezegd kan mijn herinnering mij een beetje in de steek laten :+
https://support.forzamoto...ase-Notes-November-3-2017

Aardig lijstje toen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Er was een stuk text verdwenen bij mijn post...inmiddels aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Ninja edits hier :) En het is nog veel te vroeg voor mij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Volgens mij bij level 11.. ‘We are checking’ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Zie weer een aantal van die issues and it's all coming back to me haha. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Level spuit 11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

kevlar01 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:16:
[...]

En anders haar gewoon overtuigen dat Forza veel leuker is dan Among Us ;)
Heb gelukkig lang weekend.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beakzz schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:12:
Ninja edits hier :) En het is nog veel te vroeg voor mij :D
Dat laatste is sws een feit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Nog iemand last van?

[Afbeelding]
Ja daar was ik gister over aan het zeuren hier :P. Jij hebt na 3 races pas maar hier is het gewoon na elke race

Is eigenlijk geen doen. Car level pakt ie wel
MAX3400 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:03:
[...]

Dat is dus car-levelling. Je kan na elke race in je Performance dingetje kijken welke unlocks je gekregen hebt en kan monteren.

Iemand opgevallen? Er zit wel weer drag-compound in game maar geen deag strip??
En ook drift addons maar geen drift mode (iets waar mensen over zeiken op reddit bv)

[ Voor 18% gewijzigd door MrGizMo op 06-10-2023 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wel jammer dat als je een identieke auto koopt, die dan weer op level 1 begint.
Je 'kent' die auto dan toch, je zou zeggen dat die dan hetzelfde level heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
kevlar01 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:27:
Nou dan heb ik wel iets voor je :P

Neemt voor mij het plezier weg maar ieder zijn ding natuurlijk

[ Voor 11% gewijzigd door MrGizMo op 06-10-2023 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
MrGizMo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

En ook drift addons maar geen drift mode (iets waar mensen over zeiken op reddit bv)
Reddit is een beetje zoals Twitter.. Alle zeikerds verzamelen daar.. Hier op Tweakers zijn we tenminste volwassen en keurig.. *O*

Oja, 343 sucks! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
D-Ed schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:34:
[...]

Reddit is een beetje zoals Twitter.. Alle zeikerds verzamelen daar.. Hier op Tweakers zijn we tenminste volwassen en keurig.. *O*
Die taal van je van gisteravond viel anders wel een beetje tegen... :z

Anyhow, hier alweer een uurtje of 2 met @timmie271 lekker aan het racen; beetje achievement-hunten; beetje online shoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
kevlar01 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:27:
Vraag me alleen wel af als je 5x dezelfde auto koopt en op level 50 krijgt, of je dan de maximale merk-korting alsnog weet te krijgen. Of dat je 5 individuele modellen van een merk moet levellen...
MrGizMo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:34:
[...]

[YouTube: Forza Motorsport : How To Level Up Fast!! (Level 50 Cars FAST)]

Had ik gezien inderdaad; denk dat het leuk is op de PC; of je moet op de Xbox een manier vinden dat je controller niet als inactief wordt gezien of uit gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 06-10-2023 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
[...]

Die Porsche heeft mij ook geleerd dat auto's kunnen rollen in deze game :+
Je moet bij de performance upgrades wel de banden kopen (en tis aardig wat carpoints, 1700 ofzo). Je kan niet zomaar Soft/Medium/Hard kiezen als je ze unlocked hebt, je mot ze dus eerst als upgrade (race tires) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 05:47:
[...]

Multiplayer is capped op 60Fps.
Die stutter heeft niets met fps te maken. Ook met hoge fps zag het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Zet voor het eerst Gran Turismo boven Forza.

Voor mij zijn GT en Forza games waarin het verzamelen en upgraden van auto’s net zo belangrijk is dan het racen zelf en het gevoel van het bezit van een auto pakt in GT7 beter uit.

GT7 heeft bijvoorbeeld een 2e hands markt, echt oude auto’s die bij een veiling te kopen zijn, mooiere menu’s, leuke verzamelaars bonussen.. ect..

Ook de bijna cartoon look van de game spreekt mij met het jaar minder aan en van deze game had ik een grotere stap verwacht t.o.v FM7.

Het racen zelf voelt wel erg fijn maar ben benieuwd hoelang deze game mij blijft interesseren.. ik mis een beetje een doel naast het behalen van alle cups..

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 06-10-2023 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
iekue schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:07:
[...]

Je moet bij de performance upgrades wel de banden kopen (en tis aardig wat carpoints, 1700 ofzo). Je kan niet zomaar Soft/Medium/Hard kiezen als je ze unlocked hebt, je mot ze dus eerst als upgrade (race tires) kopen.
Ah dan is dat het, want ik kies altijd auto upgrade (Uhm) dus dat is mijn straf dat ik de luie racer uit hang.

—————

Even een vraagje aan de controller spelers. Cockpit of achter de auto? Ben helemaal gewend om cockpit view te rijden normaal, maar zonder spotter en goed systeem om aan te geven waar de AI rijdt voel ik mij half blind in dit spel. Nu zag ik net SuperGT rijden met de camera er achter en ik
voel mij er een beetje smerig door, maar dit kan weleens mijn controller view worden 😅

Oh en nog even over die functie die natuurlijk niemand gebruikt. Het was dat mijn oma even wat rondjes wou racen 😇 dat ik het ontdekte, maar rewind werkt echt vreemd in dit spel. Heb al verschillende keren de AI flinke fouten zien maken vlak na een rewind (uh mijn oma dus). Alsof het systeem even teveel tegelijk moet verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24
Beakzz schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:43:
[...]

Ah dan is dat het, want ik kies altijd auto upgrade (Uhm) dus dat is mijn straf dat ik de luie racer uit hang.

—————

Even een vraagje aan de controller spelers. Cockpit of achter de auto? Ben helemaal gewend om cockpit view te rijden normaal, maar zonder spotter en goed systeem om aan te geven waar de AI rijdt voel ik mij half blind in dit spel. Nu zag ik net SuperGT rijden met de camera er achter en ik
voel mij er een beetje smerig door, maar dit kan weleens mijn controller view worden 😅
Forza eigenlijk altijd chase cam gebruikt. Hoef je je niet smerig voor te voelen hoor. Iedereen bepaalt hopelijk zelf hoe je het fijn vind spelen, ongeacht wat sommige vreemde mensen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
[...]Even een vraagje aan de controller spelers. Cockpit of achter de auto? Ben helemaal gewend om cockpit view te rijden normaal, maar zonder spotter en goed systeem om aan te geven waar de AI rijdt voel ik mij half blind in dit spel. Nu zag ik net SuperGT rijden met de camera er achter en ik
Ik ben er ook nog niet helemaal over uit welke view ik het liefste gebruik. Cockpit voelt toffer maar met de camera achter de auto heb ik wel meer overzicht. Op dit moment ben ik tijdens het racen constant aan het wisselen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

—————
Tik m aan ouwe d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Spelen de controller spelers hier met de 'gewone' Xbox controller of hebben jullie een Elite controller (of een alternatief) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
[...]
Je kan manueel upgrades er vanaf halen (gewoon 1e optie kiezen), krijg je de carpoints weer terug van de "gekochte" upgrade, dus je kan zelf gewoon alsnog die banden kiezen (en evt. andere upgrades die je wilt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
WinterBase schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:58:
Spelen de controller spelers hier met de 'gewone' Xbox controller of hebben jullie een Elite controller (of een alternatief) ?
Elite maar wel op de meest luie stand… (lees, auto shifting :+ )

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MAX3400
Elite V1... x3 ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCCS6zw_VgRzmll_Ue12T8nqDVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pebemtE4Ou1UGNKOXVNuDgM6.jpg?f=fotoalbum_large
More multiplayer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Elite v2. En shifters ingesteld op de pedals achterop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Het is na 12 dus tijd om die melk te verwisselen met een paar blikken bier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

MrGizMo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:34:
[...]

[YouTube: Forza Motorsport : How To Level Up Fast!! (Level 50 Cars FAST)]

Geinig dat het er is (al zo snel na release), maar doe het zelf ook liever door gewoon 'echt' te racen dan te cheesen inderdaad :)

Ben allang blij dat het levelen vrij snel gaat. Bij GT7 had ik begrepen dat die in game economics verschrikkelijk waren, dat vind ik bij FM gelukkig ook meevallen.
Een weggeeffestijn zoals bij FH5 hoeft ook niet, die balans zit wel goed bij FM vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
MAX3400 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:05:
[...]

Vraag me alleen wel af als je 5x dezelfde auto koopt en op level 50 krijgt, of je dan de maximale merk-korting alsnog weet te krijgen. Of dat je 5 individuele modellen van een merk moet levellen...

[...]

Had ik gezien inderdaad; denk dat het leuk is op de PC; of je moet op de Xbox een manier vinden dat je controller niet als inactief wordt gezien of uit gaat.
Werkt ook op xbox dacht ik? Alleen na 15 min komt ie idd met een melding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zeg eens tegen @timmie271 dat ie nieuwe sokken aandoet -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:14
Ik heb zo'n starfield controller...is dat gewoon of Elite? heb geen idee

zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76-2WYhj6uaFHTn-xmEKKvEDjSE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mUCUOEkem6RiKutpfPaEyzjS.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door PresidentSkroob op 06-10-2023 13:44 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste