Gummiebeer schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:00:
[...]
Kort antwoord: Nee.
Op zich kan het leuk zijn in multiplayer als je fatsoenlijke tegenstanders krijgt.
Qua singleplayer is het saai en de AI is nogal lomp. Graphics zijn dan wel weer goed bij bepaalde weersomstandigheden, maar overdag met zon is het nogal plat en flets.
Misschien als die goedkoop in de budgetbak ligt maar niet zoals ik bij release, beetje spijt van.

Ben het deels met je eens maar voor de prijs waar de game nu voor te koop is momenteel is dit echt wel een serieus goede game. Niet meer de game die het was met release.
Bij relase ook de game gekocht en flink de balen er van gehad dat het allemaal ruk was. Bugs, het zag er niet uit etc maar inmiddels is een hoop aardig recht getrokken en ziet het er zowaar goed uit. Gameplay is naar mijn idee altijd goed geweest wat gevoel betreft.
Wat AI betreft dit heeft idd af en toe zijn gekkigheid maar ook dit is inmiddels al wel beter geworden. Niet perfect maar dat is GT7 ook niet.
Wat ik kwa spelen doe is vooral gewoon events die ik leuk vind herhalen maar dan weer met een andere auto andere tune etc. Multiplayer speel ik niet alleen al vanwege het 60fps cap daar. Ik speel normaal op 120 dus vind 60 dan helemaal bagger. GT7 is wel veel beter geregeld kwa muliplayer daar is geen of niet echt een discussie over mogelijk.
Dus naar mijn idee als je zon game zoekt op PC wat eneigzins doet wat GT doet heb je naar mijn mening ook weinig keus maar kan je hier ook echt wel plezier mee hebben met vooralsnog maandelijkse updates en verbertingen. Als het goed is komen er ook meer events met race autos bijvoorbeeld.
Wat ik in GT7 vreselijk vond was het in game economy gebeuren. Heb het toch veel en lang gespeeld maar altijd geld te kort om alles te doen wat ik wil doen zonder constant 3 races te herhalen omdat je daar veel geld mee verdiende om zo 20 miljoen kostende autos te kunnen kopen bijvoorbeeld.
Beide games zijn goede met beide voor en nadelen. De tracks zien er in Forza erg goed uit en in GT wat minder. In GT zijn de carmodels mooier dan Forza alleen daar komt dan wel weer bij dat de autos in Forza wel vies worden bijvoorbeeld wat ik wel een leuk detail vind persoonlijk.
Dit is overigens wel gebasseerd op spelen met een controller. Stuurtjes heb ik geen ervaring mee.