Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 05:41:
Jammer van al deze time based content... alleen al daarom is dit de laatste Forza die ik gekocht heb, als je niet zeeën van tijd hebt om te gamen in de periode die door de developer bepaald wordt, heb je 0 kans om bepaalde auto's ooit nog te krijgen.
Ik zal mogelijk in een discussie vallen die al weken gevoerd wordt (en ja, ik ben ook een drukbezet man echter kies er al enige tijd voor om Diablo 4 te spelen ipv Forza) maar waar gaat het nu eigenlijk over? Mogelijk dat ik jou niet specifiek moet quoten maar... "Men" heeft een (dikke) PC staan voor 1 of meerdere games. "Men" heeft al dan niet voor enkele tientjes tot enkele duizenden Euro's aan randapparatuur zoals een controller of een uitgebreid race-rig en dan is een herhalend thema ondertussen
ik heb geen tijd om te gamen want dat ene uurtje per week kom ik er ook niet aan toe om naar een bepaalde time-based auto toe te werken
Allicht zie ik dat volledig verkeerd maar als "men" al langere tijd aangeeft geen tijd te hebben; hoe kan het dan dat "men" wel tijd heeft om alle nukken en bugs van Forza tot in den treure te posten (want om dat continu te ervaren, moet je best veel gamen) maar niet de tijd hebben om een uurtje of misschien 90 minuten per week aan een Featured Tour te besteden?
T10 kennende zal een bepaalde auto of event echt wel weer terugkomen binnenkort.
Waar zijn we het wel over eens?
- singleplayer is saai
- er zitten wat career-crashes in waardoor je een half uur voor Jan Snot gespeeld hebt
- online multi heeft zijn supergave maar ook stomme momenten
- T10 komt met updates en lijkt (nadruk) zowel bugfixes als content te pushen
Rome was niet in 1 dag gebouwd en ook FM7 heeft jarenlang bepaalde niggles gehad. Boeit het mij? Euh, eerlijk gezegd niet. Ook deze Forza zal vast een moment hebben dat het vloeiend draait, met amper crashes, en meer / betere manieren van content-delivery.
Wat ik ook allicht gemist heb:
waarin vrij uitvoerig uit de voeten wordt gedaan hoe "men" kan tunen zodat je met een aantal aanpassingen bepaalde (high-powered) auto's beter naar je hand kan zetten; en dat helpt ook best voor de online-races waar veel wagens wel spec zijn maar wel een aantal aanpassingen mogen hebben zoals de Touring Car of de Forza GT versie.
That said, in
[XSX/PC] FM GoT Racing League - Seizoen 1 is er ook meerdere keren al gesproken / gekeken om lekker te hotlappen. Daar mag je ook aan meedoen als je niet specifiek de races met Tweakers gaat bijwonen. Tis toch leuk om een tune van @
Jordy8 of @
MAX3400 te bekijken of downloaden en leren wat we aan settings op een auto doen om "zo snel te zijn"?
Tot snel weer (on track); ook hier een drukke week echter komende week standby-dienst dus mogelijk meer thuis en meer gaming!